Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/08/14 in all areas
-
Domnu' afk,dar de ce te obosesti sa scrii asa mult si sa dai atatea explicatii daca ai gasit alte masini super ok si mai ieftine. De ce nu cumperi de acolo?fiecare cere cat vrea pe masina lui,e problema vanzatorului cat sta cu ea.2 points
-
Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.1 point
-
Istoric BMW. Nu mai tin minte exact nr de km, dar masina in cauza avea foarte multe intrari in service: totul ok si regulat pana la un moment dat, cam 200k, apoi 120k, iar cateva crescatoare pana peste 200k, apoi iar 110-120k, iar cateva intrari pana peste 200k, apoi o intrare pe la 160k cu cateva luni inainte de momentul in care o verificasem. Ceva asemanator, nu mai tin minte date exacte din pacate, parca postasem si in topicul "Masini puse la vanzare in Romania" la momentul respectiv. Dar deja poluam topicul aiurea. Ideea e ca o masina buna nu o sa o iei niciodata la pret mic, iar cineva care a facut investitii in masina si stie ce conduce nu o sa accepte sa piarda prea multi bani doar ca sa "scape" de masina. Eu nu cred ca exista E90 in stare BUNA sub 9.000 de euro (cu taxa platita).1 point
-
Cand am cumparat masina, in iulie anul trecut, deja cautam de luni intregi o masina buna. La inceput pornisem cu ideea ca o sa gasesc o masina ok, cu dotarile pe care le voiam obligatoriu (navi mare, xenon, senzori parcare, scaune incalzite, pilot automat), la un pret de ~9.000 de euro si cu kilometraj decent,s ub 200.000 de km. Absolut TOATE masinile la pret mic pe care le-am verificat atunci (si nu au fost putine) aveau istoric dubios / lipsa / km dati inapoi. Recordul il detine o masina de Valcea cu km dati inapoi de 3 ori (pe bord ~180k, reali peste 400k, desi arata foarte bine, atat exteriorul, cat si interiorul). Daca tot ai spus ca banii nu sunt o problema (pe alt topic), iti sugerez sa cauti o masina BUNA.1 point
-
Asa e Romanul vrea ieftin si bun,problema e ca ieftin gasesti si apoi umpli topicurile de probleme tehnice.Nu exista ieftin si bun si oricum masina SH e loterie indiferent de unde o cumperi(targ,coleg forum si altii).1 point
-
o sa incerc si eu cat de curand spalatoria asta.am auzit numai de bine de ea. legat de jante...esti singurul care spune ca ii par dragute.cel putin eu nu am auzit pe altul. p.s.am vazut niste poze in tgv.esti de acolo?1 point
-
Inveti sa faci depasiri.clar.scuza-ma ca m-am bagat ca musca-n lapte,chiar am gresit.1 point
-
Nu am zis de km, ziceam ca desi ai facut TU, personal inca 20-50.000 km, pretul a scazut cu doar 100 euro. Km nu sunt problema unei masini daca a fost intretinuta. Am condus e90 din 2005, acelasi model ca al tau cu 652.000 km si merge ca una noua. Te intrebam ca vad ca ai anuntul de o jumatate de an si pretul l-ai scazut foarte putin desi ai mai umblat cu ea (reparatiile alea nu mai sunt atat de recente incat sa incluzi pretul lor in pretul masinii).1 point
-
1 point
-
Salut! La noi in Romania cand spui ulei parca spui Castrol din prima !!! Ulei bun mai e Aral , Motul , Liqui Moli , Mobil.....plus altele mai putin cunoscute dar foarte bune... In fine fiecare cumparea ce vrea....1 point
-
salut. sa il stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.Filtrele poti cumpara Mann, iar uleiul depinde... poti sa pui 5w30 si sa ti-l pape. depinde ce uzura are motorul. Ca marca ai putea folosii Castrol sau BMW1 point
-
Cum sa elimini garniturile si sa lasi doar silicon? E o aberatie.1 point
-
1 point
-
Ai perfecta dreptate si tu chiar esti sincer si apreciez. Iti doresc succes si sa o pot da cu cat mai mult.1 point
-
Din mai pana in octombrie a scazut doar 100 euro la pret ? In km cat a mai crescut ?1 point
-
Cu 9200 de euro poti sa iti iei si Logan nou Eu zic sa o iei p-aia la 7200, sigur e ok.1 point
-
nu sunt multi care se incumeta la motoare mai mari de 2l pe benzina, inarmeaza-te cu rabdare.1 point
-
1 point
-
Masina este smechera, daca mai avea 2,3 dotari in plus era vis.. Este extrem de buna la pret, te sfatuiesc sa o pui pe un site accesibil din afara gen mobile.de sau in franta lacentrale.fr, leboncoin.fr. Poti sa iti permiti sa ii si ridici pretul la 28-29k€, ar trebui sa o vinzi foarte repede la ce preturi au in afara. Singura problema ar fi cu transportul, inca nu am auzit sa vina cineva dupa o masina in romania dar cine stie..1 point
-
Filtre (polen carbon, aer, ulei, motorina PS: Il rog pe cel care mi-a dat -1 sa imi spuna ce nu e corect in ce am scris mai sus.1 point
-
. observatie corecta - 50% din posturi sint injuraturi pe adresa mea, 30% remarci pe adresa pantofilor, 15% absurditati si pareri incoerente, si 5% posturi referitoare la masina. unii sint funny si cu remarci inteligente chiar daca incearca sa te irite (Similea e un exemplu), alti prefera sa injure si sa scuipe din umbra anonimitatii, cu mare curaj mare... sa fie ei sanatosi. asta e viata. unul te intreaba de masina, ii raspunzi, si dupa aia 100 incearca sa te faca de cacat, ca sa se simta ei mai bine, ca doar daca ai serie 7 trebuie sa fii tigan, cocalar, nespalat, cu paduchi in cap si alte alea. respectivele persoane (stiu ei care sint) insa nu-si dau seama ca asa de mari sint diferentele intre noi, incit remarcilor lor nu pot decit sa treaca precum apa pe ulei. trebuia sa pun de la inceput niste poze cu pantofii aia in rolls royce ca sa crape unii de invidie, dar se pare ca e de ajuns sa postezi despre un serie 7 nou ca si sar unii de fund... o sa mai postez despre masina cind am updates, sau cu alte informatii despre masina cind mai descopar ceva interesant. deocamdata cea mai enervanta inventie este cea de auto start/stop, pe care de fiecare data cind pornesti masina trebuie sa o dezactivezi. iar cea mai placuta e comfortul scaunelor din spate, dar din pacate nu prea ajung eu pe acolo... .1 point
-
Topicul asta e tare, toti bajetii de bajeti, dizelarii nemuritori au muscat adanc.....Bravo mos Ion pt rabdare de 2 ori: pt.calmul sa zic german cu care ai infruntat biamvesitii romani (aka buzunare goale), si pt calmul de a conduce in Romanica, tara taranoilor cu tupeu ieftin in trafic. Rectific, in al 3-lea rand felicitari pentru tupeul de a posta pe acest forum.... :goodjob: de pasionati adevarati (de bashca ieftina, comentarii josnice, un fel de cancan bemweu manelar).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cam zgarcit cu pozele ! Din respect pentru noi cei de aici,puteai sa adaugi si tu poze pana acum,ce ai afisat pana acum,putem sa le fac si eu cand opream la Mega Image sa fac cumparaturi :flowers:1 point
-
Babalau esti tu ma! Tu esti in necunostinta de cauza... @ faraonu fierbinte ... Nu trebuie sa lucrezi la nasa ca sa poti face diferenta intre niste faruri.1 point
-
Aiurea! Masina lui are faruri de lci, dar cu xenon, nu cu led. Cele cu led sunt optionale.Nu mai scrieti prostii!1 point
-
Urban nu inseamna Bucuresti.Urban inseamna un oras "civilizat" ca trafic.Bucuresti e o jungla urbana.In Timisoara un 740xd din 2012 are consum mediu de 9,2 pe ceas mers linistit.1 point
-
@tutorial --- bossu, e punctul tau de vedere dar pesemne ca esti pe sistemul "are X6 e cocalar " Fiecare cu ce-i place. Nu vad de unde ati sarit toti de consum, etc, etc, aiurea v-ati bagat in seama pe frustrarile voastre. Nu stiu ce masina posezi, si nici nu ma intereseaza, dar cred ca ai fi surprins sa ne intalnim in trafic in oras, sa vezi care dintre noi ar fi batranica ( not taken ). Coaja asta mica, pe 100 cai, prins orash, le-o cam da la fund la multe Steme* de bmw pe roti aflate in romanica asta draga. As putea avea si-un scooter si un 740i... Ca sa nu ofensam pe nimeni, toate masinile unuia dintre noi ar trebui sa fie din aceeasi clasa? Stiu un coleg in tm, cu M6, super tunat de curse, care se plimba mai mult cu un Aveo motor 1000... Nu cred ca trebuia judecat intr-un fel sau altul. Probabil n-ai reusit sa-ti rezolvi ecuatia cum trebuie. Numa bine si la cat mai multe motoare mari pentru voi!1 point
-
0 points
-
Cumpar grile difuzoare mid-range e46 fata-spate,negre, fara zgarieturi.0 points
-
deci, sa recapitulam! Aici esti pe un forum BMW unde majoritatea masinilor au fost intretinute corespunzator cu piese de calitate, upgrade-uri care stii foarte bine ca valoreaza si costa si multe altele! iti spun sincer, la masina mea nu iti las decat 100 de euro, si daca esti hotarat sa o iei o sa-ti arat si de ce! Acelasi lucru ti-l poate spune si colegii mei care au masini de vanzare pe aici! tu chiar crezi ca masinile noastre de aici valoreaza la fel ca una din 2009-2010 pe care o vinde samsarul in targul Vitan???? Daca tu mergi cu anul in masina este treaba ta, aici masinile se vand fara vicii ascunse! si totusi eu nu inteleg de ce nu i-o cumperi pe a lui??? ce mai cauti pe forumul asta daca preturile masinilor nostre ti se par piperate??? ms mult@ chitsro, tu stii cel mai bine ce inseamna sa cauti o masini in mintile ei si uite ca in final ai gasit-o!0 points
-
O sa o vinzi cu 7.000, daca vrei sa o vinzi. Masina are 320.000 km si 10 ani, cam asta-i realitatea. Bafta.0 points
-
-1 points
-
Esteptam cu interes s-o transformi intr-o maÂşinĂŁ de facut bani. Sau secs. Sa pui poze. PS: miÂşto pantofii-1 points
-
Pana mea, o sa renunt sa te mai tachinez, ca vad ca nu reactionezi Sa te bucuri de masina, asadar.-1 points
-
Tu esti pe bune sau incerci sa faci pe prostul ? Te-am intrebat o chestie simpla. Orb sa fi si tot iti dai seama de calitatea unei spalatorii. Apoi, in caz ca nu iti dai seama de asta, pretul ar trebui sa-ti ridice un semnal de alarma. La al doilea paragraf mi-ai confirmat ca esti plat ca un blat de la Pizza Hut. Nu ai strans din dorsali sa-ti iei masina ? Eu nu ti-am mentionat de nicio economie, a venit de la tine viteza. Si seria 5 E34 are scaune spate cu alte alea. Nu-ti vad punctul.-1 points
-
Du-te de aici batrane cu ale dumitale modele SEMA, ca si o gornista la 50 lei arata mai bine decat ce ai prezentat tu.-1 points
-
-1 points
-
sedinta foto: http://postimg.org/image/6gqe162h3/ http://postimg.org/image/by9e7fy8j/ http://postimg.org/image/by9e7fy8j/ http://postimg.org/image/z3ujsv311/ http://postimg.org/image/p8cnaho9n/ http://postimg.org/image/jd13zf65j/-1 points
-
masina a primit folie LLumar aplicata la Car Fashion Craiova......garantie 10 ani-pret 400 de lei http://postimg.org/image/3njg58u8j/ http://postimg.org/image/ycim6mjoj/ http://postimg.org/image/sm7vna4fb/-1 points
-
Eu vreau sa cumpar un e90 din 2005. Am vazut anuntul tau pe autovit in care ceri 9200 euro (stiu ca se lasa intre 400-600 euro din pretul cerut - am sunat cam pe toti listati acolo). Stau si ma gandesc, de ce din aprilie pana acum nu ai reusit sa o vinzi ? Nu crezi ca e pretul putin cam piperat pentru anul asta, totusi cu 9200 euro poti lua din 2008, e diferenta de 3 ani. Nu de alta, dar am gasit una super din 2005 in 7200 euro cu toate optiunile tale plus ca arata mult mai bine estetic. Nu vreau sa par carcotas, dar si baiatul la care am gasit-o, cerea 8500 euro, a vazut ca nu ii da nimeni si a scazut la pret.-1 points
-
Nu e vorba de logan, aici faceam comparatie intre aceleasi modele, aceleasi optiuni, acelasi an, acelasi motor, etc. Ideea e simpla: nu iti mai scoti banii care i-ai bagat in reparatii, asta e dezavantajul masinii sh vandute. Afica stiu ca ai bagat reparatii de 2500 euro, dar nu te astepta sa le plateasca cumparatorul. Iarasi sunt constient ca atunci cand cumperi o masina sh trebuie sa mai bagi in ea 500-1000 euro, depinde dupa caz si dupa posibilitati, dar asta nu inseamna ca trebuiesc incluse in pretul masinii si reparatiile facute in timpul in care te-ai folosit de ea.-1 points
-
http://olx.ro/oferta/bmw-320-diesel-an-2007-inmatriculat-taxa-platita-proprietar-ID2AaH1.html#e669d8d1c1;promoted RECOMAND !-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ok zi-mi un ultim pret. Un pret peste care ne bagam. Daca e rezonabil vin maine si o vad.-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00