Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/14 in all areas

  1. Asta sunt si eu curios ))
    3 points
  2. cine ti-a spus asta ?
    3 points
  3. Cam grosuleanu' uleiul ce il bagi, dar acum fiecare cu fluidele lui. E ok compresia.
    2 points
  4. Parerea mea e ca atunci cand un vanzator iti da flit cu sictir mai bine il lasi.e plin netul de anunturi cu e46.cauta pe cineva dispus sa iti puna la dispozitie toate detaliile cerute.sunt banii tai si masina lui.din ce spui tu samsarul asta ar vrea sa vina unu cu banii si in 2 min sa plece cu masina
    2 points
  5. Update, asa cum am promis am dat oglinzile(colegului vl69uli, sa-i traiasca ) si dynavinul; am pus oglinzi normale cu rabatare electrica & navi oem(ecran 16:9 cu CD, mk4, cablaj harman/kardon intreg , interfata dension ice link plus V2, care nu incarca iphone ). Pe parcurs am schimbat si stopuri spate+semnale laterale cu oem-albe. Urmeaza toba 330i, arcuri sport 50/40 sau reglabila(la primavara), faruri oem cu spalare si autoreglaj, reconditionat jante & retusuri caroserie si...mai vedem ce apare pe parcurs. Ceva poze:
    2 points
  6. prietene ,,meseriasul,, tau este un mascarici(ala este raportul de comprimare al motorului ceea ce este cu totul altceva decit valoarea pe care trebuie sa o ai tu pe cilindru,care apropo este foarte buna)
    1 point
  7. Update, am pus faruri xenon oem, partial am si instalatia de spalare+lcm autoleveling, cautam restul pieselor. Totodata vineri, dupa o vizita la colegul Liw m-am aranjat si cu un interior piele neagra. Loading...
    1 point
  8. Confunzi mere cu pere, 10.2 la 1 este raportul de comprimare al motorului, raportul de compresie per cilindru e altceva, iar faptul ca tu il ai 15 este un lucru foarte bun.
    1 point
  9. verifica suportul filtrului de ulei http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE11&mospid=47424&btnr=11_1568&hg=11&fg=30. intre suport si blocul motor ai o garnitura si 2 oringuri. este unul din locurile pe unde poate pierde ulei si la care nu se gandeste nimeni. bafta
    1 point
  10. poti sa mergi linistit asta poti sa faci
    1 point
  11. Oare de ce nu ia proprietarul un set de nr rosii?
    1 point
  12. Am reusit astazi cu chin sa schimb releul de bujii (am pus Beru) si coloana de directie + cuplaj volan OE. Acum merg bujiile, nu mai am erori iar feelingul la volan pare imbunatatit. Nu am apucat sa testez foarte bine ca am facut vreo 60km pe un drum mai rau cu maxim 100 km/h. O sa vad maine in drumul spre Cluj. E un mare chin sa le schimbi pe astea. E super incomoda pozitia. Coloana si cuplajul au fost relativ usor de schimbat dupa ce am construit un prelungitor destul de lung. Am incercat fara dar e imposibil. Dupa ce am prelungit clicketul cu toate extensiile pe care le-am gasit a mers repede. Cu releul in schimb, cred ca am stat cateva ore. Am reusit sa desfac suruburile usor dar m-am chinuit mult timp sa scot mufa aceea cu multi pini. Poze nu am apucat sa fac ca deja era intuneric afara dar o sa pun maine. Intre cuplajul vechi si cel nou e o diferenta foarte mare. Cel vechi era uzat rau, il pot indoi usor ca mana, iar cel nou nici vorba, e foarte solid. Problema cu coloana de directie s-a rezolvat complet, nu mai am nici un cloncanit in volan, e liniste totala indiferent de cat de rau e drumul sau cate pietricele iau Am pus si jantele de iarna si astept sa primesc termostatul OE sa il schimb iar pe urma masina e pregatita de iarna.
    1 point
  13. Cand am cumparat masina, in iulie anul trecut, deja cautam de luni intregi o masina buna. La inceput pornisem cu ideea ca o sa gasesc o masina ok, cu dotarile pe care le voiam obligatoriu (navi mare, xenon, senzori parcare, scaune incalzite, pilot automat), la un pret de ~9.000 de euro si cu kilometraj decent,s ub 200.000 de km. Absolut TOATE masinile la pret mic pe care le-am verificat atunci (si nu au fost putine) aveau istoric dubios / lipsa / km dati inapoi. Recordul il detine o masina de Valcea cu km dati inapoi de 3 ori (pe bord ~180k, reali peste 400k, desi arata foarte bine, atat exteriorul, cat si interiorul). Daca tot ai spus ca banii nu sunt o problema (pe alt topic), iti sugerez sa cauti o masina BUNA.
    1 point
  14. Asa e Romanul vrea ieftin si bun,problema e ca ieftin gasesti si apoi umpli topicurile de probleme tehnice.Nu exista ieftin si bun si oricum masina SH e loterie indiferent de unde o cumperi(targ,coleg forum si altii).
    1 point
  15. Inveti sa faci depasiri.clar.scuza-ma ca m-am bagat ca musca-n lapte,chiar am gresit.
    1 point
  16. @ Cristian.O - o sa iti pun luni poze cu masina cumparata si o sa iti pun si cu verificarea la Bavaria Motors si pretul de pe contract. Sa vezi ca se poate Acelasi model, aceleasi optiuni pret de 7000 euro. Conteaza anul masinii foarte mult in pret. Comentez si dau argumente de ce cred ca se cere mult. Orice om normal, chiar si unul fara creier isi poate da seama ca am dreptate prin argumentele aduse vis-a-vis de pretul cerut. @Gizmo - tot ce ai enumerat mai sus, sare de 2800 euro ? @nelufurdui - nu ma plang, am zis doar o poveste. Puteam sa merg si fara reparatii facute la ea, ca tot romanul de rand, dar am preferat sa nu ma risc. Am reparat-o pentru mine, alea 6 luni cat am folosit-o. (eu doar 2 luni, nu aveam permis cand am cumparat-o).
    1 point
  17. imi pare rau ca te-am facut sa te simti " magulit"
    1 point
  18. sunt multe masini care au peste 300 mii chiar si pe forum dar au de fapt 150-200 de mii .masina a fost rulata afara pana la 265 de mii si are doar 50 de mii in tara , a fost intretinuta corespunzator atat de mine cat si de vechiul proprietar prezentand mici urme de uzura . nu vreau sa intru cu nimeni in polemici , dar fiecare poate cere cat vrea pe masina lui . sunt curios cand o sa apara urmatorul care o sa fie sincer in legatura cu numarul de km asa cum am fost eu aici pe forum . probabil daca scriam ca masina are 180 de mii nu mai aveai aceeasi parere despre pret . cred ca e mai importanta starea tehnica si optica a masinii decat nr ei de km , sunt multe la "110 mii " impecabile o zi buna
    1 point
  19. Injectoarele trebuie inregistrate din nou doar daca le schimbi ordinea. Ceea ce in mod nurmal nu intervine la schimbul distributiei.
    1 point
  20. Asa am facut si eu, am cumparat acum 6 luni un golf 4 cu 3000 euro (2001 motor alh). Am dat pe reparatii 800 euro (am facut prostia si nu am verificat-o la o reprezentanta). Am vandut-o acum o saptamana cu 3300 euro. Pierderi ? 700 euro (in cheltuieli nu am trecut cauciucurile de iarna noi cumparate si date pe degeaba daca pot spune asa, aveam 4 zile de cand le montasem). Numai ca eu am vrut sa o dau si sa imi iau ceva mai puternic. Am strans din dinti, am inchis ochii si am lasat de la mine. Puteam sa cer 4000 euro pe ea ? Puteam. Imi dadea cineva 4000 euro ? Desigur ca nu. Nu vreau sa fac acelasi lucru si cu ce E 90-ul acum. Adica sa ma bazez ca cineva a facut la ea reparatii de 2500 euro, exact cum ai zis tu, apoi sa mai bag in ea in cateva luni inca 1000 euro, nu se merita. Mai bine o iau "coaja" cum zic unii, la 6500-7000 euro, si bag eu restul in ea pana la 9500, dar am siguranta ca i-am facut eu, nu asa e logic ? Masina e de vanzare de 6 luni, nu te poti astepta sa o vinzi la acelasi pret ca acum 6 luni, vremea trece, pretul scade, apar altele si mai ok. A mai facut inca 30.000 cu ea de cand o are la vanzare cu reparatiile respective, nu e sa zici ca nu le-a facut azi si maine o vinde. Asa da, ai cam tot dreptul sa ceri. Ca o paranteza, @chitsro, din ce an e masina care ai cumparat-o ? Ce dotari are ?
    1 point
  21. . crezi ca nu stiu unde ma aflu ? Acolo daca postezi ceva se considera ca nu este ok . asa ca aici incerc sa gasesc pe cineva cu care sa vb de interfata asta.
    1 point
  22. singuru minus al masinii e ca are piele si nu are incalzire
    1 point
  23. Salut, seria de sasiu este: WBAGA710X0DA73713 Intr-adevar masina a fost cumparata din Campina. Sunt al doilea proprietar in acte, iar primul proprietar, cel din Austria a detinut-o de noua, din 1990. De la momentul cumpararii, masina a fost revopsita. Caroseria a fost demontata complet de catre mine (ornamente, geamuri, usi, aripi, faruri stopuri etc - a ramas tabla goala) la servisul pe care il detin. Nu a fost nevoie de nicio interventie de tinichigerie, deoarece masina NU A FOST LOVITA si NU ARE RUGINA. Dupa vopsire caroseria a primit o protectie anticoroziva foarte genoasa. Masina are 6 straturi de lac in 2 faze, la o perioada de o saptamana. La ea au fost inlocuite amortizoarele fata/spate, toate semeringurile si garniturile la motor, motorul de spalare a farurilor si a proiectoarelor. Restul elementelor de suspensie si directie nu necesita interventie. Motorul este foarte curat pe interior si functioneaza impecabil. Tinand cont ca masina are toate ornamentele perfecte, toate chederele intregi, tapiseria in stare buna, toata mecanica suspensie, directie, frane, motor/transmisie verificata si in stare foarte buna, si detin cartea servis completa, nu consider ca pretul cerut este unul mare. Nu sunt prea multe e32 in conditie asemanatoarea in Romania. Pentru cine este cu adevarat interesat, sunt disponibil telefonic. Va pot pune la dispozitie filmari, care prezinta masina interior, exterior. Duminica placuta tuturor! taxa este de 1250 EUR
    1 point
  24. Masina asta a mai fost la vanzare acum 2 ani in campina cu 1700 euro era adusa din austria tot neinmatriculata era
    1 point
  25. Ce-i drept,arata foarte bine exemplarul asta.Poate sunt putin si subiectiv.Motivul este ca a avut si tatal meu cu multi ani in urma un astfel de 730i si pot sa zic ca e32-ul e un model BMW care mi-a ramas la suflet.
    1 point
  26. Taxa e fix pix la masina asta, 1300euro daca iasa EURO 1. Baga o serie de sasiu.
    1 point
  27. am facut eu pt un Audi la unul din Brasov, fix aceleasi detalii cu ale tale; a facut o mizerie, si-a batut joc de volanta, nu a alezat-o egal si ambreiajul nu mai prindea bine; a pus kevlar ca neamul prost, fara sa tina cont de cotele originale si in marsarier nu mai intra deloc. pierdere de bani, timp (masina era pe rampa in service in timpul asta, unde nu e gratis) si pana la urma tot ambreiaj original am luat, numai ca a trebuit sa cumpar si alta volanta, prima nu era asa grav afectata, ar mai fi dus un ambreiaj, dar pe principiul lenesul mai mult alearga, zgarcitul mai mult plateste, na! succes! se mai si lauda ca ii face ambreiaje lui Onofrei si altor piloti de raliu.
    1 point
  28. O sa-l incerc si eu sa vedem cum se comporta cu 318d E90 N47D20A, Sper sa se mai diminueze rontaitul care se aude acum.
    1 point
  29. Am avut eu din asta pana luna trecuta cand am facut din nou revizia! Consider ca este un ulei bun, full-syntetic cu sanse mici ca sa-l gasesti contrafacut! Este un ulei mai scump decat altele de pe piata, undeva la ~55RON 1L in comparatie cu ~30RON, 1L de Original BMW 5W30!
    1 point
  30. Toti samsari din cluj fac poze langa cladirea asta...
    1 point
  31. Sau cel mai bine ii vinzi masina si iti pastrezi numerele. Ii iei numerele, el isi ia numere rosii si ai terminat problema. In ziua de azi e periculos sa-i vinzi unuia masina si sa-i lasi numerele tale. E plin de combinatori. Toti au in cap cate o tiganie, toti vor sa faca intr-un fel anume sa scape de taxe. In felul asta nu are incotro si va trebui sa-si inscrie masina pe numele lui. Sau s-o bage pe BG. Nu are cum sa scoata numere daca nu este proprietar in talon si in carte. Aproape ca nu mai exista oameni seriosi. Legea spune ca in 30 de zile esti obligat sa inmatriculezi masina. In practica, nu prea se intampla nimic daca nu o inmatriculezi. Stiu pe cineva care a mers un an cu un Golf 3 inmatriculat in alt judet. Cand l-a vandut a platit impozitul restant la circa financiara si a putut vinde masina fara probleme.
    1 point
  32. de ce nu repari barile? nu o sa iei niciodata banii aia, ca arata neingrijita cu barile crepate
    1 point
  33. Parbrizul deja e varza si ala, plin de puncte si urme, de la "grindina" din spatele tirurilor, sarea si nisipul de pe strazi. Faza e ca masina are bara fata si spate schimbata in germania, pe factura....si tot se vede diferenta de culoare, elementele vopsite noi, stralucesc altfel, parca mai deschis. Mi-e teama sa nu iasa la fel cu aripile si capota.
    1 point
  34. +1 :) addrian are dreptate.eu am facut ture de la contact la pompa.doar ca am inceput cam de pe la mijlocul cursei capacului cu reglajul.dar daca nu ati mai facut treaba asta e bine sa aveti pe cineva de ajutor. Bafta si mare grija!!!
    1 point
  35. Istoric BMW. Nu mai tin minte exact nr de km, dar masina in cauza avea foarte multe intrari in service: totul ok si regulat pana la un moment dat, cam 200k, apoi 120k, iar cateva crescatoare pana peste 200k, apoi iar 110-120k, iar cateva intrari pana peste 200k, apoi o intrare pe la 160k cu cateva luni inainte de momentul in care o verificasem. Ceva asemanator, nu mai tin minte date exacte din pacate, parca postasem si in topicul "Masini puse la vanzare in Romania" la momentul respectiv. Dar deja poluam topicul aiurea. Ideea e ca o masina buna nu o sa o iei niciodata la pret mic, iar cineva care a facut investitii in masina si stie ce conduce nu o sa accepte sa piarda prea multi bani doar ca sa "scape" de masina. Eu nu cred ca exista E90 in stare BUNA sub 9.000 de euro (cu taxa platita).
    0 points
  36. Inmatriculat? edit: acum am vazut pe site. Cam scump, dat fiind faptul ca nu e inmatriculat. Bafta cu el!
    -1 points
  37. Ce garantie sa dea pe articulatii,daca nu sunt puse (bucse,brate) originale ci sunt AM. mai mult de 40-50k km nu tin pe drumurile noatre.Nu se compara piese originala cu ca AF(un amortizor AF nu mai aprox 200k km ca unul oem).AF sunt piese ok dar masina cu ele nu va mai fii asa legata ca si cu cele originale.Colegul AFk si eu caut e90 de vre-o 2 luni si nimic In mintile lui,mai caut pana la sf anuli daca nu gasesc mai strang bani si iau Mercedes.
    -1 points
  38. Atentie ca dupa CP (143) este 318 nu 320, cum spune stimabilul.
    -1 points
  39. http://olx.ro/oferta/bmw-320-diesel-an-2007-inmatriculat-taxa-platita-proprietar-ID2AaH1.html#e669d8d1c1;promoted RECOMAND !
    -1 points
  40. deci, sa recapitulam! Aici esti pe un forum BMW unde majoritatea masinilor au fost intretinute corespunzator cu piese de calitate, upgrade-uri care stii foarte bine ca valoreaza si costa si multe altele! iti spun sincer, la masina mea nu iti las decat 100 de euro, si daca esti hotarat sa o iei o sa-ti arat si de ce! Acelasi lucru ti-l poate spune si colegii mei care au masini de vanzare pe aici! tu chiar crezi ca masinile noastre de aici valoreaza la fel ca una din 2009-2010 pe care o vinde samsarul in targul Vitan???? Daca tu mergi cu anul in masina este treaba ta, aici masinile se vand fara vicii ascunse! si totusi eu nu inteleg de ce nu i-o cumperi pe a lui??? ce mai cauti pe forumul asta daca preturile masinilor nostre ti se par piperate??? ms mult@ chitsro, tu stii cel mai bine ce inseamna sa cauti o masini in mintile ei si uite ca in final ai gasit-o!
    -1 points
  41. Nu te-ai gandit ca pune pretul piperat sa aiba de unde sa scadea ?
    -1 points
  42. Ok zi-mi un ultim pret. Un pret peste care ne bagam. Daca e rezonabil vin maine si o vad.
    -1 points
  43. Exact asta am si eu in cap. Si daca e loterie, de ce sa dau mai multi bani pentru acelasi rahat ?
    -1 points
  44. Da cunosc si masina si proprietarul !
    -1 points
  45. Cumpar 320i (e46) ofer maxim 4000euro sau la suma asta sa ajung cu taxa cu tot.Anuntul este valabil maxim 1 luna incepand de astazi.Obligatoriu manual si cu ceva optiuni.Va rog nu toate epavele la 4000 euro ca nu cumpar decat testata amanuntit inainte.Multumesc!
    -1 points
  46. Din cate stiu asta e forum de bmw...Vag face parte din VAG = Volkswagen AG = Volkswagen Aktiengesellschaft...pe vw forum gasesti explicatia
    -2 points
  47. Eu va multumesc tuturor dar am mai cautat si se pare ca omul avea dreptate. http://i58.tinypic.com/33olfo1.jpg Ceea ce ar insemna ca motorul ar fii "innaintat" (asa se numeste) iar amestecul de benzina / aer un mai este cea calculata de fabrica.Deci un mai este in parametri.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.