Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/16/14 in all areas

  1. http://110.imagebam.com/download/D6kJ7NkVa842O6PlC9uTNQ/36470/364692639/IMG_1247.JPG http://110.imagebam.com/download/TbWBsKoRY7DqM34ihM5y2Q/36470/364692856/unos.JPG
    3 points
  2. Acum vin si pozele.. calitate iphone...sper in curand sa fac niste poze mai decente. Asa arata cand a fost cumparata. http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2107.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2110.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2108.jpg Asa arata acum (oglinzile M5 e39 + BBS CH 18inch breedset replica (OEMS prod.): http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2798.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2799.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_3.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_5.jpg Logo carbon blue/white + grile Salberk. http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-04-11_155158.jpg Maner frana si schimbator viteza automat BMW Performance: http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-10-03_155712E6eCW.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/photo_1_2BfIXv.jpg Cablu AuxAudio lucrat sub cotiera.. http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/2014-03-14_1832055meuG.jpg http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/15/IMG2802.jpg BBS-urile sunt replica 8j si cele din spate 9j. Cele originale sunt 8.5j in fata si cele din spate 10j. Nu cred ca cele 10j incapeau pe sedan, asa ca am mers la sigur cu replica 9j.
    3 points
  3. Pai vrea sa o vândã peste 4 luni sa isi ia 335i. )
    2 points
  4. De cand a venit frigul se incalzea greu apa...cauza...termostatul mare blocat pe deschis...le am schimbat pe ambele pe original,am spalat si radiatorul.http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/10/9a45a1ae240c675ddd8132497cff2044.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/10/b9c6c9d328c81cb557497ad7eea22b12.jpg Am pus o oglinda mai frumoasa :-)http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/10/bf82f6616651804e308b0680b10ce616.jpg Investitia si incercarea vanzarii continua :-))
    2 points
  5. Va salut cu respect! Desi am observat ca acesta e un forum in care majoritatea proprietarilor au BMW-uri de generatie noua, m-am decis sa-mi prezit si eu "fierul" meu drag. Poate-poate mai sunt pe aici si cativa proprietari de E30 care-mi inteleg pasiunea pentru acest model care a facut istorie la vremea lui. Povestea incepe asa: Nu-mi pot aduce aminte cand s-a instalat dragostea asta nebuna pentru E30. Sa fi avut 15 ani? Citeam cu nesat pe forumuri despre ursi, le savuram din priviri...habar nu aveam cum se simte un ursulet, si totusi, eu eram indragostit... Intr-o zi vad unul la vanzare, de aici din Cluj. Nu aveam banii, desi cerea putin (si acum suspin dupa ea...), dar am zis ca ma duc sa o vad, sa ma dea o tura, sa simt si eu daca ceea ce mi-am imaginat se pupa cu realitatea. Stiti cum se intampla de obicei cu visele? Cand se transforma in realitate, simti o dezamagire...nu e ceea ce ti-ai imaginat. La mine a fost exact invers. A fost mai mult decat mi-as fi putut inchipui... Modelul respectiv era un 325 cu m50b25...a fost prima oara cand am ras intr-o masina, in hohote...asa fericit nu ma mai facuse niciun masina...ma rog, nu am cumparat-o, a mai trecut inca vreo 2 ani in care am vorbit exclusiv despre ursi... Tot admiram un urs care era parcat chiar la mine pe strada. Imi placea pentru ca era stock-cam greu de gasit un E30 la care sa nu fi umblat proprietarul. Exterior, interior,mecanic, era cum iesise din fabrica. Intr-o zi il caut pe proprietar, il intreb daca o vinde...a 2-a zi ma duc cu un mecanic sa o inspecteze, si uite-asa a 3-a zi am devenit si eu proprietar de E30. Coupe, '89, m40b18- singurul lucru care nu mi-a placut si nu-mi place nici acum-motorizarea. Am zis ca fac un compromis si-l iau, pe viitor visez la un m20b25 sau m50b25... Hiper-mega fericire in prima zi, doar in COX-uri il tineam...eram cel mai fericit om de pe planeta. A 2-a zi mi-a picat pompa de benzina, in acelasi timp am facut si pana...si asa a inceput "casnicia". Cauta pompa, pompa nu e...doar pe comanda...comanda pompa, vine pompa, nu e buna. Pompa inapoi, comanda alta pompa, vine in 3 zile ca era weekend...gasisem doar originala si noua...ei, asta este...vine, e ceea ce trebuie, bucurie...not. Tot nu mi-a pornit, iar nervi, stres...cauta mecanic, mecanici prosti...in sfarsit dau de un pasionat si el cu urs...picase senzorul arbore cotit si de asta nu mai pornea... M-am lungit... Ce am facut la masina de cand o am (nu multe..): pompa benzina noua/originala, filtre benzina/aer( uleiul fusese schimbat chiar inainte s-o iau), bujii BOSH, schimbat furtunele de alimentare ca mi-au puscat cam toate...si cam atat. Momentan ursul a intrat la hibernat, iar in primavara vreau sa-i fac o tinichigerie ca la carte, sa-l vopsesc si sa ajungem la E30 fest...mai am multe planuri in cap, bineinteles, bani sa fie...Ce pot spune e ca va arata cat mai stock, inafara se jante, suspensie si motor, la exterior nu o sa fie "tunat". Cat mai clean, ca asa-i sade bine. Bun, acum sa pun si niste poze. Ah, am uitat sa mentionez, asta mi-e masina de zi cu zi (da, sunt nebun)
    1 point
  6. Scuze, l-am confundat cu N43.
    1 point
  7. Sfat.. Mergi la service cu ea!
    1 point
  8. M-am referit la toata masina, asa-mi pare mie, obosita, esapamentul afumat fiind doar unul dintre factorii care mie-mi par a fi in neregula. Nu stiu la ce prostii te referi. Nu trebuia sa te simiti atacat. Eu m-am referit la masina in cauza. Am inteles acum ca ai o masina impecabila, cu filtrul de particule anulat.
    1 point
  9. pe toate F10 cu CIC si combox se poate activa internetul.... activarea o poate face oricine are laptop + icom cu programul E-Sys cu token. Se codeaza Combox-ul cu un VIN care are internetul activ (de exemplu un vin din Rusia). metoda detaliata o gasiti pe forumurile din afara.... cautati pe google : bmw cic combox internet activation e-sys
    1 point
  10. Bravo ... probabil seriozitatea a contat f.mult. Bafta ...
    1 point
  11. mie imi place aici pe forum ca toti dau sfaturi de motoare de 1000 cp ca sa nu te plictisesti, la semafor trebue sa pleci neaparat primul,ca doar ai bmw,6/8cilindri si cumpara piese sechand. La un buget cat are colegul de 1200 euro nu va asteptati sa cheltuiasca imediat 1000 euro pe piese de schimb,care la o masina veche ii cheltui imediat pe consumabile,suspensie si frane,ambreiaj..........
    1 point
  12. Multumesc frumos baieti! Casetofonul e din alt film, asa am luat-o. Stiu ca nu da bine dar momentan e ultima mea problema. Nici volanul ala nu da bine, daca veni vorba. Clean o sa o tin, asta e si ideea. Cat despre jante: BBS RS sunt visu, miezul auriu, buza polish-ata
    1 point
  13. Masina s-a vandut unui user de pe bmwclub. Poate o sa vrea sa o prezinte, pana atunci , multumesc bmwclub.ro Se poate inchide!
    1 point
  14. 1 point
  15. 99 % TEAPA !!! http://www.autovit.ro/bmw-520-C35117986.html
    1 point
  16. la banii aia are unele dotari lipsa spun eu. scaune incalzite, navi, trapa. poate daca le avea pe toate facea banii aia. in rest mi se pare putin cam scumpa dar de aratat eu spun ca arata foarte bine, daca mai si merge cum arata ar fi super. am vazut masina si prin bucuresti de cateva ori seara prin oras.
    1 point
  17. prietene ,,meseriasul,, tau este un mascarici(ala este raportul de comprimare al motorului ceea ce este cu totul altceva decit valoarea pe care trebuie sa o ai tu pe cilindru,care apropo este foarte buna)
    1 point
  18. Confunzi mere cu pere, 10.2 la 1 este raportul de comprimare al motorului, raportul de compresie per cilindru e altceva, iar faptul ca tu il ai 15 este un lucru foarte bun.
    1 point
  19. Asa e Romanul vrea ieftin si bun,problema e ca ieftin gasesti si apoi umpli topicurile de probleme tehnice.Nu exista ieftin si bun si oricum masina SH e loterie indiferent de unde o cumperi(targ,coleg forum si altii).
    1 point
  20. am eu un reglaj lombar de la e46 pentru scaun sofer perna+motoras+buton reglare+mufele daca ai scaune incalzite poti sa te legi acolo cu firele daca nu trebuie sa urmaresti schema originala si sa te legi in panou la sigurantele pentru lombar
    1 point
  21. Ok, fie si cum zici tu, dar asta se intampla la 10% din cazuri. Imi asum riscul. Numai ca masina o pot vinde peste 2 ani altfel ca si cum as vinde-o daca ar fi din 2005.
    1 point
  22. Hai sa iti dau un exemplu: Masina de pe forum (nu stiu daca s-a vandut) http://www.bmwclub.ro/forums/topic/138223-e90-320d-black/ Omul cerea 9500 euro in august 2013, practic e un an de atunci. In octombrie 2013 a lasat-o la 9000. In ianuarie la 8500. In 4 noiembrie 2013 inca o are de vanzare. Vad ca nu a vandut-o pana in momentul de fata. Ce iti spun aceste date ? Sunt zeci de cazuri asemanatoare. Acum eu nu iti spun sa iti vinzi masina pe degeaba, dar sunt satul de cei care cer exagerat de mult pentru ceva care nu mai are valoare. Cumparatori din cate vedeti nu prea sunt si daca sunt, s-au mai desteptat putin, vor cat mai multe la bani putin. Nu am zis ca acele coji isi merita banii, dar nici nu sunt umflate cu cateva mi in plus. Stiu si faptul ca masina costa foarte mult la intretinere, asta pentru un buzunar subtire, dar nu se justifica banii care au fost bagati in ea inclusi in pretul de vanzare. Sunt un cumparator putin mai pretentios pentru ca m-am lovit de chestii de genul si sunt satul. Caz concret, experienta proprie: Am cumparat acum 6 luni un golf 4 cu 3000 euro (2001 motor alh). Am dat pe reparatii 800 euro (am facut prostia si nu am verificat-o la o reprezentanta). Am vandut-o acum o saptamana cu 3300 euro. Pierderi ? 700 euro (in cheltuieli nu am trecut cauciucurile de iarna Michelin, noi cumparate si date pe degeaba daca pot spune asa, aveam 4 zile de cand le montasem). Numai ca eu am vrut sa o dau si sa imi iau ceva mai puternic. Chiar daca stiam ca banii bagati nu ii mai recuperez, am strans din dinti, am inchis ochii si am lasat de la mine. Puteam sa cer 4000 euro pe ea ? Puteam. Imi dadea cineva 4000 euro ? Desigur ca nu. Nu vreau sa fac acelasi lucru si cu ce E 90-ul acum. Adica sa ma bazez ca cineva a facut la ea reparatii de 2500 euro, exact cum ai zis tu, apoi sa mai bag in ea in cateva luni inca 1000 euro, nu se merita. Mai bine o iau "coaja" cum zic unii, la 6500-7000 euro, si bag eu restul in ea pana la 9500, dar am siguranta ca i-am facut eu, nu asa e logic ? In plus castig si 2-3 ani la anii masinii, ani care conteaza la revanzare, una e sa vinzi peste 2-3 ani o masina din 2005, alta e sa vinzi o masina din 2008.
    1 point
  23. Doamne cat de subtiri oameni......sb25gaz, eu iti vand un vis la 5400 euro, o masina cu impozit de nici 150 ron pe care tu o poti face chiar si cu un frumos motor de m3, daca acest 3.0 nu i suficient, desi trage de rupe....deci, ca sa pricepi si tu:ai un 330ci, cu taxe de 320ci....chiar ti se pare ceva rau in asta? Colegii care stiu ce inseamna munca pentru o asemenea transformare,precum colegul ryky, apreciaza....restul.....sunteti multi..... S au bagat peste 8000euro in masina, iar legat de "tupeu", in afara de posibilitatea masurarii capacitatii cilindrice, totul este legal, sau aproape:)
    1 point
  24. Cel mai bine ar fi galerie noua ,daca nu, da clapetele jos daca nu vrei sa ai vre-o surpriza neplacuta
    1 point
  25. Ce ar fi sa gaseasca si el pe cineva care are chef de "mistouri si caterinca"? Gen sa stabileasca intalnire si sa nu vina ... Chestii deastea...
    1 point
  26. . UPDATE / IMPRESII la 1 an / 20000 de km. Pe scurt, nici o problema mechanica sau electrica in primul an IMPRESII NEGATIVE: Systemul de navigatie - aproximativ in una din patru incercari, localizeaza adresa gresit! nu ma asteptam la asa ceva, detaliul hartilor este corect la nivelul strazilor, dar nu pune destinatia corect. Nu prea inteleg de ce... Sistemul DVD din spate - foarte greu de controlat, si de loc intuitiv. In plus, daca cotiera din spate este ridicate, se poate controla bineinteles doar din fata, ceea ce inseamna ca masina trebuie ss fie oprita si in "Park" Scaune fata "active" - pungi de aer in scaunele fata, care se umfla intr-un ritm incet si alternind locatiile. In opinia mea, optiune complet nefolositoare Portbagajul se poate ridica comandat de la cheia sau din interiorul masinii, dar nu se poate si inchide la fel. Trebuie mers si apasat pe buton in spate. Asta e din setari. "Lane Change" Alert - enervanta, vibreaza volanul cind esti prea aproape sau calci liniile demarcatoare. Am inchis-o, pentru can m-a "densensitizat" la alerta de vibrat volanul, nu o mai bagam in seama. Am lasat doar alerat de "unghi mort" activa, care e foarte utila Suportul de pahare din fata - iese intotdeauna cu totul cind scoti o sticla din el... e o chestie cunoscuta la BMW, e ciudat ca se pricep sa faca masini complexe dar nu le-a reusit niciodata sa faca un suport bun pentru sticle... IMPRESII NEUTRE: Inca nu a trebuit sa fac primul schimb de ulei. E tot cu uleiul din fabrica la 21000 de km :-( L-am programat pentru saptamina viitoare, cind implineste masina un an. Auto Start/Stop - probabil ca foloseste intradevar la reducerea consumului, dar e enervant. Music System - are "Premium audio", dar calitatea e medie; nimic deosebit. Aer conditionat - nu este deosebit de puternic, dar in general la masinile germaneasta e de asteptat Roti/Cauciucuri - 19 inch / 245 latime - cam la limita pentru masina asta avind in vedere masa ei. Aveam cauciucuri mai late pe 335... Data viitoare va fi cu "Sport Package", care vine cu cauciucuri de 275 latime. IMPRESII POZITIVE: Transmisia - aceasta noua (2013 - ) cu o trepte este fenomenala. Tranzitiile sint perfect sinchronizate Motorul - N55 3.0L - suficient pentru dimensiunile masinii - nici prea mic, nici prea mare. Sint curios ce motorizari vor fi pe noul serie 7 (G11), care va aparea in a doua parte a lui 2015, avind in vedere ca se pare ca va fi mai usor cu vreo 200kg. Consumul - media e de obicei un pic sub 10. Acelasi consum pe care l-am observat inainte pe 335i coupe, cu transmisie manuala. In mare e acelasi motor, iar cresterea in gabarit pare sa fie compensata, din punct de vedere al consumului, de cutia cu 8 trepte. Autonomia - 700-800 km, suficient Suspensia - bine adaptata caracterului masinii. Mici schimbari in functiile de schimbarile din setari (sport/comfort) Zgomot interior - interiorul este ultra linistit. Desi controlul de calitate la serie 7 se pare ca nu e diferit de cel de la alte serii, intr-un an nu am avut nici un fel de zgomote neasteptate in cabina. Comfort interior - aici masina exceleaza. Reglajele la scaune sint extensive. Inca nu am ajuns sa stau in spate, sa folosesc functiile de lasat pe spate, ridicat picioarele si masaj... Sper sa apuc vreodata :-) HUD - foarte folositor, il las pornit tot timpul. De asemenea cameera din parbriz citeste limitele de viteza si apar in HUD. Inventie de nedespartit de acum incolo Luminile interioare - se pot schimba culorile Volan incalzit - nu am avut vreodata o masina cu optiunea asta, si nu as fi ales-o vreodata, insa a fost parte a unui pachet. Acum insa o voi alege in viitor, volanul e cald intr-un minut, inaintea scaunelor (1-2 minute) si a masinii (5+ minute) Alte descoperiri interesante: In spatele grilajului din fata masinii, dar in fata radiatorului, exista un alt grilaj cu elemente verticale din plastic, care se deschid/inchid in functie de nevoile de ventilatie . . .
    1 point
  27. Din diferenta de atunci si pana acum mai castigai 1000+ euro. Masina asta aveai sanse s-o dai cat era in garantie in Germania, merita pt cine face multi km. Eu de ex nu depasesc 10k pe an, asa ca ori una cu 0km ori cu 100-150k mi-e totuna.
    1 point
  28. Io cred ca tu ai vrut sa ne spui ca mergi in Germania si ai gasit aici contextul propice unei asemenea afirmatii. P.S. Esti off topic.
    1 point
  29. da , vai de controalele alea , spaga made in romania , m ai facut sa rad 10 min in continu.....ma retrag din discutiile astea.
    1 point
  30. Am 2 luni de permis. Si asta deja e prea "puternica" pentru mine. Fiecare la randul ei.
    0 points
  31. 0 points
  32. singurul lucru bun pe care l-ai zis e ca taxa ar fi 4k restul numai prostii. Si la mine este scos dpf-ul si asta nu inseamna ca masina este obosita ))
    0 points
  33. Modelul tau de motor are probleme cu linia de cuzineti,face uzura arborele impreuna cu,cuzineti.
    0 points
  34. Exact asta am si eu in cap. Si daca e loterie, de ce sa dau mai multi bani pentru acelasi rahat ?
    0 points
  35. -1 points
  36. Nu imi pot da seama cum poti sa ai tupeul sa circuli stiind ca in acte ai un motor iar sub capota cu totul altceva...iar de vandut la fel...
    -1 points
  37. Plusez cu o oaie neagra! Glumesc. Super haioasa replica. Revenind la subiect: masina arata demential! Multa bafta la vanzare! Aaaaaa... vrei un E60 LCI la schimb? Accept diferenta, evident.
    -1 points
  38. Care este rolul DPF in buna functionare a motorului?
    -1 points
  39. bai AFK esti chiar enervant...se intoarce lumea pe dos ca iti iei tu masina, nu mai tot teoretiza atata,ia 2010 tipla si gata, nu te mai uita la exagerarile astea de preturi pt masini din 2005.pa
    -1 points
  40. Eu alimentez de la''galeata'' cu 4,5 lei litru
    -1 points
  41. 16000 km 2 cauciucuri de iarna Muchelin Primacy Alpin RunFlat noi. 12000 EURO.
    -2 points
  42. Ai putea și argumenta de ce consideri asta?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.