Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/30/14 in all areas

  1. Daca mergeti pe rezerva astea sunt riscurile, se distruge pompa in primul rand!
    3 points
  2. Fanaticule, cred ca te paste o sanctiune.
    3 points
  3. Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.
    2 points
  4. Acum 2 zile m-am decis sa repar rugina de pe partea dreapta din spate. M-a costat 350 ron . Eu zic sa rezultatul este unul bun,voi? Inainte: Dupa: http://s14.postimg.org/h96dyq1pp/image.jpg http://s4.postimg.org/mwx4wg6w9/image.jpg Si o poza fara blitz: http://s24.postimg.org/zezs36lyp/image.jpg
    2 points
  5. da , se repara , bina ca am aflat si eu dupa ce am platit releu nou . Mai bine se face sticky pe undeva treaba asta ca e prea penal sa platim 500 ron releu nou si sa se schimbe carbunii cu fix 40 ron la tudorelis service , reparatii alternatoare cel putin in Buc . Nu e reclama , e realitatea . Nr tel 0722563947 , repara aia tot ce tine de alternatr si cunosc BMW f bine .
    2 points
  6. In stanga nu ai pompa. E doar un sistem de supape. Pompa e in dreapta. Nu te vad bine. Ca sa desfaci toate alea, mai bine demontezi rezervorul. Altfel e inevitabil sa-ti scape motorina in habitaclu.
    2 points
  7. A venit momentul sa renunt la masina mea - se mareste familia si ne trebuie 4 usi. Masina o am de la 30.000 de km (preluare de leasing in 2009) si m-a dus fara probleme 5 ani si 100.000 de km. A fost dusa numai la reprezentanta (am facturi doveditoare) si niciodata carpita. Modelul este E92 325Xi Automat - Coupe Motor N53 de 3.000 cmc 133.000 de KM Dotari: XDrive Cutie Automata Scaune Sport - Piele crem - Electrice si Incalzite Jante pe 18 inch BiXenon Suspensie Sport Volan M Cruise Control Hill descent control Geamuri Fumurii Senzor de ploaie Senzor de lumina Senzori de parcare spate Oglinzi electrice - heliomate incalzite CD/Mp3 Player - BMW Business Carte si Istoric de service complete cu facturi de reprezentanta. Intretinere: Lichidele schimbate recent (Cutie de viteze, Cutie transfer, Diferentiale, lichid de frana, antigel, ulei servodirectie). Sistem de aprindere (injectoare, bobine, bujii, senzor NOX si senzorii lamba) schimbate la 120.000 km. Piese in garantie 2 ani. Curele, role si intinzatoare schimbate la 130.000 km. Masina este impecabila mecanic si estetic. Nu are nici o eroare pe tester. Fara accident. Bonus: Asigurare CASCO platita si valabila pana la sf. lunii Noiembrie. Evacuare BMW Performance (3300 RON - noua) care nu este montanta pe masina. Anvelope de iarna pe 18 inch. Pret: 15.500 Euro (negociabil) Tel: 0740 066 085
    1 point
  8. Multumesc Gizmo. , e bine ca m-ai trezit la realitate. Daca schimb toate alea ajung la 10.000euro. :frantics:
    1 point
  9. Si daca ti-ar schimba doar unul, cat timp crezi ca ar dura pana ar incepe altul? Daca tot deschizi acolo, schimba-i pe toti si sti de o treaba.
    1 point
  10. nu cred ca se potrivesc pe e39 daca au et42 clar au cb 72,6....mai restrange putin aria
    1 point
  11. Nu pot confirma ca e asa. E doar o posibilitate. Si in cazul mentionat de mine se auzea pompa mergand, dar nu tragea. Cu masina respectiva s-a mers tot asa cu rezervorul aproape gol. De asta am recomandat si eu tuturor sa nu lase rezervorul mai putin de jumatate.
    1 point
  12. Unde s-a ajuns cu economia... Urmeaza sa puna si piesele cele mai ieftine si te f*** in ea de asigurare.
    1 point
  13. @Ionuț_Cosmin - pe topicul asta nimeni nu a zis ca ar fi ceva in neregula cu cutia sau ca ar trebui sa o desfacem sa vedem ce este cu ea. Nu stim de la ce ipoteza ai plecat tu si ai ajuns sa inlocuiesti cutia care de fapt mergea bine, probabil mecanicul ti-a pus hai sa o dam jos vedem ce are, big mistake . Ai putea poate sa descrii problema ta si sa invatam ceva din experienta ta. Cat despre socuri, evident ca fiecare le defineste in mod subiectiv in functie de experientele lui cu alte cutii, am mers saptamana trecuta cu 8hp pe noul A8 D4 care avea doar 2k km si nu mi s-a parut mai lina ca 6hp26 meu, in special pe primele 4 trepte, dar alea nu le-as denumi socuri, ci pur si simplu o trecere nu foarte lina cum m-as fi asteptat de la o cutie atat de laudata. Acum daca OP le denumeste ca fiind socuri pe 1-2-3, nu cred ca se refera totusi la o trecere mai putin lina, evidenta cutia lui mergea bine inainte de schimbul uleiului deci are un reper solid, posibil ca ceva sa fi fost totusi facut gresit sau omis, asta nu inseamna ca e o problema fizica cu cutia, poate fi vorba doar de o adaptare sau nivel scazut, ceea e usor de rectificat. Treaba cu nu ai erori e cu dus si intors dupa parerea mea, pentru ca senzorii transmit niste informatii care sunt analizate in baza unor parametrii pre-stabiliti, dar care nu sunt valori fixe, au un range in care trebuie sa incadreze, (mai putin solenoizii care pot fi on si off, deci 1 sau 0, aici e simplu) si doar cand informatia primita e in afara tolerantei atunci se declanseaza eroarea, deci practic tu poti merge cu o eroare fizica dar care e incadrata ca fiind acceptabila de catre software si nu va trimite un semnal de alarama. Spre exemplu cutia intra in failsafe mode daca depaseste cca 125C uleiul, dar tu poti sa mergi mult si bine cu ea la 119C, fapt care evident va duce la o uzura accentuata a uleiului si implicit a cutiei iar cand eroarea va aparea va fi deja prea tarziu. Nu i s-a spus sa dea cutia jos sa o caute de ceea ce nu are, e lucrul pe care l-as face doar daca a murit complet cutia si masina nu se mai misca de pe loc sau as gasii bucati de metal in baie, altfel personal nu as face asta doar ca sa isi bage un mecanic nasul in ea care apoi evident ca ar spune ca trebuie reparata, dupa ce te-a pus s-o dai jos ce naiba altceva ar putea sa mai zica ca sa nu isi piarda credibilitatea si sa iti ia banii, cum ai patit-o era sa o patesc si eu, asa cum am povestit mai sus . In cazul de fata, eu as verifica din nou nivelul uleiului sau as incerca o noua resetare a adaptarilor si o sesiune noua de "invatare" a acestora.
    1 point
  14. cu asemenea atitudine tu speri sa ti se ofere ceva ? poate la fel i-ai raspunde in alte circumstante si celui care te-ar ajuta aici. pai meriti ? nu-i frumos. sa-ti fie rusine !
    1 point
  15. Senzorul ala iti comanda incalzirea in duzele de la stergatoare.
    1 point
  16. Eu nu as cumpara masina de la unul care a tinut-o mai putin de 1 an ca aia e BISNITAREALA sau masina cu probleme de vrea sa scape de ea.Consider ca masina trebuie cumparata de la cineva care e pasionat de masina si care a schimbat tot la ea la timp si chiar preventiv.In ziua de azi toti prostii si-au luat MB,BMW,AUDI si habar au sa conduca ce sa mai zic de intretinere.Oricum o masina cu km multi chiar daca a fost intretinuta ca la carte te astepti sa mai pice ceva ca doar pana la urma toata masina e trecuta la ,,consumabile".
    1 point
  17. 1 point
  18. Pozele nu trebuie sĂŁ fie mai mari de 1M. O suspensie reglabilĂŁ bunĂŁ sare de 1500 euro. DupĂŁ mine, strict pĂŁrere personalĂŁ, nu monta pe mașinĂŁ JOM, TA-Technix sau alte chinezĂŁrii.
    1 point
  19. vulpe/struguri ... masina e dementiala oricum...
    1 point
  20. A reparat cineva CCC pana acum ?
    1 point
  21. in fine ideea e ca nu da nimeni 2 bani ca a fost a printesei .
    1 point
  22. 1 point
  23. La navigatiile vechi ( MK2,MK3,MK4) pentru E46,E39,E38 se facea update-ul de firmware cu un cd special da la modelul tau nu se poate face decat prin MOST ( fibra optica) cu soft original de BMW. Iti fac eu update de firmware si retrofit-ul pentru MP3 dar doar in Timisoara. Detalii pe PM daca vrei!
    1 point
  24. Cand cineva sau cativa spun ca pretul este cam mare nu spun doar ca sa fie contra ta, este parerea lor. Pretul det de prietenul tau se pare ca a fost cam mare, daca inca nu s-a vandut. Succes.
    0 points
  25. Salut, Eu sunt unul dintre cei peste care dai tu Am 525I, E60, 192 cp, pe care l-am cumparat in 2009 si avea 130.000 km. Acum dupa 5 ani si trei luni, are 230.000 si pot sa spun ca este foarte fiabila, in afara ca mi-am schimbat parbrizul , stau si ma gandesc ce am schimbat la ea, in afara de consumabile, mai nimic. In 2011 i-am facut resoftare in reprezentanta deoarece imi dadea o eroare si asa mi s-a recomandat. Mi-am amintit, anul acesta in primavara am schimbat garnitura de la culbutori deoarece scapa ulei care ajungea pe galerie. Apropo, masina a fost fabricata in 2004 luna iulie si inca am bateria originala pe ea, de 105 Ah. Merg cam la 2 ani cu ea in reprezentanta, in rest imi rezolv pe plan local (Deva) problemele cu ea, schimb ulei, filtre, placute... Sunt si minusuri bineinteles, unul dintre ele este consumul de ulei si consumul purin cam mare, dar asta este. Inainte am avut o Skoda Octavia care avea 5 ani si 155.000 km, aveam si carte service la ea. Eu nu o mai foloseam deoarece imi luasem BMW-ul, asa ca i-am dat-o cumnatului meu sa o plimbe pt a o vedea lumea ca este de vanzare. M-a sunat un tip de la Orsova , adica la peste 150 km, a venit in Deva si s-a intalnit cu cumnatul meu si a vazut-o, pana am ajuns eu peste 10 min, omul se hotarase sa o cumpere. I-a placut asa de mult incat nu l-a interesat carte service, faptul ca ere putin ros scanunul soferului. Dupa un an m-a sunat sa imi spuna ca era foarte multumit de ea. Iti doresc succes.
    0 points
  26. cam obraznic....cum ziceam
    0 points
  27. Cred ca o comunitate stransa pentru aceeasi pasiune nu inseamna egoism sau profit.Daca tu faci si un ban din treaba asta este problema ta.Eu ca idee pentru lucrarile pe care le fac la BMW-isti nu le iau nici un leu.Este o pasiune comuna. Cred ca ma jignesti fara motiv atunci cand spui ca "cersesc softuri moca " Sti tu un magazin unde se vinde EDIABAS 7.2 ? Desteptule !! Pot sa apas un buton si singur nu trebuie sa platesc pe cineva daca vreau sa apas acel buton (in caz ca sti despre ce este vorba) Poate nu mai stiti numele topicului "Totul despre codare" Incercati sa va rezumati la subiect.
    0 points
  28. Daca tot nu e pus pretul, ofer o vaca buna de lapte, 3 capre si un tap
    0 points
  29. si daca are 100k e ok,dar imi place ca ati vazut o masina in poze si ziceti ca pretul e prea mare,nici nu va mai intereseaza starea tehnica,e ceva normal in romania.
    -1 points
  30. Dotari: Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S203A Allradantrieb 4-wheel drive S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S2S1A BMW LM Rad Sternspeiche 286 BMW LA wheel, star spoke 286 S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S322A Komfortzugang Comfort access S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S464A Skisack Ski bag S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ABA Edelholzausführung Nussbaumwurzel Fine wood trim burr walnut S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S563A Lichtpaket Light package S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S612A BMW Assist BMW Assist S614A Internet Vorbereitung Internet, preparations S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information S616A BMW Online BMW Online S620A Spracheingabe Voice control S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing P7R7A Innovationspaket Innovation package P7RSA Paket Comfort Package Comfort S7SPA Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP Adusa din Germania in 2011 iunie, singur proprietar in tara, in Germania a fost masina printesei Princess of Thurn and Taxis , E in tara de la 92000km, ea a costat 27000, detin factura ,luat de la reprezentanta BMW Premium Selection Schimbat doar ulei filtre discuri frane, toate la Banat Car, am trecut tot in cartea de service.
    -1 points
  31. Wow...fosta masina de printesa,sigur o va cumpara un print!
    -1 points
  32. Vezi ca astfel de posturi cosasul pedepseste cu coasa.
    -1 points
  33. Chiar daca a fost masina de printesa, UP se da la 7 zile
    -1 points
  34. Mers normal cu ceva depasiri. Depinde de la caz la caz. Si cu masina full, 5 insi si bagaje
    -1 points
  35. Bani, bani ... baga bani. F.frumoasa ... hai ca mai e destul de bagata in ea.
    -1 points
  36. 5500 euro, imi cer scuze Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    -1 points
  37. o sa incerc sa schimb si bacteria, poate o fi asa. Speram sa gasesc raspuns concret aici.
    -1 points
  38. Cred ca te bagi in seama singur .Vis a vis de obraznicie cred ca tragi pe nas.Dupa cum am explicat am cautat asa cum ma pricep eu dar nu am reusit. Nu mai te baga peste posturile mele. Daca poate cineva sa ma ajute cu EDIABAS 7.2 raman profund indatorat.
    -1 points
  39. -1 points
  40. Salut, nu stiu pe unde mergi tu, dar in Bucuresti si mai peste tot in tara, drumul nu e ca in palma. Ori esti f norocos ori e60 e printre cele mai fiabile masini, 100k km fara nici o defectiune e de domeniul fantasticului. Nici omul care o ia la 0 km nu are norocul sau pretentia asta. Mai schimbi o bucsa, un brat, amortizoare, practic tot ce tine de suspensie. Ambreiajul nu duce mult peste 200k KM, garniturile de la motor sunt imbatranite la varsta asta si mai lasa sa scape ulei. Normal la un rulaj mare ar trebui schimbat debitmetru, sonde lambda, bujii, bobine etc. In acceptiunea mea, daca o masina care se apropie de 200k are piesele de mai sus originale(de cand masina a iesit din fabrica), eu va trbui sa le schimb pe toate, mai devreme sau mai tarziu.
    -1 points
  41. salut ! am un bmw e46 150cp cutie automata, 2002 si de curand au aparut niste probleme ciudate. Se aprind luminile din spate de la frana in mers si marorul in bord cu luminile din spate , se aprinde martolul de la cutie ( o rotita dintata),nu mai functioneaza radio, senzori parcare, senzori ploaie.Cutia schimba normal. Partea proasta e ca nu mai porneste cand de aprind luminile de frana in bord, si cateodata vreau sa pornesc si nu mai invarte electromotorul. Nu face mereu dar face din ce in ce mai des. Am scanat-o cu bmw scaner si am gasit mai multe erori care se sterg si apar din cand in cand DDE 4A42[19010] EWS interface-Error 4A30[18992] multi function steering wheel 4083[16515] break-light-/break-test-switch 3F48[16200] redundant evaluation break-light-/break-test-switch IKE 8C[140] voltage supply terminal R faulty EWS 2A[042] Error number 2A PDC 20[032] Acoustic generator rear off ABS 5E24[24100] pressure sensor 1/2 not plausible 5E5E[24158] brake light switch error plausibility error Va rog mult sa ma ajutati. Multumesc!
    -1 points
  42. Buna seara am un bmw 320d in 1998 136 cai, am avut o problema cu el imi tot curgea ulei pe undeva pe didisupt la masina. m-am tot uitat eu pe acolo dar nu am vazut pe unde curge. am dus-o la mecani sa uitat si el si mi-a spus ca trebuie sa o las la el pt ca trebuie date ceva piese jos sa vada mai exact ca nu se vedea. toate bune si frumoase azi ma duc la el sa vad daca sa rezolvat ceva din pacate nimic. mai mult masina nu mai porneste. duce la automat invarte dar nu porneste. el a spus ca ia pus testerul in cursul zilei si ia aratat mai multe errori printr-e care ceva modul la pompa de injectie + altele. le-a sters pe toate si a mai ramas doar doua . 1)ceva legat de bujii , 2) Senzor turbo acum cand ia pus testerul apar doar cele doua erori tin sa mentionez ca sa sters si eroare cu modulul de la pompa de injectie. dar masina tot nu porneste. va rog frumos sa ma ajutati cu ceva sfaturi multumesc frummos !
    -1 points
  43. BMW 318d Facelift 2003 VIN CJ10256 -6 Airbag-uri -navigatie mare cd europa -xcarlink (usb) -DSC (Dinamyc Stabilty Control) -ABS -climatronic -pachet fumatori -cotiera fata -pachet confort -volanul, schimbatorul, frana de mana piele -geamuri electrice fata -oglinda interioara helioamata -oglinzi exterioare electrice si incalzite -inchidere centralizata -senzori parcare (PDC) -volan reglabil adancime/inaltime -computer de bord -trapa electrica -4 difuzoare MacProAudio -Itp + Asigurare valabile -masina se vinde cu jante de aliaj 15" cauciucuri de iarna Michelin Alpin A4 195 65 r15 utilizate un sezon *Proprietar ,inscrisa prima data in RO 2006 *Nu are taxa de inmatriculare platita *Se poate oferi procura Pret 4300 Euro Nu accept variante. http://i.imgur.com/EwE3nBh.jpg http://i.imgur.com/PBEoZLk.jpg http://i.imgur.com/OxWl0zS.jpg http://i.imgur.com/DGWRAJu.jpg http://i.imgur.com/Q5BK9rM.jpg http://i.imgur.com/yYNB9dt.jpg http://i.imgur.com/IkSiluX.jpg
    -2 points
  44. Vand set 4 jante tabla bmw 16" Se potrivesc pe orice BMW !! Anvelope PIRELLI WINTER SPORT 205 55 R16 4-5 mm. Merg lejer 2 sezoane Nu sunt taiate, nu au galme..etc. PRET : JANTE + ANVELOPE 150EURO usor neg PRET jante 300lei FIX Pret anvelope 100euro usor neg Detalii la telefon 0760.436.031 BUCURESTI
    -2 points
  45. alege seria 1,merita din toate punctele de vedere,am avut si golf,nu se compara la nimic,daca mai astepti pana in primavara eu o scot pe a mea la vanzare,2.0tdi 143 cai,M packet interior,navi,scaune M(piele crem),schimbator si volan M,revizii facute numai la Bavaria:).
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.