Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/17/14 in all areas
-
http://www.autovit.ro/bmw-320-C34767853.html Am avut de gand sa iau masina asta.Norocul a fost ca am avut cunostinte in Oradea si am putut afla cate ceva despre masina.Chiar daca in anunt scrie"fara accident" si samsarul care o vinde se jura ca asa e,am aflat din surse sigure ca masina a fost adusa lovita in spate din Belgia si reparata pe meleagurile noastre.Acum va dati si voi seama cum,din moment ce la o negociere prin telefon s-a ajuns la pretul de 15.700.Persoana cu care am vorbit mi-a spus ca masina nu este de cumparat.Acum voi alegeti. Am decis sa postez asta ca sa ii ajut si pe altii.Nu cred ca e foarte placut sa faci un drum Constanta-Oradea de exemplu,si sa vezi ca masina e lovita. O seara buna si succes in gasirea masinii potrivite va doresc!4 points
-
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am facut comanda de Castrol Edge 0w40, maine il pun + filtru de ulei (MANN) + filtru de combustibil (KNECHT - MAHLE).2 points
-
ai nevoie de 2 bidoane, 39 lei/bidon/original1 point
-
1 point
-
Ăn momentul de fata chiar am un nb doar pt tester . Le am pe toate. Doar vroiam launcher ul. Folosesc scanner ul , inpa, dis, ncs , sss și vag . Și e laptop dedicat pt așa ceva cu xp pe el fĂŁrĂŁ net.1 point
-
Aici se discuta despre un anumit tip de motor, care e mai pretentios la ulei. Chiar nu inteleg de ce vin unii si spun ce ulei pun ei la motoarele lor, total diferite de N42B20 si se lauda ca nu le consuma. N-are nicio treaba cu topicul. In fine, eu ma retrag, topicul nu mai are niciun sens.1 point
-
Nu tine de mecanica cum se plimba uleiul prin canale. Tine de dinamica fluidelor, de aditivitate, tensiuni etc. Si mie imi place sa pricep tot ce se intampla la masina si sunt de acord ca asta te ajuta sa faci cele mai bune alegeri. Insa un om nu poate sa stie tot ce se petrece la masina pentru simplu fapt ca nu poti sa te specializezi in toate. De aceea exista manualul utilizatorului. Rareori vei gasi pe internet informatii concrete si adevarate. Majoritatea sunt pareri. Eu am cautat o zi intreaga ce bujii sa aleg, m-am uitat pe tot felul de review-uri si teste, ca sa nu ajung la nicio concluzie si sa iau bujiile recomandate, adica BKR6EQUP. Acum, topicul asta il putem face de 100 de pagini si pe langa ca nu ajungem la niciun rezultat, nu va ajuta pe nimeni care va cauta raspuns la aceeasi problema. Ai primit raspunsul cu ce ulei sa pui de vreo 20 de ori. Tu decizi.1 point
-
1 point
-
prietene nu mai intreba pe forum daca nu ti cont de parerea celor de aici.. toata lumea iti spune ca e ok uleiu 0w-40 pentru ca e un ulei cu coeficient foarte bun pentru cand e rece si anume 0 ala... ala spune tot.. cand motoru e rece si porneste uleiu e suficient de lichid incat sa urce asa rece cum e prin toate canalele motorului prin vanos si pe unde mai urca si sa isi faca treaba exact la rece cand motoru este cel mai sensibil la uzura... deci daca tu pui 5w-40 cum zic toti fraerii atunci ii scurtezi durata de viata cu multi km.... e mega simplu... pui ulei bun si te tine.. daca il consuma asta e... e ulei.. nu e benzina... completezi si esti atent si mergi cu bine inainte... nu are treaba varsta motorului cu consumu de ulei... poa sa aiba si 400 de mi si sa nu consume sau poa sa aiba 40 de mi si sa pape super mult... eu am un 325i 2002 si ii pun 0w-40 si e mebga bun.. consuma ulei... aia este de la semeringurile de la supape dar aia e alta problema... asa ca lasa ezitarea si asculta de altii care au mai bagat ulei in masina si nu de toti mecanii de prin cartier care habar nu au ce inseamna cifrele alea de pe cutile de ulei.. o zi buna si bafta la alegere btw recomand motul1 point
-
1 point
-
am schimbat in sfarsit flansa cardan si rulmentul plus uleiul & filtrul cutie si garnitura de la mufa care intra in cutie. Flansa cardan era destul de terminata, toate cele 6 gauri(parca) prin care intra suruburile erau largite si aveau joc iar rulmentul si suportul sau cam la fel. Toate bune si frumoase, s-a schimbat ce i-am zis sa schimbe si la cutie, a resetat adaptarile si am iesit cu masina la un test drive. Aici au inceput problemele, ma asteptam sa nu fie foarte line primele schmbari de viteza, asa a si fost la primul ciclu 1-2-3 dar problema mare a fost ca din 3 in 4 a facut-o cu un zgaltait si o intarziere mare ceea ce a dus la intrarea cutiei in limp mode, limp mode care disparea daca opream masina si o reporneam, pana ajungeam iar la schimbul dintre 3 in 4 cand iar revenea. Atunci m-am intors la mecanic, i-am zis sa curete conectorul ce intra in cutie, gandidu-ma ca poate a ramas ceva ulei pe acolo. Zis si facut, stergem iar erorile, resetam din nou adaptarile, solenoizii si EGM-ul si o iau de la cap. Din nou aceeasi problema, asa ca ma gandesc ca trebuie sa fie totusi din cauza reset-ului dat, eu nu cred in teoria conform careia distrugi o cutie care merge perfect daca ii schimbi uleiul la un rulaj mare, asa ca opresc masina, pornesc din nou, eroarea de safe mode dispare, o pun in manual mode si incep sa o conduc usor trecand prin toate treptele si atunci observ ca trece din 3 in 4, nu foarte lin, insa fara sa mai intre in safe mode. Fac procedura asta de cateva ori, treaba se imbunatateste simtitor, dupa care o trec in D si lucrurile incep sa revina la normal, deja pana am ajuns acasa, asta dupa vreo 20km, totul era foarte lin din nou, mai bine decat inainte sa fac schimbul. Concluzia mea este ca trebuia condusa usor pentru a re-adapta setarile si pentru ca solenoizii/valvele sa invete din nou ciclul. Mecanicul dupa ce a facut schimbul de ulei si a resetat valorile a mers cu ea doar extrem de putin si nu a ajuns la tr. 4, ca atare netrecand prin toate treptele procedura de re-invatare nu a fost completa. Uleiul pentru o cutie cu aproape 240k km era negricios cand pus intr-un recipient, insa nu am gasit depuneri semnificative pe magneti sau in baie, filtrul era cel original avand data stantata pe el, deci banuiesc si uleiul a fi tot cel original. In continuare eu recomand a fi schimbat uleiul si filtrul la cutie indiferent de faptul ca rulajul este mare si nu se stie cand si daca a fost vreodata schimbat, atata timp cat cutia functioneaza fara nicio problema, schimbul de ulei nu o poate afecta, in cel mai rau caz poate afecta un solenoid sau contact electric, dar iarasi eu cred ca astea sunt cazuri rare. Per total s-au folosit 10L de ulei OEM, filtrul a fost luat de la un distribuitor ZF si a costat cu 50% mai putin fata de cel OEM, iar flansa si rulmentul cardan OEM.1 point
-
1500 euro cu garantie de 1 an. Eu atat cer pentru ca folosesc piese originale. Ulei, baia, toate piesele. Evident ca poti iesi mai ieftin, dar asta doar la cei care folosesc ulei mai ieftin, nu ZF sau original, cea mai ieftina baie pe producator si tot asa. O cutie poti s-o repari cap-coada sau poti inlocui doar ceea ce este uzat. Cei care cer preturi mici nu inlocuiesc tot pentru ca n-ar mai scoate profit decat foarte putin.1 point
-
1 point
-
Magazin de tuning tiganesc,sigur ca da... ) acum pe bune,cred ca daca as gasi la un pret convenabil folie aurie sa le colantez masinile la tigani sigur as face bani,dar nu stiu de unde sa iau folie haurita1 point
-
Pentru un N47D20A , 318d E90 cu peste 150.000 km ce ulei recomandati ? Am avut pana acum BMW Longlife 5W30 dar as vrea sa trec pe ceva mai de calitate.1 point
-
1 point
-
Tot ce e posibil...oricum nici castrolul nu mai e ce a fost si nici cel de la bmw longlife nu e de calitate....1 point
-
Ray, eu am zis ca e mai bun E90-ul, doar ca mie nu imi place cum arata. Am mai afirmat ca diferenta de pret dintre un E46 din 2004 si un E90 din 2005 este exagerata pe piata. Ambele sunt pareri personale, pe care probabil mi le voi schimba in timp. In acelasi timp, faptul ca "acri" se scrie cu un singur i in loc de doi nu este parere personala, si va ramane mult timp asa.1 point
-
1 point
-
Oare e asa mare difernta intre samsarii din RO de pe autovit, si turcii -sarbii - polacii - etc din Germania? Voi dati sfaturi de mers in Germania sa cumpare de la reprezentanta poate, ca la privat oricum nu ma duc eu unu care nu stiu mai mult de 4 cuvinte in Germana. Cati ati fost in Germania sa va luati masini ? pe bune. Fara povesti de la prieteni. Pe mobile.de / autoscout24.de / autohus.de - ce va face sa fiti asa de siguri ca masinile alea-s bune ? Pe ce considerent mergeti ? Pe simplul fapt ca sunt in Germania si ca aia-s cinstiti ? ha ce gluma. Eu cred ca diferentele intre ce aduc astia in tara cu TVA-ul pe barba lor si ce vezi in Germania sunt nesemnificative. Ca dau astia km inapoi - pai nu te obliga nimeni sa dai banii pana nu vezi istoricul - in Gemania daca te lasa sa deshizi macar capota, sa zici mersi. Masina SH este LOTERIE .1 point
-
1 point
-
1 point
-
In viraje rotile masinii NU au aceeasi viteza de rotatie, cele de pe interior merg mai incet decat cele de pe exterior, fizica elementara aici, asta este rolul diferentialului.1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu am o perspectiva de genu: consider ca diferenta tehnologica nu e atat de importanta intre e46 si e90 astfel incat nu as fi vaduvit de tehnologiile necesare daca mi-as lua un e46 bine motorizat si dotat la aceeasi bani cu un e90 entry level. Deci as alege e46-le mai puternic si mai dotat si nu mi-ar parea rau pt ca diferenta tehnica pe care o aduce e90 nu e asa mare, gen sa nu ai scaune incalzite pe e46 si sa te faci de ras Nu e cazul sa zici, daca vrei confort trebuie sa iti iei musai e90, deja diferenta intre generatii se reduce. Prin urmare, in cazul meu care am deja un e46 ok, nu as vedea motive reale sa fac upgrade la e90, ci direct la f30. doar (decat) un gand.-1 points
-
Ba este un topic foarte bun, care m-ar fi ajutat daca aveam ocazia sa il citesc acum 3 ani. Mie personal nu imi place cum arata E90-ul, dar in afara de argumentul estetic nu prea are cum sa fie mai bun 46-le. Poate ala cu L6, dinainte de FL, sa se comporte mai "cool" decat modelele ulterioare, si sa nu te deranjeze prea tare la impozit, consum, taxe. Am avut un 320i din 99 cu suspensie sport, imi vine greu sa cred ca poate fi mai stabil sau mai rigid E90-ul. Pe de alta parte, diferenta de pret este cel putin exagerata, mai ales pentru modelele e46/2004-E90/2005. O fi el mai bun (90-ul), dar eu nu as plati pret de doua ori mai mare pentru aproape acelasi lucru..-1 points
-
-1 points
-
Cumpar bmw e90 320d, obligatoriu sa aiba navigatie si taxa 0. astept oferte, ofer maxim 7000, in functie de masina si dotari. Multumesc.-1 points
-
Cam cati litri de ulei intra in 530d din 2006 ? Este bun Castrol Edge 5w30 Long Life pentru masina mea, vechiul proprietar mi-a zis ca a facut revizia in aprilie dar vreau sa dorm noaptea linistit! Ce filtre sa iau MAN sau MAHLE ? Va multumesc mult, nu am avut timp de lecturat, masina s-a ivit alalta ieri seara si de ieri sunt proprietar! Primul BMW, revin zilele astea cu o prezentare!-1 points
-
-1 points
-
Salutare.As dori si eu recomandare pt un e91 , 320d , 2009, 172k.La ultima revizie in Germania s-a folosit Castrol edge 5w 40 .Multumesc mult-1 points
-
-1 points
-
Eu personal iti recomand Pennzoil Platinum 5W-30 BMW LL-04 .-1 points
-
Am avut eu din asta pana luna trecuta cand am facut din nou revizia! Consider ca este un ulei bun, full-syntetic cu sanse mici ca sa-l gasesti contrafacut! Este un ulei mai scump decat altele de pe piata, undeva la ~55RON 1L in comparatie cu ~30RON, 1L de Original BMW 5W30!-1 points
-
O sa-l incerc si eu sa vedem cum se comporta cu 318d E90 N47D20A, Sper sa se mai diminueze rontaitul care se aude acum.-1 points
-
Suna-ma maine si discutam. ne intelegem . 0760.436.031-1 points
-
Nu se poate, bataie de joc, mama masii de femeie . Dupa atata munca vine un bou/vaca si iti strica fericirea. Odata cu accidentul asta ne-ai dovedit ca ai facut conversia ca la carte, airbaguri ... Chiar ieri am fost pe la tipul care imi face asigurarile si imi zicea ca la Euroins e mai ok sa ceri regie proprie.-1 points
-
-1 points
-
Da. Din cauza cauciucurilor late pe fata. Nu e o problema mecanica. Asa "face ele". Cu 225/45/17 de vara imi pocneste, cu 205/55/16 de iarna nu. Incearca la manevrele pe loc sa nu mai virezi maxim.-1 points
-
ai verificat sa nu fie din altceva,sa nu cumperi pompa degeaba? Trebuie sa iti dea eroare pe tester pompa cand e dusa!-1 points
-
-1 points
-
Salut, Caut sa cumpar un set de 4 jante de tabla pe 16" pentru BMW E90. Ma intereseaza strict cele cu IS 31 sau 34. Accept doar modele in stare foarte buna, fara rugina, indoituri etc. Ofer maxim 300 lei. Contact: forum, privat sau 0722.594.522. Mersi-1 points
-
Vand Jante Originale BMW E90 16" Style 154... Se potrivesc fara probleme si pe E36 E46 E90 ! Jantele au anvelope de iarna incluse ! NU SUNT STRAMBE, SUDATE.ETC NU TRIMIT IN TARA.DOAR PREDARE IN BUCURESTI !! PRET USOR NEGOCIABIL 175 EURO ! 0760.436.031-1 points
-
-1 points
-
BMW 116i de vanzare. E81, hatchback (Sportshatch) 3 usi. O am de un an, a stat in garaj. Are 1550 km la bord. Este luata de la Automobile Bavaria din Bucuresti. Este impecabila. Nou nouta. 2 usi fara cadru. 2 carduri cu Profil Personal DSC, ABS, CBC si DTC; Roti runflat, indica roata flat; Stergator luneta; Auto Start/Stop, Brake Energy Regeneration, VANOS dublu, Injectie de inalta precizie, Afisare treapta viteza BMW basic service 5 ani. Aer Conditionat. Oglinzi electrice. Inmatriculata 17300 Euro Carte service Jante obisnuite, cu capace.-1 points
-
mi se pare mai frapanta diferenta dintre e36 si e46, intre e46 si e90 nu prea, oricum e90 este normal sa fie peste fiind generatie mai noua, nu poti sa tragi o concluzie fara sa pui in balanta si echiparea, optiunile, tip caroserie....-2 points
-
Culmea e ca toti cunoscutii, inclusiv mecanicii de la service-ul unde ma duc de obicei imi recomanda 5w40. Deja ma ia durerea de cap :pinch:-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00