Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/02/14 in all areas
-
3 points
-
BMW 520d LCI / facelift - fabricatie 26.08.2009 cu prima inmatriculare in 03.11.2009 - cutie viteze automata tip joystick, 6 trepte - keyless entry - keyless go - soft close - incalzire in scaune - bixenon - senzori de parcare fata/spate - dublu climatronic automat cu functii extinse - bluetooth - comenzi vocale - pilot automat cu functie de franare - bancheta rabatabila + sac ski - primul proprietar - carte service (istoric verificabil) - taxa platita si nerecuperata (a fost 652lei - EURO 5) - 3 chei - roata rezerva completa cu toate accesoriile, trusa medicala, etc., grile negre + grilele originale (cromate) Pret: 12.400 euro Telefon: 0763314836 , 0720752403 http://i61.tinypic.com/33voso0.jpghttp://i57.tinypic.com/zkjuxf.jpghttp://i57.tinypic.com/1xz4hy.jpghttp://i62.tinypic.com/2q2enom.jpghttp://i61.tinypic.com/2dgucu1.jpghttp://i59.tinypic.com/28vpy1c.jpghttp://i61.tinypic.com/303lj4k.jpghttp://i57.tinypic.com/24bkluf.jpghttp://i57.tinypic.com/i2r901.jpghttp://i57.tinypic.com/2ldfw9c.jpg2 points
-
Ooooooooo hoooo...a ajuns un motor de 2,5 si 218 cai sa fie cel mai slab!?...foarte interesant...ce mama naibii sa mai spunem de 316, 318, 320 toate i cu puteri si cuplu derizorii si consumuri de 200+ cai? sa mai vorbim despre 316, 318 sau 320d care sunt avantajoase doar din punctul de vedere al consumului ca in rest Dumnezeu cu mila când vor incepe turbina, pompele, injectoarele, intercooler-e si miile de vacumuri suspecte sa-si bata joc de nervii si de banii tai? sa fim seriosi dar nu vorbesti in cunostinta de cauza despre N52...sincer...250 Nm de la 2750 RPM si 218 cai putere sunt de ajuns iti spun eu, in constinta de cauza, in absolut toate situatiile in care vei folosi masina...ai mai putea considera de asemenea ca la acest motor (considerat la saloanele auto de specialitate ca fiind cel mai avansat motor pe benzina din lume, dat de combinatia Valvetronic-Dublu Vanos) este/se poate cuplata o transmisie destul de performanta de la ZF, care ajuta foarte mult in economia efortului depus de motor pentru propulsarea masinii...Am condus 4 ani si jumatate 520i cu M52 de 150 de cai pe el si crede-ma ca nici macar pe ala nu l-as putea numi cel mai slab motor de la BMW atata timp cat exista 520d de 136 de cai...Numai bine! P.S. Daca a ajuns un motor de 218 cai sa fie cel mai slab benizinar de la BMW atunci poate ca doar M3-ul de 440 ne mai multumeste asa-i...Snobism sau ce? P.S.S. Consum mixt de cel putin 17 fara talpi?Pfff... cu jante de 19 te cred altfel esti pus pe glume nene...ca doar da-l in durere de 2,5 ca nu e V8...2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
5W40 nu e bun pt motorul asta. 0W30 / 0W40 / 5W30 e Ok Ca producator recomand Liqui Moly1 point
-
Am vazut Logan-uri pe Taxi cu 500.000 km la bord pe GPL, iar soferii mi-au confirmat ca nu au reparat motorul prin urmare nu vad de ce la BMW ar fi altfel. Nu e prima masina pe care o am pe GPL si pot confirma ca nu am avut nici un fel de probleme nici cu celelalte. Daca voi avea probleme cu motorul, e simplu, cumpar altul SH, la cati bani costa acum un motor de BMW E46 chiar nu e o tragedie, dar ma repet sunt sigur ca nu vor exista nici un fel de probleme.1 point
-
1 point
-
Follow me home se aprinde si daca tragi de maneta de faza lunga cu motorul oprit. Ramane faza scurta aprinsa pentru mai multe secunde.1 point
-
Colegu, imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Am ajuns si eu la fata locului cam in 10 de minute, avand in vedere ca suntem din acelasi,cartier si din intamplare ti-am vazut masina. Pacat, se vedea ca e ingrijita. Sper sa o rezolvi cat mai repede, si toate cele bune.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
am spus... daca esti fan bmw ! "o masina de genul asta se pastreaza forever !!! binenteles, daca esti fan bmw." iar masina este o raritate. primul cabrio cu hardtop de la bmw. ca in romania, masinile de genul asta sunt conduse de pitipoance sau fotbalisti... asta-i alta discutie. dupa 15-20 ani vei intoarce capul pe strada dupa o masina ca asta. cum faci acum cand vezi vreun ursulet cabrio. bafta !1 point
-
1 point
-
De taxa am scris mai sus,platita si nerecuperata. De an,puteam sa jur ca am scris. An 03.20021 point
-
Si eu am vrut sa iau continental ts850, dar in final am ales nokian wr d3... Cauta review-uri despre ele...1 point
-
Tu compari M54 cu cuplu maxim la 3500 RPM cu N52 cu Valvetronic si cuplu maxim la 2750 RPM? Pe urma compari cutia in 5 viteze cu cea in 6 viteze? Tu ai 325ci E46 (192 bhp/6000rpm) vrei sa zici asa-i?...pfff... Ti-am pus o fotografie omule, reala facuta de sotie, in care poti observa ca este activat cruise controlul la 130 km/h iar consumul instantaneu sta prin zona lui 5-6 ...prea putin conteaza ce crezi tu nene dar nu stiu de ce m-as minti eu pe mine...imi explici tu? ma mint pe mine auzi!!! esti asa de sigur de prostiile pe care le vorbesti incat ma uimesti! Auzi daca am schimbat vreodata viteza in kick-down?!daca am turat motorul vreodata peste 3500 de ture?...pfai...esti de mare bravura...si daca-ti spun ca am schimbat imi ceri declaratie legalizata de la notar ca sa ma crezi? repet prietene: in bucuresti in functie de rotile pe care le are masina pe ea am avut si peste 17 l/100km, pe autostrada insa lucrurile stau total altfel...nu mai compara M54 cu N52 pentru ca si electronica lor este total alta nemaivorbind despre valvetronic de exemplu...lasa fii tu inginer mare cu altii! fara suparare! P.S. Mai uite o poza..chiar cu 6.3 l/100Km pe cruise la 130 km/h...era 13.08.2014/22.03..batea vantu din spate auzi...pfff... P.S.S A...si inca ceva...cred ca daca am fi mai putin aroganti si fitosi de bucuresti, unii din noi, cred ca BMW ne-ar putea premia pe mai multi pentru ca am sti sa ne exploatam masinile mai cu cap decat o facem... si mai uite o fotografie...tot eu sunt la volan si nici nu bate vantu...dar sincer daca vrei ceva legalizat....hm...aici nu te mai pot incurca... P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu!1 point
-
Sa va spun de ce "surpriza" am avut parte astazi,cand am facut un drum de Buzau,ptr achizitionarea unui 330xd.In prealabil,am vb cu cel care o avea la vanzare despre tot ce tine de masina(cutie,motor,vopsea,extraoptiuni).... -Dle,masina este IMPECABILA,daca gasiti o zgaraietura sau alte defecte la ea,scad 1000 de euro ptr fiecare. Spun asta ptr ca inainte sa ma hotarasc sa o vand pe a mea,am vb cu acest om,asigurandu-ma ca daca ajung la Buzau o voi cumpara 100%. Va dati seama ca nu mai aveam stare cand am auzit ca masina este cumparata din Romania(Bavaria Motors)primul proprietar,160.000 km reali,xdrive,automata,trapa,piele,keyles go,packet lumini ,intretinuta din toate punctele de vedere..ce sa mai spun..masina era de vis. Astazi am luat un prieten cu mine,care imi daduse banii pe masina mea,am mai pus diferenta si am luat directia Buzau,hotarat sa imi iau "impecabila 330xd"...Nici nu stiu cand am ajuns acolo....Toate bune si frumoase,doar ca impecabila nu mai era atat impecabila: -80% din masina era zgariata,poate chiar mai mult. -geamurile laterale zgariate,initial am crezut ca un "prieten" i le-a facut intentionat. -joc la unele brate de la directie+punte spate. -anvelopele erau foarte uzate. -anul nu mai era 2008...in 2008 a fost inmatriculata,anul de fabricatie era 2007. -discurile de frana,foarte uzate. -pragul dreapta spate a fost atins de o bordura(foarte zgariat) -capota patata si zgariata -farurile matuite -parbrizul schimbat Sa zicem ca aceste probleme erau normale doar asa,la prima vedere,fara tester,dar atunci cand am accelerat putin de la relantiu,turbina avea acel sunet,fluierat care se aseamana cu,cantecul lebedei.Nci nu am mai vrut sa o pun pe tester,deja ma trezisem la realitate... Masina avea 160.000 km iar uleiul de la cutie nu il schimbase niciodata,spunand ca la acest model de cutie; uleiul este pe viata...Hellooo..prietene,poate vb de o cutie manuala?!!Chiar si la manuala mea,i-am schimbat uleiul la 180.000km.Ce inseamna impecabila,ptr tine?!!Eu daca mai aud pe cineva ca spune cuvantul"impecabil"il injur de mama:)...Stiam ca in ziua de azi este foarte greu sa gasesti o masina buna,dar totusi...Asta este a treia masina pe care am vrut sa o cumpar,dar spre deosebire de celelalte,este si cea mai mare dezamagire...Norocul meu a fost ca nu am facut actele de vanzare-cumparare intre mine si prietenul meu,si astfel am ramas cu masinuta mea in contiunare :)Dupa aceasta experienta,mi-au trecut damblalele si imi voi pastra masina ptr mult timp de acum incolo.Mi-am dat seama ca cea mai buna masina,este cea pe care o ai . Aici m-ar aproba si cel care m-a pus pe drum Poate ca sunt prea pretentios,dar atunci cand pui suflet in niste fiare,te astepti sa gasesti pe cineva care are aceleasi "apucaturi" ca si tine,in sensul bun al cuvantului..1 point
-
Cam mult pentru un volan uzat fara comenzi, gasesti la 600 lei cu comenzi si in stare mai buna.1 point
-
Intr-adevar, teoretic iti poti lua multe masini interesante de 10k, masini care au avut pretul de catalog 50-60k. Ce uita romanul este partea cu intretinerea! Eu am preferat sa imi iau o masina cat mai simpla mecanic, motoarele aspirate uzandu-se mai greu! Si tot a fost nevoie sa investesc ceva bani in masina pt o face sa functioneze corect - o investitie corecta intr-o masina ca asta se ridica la 1-1,5k euro (si e una din cele mai ieftine masini de intretinut). Dar romanul viseaza la masini din 2007-2009, eventual la 10-11k, cu un kilometraj de 300k, dar nu conteaza, nu se strica la el, strange 2 luni sa faca revizia (dar noroc ca se face DOAR o data pe an, daca se face si atunci), nu conteaza ca troncane, nu conteaza ca zgaltaie cand schimba, nu conteaza ca volanul vibreaza la viraj, nu conteaza ca are anvelope cu galme cu un DOT de cand a fost fabricata masina, nu conteaza ca nu are putere in demaraj sau ca scoate fum negru, la el conteaza ca e cat mai mare si ca modelul a fost cat mai scump, ca xenonul aftermarket albantru-mov da bina dar lumineaza pomii, ca tunul de bass se aude dupa curba si mai ales ca are un consum afisat in BC de 5 - 5,5! Nu conteaza ca franele il opresc cu greu, el e sofer de BeeMWeu, are voie sa mearga cu 200+, fara a se gandi o secunda la epava de sub el sau, mai bine, la siguranta altora! In fine, fiecare cu parerea lui, dar din experienta mea, nu foarte vasta, pot spune ca mirajul masinilor de lux ieftine trebue evitat pt ca investitia ulterioara va fi colosala...asta daca vrei sa te bucuri intr-adevar de bolidul pe care l-ai achizitionat!1 point
-
S-a pus doar pe 325, 330 si bineinteles M. Nu stiu de ce mi-o fi dat cineva -1 la postul meu de sus in care am zis ca nu avea cum sa fie smg, avand in vedere ca e 3201 point
-
1 point
-
Esti poate cel mai prost specimen pe care l-am intalnit pe acest forum, din partea mea ai un ignore.0 points
-
Mai bine ne spunea-i despre cati km are, in loc sa ne spui de spalator de faruri-1 points
-
-1 points
-
povesti de adormit copiii ! fabrica bmw o sa-ti dea un premiu ca ai scos un consum exact ca in cartea tehnica. consumul ala cu jante de 16" in bucuresti... nu prea cred !!! poate noaptea cand nu este nimeni pe strada si semafoarele sunt pe intermitent. si consumul pe autostrada cu jante de 16" greu de crezut... posibil cu vant din spate, fara depasiri si cu viteza de croaziera de 90km/h. probabil ca stilul tau de condus este "extrem" de cuminte. ai turat vreodata motorul peste 3500 rpm ? ai schimbat vreodata treapta de viteza cu kick-down ? ma scuzi, dar si eu am 325 cutie automata jante de 16" anvelope 205/55/16 si nu am avut acest consum niciodata. am un consum de benzina de 15 - 16 l/100 km in bucuresti. si afara din oras 10 - 11 l/100 km fara sa depasesc viteza legala de 130 km/h. nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea. dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei... sunt banii tai, masina ta, benzina ta. hai cu bafta !-1 points
-
ma repet !!! "nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea. dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei... sunt banii tai, masina ta, benzina ta." in plus... sunt pozele tale. apropos' daca vrei sa ne laudam... @ionut_cosmin P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu! eu am masini BMW de... fix 24 de ani doar pe benzina si crede-ma ca stiu ce vorbesc ! in vara anului 1990 am plecat in MUNCHEN cu niste prieteni si mi-am cumparat primul BMW din viata mea. era un frumos BMW 323i, e21, 1982, injectie k-jetronic, cutie manuala M-TECHNIK (viteza 1 in jos), culoare rosu caramiziu, radiocasetofon MEXICO-BECKER, tapiterie de catifea, geamuri manuale, oglinzi manuale, jante aluminiu motorsport (oem), fara abs si alte gadgeturi. dupa vreo' 2 ani BMW-ul a juns la PUSHI. pe vremea aia doar "PUSHI" (un mecanic mai in varsta decat mine) se pricepea cat de cat la bmw-uri. mai intreaba si tu pe aici baietii daca au auzit de el. hai cu bafta !-1 points
-
-1 points
-
Ce ai scris tu aici, este consum teoretic, facut in laborator prietene, in viata reala este altceva. Si apropo stii cat consuma un veyron? Daca ai sti cu adevarat nu ai pomeni de veyron. CONSUM IN ORAS ,iti spun eu ca sa nu mai cauti anunturi teoretice, 30l/100 la mers mai normal,iar dat in goarna am ajuns cu consum de 68l/100, Acum esti curios sa stii cat consuma un X5, 4,4i in oras? iti spun tot eu. Fabricantul ii da un consum de 18,8 in oras, eu cu 90 l de benzina am facut 216km in oras, deci am iesit cu consum de 41,66 la 100km. si retine mers cat de cat ponderat, nu forjat. Nu te supara pe mine, nu vreau sa te jignesc pentru ce ti-am spus, dar nu compara consumuri teoretice si de marketing cu ce este in viata reala.-1 points
-
salutare! Cu pachetul din poza am cumparat masina, l-am inlocuit cu suspensie standard asa ca il dau. Cu el masina era mai lasata cu ~10cm. (daca gasesc poze le postez) Arcurile sunt ok, amortizoarele de pe spate mai duc ceva, amortizoarele de pe fata din pacate nu prea, cel de pe dreapta este curs (am inteles ca se pot umple). Le vand pe toate asa cum se vede in poze, pret 280ron (negociabil) contact: mirciulik.mrc.at.gmail.com-1 points
-
Adica? Vrei sa spui ca maciuca aia originala, (urata dupa parerea mea), arata mai bine?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Seara buna. am schimbat de curand uleiul in cutia de viteze de pe bmw e60 530d aut. este foarte usor si destul de costisitor. ca sa faci un schimb de ulei complect iti trebuiesc minim 11 l de ulei care costa undeva la 45 50 de lei l un filtru care este cu tot cu capacul de la cutie care costa 500 de lei o pompa de ulei pt ca tre pus uleiul de jos in sus care costa 60 de lei si multa rabdare. cei 11 l de ulei iti tre pentru ca nu poti sa scoti tot uleiul din cutie si mai raman aprox 4 l in convertizor si tre facut un flush.-1 points
-
-1 points
-
In timp o sa simti diferenta cand o sa faci praf motorul ala cu instalatia ta pe gaz...-2 points
-
Asta am vrut sa dovedesc ca esti un samsar, nu numai ca esti prost, dar esti si hot. Numai un prost si un hot jigneste fara motiv pe un forum, deoarece nu-l conoaste nimeni, nu are trecut nici un nume, orasul de unde este, etc. asa isi arata unul ca tine muschii, ascunzandu-se.-3 points
-
eu zic sa schimbi uleiul, si nu-i mai baga 0w40, da-i 5w40 castrol edge/bmw/motul-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00