Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/10/14 in all areas
-
Buna ziua colegi,am decis si eu sa pun la vanzare masina mea. Nume Model: 530d E-Code: E39 (2) Usi: 5 Motor: M57D30O0 - 3,00l (142kW) 192.CP Transmisie: manual Interior: Standard piele / negru (N6SW) Data de productie: 05.02.2002 "Echipament standard" Jante - BMW LA radial style 48 Sistem ISOFIX Lumini pe timp de ceata Radio BMW Business (C43) "Echipamente optionale" Dynamic Stability Control - DSC Suspensie auto-nivelare Pachetul fumatori Far de stergere / spalare / curatare intensiva Senzor de ploaie Xenon Light Aer conditionat automat - Clima CD player Lumini indicatoare de directie albe Comutator principal acumulator Senzor ploaie - Rain Sensor 4 Geamuri electrice Sistem soft-close portbagaj Sistem ISOFIX (sistem prindere scaun copil) Inchidere centralizata Spalator faruri Pilot Automat Comenzi Volan Geamuri colorate - Omologate RAR (Lumar) Computer de bord Airbaguri laterale Airbag sofer si pasager Servodirectie Incalzire auxiliara (WEBASTO) Inchidere centralizata Oglinzi incalzite Descriere. Buna ziua,ca si posesor si FAN E39,va explic urmatoarele : Masina se afla intr-o stare de functionare foarte buna,nu are rugina sau defecte ascunse,accept test autorizat. In urma cu o luna sa efectuat o revizie totala,filtru aer,filtru ulei,filtru epurator,tampoane motor,flansa amortizoare cardan,amortizoare MAGNUM insotite de arcuri EIBACH PRO 2 drop 30mm,racord flexibil toba,ulei servo schimbat,refacute vacumurile motor. Masina este inmatriculata pe ITALIA,cu itp facut in romania si asigurare ITALIA valabila pana anul urmator 19.10.2015,iar ITP-ul este valabil pana la data de 05.06.2016,va pot efectua asigurarea si anul viitor. Va rog sa nu imi judecati pretul ! Dar fiind un fan impatimit si iubitor de acest model,stiu despre ce este vorba cu un E39,specific ca masina are trusa de chei completa,2 chei originale. Motivul vanzari,probleme financiare. http://postimg.org/gallery/1qhir6c82/1 point
-
1 point
-
Bai fratilor am luat masina din DE cu 3 ani vechime si 275 000 km in bord(nu stiu daca avea mai multi,nici nu m-a interesat ca a mers brici 4ani cat am tinut-o)cum puteti crede ca la 5-6 ani vechime 150 000.Avantajul e la cutie automata ca se verifica km usor ,nu stiu de manuala daca e la fel.1 point
-
Eu la fosta masina am folosit Rompetrol Regular si nu am avut probleme. E90-ul parca nu o digera prea bine, am incercat si OMV (cea scumpa) si Mol Evo si parca nu mai e asa tractoras.. Dintre OMV /MOL si Rompetrol care ar fi mai ok? ma refer la cele de top. Am tot citit ca Mol ar fi cea mai ok insa eu nu am vazut diferente.1 point
-
Verifica si in portaljust daca e vreun dosar civil de recuperare taxa pe numele proprietarului.1 point
-
Daca vrei bmw cu <100k km,garantie,istoric merita sa te duci in De si sa cumperi din reprezentanta mama, daca vrei bmw cu 150-200k km cel mai bine il iei din Ro recent adus,iesi mai ieftin si scapi fara batai de cap. De la autorulate am cumparat pt cineva din familie un A4 b8, asta in 2012, masina in stare perfecta, 0 elemente revopsite, a mers perfect,nu a inghitit niciun leu aproape 2 ani,cand a fost vanduta. Km erau dati inapoi. Am fost la ei acum o luna sa vad niste suvuri, 2/3 erau varza,aduse din Italia,cate 3,4 elemente revopsite, motoarele sunau ca dracu,intrau urat in viteze si preturile f mari, in schimb acum cica nu mai da km inapoi. Eu tot nu cred in samsari 100% corecti. Acum ce sa zic,acel 318 de la ei poate ca nu face 12k euro,insa in niciun caz 9500e nu este un pret corect asa cum a spus colegul mai sus.1 point
-
Eu am 15 spate si 12 fata pe jante cu aceleasi specificatii. Cu 255 atinge (rar) pe spate la hopuri mai mari cand e masina incarcata. In rest nu am probleme Uite 2 poze sa-ti faci o idee asa in mare http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/EdyCT/IMG_0048.jpg http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/EdyCT/IMG_2347.jpg1 point
-
La mine pe un m54b25 a scos 14 bari pe fiecare cilindru .... daca era sub 12 sau cu diferenta intre cilindri mai mare de un bar ... deja ma gandeam sa il desfac ! tu poti sta linistit cu 15 bari pe fiecare cilindru ! asta inseamna ca ai un motor sanatos ! ... ce ai postat tu in poza e raportul de compresie .... in consecinta... mecanicul este un mascarici ! cauta altul mai competent !1 point
-
1 point
-
eu as alege ultima varianta 320-ul.Tu vrei 318?In locul tau as cauta un 320d deoarece chiar se simte difernta de putere1 point
-
Eu zic sa mergi tu din germania,si sa iti cumperi una de la un handler sau reprezentanta bmw(tot la banii aia ajungi)cele din romania au km dati inapoi si interventi pe care o sa le afli mai tarziu. Si eu mi-am luat un 520d acum 2 luni din germania ,am mers eu dupa el,asta dupa ce m-am dat de multi pereti in romania(majoritatea aveau cel putin 2 sau 3 probleme pe care vanzatorul le ascundea).Incearca cutie automata,nu se compara si o sa regreti apoi...Am multi prieteni care deja regreta. Bafta sa iti iei ceva frumos.1 point
-
1 point
-
Superba, ar fi pacat sa renunti la culoarea asta (vorba aia vopsea originala) pt ceva facut la noi in service-uri (multe din ele iti lasa un gust amar cand vezi rezultatul desi promit marea cu sarea) ... Chiar este ciudata culoarea, dar personal imi place... trebuie ceva timp sa te obisnuiesti cu ea1 point
-
iti mai trebuie o maciuca scurta la schimbator arata mai elegant zic http://oi47.tinypic.com/10dtzrr.jpg vs http://109.imagebam.com/download/GoM0Qupa6VNmifl38TojJA/36097/360967529/IMG_1173.JPG1 point
-
1 point
-
Problema rezolvata prin curatarea senzorului de presiune admisie(foarte murdar, plin de mazga) , senzorului de presiune rampa injectoare(contacte oxidate mufa), convertorului de presiune ( curatat filtru acela mic). Dupa aceste operatii motorul rotund , fara relanti oscilant, nu se mai opreste in mers. Topicul se poate inchide.1 point
-
Sa o stapanesti cu placere in continuare Domnule, Felicitari! Cat despre "telenovela", topic-ul a aparut intr-o perioada mai "hard" din existenta forumului. Citind-ul pe tot acum, mi-am amintit de acea perioada Mea culpa, nu stiu cum mi-a scapat. Oricand o livrare direct de la Welt va starni discutii, iar cand e vorba de un 7... Polemici. Si altele. Frumos topic-frumoasa masina!1 point
-
pentru ca fomistii care vor benve ieftin sa vada lumea ce tari sunt ei cauta cazane obosite. masina asta este intretinuta si s-au bagat bani in ea.ca nu poate concura la pret cu cazanele care vi le permiteti voi este altceva.1 point
-
mai bine nu, te bate limba romana la cur ca ma-ta mare cand te urcai pe cotet.1 point
-
1 point
-
1 point
-
te atrag anunturile cu poze modificate...si detalii de samsar? intr-adevar masina are cateva dotari scumpe...de unde le scoti pe alea...comparand preturl cu alte masini? face cineva vreo pomana? totul este roz in poze. uite o cautare pe mobile dupa an, nr de km, i-drive si pachet M. restul e can can....beliti ochii, altfel.....beliti portofelul..cand pica turbo,distributie, ambreaj, injectoare...sau poate a fost dauna totala ))))0 points
-
0 points
-
0 points
-
EU CRED CA AM O REZOLVARE PENTRU PROBLEMA TA! IA-TI BAAAA BENZINA CA NU MERGE CU COMBUSTIBILUL SATANEI! )))-1 points
-
Serios acum e posibil sa fie cum a zis si respectivul de mai sus o problema legata de turbo sau sonda lamda, (poti scoate din ecuatie debitmetrul daca l-ai schimbat si tot asa face). In principiu as paria pe vreo problema la turbo. Ori e necesara o reconditionare de turbo, ori resoftare, etc. Oricum, testerul PROFI nu toate porcariile pe care le fac GICII in spatele blocului e de baza. Te duci la bavaria ca nu e mai mult de 100 ron testerul la ei si-ti spun aia tot ca sa nu mai umbli bajbaind. Cateva site-uri unde poti gasi diagnoza BUNA! diagnoza-bmw.ro, diagnozabmw.ro sau bavaria, iar daca toate astea nu merg, citeste postul meu de mai sus Bafta-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Asa mare secret? Zi le ... O tara mai supusa si indobitocita ca romania nu cred ca mai este in europa, doar in africa dar si acolo scot maimutele armele cand le ajunge la os.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
http://www.autovit.ro/bmw-530-C34963929.html Nu-l vede nimeni cu numerele alea?! cutia si motorul nu sunt tot cele de pe e39 530d?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Exact asta am si eu in cap. Si daca e loterie, de ce sa dau mai multi bani pentru acelasi rahat ?-1 points
-
Baga si tu un pret de 4200 sa vezi ce o sa te sune lumea. Asa, omul ce o fi zicand... e prea ieftina, deci e stricata. Ma oftic ca nu am cash acum, ca as fi luat-o eu. Spor la vanzare!-1 points
-
mi se pareincredibil cum toate masinile se invart in jurul numarului magic de 110-150.000km. cauta si tu in germania E90 LCI cu 120.000 de km si compara cu preturile astea.apoi ia o decizie. toti va uitati dupa LCI si navi.apoi o sa va plangeti ca masina cu 3-400.000 de km va pica de la o zi la alta. sfatul meu este sa cauti pe mobile.de masina...asa vezi preturile.apoi cauti aici...compari....si dupa aceea vezi ce iti doresti mai mult.masina buna cu km reali si ceva dotari sau o cheala cu km garla, dar LCI domne.-1 points
-
-1 points
-
Salutare,am un E46 328i si mi sa spus ca am compresia pera mare,mi-a iesit 15 pe cei 6 cilindri,mi-au spus ca normal este 10-11. Folosec ulei 10-40 si-l schimb la 10000. Ce-ar putea sa-mi afecteze compresia mare si ce-as putea sa fac ?-1 points
-
-2 points
-
Am reusit si eu sa citesc toate paginile si din acest topic am inteles doar atat "mi-a placut cum le-ai dat peste nas unor useri de aici". Sa fim sinceri la ce prezentare s-a facut era de asteptat sa nu fie omul credibil, ca daca clarifica de la inceput unele aspect era totul ok.-2 points
-
Ok zi-mi un ultim pret. Un pret peste care ne bagam. Daca e rezonabil vin maine si o vad.-2 points
-
Salut, marti ajung in constanta sa mai vad un BMW. Exista vreo sansa sa o vad si pe a ta ? Sunt interesat in a cumpara, mai ales ca masina este recomandata de multi dintre colegii de pe forum. Trimite-mi un pm cu numarul de telefon.-2 points
-
Parca ziceai c-o vinzi din motive financiare ...cum de mai bagi bani in ea ? Cu cat a crescut puterea acum ? Farurile galbene nu prea cadreaza , imi aduce aminte de Dacia 1300 ) Ai pus folie galbena pe sticla sau ce ? Shadow line da bine, aici e un plus.-2 points
-
e46 al meu e din 2004.de condus am condus mai multe masini si la niciuna na fost o diferenta asa de mare.am avut un volvo s40 la care diferenta era cam de 0,2 l o honda civic la care era fix cel real cu cel indicat de computerul de bord,la un citroen c5 diferenta era de 0,6 l chiar si la un logan mcv diferenta fost de 0,7l.nam crezut sincer ca la bmw o marca cu asa renume pot fi asa erori mari.f dezamagit de masina.si mai sunt si alte probl la ea un singur exemplu ar fi zgomote la interior,scaunul soferului scartaie,prin bord la fel,fetele de usi asemenea...as mai putea continua-3 points
-
http://olx.ro/oferta/bmw-320-diesel-an-2007-inmatriculat-taxa-platita-proprietar-ID2AaH1.html#e669d8d1c1;promoted RECOMAND !-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00