Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/11/14 in all areas
-
Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.2 points
-
Acuma sĂŁ nu te superi pe mine, dacĂŁ plasticele bat ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ se aud, dacĂŁ nu bat nu se aud, indiferent de pe ce mașinĂŁ vii. Eu cred cĂŁ, totuși, ĂŽn marile orașe drumurile sunt relativ OK așa cĂŁ nu cred cĂŁ cineva cu roți de 225/45/R17 ar avea probleme, poate doar pe drumurile județene.2 points
-
Si eu care nu vreau sa ma inscriu pe farcebook ... nu vad nimic. Mama lui de farcebook, nu mai putem trai fara el ...2 points
-
1 point
-
La motorul asta lasa pe spate 225,este exact ce trebuie. Nu te complica ca nu ai nevoie de 255. Eu am 255 si vreau sa mi pun 225. M3-ul are pe spate 265, asa ca noi la 2.0d nu avem ce sa facem cu mai mult de 225.1 point
-
Cred cĂŁ și-a dat toți banii pentru ”tiuning” la 5-arul ĂŁla alb de se laudĂŁ toatĂŁ ziua cu el.1 point
-
Tu compari M54 cu cuplu maxim la 3500 RPM cu N52 cu Valvetronic si cuplu maxim la 2750 RPM? Pe urma compari cutia in 5 viteze cu cea in 6 viteze? Tu ai 325ci E46 (192 bhp/6000rpm) vrei sa zici asa-i?...pfff... Ti-am pus o fotografie omule, reala facuta de sotie, in care poti observa ca este activat cruise controlul la 130 km/h iar consumul instantaneu sta prin zona lui 5-6 ...prea putin conteaza ce crezi tu nene dar nu stiu de ce m-as minti eu pe mine...imi explici tu? ma mint pe mine auzi!!! esti asa de sigur de prostiile pe care le vorbesti incat ma uimesti! Auzi daca am schimbat vreodata viteza in kick-down?!daca am turat motorul vreodata peste 3500 de ture?...pfai...esti de mare bravura...si daca-ti spun ca am schimbat imi ceri declaratie legalizata de la notar ca sa ma crezi? repet prietene: in bucuresti in functie de rotile pe care le are masina pe ea am avut si peste 17 l/100km, pe autostrada insa lucrurile stau total altfel...nu mai compara M54 cu N52 pentru ca si electronica lor este total alta nemaivorbind despre valvetronic de exemplu...lasa fii tu inginer mare cu altii! fara suparare! P.S. Mai uite o poza..chiar cu 6.3 l/100Km pe cruise la 130 km/h...era 13.08.2014/22.03..batea vantu din spate auzi...pfff... P.S.S A...si inca ceva...cred ca daca am fi mai putin aroganti si fitosi de bucuresti, unii din noi, cred ca BMW ne-ar putea premia pe mai multi pentru ca am sti sa ne exploatam masinile mai cu cap decat o facem... si mai uite o fotografie...tot eu sunt la volan si nici nu bate vantu...dar sincer daca vrei ceva legalizat....hm...aici nu te mai pot incurca... P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu!1 point
-
1 point
-
Fotografia din primul meu post este reala si este facuta pe drumul de intors de la mare, in vara asta...Vreau sa spun deasemenea ca am venit de la Moieciu, acum 3 saptamani si vreau sa spun ca am ajuns in Bucuresti cu un consum de 5,9 l/100km...va jur...nu mi-a venit nici mie sa cred dar e real...cert este un lucru: masina asta de când este la mine nu vede decat benzina de 99 sau 100 de la Petrom sau OMV. Nu am bagat niciodata benzina de 95 in acest motor si nici nu voi baga si nici nu am bagat niciodata benzina din alta parte decat de la Petrom sau OMV. Am facut acum 1 an si jumatate un update de soft la reprezentanta pe motor si cutie si cred ca si asta contribuie la aceste performate de invidiat pentru un benzinar. Va spun sincer ca aceasta masina mi-a demonstrat ca un benizinar poate fi si puternic si economic in acelasi timp...Nu ma laud dar mai am fotografii cu consumuri foarte bune! Inanintea ei am avut un E39 520i din 97 si nici ala nu ma omora cu consumul de combustibil. Dupa parerea mea consumul unui benzinar depinde de foarte multi factori care tin de sofer: cat de tare accelerezii si cat de brusc, frânarea aiurea si accelerarea brusca, plecatul de la semafor in scartait de roti aiurea, depasiri facute in superforta inutil, viteza excesiva nejustifiat pe autostrada, folosirea/nefolosirea cruise controlului pe autostrada, schimbatul vitezelor in turatii inalte nejustificat etc. Eu am invatat sa conduc benzinarele in asa fel incat sa nu ma omoare la buzunar cu consumul si sa exploatez ansamblul motor-cutie intr-un regim de sarcina normala, fara exagerari stupide si nejustificate. Ce-i drept nu se compara cu un consum de tractoras dar nici nu voi vrea sa compar vreodata performantele si intretinerea unui benzinar cu ale unui diesel. Revenind la roti... sa stiti ca vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca posed toate cele 3 seturi de jante. Cele de 18 au Run on Flat-uri pe ele si sunt grele pamant...Cu aceste roti am avut si 17,3 l/100 km consum in bord exclusiv in Bucuresti. Cele de 17 au anvelope normale pe ele, iar cu ele consumul a inceput sa scada dramatic. Daca vorbim despre cele de 16, pe care le am acum pe masina, consumul incepe sa fie extrem de decent pentru un motor de 218 cai putere la care ai acces din cea mai slaba accelerare. Va jur ca nu vreau in viata mea diesel si nici nu voi mai vrea masina cu motor mai mic de 200 de cai putere pentru ca din punctul de vedere al consumului motoarele astea noi incep sa treaca la capitolul basme treaba cu consumul unui BMW benzinar.Numai bine! P.S. Jantele de 18 sunt OEM, cele pe 17 sunt DEZENT iar cele pe 16 sunt OEM. P.S.S In masina la drumurile de exterior avem urmatoarea incarcatura: una bucata nevasta, fetita mea iubita si un potbagaj plin ochi cu de toate.1 point
-
1 point
-
Eu intre 16 si 17 nu am simtit nici o diferenta. Am simtit diferenta doar intre 17 cu anvelope normale si 17 cu runflat. Am fost si cu jante pe 19" si nu e asa de rau cum ziceti voi.1 point
-
Eu niciodatĂŁ nu am umblat cu jante de 16 ci doar cu 17 sau chiar 19. SĂŁ știi cĂŁ nici dupĂŁ 6 ani nu-mi bat plasticele ĂŽn interior.1 point
-
As vrea sa vad si eu un 335i cu consum de 16 in oras, eu nu am reusit sub 18 in oras, iar cel mai mult 28, mai fratilor voi dupa ce faceti consumul dupa BC?,ca sa stim ce discutam, daca faceti consumul dupa BC va amagiti singuri, daca vrei sa afli exact cat consuma masina, fa plinul ,,ochi", mergi 2-300 km in oras si dute la aceeasi pompa si fa iar plinul ochi si vei vedea exact cat consuma, nu cu resetari de km.pe BC, ca tot nu indica exact. Mai vad pe altii pe forum care au 520i, motorul de 2,2, 170 p.s si se lauda ca au un consun in oras de 9-10, cand fabricantul da un consum de 13,9 si stim destul de bine cum este calculat consumul fabricantului, care in viata reala nu exista asa ceva. Oricat ar fi tehnologia de noua, cand vrei multi cai putere.... costa!!!1 point
-
O intrebare: ai cumparat masina de curand si asa facea de la bun inceput? Intreb pentru ca exista sanse ca masina sa fi avut panou de control manual al climei si fostul proprietar sa il fi inlocuit cu unul digital,sa dea mai bine la vanzare, caz in care cam asa se manifesta "defectele". Este doar o presupunere. Se poate la fel de bine sa fie defect panoul de comanda. Eu as merge la un parc de dezmembrari si as testa cu un alt panou de comanda si digital si analog sa ma dumiresc ce si cum...1 point
-
350 lire, corect? ar veni cam 450 euro. Daca mai stii, poti sa imi zici exact modeul navigatie si al camerei? Eu am gasit asta. http://www.erisin.com/es9746a-7-android-422-car-dvd-player-gps-obd-bmw-3-e46-m3-rover-75-mg-zt_p494.html Pretul e bun, Sa-l primesc in Romania cam cat o sa ma coste? Nu stiu exact ce difuzoare o sa pun, poate astea.. http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/DLS/Performance/B6.2/ Am gasit navigatia asta: http://www.erisin.com/es9746a-7-android-422-car-dvd-player-gps-obd-bmw-3-e46-m3-rover-75-mg-zt_p494.html Le poate duce cat de cat bine? Are 50x4, cred ca acei 50W sunt rms. Ce ar trebui modificat pe fata sa intre 16.5? parca se zice ca intra 16.5 pe fata daca sunt inelele adaptive. N-as vrea sa comand niste difuzoare care sa nu le pot monta. DLS-urile au 60mm , deci sunt cam la limita, o sa incapa in usa?1 point
-
am avut de 17 pe e46 si am dorit mereu sa fi fost de 16. erau mult prea sensibile la denivelari. Pe E90 sunt ok de 17, are altfel geometria suspensiilor1 point
-
Ca si "samsar" am schimbat in ultimul an urmatoarele: - ulei cutie integral, nu doar 6 litri, - ulei cutie transfer, - termostate, antigel, - galerie admisie, - discuri frana si placute fata si spate, - anvelope, - lichid frana. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
In topicul asta gasesti cateva din motivele pentru care mie nu imi pare rau ca am trecut la Audi: 1. Daca ai dat 19.000 esti prost, ca s-a dat una cu 15.000 care era belea de belea, dar cu check engine, cutie cu probleme samd.. 2. Daca e o saracie de volan zgariat are 500.000km, fiindca asa fac toti fraierii care isi cumpara masini noi, merg cu ele 100.000km apoi dau inapoi 90.000km si fac revizia. Ca sa ce? Oare un nene care a dat vreo 60-70.000E minim pe masina are motive sa dea vreodata km inapoi? Oricum a pierdut 50.000E doar din valoarea masinii, fara sa tinem cont de toate cheltuielile ei de intretinere. 3. Daca mentionezi facturi esti samsar, iar daca nu le postezi ele nu exista si sunt doar la vrajeala. BAAAAAAIIII!!! TREZITI-VA!!! On-topic: Sa o stapanesti sanatos! Volanul il retapitezi cu 300lei, trimurile le vopsesti/colantezi/faci cu hidrotransfer - intre 300 si 1500lei toate. Daca masina e ok tehnic, ai luat-o la un pret foarte bun.1 point
-
Incepe sa imi para rau ca am deschis acest topic aici . Vad ca pe unii ii cam framanta invidia ... Ba ca are o zgarietura nu stiu unde, ba ca volanul, ba ca pretul e minciuna. Fratilor ce interes am sa va mint. pretul a fost 19 000 E , omu nu a scazut nici macar un EURO !!! Si il si inteleg. Eu daca as fi avut masina in cazul lui , stiind cati bani a bagat in ea si km reali etc etc, nu as fi lasat deloc la pret. Deci vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii ! Una peste alta SUNT INCANTAT de masina si asta e cel mai important. Lucrurile mici se pot retusa fara grija, tocmai de asta am preferat masina asta decat alte ciurucuri la 14-15k Euro rupte in 2 . Numai bine !1 point
-
Uzura articulatiilor din cauza jantelor mari este mit. Conteaza cat de atent esti si modul in care abordezi gropile. Daca stii drumul pe care mergi este si mai simplu. Daca iei toate gropile, strici masina si cu 15. Fata de acum 10 ani, drumurile din tara sunt excelente. (nu vorbesc de alea judetene sau comunale)1 point
-
1 point
-
Discutam degeaba aici pe forum. Mergi la cel care ti-a facut softul sa iti faca o diagnoza completa la masina, si ii spui sa iti rezolve problema, sau sa iti dea banii inapoi. Fac asta zi de zi, stiu ce zic, masina nu are voie sa dea fum asa. Ar trebui sa iti pui o intrebare oricum despre calitatea tuningului daca a fost bonus. Un tuning incepe de la 200 euro. Eu la nici un client nu imi permit sa ofer chiptuning bonus, tocmai in ideea de a ii oferi calitate.1 point
-
tare testul asta, poate-mi vine unul cand o pun de vanzare sa-l aplice ca-l dau cu dintii de volan1 point
-
11367548459 - o-ring-uri solenoizi vanos aprox 25 lei 11120032224 - kit garnituro capac culbutori 259lei ELRING 11667509080 -garnitura pompa vacum/termostat 6 lei ELRING 11421432228 BUCSA CARCASA FILTRU ULEI PE BLOC aprox 30 11421709513 GARNITURA ETANSARE SUPORT FILTRU ULEI 4 lei 11421709800 GARNITURA MOTOR-CORP FILTRU ULEI 9 lei elring 64116920365 Rezistenta clima 227.66 Hella 11317567680 Intinzator 100 lei Ulei+Filtre 600 lei Cu tot cu manopera aferenta nu voi sari de 1500lei sunt problemele tipice acestui motor/model iar masina second-hand nu cred ca vei gasi doar sa-ti pui fundu in ea si sa mergi parerea mea. Da... concluzia ca nu papa am traso din faptul ca a iesit bine la testul cu 10 min acceleratie blana nu da fum...dar probabil undeva in 20-30 mi trebuie sa ma astept si la semeringuri supape ca am inteles ca nu scapa nimeni:))1 point
-
@robytza : Citez : Post 1: de la toti saracii de 19 ani fara servici care si-au luat E90 sau E60 din carding sau inselatorii... nu e deloc competitiv... avem deja membrii pe forum care fac acelasi lucru la jumatate de pret si care nu mint ca tine ! (nota: daca tot spui ca e o inselatorie si este ilegal de ce promovezi pe ceilalti care fac asta pe forum?!) Post 8: hahahahah...... SUPER TARE )))) poate ne explici si noua conditiile in care incepe regenerarea si o sa-ti dai seama ca ai spus O MARE PROSTIE/MINCIUNA !!!!!! lasa-neeeeeeeee. lasa-neeeeeeeee. -esti tare tanti Post#12: Ce inseamna semnatura ta "Inginer BMW" ? ai terminat o facultate in urma careia esti Inginer si esti angajata la relatii cu publicu la BMW si de aici deduci tu ca esti INGINER BMW ? te asigur ca nu asa se numeste -daca nu-ti convine mergi si deschide-ti taraba in targ ca acolo poti sa nu lasi oamenii sa comenteze la ghereta ta. Post#46: Din gradina BMW-ului pentru habarnistii in domeniu, gen bimmer_girl: Post#53: Nu exista mijloacele de a sactiona astfel de practici fiindca nu a fost luata in considerare varianta in care toti ruptii-n cur isi vor cumpara masini ale caror intretineri nu si le vor putea permite si nici ca vor aparea, implicit, ingineri bmw, asa, ca tine, profitori,mincinosi, inselatori si ignoranti Post#70: ... si spera sa-i aduca clienti cu topicul asta ea nu stie nimic din ce a scris acolo.. e text preluat de la "patron" Dracu stie ce intelege duduia prin informatii personale ?! Post:#98: poti sa-i zici cum vrei... tot fata de la tejghea lipsita de bun simt ramai, care isi intampina clienti cu un zambet fals si cu celebra "cu ce va putem ajuta ?" ... fraza care binenteles nu are nici o legatura cu realitatea Post#115: tu tot o fata de la tejghea ramai. tu nu ai habar de nimic legat serviciul pus la vanzare pe acest forum. tu nu cred ca sti sa faci ceva in afara de a deschide SAP-ul ca sa facturezi ceva si wordul ca sa vezi o comanda de piese sau o factura. @Mihaic Post#62: Va dati seama ca doar face pe proasta, e cat se poate de constienta de prostiile pe care le scrie dar trebuie sa-si sustina cauza pana la capat, nu ? Ca doar vinde un serviciu in sensul asta ! Post#97Ne-am dat dracu ! Don'soara e multilateral licentiata ! Pai, cu atatea licente si, totusi, ai ajuns sa prestezi asemenea magarii ?! Rusinica, rusinica, ruuusiiiniiicaaa ! :flowers: Post:100 Clientii vostri, din moment ce apeleaza la voi, clar ca nu-si permit masinile ce le detin Post:102: Te rog frumos sa nu te enervezi ! Faci riduri si, cu siguranta, nu-ti sade nici bine asa, incruntata ! Doar ti-am spus, scriu ca sa ma aflu in treaba ! :flowers: Post:123Bai femeie, las-o dracu de treaba. Am tot glumit cu tine dar se pare ca tu tot pe...... faci ! Post:127Cumva esti tu vreo fata de salon ce se si comporta ca atare si nu ne-am dat noi seama ?! Ai comportament si atitudine de autobaza, primesti in schimb limbaj, comportament si atitudine de autobaza ! Ok, aveti mai sus diverse adresari/jigniri/discriminari postate de voi, am selectat doar 2 useri care au fost foarte “activi” in acest sens. Acum va rog sa recititi topicul (in special il rog pe Paul care afirma” Vina ii apartine in totalitate. Pe langa faptul ca a tot incercat sa ne abureasca in ceea ce priveste corectitudinea operatiei prestate, a avut si un ton artagos, arogant si pe alocuri jignitor.-post147) si spuneti-mi unde dau dovada de o astfel de “atitudine”. Posturile mele au fost cat se poate de argumentate si legate de context. Ca avem o divergenta de idei foarte bine, asta nu ne obliga sa ne “balacarim” reciproc. Consider ca am dat dovada de foarte multa diplomatie in adresare, iar replicile unora nu fac decat sa denote frustrarea (poate generata de orgoliul masculin ) Inteleg si aceasta frustrare si faptul ca unii nu au alta ocupatie si scopul lor in viata este sa se dea cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosc, nu-i privesc si nici nu se informeaza, iar toate astea in “numele corectitudinii” fata de userii acestui forum, pe care ulterior in face “rupti n-cur si de 2 lei”. Acum pentru @Paul: Regulament: 2. Limbaj. Nu se admite folosirea limbajului vulgar, obscen sau ofensator 4. Discriminare. Nu se admite nici un fel de comportament rasist, extremist sau discriminator in ceea ce priveste religia, sexul sau convingerile politice. 9. Diferente sociale. Ca în orice societate omogena si comunitatea noastra include membri din toate paturile sociale: bogati sau saraci, intelectuali sau muncitori, emigranti sau rezidenti. Chiar si în aceste conditii o pasiune comuna avem cu totii: BMW. Faceti în asa fel încât sa fim un catalizator pentru comunitate si un exemplu pozitiv pentru orice alta comunitate asemanatoare. Acest topic a fost un simplu anunt prin care am oferit un serviciu, de cate ori ati postat ceva v-am raspuns si v-am argumentat. Am vazut ca mai exista si alti useri pe acest forum care ofera acelasi serviciu, nu mi-am permis sa comentez sau sa deranjez topicurile acelor useri, fiecare trebuie sa existe pe pamant. Insa ce nu inteleg de ce la mine pe topic s-au creat atatea discutii si atata ancheta?! Alta nelamurire a mea este de ce m-ati catalogat si de ce m-ati acuzat de inselatorie in contextul in care nici unul dintre cei “razvratiti” nu a apelat la serviciul meu si mai grav nu detine o masina diesel. Inteleg sa discuti in momentul in care esti nemultumit de un produs/serviciu insa nu inteleg cum poti sa fi nemultumit de ceva ce nu detii sau nu ai experimentat?! Cat despre mine, chiar daca va este greu sa credeti sau sa acceptati sunt cea care face diagnoza, cu siguranta in timp o sa auziti de mine de la prieteni sau chiar de lauseri de pe acest forum.Spre deosebire de unii care s-au plafonat la nivelul tastaturii si forumului in pasiunea lor pentru BMW, eu am preferat de evoluez si sa invat si nu dupa google search si toti neavenitii care promoveaza informatii gresite dandu-se atotstiutori pe forumuri. Acest topic din pacate mi-a confirmat ca inca mai avem de invatat ca oameni sa coexistam, inca mai este prezent efectul de turma, mai bine zis de haita, daca unu latra la un gard, mai vin inca 10 sa latre la fel de revoltati dar fara sa stie de ce trebuie sa latre, important e ca se latra.(si acum Paul poti sa afirmi ca am atitudine aroganta). Cam asta am de spus, restul va las pe voi sa comentati in continuare ce vreti si cat vreti pe acest topic. Din punctul meu de vedere din moment ce partea comerciala s-a sters, nu am nici un motiv sa mai postezi. Ramaneti cu convingerile voastre si certati-va, revoltati-va sau iubiti-va intre voi! O zi buna!1 point
-
Sa ne intelegem un pic mai clar, activitatea mea de baza este diagnoza, anularea filtrului de particule este o activitate adiacenta bazata pe cererea de pe piata si efectuata prin colaboratori. Cine este interesat poate cere detalii mai complexe, cine doreste sa dezbata subiectul, poate deschide un alt topic unde voi posta cu cea mai mare placere pro si contra. Nu am facut recomandari in acest sens si mai mult ca sigur nu voi face. Fiecare proprietar de BMW face ceea ce doreste cu masina personala insa asta nu ma impiedica sa colaborez in acest sens. Activitatea mea si munca desfasurata cu diverse service-uri atat full cat si part-time cred ca ma priveste strict, mai ales specializarea mea in acest sens, despre care din cate vad, nu au un dram de habar cei care posteaza. Cei care au dileme in acest sens, vor avea confirmari pe toate planurile in momentul in care vor apela la serviciile mele. Nu am deschis acest topic pentru dezbateri pro si contra, si o repet ca sa intelegeti mai bine: desfasor activitate de diagnoza SI anulare DPF. Dezbaterile referitoare la DPF se vor opri aici, detalii in PM sau telefonic. Intrebari legate de diagnoza, oricand. Va multumesc pentru intelegere.1 point
-
Filtrul de particule are rolul de a retine si arde prin temperaturile ridicate generate de frecarea cu gazele de evacuare, particulele rigide (funingine) precum si particulele de ulei eliminate de orice motor diesel. De asemenea motoarele diesel mai sunt echipate si cu catalizator. Din pacate pentru tine este foarte clar ca nu ai nici un fel de pricepere in domeniu, exista aceleasi motoare Euro 4 pe BMW ce nu sunt echipate cu DPF si cu toate acestea indeplinesc aceleasi norme Euro 4. Filtrul de particule nu da norma Euro 4, filtrul de particule se refera la ceea ce am descris mai sus. Orice unitate ITP din Romania masoara emisia de noxe bazata pe masurarea emisiilor in raport Lambda, RAR-ul cere prezenta filtrului de particule doar la prima inmatriculare a autovehicolului in vederea incadrarii la taxa de prima inmatriculare (exista numeroase firme de tuning in Germania cu acreditare TUV care fabrica evacuari DPF off si modifica softul in acest sens, mai mult ca sigur TUV-ul stie ce face). Legislatia din Romania impune plata taxelor catre stat bazate pe cilindree nu pe emisii noxe si nu se intrevede nici un impozit bazat pe prezenta filtrului de particule pe masini. Au fost numeroase cazuri in care diversi proprietari de masini au fost la testul ITP si l-au picat datorita faptului ca la momentul masurarii noxelor motorul a intrat in secventa de regenerare a filtrului de particule moment in care se modifica avansul, presiunea in rampa si debitul de motorina pentru a creste debitul si temperatura gazelor de evacuare pentru o ardere fortata a depunerilor din filtrul de particule. Cred ca este lesne de dedus cam ce fum scoate o masina cu DPF in regenerare si cam ce emisii de noxe. Filtrul de particule este echipat cu 3 senzori, in spetza, 2 senzori de temperatura si un senzor de presiune diferentiala. Softul nostru nu anuleaza acesti senzori, dar manipuleaza softul ECU de asa natura incat chiar si fara DPF pe masina, ECU vede valori de temperatura si presiune testate la nivelul de incarcare al DPF-ului la care motorul a dat si da cel mai bun randament. Sita ceramica este definitia utilizata de toti dealerii BMW, Azbest-ul este un material strict interzis de foarte multi ani. Nu pot sa fac o analiza a proprietarilor de E90 si E60 insa cu siguranta bugetul lor este destul de bun indiferent de varsta avand in vedere ca au trecut de mult peste etapa E46. Pretul este foarte competitiv avand in vedere ca cel mai probabil cei care deja fac acest lucru, DPF off folosesc "ca toti saracii" programul crack-uit. Noi folosim versiunea originala cu licenta si dongle care beneficiaza de suport online, acelasi lucru este valabil pentru toate aparaturile pe care le utilizam, inclusiv pentru aparatura de citire si scriere a softului DPF, care la BMW necesita suport online pentru operarea printr-un server dedicat. Nu am nici o calitate in aceasta afacere (service) dupa cum se si vede ca nu s-a expus nici un detaliu in acest sens, insa avand in vedere colaborarile noastre extinse cu diverse unitati service, la cererea clientilor putem indruma, evident, este un gest de minim bun simt si profesionalism in acest sens. Detaliile referitoare la "NOI" tin strict de o asa zisa organizare interna care nu face obiectul dezbaterii pe forum si nu cred ca intereseaza pe nimeni in afara de tine. Nu reusesc sa inteleg tonul adresarii tale catre mine, este foarte clar ca esti total pe langa acest subiect si advers in toate sensurile. Nu pot decat sa deduc ca activitatea mea poate avea natura concurenta pentru tine iar astfel de atacuri nu pot decat sa te coboare sau sa te pastreze la acelasi nivel de ridicol. Cand acuzi pe cineva ca "MINTE" te rog sa vii cu argumente dezarmante nu cu presupuneri inutile si neintemeiate. In momentul in care persoana ta incearca o dezbatere in contradictie cu mine, vreau sa aflu doar un singur detaliu care mai mult ca sigur ar pune capat oricarei dezbateri dintre noi pe viitor: Ce ocupatie, ce experienta in domeniu si ce specializare ai de iti permiti sa-mi dezbati in acest fel topicul? Iti multumesc si ma astept ca urmatorul tau post sa inceapa cu raspunsul la aceasta intrebare. Rog moderatorii cu discernamant sa curete posturile inutile de pe acest topic, Va rog mult. Multumesc.1 point
-
DPF ala iti scade taxa cu aproximativ 150 de euro, eu sincer preferam sa am masina fara DPF1 point
-
nu prea vreti sa cititi tot bala si feri. si eu ma gandesc serios sa-l scot si stai linistit ca imi permit unul nou si mi-am permis si o turbina noua. asa sunt de ofticat pe dpf-urile astea de imi vine sa le dau foc. atunci cand toti sau majoritatea or sa aiba masini euro 4 si cu dpf o sa-mi schimb gandirea in legatura cu poluarea, dar atat timp cat circula toate rabele, basculantele si daciile care lasa nori negri de fum sunt convins ca daca scot eu sau altul dpf-ul nimeni nu o sa simta ca poluez eu putin. asta su spalatul cred ca e relativa.1 point
-
wizard de ce esti tu contra, cica tipic romanesc, ce gluma, auzi mai, daca tu vrei sa dai 230 pe o piesa care poate ii inlocuiesti o rezistenta, un condesator sau un integrat de 50 ron max, si merge la fel, de ce nu? care e problema? a tu vrei nou, i-ati nou, nu iti convine, nu face ca mine, sau poate si ca altii. stau si ma intreb, poate tie nu iti place sa faci asa, sau nu ai timp, dar de a iesi tu cu 180,poate si 200 in buzunar,piesa buna,multumire, si recilare ai auzit? intradevar sunt piese care pot fi refacute, si care nu, dar ce se poate reface de ce nu? a nu, lasa sa ii bag lu ala ( producator, asta daca nu imi permite timpu sa repar. ) 230 in buzunar. revenind on topic, cine are sa puna, poate scapati si cu piesa reparata si cu niste bani in buzunar.1 point
-
ma repet !!! "nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea. dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei... sunt banii tai, masina ta, benzina ta." in plus... sunt pozele tale. apropos' daca vrei sa ne laudam... @ionut_cosmin P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu! eu am masini BMW de... fix 24 de ani doar pe benzina si crede-ma ca stiu ce vorbesc ! in vara anului 1990 am plecat in MUNCHEN cu niste prieteni si mi-am cumparat primul BMW din viata mea. era un frumos BMW 323i, e21, 1982, injectie k-jetronic, cutie manuala M-TECHNIK (viteza 1 in jos), culoare rosu caramiziu, radiocasetofon MEXICO-BECKER, tapiterie de catifea, geamuri manuale, oglinzi manuale, jante aluminiu motorsport (oem), fara abs si alte gadgeturi. dupa vreo' 2 ani BMW-ul a juns la PUSHI. pe vremea aia doar "PUSHI" (un mecanic mai in varsta decat mine) se pricepea cat de cat la bmw-uri. mai intreaba si tu pe aici baietii daca au auzit de el. hai cu bafta !0 points
-
tipic romanesc,fierbem piese,le legam cu sarme,folosim un pistol de lipit....toate astea pt o piesa care costa doar 230 ron!-1 points
-
colegul,ia-o incet cu afirmatiile despre parintii mei,am 36 ani...nu am nevoie sa ma intretina nimeni!din punctul meu de vedere cine incepe sa faca carpeli din astea la masina,inseamna ca nu isi permite sa intretina un bmw!-1 points
-
-1 points
-
Haha, inginer BMW, conform semnaturii, evident, recomanda si catalogheaza ca fiind benefica inlaturarea de piese de pe masini ! Unde esti tu Tepes, Doamne ?-1 points
-
n-am vazut atatea minciuni pe metru patrat de cand sunt ... la grupa mare o sa inveti o definitie mai desteapta putin... partial nu ai dreptate din pacate pentru tine te asigur ca lucrez 100 % in domeniu si cunosc FOARTE bine strategia de DPF iar ma minti ? dar ce ti-am facut ? DPF OFF e ilegal in germania. nu primesti TUV pentru asa ceva hahahahah...... SUPER TARE )))) poate ne explici si noua conditiile in care incepe regenerarea si o sa-ti dai seama ca ai spus O MARE PROSTIE/MINCIUNA !!!!!! lasa-neeeeeeeee. lasa-neeeeeeeee. citeste si tu cat timp trebuie sa mergi constat la o anumita turatie ca sa intre regenerarea. unii cauta autostrazi pentru asta si tu zici ca a inceput in garaj la ITP ) esti tare tanti filtru nu are nici un senzor... e doar fagurele.... senzorii sunt inainte si dupa filtru si sunt separati si are numai 2, nu 3 .... diferenta facandu-se in soft. voi folositi versiunea originala a cui ?????? BMW pune la dispozitie programe de DPF off ? eu nu cred.... daca zici dongle clar vorbesti de ceva emulat si nicidecum de un soft original BMW. rolul adresarii mele catre tine, este ca sa protejez userii acestui forum de anumite inselatorii ambulante. si te asigur ca nu-s pe langa subiect. daca vrei sa-ti demonstrez te invit la timisoara la o discutie si plimbare prin care sa vedem care are sau nu habar de ce vorbeste sau de ceea ce face Nu pot decat sa deduc ca activitatea mea poate avea natura concurenta pentru tine te-nseli. lucrez pentru nemti. nu vand nimic la end-useri mai ales in RO. si daca mai fac una alta, si aici ma refer la codari si diagnoze, le cam fac gratis pentru prietneii ... Cand acuzi pe cineva ca "MINTE" te rog sa vii cu argumente dezarmante pai eu cred ca am venit cu destule argumente.... Inginer ECU Software in domeniul Automotive la firma germana cu lucru inclusiv pentru BMW, inclusiv strategii de DPF sau GLOW (care au legatura intre ele si cu subiectul discutie noastre). Cu alte cuvinte eu fac softu integral in ECU, ala in care tu vii cu jucariile cumparate de pe ebay sau clonate de chinezi si extragi partea de codari pentru DPF. nu suntem concurenti deoarece eu nu vand nimic. Rog moderatorii cu discernamant sa curete posturile inutile de pe acest topic, Va rog mult. Multumesc. daca as fi un moderator cu mai mult discernamant topicul asta ti l-as inchide sau chiar sterge pentru DEZINFORMAREA uriasa a acestui pseudo-serviciu oferit de tine.-1 points
-
In primul rand, masina asta nu costa 12.000 Euro, noua. La 12000 Euro sunt ciurucuri pe care le cumpara romanii din Vitan ca sa se laude ca si-au luat Seria5. In al doilea rand, daca te vei uita in meniul iDrive, vei vedea exact nr de km ramasi pana la necesitarea inlocuirii DPF-ului, in lista de consumabile. Simplul fapt ca este scump/ multi nu si-l permit, nu-l exclude din aceasta lista; in plus, este scump fiindca are in compozitie niste materiale speciale, deci n-o sa gasesti niciodata DPF la pret de filtru de motorina (care multi nici pe ala nu-l schimba cu unul OEM, ci cu alte modele, pe producator, mai ieftine - ca doar merge si asa). Restul pieselor mentionate de tine sunt supuse la uzuri, deci te pot tine un interval mai lung sau mai scurt de timp/km, in functie de exploatarea masinii, si se schimba cand nu mai respecta specificatiile. Pt consumabile este emis un interval fix de schimb.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
cred ca o sa intre in rezerva bmw-u pt un timp, am o alta pasiune acum...am achizitionat un jeep, ca sa pot sa merg la tara, unde nu este aslfalt deloc, pe unele locuri nici drumuri, masina e cu volan pe dreapta si as vrea sa l mut nu stiti cine face motoarele de 2.5 crd de pe jeep? nu stiu nimic despre masina asta..-1 points
-
Eu am avut pe a mea Style 32 de 18 originale bmw care arata super dar leam dat jos la le vand ca sunt o groaza de bani si am pus pe 16. Depinde ce doresti de la masina: - 18 stabilitate extrema in curbe si etc - 17 mai multa protectie la gropi-1 points
-
-1 points
-
La 17' in 6 luni o sa bata toate plasticele din interiorul masinii,nu mai vorbesc de articulatii.Parerea mea e ca pe 16' este ideal pentru Ro si pentru clasa asta(seria 3,a4,c-klasse)cu conditia ca janta sa aibe un ,,j'' suficient sa iti intre un 225/50.-1 points
-
Eu am un 325XI - motor N53 - 3000 cmc - Cutie automata si Xdrive. In Bucuresti depinde f mult ce traseu ai si la ce ore circuli. Daca stai in trafic bara la bara - in cel mai rau trafic posibil - consuma 17. Daca ai un mers normal - mie imi consum 13 - maxim 14. Am facut media asta in ultimii ani - pe cate 1000 de km de oras. In afara consuma intre 8 si 11. 8 - daca mergi foarte - foarte linistit. 11 - daca vrei sa mergi cu pedala la fund tot drumul. Un 530i va consuma la fel ca 525i dar este un motor mai bun.-1 points
-
Mai sunt, dar nu bmw. De fapt si bmw, dar trebuie sa ne uitam la motoarele noi, euro 5. Cel putin in exterior, producatorii cam dau consumuri adevĂŁrate.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00