Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/14 in all areas

  1. Vad asta des pe la capitala. Hai sa lamurim. Dupa masina: se foloseste cand ne referim la ceva in genul " copilul/pomul/banca de dupa masina" adica in spate/ in partea cealalta a masinii De pe masina: Jante, roti, gume, faruri, pete, rahat de pasare etc. se refera la piese/accesorii/mizerie montate/cazute pe masina.
    2 points
  2. Manelista e ideea conform careia la o intalnire trebuie sa mergi cu o anumita masina. Evident ca trebuie sa ai o anumita tinuta, o anumita vestimentatie si locul trebuie ales cu atentie. Adica nu te duci in bermude la shaormarie ca sa ai o intalnire de afaceri. Pai probabil stia si el ca nu vine nimeni sa-l fotografieze la vreo intalnire ca iese din RS5, nu-i punea nimeni covorul rosu. Ce inseamna "e mai business"? Sa facem diferenta intre intalnire de afaceri (ceea ce se intampla in general intre cei din top management sau macar manageri de departamente) si munca de teren a unui agent de vanzari sau reprezentant comercial. E foarte simplu. Masinile de companie sunt in general masini ieftine. Culori standard pentru care nu se plateste in plus, dotari minime, 4 usi pentru a fi practice. Doar ca aia care au masini de genul asta nu se duc la intalniri de afaceri. Intalnire de afacere e un termen foarte pretentios daca esti doar un agent de vanzari. Evident ca o companie isi alege masinile in functie de aspectul practic. O masina in 2 usi nu este in nici un caz una practica.' Ma rog, probabil ca si termenul asta de intalnire de afaceri a trecut in derizoriu. La fel cum secretara nu mai e secretara, ci e assistant manager, la fel si agentul de vanzari nu mai pleaca pe teren ci merge la un business meeting ca sa negocieze vanzarea unor PET-uri si a unor cutii de margarina.
    2 points
  3. salutare, am facut revizia la masina mea si desi nu stau prea bine cu timpul am zis sa imi "rapesc" putin sa fac un DIY poate ajuta pe cineva. sper sa nu fi omis ceva. daca va este de ajutor, lasati aici un feedback ca sa am si eu satisfactia asta ) astept pareri/sugestii despre ce ar trebui modificat Revizie BMW E60 LCI 520D N47.ppt
    1 point
  4. MMM nu s multi pasionati pe acest forum .dar pt cei care inca sunt si nu stiu masina.m am gandit azi sa o pun.. e din 1969.revopsita restaurata in mare parte ,urmeaza alta revopsire ca are nevoie ,si alte restaurari....una peste alta e functionala...cat de cat
    1 point
  5. Am gasit ceva pe net : Cutie Automata Capacitate cilindrica (cmc): 1995 Cutie de viteze: 6 AT Putere maxima (CP/RPM): 163/4000 Cuplu maxim (NM/RPM): 340/2000 Viteza maxima (km/h): 220 Acceleratie 0-100 km/h (s): 8.6 Standard emisie noxe: Euro 4 Consum (urban/extraurban/mixt) litri/100 km: 9.1 / 5.3 / 6.7 Emisii CO2 (g/km): 179 Volum portbagaj (l): 460 Capacitate rezervor (l): 63 Cutie Manuala Capacitate cilindrica (cmc): 1995 Cutie de viteze: 6 AT Putere maxima (CP/RPM): 177/4000 Cuplu maxim (NM/RPM): 350/1750-3000 Viteza maxima (km/h): 224 Acceleratie 0-100 km/h (s): 8.2 Standard emisie noxe: Euro 4 Consum (urban/extraurban/mixt) litri/100 km: 6.7 / 4.6 / 5.4 Emisii CO2 (g/km): 143 Volum portbagaj (l): 450 Capacitate rezervor (l): 63 Asta inseamna o diferenta de 39 g/km co2,adica o diferenta de aproximativ 700 E la taxa.
    1 point
  6. Deci dupa cum am mai scris in alt topic, de vina era releul. L-am schimbat si am rezolvat problema! Multumesc tuturor cu interventia lor!
    1 point
  7. In cazul asta nu ma mai intereseaza! Bafta multa!
    1 point
  8. ok cum doresti,se poate face si procura pe numele tau e exact ca si cum ai fi u proprietar,cu inmatriculatul efectiv cheltui niste bani care nu isi au rostul,poti circula legal fara sa mai cheltui f multi bani cu inmatricularea,cum doresti.
    1 point
  9. De bolnavi te scapa medicii. Insa de trufie si gresita parere de autocontrol " eu sunt regele soselelor " poate doar un regim foarte sever aplicabil la regimul circulatiei rutiere mai poate stopa "jungla instaurata pe sosele". Rezultatul acestui accident ne spune ca nimeni nu a mai avut vreo sansa. Si uite asa mori cu zile. Cu X3 sau cu trabant cand e sa mori.....mori, ideea este sa ajungem sa pastram macar nivelul de educatie rutiera de la momentul dobandirii permisului de circulatie. Km parcursi nu sunt suficienti.....pt educarea unui sofer.
    1 point
  10. da sunt in regula actele,se poate inmatricula si in Romania dar taxa e 1300 euro,asa pe bulgaria e legal oriunde circuli fara probleme
    1 point
  11. In orice ai fi,tren'tanc tot nu supravietuiesti la oprire brusca pentru ca, chiar daca tu te opresti organele tale interne isi continua deplasarea cu aceasi viteza, asta inseamna hemoragie interna si deces.
    1 point
  12. nu stiu cate din piesele enumerate de mine tie ti se pare normal sa le schimbi la o masina care are 100000 km,cand o face 200000 o sa ma astept sa segmentez motorul sau cine stie tre casata ,de intretinut nu cred ca este problema ta ca odata ce mi-am permis sa o repar pana acum inseamna ca ma descurc,si e 46 eu cand l-am dat nu dadea picatura de ulei pe nicaieri,masina pe care ala si-a verificato in service si nu a gasit nici un defect la ea, masina avea 250000km din care aproape 200000km facuti de mine,si in afara de garnituri pe la motor eu nu i-am schimbat nici una din pisele de mai sus. de intretinut poti sa il intrebi pe Liviu cum a avut grija de ea daca il vezi prin Bucuresti ideea mea este ca nui normal ca la o masina cu km astia sa dea ulei pe la toate imbinaturile,si in comparatie cu modelul vechi sa fie mai prost facuta ma refer la materialele folosite care se uzeaza mult mai repede in general ce este facut din cauciuc crapa destul de repede.am uitat ca am mai schimbat si amortizoarele portbagaj. si asta nu numai la a mea,dar si altele pe care le-am vazut inainte so iau pasta care aveau in mare probleme asemanatoare.sau o fi ghinionul meu ca din multe proaste m-am ales cu una proasta si de marcat nu a reusit inca sa ma marcheze doar sa ma sictireasca, marca asta care devine din ce in ce mai jegoasa
    1 point
  13. am si eu de la inceputul anului e90ul lui Liviu81,am schimbat la ea in putinul timp de cand o am urmatoarele:termoflotul,reparat caseta directie ca pierdea ulei,inele pompa vacum,inele vanosuri,inel capac vas servo,reparat pierdere ulei la o mufa undeva langa buji mufa de la valvetronic cred,schimbat o porcarie de teava de plastic undeva pe radiator prin care trecea antigel ca era fisurata,reparat faruri ca se abureau.urmeaza in urmatoarele zile semeringurile cutie viteze ca pica si pe acolo,astupatul gaurilor pe unde intra insecte in stopurile spate,extragere surub rupt la baie ulei, schimbat butonul deschidere portbagaj ca are cauciucul imbatranit si tot mai are cateva hibe pe care o sa le aman un timp ca mi sa cam luat de reparat la ea concluzia mea este ca modelul e90 este facut foarte prost cu materiale de proasta calitate,si la interior si exterior, lucru observat si la alte marci de masini, ex. WW si AUDI fabricate in ultimi 10 ani,de parca ar fi o concurenta care fac masini sa se strice mai repede.asa ca acum regret ca am dat e46 pt e90,in care nu am bagat in piese atatia bani in 10 ani cat l-am avut.cum am mai spus in al topic BMW = CHINEZARIE
    1 point
  14. chestia aia e un ciocanel pentru spart geamul in caz ca ajungi sub apa cu ea sau in alte circumstante inchis in masina...
    1 point
  15. Cu motorul pornit are becurile de "Check Engine" si Airbag-uri aprinse pe bord? Eu zic sa scoti poza aia daca vrei sa o vinzi.
    1 point
  16. Imi vine tare greu sa cred ca un potential partener de afaceri te va evita pentru ca ai venit cu o anumita masina la intalnire. In plus, oamenii seriosi se intalnesc direct in sedii de firma sau in restaurante. Cu siguranta nu in parcari sau benzinarii. Fara sa intentionez sa-l jignesc pe cel care a afirmat ideea aia, mi se pare o chestie manelista tare de tot.
    1 point
  17. 1 Fara absolut nicio problema, stai in tricou lejer. Oricum sa o iei naparat cu scaune incalzite pentru ca sunt foarte utile si vara 2 Da, non facelift-urile au probleme cand este foarte cald afara, directia devine "lipicioasa" si sa-i rezolvi problema costa foarte mult. Singura solutie este sa te obisnuiesti 3 Fals, motoarele in 6 pistoane sunt imprumutate de pe seria 3 si nu au probleme majore incat sa o pui in topul masinilor care te lasa in drum. Eu as zice ca Z4 este o masina foarte fiabila in care poti sa-ti pui baza. 4 "Grab your balls" si lasa prostiile, doar nu o sa mergi la raliu incat sa zici ca ai probleme ca nu esti obisnuit cu o masina noua. Se conduce ca oricare alta masina. Daca intradevar esti incepator si ai carnet de nici un an atunci ia cu tine pe cineva mai experimentat si care poate sa ti-o conduca. Desi e putin stupid, ce moment mai bun de a invata masina decat asta? 5 Simplu spus, nu ai cum sa stii. De aceea ia-ti o marja de 500E in plus fata de pretul de achizitie pentru eventualele reparatii (care sigur vor fi). Eventual daca in orasul din care o iei exista un sediu autotest du-o acolo. Altfel sa o duci la un service oarecare pentru o verificare generala este treaba de noroc, de cum nimeresti un mecanic priceput sa nu. Sansele cele mai mari sunt totusi sa dai de un vacar. 6 Nu am inteles la care te referi, la boxter sau la Z4 ca trebuiesc trimise in Germania? 7 Daca o iei cu motor de 3.0 sa te astepti sa fie misto. Daca o iei cu motor de 2.0 mai bine cauta-ti de alta treaba. 8 Garda de corp? Este bine sa aiba peste 185cm sa para impunator. Eventual fost luptator K1 :bash: Revenind acum, poti merge oriunde cu ea fara sa-ti faci probleme. Eu am traversat santuri de irigatii pe camp intr-o ferma cu un Z3 fara sa raman suspendat. Nu intreba ce am cautat acolo . Sunt sigur ca si Z4 poate la fel daca ai o mica idee de cum se conduce in offroad. 9 Indiferent de situatie vei fi tratat exact asa cum TU permiti oamenilor sa te trateze. Schema in viata este sa stii sa te impui si sa fii respectat indiferent de ce masina ai... Dar deja o dam in dezvoltare personala si nu este subiectul acestui forum
    1 point
  18. poze mai recente.cu mici ajustari la aspect:))
    1 point
  19. Am cumparat deja baterie bosch s5 de 110ah, 2 ani garantie. Nu incerc sa o incarc sau alte tampenii, mi se pare pierdere de timp, saptamanal fac Bucuresti -Pitesti si invers , se incarca destul.
    1 point
  20. Vanduta ! Se poate inchide topicul. Multumesc moderatorilor si colegilor !
    1 point
  21. Oare cu cat ar vinde un samsar masina asta?
    1 point
  22. Da. f ciudata ''treaba'' asta. Da, ce sa zic? Am vrut doar sa ma bag in seama aici pe forum. Doar i.mi arde de glume. off. Ok,sa o spun pe sleau... Varu meu nu e plecat din tara,e arestat. de 3 ani. asta e treaba,necazul omului. A tinut mai mult la masina ca la orice altceva. Cand m.a suna de acolo numai de ea intreba. in fine.....omu nu voia sa o vanda. nicidecum. dar....a ajuns la 'fundu sacului' Nu mai au bani. Greu cu....pachete...vizite...etc. Mai are si o fata ....de 10 ani. Cine e din bc stie ce vb. chiar e cunoscut pe aici. in fine...vb multa saracia omului. O seara buna !
    1 point
  23. cam asa arata azi
    1 point
  24. Poate am mai zis, culoarea e f f reusita, am mai vazut-o si pe e46. Cu turbina e problema mare pe motorul asta de 163cp, poate iar o sa imi mai comenteze multi cand o sa zic ca 80% din turbine pica la motorul asta (cel putin la 80% din cunoscutii mei a picat). Nu motorul in sine e problema, turbinele astea de rahat, facute de un producator de rahat.
    1 point
  25. vezi ca ai nevoie de mai multe piese, actuator cu cablu, clapeta acceleratie ( in cazul in care nu e cu 2 locuri de cablu) swich pedala ambreaj, instalatie electrica . PS. vezi ca nu e chiar simplu de montat.
    1 point
  26. stopul 100 euro nu mai sunt,sau dat nu au incalzire ,800 euro scaune 2 buc fata +bancheta +fete usi dar fata usa dreapta e spart 10 cm buzunarul iar scaunul dreapta e sarit airbegul lateral,si scaun sofer sezut e crapata pielea putin vezi poze pe anunt far stanga am dar are urechile rupte stanga e ok dar are urechi rupte 100 euro
    0 points
  27. http://www.realoem.c...194&hg=26&fg=10 E la mijloc si are rol de sustinere. Daaar, mare atentie: daca e dus, aveti vibratii si in mers, cele de la plecarea de pe loc semnifica mai degraba volant pe duca. Inca ceva: daca umblati acolo, MARCATI CELE DOUA JUMATATI ALE CARDANULUI ca sa-l puneti exact in aceeasi pozitie la loc, fiind echilibrat, altfel vibratia la pornire o sa fie cea mai mica bataie (de cap). De asemenea, trebuie schimbata si garnitura canelata pe care culiseaza jumatatea din spate a cardanului, trebuie gresate canelurile inainte de cuplare, iar piulita de strangere trebuie tensionata a.i. sa permita glisarea celor doua jumatati de cardan (numarati ciclurile inainte de demontare). Nu in ultimul rand, rulmentul se comanda cu tot cu suportul lui (nu cumparati doar rulmentul ca 99% o sa distrugeti suportul la montaj). Si la final de tot, ansamblul suport-rulment SE TENSIONEAZA inainte de montaj ! Are o singura pozitie de montare, trebuie sa stea usor tensionat (inspre spatele masinii). Iar daca vorbim de o motorizare diesel, TREBUIE sa cumparati si o bagheta de butil pentru fixarea/amortizarea vibratiilor in podea. Sfatul meu: daca tremura doar la plecare, nu e de la rulment. Dar daca va mananca palma sa umblati acolo, mergeti la un mecanic care are habar, altfel o sa regretati.
    0 points
  28. Bmw nu a rezolvat nici acum problema la motoarele de 2L! De la n42b20 pana la motoarele care s au pus pe e90.Toate consuma ulei in draci, etansarea nu mai zic, senzorii o iau dracu, etc. Eu am avut e46 318i facelift nou si manca ulei in dragi dupa 50 000 de km! Si stiu mai multe cazuri! Bmw nu mai e Bmw de mult! Piesele sunt de proasta calitate, producatorii anonimi si fiabilitate zero! Stiati ca Mercedes pr masinile noi au injectoare Delphi??
    0 points
  29. Iti e greu sa scri corect ? " de pe spate "
    0 points
  30. boxter si orice porsche e superior modelului omolog de la bmw. nu-ti recomand z4 vechi ca prima masina, nici ca unica masina. orice cabrio are niste costuri potentiale pe care trebuie sa ti le asumi - de ex. daca te loveste unul chiar si usor in spate ai terminat masina. altfel modelele vechi nu mi-au placut de nici un fel, nici optic, nici ca motorizari (inclusiv m), nici la confort, erau f inghesuite. cu astea noi e89 lucrurile se schimba, sunt f frumoase, ai loc in ele, eu am 1.85 si cca 120 kg, conduc lejer cu mainile intinse. motoarele sunt f misto toate astea noi twin turbo, chiar si cel mic si necajit de 150 cp are pedala de la cca 1200 rpm, merge ca un diese la ture mici, e si f economic. am condus unul de la essen la bucuresti cu cca 160-180/h pe autostrazi pe unde se putea cu un consum mediu pe 2000 km de 8.4/100. sfatul meu este deci sa stai in banca ta cu z4 vechi, daca insa dorinta e mare si te arde, trebuie sa accepti ideea ca banii dati pe ea sunt pierduti.
    0 points
  31. Cred ca iti trebuie stopuri cu led pe spate, astea rezolva sigur problema :frantics: . E chiar atat de deranjanta vibratia?
    -1 points
  32. si asta doar pentru ca nu ai luat tu o masina intretinuta? piesele pe care le-ai enumerat nu sunt exagerat de scumpe, iar daca schimbarea lor te-a marcat asa rau.. poate era cazul sa ramai la o masina pe care o poti intretine?? Nu stiu.. zic si eu.. mai ales daca tu in acel e46ai bagat si mai putini bani decat ce ai zis mai sus.. oare ala in ce stare era..
    -1 points
  33. multumesc. dar cred ca se intelge foarte clar ce am vrut sa zic.. dar daca trebuie sa facem scoala de limba romana in loc sa vindem o pereche de roti facem si asta. e des pe la capitala
    -1 points
  34. jantele astea sunt pentru e46,la e 90 trebue et 34,vin mai inauntru decat normal.
    -1 points
  35. Ok am inteles dar o vreau pe numele meu ca asa este mai bine.mersi
    -1 points
  36. Vreau sa-mi scot toba finala si sa-mi sudez o teava de inox cu tips. Care ar fi dezavantajele si avantajele ? Multumesc.
    -1 points
  37. montez pilot automat(cruiser control,tempomat) pe modelele bmw e46 m43 1998-2001 cu clapeta de acceleratie cablu sau electronica indiferent!!! stima!sper sa ai pot ajute pe cei care vor upgrade la masinile lor!stima!
    -1 points
  38. Vand 4 anvelope iarna marca Uniroyal MS Plus 66. Nerulate in RO. Import Olanda. Nu au galme, taieturi sau petice. Dimensiuni: 205/60 R16 92H Profil: 7.5mm DOT dupa 2010. Revin cu DOT-ul exact in cateva zile. Disponibile incepand cu data de 15/09 Pret 900 ron. Tel. 0730 028726
    -1 points
  39. Vand 4 jante de tabla 7JX16, ET:31, in stare foarte buna. Au fost pe un E90 LCI si vin impreuna cu 4 cauciucuri de iarna 205/55/R16 (in stare buna, dar cu DOT 0902), pe care la dau ca bonus. Pret 500 lei. Tel. 0744826357
    -1 points
  40. Salut tuturor Sunt interesat de un E46 330D,varianta de 204 cai nu de 184. De preferat sa fie cu volan pe dreapta.Inmatriculata Ro,Bulgaria sau neinmatriculata NU conteaza. Ce conteaza este ca motorul sa fie in stare foarte buna. Astept oferte.
    -1 points
  41. jantele sunt negre nu bat. sunt ok. eu le vand ca fac un ubgrade la unele de 19 si nu am ce face cu ele! au pret de tabla !! 225 45 si 25 45 pe spate. numai gumele dupa fata au fost..cam 200lei acum 1 sapt. 0722639951
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.