Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/07/14 in all areas
-
A venit momentul sa renunt la masina mea - se mareste familia si ne trebuie 4 usi. Masina o am de la 30.000 de km (preluare de leasing in 2009) si m-a dus fara probleme 5 ani si 100.000 de km. A fost dusa numai la reprezentanta (am facturi doveditoare) si niciodata carpita. Modelul este E92 325Xi Automat - Coupe Motor N53 de 3.000 cmc 133.000 de KM Dotari: XDrive Cutie Automata Scaune Sport - Piele crem - Electrice si Incalzite Jante pe 18 inch BiXenon Suspensie Sport Volan M Cruise Control Hill descent control Geamuri Fumurii Senzor de ploaie Senzor de lumina Senzori de parcare spate Oglinzi electrice - heliomate incalzite CD/Mp3 Player - BMW Business Carte si Istoric de service complete cu facturi de reprezentanta. Intretinere: Lichidele schimbate recent (Cutie de viteze, Cutie transfer, Diferentiale, lichid de frana, antigel, ulei servodirectie). Sistem de aprindere (injectoare, bobine, bujii, senzor NOX si senzorii lamba) schimbate la 120.000 km. Piese in garantie 2 ani. Curele, role si intinzatoare schimbate la 130.000 km. Masina este impecabila mecanic si estetic. Nu are nici o eroare pe tester. Fara accident. Bonus: Asigurare CASCO platita si valabila pana la sf. lunii Noiembrie. Evacuare BMW Performance (3300 RON - noua) care nu este montanta pe masina. Anvelope de iarna pe 18 inch. Pret: 15.500 Euro (negociabil) Tel: 0740 066 0853 points
-
3 points
-
3 points
-
Ca posesor de seria 1, nu-ti recomand neaparat aceasta masina pt. oras, in special diesel; o sa ai probleme destul de repede cu filtrul de particule, indiferent daca este noua sau second. In bugetul tau, gasesti alte masini mult mai dragute, mai mici, care se preteaza pt oras si pentru doamne. Un benzinar din clasa mica plus cilindree mica ar fi cel mai potrivit.3 points
-
Pret:……………………………………………………………..…3250 Euro (Negociabil) An fabricatie:…………………………………………………..….Mai - 2002 Putere:………………………………………………………….85kw / 116cp Capacitate:…………………………………………………….…...1796cmc Carburant:…………………………………………………………....Benzina Kilometri:…………………………………………………………..…207.000 Caroserie:………………………………………………………..……Berlina Culoare:……………………………………….………….Titansilver Metalic Inmatriculare:…………………….Romania (Taxa achitata de mine in Aprilie 2014) Dotari: Geamuri electrice fata, 6 Airbag-uri, Cotiera fata + spate, Aer conditionat functional (incarcat in august cu Freon), Lupe Morimoto cu Bi-Xenon, Plasme Bord Alb/Verde, Jante Originale pe 16” (style 45), Oglinzi electrice si incalzite, DSC (Dinamyc Stabilty Control), Computer de bord cu multi functii, Volan Reglabil adancime/inaltime, Scaune fata reglabile (4Way), Interor foarte ingrijit (Nefumator), Pachet Fumator (cu scrumiera fata + Spate), ITP – Decembrie 2015, Magazie 6 CD – uri audio, Trimuri interior Aluminium, Sac de Ski, Bancheta spate Fractionara/Rabatabila 60% - 40%, Lumini interior cu Leduri albe. Masina prezinta doua probleme estetice, una este la aripa fata stanga si una la bara spate stanga. Accept orice TEST AUTORIZAT. Taxa de mediu a fost achitata de MINE in aprilie 2014, detin Chitanta Anaf. Ofer certificat fiscal pe loc. Am schimbat de curand: bucsi brate fata (bascule), bobine inductie (4 bucati), Ulei (5w40 – BMW), Filtru polen (Bosch cu carbon activ), Valva PCV (separatorul de ulei), EWS Module. Contact: Nume:………………………..…………………..Claudiu Tel:...............................0767.088.525 / 0736.700.621 E-mail:…………...…..…ClaudiuVisan90@yahoo.com2 points
-
530-ule, pune-i jante pe 19" da' shaptar, baga faza cu hanimalele de comphanie pt bord, zi-i ca hare soft fachut in Jermania cand ridicai bani di la fata di la PuF si vinde-o cu 15k sa moara dujhimanii. Si sa mai spui la hei ca tu nu hesti taran ca sa phui leduri in toate gaurile cu bhec mo! Sa mor io de nu hoftici pa toti!!2 points
-
Pai tocmai acolo e buba...o fi aratand masina bine altfel dar "upgrade-urile" alea ii dau "dauna totala" la cum arata overall...daca el nu s-a prins dupa 14 pagini si aproape 6luni de critici, stii cum se zice: nu te poti c**a in gusturile omului dar nici nu te poti supara pe unul si altul care iti "porcesc" masina cu apelative... P.S. Ma tot uit la rotile alea cand intru pe forum la sectiunea asta si ma crucesc de fiecare data...chiar nu-mi vine sa cred ca este cineva caruia sa-i placa... Ricer mode ON... P.S. la P.S. ) Daca ma mai uit de multe ori la masina asta imi dau singur jos folia cu surubelnita2 points
-
Fiind din Bucuresti prefer sa si vad marfa + best-tires face montatul/demontatul gratuit, platind doar echilibratul (cu plumbi, vreo 15 lei/roata), cel putin asa am facut eu la fosta masina acum vreo 2-3 luni. Acum caut anvelope de iarna de 205/55 R16 pentru noua masina (pana nu cresc preturile cu 40-50%) si facand o prospectare a pietii ma tenteaza din "poza" zilei de azi: - BFGoodrich G Force Winter, la best-tires.ro 311 lei, la anvelopejantepromotii.ro 327 lei, la cauciucuridirect.ro 374 lei, - Dunlop Winter 3D la best-tires.ro 370 lei, la anvelopejantepromotii.ro este 409 lei, la cauciucuridirect.ro incepand de la 406 lei, - Pirelli Winter 190 Snowcontrol3 la best-tires.ro 387 lei, la anvelopejantepromotii.ro 414 lei iar la cauciucuridirect.ro 394 lei - Continental TS850 sunt mai scumpe la best-tires.ro - 428 lei, fata de 415 lei la anvelopejantepromotii.ro, iar la cauciucuridirect.ro sunt 435 lei. In Bucuresti montatul unei anvelope este 8-10 lei, deci pentru un set de 4 se mai adauga vreo 40 lei la cele cumparate online, plus ca in caz de ceva stiu unde sa ma duc la garantie daca incep sa bata aiurea.2 points
-
2 points
-
In topicul asta gasesti cateva din motivele pentru care mie nu imi pare rau ca am trecut la Audi: 1. Daca ai dat 19.000 esti prost, ca s-a dat una cu 15.000 care era belea de belea, dar cu check engine, cutie cu probleme samd.. 2. Daca e o saracie de volan zgariat are 500.000km, fiindca asa fac toti fraierii care isi cumpara masini noi, merg cu ele 100.000km apoi dau inapoi 90.000km si fac revizia. Ca sa ce? Oare un nene care a dat vreo 60-70.000E minim pe masina are motive sa dea vreodata km inapoi? Oricum a pierdut 50.000E doar din valoarea masinii, fara sa tinem cont de toate cheltuielile ei de intretinere. 3. Daca mentionezi facturi esti samsar, iar daca nu le postezi ele nu exista si sunt doar la vrajeala. BAAAAAAIIII!!! TREZITI-VA!!! On-topic: Sa o stapanesti sanatos! Volanul il retapitezi cu 300lei, trimurile le vopsesti/colantezi/faci cu hidrotransfer - intre 300 si 1500lei toate. Daca masina e ok tehnic, ai luat-o la un pret foarte bun.2 points
-
problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.2 points
-
Intre timp mi-am cumparat si jante, style 155 pe care le voi folosi cu anvelopele de iarna. Ii multumesc lui Bursu' pentru ele, dupa ce le-am spalat sunt multumit de cum arata, au doar cateva zgarieturi minore. Voiam sa le iau pe cele de la Craiova dar tipul nu e era prea serios si nu voiam sa fac drumul degeaba + ca nu as fi mers mai mult de o luna cu ele pentru ca trebuia sa pun anvelopele de iarna. Am hotarat sa le iau pe acestea si voi vedea la anu daca mai gasesc style 188 si in functie de buget pastrez style 155 pentru iarna. Mi-am mai cumparat si un vermorel pentru Autbrite foam + microfibre de la Kent si un quick detailer Sonax Xtreme Briliant shine pe care le voi incerca chiar azi daca imi permite vremea. Am uitat sa mentionez ca anvelopele de iarna sunt Dunlop Winter M3 RFT, sunt in stare foarte buna, sper sa aiba aceeasi aderenta ca anvelopele de pe Megane. (Dunlop Winter Sport 3d). Am citit ca cele RFT de iarna nu sunt cele mai ok ca nu sunt asa moi si nu au aceeasi aderenta ca cele clasice. Voi vedea la iarna. Mai am doar volan de M si va fi perfecta. Mai jos foto cu jantele la "spa" http://s27.postimg.org/wt8itn8jz/IMG_20141004_00180.jpg http://s27.postimg.org/ou8rcbitr/IMG_20141004_00181.jpg http://s27.postimg.org/eirt5x1qn/IMG_20141004_00182.jpg http://s27.postimg.org/orkabqpsf/IMG_20141004_00183.jpg http://s27.postimg.org/cbnkhzwgf/IMG_20141004_00184.jpg2 points
-
Serios...? Ar plange masina ta cu lacrimi si daca ar avea maini si picioare sigur nu scapai fara vre-o vanataie... Mai bine continuai: " Up...and away and never return...",2 points
-
Jantele, dpmdv, sunt naspa. La fel si chestiile alea de pe aripile fata, alea de "m". In rest, simpatica masina, sa o stapanesti sanatos!2 points
-
Ca posesor de N42, daca as cumpara masina de la tine prima si prima data, nu urgent ci foarte URGENT, as schimba uleiul ala cu un 0w... Ai schimbat atatea la ea + lupe morimoto si alte chitibusuri si nu vrei sa renunti la uleiul ala. In rest bafta la vanzare, e ok masina ... pretul este unul mai mult decat atragator pt un E46 facelift, m-ar cuprinde emotiile daca ar trebui sa imi pun masina la vanzare cand stiu cat am dat pe ea acum ceva ani, dar asta e piata desi poti face diferenta usor intre cazan si masina intretinuta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
116i 136cp mi se pare o alegere perfecta. Sau 116d in cazul in care mai are parte si de drumuri lungi, altfel o plafonezi repede in oras. Si gasesti pe mobile in Germania o droaie cu km putini ca noi, gen 20-30k km. Nu prea merita sa iei noua, plus ca noua o iei cheala la banii pe care ii dai pe una cu dotari precum navi,xenon,cutie aut etc din DE. Cel putin eu in tara asta mizerabila si cu drumuri de rahat n-as mai cumpara in veci o masina noua pt ca nu merita.1 point
-
Puterea chiar nu e un criteriu pentru a alege o masina de oras. De-asta am si zis ca recomand benzina. Iar fiabilitatea e mult mai mare. Dar clientul decide.1 point
-
Tips-ul l-am cumparat de aici..modelul 364-2. http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/ornamente-inox-romcat-pilot-esapament-tips/ Masina am scos-o de la vanzare..astazi a primit si setul nou de discuri Rotinger + placute,iar pe dreapta spate am schimbat bratul superior,deoarece avea joc in bucsa care vine prinsa de sasiu.1 point
-
Chiar nu are nici o legatura faptul ca stie sau nu sa conduca. Si eu cunosc soferite care lasa in praf muuulti soferi. Dar aici discutam de modul de lucru cu un diesel. Nici barbatii nu toti stiu care e plaja corecta de turatii pentru un diesel. Daramite o femeie. Si-apoi ne plangem ca a cazut turbina, ca tremura ambreiajul, etc. Iar astea le spun fara nici o urma de misoginism. Imi mentin parerea ca pentru oras trebuie un benzinar. Dieselul se incalzeste greu(timp in care se uzeaza inutil), are nevoie de turatie ridicata si constanta pentru regenerarea dpf-ului, De-asta dieselul e pentru drumurile lungi nu hatza-hatza prin oras.1 point
-
El isi cunoaste mai bine nevasta, dar ... Iarna e mai greu pentru un bmw oricum ati lua-o. Da, niste cauciucuri de calitate si noi te ajuta. Da, niste saci de nisip in spate te mai ajuta. Da, un rezervor plin te mai ajuta. Da, sa-ti cunosti masina te ajuta. Dar nu toti au macar una din cele de mai sus. Extrapoland, in cazul de fata e o idiotenie asta cu misoginismul. Femeile si barbatii nu sunt la fel, nu folosesc in acelasi fel creierul si nu sunt predispusi pentru aceleasi lucruri. Putem accepta foarte bine ca femeile sunt mai bune la ceva si barbatii la altceva.(asta nu inseamna ca unul sau altul sunt handicapati ci doar ca unii o fac cu usurinta si altii se chinuie) Din punctul meu de vedere conteaza ca ECHIPA(el+ea) sa performeze. LE: +1 cotti1 point
-
daca vrei sa rezolvi toate problemele ridicate aici si nu numai, cumperi un 120xd_A si o sa fi foarte multumit, daca nu se inscrie in buget ptr una noua, cauti un premium selection si rezolvi cazul, adica e 4x4 (nu trage spatele sa se sperie sotia) , putere suficienta, gabarit decent, clasa premium, pe cutia automata (daca nu o configurezi tu) nivelul de echipare e mediu. Nu prea ai cum sa dai gresi.1 point
-
Mda, ce sa zic cu toate comentariile rautacioase de pe aici, cam nasol si nu prea ma asteptam Asta este, nu are sute de cai putere dar nici nu trebuie asa ceva, iar benzinara 1.6 sa consume peste 10 iarasi nu vreau si nu are rost sa intram in eternele conflicte - iei bmw dar te uiti la consum. Da ma uit la cam toate lucrurile atunci cand fac o achizitie de genul, banii sunt destul de multi zic eu, munciti asa ca nu are rost sa intram in polemici gratuite. Pe mine ma intereseaza mai mult cat de fiabil ar fi motorasul in timp, cum se comporta la drum lung si nu stiu ce ati mai putea scrie fiecare - strict legat de masina Stiu mai bine am cauta o varianta SH cu ceva mai multi km si am lua ceva mai bun si cu mult mai multe dotari, doar ca o parte din bani vin de la parintii ei si vor neaparat masina "noua" asa ca si aici este un motiv pentru care am ales aceasta varianta...1 point
-
Masina nu s-a vandut. Doar am plecat in strainatate. Va intra iar la vanzare pe viitor ( o fi la iarna, daca nu in mai), intre timp o sa primeasca pachet M ca si sora ei din spania.1 point
-
Cati oameni misogini pe aici. Fara suparare, stiu femei care ar da clasa la multi barbati la condus la orice ora...calmati-va si nu mai generalizati toate femeile cu orice speriata de bomba sau orice inconstienta.1 point
-
Bai pretene, o mai fortezi mult ? pe bune acum, nu astept nici o parere din partea ta .. EU am verificat-o , am facut tot ce trebuie deci lasa-ma te rog eu cu TARANISMELE tale . Nu dovedesti decat ca esti prost crescut si incapatanat , sau poate esti invidios, tu stii cel mai bine !1 point
-
Daca te simti, probabil ca asa e. Nu ma refeream la tine si nici macar nu am facut o generalizare, ma legam de acest caz in particular. Intrebari de genul "cat ai dat pe ea" urmate de "esti prost, ai dat mult" (nu neaparat spuse asa, dar asta fiind ideea) nu isi au rostul pe nicaieri, dar ca membru clubaudi/bmwclub/vwforum/clubford iti pot spune ca le-am intalnit in 95% din cazuri pe bmwclub. Apoi..omul si-a prezentat masina cumparata pentru el cu un sentiment de mandrie+incantare (presupun), iar apoi vin unii si il iau la judecata, desi nimeni nu le-a cerut parerea/asistenta. De ce nu pune poze cu sezutul, de ce nu pune dovada unor facturi, de ce, de ce, de ce...dpmdv, nesimtire la kilogram Hai sa lasam la o parte off-topicul, e totusi un topic de prezentare al unei masini.1 point
-
+1RZV,chiar daca mi as lua m5 F10 nu l as prezenta aici. Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos.1 point
-
Doar ce am cumparat-o amice.. Nu am nici un motiv sa o vand.. Si mai ales aici , care sunt toti fixistii ca tine intelegi ? Sti ceva ?! Pana la urma nu stau sa ma justific cu nimic fata de tine . Asta e topic pt a-mi prezenta masina , nu sa accept toate bazaconiile tale ... Hai te rog frumos sa nu mai postezi in topicul asta . Deja o fortezi , si de asta se duce tara asta de rapa , cu d-alde tine . Iti multumesc anticipat Domnule Toma Necredinciosu .1 point
-
A fost facut vreun schimb de ulei la CV? Ceva probleme serioase pana acum? Multumesc!1 point
-
La pretu asta clar, sunt multi care inca abereaza cu preturi apropiate la E46, masina arata destul de ingrijita chit ca ii lipsesc destul de dotari are anumite dotari de bun simt. Masina a fost la un pret super ok, sper ca nu ai dat-o sub 7k.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
In curba, proiectorul tre sa se aprinda cu fade, nu pe contactul unui releu. Cel putin asa vad eu un cornering frumos, asemenea originalului.1 point
-
revin cu anvelope1.com: totul ok. Am luat 1 buc Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 255/30 R19 91Y XL Am platit vineri si azi am primit comanda. La autobon era 1240 buc Pe cauciucuridirect era 1040 + 40 transport La astia era 909.43 + 10 transport Marfa a fost facturata din Sofia si a fost livrata din Olanda1 point
-
H&R(Koni) vs Eibach Sportline pt E46 spate. Cele de fata aveau cam aceeasi inaltime, insa ce nu-mi place la H&R e stance-ul raked pe care il ofera masinii. Intotdeauna. http://s28.postimg.org/50c7frdq1/07062014042_Large.jpg Eibach-urile sunt liniare pe fata si progresive pe spate, H&R sunt progresive pe ambele punti. Asta inseamna confort mai ridicat cu Eibach.1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu am inteles ca in partea dinspre MD daca zici ca ai Bemveu si este ceva mai nou (deci nu NFL) , ai gagici garantat :frantics: citez un sucevean " "1 point
-
Ma, lumea intoarce capul si dupa urat, nu doar dupa frumos. Asa ca nu te baza pe asta. Iar daca tu tii masina sa intoarca pitzi capul... e bai.1 point
-
Stai linistit, iti garantez ca multi iti impartasesc gusturile. E plin de coca si p-aci...1 point
-
1 point
-
Don'soara se da la pachet cu masina? Schimba jantele! Sunt kitsch-oase RAU! Ar fi bun un CCC professional sau chiar un CIC, eventual schimba trim-urile interioare ca e o combinatie destul de nepotrivita mahon cu gri. In rest... incearca s-o pastrezi oem, nu o mai incarca. O sa iasa o rapciuga. E o limuzina, nu caleasca de manelisti. S-o stapanesti sanatos! PS: al tau 530d e non-facelift.1 point
-
Eu mi-am pus Eibach Pro-Kit cu amortizoare Bilstein B4 M-tech, am obtinut un drop de 30mm/20mm, suspensia e mai rigida decat stock, dar mult mai ferma, drop-ul e numai bun, astfel masina este si practica, mai se poate urca o bordurica ceva.1 point
-
1 point
-
1 point
-
daca e un dream car de fapt nici nu ai dilema, raspunsul ZACE in tine. orice s-ar intampla zambetul care iti apare pe fata cand te apropi de ea nu o sa dispara egal ca e 850 sau e un Manta. in plus daca material iti permiti sa actionezi instinctiv la sume de genul 10mii euro nici nu ai ce sa gandesti, IA-O! In cel mai rau caz pierzi ceva in jur de 20% cand o vinzi. Dar daca e in starea in care spui nici nu o sa pierzi nimic pentru ca e genul de masina dupa care vine si unul din Amsterdam...treaba e sa dovedesti cu documente ce publici legat de ea. pe langa ca e produs de nisa e si varf de lance. e un fenomen. pe alta parte e normal sa ai probleme. de ce? ce spui sa cresti gandindu-te la colega din A, sa o vezi prin oras cand vine in vacante....paste ani sa mergi la CASINO cu prietenii si ea sa iasa cu colegii de munca de la restaurant...sa "...aaaa...sti...parca...a...da...hai sa..." si cumva sa se dovedeasca fata de treaba, sa iesi cu ea si sa ajungi in pat sa asa...poate e normal sa nu fie nimic perfect din prima. nu am inteles, e MY DREAM CAR sau e MASINA DE FAMILIE de care discutam de doua luni. nu prea stiu ce cauta nevasta in ecuatia asta!?1 point
-
850 este o masina super.are un prieten si au mai avut cativa.am mers cu ea .singura problema sau problemele ei .locurile din spate (neinteresant)consumul impozitul si asigurarea.scumpicel da nu i masina de vina statul roman e de vina.in rest nu etse o masina DEMODATA SI VECHE.si pt greutatea ei fuge rau .nu este demodata nici technic.in germania este considerata o bijuteria a mecanici si aici noi o luam la misto:( deci masina de vineri pana duminica noapte:Pdrumuri lungi sau plimbari in fite prin centru cu 40 la ora:P bafta la 850.daca iti iei 850 nu te intrebi daca consuma mult.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00