Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/15/14 in all areas
-
2 points
-
2 points
-
ca de obicei, unii care merg cu anul si dotarile, viseaza kituri m si jante brock dar cand vireaza roata iese sarma din cauciucuri si merg cu placutele fier pe fier2 points
-
Seara buna tuturor, Dupa 3 luni de cautari, in care am oscilat intre A6, E-class, 5 series, am gasit masina urmatoare. Am dat avansul, o astept in tara in vreo 3 saptamani. Pana atunci, sa v-o prezint: Bmw 530d xdrive, fabricatie 02.2013, 31.000 km. Culoare: Frozen dark blue metallic individual NU am poze cu ea. Masina am gasit-o in sistemul "top secret" :frantics: al BMW (unde nu exista fotografii doar date tehnice). NU prea am inteles cum e cu sistemul asta al lor de cautat masini dar fie. IN SCHIMB, va atasez fotografii gasite pe google cu masina ce va ajunge in curand. (e un 550i, nu este masina mea) Sper sa nu regret culoarea. Nu m-am gandit prea mult deoarece am gasit o masina cu dotarile ce mi le doream. putea sa fie audi sau merc, a fost sa fie bmw. voi reveni cu poze si detalii cand va ajunge acasa. Are cineva pe forum culori frozen de la bmw? se intretin greu? cum arata in realitate etc? Dotari: Piele Dakota Bej Veneto / Bej Veneto Echipamente standard 1CC Functie Start/Stop motor automata 1CD Recuperarea energiei de franare 205 Transmisie automata Steptronic 258 Anvelope Runflat 2K1 Jante din aliaj usor V-spoke de 17", tip 236 2PA Prezoane antifurt 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 4AT Ornamente interioare high-gloss ( negru) 4U2 Mod de functionare ce include ECO PRO 6NH Hands-free cu USB Echipamente optionale 2VA Adaptive Drive 320 Fara inscriptionarea tipului de model 322 Sistem de acces Confort 323 Functie Soft-Close pentru portiere 358 Parbriz cu confort climatic 403 Trapa electrica € 415 Parasolar electric pentru luneta € 416 Parasolare electrice € 453 Scaune fata ventilate 456 Scaune fata Confort, reglabile electric € 465 Bancheta spate rabatabila € 488 Suport lombar pentru scaunul conducatorului auto si al pasagerului fata 4M8 Lumini pentru citit pentru locurile din spate BMW Individual 4NB Aer conditionat automat cu 4 zone € 4UR Iluminare ambientala € 536 Sistem de incalzire auxiliar cu telecomanda € 575 Prize de alimentare aditionale, de 12V € 5AL Protectie activa € 5DF Pilot automat activ cu functia Stop&Go € 601 Function TV € 609 Sistem de navigatie Professional € 610 Head-Up Display € 614 Internet € 615 Activare internet € 677 Sistem HiFi Professional € 6UK BMW Night Vision cu sistem de recunoastere a pietonilor 6WA Panou instrumente de bord, continut extins € 7NH BMW Service Inclusive - 5 ani / 100000 km € 879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana ZPH Pachet Heat Comfort € 248 Volan incalzit € 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 496 Scaune spate incalzite € ZPS Pachet Lumini € 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 502 Sistem de spalare a farurilor € 522 Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga € 524 Faruri adaptive € 5AC Asistent faza lunga € ZPV Pachet Surround View € 3AG Camera de luat vederi pentru mersul inapoi € 430 Oglinzi retrovizoare antiorbire € 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) € 5DL Camera de luat vederi cu perspectiva panoramica1 point
-
Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.1 point
-
Salut tuturor Sunt interesat de un E46 330D,varianta de 204 cai nu de 184. De preferat sa fie cu volan pe dreapta.Inmatriculata Ro,Bulgaria sau neinmatriculata NU conteaza. Ce conteaza este ca motorul sa fie in stare foarte buna. Astept oferte.1 point
-
Daca il mananca, asta este. Si daca mananca 1L la 2000, care e mult, in 100.000 km cheltui intre 1500 si 2500 lei. Bani care nu ajung pt reparatia motorului ca sa nu consume. Si poate nici nu tii masina atatia km. Ii trebuie ulei subtire pt vanos, valvetronic si anumiti senzori. Plus ca e foarte silentios cu 0w30.1 point
-
Pana la urma urmei te ..... in ele anvelope de iarna de firma sau nefirma daca nimeresti pe un sector de drum inzapezit cum tipic gasesti in fiecare ''iarna'' prin Romania. Eu zic ca daca sunt noi cu un DOT recent sunt foarte ok oricare...1 point
-
Poti merge linistit pe Nokian sau Vredestein. Sunt facute de nordici, iar astia stiu care-i treaba cu temperaturile scazute si conditiile de iarna mai bine decat toti. Daca vrei sa "cumperi" marketing, alege Michelin sau Conti.1 point
-
https://www.google.ro/search?q=0755163351&oq=0755163351&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 escorte valcea ) o donsoara vinde șesarul1 point
-
Probabil e deala care vrea o parte din avans ĂŽnainte de a va ĂŽntâlni, ca el lucreazĂŁ ĂŽn afara și vine special ĂŽn România. VrĂŁjeli de 2 lei.1 point
-
Salut, Am un E46 316i 1.9 benzina din 2000. Astazi am vazut ca tija de plastic care indica nivelul antigelului era desprinsa de plutitor si m-a mancat in cur sa incerc sa vad cum statea si am scapat-o pe langa acesta, cazand in vazul de expansiune. Eu, chiar si asa, vad plutitorul in acea gaura si ma pot orienta unde e nivelul antigelului, dar nu mai am tija. Intrebarea este: risc ceva daca merg cu tija aia cazuta probabil pe fundul vasului de expansiune? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!1 point
-
In mod sigur 0W40......alegerea producatorului tine de tine; 5w40 nu este pentru acest motor!tacanit tacheti.....s-ar putea sa nu mai ai problema asta dupa schimbul uleiului.1 point
-
suspensia clasica nu este ajustabila. Cat despre alternator, daca pui unul mai mic cred ca va trebui sa pui si o baterie mai mica iar asta poate crea probleme dupa parerea mea.1 point
-
Felicitari Dane, mare lucru! Ti-am luat din nou topicul "la citit", asa cum fac si cu 325-ul de la SM1 point
-
Arata foarte bine pe culoarea asta. Mai dati-i lui Krebs niste minusuri, sa stea in banca lui...1 point
-
Si eu am vrut sa iau continental ts850, dar in final am ales nokian wr d3... Cauta review-uri despre ele...1 point
-
1 point
-
Salut!La modelul tau ai geometria variabila de la turbo actionata vacumatic,este posibil ca electrovalva ce comanda geometria variabila sa fie defecta.Din aceasta cauza nu merge geometria variabila si ai acea lipsa de putere.Daca masina a mers mult timp subturata este posibil sa se fi imbacsit geometria variabila si nu se mai deschide,rezolvarea este sa demontezi si sa cureti tot ce tine de geometria variabila acolo la turbo.Am intalnit acest fenomen la un e39 diesel,geometria era efectiv sudata din cauza depunerilor.Bafta! Verifica si turbina sa nu aiba joc prea mare la ax,si palele compresorului sa nu atinga in corpul turbinei.1 point
-
Un ulei de calitate ramane pe mecanismele motorului zile intregi, poate chiar saptamani. Daca uleiul se scurge prea repede in baia de ulei, la pornirea motorului, pana ajunge uleiul prin toate "colturile" motorului, va freca metal pe metal. Iti dai seama ce inseamna asta ... La toate masinile pe care le-am avut (si au fost multe, de la Oltcit la Jaguar cu motor de 4000 pe benzina), intotdeauna am folosit numai uleiul recomandat de producator. Nimic altceva.1 point
-
Masina o sa o bag saptamana viitoare la vopsit,sper doar sa iasa bine,e singurul lucru care ma mai consoleaza1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-530-C34099970.html stie cineva masina asta? buna observatie1 point
-
Poza 2 - schimbator de automat si padele pe volan, Poza 6 schimbator manual... Personal, nu cunosc masina.1 point
-
Admit ce ai zis tu aici ! Sub 18-19 n-am scos niciodata cu 335i-ul ..1 point
-
Fotografia din primul meu post este reala si este facuta pe drumul de intors de la mare, in vara asta...Vreau sa spun deasemenea ca am venit de la Moieciu, acum 3 saptamani si vreau sa spun ca am ajuns in Bucuresti cu un consum de 5,9 l/100km...va jur...nu mi-a venit nici mie sa cred dar e real...cert este un lucru: masina asta de când este la mine nu vede decat benzina de 99 sau 100 de la Petrom sau OMV. Nu am bagat niciodata benzina de 95 in acest motor si nici nu voi baga si nici nu am bagat niciodata benzina din alta parte decat de la Petrom sau OMV. Am facut acum 1 an si jumatate un update de soft la reprezentanta pe motor si cutie si cred ca si asta contribuie la aceste performate de invidiat pentru un benzinar. Va spun sincer ca aceasta masina mi-a demonstrat ca un benizinar poate fi si puternic si economic in acelasi timp...Nu ma laud dar mai am fotografii cu consumuri foarte bune! Inanintea ei am avut un E39 520i din 97 si nici ala nu ma omora cu consumul de combustibil. Dupa parerea mea consumul unui benzinar depinde de foarte multi factori care tin de sofer: cat de tare accelerezii si cat de brusc, frânarea aiurea si accelerarea brusca, plecatul de la semafor in scartait de roti aiurea, depasiri facute in superforta inutil, viteza excesiva nejustifiat pe autostrada, folosirea/nefolosirea cruise controlului pe autostrada, schimbatul vitezelor in turatii inalte nejustificat etc. Eu am invatat sa conduc benzinarele in asa fel incat sa nu ma omoare la buzunar cu consumul si sa exploatez ansamblul motor-cutie intr-un regim de sarcina normala, fara exagerari stupide si nejustificate. Ce-i drept nu se compara cu un consum de tractoras dar nici nu voi vrea sa compar vreodata performantele si intretinerea unui benzinar cu ale unui diesel. Revenind la roti... sa stiti ca vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca posed toate cele 3 seturi de jante. Cele de 18 au Run on Flat-uri pe ele si sunt grele pamant...Cu aceste roti am avut si 17,3 l/100 km consum in bord exclusiv in Bucuresti. Cele de 17 au anvelope normale pe ele, iar cu ele consumul a inceput sa scada dramatic. Daca vorbim despre cele de 16, pe care le am acum pe masina, consumul incepe sa fie extrem de decent pentru un motor de 218 cai putere la care ai acces din cea mai slaba accelerare. Va jur ca nu vreau in viata mea diesel si nici nu voi mai vrea masina cu motor mai mic de 200 de cai putere pentru ca din punctul de vedere al consumului motoarele astea noi incep sa treaca la capitolul basme treaba cu consumul unui BMW benzinar.Numai bine! P.S. Jantele de 18 sunt OEM, cele pe 17 sunt DEZENT iar cele pe 16 sunt OEM. P.S.S In masina la drumurile de exterior avem urmatoarea incarcatura: una bucata nevasta, fetita mea iubita si un potbagaj plin ochi cu de toate.1 point
-
As vrea sa vad si eu un 335i cu consum de 16 in oras, eu nu am reusit sub 18 in oras, iar cel mai mult 28, mai fratilor voi dupa ce faceti consumul dupa BC?,ca sa stim ce discutam, daca faceti consumul dupa BC va amagiti singuri, daca vrei sa afli exact cat consuma masina, fa plinul ,,ochi", mergi 2-300 km in oras si dute la aceeasi pompa si fa iar plinul ochi si vei vedea exact cat consuma, nu cu resetari de km.pe BC, ca tot nu indica exact. Mai vad pe altii pe forum care au 520i, motorul de 2,2, 170 p.s si se lauda ca au un consun in oras de 9-10, cand fabricantul da un consum de 13,9 si stim destul de bine cum este calculat consumul fabricantului, care in viata reala nu exista asa ceva. Oricat ar fi tehnologia de noua, cand vrei multi cai putere.... costa!!!1 point
-
1 point
-
"Ce cocalar este asta,nu are bani sa inscrie masina si vrea motor de 3000",probabil asta au spus cei ce au dat "minus",masina va fi pentru modificat si se va lua dupa ea motorul,cutia,franele si diferentialul din aceasta cauza as prefera cu volan pe dreapta pentru ca restul masinii nu ma intereseaza,dar astept oferte oricum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu vinde masina, femeile vor sa ne prosteasca... o sa mai vrei una ca asta peste cativa ani si nu o sa mai ai de unde lua. Deabia mai gasesti un e36 cum trebuie, apai un e30.1 point
-
Hmm, și prietenii spun cĂŁ, ĂŽn locul meu, ei nu l-ar scoate la vânzare. E mult mai simplu ĂŽnsĂŁ: am trecut de 40, am familie cu 2 copii și o nevastĂŁ cu o mini-mașinĂŁ, mini cooper, actuala noastrĂŁ mașinĂŁ de drum lung, genialĂŁ ca ținutĂŁ de drum, dar condusĂŁ cu genunchii la gurĂŁ. Am nevoie de o mașinĂŁ mare, economicĂŁ, ideal 4x4, pt drumuri lungi. Model vizat principal: X3 2.0d 2004, manualĂŁ, primul proprietar, Germania, țiplĂŁ, de dus ĂŽncĂŁ 10 ani. (pt care am ĂŽn vedere un ĂŽmprumut). Model vizat secundar (sper sĂŁ nu): Duster ĂŽn leasing, cu avans banii pe care ĂŽi iau pe ursuleț. RĂŁsucesc aceastĂŁ ecuație de multĂŁ vreme, și nu am alte soluții, azi cel puțin. Așa cĂŁ ursulețul e scos la ĂŽnaintare. Amuzant e cĂŁ am primit pe autovit o variantĂŁ de schimb cu toyota mr2 spyder, ĂŽn direcția total opusĂŁ, aberantĂŁ, ĂŽnsĂŁ fetele au zis: tati, ia mașina decapotabilĂŁ! Trapa nu mai e de ajuns ĂŽn ziua de azi1 point
-
Si atunci de ce vrei s-o vinzi? Chiar nu te inteleg, ai o bijuterie si vrei neaparat una din plastice si electronica multa? Tine omule ursul, poate prinzi vreun job cu company car si il tii pentru wkenduri... E prea misto ursul din poze si din descrierea ta, eu cred ca tii la masina. Fa cum crezi, dar gandeste-te foooarte bine!!! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu-l mai schimba. Tine-l pt tine, mai ales ca ai bagat bani, nervi si suflet in el. Mai repede cauta un cabrio oarecare sa ti-l faci in timp, banii vor veni cu timpul, dar se vor duce repede. Ia-l ca pe sfat prietenesc, eu si acum ma uit cu jind dupa un urs frumos, posesor de BMW fiind. Succes Sent from my GT-I9305 using Tapatalk1 point
-
Acum inteleg cum se simtea profu' de franceza cand ii duceam texte traduse cu google translate1 point
-
Scuze ptr offtopic este ultima interventie. Eu, ca si cumparator nu am de ce sa dau bani in + ptr faptul ca inseamna ceva masina aia ptr tine... nu e treaba mea.Eu cumpar un produs si valoarea lui creste in functie de cum arata , an , dotari implicit cat de intretinuta este. Deci valoarea ei nu o sa creasca daca tu iubesti masina aia . In concluzie te inteleg dar nu sunt de acord cu ce spui. Scuze inca 1 data de offtopic si spor la vanzare. BTW : tu poti da suspend la ce vrei si sa o iei personal sau nu . Eu doar mi-am spus parerea si asta nu se va schimba indiferent de amenintari. Va urez o zi frumoasa in continuare.1 point
-
Nu mai manca rahat, eu mi-am vandut masina, un 320d touring din 2004 cu 5300 de euro, ca si optiuni era basic, clima , comenzi volan etc. Un 320d in mitile lui face cel putin 5000 euro.1 point
-
1 point
-
Salut! sincer nu ma pasioneaza interventia ta aici! in ceea ce te priveste detii un BMW din 99...care dupa calculele tale cam cat valoreaza? consider ca e problema fiecaruia cat cere pe masina lui1 point
-
scuza-mi nesimtirea ... dar pe ce ceri tu 5k? Masina asta este cheala ca si dotari. Eu zic sa va mai treziti la realitate cu cuciumele voastre de acum 10-11 ani si sa puneti dracu niste preturi reale ca nu mai da nici dracu pe timpurile astea o caruta de bani. Spor la vanzare.1 point
-
Vand consola butoane incalzire scaune si ASC + mufa Cod OEM: 6 907 7040 points
-
0 points
-
Am patit si eu asta, rezolvarea: 5000lei. Totusi la mine a dat o singura dunga, la tine chiar s-a straduit sa iasa bine.. Daca banuiesti ca ai vreun binevoitor in zona poti sa incerci o colantare sau vopsire cu plastidip, sa nu o gasesti din nou "pictata". Chestia asta a patit-o un vecin de bloc, a gasit masina zgariata, a revopsit-o, la o saptamana dupa a gasit scris pe capota (din fericire, doar pe capota) "hai ca a iesit bine, bravo" Cel mai probabil ai dat de un invidios sau un bolnav psihic (sau ambele). Bafta! Daca ma uit mai atent la poze, observ ca esti chiar norocos (vorba vine), ai scapat cu bara fata+spate, plafonul si pragurile nezgariate, eu nu am avut noroc nici macar de un prag sa nu il zgarie )0 points
-
Mai sunt, dar nu bmw. De fapt si bmw, dar trebuie sa ne uitam la motoarele noi, euro 5. Cel putin in exterior, producatorii cam dau consumuri adevĂŁrate.0 points
-
-1 points
-
Salut, Caut sa cumpar un set de 4 jante de tabla pe 16" pentru BMW E90. Ma intereseaza strict cele cu IS 31 sau 34. Accept doar modele in stare foarte buna, fara rugina, indoituri etc. Ofer maxim 300 lei. Contact: forum, privat sau 0722.594.522. Mersi-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00