Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/06/14 in all areas
-
Cel mai bun sfat e sa nu ceri pareri pe acest forum, ca altfel incepe toata lumea sa iti spuna ce sa faci cu banii tai, si in plus cam ce ar trebui sa ii cumperi propriei sotii. In bugetul respectiv vei gasi o masina rulata, probabil nu in romania, unde nu sunt multi doritori, deci nici multe masini la vanzare, dar in alte tari in care puterea motorului este luata in calcul in stabilirea asigurarii sau altor taxe, sunt destule; la dotari va trebui sa faci alegerea, in general 114d nu ai sa gasesti dotari de top, insa pentru o utilizare normala citadina, cutia automata si senzorii de parcare sunt prioritatile. Am fost la un dealer acum cateva luni cand imi cautam o masina, de curiozitate mai mult, parerea mea este ca masina este mult prea scumpa ca pret de achizitie, cat si revizii dupa vanzare fata de ceea ce ofera(pentru mine cel putin asa a lasat impresia, platesti pentru brand, plus ca eu eram in cautare de o masina pentru naveta, cat mai economica), iar designul este o chestiune de gusturi (mie nu imi place, altora li se pare simpatic.....), insa cel putin merita sa mergeti la un drive test, masina este totusi fun( dar mai putin confortabila fata de alte marci). Datorita faptului ca este un model nou, abia iesit, sunt numai modele in garantie, asa ca nu poti sa iti faci o idee obiectiva asupra fiabilitatii si posibilelor defecte, si nici nu vei gasi multi utilizatori care pot emite o parere pertinenta asupra punctelor forte si slabe. Mult succes!6 points
-
Dupa cum zice titlul, vand un E93 325i din 2007, cu 53.000Km la bord (carte service etc) Masina este cumparata din Romania, cu mentenanta facuta in principal la Bavaria (mai putin o revizie, nu ultima). Detalii aici http://www.autovit.ro/bmw-325-C34716494.html, plus poze ceva mai mari. Pret 14.350E, discutabil O vand pentru ca imi trebuie ceva mai mare si musai 4x4. Sunt interesat de schimburi numai cu masini dupa 2008 si nu break (doar berline sau SUV-uri) Telefon contact 0732.222.0004 points
-
As fi curios cati dintre cei care-si dau cu parerea, au condus macar 10 km o Seria 1 ... eu personal am ajuns sa prefer 116d in loc de 520d, in Bucuresti.4 points
-
Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.3 points
-
daca vrei sa rezolvi toate problemele ridicate aici si nu numai, cumperi un 120xd_A si o sa fi foarte multumit, daca nu se inscrie in buget ptr una noua, cauti un premium selection si rezolvi cazul, adica e 4x4 (nu trage spatele sa se sperie sotia) , putere suficienta, gabarit decent, clasa premium, pe cutia automata (daca nu o configurezi tu) nivelul de echipare e mediu. Nu prea ai cum sa dai gresi.3 points
-
Cati oameni misogini pe aici. Fara suparare, stiu femei care ar da clasa la multi barbati la condus la orice ora...calmati-va si nu mai generalizati toate femeile cu orice speriata de bomba sau orice inconstienta.3 points
-
El isi cunoaste mai bine nevasta, dar ... Iarna e mai greu pentru un bmw oricum ati lua-o. Da, niste cauciucuri de calitate si noi te ajuta. Da, niste saci de nisip in spate te mai ajuta. Da, un rezervor plin te mai ajuta. Da, sa-ti cunosti masina te ajuta. Dar nu toti au macar una din cele de mai sus. Extrapoland, in cazul de fata e o idiotenie asta cu misoginismul. Femeile si barbatii nu sunt la fel, nu folosesc in acelasi fel creierul si nu sunt predispusi pentru aceleasi lucruri. Putem accepta foarte bine ca femeile sunt mai bune la ceva si barbatii la altceva.(asta nu inseamna ca unul sau altul sunt handicapati ci doar ca unii o fac cu usurinta si altii se chinuie) Din punctul meu de vedere conteaza ca ECHIPA(el+ea) sa performeze. LE: +1 cotti2 points
-
Mda, ce sa zic cu toate comentariile rautacioase de pe aici, cam nasol si nu prea ma asteptam Asta este, nu are sute de cai putere dar nici nu trebuie asa ceva, iar benzinara 1.6 sa consume peste 10 iarasi nu vreau si nu are rost sa intram in eternele conflicte - iei bmw dar te uiti la consum. Da ma uit la cam toate lucrurile atunci cand fac o achizitie de genul, banii sunt destul de multi zic eu, munciti asa ca nu are rost sa intram in polemici gratuite. Pe mine ma intereseaza mai mult cat de fiabil ar fi motorasul in timp, cum se comporta la drum lung si nu stiu ce ati mai putea scrie fiecare - strict legat de masina Stiu mai bine am cauta o varianta SH cu ceva mai multi km si am lua ceva mai bun si cu mult mai multe dotari, doar ca o parte din bani vin de la parintii ei si vor neaparat masina "noua" asa ca si aici este un motiv pentru care am ales aceasta varianta...2 points
-
Asa am zis si eu, cat priveste drumul pana la tine, mai ca as face o tura prin tara, ca-mi iubesc si masina la fel ca si familia, si as mai scoate-o din rutina de zi cu zi, doar ca luna asta plec iar la bucuresti cu fata si trebuie sa pastrez banutii...2 points
-
Combinatia femeie - diesel - oras e foarte nereusita. Ma rog... chiar si fara femeie. Cauta un benzinar.2 points
-
2 points
-
DĂŁ-o dracului de maÂşinĂŁ, fetiĂža sĂŁ fie bine. DacĂŁ cumva ai drum la Tg.MureÂş te rezolv eu. Free of charge.2 points
-
2 points
-
Sincer nu credeam ca o sa gasesc pe cineva aici cu blackberry 9700. Ma bucur insa ca ti-a fost de folos. Barem am facut si eu o fapta buna, de aia mai e bun si forumul2 points
-
Salut si bine v-am gasit! Printre atatea masini moderne, hop, vin si eu cu mosul meu. Platforma asta imi place cel mai mult, desi recunosc ca am cochetat cu ideea achizitionarii unui E36 Coupe (318is) pus la vanzare aici, la Mica Publicitate. Legat de E34, nu imi placeau masinile care erau la vanzare in RO, astfel imi spuneam ca imi voi lua unul din DE/AU atunci cand voi avea posibilitatea. La cateva zile dupa ce am vandut masina personala (o Dacia Supernova) am intrat in sesiune si mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana termin facultatea (hopefully, la vara). Pentru ca nu puteam sta departe de Internet si sectiunile de mica publicitate a diferitelor forumuri, pot spune ca eram ispitit de anumite oferte iar acest E34 mi-a pus capac. Am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a fost pus la vanzare, reusind astfel sa-l vad primul. L-am urcat pe elevator si, fiindca nu am gasit probleme majore, am luat hotararea de a-l cumpara. Detalii despre ea: VIN GH10734 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SORRENTBLAU METALLIC (360) Upholstery STOFF CORD/SILBERGRAU (A1SL) Prod.date 1995-02-10 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Oddments tray, center console S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package P740A EDITION ZD Edition ZD L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Third stoplamp S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Datorita conditiilor de afara ma oftic ca are diferential "deschis", dar cu timpul poate apare si unul autoblocant. Nu sunt strain de "tractiunea spate", mai am un Ford Scorpio V6 din 1987, pe care l-am neglijat (era intr-o stare destul de proasta). Revenind la E34, masina se prezinta foarte bine. Pe dedesubt nu prezinta rugina, articulatiile sunt solide, singurele defecte fiind: garnitura de la capacul chiulasei, discurile spate, curelele de accesorii, turometrul nefunctional si un far crapat. Odata cu masina am primit alt tablou de bord si un far de schimb (tot Hella). Din cand in cand mai aud un rontait fin care seamana cu o pompa de servo suprasolicitata, dar care dispare la cea mai mica miscare a volanului sau a pedalei de acceleratie. Posibil sa fie VANOS-ul. Motorul merge foarte bine, imi place ca poti sta cu nasul la toba (), lucru care ma face sa cred ca nu are uzura accentuata si nu papa ulei. Imi trage aer fals pe undeva dar, la o cautare sumara, nu am reusit sa gasesc pe unde. Rezolv si asta cu prima ocazie, astept urmatorul salariul sa incep sa "investesc" in el. Partea ciudata e ca, desi imi placea la nebunie E34 inca de mic copil, nu condusesem niciunul pana sa apara acesta. Si acum, poze:1 point
-
Bagi 5% si 50% parbriz si stai in parcare cu ea, ca noaptea o sa vezi cam nimic..sa nu mai vorbim cand ploua/ninge hai ca pe laterale mai merge, dar parbrizul.. Si stiu ce vorbesc, lasa tu prostiile astea cu 50% parbriz, vine iarna, intuneric mai tot timpul, daca tot ai chef de "nebunii" fa-o pe vara asa, desi nu ti-as recomanda nici vara..1 point
-
Am condus eu si Seria 1 2013 si X4 2014, ambele masini de doamne, cum spun unii. Ambele masini full cei drept si X4-ul 30d, dar mi-as cumpara oricand fara sa stau pe ganduri!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
L-am gasit 'tui mama lui ) este la frana de mana, sub plasticele alea, este o parte patrata din mocheta taiata, si este sub... Va scrisesem cu ceva timp in urma ca am probleme cu pornirea dimineata, ca imi porneste dezordonat motorul de zici ca sta sa crape. Am incercat toate posibilitatile, insa in w-end am fost din nou la Mecanicul meu Dani si mi-a schimbat primul releu din stanga (sub torpedou) si s-a rezolvat problema 100%.1 point
-
1 point
-
Probabil cauti super masina la super pret, ca altfel e plin netul de Bmw-uri, gasesti pe mobile.de mii de Bmw-uri cu istoric, garantie si tot ce iti doresti..bani sa ai. O sa rasara soarele si pe strada ta!1 point
-
Hai ma Alex, cine te pune sa iti cumperi masina de aici? Sunt mii de anunturi pe mobile in toata Europa, ai de unde alege. Mai lasati autovitul in pace. Sunt si alte solutii.1 point
-
Alex, dar ce zici de ipoteza in care omului ii pica cutia, nu vinde masina asa fiindca nu o cumpara nici dracu', o repara/schimba, iar apoi o vinde? (ca poate asa vrea el, ca s-a plictisit, ca nu i se pare normal sa ii pice cutia, ca i s-a luat de Bmw, ca vrea alba, ca vrea suv etc) Sau ce ti se pare de necrezut in povestea asta, faptul ca a dat 5000e sa schimbe cutia? Asta fiindca putea sa o faca de mantuiala cu 6-700E si apoi sa vanda masina? Esti sigur ca atunci cand cumperi o masina de la reprezentanta o iei cu 0km? Poate fac aia turul tarii cu ea, o dau la test-drive cateva luni si apoi ii dau km inapoi la 0, ii schimba cauciucurile si ti-o vand de buna..cum ar fi? :|1 point
-
Bai pretene, o mai fortezi mult ? pe bune acum, nu astept nici o parere din partea ta .. EU am verificat-o , am facut tot ce trebuie deci lasa-ma te rog eu cu TARANISMELE tale . Nu dovedesti decat ca esti prost crescut si incapatanat , sau poate esti invidios, tu stii cel mai bine !1 point
-
Wow ... la pret de e90 ar spune unii ... felicitari pt masina, este chiar deosebita. Bafta la vanzare.1 point
-
sa mai adaug si ceva poze. Razvan m-am uitat atent la ambele tensionatoare si sunt la fel, nu vad nici'o diferenta intre ele. Se vede in penultima poza mai bine. Cu garajul am ceva probleme ca trebuie sa strang oglinda din dreapta - trebuie modificat un pic garajul, schimbata cu alta mai lata. A4-ul anterior intra fara probleme.1 point
-
1 point
-
O sa ingenunchezi motorasul ala cu jante pe 18. Pune-i cel mult pe 17 si daca poti si alea sa fie light.1 point
-
1 point
-
Incepe sa imi para rau ca am deschis acest topic aici . Vad ca pe unii ii cam framanta invidia ... Ba ca are o zgarietura nu stiu unde, ba ca volanul, ba ca pretul e minciuna. Fratilor ce interes am sa va mint. pretul a fost 19 000 E , omu nu a scazut nici macar un EURO !!! Si il si inteleg. Eu daca as fi avut masina in cazul lui , stiind cati bani a bagat in ea si km reali etc etc, nu as fi lasat deloc la pret. Deci vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii ! Una peste alta SUNT INCANTAT de masina si asta e cel mai important. Lucrurile mici se pot retusa fara grija, tocmai de asta am preferat masina asta decat alte ciurucuri la 14-15k Euro rupte in 2 . Numai bine !1 point
-
Deci lasa-ma sa inteleg, tu ai vandut un 335i cabrio cu motorul care nu era ok cu 15k iar el a dat mult pe o masina care tehnic este ok? Interesanta logica. In al doilea rand la o scurta rasfoire a Autovit-ului vedem ca un e93 incepe de la aprox 15-16k si aici majoritatea sunt fara navigatie sau pack M. Deci pretul mi se pare mai mult decat corect pentru un 335i.1 point
-
1 point
-
Porneste motorul , da drumu la caldura la maxim si deschide aerisitorul de langa buson.1 point
-
Sti ca nu corect cum scri, ca nu suna bine si totusi o faci asta nu inteleg.1 point
-
Atat vreme cat folosesti un forum, al cĂŁror conditii sunt foarte clare si aplicabile tuturor membrilor, discuția dintr-un topic nu este una particulara ci una deschisĂŁ membrilor. In privința notorietatii vreunui membru sau nu, am ales da fac cunoscut faptul ca esti o persoana care nu depune diligente minime pt a pAstra linia bunului simt , respectiv pentru a-si respecta cuvântul. Iar daca tu apreciezi ca fiind jignire faptul ca ti-am atras atenția atat tie cat si arvunistului tau ca nu va respectați propriu cuvânt, atunci cu siguranta este o jignire... Cat despre patrimoniu , nu cred ca s-a adus in discuție si nici nu cred ca e cazul. Iti doresc bafta sa-ti gĂŁsești masina potrivita!1 point
-
1 point
-
AI xenon din fabrica? Pe ambele parti e problema? CanBus pro se conecteaza la mufele actuale, iar daca vrei sa le folosesti pe faruri cu xenon originale mai trebuie achizitionat separat un cablu adaptor de la mufa AMP la D2S. Oricum, de unde le cumparati ii puteti spune vanzatorului ca le veti folosi cu becuri D2S si va sti el ce sa va trimita.1 point
-
Asa este, sunt defecte din fabrica, nu se mai fac respectand standardele de calitate.1 point
-
Deci e jale cu anvelopele astea... Am luat si eu pentru doua masini din familie niste dunlop-uri si hankook si sunt strambe toate. Nu stiu daca tine de depozitare, mai degraba tind sa cred ca sunt defecte din fabrica.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, cred, oamenii isi vand masinile cand e cerere, nu pt ca au nevoie de bani sau vor altceva. @alex: nu stiu cum arata masina cand ai vandut-o tu, dar cand am vrut s-o cumpar eu anul trecut era buna doar pt dezmembrat.1 point
-
nu este 540i la pret mai mic din simplu motiv ca nu sunt altele la vanzare, si asta din cauza ca nu exista cerere pentru asa ceva....1 point
-
1 point
-
da si eu gasisem un gallardo nou, insa cand m-am dus sa il iau am constatat ca interiorul nu corespundea descrierii, practic cusatura de la piele era alba si am zis pas, asa ca si eu astept reventonu' asta nou.1 point
-
0 points
-
combinatia femeie + tractiune spate = no no no. Ce are golful ala ? E o masina foarte buna.0 points
-
In topicul asta gasesti cateva din motivele pentru care mie nu imi pare rau ca am trecut la Audi: 1. Daca ai dat 19.000 esti prost, ca s-a dat una cu 15.000 care era belea de belea, dar cu check engine, cutie cu probleme samd.. 2. Daca e o saracie de volan zgariat are 500.000km, fiindca asa fac toti fraierii care isi cumpara masini noi, merg cu ele 100.000km apoi dau inapoi 90.000km si fac revizia. Ca sa ce? Oare un nene care a dat vreo 60-70.000E minim pe masina are motive sa dea vreodata km inapoi? Oricum a pierdut 50.000E doar din valoarea masinii, fara sa tinem cont de toate cheltuielile ei de intretinere. 3. Daca mentionezi facturi esti samsar, iar daca nu le postezi ele nu exista si sunt doar la vrajeala. BAAAAAAIIII!!! TREZITI-VA!!! On-topic: Sa o stapanesti sanatos! Volanul il retapitezi cu 300lei, trimurile le vopsesti/colantezi/faci cu hidrotransfer - intre 300 si 1500lei toate. Daca masina e ok tehnic, ai luat-o la un pret foarte bun.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00