Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/09/14 in all areas
-
Magazin de tuning tiganesc,sigur ca da... ) acum pe bune,cred ca daca as gasi la un pret convenabil folie aurie sa le colantez masinile la tigani sigur as face bani,dar nu stiu de unde sa iau folie haurita2 points
-
E46 coupe, 318CI, an 2001 (facelift tehnic, nu si estetic -143 Cp, protectie anticoroziva mai buna, DSC), 220.000Km, culoare albastru, fara probleme tehnice. In pret intra si un set de roti de iarna si un set de suspensii "de iarna"(amortizoare/arcuri de sedan). Maina nu are probeleme tehnice sau de alta natura fiind masina de zi cu zi .Dotari : 6 airbaguri si centuri pretensionate, cruise control, scaune sport semipiele incalzite, banchete rabatabile, climatronic, lumini automate, stergatoare automate, xenon aftermarket cu lupe, folii spate, cotiera fata, volan si nuca schimbator recent imbracate in piele, 4 geamuri electrice, perdeluta luneta electrica, 3 chei originale. Ca investitii am schimbat urmatoarele: cauciucuri noi de vara(dunlop sp sport), brate fata, bielete antiruliu fata, bucsile de la barele antiruliu fata si spate, FSR-ul, xenoane+angel eyes+comenzile de volan sunt puse de mine, reparatii la clima - am schimbat compresorul, arcuri eibach + amortizoare, polish total. Reviziile au fost facute de mine la 10.000 km iar masina se afla la mine de 2 ani si ceva timp in care am facut aprox 60.000 km fara probleme. Taxa platita si nerecuperata..1 point
-
Vand ELERON (lip codita) Portbagaj BMW seria 3 E90 2005 - 2012 Eleronul este NOU, are banda dubla adeziva 3M pe spate, se instaleaza foarte usor ! PRET FIX : 179 LEI 0760.436.031 - BUCURESTI1 point
-
https://www.farcebook.com/docdennis67/media_set?set=a.828204297201149.1073741827.100000347599108&type=31 point
-
1 point
-
1 point
-
Fa niste acceleratii filmate inainte si dupa...sa vedem cam care e diferenta in timpi...1 point
-
A venit si racechipul. A avut setarile cam de mijloc E-2 dar dupa test chiar se simte binisor si ceva cuplu in plus. Si n-am mai avut lag in cutie aproape deloc cel putin din cat am mers pana acum. http://i61.tinypic.com/2wf7lfd.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/2wf7lfd.jpg http://i58.tinypic.com/2j4ehx3.jpg[/img]"]http://i58.tinypic.com/2j4ehx3.jpg1 point
-
tu ti-ai cumparat emulator sa descoperi defectul? un tester iti spune clar de unde vine eraore.senzorul de prezenta pasager este aproximativ 500 de lei. daca lasi acel anulator in caz de ceva sare airbag-ul si fara pasager.1 point
-
Cumpar scaune fata BMW E46 piele rosie !! normale sau recaro ! astept oferte cu poze + pret. multumesc SA FIE IN STARE BUNA ! nu taiate sau tocite1 point
-
am facut eu pt un Audi la unul din Brasov, fix aceleasi detalii cu ale tale; a facut o mizerie, si-a batut joc de volanta, nu a alezat-o egal si ambreiajul nu mai prindea bine; a pus kevlar ca neamul prost, fara sa tina cont de cotele originale si in marsarier nu mai intra deloc. pierdere de bani, timp (masina era pe rampa in service in timpul asta, unde nu e gratis) si pana la urma tot ambreiaj original am luat, numai ca a trebuit sa cumpar si alta volanta, prima nu era asa grav afectata, ar mai fi dus un ambreiaj, dar pe principiul lenesul mai mult alearga, zgarcitul mai mult plateste, na! succes! se mai si lauda ca ii face ambreiaje lui Onofrei si altor piloti de raliu.1 point
-
Frumusica masina. Primul lucru, schimba-i oglinzile alea de "tuning" , foarte urate.. sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!1 point
-
Ca si "samsar" am schimbat in ultimul an urmatoarele: - ulei cutie integral, nu doar 6 litri, - ulei cutie transfer, - termostate, antigel, - galerie admisie, - discuri frana si placute fata si spate, - anvelope, - lichid frana. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
"Eagle Eyse" este ultima descoperire in domeniu,coroborat cu "motor ok,trage tare" asta ĂŽsi ia zborul cand da de aglomeratie1 point
-
Scuze, am uitat de pret - 5200 euro negociabil si nu fac schimburi (mi-am luat deja "noua" masina). Am uitat deasmenea sa dau nr. de telefon: 0745773780 - Calin1 point
-
Pozele nu trebuie sĂŁ fie mai mari de 1M. O suspensie reglabilĂŁ bunĂŁ sare de 1500 euro. DupĂŁ mine, strict pĂŁrere personalĂŁ, nu monta pe mașinĂŁ JOM, TA-Technix sau alte chinezĂŁrii.1 point
-
va recomand un breloc magic cand mai va duceti la bavaria :sorcerer: http://www.ebay.de/itm/Basetech-CTG-15-Taschen-Lackprufer-Lack-Schnelltester-Schichtdickenmessgerat-/291234453399?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item43ceed17971 point
-
Daca reprezentanta BMW face astfel de manareli, ce pretentii sa mai ai de la unul care aduce masini de afara, in curand toate o sa fie noi, cu 0 km si fara nici o interventie in service, dar la pret de SH.1 point
-
Ok am inteles dar o vreau pe numele meu ca asa este mai bine.mersi1 point
-
Masina arata genial. Cand mai trec seara pe langa parculetul de la finante, merg mai incet si ti-o admir "balind" cu gandul: "One day..." Sa te bucuri de ea. Numai bine!1 point
-
Normal ca se poate ca EGR sa nu fi functionat, ori nu aveai vacuum pe furtunul EGR, ori convertorul de presiune nu functiona, si ti-a ramas mereu inchis. Nu e nimic rau in asta, doar ca se mai sufoca motorul, problema era mare daca ramanea deschis, sesizai instant Dupa multe teste/loguri, teste consum, driveabilitate, am ajuns la concluzia ca EGR e bine de anulat si de dat jos teava ce inca incalzeste admisia chiar daca el e inchis, dar cu modificarile aferente in soft. Blocare soft + deschidere vane turbo in zona EGR cu 30-40% + compensare avans dynamic cu +2 grade. Nu pot sa explic acum legatura directa intre vanele turbo si functionarea EGR ca ar fi mult de zis, dar pe scurt ideea e ca ele functioneaza intr-un sistem strans. Se creeaza backpressure intre motor si vanele turbo, presiune care e folosita pentru a fi aruncata spre EGR. Daca EGR e blocat fizic, gazele de evacuare raman in tensiune intre turbina si motor(pumping losses), fapt ce afecteaza combustia. Gazele nu iau calea rezistentei minime adica evacuare, deoarece daca va uitati la cum e proiectata turbina, gazele sunt nevoite sa treaca mereu prin turbina pentru a ajunge pe evacuare. Ganditi-va la vanele turbo ca la un furtun de apa, daca-l strangi ai presiune mare cu apa putina, dar apa ramane in tensiune pe furtun mereu, e exact acelasi principiu.1 point
-
Don'soara se da la pachet cu masina? Schimba jantele! Sunt kitsch-oase RAU! Ar fi bun un CCC professional sau chiar un CIC, eventual schimba trim-urile interioare ca e o combinatie destul de nepotrivita mahon cu gri. In rest... incearca s-o pastrezi oem, nu o mai incarca. O sa iasa o rapciuga. E o limuzina, nu caleasca de manelisti. S-o stapanesti sanatos! PS: al tau 530d e non-facelift.1 point
-
1 point
-
:frantics: Trask, e vorba de far nu de proiector, nu are nicio legatura becul cu vopsirea oglinzii, pentru ca nu prea folosesc faza lunga, deci e doar de design ideea. Pana la urma poate pun si eu doar pe proiectoare, vad eu, am timp sa ma razgandesc ) @Trask, arata bine coupe-ul FL al tau... nice1 point
-
EGR-ul are rolul lui. Si nu cel de reducere a noxelor. Doar la benzinar se masoara cantitatea de noxe din gaze. La diesel se masoara opacitatea gazelor. La diesel, EGR-ul are rolul de reducere artificiala a cantitatii de oxigen din camera de ardere (diesel-ul si asa functioneaza cu un mare exces de oxigen iar excesul de oxigen este o conditie de baza pentru formarea oxizilor de azot). Cu alte cuvinte, controlul temperaturii din camera de ardere. La un motor stock si fara folosirea in conditii de racing, putin probabil sa fie nevoie de protectie. Protectia in sine se face si la turatii ridicate (prin deschiderea partiala), daca e cazul. Dar foarte putin probabil sa simti asta. Pentru edificare, se poate monitoriza tensiunea de pe electrovalva de comanda a EGR-ului (eu am facut asta). In viata de zi cu zi, EGR-ul anulat se traduce printr-un consum putin crescut in regim de mers urban si/sau pana motorul ajunge la temperatura nominala de functionare, iar in unele cazuri (cel putin la Euro3) mai putin fum la accelerari (datorita lipsei timpului mort dintre apasarea pedalei de acceleratie si inchiderea EGR-ului).1 point
-
prima data anunt pe forum daca mi se "topesc" pistoanele sau paletii de la turbo.daca erau sa se topeasca se topeau in aproape 20 000 de km de cand am anulat egr.fiecare face cum crede ca este mai bine.1 point
-
Thunder rock, ms de sustinere, cred ca ai dreptate, nu merita sa-ti bati capul cu tot felul de¨" specialisti " de pe acest forum. Daca le explici exact ce si cum tot nu e bun, tot ei au ceva de comentat. Rades, daca belesti ochii mai tare ai sa-ti dai seama ca am explicat ca EGR-ul este exclusiv pt reducerea de emisii poluante.1 point
-
Am EGR-ul anulat de aproape 2 ani la un 320D. Daca il anulezi nu iti da eroare. (cred ca asa e la toate bmw-urile). Dupa anulare, masina nu trebuie sa scoata fum mai deloc pt ca in galeria de admisie intra numai aer curat si nu si cel recirculat (murdar). La ITP - nicio problema. Dezavantaje eu nu am intalnit decat ca, cred, se incalzeste motorul mai greu pt ca gazele recirculate bagate de EGR erau fierbinti. Deci daca de 2 ani nu am probleme ....... raman cu el anulat ca oricum unul nou e 800-900 ron :)Daca va functioneaza nu il anulati.1 point
-
ia uitati-va si minunati-va :frantics: http://www.autovit.ro/bmw-530-C34673083.html0 points
-
da dar sa elimini egr-ul este exact cum ai reasambla un avion si nu ii mai pui cateva nituri; Are si ea un rol acolo, ca nu au inventat egr-ul de dragul estetici. nu sunt de acord cu anularea lui.-1 points
-
Fugi cit poti de motorul asta,este cel mai prost motor de pe e46-1 points
-
da sunt in regula actele,se poate inmatricula si in Romania dar taxa e 1300 euro,asa pe bulgaria e legal oriunde circuli fara probleme-1 points
-
ok cum doresti,se poate face si procura pe numele tau e exact ca si cum ai fi u proprietar,cu inmatriculatul efectiv cheltui niste bani care nu isi au rostul,poti circula legal fara sa mai cheltui f multi bani cu inmatricularea,cum doresti.-1 points
-
-1 points
-
pai, luati din targ, tipla, full si fara accident. sunt sute de mii de astfel de anunturi.-1 points
-
Eu abia am facut buy-back de circa 2 saptamani la un X3 din 2012 ca sa imi iau X5 si daca o fi vorba despre masina pe care am detinut-o eu pot sa-ti spun ca masina nu a suferit niciun accident iar cei 19.800km sunt perfect reali . Deasemenea masina nu a avut niciun defect niciodata, nici electric , nici mecanic. Au fost 2 evenimente, odata mi-au furat sticlele de la oglinzi si alta data a fost spart geamul dreapta fata intr-o tentativa de jaf care a vizat inca 9 masini in aceeasi noapte. Reparatiile au fost facute pe full CASCO cu piese originale , reparatii facute la Bavaria. Nu mai speriati lumea degeaba, sunt masini la mana a-2-a intr-o stare excelenta, practic ca noua, asa cum era si masina mea, este pacat sa se generalizeze pentru niste cazuri izolate. Am avut o gramada de masini noi (peste 10) ,de diverse marci, luate toate de la noi si de departe Automobile Bavaria au fost cei mai profesionisti. Perfecti n-au fost nici ei, dar totusi sa nu cautam nod in papura. Daca s-a intamplat acel eveniment cu acele 2 BMW-uri , sunt perfect de acord ca justitia sa intervina si sa ia masuri, chiar cu dosare penale daca este cazul. Nu sunt fan Bavaria, dar incerc sa vad lucrurile echidistant altfel ajungem sa ne dam in cap unii altora.-1 points
-
Salut tuturor Sunt interesat de un E46 330D,varianta de 204 cai nu de 184. De preferat sa fie cu volan pe dreapta.Inmatriculata Ro,Bulgaria sau neinmatriculata NU conteaza. Ce conteaza este ca motorul sa fie in stare foarte buna. Astept oferte.-1 points
-
"Ce cocalar este asta,nu are bani sa inscrie masina si vrea motor de 3000",probabil asta au spus cei ce au dat "minus",masina va fi pentru modificat si se va lua dupa ea motorul,cutia,franele si diferentialul din aceasta cauza as prefera cu volan pe dreapta pentru ca restul masinii nu ma intereseaza,dar astept oferte oricum.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00