Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/15/14 in all areas

  1. Va salut cu respect! Desi am observat ca acesta e un forum in care majoritatea proprietarilor au BMW-uri de generatie noua, m-am decis sa-mi prezit si eu "fierul" meu drag. Poate-poate mai sunt pe aici si cativa proprietari de E30 care-mi inteleg pasiunea pentru acest model care a facut istorie la vremea lui. Povestea incepe asa: Nu-mi pot aduce aminte cand s-a instalat dragostea asta nebuna pentru E30. Sa fi avut 15 ani? Citeam cu nesat pe forumuri despre ursi, le savuram din priviri...habar nu aveam cum se simte un ursulet, si totusi, eu eram indragostit... Intr-o zi vad unul la vanzare, de aici din Cluj. Nu aveam banii, desi cerea putin (si acum suspin dupa ea...), dar am zis ca ma duc sa o vad, sa ma dea o tura, sa simt si eu daca ceea ce mi-am imaginat se pupa cu realitatea. Stiti cum se intampla de obicei cu visele? Cand se transforma in realitate, simti o dezamagire...nu e ceea ce ti-ai imaginat. La mine a fost exact invers. A fost mai mult decat mi-as fi putut inchipui... Modelul respectiv era un 325 cu m50b25...a fost prima oara cand am ras intr-o masina, in hohote...asa fericit nu ma mai facuse niciun masina...ma rog, nu am cumparat-o, a mai trecut inca vreo 2 ani in care am vorbit exclusiv despre ursi... Tot admiram un urs care era parcat chiar la mine pe strada. Imi placea pentru ca era stock-cam greu de gasit un E30 la care sa nu fi umblat proprietarul. Exterior, interior,mecanic, era cum iesise din fabrica. Intr-o zi il caut pe proprietar, il intreb daca o vinde...a 2-a zi ma duc cu un mecanic sa o inspecteze, si uite-asa a 3-a zi am devenit si eu proprietar de E30. Coupe, '89, m40b18- singurul lucru care nu mi-a placut si nu-mi place nici acum-motorizarea. Am zis ca fac un compromis si-l iau, pe viitor visez la un m20b25 sau m50b25... Hiper-mega fericire in prima zi, doar in COX-uri il tineam...eram cel mai fericit om de pe planeta. A 2-a zi mi-a picat pompa de benzina, in acelasi timp am facut si pana...si asa a inceput "casnicia". Cauta pompa, pompa nu e...doar pe comanda...comanda pompa, vine pompa, nu e buna. Pompa inapoi, comanda alta pompa, vine in 3 zile ca era weekend...gasisem doar originala si noua...ei, asta este...vine, e ceea ce trebuie, bucurie...not. Tot nu mi-a pornit, iar nervi, stres...cauta mecanic, mecanici prosti...in sfarsit dau de un pasionat si el cu urs...picase senzorul arbore cotit si de asta nu mai pornea... M-am lungit... Ce am facut la masina de cand o am (nu multe..): pompa benzina noua/originala, filtre benzina/aer( uleiul fusese schimbat chiar inainte s-o iau), bujii BOSH, schimbat furtunele de alimentare ca mi-au puscat cam toate...si cam atat. Momentan ursul a intrat la hibernat, iar in primavara vreau sa-i fac o tinichigerie ca la carte, sa-l vopsesc si sa ajungem la E30 fest...mai am multe planuri in cap, bineinteles, bani sa fie...Ce pot spune e ca va arata cat mai stock, inafara se jante, suspensie si motor, la exterior nu o sa fie "tunat". Cat mai clean, ca asa-i sade bine. Bun, acum sa pun si niste poze. Ah, am uitat sa mentionez, asta mi-e masina de zi cu zi (da, sunt nebun)
    2 points
  2. SalutareCu cateva saptamani in urma va ceream parerea despre motorizarea 330d vs 330i si hotarasem sa raman la diesel..Am cautat un 330d mai prin toata tara,dar fara un rezultat pozitiv...stiti povestea cu samsarii si masinile impecabile...Imi trecuse ideea sa imi schimb masina(e90 320d),pana de curand,cand din intamplare am dat condus un e92 335i din 2010 cu 60.000km la bord.Am facut o plimbare cu aceasta "bestie" si atat mi-a trebuit ,ptr ca acum sunt posesorul ei :)In tot acest timp pot spune ca masina e" senzatie",ma refer la motorizare,care are undeva la 360cp,fiind remapata la RBN Bucuresti..Ce am remarcat la acest motor,este lipsa lag-ului.accelerarea find instantanee Masina are urmatoarele dotari,imbunatatiri: -Pachet M interior,exterior, -Tapiserie piele-Scaune sport cu memorii si reglaj electric+lombar -Plafon negru M -Trapa -Senzori parcare,ploaie,presiune roti -Keyless go and keyless entry -Pilot automat -Sistem audio Prologic 7 -Bi-xenon adaptive+cornering lights,follow me home,wellcome lights -Pachet lumini interior,exterior -Tot traseul de evacuare schimbat +evacuare dubla -Jante pe 19, Z-Performance. -Oglinzi electrice ,incalzite,heliomate + functia mirror down Mai sunt cateva optiuni,dar acum imi scapa..Ii lipseste navigatia profesionala, dar se poate face retrofit la ea,deja m-am interesat si m-ar ajunge undeva la 1500euro,bord plus navigatia CIC 2010.Momentan are montat un dynavin care isi face treaba destul de bine.Una peste alta,masina imi place la nebunie:)
    1 point
  3. BMW 320D FL hidramat piele neagra cu scaune incazite fata plafon negru cotiera fata-spate mare si suporti pahare suporti pahare fata navi mare cd europa sistem hi-fi cu magazie de cd (6cd) perdeluta electrica luneta clima volan sport cu comenzi(cruise control +) volanul, schimbatorul, frana de mana piele 4x geamuri electrice oglinda interioara helioamata oglinzi exterioare full electric rabatabil xenon si spalatori din fabrica proiectoare 3 chei ( 2 diamant telecomanda functionale+ 1 gri) senzori parcare (PDC) jante '17 iarna-vara exteriorul-aripa stanga spate lovita(infundata 10cm patrati de picior- genunchi etc) capota sarit lac + onduieturi, mici valuri, bara spate sarit lacul o bucata 5 cm sub stop stanga exterior .......!!!!!!necesita mici- mari reparatii interior totul functional NU ARE TAXA PLATITA UN SINGUR PROPRIETAR SE OFERA PROCURA 0755151719 3900 EURO WBAAS71060FX69179
    1 point
  4. Multumesc baieti. Dani3lll. E90-ul a ajuns la Bucuresti I-am dat nr tau de telefon. cEasCa..Ne vedem maine la adunare..A trecut ceva vreme de cand nu ne-am mai vazut.
    1 point
  5. Se vinde un Bmw 520d , fabricatie 12.2011 cu detaliile de mai jos: Seria vin: WBAFW91040DW46871 Km: 161.200 Bmw 520d - 184hp, manual 6+1 in stare impecabila mecanic/estetic Km reali 100%(ultima intrare cu service complet la 152 mii, in 07.2014) Dotari: Driving experience Eco Pro(reglaje sport/comfort/eco-pro) Head Up display Ceasuri bord facelift Comenzi vocale/bluetooth Sistem de sunet Hi-Fi Soft Close automatic/comfort acces(inchidere/deschidere doar prin atingere maner) Scaune incalzite reglabile electric Clima 4 zone(reglaje inclusiv pt. locurile din spate) Navigatie profesionala cu toata Europa Surround View(camere in aripile fata si camera spate) Park assist(parcheaza singura) Senzori ploaie/lumini/parcare fata/spate High beam camera(schimba faza lunga singura) Spalator faruri cu bi-xenon adaptive Pachet lumini ext/int Volan M/ schimbator M din fabrica) Suspensie M fabrica Oglinzi heliomate int/ext retractabile electric si din cheie Jante vara 17''/jante iarna 17''cauciucuri aproape noi pe ambele Accept orice test autorizat! Masina nu este inmatriculata, are primul rand de numere provizorii scos Mai multe poze/detalii se pot trimite pe mail(nu pot adauga aici mai multe) Date contact: p.m. sau la tel: 0745.31/.89./21 Pret: 19.700 euro neg.
    1 point
  6. mie imi place aici pe forum ca toti dau sfaturi de motoare de 1000 cp ca sa nu te plictisesti, la semafor trebue sa pleci neaparat primul,ca doar ai bmw,6/8cilindri si cumpara piese sechand. La un buget cat are colegul de 1200 euro nu va asteptati sa cheltuiasca imediat 1000 euro pe piese de schimb,care la o masina veche ii cheltui imediat pe consumabile,suspensie si frane,ambreiaj..........
    1 point
  7. Vand bmw e90 320d in stare f buna. -packet M exterior -jante aliaj, anvelope noi vredestein iarna -xenon -oglinzi exterioare din carbon( electrice) -capota portbagaj tip CSL -suspensie sport reglabila -discuri frana fata ventilate -evacuare dubla inox -interior piele maro -dublu climatronic -alarma de fabrica( din cheia masinii) -pilot automat -senzori lumini -senzori anvelope -senzori stergatoare -radio cd -trimuri carbon -volan M -pedalier M Masina se afla in stare f buna, fara defecte ascunse. O detin de 3 ani,masina ruleaza perfect. PRET 7000 euro. tel 0732105050 Multumesc!
    1 point
  8. Acum vin si pozele.. calitate iphone...sper in curand sa fac niste poze mai decente. Asa arata cand a fost cumparata. http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2107.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2110.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2108.jpg Asa arata acum (oglinzile M5 e39 + BBS CH 18inch breedset replica (OEMS prod.): http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2798.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2799.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_3.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_5.jpg Logo carbon blue/white + grile Salberk. http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-04-11_155158.jpg Maner frana si schimbator viteza automat BMW Performance: http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-10-03_155712E6eCW.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_1_2BfIXv.jpg Cablu AuxAudio lucrat sub cotiera.. http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-03-14_1832055meuG.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2802.jpg BBS-urile sunt replica 8j si cele din spate 9j. Cele originale sunt 8.5j in fata si cele din spate 10j. Nu cred ca cele 10j incapeau pe sedan, asa ca am mers la sigur cu replica 9j.
    1 point
  9. 1. adaugi +NAUX in VO 2. in modulul CAPPL : AUX_CONFIG din not_mounted schimbi in mounted 3. modulul CAUDI : INPUT_SCALING_SUB2 = wert_02
    1 point
  10. important este ce iti doresti de la masina. atata timp cat omul a fost multumit de golful de 90 de cai o sa fie si de cei 100 de la e36. atata timp cat esti multumit cum merge 316 nu vad care e problema. ce unuia i se poate parea extrem de lent pt altul poate este arhisuficient. important este sa stii de la inceput la ce sa te astepti motorizarea de pe e36 compact de 1.9 316i 105cai este fix aceeasi ca si pe e46. dar trebuie sa cauti compact din 99-2000 ca sa iei 316i cu motorizarea asta. cele mai vechi au de 1.6
    1 point
  11. Cum am mai prins ceva timp liber weekendul trecut, am facut o mica pregatire de iarna: 1) Schimbare chedere perii geam fata: http://postimg.org/gallery/t5k0ls5o/ 2) Aplicare chit Lheatherique piele: http://postimg.org/gallery/g7qb6or0/
    1 point
  12. 1 point
  13. O poza cu multe zero-uri....oricum, bun moment am prins
    1 point
  14. Frumoasa masina Dar caut una in 4 usi, Spor la vanzare.
    1 point
  15. Incearca sa fi putin mai atent, am scris ca 316i 1.9 este ok, insa 316i 1.6 e cu dus si intors. 316 1.6 are 102cp si 150nm la 3900rpm 316 1.9 are 105cp si 165nm la 2500rpm Ca fost posesor de 316 1.6 pot sa iti spun ca un consum de oras(sibiu) ar fi 10.5 Actual proprietar de 323 2.5 consumul la mers in oras(acelasi sibiu) nu sare de 12 Daca tot vrei un 316i macar sa fie coupe, unul stoc si cat mai intretinut, o culoare vie si cat mai shiny.
    1 point
  16. depinde ce vrea ,poti sa pui si mama lui 2.5 la un moment dat te plictisesti de el.cat despre 1,8 pe E30 e ok si ala,nu inteleg ce e cu obsesia asta de 1,8is pe urs ,cand ma gandesc ca eu vreau sa il arunc:)) PS:bmw-urile sunt recunoscute si pentru tinuta de drum,puterea e doar o parte a ecuatiei.
    1 point
  17. Negru lucios le-am facut si eu week end-ul trecut. Mie mi le-a vopsit un prieten. Si eu am shadow line si cu grilele astea negre arata foarte bine
    1 point
  18. Mda.. un pic cam mare consumul,de obicei nu prea ma uit la el,bag cand scade sub un sfert de rezervor. In ultima perioada a fost foarte aglomerat si eram curios cat de mare este... S-au dus vremurile in care aveam consum maxim 7in oras, poate doar la capitolul acesta regret Meganu' Legat de ce se discuta mai sus, nu cred ca e o regula ca cine are bmw are si bani sa arunce cu ei..depinde cum sunt facuti...
    1 point
  19. De fapt, daca pretuiest alte calitati in afara de sportivitate, orienteaza-te spre alte marci. Bmw fara motor puternic nu prea are farmec.
    1 point
  20. faina masina, sa o stapanesti sanatos @r0n1n: din filmuletele vazute pe net, nu prea are sanse m3 e46 in fata 335i-ului, cu atat mai mult unul softat...insa un M va avea mereu ceva aparte (look and feeling)
    1 point
  21. nu inteleg cum ai atata rabdare "sa cerni" piata....parca vad ca pana la urma tot ceva cazan nimeresti...
    1 point
  22. Uita-te pe capacul de la rezervor, acum vreun an am cochetat cu ideea unui 335i si am inteles de la proprietar ca trebuie sa bage minim 98, s-ar putea sa fie altfel la tine fiind model SUA. Nici prin cap nu mi-a trecut ca ai bagat 95 pentru economie la buget, altfel trebuia sa fii putin diliu sa iti iei 335i ) Eu am un A6 2.0 tfsi, la mine a fost constatat si pe dyno ca masina trage mai prost cu benzina de 95, iar de consum am observat in nenumarate randuri ca e mai mic cu benzina de 99/100. Pe langa asta, motorul e o idee mai silentios. Cu alte cuvinte, diferenta de pret o recuperezi prin consumul scazut si prin sentimentul de "impacare" ca iti tratezi masina cu ce e mai bun. Legat de chinezarie, mie nu mi se pare atat de naspa, adica as prefera o chinezarie dasta in detrimentul unei navigatii oem din aia mica. Pana la urma, punctul forte al masinii e combinatie motor+cutie manuala, restul sunt accesorii care se schimba usor. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  23. Diesel in general. Acum ma refeream la 320d e90. Stai linistit ca am gasit ce voiam. O sa o prezint zilele acestea pe forum
    1 point
  24. Azi am dat o tura cu Cristi si ce va pot spune este ca masina este CRIMINALA. M-a facut sa imi schimb parerea despre diesel.
    1 point
  25. La 360 cai nu cred ca simte dif la 99 .Arde tot ce-i dai . Am vazut masina , chinezaria e ok . O jucarie . Njoy sa o stapanesti sanatos . Si eu ma uit la motoare 3000
    1 point
  26. Din cate stiu versiunea standard, aceea ce o instalezi odata cu inpa nu merge pe windows pe 64 biti! gasisem la un moment dat pe un forum - cred ca pe e90forum.com - cum poti instala Standard Tools 2.12 pe windows 64 bit (daca o mai gasesc o postez aici) standard tools 2.12 cuprinde cea mai noua versiune de inpa 5.06, ncs expert 4.01, winkfp si tool32 dupa ce instalezi ncs expert ai nevoie de - BMW coding tool 2.50 pentru a instala pachetele de date - SP Daten (le gasesti pe net - SP DATEN 53.3 - sunt din august 2014) poti coda usor cu NCSdummy 0.6.0.3 unde incarci un fisier .trc generat de NCSespert in folderul NCSexpert/WORK (este HARTA modulului de codat - ex LCM), apoi vezi foarte usor optiunile din fiecare modul! nu mai am pdf.urile cu tutorialele pt va am corupt hard-ul si cred ca am pierdut tot, insa, cum le gasesc le postez aici! seara buna!
    1 point
  27. Asta e primul lucru care il voi face la masina asta...Deocamdata mai tin Dynavin-ul,pana strang toate piesele necesare.. Spre surprinderea mea acest Dynavin chiar isi face treaba...suna bine,iar navigatia Igo este mult peste cea de la Bmw..Nu mai spun ca citeste si fisiere mp4, care se pot pune pe un sd card,sau usb..Conectarea la bluetooth este foarte rapida..
    1 point
  28. http://www.stiridecluj.ro/social/cine-sunt-samsarii-retinuti-dupa-razia-de-la-piata-auto-din-floresti-ei-foloseau-frauda-de-tip-carusel-exclusiv
    1 point
  29. da de ce dracu le trece 525 ,535,550 cind toate au motor de 3.o . nu era mai bine inainte ,stiau seria si ce motor avea dupa inscriptia din spate , acuma e o bulibasala totala . Cel putin asta e parerea mea . Am auzit ca motorul de 2,5 era printre cele mai reusite de la BMW .
    1 point
  30. Nu ai mai verificat pretul anterior, care era de fapt ultima postare...tot a ta
    1 point
  31. Cand cineva sau cativa spun ca pretul este cam mare nu spun doar ca sa fie contra ta, este parerea lor. Pretul det de prietenul tau se pare ca a fost cam mare, daca inca nu s-a vandut. Succes.
    1 point
  32. Ce ar fi sa gaseasca si el pe cineva care are chef de "mistouri si caterinca"? Gen sa stabileasca intalnire si sa nu vina ... Chestii deastea...
    1 point
  33. Salut tuturor. In primul rand vreau sa va anunt ca am prins si eu microbul asta (frumos microb), si anume cel de a conduce un BMW. Am inceput acum cateva luni sa caut masina de vanzare in ro, cred ca asta a fost singura care mi-a placut asa ca pe 31.05 am fost in Tg Jiu si am luat-o. Oricum, sa nu o mai lungim cu povestile si sa va spun ceva detalii despre masina. Model description: 318Ci Market: Europa Type: BV71 E-Code: E46 (2) Chassis: CoupĂŠ Steering: links Doors: 2 Engine: N42B20 - 2,00l (105kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Black Sapphire Metallic (475) Upholstery: Stoff Tex 2000/anthrazit (J1AT) Production date: 17.09.2001 Assembled in: Regensburg S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S210A Dynamic stability control S249A Multifunction f steering wheel S288A BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S320A Deleted, model lettering S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S441A Smoker package S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S650A CD player S661A Radio BMW Business (C43) S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S785A White direction indicator lights L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S915A Delete clear coat Cam asta stie si pana acum sunt foarte multumit de cum se comporta la drum. Urmeaza sa ii fac o revizie (ulei + filtre), cu ocazia asta as vrea sa va intreb ce ulei folositi pe un motor de genul la 187k KM? Am sa revin cu mai multe poze, cand imi permite vremea. PS: stiu ca unul dintre faruri nu e xenon momentan dar urmeaza
    1 point
  34. Revin cu un mic update, azi am avut timp sa montez mansoanele Scuzati claritatea pozelor. PS: urmeaza nuca reconditionata sau chiar una noua...
    1 point
  35. SP Daten v50.2 Complet, pe modele: https://mega.co.nz/#F!h48UlKiI!VWXtthp41iwK6Z5sPjFGCA
    1 point
  36. Uleiul din motor cu toate ca are maxim 14000 km (5w30 LL04, a consumat undeva la 4mm pe joja, insa toti acesti 4 mm au scazut incepand de la jumatatea lunii aprilie...dupa aprox 12000 km) nu arata bine deloc, insa sa tinem cont ca la drumuri intinse, o data pe luna, mai vedea si zona rosie pe turometru si nu o menajam la consum. Filtrul epurator, e mult diferit fata de cel gasit pe masina (vedeti si in poze), mult mai subtire si fragil, iar garniturile din pachet nu s-au potrivit cu alea vechi, a trebuit sa las 2/3 pe alea vechi. Aveti idee unde as putea gasi un filtru din asta cum era initial? Veti vedea in poze 2 capace cu ulei, este o comparatie intre ce am scos din cutie si ce am pus, degeaba zice lumea ca nu trebuie schimbat, era uzat si foarte tulbure la culoare, mirosea a ulei ars, chiar si asa, era "dens"/gras, facea o pelicula ok la intindere. Daca tot eram la capitotul intretinere astazi, am curatat filtrul de la electrovalva turbo si senzorul ala din spatele motorului (nu ii mai stiu numele, insa stiam ca e acolo) care era plin de depuneri, nici nu se vedea orificiul de pe tija aia. Vedeti in pozele atasate! Ce spuneti?...cum a iesit?
    1 point
  37. Astazi am primit un colet de la colegul nostru Dan (ii multumesc pt promptitudine) si am schimbat la masina urmatoarele: - ulei 0w40 -5 litri - filtru ulei - filtru combustibil - filtru de aer - filtru polen cu carbon - filtru epurator - ulei cutie de viteze In acest moment masina are 244148 km, revizia anterioara a fost la 130-131...nu mai stiu exact si nu stiu pe unde am hartia de atunci de la service de atunci.
    1 point
  38. poza cu noile numere, am activat functia US light, ocazie cu care am facut si o diagnoza descoperind urmatoarele erori: bujie cilindru 1, bujie cilindru 2, bujie cilindru 3, bujie cilindru 4, releu bujii...nu stiu cum de mai porneste la buton instant! erorile au aparut la intervale dif de km, cu diferente de 10000km
    1 point
  39. in fine ideea e ca nu da nimeni 2 bani ca a fost a printesei .
    1 point
  40. Din diferenta de atunci si pana acum mai castigai 1000+ euro. Masina asta aveai sanse s-o dai cat era in garantie in Germania, merita pt cine face multi km. Eu de ex nu depasesc 10k pe an, asa ca ori una cu 0km ori cu 100-150k mi-e totuna.
    1 point
  41. ce mai conteaza cum ni se pare noua? important e ca ai pus masina la punct, arata bine, e cat de cat dotata (am si eu la e46 scaune sport si mi se par geniale fata de scaunele normale). sa te bucuri de ea cat mai mult mai ales ca zici ca nu ai de gand sa o vinzi. iti dai seama ca daca ai vinde-o ai lua foarte greu pe ea 3500. asta referitor si la intrebarea ta.
    1 point
  42. frumos cristi, sa o stapanesti sanatos si fara incidente...acum o vad si eu
    0 points
  43. oglinzile sunt din alt film, in rest masina pare ingrijita.
    0 points
  44. Mai Core,esti tare pe pozitie vad (am citit tot topicul).Hai sa iti spun eu cum faci sa iei mai mult pe ea decat ceri acum:Mai dai up aici peforum timp de 25-28 ani si apoi o inregistrezi la retromobil si deja i-ai dublat pretul de catalog plus ca pana atunci nu sari de 100k.
    0 points
  45. Adevarul e ca ceva mai economic de atat, la clasa asta, nu prea ai ce sa iei.
    0 points
  46. Felicitari pentru masina! Sa ai grija de ea si poate cand ajung la 50-100k km ti-o cumpar )
    0 points
  47. Bai fanaticule ) tu ori esti golan ori nu mai esti...mai sus ziceai ca nu crezi ca are ESP/DSC si aici vi si imi zici ca ai vazut butonul de DSC,mai ceri si pareri de la altii ...esti in aer rau de tot... CItez : Frumoasa masina sa o stăpânești sanatos.Cred ca nu ai ESP.DSC poate. Completează locația la profil. LE...esti si admin sau ?! ))
    0 points
  48. Cel mai bine ar fi galerie noua ,daca nu, da clapetele jos daca nu vrei sa ai vre-o surpriza neplacuta
    -1 points
  49. Si aia e cheala? Sa fim seriosi..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.