Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/14 in all areas

  1. Ai zis-o pasta..nu ti se pare si cam scumpa? E un motor aspirat, rulajul e mai putin important.
    4 points
  2. Am fost intrebat de mai multi "cunoscatori" gen taximetristi sau bagatori de seama aiurea pe la spalatorie sau alte locatii de genul cu cat as vinde-o, e greu sa ii fac un pret, pot spune doar ca am sarit din punctul meu de vedere de 10.000E si 2352829088 ore de munca investite. Am facut-o ca sa ma bucur de ea, stiam de la inceput ca banii intr-un asemenea proiect sunt cheltuiti de fapt nu investiti, niciodata nu o sa ii recuperez. Daca as cere pe ea 5000-6000 E bineinteles ca toti vor spune ca la banii aia iti iei E60, E39 full extra fara piele cu totul la buton...
    3 points
  3. Cum sa fie doar 1300 taxa?la motor de 2.0d automat 2005 trebuie platit 1500.
    2 points
  4. pai la km respectivi, pretul este corect.. daca era cu km mai putini, era si mai scumpa..
    2 points
  5. ATENTIE SA NU MAI CUMPARATI NIMIC DE LA EL ......UN TEPAR ....SI STIU BINE CE ZIC ...am fost la el sa vad jantele ne-am inteles la pret nu am comentat nimic ...si a ramas sa ne intalnim sa le cumpar ....nu a mai raspuns la telefon .....dupa aceea ma sunat si a zis ca ne vedem dimineata sa le iau ....si binenteles ca nu a mai raspuns la telefon ......Nu inteleg de ce a castigat ca ma mintit pe mine asa ....din cauza lui am pierdut o pereche de jante de la un vanzator.....UN OM MIJERABIL ...SI UN MINCINOS REDUTABIL.
    2 points
  6. A venit timpul sa-mi iau si eu un 5, am trecut prin destule E46 asa ca momentan asta e inceputul pe seria asta si un nou jurnal de bord . 520 dA iulie/2006 163 hp aka MYX 5 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 320 MODEL DESIGNATION , DELETION 423 FLOOR MATS , VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 442 CUP HOLDER 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 536 AUXILIARY HEATING 540 CRUISE CONTROL 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 698 AREA CODE -2 710 M LEATHER STEERING 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SP COP CONTROL 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION OPTION STANDARD 216 SERVOTRONIC 4AL INTERIOR TRIM FINISH TITANIUM DARK 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Momentan nu a intrat la detailing tot am amanat abia luni intra dar pana atunci cateva poze , surprinzator masina arata f bine la vopsea , polishul si detailingul interior e pt creierii mei ) In prima faza i-am schimbat jantele am ramas tot pe 17 inch pt ca ..surprinzator e prima masina pe care o iau si chiar are gume noi Continental asa ca m-am conformat . Oricum sunt multumit de alegere are 183k km acum . la 145 a avut un schimb ulei cutie ceea ce pt mine a fost decisiv . Imi plac scaunele sport fara de care nu as fi cumparat ,webasto cu telecomanda e un bonus nesperat presupun ca la iarna ma voi inchina cand gasesc masina calda la 0 grade afara ,la verificari am gasit doar coloana volan defecta si am schimbat . E o mare diferenta intre E46 si E60 , pozitia , manevrarea , frane ,comfort etc .Momentan consumul e stabilizat la 10,5 la pompa , pe bord afiseaza 9,1 am parcurs cam 1k km pana acum doar in buc . Deja vorbesc prea mult :shifty: Njoy .
    1 point
  7. Totul incepe in octombrie 2011 cand fostul meu sef ma duce la un amic de-al lui sa vad un BMW pe care acesta il detinea de 10 ani dar nu mai circula cu el; masina era nepornita de ceva luni si nerulata de vreo 3 ani, dar totusi m-am incumetat si am luat-o cam ca pe un dar, fara prea multe verificari, tinand cont ca am achitat-o ulterior in rate cand s-a putut. Masina este un 520i din 03.1992 (national version Germany), non-vanos dar cu electronica SIEMENS, avea atunci 138.000KM, fiind inscrisa in '93 in Romania, avand vreo 3 proprietari trecuti de 45 de ani fiecare; cel de la care am luat-o a rulat doar 10k din 2001 pana in 2011, avea alte masini. Ca si dotari avea cam NIMIC, exceptand trapa manuala si alarma aftermarket, restul cred ca sunt la serie (ABS, clima duala fara AC..). Asa arata in prima zi, dupa o spalare a pamantului de pe ea La vreo luna, dupa ce am reusit sa o inmatriculez pe numele meu. Dupa ce am rezolvat cu actele, au inceput lucrarile de restaurare, depre care o sa incerc sa imi amintesc in totalitate, au fost efectuate in decursul a vreo 2 luni: Din pct. de vedere tehnic: -schimb ulei, filtre (revizia normala si foarte necesara); -debitmetru (SH) -sonda lambda (noua) -senzor temp apa -termostat apa -bascule fata -bielete directie -bielete antiruliu fata -tampoane esapament + cutie viteza -simering arbore cotit -disc ambreaj -flansa cardan -discuri frana spate(placutele erau noi) -curea accesorii + role -reconditionat alternator (rulmenti + regulator cu perii) -curatat injectoare la ultrasunete -garnitura capac chiulasa (vesnica problema la M50) -bujii -inlocuit furtune benzina -inlocuit lichid de frana -inlocuit antigel -rectificat chiulasa Se poate vedea si topicul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/107531-e-34-520i-ceva-probleme/ pentru decursul unor lucrari de restaurare; As mai avea nevoie de regulatorul de ralanti pentru ca cel pe care il am acum nu e prea grozav, mai are momente cand nu merge rotund la ralanti, dar urmeaza si acela in curand, trebuie sa il iau nou. Am avut ambitia de a nu face nimic estetic/retrofit pana nu am rezolvat problemele tehnice. Anul acesta a primit urmatoarele: -volan M-tech 2 -nuca schimbator (cea veche a fost un subiect TABU, o imitatie de lemn cu o emblema "bemeve" lipita) -kit xenon -proiectoare -semnalizari albe -geamuri electrice fata -oglinzi incalzite Acum arata asa (petele sunt de la zapada): Sper sa primeasca in curand o pereche de style 37 geamuri fumurii, eventual niste stopuri cu semnale albe pe spate si, dupa ce se intreapta vremea, o vopsire integrala pentru ca vopseaua este patata si zgariata, precum si AC. Vreau sa precizez ca tot ceea ce s-a facut a fost cu ajutorul forumului si al catorva oameni de aici care merita toata aprecierea: -doru98nic : tot ce a tinut de mecanica, inclusiv rectificat chiulasa -alex_mnk si brandex : geamuri el. + oglinzi incalzite -ROBERT_TAU: inlocuit lichid frana cu pompa presiune + inlocuit furtune carburant -MAS pt. tester -FlorineluXXL pt. teste de compresie si presiune pompa benzina -DOMI pt. izvorul lui nesecat de cunostinte(si rabdare) (daca am omis pe cineva nu a fost cu intentie ) In speranta ca nu v-am plictisit prea rau, o sa revin cu noutati pe masura ce va fi cazul. Orice sfat/critica este binevenita
    1 point
  8. - BMW 520d - culoare: gri metalizat - capacitate: 1951 cmc - putere: 136CP (resoftat la 166 cp de 2 ani, fara probleme) - consum: 5.5 l/100km afara / 9 l/100km oras (clima pornita) - 230.000 km - comenzi volan - pilot automat - incalzire auxiliara webasto - faruri xenon - jante OEM BMW 17" style 80 cu cauciucuri de vara - jante OEM BMW 16" style 33 cu cauciucuri de iarna - presuri mocheta + presuri cauciuc OEM cu clipsuri de prindere ambele - schimbat 2014: ulei BMW 0W40, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtre polen, filtru epurator, ulei cutie viteze, ulei diferential, ulei servo, lichid frana. - bypass EGR fizic si din soft, catalizator eliminat (fara probleme la ITP) - motorul merge absolut impecabil ! - proprietar in acte, fara accident Dotari adaugate de mine ulterior (pasiune pentru e39): navigatie custom cu Tableta Nexus 7", internet, etc upgrade difuzoare oem + subwoofer + statie interior complet negru (plafon, stalpi, lampi) schimbator viteze iluminat ///M maneta frana de mana piele interior confort piele full electric, incalzit, cu memorii seria 7 coloana directie electrica cu memorii cotiera piele cu spatiu depozitare seria 7 oglinda retrovizoare electrochrome retrofit complet dubluclimatronic Shadow line exterior-interior grile capota negre PDC original upgrade la frane de V8 324mm ATE (etrieri, discuri, placute) retrofit SERVOTRONIC volan M impecabil cu pielea nou schimbata iluminare LED manere interioare deschidere usi iluminare LED manere exterioare deschidere usi Masina nu are platita taxa de inmatriculare (636euro), dar ofer procura, se poate circula cu numerele actuale. Impozit 180 lei/an, asigurare 400 lei/an. http://s3.postimg.org/6xh0z0ier/DSC2343.jpg http://s3.postimg.org/dcg1vop4j/DSC2347.jpg http://s3.postimg.org/5xqq3b38z/DSC2355.jpg http://s3.postimg.org/jsp0lrxo3/DSC2356.jpg http://s3.postimg.org/qkffommnn/DSC2377.jpg http://s3.postimg.org/vkhhabho3/DSC2382.jpg http://s3.postimg.org/3lnbjgg1f/DSC2384.jpg http://s3.postimg.org/hglm1xagj/DSC2394.jpg http://s3.postimg.org/arf2lwp4j/DSC2406.jpg http://s3.postimg.org/unb21g65v/DSC2428.jpg
    1 point
  9. Salutare, A venit momentul sa-mi prezint si eu aici masina - este vorba de un BMW e60 520dA MY 2009. Unii membri ai forumului o mai stiu de pe la intalniri in Bucuresti. Masina este foarte ingrijita si are in prezent ~ 54.500 km (reali!), eu achizitionand-o acum 6 luni de la un cunoscut. La momentul achizitiei avea ~ 49.100 km, fiind folosita de fostul proprietar mai mult la mersul in afara, asa cum, de altfel, o folosesc si eu - in exteriorul orasului precum si seara si in weekend in oras. Pana acum sunt foarte multumit de ea si nu am avut nicio problema tehnica. Comparativ cu e90-ul 318i MY 2008 pe care l-am avut anterior, mi se pare ca este mult mai confortabila (poate si din cauza cauciucurilor care nu sunt run-flat si sunt cu balon de 55 comparativ cu 45 si run-flat pe e90), mai bine antifonata (desi la viteze de pana in 20 km/h fiind diesel este mai zgomotoasa) si sta mai "zdravan" pe drum la viteze foarte mari De asemenea imi place si climatizarea (care lucreaza mai eficient decat la e90) precum si faptul ca e ceva mai inalta decat e90 (fapt care ajuta la parcare sa nu ating vreo bordura). Pentru cei curiosi (desi nu vreau sa intru in nicio polemica legata de acest aspect), consumul mediu pe ultimii ~ 4100 km este 5.9 (cred ca intr-o proportie relativa egala mers in oras vs exterior). Mai jos este lista de dotari optionale cu care a venit masina din fabrica: S2SBA BMW LM Rad Sternspeiche 242 BMW LA wheel, star spoke 242 S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S4BXA Interieurleisten hochglänzend grau Interior strips, high-gloss, grey S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt Cruise control with brake function S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD P7RPA Paket Advantage Advantage package L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Fata de dotarile mai sus mentionate, masina mai are folie LLumar 95% pe geamurile spate si luneta precum si un set de cauciucuri de iarna Dunlop (pe acelasi tip de jante precum cele de pe cauciucurile de vara). Stiu, putin ciudat sa am 2 set-uri de jante la fel In perioada urmatoare, ma gandesc sa-i fac si un upgrade al sistemului audio la ceva OEM - HiFi sau Logic 7. Si acum ceva poze.
    1 point
  10. Salut. La mine taxa este 3311.32 euro, 208 cu euro 4, 2993 cmc, platita si nerecuparata, nerecuperabila. Am pus-o pe 7000 euro si face lumea figuri. Cum ai reusit sa reduci valoarea taxei la a ta? Stima
    1 point
  11. aceeasi problema am avut-o si eu: bec marsarier si ceata nu functionau cu toate ca am cumparat becuri noi si verificat sigurante. pana la urma nu stiu cum am facut ca la deschiderea portbagajului am sesizat ca s-a aprins becul de marsarier dupa care s-a stins din nou, asadar toata problema a fost din manunchiul de fire ce vine in burduful din drepta sus a portbagajului. de la prea multa deschizatura s-au uzat. sper ca ti-am fost de ajutor.bafta
    1 point
  12. Cand era vorba de "CATERINCA(free chat)" erati toti la gramada aici la +1...+1..+1, acum cand omul are nevoie de niste sfaturi, impresii, pareri unu nu mai raspundeti ca nu stiti de capul vostru, majoritatea sunteti posesori de BMW doar ca sa va puneti numere preferentiale cu BMW, daca se poate si cu 01 in fata si ati inteles destul de bine ce am vrut sa spun!
    1 point
  13. Verifica la vulcanizare: starea jantelor, starea gumelor, inclusiv daca sunt deformate, reechilibreaza-le. Daca persista, treci la elemente de directie cu verificarea. Bafta
    1 point
  14. depinde pentru ce masina, daca este un offroad posibil 8mm este ok, daca mergi cu ele numai iarna 3-4 luni peste 5 ani o sa aiba inca 4-5 mm profil pe putin
    1 point
  15. Daca au floarea sub 5 mm nu e deloc afacere buna, adica nu prea mai sunt eficiente.
    1 point
  16. Misto dotarile,insa culoare mata nu ma incanta deloc,parca isi pierde din eleganta fara luciu,asa vad eu.sa te bucuri de ea si sa o folosesti sanatos!
    1 point
  17. undeva la 3000ron. Si mie tot rosie imi place...dar si visiniu ala se vede cam belea. Trebuie sa schimb talonul daca o fac ?
    1 point
  18. oricum mai astept pana in primavara...imi merge masina prea ok ca sa o dau asa rpd. Momentan ma gandeam sa o colantez...dar nu ma decid la culoare ? M-am plictisit maxim de culoarea ei sunt prea multe peste tot.
    1 point
  19. Cateva cadre de la prima sedinta foto cu un fotograf profesionist
    1 point
  20. Sa stii ca prost, normal e sa lasi masina sa ajunga cotet ca oricum o vinzi.
    1 point
  21. Am dat si eu , mai rar asa E34..
    1 point
  22. M-am prins ca erai tu azi pe DN1 desi nu stiam nr. Initial m-am gandit la celalalt coleg de forum. Prima data mi-a sarit in ochi nr mic din fata cand ma uitam in oglinda p.s. vezi ca n-ai voie cu el...
    0 points
  23. jalnice anvelopele astea..... vechi si foarte uzate.... mai ales pe tractiune spate, esti pericol public cu ele. ai 2 masini in semnatura, dar iti cumperi niste pocnitori de anvelope. esti un exemplu ma !
    0 points
  24. ce prost belgianul ala! face revizia la masina si dupa aia o vinde.
    -1 points
  25. Aderenta normal ca scade, doar n-or mai fi ca noi. Eu le-am luat mai mult pt a nu le uza pe cele de vara. Oricum nu folosesc cine stie ce ca si asa ninge destul de rar in zona noastra iar cand ninge e nasol si doar cu 4x4 mai reusesti sa scapi, cel putin asa a fost in ultimele ierni.
    -1 points
  26. erai foarte mandru de ea cand ti-ai cumparat-o in martie 2014... de ce o vinzi ? te-ai plictisit cam repede de ea. o masina de genul asta se pastreaza forever !!! binenteles, daca esti fan bmw.
    -1 points
  27. plus bani de alte mici reparatii de fapt masina arata bine, mie nu-mi place culoarea
    -1 points
  28. Nu prea ma incalzesc dotarile,decat full si orepirduteinservisuri mai bine cheala si talpa non stop.Era bine daca erau km reali,dar nu cred.Am vorbit azi cu omu' si a zis ca e din IT.masina si ca 2010-2014 a stat in reprez.
    -1 points
  29. Daca tot nu e pus pretul, ofer o vaca buna de lapte, 3 capre si un tap
    -1 points
  30. Prima zapada http://i62.tinypic.com/2a67e6r.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/2a67e6r.jpg
    -1 points
  31. Ieri am luat si niste gume de iarna de la un coleg de forum. Sincer am avut noroc la banii astia. Anvelopele se prezinta destul de bine la 400 lei setul desi numai unul nou (Dunlop) e vreo 700 lei. Nu par uzate cine stie ce avand in vedere DOT 33.09, nici crapate sau cu galme si nici ovalizate sau tocite neuniform. In sfarsit. Iernile trecute nici n-am avut de iarna , am mers asa doar cand era uscat cu cele de vara. Si ce-i drept au mai si crapat un pic pe margini din cauza frigului. Colegul le avea pe un X1. Am vrut neaparat aceeasi dimensiune care o am acum la cele de vara , adica 225/50 R17. Se simte cel mai bine masina cu dimensiunea asta pe 17". http://i58.tinypic.com/2s1q6x3.jpg[/img]"]http://i58.tinypic.com/2s1q6x3.jpg http://i60.tinypic.com/ohtidl.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/ohtidl.jpg
    -2 points
  32. Lol. Azi le pun pe masina si vedem dupa. In orice caz nu sunt niste pocnitori cum zici tu. N-ai de unde stii daca nu le vezi live, asa pe net e usor sa dai verdicte. Ce vroiai sa dau 30mil pe niste gume de iarna pe care oricum nu le folosesc cine stie ce? Plus ca in primavara vreau sa vand masina.
    -2 points
  33. Consum de 10-12 in oras? dor daca o impingi la semafoare ,daca fabricantul iti da 12,8 in oras ,tu de unde scoti consumul asta?; nu stiu de unde unii abereaza atat cu consumul la masina !!!, nu de alta dar vad si altii care au acelasi model si incep ,,sa isi bata masina", sa consume mai putin. :frantics: :frantics:
    -2 points
  34. Firele de burduful de la portbagaj sunt problema. Am intalnit la multi ca acele fire sa fie rupte, inclusiv la masina mea. Verifica acolo, lipeste firele si apoi izoleaza bine. Bafta !
    -2 points
  35. http://olx.ro/oferta/bmw-530-xi-ID2vcXz.html#c12c000b40 Ce ziceti, cum vi se pare? Are km multi, altfel maine ma duceam dupa ea.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.