Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/12/14 in all areas
-
Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.1 point
-
Salutare, A venit momentul sa-mi prezint si eu aici masina - este vorba de un BMW e60 520dA MY 2009. Unii membri ai forumului o mai stiu de pe la intalniri in Bucuresti. Masina este foarte ingrijita si are in prezent ~ 54.500 km (reali!), eu achizitionand-o acum 6 luni de la un cunoscut. La momentul achizitiei avea ~ 49.100 km, fiind folosita de fostul proprietar mai mult la mersul in afara, asa cum, de altfel, o folosesc si eu - in exteriorul orasului precum si seara si in weekend in oras. Pana acum sunt foarte multumit de ea si nu am avut nicio problema tehnica. Comparativ cu e90-ul 318i MY 2008 pe care l-am avut anterior, mi se pare ca este mult mai confortabila (poate si din cauza cauciucurilor care nu sunt run-flat si sunt cu balon de 55 comparativ cu 45 si run-flat pe e90), mai bine antifonata (desi la viteze de pana in 20 km/h fiind diesel este mai zgomotoasa) si sta mai "zdravan" pe drum la viteze foarte mari De asemenea imi place si climatizarea (care lucreaza mai eficient decat la e90) precum si faptul ca e ceva mai inalta decat e90 (fapt care ajuta la parcare sa nu ating vreo bordura). Pentru cei curiosi (desi nu vreau sa intru in nicio polemica legata de acest aspect), consumul mediu pe ultimii ~ 4100 km este 5.9 (cred ca intr-o proportie relativa egala mers in oras vs exterior). Mai jos este lista de dotari optionale cu care a venit masina din fabrica: S2SBA BMW LM Rad Sternspeiche 242 BMW LA wheel, star spoke 242 S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S4BXA Interieurleisten hochglänzend grau Interior strips, high-gloss, grey S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt Cruise control with brake function S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD P7RPA Paket Advantage Advantage package L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Fata de dotarile mai sus mentionate, masina mai are folie LLumar 95% pe geamurile spate si luneta precum si un set de cauciucuri de iarna Dunlop (pe acelasi tip de jante precum cele de pe cauciucurile de vara). Stiu, putin ciudat sa am 2 set-uri de jante la fel In perioada urmatoare, ma gandesc sa-i fac si un upgrade al sistemului audio la ceva OEM - HiFi sau Logic 7. Si acum ceva poze.1 point
-
Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.1 point
-
Pret:……………………………………………………………..…3250 Euro (Negociabil) An fabricatie:…………………………………………………..….Mai - 2002 Putere:………………………………………………………….85kw / 116cp Capacitate:…………………………………………………….…...1796cmc Carburant:…………………………………………………………....Benzina Kilometri:…………………………………………………………..…207.000 Caroserie:………………………………………………………..……Berlina Culoare:……………………………………….………….Titansilver Metalic Inmatriculare:…………………….Romania (Taxa achitata de mine in Aprilie 2014) Dotari: Geamuri electrice fata, 6 Airbag-uri, Cotiera fata + spate, Aer conditionat functional (incarcat in august cu Freon), Lupe Morimoto cu Bi-Xenon, Plasme Bord Alb/Verde, Jante Originale pe 16” (style 45), Oglinzi electrice si incalzite, DSC (Dinamyc Stabilty Control), Computer de bord cu multi functii, Volan Reglabil adancime/inaltime, Scaune fata reglabile (4Way), Interor foarte ingrijit (Nefumator), Pachet Fumator (cu scrumiera fata + Spate), ITP – Decembrie 2015, Magazie 6 CD – uri audio, Trimuri interior Aluminium, Sac de Ski, Bancheta spate Fractionara/Rabatabila 60% - 40%, Lumini interior cu Leduri albe. Masina prezinta doua probleme estetice, una este la aripa fata stanga si una la bara spate stanga. Accept orice TEST AUTORIZAT. Taxa de mediu a fost achitata de MINE in aprilie 2014, detin Chitanta Anaf. Ofer certificat fiscal pe loc. Am schimbat de curand: bucsi brate fata (bascule), bobine inductie (4 bucati), Ulei (5w40 – BMW), Filtru polen (Bosch cu carbon activ), Valva PCV (separatorul de ulei), EWS Module. Contact: Nume:………………………..…………………..Claudiu Tel:...............................0767.088.525 / 0736.700.621 E-mail:…………...…..…ClaudiuVisan90@yahoo.com1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Pentru PDC nu ai precablaj, si trebuie sa faci tu totul de la zero. Am aceeasi masina si am montat la mine PDC.1 point
-
Anunt scris corect si ordonat, masina pare ok, iar pretul nu apartine domeniului SF. Bravo si succes cu vanzarea!1 point
-
La motorul asta lasa pe spate 225,este exact ce trebuie. Nu te complica ca nu ai nevoie de 255. Eu am 255 si vreau sa mi pun 225. M3-ul are pe spate 265, asa ca noi la 2.0d nu avem ce sa facem cu mai mult de 225.1 point
-
Cred cĂŁ și-a dat toți banii pentru ”tiuning” la 5-arul ĂŁla alb de se laudĂŁ toatĂŁ ziua cu el.1 point
-
1 point
-
problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.1 point
-
1 point
-
Usor-usor este gata, am refacut si interiorul integral la baietii de la Slatina, am luat eu materialul si ei s-au ocupat de manopera; Cu forte proprii am refacut si "tavita" din spatele banchetei cu acelasi material ca si plafonul si am vopsit negre parasolarele, luminile interioare, manerele si alte ornamente care vin pe plafon. Am montat si un DVD-player 1-DIN Clarion pt. ca vechiul Alpine nu mai "corespundea" cerintelor liniei audio actuale, este o diferenta foarte mare, acesta are 5 iesiri RCA de 6V, multiple reglaje si filtrare de frecvente pt. subwoofer. Initial avea iluminat albastru dar am inlocuit ledurile cu unele portocalii. Cu ecranul inchis se incadreaza perfect in linia bordului, pare "old-school" :pirate:1 point
-
nu am mers incet, o sa ma uit si la viteza medie, ca am resetat-o si aia, undeva la 2000rpm am tinut turometrul, la modelele noi cu cutie automata, toate schimba la 1400 max 1500 la mers normal eu schimb la 2500..nu e ok? am filmat cateva secunde o sa incerc sa l uplodez undeva sa pun linkul cu motorul oprit temperatura la apa urca la 103!? cand il porneam scadea la 95-971 point
-
La relantiv te obisnuiest mai greu cu grohaitul sau nu t obisnuiesti deloc:))...cand o accelerezi nu prea iti dai seama ca e diesel sau benzina De stres nu scapi numa dupa ce trece ceva timp si stiicam tot despre masina, eu nu am ajuns inca la etapa aia, dar mai ai un atuu la diesel..nu trebuie sa retrogradezi treapta de viteza cand intri in depasiri1 point
-
)) esti cel mai tare vanzator... cred ca ultimul post al tau pe topicul asta o sa fie peste cativa ani...si o sa sune ceva de genul .." nu mai este disponibila, i-am dat foc " )1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ceva poze noi: http://imageshack.us/a/img35/2444/img1199xj.jpg http://imageshack.us/a/img87/6720/img1202f.jpg http://imageshack.us/a/img651/2802/img1205jg.jpg1 point
-
Sedinta foto "home made" cu alex MNK, cateva poze: http://imageshack.us/a/img850/4415/img1042yx.jpg http://imageshack.us/a/img138/6287/img1050vb.jpg http://imageshack.us/a/img152/1002/img1075z.jpg http://imageshack.us/a/img26/8973/img1058gd.jpg http://imageshack.us/a/img717/7282/img1082ht.jpg http://imageshack.us/a/img560/539/img1095c.jpg http://imageshack.us/a/img855/5619/img1106n.jpg http://imageshack.us/a/img163/5175/img1109wd.jpg http://imageshack.us/a/img705/1016/img1121ao.jpg http://imageshack.us/a/img163/1796/img1127uo.jpg1 point
-
Ai putintica rabdare. Probabil ne va oferi mai multe detalii, poate vedem si niste explicatii, nu doar afirmatii seci gen "A mai bun ca B".1 point
-
Am condus masini care au DSC+DTC, doar DSC, doar TC, ASC+T, ASR+ESP, doar ESP, si care nu aveau deloc, ma ocup cu adusul masinilor din Germania...am adus peste 30 de masini numai anul trecut, iar ca BMW-uri am condus M5, 540i, 530d, 525 d, 525 tds, 316/318 (e46), 325i(e46), 320d (150cp e46),323ti, 730d Dintre BMW-urile enumerate sunt si BMW-uri care aveau DSC III , iar pe toate in afara de M5 si 540i eu le-am adus din Germania. Asa ca nu-mi spune ca trebuie sa conduc ca sa vad diferenta...CHIAR NU E CAZUL. Si DSC si ASC sunt sisteme patentate despre care nu ai sa aflii foarte multe detalii tehnice de specialitate..realitatea e ca nu e diferenta mare asa ca nu-mi vorbi mie pe tonul asta autoritar si atotstiutor ca nu-ti merge. Mersi si o seara placuta....chair nu am vrut sa intru intr-o polemica de genul asta cu tine...am vrut doar sa-mi spun parerea dar se pare ca nu poti sa accepti altceva decat propria opinie... MULTUMESC1 point
-
vand interior recaro semipiele cu bancheta fixa cu cotiera interiorul este de la masina cu volan pe partea stanga nu are incalzire in scaune si nici fete de usa schimb doar cu interior recaro cu incalzire si bancheta rabatabila(gri sau negru) pret 300 euro tel 0762338762 catalin0 points
-
nu e doar pentru aspect.diferentele sunt clare si ca luminozitate. oricum masina arata super si asa. pacat ca e greu si cu AE sa ii pui.ti-am zis..se demonteaza foarte greu sticla de far.nu stiu daca a aparut retofit morimoto pt E90 edit:de ce sa ii schimbi finala pentru tips? cred ca e mult mai simplu sa cauti tips-ul care vrei. eu am pus tips dublu la a mea fara saschimb evacurea.si pentru ca iesirile erau in linie, l-am modificat gen 330. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/20140922_172024_zps03b89d46.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/DSCN5985_zps2378ad44.jpg0 points
-
0 points
-
Salut. Mai pune si tu niste poze cu ele. Eventual poti sa le trimiti cu curier in Ploiesti? Eu nu prea am timp sa vin in Buc. Si am nevoie urgent de niste jante , fie ele de tabla.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu abia am facut buy-back de circa 2 saptamani la un X3 din 2012 ca sa imi iau X5 si daca o fi vorba despre masina pe care am detinut-o eu pot sa-ti spun ca masina nu a suferit niciun accident iar cei 19.800km sunt perfect reali . Deasemenea masina nu a avut niciun defect niciodata, nici electric , nici mecanic. Au fost 2 evenimente, odata mi-au furat sticlele de la oglinzi si alta data a fost spart geamul dreapta fata intr-o tentativa de jaf care a vizat inca 9 masini in aceeasi noapte. Reparatiile au fost facute pe full CASCO cu piese originale , reparatii facute la Bavaria. Nu mai speriati lumea degeaba, sunt masini la mana a-2-a intr-o stare excelenta, practic ca noua, asa cum era si masina mea, este pacat sa se generalizeze pentru niste cazuri izolate. Am avut o gramada de masini noi (peste 10) ,de diverse marci, luate toate de la noi si de departe Automobile Bavaria au fost cei mai profesionisti. Perfecti n-au fost nici ei, dar totusi sa nu cautam nod in papura. Daca s-a intamplat acel eveniment cu acele 2 BMW-uri , sunt perfect de acord ca justitia sa intervina si sa ia masuri, chiar cu dosare penale daca este cazul. Nu sunt fan Bavaria, dar incerc sa vad lucrurile echidistant altfel ajungem sa ne dam in cap unii altora.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am de gând sã vin la Iaºi la foºtii mei colegi de facultate. Te sun Înainte, sau vorbim pe forum ca sã o vãd? ªi dacã vin mã laºi sã-mi fac poze cu maºina?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu ai pt ce cpl,asa este piata ,si tu ceri pt servicile tale niste preturi mari dar asta e,fiecare stie cat sa si aprecieze servicile-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
ornamente prag BMW OEM( ORIGINALE ! ) 10ron/buc au folie de protectie albastra , sunt din aluminiu, cu adeziv aplicat pe verso ATENTIE: se vand si pe alte site-uri mai am doar : BMW M3 48buc BMW Luxury 6buc BMW sport 60buc ,BMW urban 77buc BMW Modern 35buc contact PM-1 points
-
-1 points
-
Nimeni interesat? Nu de alta dar le-as pune pe masina mea. Initial de asta le-am luat. Si am dat 700 lei pe ele.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00