Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/21/14 in all areas
-
6 points
-
Asta este dovada clara pentru cei ce sunt sceptici cu mutarea volanului de pe dreapta pe stanga, cum ca nu mai este masina sigura, ca nu o sa mai functioneze totul ca inainte, etc. Ca derept dovada totul a functionat perfect si au sarit airbag-urile.4 points
-
Pai daca stabilesti sa o faci in regie proprie,primesti banii si o duci unde vrei tu,ceea ce cred ca e indicat.2 points
-
2 points
-
Codul de piesa sau et-ul ar mai alunga misterul cu privire la compatibilitate.2 points
-
Cauta sa scrie pe el LL04...ACEA C3 Dar eu n-as pune castrol, mai degraba motul, liqui moly...2 points
-
Pentru cei de mai sus cu discutiile despre consum - motorul este de 3 litri, nu 2.5. In Bucuresti cam 15%, mers mixt. In afara 9 pana in 130-140, apoi adaugi cam jumatate de litru la fiecare 10km/h in plus. Am pastra-o cu cel mai mare drag daca mi-as permite. Caut sponsorizare si promit cu mana pe inima ca nu o dau niciodata.2 points
-
Salut, seria de sasiu este: WBAGA710X0DA73713 Intr-adevar masina a fost cumparata din Campina. Sunt al doilea proprietar in acte, iar primul proprietar, cel din Austria a detinut-o de noua, din 1990. De la momentul cumpararii, masina a fost revopsita. Caroseria a fost demontata complet de catre mine (ornamente, geamuri, usi, aripi, faruri stopuri etc - a ramas tabla goala) la servisul pe care il detin. Nu a fost nevoie de nicio interventie de tinichigerie, deoarece masina NU A FOST LOVITA si NU ARE RUGINA. Dupa vopsire caroseria a primit o protectie anticoroziva foarte genoasa. Masina are 6 straturi de lac in 2 faze, la o perioada de o saptamana. La ea au fost inlocuite amortizoarele fata/spate, toate semeringurile si garniturile la motor, motorul de spalare a farurilor si a proiectoarelor. Restul elementelor de suspensie si directie nu necesita interventie. Motorul este foarte curat pe interior si functioneaza impecabil. Tinand cont ca masina are toate ornamentele perfecte, toate chederele intregi, tapiseria in stare buna, toata mecanica suspensie, directie, frane, motor/transmisie verificata si in stare foarte buna, si detin cartea servis completa, nu consider ca pretul cerut este unul mare. Nu sunt prea multe e32 in conditie asemanatoarea in Romania. Pentru cine este cu adevarat interesat, sunt disponibil telefonic. Va pot pune la dispozitie filmari, care prezinta masina interior, exterior. Duminica placuta tuturor! taxa este de 1250 EUR2 points
-
2 points
-
Buna ziua, M-am decis sa imi pun masina la vanzare ptr a trece la ceva mai puternic. Este un E46 316i facelift,motor de 1.8 benzina, 116 cp. VIN-ul: kp03204 Masina are taxa platita si nerecuperata.Are 195.000 km in bord,dar 245.000 km reali.(50.000 km au fost dati inapoi,asa am luat-o). Dotari din fabrica: -xenon,spalatoare faruri -senzori lumina,ploaie,parcare -comenzi volan,pilot automat -clima -scaune electric lombar -scaune incalzite -piele crem -cotiera fata spate -oglinzi electrice -geamuri electrice fata Adaugari: -volan m3 -schimbator short m3 -angel eyes smd galben -tips-uri chrome oem de 330i -folie Suntek 80 % -inele ceasuri chrome -cd business cu functia Mode + cablu auxiliar etc.. La masina s-au schimbat piese cumparate de la dan groza in mare parte si inlocuite majoritatea la Florin din Chitila. (ptr cine e interesat ce piese s-au schimbat,ii pot scrie lista) Masina este prezentata si pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145432-primul-meu-bmw-e46-fl/ Poze recente si mai putin recente: http://s2.postimg.org/k674gmja1/10656449_506436399492558_1564868003_n.jpg http://s2.postimg.org/uiy0gg26x/10615743_506436406159224_410709669_n.jpg http://s15.postimg.org/5l9asir0r/10660805_506436402825891_1708589528_n.jpg http://s30.postimg.org/hoewcypmp/image.jpg http://s27.postimg.org/ai8clu5ub/image2.jpg Poze interior: http://s27.postimg.org/kvlafm9sj/DSC_0930.jpg http://s23.postimg.org/4k0p3p6tn/DSC_0944.jpg http://s30.postimg.org/5ynh8wytd/DSC_0936.jpg http://s23.postimg.org/88uzgx68b/DSC_0943.jpg http://s1.postimg.org/54qe11pdb/DSC_0926.jpg Masina se poate vedea in Bucuresti si temporar in Alexandria. Pretul este: 4.900 E negociabil Tel contact: 0769.764.709 - Daniel Sper ca n-am omis nimic.1 point
-
A venit momentul sa renunt la masina mea - se mareste familia si ne trebuie 4 usi. Masina o am de la 30.000 de km (preluare de leasing in 2009) si m-a dus fara probleme 5 ani si 100.000 de km. A fost dusa numai la reprezentanta (am facturi doveditoare) si niciodata carpita. Modelul este E92 325Xi Automat - Coupe Motor N53 de 3.000 cmc 133.000 de KM Dotari: XDrive Cutie Automata Scaune Sport - Piele crem - Electrice si Incalzite Jante pe 18 inch BiXenon Suspensie Sport Volan M Cruise Control Hill descent control Geamuri Fumurii Senzor de ploaie Senzor de lumina Senzori de parcare spate Oglinzi electrice - heliomate incalzite CD/Mp3 Player - BMW Business Carte si Istoric de service complete cu facturi de reprezentanta. Intretinere: Lichidele schimbate recent (Cutie de viteze, Cutie transfer, Diferentiale, lichid de frana, antigel, ulei servodirectie). Sistem de aprindere (injectoare, bobine, bujii, senzor NOX si senzorii lamba) schimbate la 120.000 km. Piese in garantie 2 ani. Curele, role si intinzatoare schimbate la 130.000 km. Masina este impecabila mecanic si estetic. Nu are nici o eroare pe tester. Fara accident. Bonus: Asigurare CASCO platita si valabila pana la sf. lunii Noiembrie. Evacuare BMW Performance (3300 RON - noua) care nu este montanta pe masina. Anvelope de iarna pe 18 inch. Pret: 15.500 Euro (negociabil) Tel: 0740 066 0851 point
-
Salutare! Doresc sa vand un e32 intr-o stare cu adevarat speciala si rar intalnita pe la noi. Masina este de 3 saptamani la vanzare pe site-uri de vanzari auto. Ma gandesc ca un anunt si pe forum m-ar scuti de intrebari realmente idioate precum "Dar de ce ceri atat de mult pe o masina asa de veche?!" sau "Pot sa ii pun un v8 ca sa mearga mai tare?". Nu am reusit sa atasez poze (www.bmwclub.ro Driver Error) asa ca pentru poze, va rog sa va uitati direct pe unul din anunturile deja postate. http://www.tocmai.ro/bmw-730i-1990-19626624.html# Voi rezuma toata descrierea masinii prin a va spune ca totul este cum a lasat fabrica, in perfecta stare de functionare, curat si cu foarte putine semne de uzura - fara nicio modificare si foarte multe piese au fost inlocuite PE ORIGINAL in ultima jumatate de an (unde a fost nevoie pe serie de sasiu). Momentan masina NU ARE NICIUN DEFECT. MAsina are CARTE SERVIS completa pana anul trecut adica nu mai mult de 3 - 4 mii de km in urma. Este o masina de garaj speciala si ruleaza impecabil, atat la croaziera (100 km/h - 2200 rpm), cat si la condus mai rapid. Pentru cei interesati, pot pune la dispozitie si filmari cu masina (interior/exterior, pornire la rece etc.), sau poze detaliate (chedere praguri, usi, ornamente, bari, absolut orice) care, cred eu, descriu mai bine masina decat o pot face eu in scris. Pretul de pe Tocmai este 2700 EUR si este desigur NEGOCIABIL. M-ar interesa schimburi cu alte BMW mai vechi - e12, e21, e23 etc doar 6 cilindri si fara rugina, Mercedes din aceleasi generatii, sau cu camioneta japoneza (Hilux, L200 etc.), modele mai vechi desigur, ca sa aiba valori asemenatoare. Masina se afla in Brasov. 0722 603 476 - Victor Duminica placuta in continuare!1 point
-
posibil sa confunzi omologarea cu autenticitatea.....nu vad de ce si ar dori cineva omologarea pe 3.0 cand asa are, fara nicio problema, un 330ci la taxe si impozzite de 320ci... posbil ca unii oameni sa nu fie deschisi la minte sau descurcareti, desi nu i vreo mare chestie, doar ceva de finete, dar crede ma ca cine e pe faza si cunoaste fenomenul auto cu adevarat o cumpara fara vreun fel de probleme.... apropo: eu cand am cumparat o, nici nu avea trecut pe carte mentiunea "fara serie motor"....si s a putut, ba chiar am facut si mentiunea respectiva.....deci: se poate! stima1 point
-
1 point
-
1 point
-
Euroins nu acopera decat 75% din dauna, pe motivul asta majoritatea cer regie proprie. Pana si Carpatica sunt mai ok.1 point
-
Parca nu mai sunt asa rai platnici de cand au primit amenda si li s-a suspendat dreptul de a mai emite polite. Sa vedem. Sunt unii care au apelat la un fel de recuperatori, contra a 5% din suma. Oricum nu te sfii sa apelezi la comisia de supraveghere.1 point
-
Efectiv schimbatul motorului a durat 2 zile. DupĂŁ aceea am dus mașina mea ĂŽn garaj și am lucrat ĂŽncĂŁ 2 luni la ea. Mi-am fĂŁcut totul singur. Am desfĂŁcut-o tot interiorul și am modificat instalația electricĂŁ sĂŁ arate ca una originalĂŁ. Ăn plus am profitat și i-am montat și o navigație aftermarket, alarma OEM și multe altele. Din pĂŁcate m-am chinuit mai mult de 2 sĂŁptĂŁmâni sĂŁ gĂŁsesc un fir a cĂŁrui lipsĂŁ a determinat funcționarea cutiei ĂŽn modul de avarie. Am lucrat doar dupĂŁ masa când am avut timp. Când ai o mașinĂŁ la care ai muncit timp de 4 ani, practic eu am schimbat tot interiorul mașinii originale, nu prea ĂŽți vine sĂŁ o vinzi. Da, era mult mai simplu de cumpĂŁrat un 330D, dar unde ar fi plĂŁcerea de a vedea cĂŁ ai fĂŁcut-o tu cu mâna ta și cum ai vrut tu.1 point
-
1 point
-
pai cat se de de obicei ? nu stiu,6 luni,1 an. cat e de obicei. stai linistit,ti-am zis sincer ,pompa nu are nici o problema. functioneaza fara pb.1 point
-
1 point
-
Frate ai BMW F07 2010 si umbli cu carpeli? Schimba macaraua si asta este.1 point
-
am promis ca postez filmuletul este facut la masina personala ca sa vedeti diferite presiuni pe turbina si la mers constant si la accelerare talpa punctul maxim de boost este de 2783 de mBar la minutul 7:51 https://www.youtube.com/watch?v=myZ4QqEYURM&feature=youtu.be vroiam sa pun un iframe sa apara direct in fereastra dar nu am reusit1 point
-
La cat au ajuns impozitele in tara asta, chiar merita sa ai o astfel de masina. Bafta la vanzare!1 point
-
Doamne cat de subtiri oameni......sb25gaz, eu iti vand un vis la 5400 euro, o masina cu impozit de nici 150 ron pe care tu o poti face chiar si cu un frumos motor de m3, daca acest 3.0 nu i suficient, desi trage de rupe....deci, ca sa pricepi si tu:ai un 330ci, cu taxe de 320ci....chiar ti se pare ceva rau in asta? Colegii care stiu ce inseamna munca pentru o asemenea transformare,precum colegul ryky, apreciaza....restul.....sunteti multi..... S au bagat peste 8000euro in masina, iar legat de "tupeu", in afara de posibilitatea masurarii capacitatii cilindrice, totul este legal, sau aproape:)1 point
-
1 point
-
Nu a ajuns la lonjeron dar cred ca mi-a cazut cutia si am spart si baia de ulei . Politistul de la accidente a spus ca sigur este dauna totala mai ales ca am airbagurile sarite si cutia de viteze nu mai este la locul ei1 point
-
Nu se poate, bataie de joc, mama masii de femeie . Dupa atata munca vine un bou/vaca si iti strica fericirea. Odata cu accidentul asta ne-ai dovedit ca ai facut conversia ca la carte, airbaguri ... Chiar ieri am fost pe la tipul care imi face asigurarile si imi zicea ca la Euroins e mai ok sa ceri regie proprie.1 point
-
oooohhhh f**k, nu pot sa cred, dupa atata munca, timp si bani s-a intamplat necazul asta, imi pare foarte, foarte rau pentru incident, imi inchipui cat de dureros e sa o vezi asa, ma doare pe mine ca ti-am urmarit topic-ul de la inceput si stiu cate ai facut la ea. Sper ca ati fost toti ok si fara urmari! Proabil o vor da daun totala din cauza airbag-urilor sarite, sper ca cel putin sa iti dea o suma corecta. Daca mai ai energia necesara poate o poti repara!1 point
-
Nimeni interesat? Nu de alta dar le-as pune pe masina mea. Initial de asta le-am luat. Si am dat 700 lei pe ele.1 point
-
Si eu care nu vreau sa ma inscriu pe farcebook ... nu vad nimic. Mama lui de farcebook, nu mai putem trai fara el ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@kenbobo Mulțumesc frumos pentru cuvintele frumoase, dar eu vreau și sĂŁ ĂŽți mulțumesc pentru sprijinul acordat pe durata swap-ului. SĂŁ știi cĂŁ ĂŽn afarĂŁ de Tudor ești singurul care ai condus-o. Consum Dej - Cluj-Napoca 6.0l/100km (nu am trecut de 120 km/h), consum raportat de BC. Nu ĂŽmi venea sĂŁ cred, era mai mic decât am reușit eu vreodatĂŁ cu motorul de 2L ĂŽn condiții apropiate, ca relief și stil de conducere.1 point
-
parerea mea ca nu se potriveste deloc. cel care il ai (cel de M daca am vazut bine) arata foarte bine, eu nu l-as schimba. joystik-ul asta, tinand cont ca e inscriptionat cu P-R-N-D, nu mi se pare potrivit deloc, chiar ar arata groaznic. )1 point
-
1 point
-
la un moment dat vei avea o eroare cand se va agrava situatia, poate fi pistonasul de avans, sau altele ti-am zis sa faci testul la debitmetru din dis, pe urma ai egr-ul anulat, verifica daca tine supapa aia presiunea, curata-l si monteaza-l functional inclusiv cu racitorul de gaze curatat, galopeaza 1min pana se curata de depunerile din el1 point
-
nu stiu daca vei mai citi topicul meu , pentru ca ai deja 4 pagini de parereri unele foarte proaste , altele bune ,deci eu sunt de urmatoarea parere , nu am avut bani sa imi iau un bmw , mai nou , dar am unul din 1996 cu motor , de 1,6 , si la fel am pus gaz , si sunt foarte multumit , de 2 ani jumate , sti cum e acum cu benzina si cu gazul , ca si cum te ai duce in 2 cluburi , unul mai in centru altul mai la periferie , in primul ar fi intrarea 100 lei si bauturile scumpe , iar al 2 lea intarea 10 lei si bere sau altceva , ma rog , 5 , 10 lei si amandoua la fel din punct de vedere al distractiei , asa de ce sa nu merg eu unde vreau si cand vreau cu mai putini bani si sa fac altceva cu restul ramasi , deci mergi linistit cu gazul , ca iti spun eu , la motor nu se intampla nimic , ba din contra poti face schimbul de ulei la mai multi km , sau faci o poluare mai redusa , chiar as vrea sa te intreb daca ai avut vreo probelema cu gazul ?eu militez pentru gaz pe masina ,si penru masinile bmw ,1 point
-
Furtun nu am luat original care erau destul de scumpe. :) De ex furtunul de vacum (ala mai lung) era 70ron original. Alea mai scurte cam tot pe acolo. Eu am luat furtun la metru (furtun de retur de injector) ceva ok. La 12 ron metru. Am luat 3 metri si am mai si ramas cu aprox 30 cm. Oricum pot sa spun ca mi-am gasit motorul. Masiana merge super. Pana sa schimb aveam oscilatie la relanti, tragea destul de greu, scotea fum la turatii mari (peste 3500). Oricum mergea greu. Cand eram cu 4 in masina si clima pornita zici ca aveam logan. Nu avea forta deloc. Asa ca o reparatie simpla (ieftina) :twoup: m-a facut sa-mi iubesc masina.1 point
-
1 point
-
nu motorul sperie... ci impozitul ! eu personal as cumpara masina ta, frumoasa, potenta, si integrala dar numai gandul ca dau statului degeaba 500 euro pe an si ma apuca furia. bafta !0 points
-
0 points
-
Inmatriculat? edit: acum am vazut pe site. Cam scump, dat fiind faptul ca nu e inmatriculat. Bafta cu el!-1 points
-
Nu imi pot da seama cum poti sa ai tupeul sa circuli stiind ca in acte ai un motor iar sub capota cu totul altceva...iar de vandut la fel...-1 points
-
Da prietene ,exact !!! l-ai mai intrebat,si ti-a mai raspuns odata ! mai intreaba-l de cateva ori si o sa-ti mai raspunda de cateva ori si uite-asa ,cu CHATUL vostru ,topicul va sta in fiecare zi sus. App...de PM ati auzit voi ? Dar de REGULAMENT ?-1 points
-
ba da, dar pus cu mana ! pardon, cu ambele maini si inca un prieten ca sa te ajute.-1 points
-
-1 points
-
INMATRICULATA!!! are taxa PLATITA si NERECUPERATA!!! Masina se afla intr-o stare foarte frumoasa si buna! - motor 2000 diesel common rail 150 de cai - Cutie automata tiptronic! - Pacher M (bara fata, bara spate, jante 17", interior sport semi-piele). - 4 geamuri electrice - oglinzi incalzite si electrice - faruri reglabile electric - suspensie sport reglabila - toate articulatiile pe fata sunt schimbate, nu are niciun zgomot - angel eyes SMD - suspensie sport reglabila - placute si discuri pe fata noi! - ulei si filtru motorina+aer schimbat - cauciucuri de iarna Pret 4.400 euro usor negociabil accept shimburi numai cu bmw seria 5 cutie automata si inmatriculate pe RO!!! linkul anuntului pe OLX (nu ma lasa sa pun mai multe poze aici) http://olx.ro/oferta...ic-ID1YPxN.html scuze, am uitat sa trec numarul de telefon 0745681104-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00