Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/18/14 in all areas
-
Doamne cat de subtiri oameni......sb25gaz, eu iti vand un vis la 5400 euro, o masina cu impozit de nici 150 ron pe care tu o poti face chiar si cu un frumos motor de m3, daca acest 3.0 nu i suficient, desi trage de rupe....deci, ca sa pricepi si tu:ai un 330ci, cu taxe de 320ci....chiar ti se pare ceva rau in asta? Colegii care stiu ce inseamna munca pentru o asemenea transformare,precum colegul ryky, apreciaza....restul.....sunteti multi..... S au bagat peste 8000euro in masina, iar legat de "tupeu", in afara de posibilitatea masurarii capacitatii cilindrice, totul este legal, sau aproape:)5 points
-
3 points
-
La 15700 F30...pretu asta pentru un F30....sincer la ce te asteptai?3 points
-
Dupa cum spune si titlul, vand masina mea, un 320ci, an 2000, 1995cm cubi, 150cai, cu mentiune pe carte:fara serie motor! Motorul este de 3 litri M54 de pe un 330Ci pe care l-am cumparat pentru transplant. Avea 130.000 km si au fost inlocuite toate piesele care nu erau identice:frane,esapament,radiatoare,diferential,absolut tot.In acte este 320ci si impozitul este 150 lei.Motoarele sunt identice la aspect.Totul merge perfect 100%,este super intretinuta,suspensie M3.Taxa platita si nerecuperata,dovada ANAF. Pentru orice alte detalii:0765.345.640 Pret:6200euro negociabil Sper ca e ok daca punun link de pe un site de vanzare, daca nu, rog moderatorii sa -l scoata si sa ramana anuntul fara link! http://www.autovit.ro/bmw-320-C34498872.html2 points
-
2 points
-
Nu e nimic banal la masina ta , are un look deosebit , impecabil si asta o face de 3 ori BMW . Jantele ff frumoase , printre favoritele mele . Bafta cu ea2 points
-
Dupa multe cautari in ceea ce priveste un e46 ingrijit, am avut norocul sa il intalnesc pe Dl Jurj Cosmin, care tin sa ii multumesc si pe aceasta cale pt seriozitatea, omenia si bunul simt de care a dat dovada.Masina in cauza probabil unii dintre dvs o cunoasteti de la fostul proprietar deoarece a avut topic de prezentare pe acest forum in consecinta nu o sa fac o descriere detaliata, pot spune doar ca este o masina intretinuta, cel putin din punctul meu de vedere, iar acelasi lucru o sa fac si eu in continuare cu ea, o sa fiu atent la orice detaliu deoarece nu am de gand sa ma despart de aceasta masina curand. Orice critica, sfat este binevenit(a). Va multumesc!1 point
-
Salutare, A venit momentul sa-mi prezint si eu aici masina - este vorba de un BMW e60 520dA MY 2009. Unii membri ai forumului o mai stiu de pe la intalniri in Bucuresti. Masina este foarte ingrijita si are in prezent ~ 54.500 km (reali!), eu achizitionand-o acum 6 luni de la un cunoscut. La momentul achizitiei avea ~ 49.100 km, fiind folosita de fostul proprietar mai mult la mersul in afara, asa cum, de altfel, o folosesc si eu - in exteriorul orasului precum si seara si in weekend in oras. Pana acum sunt foarte multumit de ea si nu am avut nicio problema tehnica. Comparativ cu e90-ul 318i MY 2008 pe care l-am avut anterior, mi se pare ca este mult mai confortabila (poate si din cauza cauciucurilor care nu sunt run-flat si sunt cu balon de 55 comparativ cu 45 si run-flat pe e90), mai bine antifonata (desi la viteze de pana in 20 km/h fiind diesel este mai zgomotoasa) si sta mai "zdravan" pe drum la viteze foarte mari De asemenea imi place si climatizarea (care lucreaza mai eficient decat la e90) precum si faptul ca e ceva mai inalta decat e90 (fapt care ajuta la parcare sa nu ating vreo bordura). Pentru cei curiosi (desi nu vreau sa intru in nicio polemica legata de acest aspect), consumul mediu pe ultimii ~ 4100 km este 5.9 (cred ca intr-o proportie relativa egala mers in oras vs exterior). Mai jos este lista de dotari optionale cu care a venit masina din fabrica: S2SBA BMW LM Rad Sternspeiche 242 BMW LA wheel, star spoke 242 S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S4BXA Interieurleisten hochglänzend grau Interior strips, high-gloss, grey S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt Cruise control with brake function S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD P7RPA Paket Advantage Advantage package L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Fata de dotarile mai sus mentionate, masina mai are folie LLumar 95% pe geamurile spate si luneta precum si un set de cauciucuri de iarna Dunlop (pe acelasi tip de jante precum cele de pe cauciucurile de vara). Stiu, putin ciudat sa am 2 set-uri de jante la fel In perioada urmatoare, ma gandesc sa-i fac si un upgrade al sistemului audio la ceva OEM - HiFi sau Logic 7. Si acum ceva poze.1 point
-
1 point
-
fara serie fara serie dar codul se vede? mai nou la RAR daca vad ca e fara serie cauta codul motor,stiu ca m-am interesat pt mine sa pun un motor fara serie.1 point
-
http://www.obiectivdesuceava.ro/local/patru-masini-facute-praf-in-centrul-sucevei-de-un-sofer-care-a-fugit-de-la-locul-accidentului-galerie-foto/ Trist, o lasi in parcare si ti-o face zob un dobitoc.1 point
-
1 point
-
Si cu topicul asta ce faci? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/133888-vand-jante-5er-f10-f11-6er-f12/page__p__1980513__fromsearch__1#entry19805131 point
-
1 point
-
Mor cand ma uit la ea si nu pot sa fac nimic :hmm: pana marti cand ma duc la prima constatare. Offff ...1 point
-
Da. Din cauza cauciucurilor late pe fata. Nu e o problema mecanica. Asa "face ele". Cu 225/45/17 de vara imi pocneste, cu 205/55/16 de iarna nu. Incearca la manevrele pe loc sa nu mai virezi maxim.1 point
-
1 point
-
reconditionat volanul http://e38.ru/files/WP_000054.jpg Stopuri originalehttp://e38.ru/files/WP_000046.jpg1 point
-
Montat set de perdelute spate- luneta si usile spate. http://e38.ru/files/WP_000056.jpghttp://e38.ru/files/WP_000051.jpghttp://e38.ru/files/WP_000052.jpg1 point
-
Schimbarile continua Cromul a fost inlocuit cu un set Shadow line original. Grilele taywaneze Dectane http://e38.ru/files/WP_000034.jpg http://e38.ru/files/WP_000037_0.jpg1 point
-
n-au importanta minusurile cu o parere personala e drept ca nu se discuta gusturile , insa folia a facut progrese uriase , obti acelasi rezultat fara probleme, cert e ca mie imi displace , end of story. :flowers: sunt convis ca este o vopsea pretentioasa desi are lac in compozitie sigur trebuie mereu lustruita masina ca sa arate "okis"1 point
-
scaunele sunt sport, nu comfort. nu inteleg de ce mint astia ca au mpacket exterior de fabrica.1 point
-
Pai bun, atunci luati FEBI cu 250 sau 300 lei si cand o cadea dupa 3 luni, mai dati o data banii pe un HELLA. Sa nu ziceti ca nu v-am avertizat, totusi. PS: Sau multumiti inginerilor ca aveti totusi joja (nu ca la E90) si nu-l mai schimbati deloc.1 point
-
vezi ca ingreunezi masina si iti creste consumul!!!! SI soliciti si amortizoarele mai mult1 point
-
Adica alimentezi de la butoi si nu schimbi filtru de combustibil de esti asa sigur de depunerile alea1 point
-
1 point
-
sa fim seriosi 6% nu are masina ta de fabrica http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/4941/BMW-E46-3-Series-330i.html 6,9% la 90km/h PS:10W40 in M54 nu am auzit pana acum poate 0W40? de fapt Motul LL04 specific e 5W401 point
-
consum de 6 la 330i nu cred ca scoti decat daca nu depasesti deloc tot drumul 70-80. si poate nici atunci. posibil sa fie o eroare de calcul? )1 point
-
1 point
-
Ti se pare Krebs, pietonii s-au asigurat ca nu vine nimic din stanga, idiotul cu BMW era totusi departe si avea timp sa opreasca. Se vede clar cum baietelul grabeste pasul, observand ca nu franeaza boul, dar mai bine se oprea pe loc, in loc sa vrea sa treaca mai repede. Din alte surse se aude ca se aplecase dupa telefon, care ii cazuse pe sub scaune sau ceva.1 point
-
1 point
-
cu cat e mai OEM cu atat o sa fie mai apreciata masina... plus motorul.... de vis1 point
-
Cand ii vezi pe marginea drumului ia opreste si intreaba-i...si o sa te lamureasca )1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pasul 4. Desurubati cele 8 suruburi din jurul ceasurilor( toate Torx 10) si identificati locul unde trebuie sa gauriti pentru a ajunge la cele 4 suruburi care fixeaza display-ul pe placa de baza. http://img123.imageshack.us/img123/8498/21554288.jpg Ridicati incet folia cu gradatii, este prinsa doar in dreptul indicatorului de carburant, iese usor.Se poate vedea in poze unde trebuie gaurit, daca nu aveti incredere in indicatiile din poza puteti identifica singuri unde trebuie gaurit, trebuie doar sa va uitati pe spate unde ies suruburile si va ghidati dupa pozitia lor fata de alte piese sau alte gauri din placa de baza. http://img78.imageshack.us/img78/6300/13aten.jpg Punctati locul unde credeti ca trebuie gaurit, de preferat cu un marker, eu am folosit o surubelnita incinsa cu varf ascutit pentru a face o adancitura in plastic ca mai apoi sa folosesc un spiral de 3,5 pentru efectuarea gaurilor.Cand efectuati gaurile aveti mare grija sa nu va apropiati foarte mult de partea de langa display pentru ca in zona aia se afla folia care transmite informatia de la placa de baza catre ecran,se observa usor de unde incepe si cam pana unde puteti sa va apropiati cu gaura. (din pacate nu am facut poza din spatele ceasurilor, eram mult prea enervat si ma gandeam ca l-am facut praf, nu-mi mai ardea de facut poze in momentul ala). http://img118.imageshack.us/img118/8923/78169760.jpg http://img54.imageshack.us/img54/1637/40684918.jpg Pasul 5. Odata ce ati gaurit si ati ajuns la cele 4 suruburi (mare atentie, Torx 8, pe net scria Torx 10, la mine era Torx 8, a trebuit sa ma duc sa cumpar, gasiti la praktiker), se desurubeaza, suruburile raman inauntru, nu m-am riscat sa gauresc cu spiral mai mare asa ca suruburile nu au iesit de tot afara,display-ul este fixat cu cele 4 suruburi + 6 pini, 3 stanga si 3 dreapta, acestia intra in placa de baza si alimenteaza becurile din spatele display-ului, acesti pini nu sunt cositoriti, ies afara pur si simplu impreuna cu display-ul, fortati un pic pe margini cu o surubelnita lata si vor iesi impreuna cu display cu tot.E cea mai dificila operatiune, trebuie sa acordati mare grija, fara miscari bruste, fara tensiuni mari asupra pieselor din plastic, e bine sa va odihniti ochii inainte si sa faceti pauze intre operatii pentru ca riscati sa va enervati si sa faceti praf tot. Pasul 6. Display-ul a iesit de pe placa de baza, mai atarna in cablul de legatura, nu miscati prea mult, display-ul propriuzis are o carcasa din metal care este prinsa in 2 cleme pe fata si inca 3 cleme pe spate, in poza se vad doar clemele de pe fata, paralel cu cele 2 cleme, pe partea cealalta mai sunt 3 cleme care trebuie eliberate cu o surubelnita lata.In momentul eliberarii clemelor o sa va speriati,cadrul metalic iese, ecarnul o sa ramana atarnat de folia prin care se transmite informatia iar partea de plastic in care erau insurubate cele 4 suruburi Torx 8 se desprinde total si aveti acces la problema pixelilor si anume benzile din cauciuc roz/rosu care s-au strans din cauza diferentelor de temperatura si nu mai apasa indeajuns de tare pe portiunile unde este lipita folia pe ecran si pe placa de baza.Nu dati cu spray sau alte tampenii, nu exista nici un contact la vedere, totul este sub folie, folia este lipita, nu aveti acces la ce este sub ea. Inca odata repet, nu miscati prea mult ecranul care si asa atarna doar in folie!! momentan lasati deoparte ceasurile impreuna cu ecranul,eventual le puneti intr-un loc sigur sa nu calcati din greseala pe ele, voi sau altcineva din jurul vostru.Mai odihniti-va ochii si mainile!!Daca simtiti ca v-ati enervat abandonati si lasati pe mai tarziu, riscati sa stricati tot! http://img54.imageshack.us/img54/9731/91728122.jpg http://img118.imageshack.us/img118/665/72243041.jpg http://img204.imageshack.us/img204/6504/26438476.jpg Pasul 7. Problema pixelilor dupa cum stiti este din cauza benzilor de cauciuc care isi pierd proprietatile din cauza diferenteler de temperatura si astfel nu mai reusesc sa apese destul de tare pe terminatiile foliei pentru a obtine pixelii aia frumosi, "sanatosi" cum erau pe masina din fabrica.Am vazut pe net in "Pixel display repair technique by Edwin" ca acesta foloseste bucati de card de credit pentru a apasa mai tare pe folie, am incercat si eu si va asigur ca e foarte greu de obtinut un contact uniform pe toata lungimea foliei,in plus, dupa cum stiti, cardul de credit are o anumita lungime,e nevoie de minim 2 lungimi pentru a acoperi toata suprafata foliei si asta ar insemna sa pui cap la cap doua fasii de carte de credit, fiind din 2 bucati (chiar 3 bucati ar fi nevoie) nu mai asigura un contact uniform si in functie de contact asa vor arata si pixelii(mai luminosi, mai stinsi, lipsa..etc). http://img41.imageshack.us/img41/2340/91532820.jpg Eu am folosit alta metoda, pentru a pastra acelasi contact, cauciuc/folie, (evitand astfel bucati de card de credit intre cauciuc si folie) am scos benzile de cauciuc si am introdus sub ele fasii de plastic taiate la aceeasi latime si lungime cu benzile de cauciuc, astfel am obtinut un cauciuc care iese mult mai mult in afara si apasa mai tare pe folie.Nu exagerati cu materialul bagat sub benzile de cauciuc, nu e nevoie de multa forta pentru a obtine pixelii doriti.E nevoie de fasii de grosimea cartii de credit, eu am folosit invelitoarea de la cartile de credit care este cam pe jumate ca grosime fata de cartea de credit si se taie usor cu foarfeca la dimensiunea dorita.Introduceti fasii de plastic sub toate cauciucurile 1,2,3,4 si astfel modificati grosimea "G" din poze.Atentie! Toate fasiile trebuie sa fie de aceeasi grosime, de preferat din acelasi material toate pentru a evita diferenta de apasare dupa ce montati totul la loc,nu cred ca va doriti sa mai demontati vreodata bordul sau cel putin nu asa curand. Pasul 8. Asamblati display-ul, totul in ordine inversa demontarii, adica incepeti prin fixarea plasticului alb cu cele 4 suruburi Torx 8 si introducera pinilor care alimenteaza becurile de sub display, este cea mai dificila operatiune, trebuie sa fortati cumva pinii sa intre la loc pe placa, este o pozitie foarte urata, in acelasi timp cele 4 suruburi pe jumate iesite in afara impiedica oarecum plasticul sa se aseze la locul lui, e dificil, necesita mare atentie si rabdare!Dupa ce intra la locul lui strangeti cele 4 suruburi, ramane la aprecierea voastra cat de tare strangeti, oricum depinde foarte mult functionarea pixelilor de cat de tare sunt stranse suruburile dar nu exagerati ca spargeti plasticul si adio, o luati de la zero sau mai rau. Dupa ce prindeti plasticul alb treceti la prinderea ecranului, aveti grija sa nu lasati amprente pe partea din interior a ecranului, daca totusi se intampla sa atingeti din greseala, folositi un betisor de ureche si stergeti amprenta.E de preferat sa lasati la urma introducerea benzii de cauciuc cu numarul 4 din poze, cea roz, tot atunci puteti introduce si plasticul sub ea pentru a o ridica mai sus, apoi introduceti banda, puneti ecranul, cadrul metalic peste si apasati usor, trebuie sa intre mai intai din partea cu 3 clipsuri,apoi din partea cu 2 clipsuri. Cam asta a fost partea dificila, dupa ce ati terminat ce era mai greu incercati sa indepartati toate bucatelele de plastic rezultate in urma gauririi plasticului, o sa fie o gramada de firimituri chiar si pe ceasuri, peste tot, verificati cu atentie sa nu ramana prin interior ca va treziti cu ele in spatele geamului dupa ce ati montat bordul pe masina.Dupa ce ati indepartat toata mizeria montati la loc cele 8 suruburi torx 10 din jurul ceasurilor si puneti de forma capacul cu geam ca sa protejeze ceasurile si dati o fuga pana in masina si bagati mufele in el.Eu am avut o surpriza, s-au aprins absolut toti pixelii, acum bordul meu arata perfect!Sper sa va iasa si voua, multa bafta! Nota: prin tot ceea ce am postat mai sus nu doresc sa incurajez pe nimeni sa se se apuce de demontat bordul, mai ales daca nu se considera in stare sa urmeze pasii enumerati, va apucati pe propria raspundere! Va stau la dispozitie cu eventuale informatii pe care le-am omis. http://photos2.hi5.com/0096/075/921/ahJjVJ075921-02.jpg http://photos1.hi5.com/0097/607/048/oNcGeh607048-02.jpg1 point
-
Si care este problema daca are alt motor? Macar a fost sincer! Pacat ca nu este break! Nu vreau sa ma gandesc citi bani s-au bagat in masina! Sent from my ST25i using Tapatalk 20 points
-
Eu am o perspectiva de genu: consider ca diferenta tehnologica nu e atat de importanta intre e46 si e90 astfel incat nu as fi vaduvit de tehnologiile necesare daca mi-as lua un e46 bine motorizat si dotat la aceeasi bani cu un e90 entry level. Deci as alege e46-le mai puternic si mai dotat si nu mi-ar parea rau pt ca diferenta tehnica pe care o aduce e90 nu e asa mare, gen sa nu ai scaune incalzite pe e46 si sa te faci de ras Nu e cazul sa zici, daca vrei confort trebuie sa iti iei musai e90, deja diferenta intre generatii se reduce. Prin urmare, in cazul meu care am deja un e46 ok, nu as vedea motive reale sa fac upgrade la e90, ci direct la f30. doar (decat) un gand.-1 points
-
nu inteleg de ce nu se vinde masina asta , acum cateva luni imi lipseau aproximativ 1500 de euro si o luam eu-1 points
-
VAND BMW 535D F10 Foarte proaspata Din pacate i s-a cam dus prospetimea, pacat, vad ca ii la vanzare de peste 6 luni. Bafta.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cat te-a costat diferentialul blocabil ? E de' ala de M3? Ce motor ai pe ea 3000 bi-turbo? Diesel sau petrol? Laser diferentialul si troaca bineinteles !-1 points
-
cristie35 unde ai vazut tu ca am probleme cu pornirea la cald? i-am pus omului intrebare daca avea el probleme cu pornirea la cald.problema la masina mea cea mai deranjanta este ca nu trage linear , are unele ezitari.nu prea ii dau de cap si as dori sa schimb pompa totusi , alta solutie nu gasesc.iarna cand este frig tare la fel ma chinui sa o pornesc , multi imi zic ca este din pompa problema.nu am eroare de bujii sau releu bujii.pe tester nu primesc nici o eroare in afara de senzor nivel ulei.ce tot aberati pe aici ca vreau sa fac o combinatie sau nu mai stiu eu ce.-1 points
-
scuze , acum am vazut ca am scris probleme cu pornirea la cald.de fapt am vrut sa scriu ca am probleme cu pornirea cand este foarte frig.imi cer scuze-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00