Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/18/14 in all areas

  1. In primul rand nu eu am afirmat ca este peste reprezentanta ! In al doilea rand,in mod normal problema mea de imposibilitate update soft module trebuia rezolvata chiar si cu inlocuirea lor,masina fiind inca in garantie,din pacate nimeni de la BMW nu si-a batut capul,cu toate ca am nenumarate mail-uri in acest sens.Nu vreau sa decredibilizez reprezentantele,dimpotriva vreau sa fiu obiectiv ; pentru revizii am mers si voi merge numai in reprezentante,indiferent ce marca am avut,am sau voi avea.Culmea este ca nu am cerut ceva de genul faruri LED sau NBT ( gen Mike ) am cerut doar un update de soft la cea mai noua versiune,astea pe afara ti le fac fara sa te intrebe,din pacate la noi nu numai ca trebuie sa platesti,dar mai pleci si cu lucrul facut incomplet si explicatii de ramai masca. PS : Sper ca in curand vom trai intr-o Romanie a lucrului bine facut :goodjob:
    6 points
  2. Sigur. 335i-ul are 2 motorizari de baza : N54 si N55 . La N55 s-au rezolvat cam 60-70% din problemele N54-ului. N54: -sistem de injectie foarte sensibil, personal simt diferenta intre benzina de 95 si cea de 100, sau intre mol si omv. bujiile si bobinele de inductie e recomandat sa fie schimbate cam la 40.000km, e intervalul la care eu nu am avut nicio problema, chiar daca le-am schimbat 1 singura data (masina mea are doar 70.000km) , am citit mult pe forumul din America si in jur de 30.000mile cam toti aveau probleme cu ele. -pompa de inalta presiune la primele modele (anii 2007,2008 sigur, mai actual nu stiu pentru ca nu stiu daca acelasi cod de pompa) - este un recall general (recunoscut de BMW ca fiind un proiect dezastruos - se schimba pe gratis) -la un moment dat, apare un joc la o asamblare nedemontabila (ca un nit) intre wastegate (de la turbo) si corpul turbinei, care face un zgomot metalic ca un ticait, in functie de presiunea din turbo (adica rot/min). -injectoarele la modelele de inceput sunt un esec (cele facute de Siemens)(misfire dupa misfire, in America zicea un tip ca unele noi, originale l-au tinut 15.000mile), la modelul N55 este remediata problema. Din cate stiu pe anumite serii si pe astea exista recall. -pompa de apa e sortita pieririi la un moment dat (e pompa de apa electrica, nu e comandata de sistemul de distributie auxiliar pe curea) , in America statistic, 70% din masini aveau probleme in jur de 100.000mile. Cam astea sunt cele mai nasoale, daca imi aduc aminte va mai scriu. Oricum, e un model care iti aduce f multe satisfactii, dar trebuie intretinut foarte bine pentru a marii intervalul de km pana la aparitia defectelor costisitoare, care la un moment dat tot vor aparea. E genul de masina pe care neamtul o cumpara cu garantie. Pentru cei interesati in plus, va indrum catre www.e90post.com/forum . E forumul Americanilor unde motorizarea asta e cea mai raspandita. Numai bine, Andrei
    4 points
  3. Si o fac foarte prost...ma refer la toata politica BMW...si nu vorbesc doar de Romania...m-am batut cap in cap cu e de cel putin 2x...odata cu codarea farurilor LED...dupa ce am platit peste 3000eur manopera si ce piese mi-or mai fi trebuind la instalare (farurile deja le aveam cumparate din reprezentanta BMW Amsterdam) m-au tinut 3 zile!!! si am plecat de la ei din reprezentanta BMW din Germania fara faruri codate...ei nu puteau sa le codeze, nu mergea faza lunga, auto leveling, cornering, faza lunga pe Auto si DRL...am ajuns acasa si dupa inca 7 zile m-am hotarat sa bat drumul Cluj-Bucuresti la Neo pt ca nici cei de la BMW Autotransilvania nu au fost in stare sa codeze (nu am fost surprins...), a durat mai mult pana a conectat fizic laptopul la masina decat codarea...jenant...si a doua oara vara asta cand am avut micul accident pe autostrada si daca tot am fost la reprezentanta BMW am zis sa trec la NBT dar mi-au spus ca ei fac instalarea dar nu o sa-mi mearga nimic...navigatie, muzica etc pt ca nu vor putea face codarea... P.S. Are neo ceva poze cu un X5 F15 M50d parca de la ceva reprezentanta BMW la el in garaj pt codare...asta cred ca arata ca este peste reprezentante ...
    3 points
  4. Dupa doua e46 coupe am decis ca am nevoie de ceva mai mare asa ca am inceput cautarile acum cateva luni. Cautam ceva mai mare,sa aiba pana in 160,170 de mii de km si sa fie intretinuta,dupa mai multe telefoane am decis sa merg sa vad prima masina care ma incanta...zis si facut,am mers am probat masina,am mers cu ea la atelier a fost verificata si totul a fost ok(pus calculatorul bmw pe ea,probat tot etc.) asa ca am cumparato! Masina are 160.000 km ,este din noiembrie 2006 prima inmatriculare in ianuarie 2007,doi propietari,toate reviziile la bmw,etc! Pun cateva poze cu masina ...o sa pun mai multe poze zilele astea! http://www.bmwarchiv.de/vin/ds72912.pdf Am niste intrebari poate ma puteti lamurii mai bine: -motorul asta are probleme cu clapetele din admisie?ar fi mai bine sa le elimin sau sa inlocuiesc admisia...? -lupa farului din dreapta vibreaza la ralanti,aveti idee ce ar putea fi? multumesc!
    1 point
  5. Salutare, urmaresc de ceva vreme forumul si consider ca a sosit timpul sa ma prezint. Ma numesc Marius, am 27 iar masina mea este un BMW E90 325d. Masina este produsa in 03/2007 si este a mea din 03/2011. Cateva din modificarile aduse: Grile Performance Semnalizatoare laterale F10 Trimuri Alcantara Lumini ambientale Pedale M (nu sunt cele originale) Diverse codari poze
    1 point
  6. Dupa cum zice si titlul, dupa ce am vandut E46, am luat deja o masina noua, iar astazi am platit avansul pentru un E90 LCI 320d Efficient Dynamics. Masina este fabricata 11/2010, are 117.000km reali, carte service. Ca dotari are urmatoarele: - navigatie - jante aliaj - scaune sport - scaune incalzite - senzori parcare spate - senzor ploaie - proiectoare - oglinda cu efect anti-orbire - climatronic - geamuri electrice - cruise control - computer de bord - garantie extinsa Si poate ar mai fi ceva omis, dar voi reveni cu informatii curand. Masina este cumparata direct de la dealer BMW. Am ales optiunea asta fix pentru linistea mea si pentru garantie si tot ceea ce nemtii fac inainte de achizitia masinii (plin facut, revizie completa etc). Initial as fi vrut un 318d, insa toate cele pentru care vorbisem cu dealerul s-au vandut de pe o zi pe alta. Drept urmare, am decis sa n-o las si pe asta sa-mi scape. Mai multe poze voi posta dupa ce ridic masina. Dealerul mi-a zis ca are nevoie de cam 5 zile pentru a face toate hartiile, actele, revizie etc. Sper ca pana vineri sa fie gata, iar vineri sa o ridic din Kassel. Ca upgrade vor fi urmatoarele: - grile colantate in negru cu dungile M (cum am avut la E46) - jante de vara minim pe 17 - folie transparenta 50% pe toate geamurile - retrofit xenon cu lupa Mai aveti idee de alte optiuni sau chestii ce se pot activa din soft? Gen US lights sau altele de genu'? Imi puteti recomanda pe cineva care sa poata face retrofitul pentru xenon? Eventual si un pret pentru toata treaba?
    1 point
  7. Vand Bmw X1 23d Xdrive cutie automata cu multiple optiuni.An 2010.Km81000.Cumparata de la Bmw Munchen la 30.000km.Toate reviziile facute la bmw.In plus masina vine si cu roti complete de iarna pe 17 styling 318 cu anvelope dunlop winter 3d.Cauciucurile de vara sunt la ultimul sezon deci trebuiesc schimbate iar cele de iarna au in jur de 5000km cat a fost condusa iernile.Masina e in stare impecabila cu absolut totul functional.Nu au fost adusa nici o modificare masinii.Ultima revizie la 79.000km.Poze reale cu masina mai tarziu.relatii la tel:0745625999 Pret:21.500 euro. http://www.bmwarchive.org/vin/vm68853.pdf
    1 point
  8. Din cate stiu pedala are o bucsa care se schimba si e ca noua. Nu trebuie alta pedala.
    1 point
  9. Este foarte usor sa pierzi aderenta la o masina cu tractiune spate,mai ales cand are si o motorizare mai puternica..La 3500-4000 rot/min DSC-ul sta aprins mai tot timpul pe un carosabil umed+mazga.Crezi ca DSC-ul ala are control 100% asupra masinii?
    1 point
  10. Voi va referiti la o plecare mai in forta banuiesc..ca eu nu am reusit in aproape 3 ani cu 325-ul sa derapez decat daca am vrut asta neaparat.
    1 point
  11. Eu am rezolvat...http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/18/d45dc7babded96021dcf9fc9467a0eb2.jpg
    1 point
  12. Modelul respectiv doar daca il faci tu acasa. OEM arata asa. http://www.ebay.com/...52c5c23&vxp=mtr http://www.ebay.com/...0dee659&vxp=mtr
    1 point
  13. Dotat Faruri after market---> fiind LCI, ma gandesc ca a fost sifonat in fata si reparat acasa
    1 point
  14. Daca e ok, scrie si aici, nu sunt foarte multe 335-uri la "masina mea", sa aiba o idee si alti potentiali doritori de 335 in legatura cu eventualele probleme ale acestuia.
    1 point
  15. http://olx.ro/oferta/bmw-320d-m-pachet-combi-ID2DhYw.html#076d0d1b77 O mare rugaminte am, este cineva din zona respective (Oradea) pentru a ma ajuta si pe mine cu o parere de la fata locului? Platesc, fac cinste, orice Va multumesc frumos si sper sa nu fi deranjat!
    1 point
  16. @Bala,stii ca te respect si nu as vrea sa intru in nici o polemica cu tine,nu ma intelege gresit,nu fac reclama nimanui,am mentionat un lucru real,nu facut pe genunchi.Dupa ce pierzi zile intregi pe la reprezentante si platesti lucruri facute incomplet,crede-ma ca esti dispus sa incerci,chiar si pe proprie raspundere.Degeaba au reprezentantele scule si softuri de ultima ora,daca nu se investeste si in scolarizare,etc.
    1 point
  17. Legea 49/2006 Art.101. Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in CLASA A III-A de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice: [...] 14. pornirea de pe loc a autovehiculului sau tramvaiului cu usile deschise, circulatia cu usile deschise ori deschiderea acestora in timpul mersului; deschiderea usilor autovehiculului atunci cand acesta este oprit sau stationat, fara asigurarea ca nu se pune in pericol siguranta deplasarii celorlalti participanti la trafic;
    1 point
  18. niciunul din modele nu merge pe e90-ul tau,parerea mea.Cel mai bine ar da un set OEM:)
    1 point
  19. Pai vrea sa o vândã peste 4 luni sa isi ia 335i. )
    1 point
  20. 200% tzeapa. .. cum ar putea crede cineva vreodata ca o masina ca aia costa banii aia?!?! Pretul real al unei asemenea masini in Germania pleaca de la min 22000+tva... dar na, sunt multi care Vor sa fie pacaliti...
    1 point
  21. http://110.imagebam.com/download/D6kJ7NkVa842O6PlC9uTNQ/36470/364692639/IMG_1247.JPG http://110.imagebam.com/download/TbWBsKoRY7DqM34ihM5y2Q/36470/364692856/unos.JPG
    1 point
  22. Masina a sosit, se poate vedea in Bucuresti. http://s26.postimg.org/svf9yv86t/CAM02241_tile.jpg http://s26.postimg.org/3kf5w3oz9/CAM02240.jpg http://s26.postimg.org/ddrrv61px/CAM02248.jpg http://s26.postimg.org/8qlpteed1/CAM02251.jpg http://s26.postimg.org/pgx3iqcs5/CAM02256.jpg http://s26.postimg.org/7uttrou2d/CAM02270.jpg http://s26.postimg.org/a0o4m6xit/CAM02273.jpg http://s26.postimg.org/8qqb753qt/CAM02275.jpg http://s26.postimg.org/txu1v5gdx/CAM02283.jpg http://s26.postimg.org/oeridxjcl/CAM02283_tile.jpg
    1 point
  23. Azi am dat o tura cu Cristi si ce va pot spune este ca masina este CRIMINALA. M-a facut sa imi schimb parerea despre diesel.
    1 point
  24. Arata excelent si are si un motor pe masura, the shit! (vorba unui coleg de pe forum ) Nu-ti cheltui banii aiurea pe navigatie OE, pana acum nici o navigatie OE nu m-a convins, toate au fost sub ce poti avea separat si pe e9x bump-ul ala arata foarte discutabil pe bord. Daca era acolo, foarte bine, daca nu este foloseste banii aia pentru o excursie (doua, trei) unde sa te poti bucura de toti caii pe care ii ai.
    1 point
  25. masina e superba dar scoate chinezaria aia din bord si pune i navi originale ca strica tot !
    1 point
  26. hai ma ce naiba, masina nu este in Romania, pozele sunt la hoha, iar anuntul pentru a pacali lumea sa trimita bani prin diverse servicii bancare(Western samd.)
    1 point
  27. Pt ce am luat 7 minusuri la comentariul anterior?am vb urat,am jignit pe cineva?am incalcat vreun regulament? Nu-i frumos!!!
    1 point
  28. 5000euro in 2013 ... Pretul este irelevant ptr mine cand apreciez calitatea lucrului pe care dai un ban ...in 2013 de 5000euro iti luai facelift...insa in facelift vai de mama lui,mie personal nu imi place facelift.ul ...iar asta m.a ajuns 5000euro cu tot cu taxa...nu are rost sa mai pun pe hartie investitiile aferente dupa achizitionare, discuri ventilate, suspensie,detailing etc....pretul lor acum fiind pe piata foarte scazut...am vrut asta vara sa o vand insa nu se merita,poate in primavara.
    1 point
  29. Arata belea belea interiorul tau frate,mortal rau de tot,bafta la vanzare
    1 point
  30. Si care e aluzia ca are numere de VL nu prea inteleg?
    1 point
  31. muulte spun mecanicii , omul este la disperare cauta pe cineva care a trecut printr-o problema asemanatoare in speranta ca nu e cazul sa se ajunga acolo !!!! poate inutil . . dar nu e cazul de ironii (parerea mea boss sbircris ) de unde esti ? poate te pot ajuta
    1 point
  32. Ca si aici,ca peste tot,vine cineva cu o problema si se gaseste cineva arogant,care sa faca un comentariu de genul celui tau ... Romania
    1 point
  33. Eu chiar nu-i inteleg pe cei care recomanda Opel si Ford. Sunt niste mizerii de masini, pline de plastic, instabile la condus, nefiabile.
    1 point
  34. Este posibilitatea sa fie si bateria
    1 point
  35. Eu zic ca e un consum normal pentru viteze de 130-140, tine cont totusi ca motorul ala nu e prea potent si il soliciti putin. La 320 banuiesc ca nu e atat de solicitat motorul si de aici si diferenta de consum. Mai conteaza enorm si stilul de condus, daca esti mereu cu pedala la podea, nu te mai uita la consum. Eu am condus de cateva ori 320 si cam tot pe la 8-9 sta consumul la mers linistit, daca ii dai talpa sare de 10. Un prim pas, schimba benzina, vezi daca apare diferenta la consum. Apoi gandeste-te la piese, insa eu zic ca nu e cazul, decat daca vrei sa schimbi debitmetrul ala cu unul original pt masina ta.
    1 point
  36. Este buba lor - galeria de admisie. Uleiul se prelinge pe la etansarile axelor clapetelor de admisie si pe la "O" ringurile care etanseaza corpul celor 6 clapete in carcasa de plastic a galeriei de admisie. Ce am facut eu: Am demontat galeria de admisie - nu este chiar usor - si am cutatat-o toata. Cred ca este una din cele mai MIZERABILE componente din motorul diesel de BMW. Corpurile clapetelor trebuie demontate (au 2 surubui cu torx de APROX 20). Am folosit: manusi de protectie de cauciuc, rezistente la petrol, spray-uri de curatat motorul la exterior destul de agresive, deteregenti obisnuiti, perii, pensule, apa multa sub presiune, surubelnite lungi, aschii de lemn etc..., furtun cu apa. O idee buna este sa demontati absolut totul si daca aveti unde sa dati galeria la curatat sa apelati la aceasta solutie (fierbere in apa cu sapun cu lesie etc....) si la sfirsit suflare cu aer comprimat. Daca incercati cu benzina, petrol va fi groaznic si in plus pericol de incendiu. Intr-o incinta inchisa cu produse petroliere vi se poate face si rau, operatia dureaza mult si este foarte foarte dirty.... Dupa curatarea care a durat cam 5 ore si o mizerie de nedescris, la montarea corpurilor clapetelor de admisie am folosit putin cauciuc siliconic care sa ajute etansarea "O" ringurilor (cauciucul sa fie din cel folosit la etansarea bailor de ulei, piese de motor cu acces al uleiului). Axele clapetetor de admisie au un fel de arc plat care se mai poate presa putin. Deocamdata dupa 6 luni zona de sub galeria de admisie este destul de curata, in plus motorul merge foarte bine, are suplete si pentru un 525d consuma acceptabil (in Bucuresti vara cu A/C ia cam 10,5 - 11%). Unii suprima clapetele galeriei de admisie cu toata comanda vacuumatica dar iau din performantele motorului la turatii mai mici (nu mai este asa de suplu si consuma mai mult), etanseaza zona cu dopuri de aluminiu si garnituri tip "O" ring si rezolva problema aduc motorul cu citiva ani in urma cind nu exista acest sistem de clapete orientabile vacuumatic. Personal nu sunt pentru aceasta solutie. Lucrarea este pentru cei care au ceva experienta, "mecanicii incepatori" pot incerca daca au ceva curaj...
    1 point
  37. SalutareCu cateva saptamani in urma va ceream parerea despre motorizarea 330d vs 330i si hotarasem sa raman la diesel..Am cautat un 330d mai prin toata tara,dar fara un rezultat pozitiv...stiti povestea cu samsarii si masinile impecabile...Imi trecuse ideea sa imi schimb masina(e90 320d),pana de curand,cand din intamplare am dat condus un e92 335i din 2010 cu 60.000km la bord.Am facut o plimbare cu aceasta "bestie" si atat mi-a trebuit ,ptr ca acum sunt posesorul ei :)In tot acest timp pot spune ca masina e" senzatie",ma refer la motorizare,care are undeva la 360cp,fiind remapata la RBN Bucuresti..Ce am remarcat la acest motor,este lipsa lag-ului.accelerarea find instantanee Masina are urmatoarele dotari,imbunatatiri: -Pachet M interior,exterior, -Tapiserie piele-Scaune sport cu memorii si reglaj electric+lombar -Plafon negru M -Trapa -Senzori parcare,ploaie,presiune roti -Keyless go and keyless entry -Pilot automat -Sistem audio Prologic 7 -Bi-xenon adaptive+cornering lights,follow me home,wellcome lights -Pachet lumini interior,exterior -Tot traseul de evacuare schimbat +evacuare dubla -Jante pe 19, Z-Performance. -Oglinzi electrice ,incalzite,heliomate + functia mirror down Mai sunt cateva optiuni,dar acum imi scapa..Ii lipseste navigatia profesionala, dar se poate face retrofit la ea,deja m-am interesat si m-ar ajunge undeva la 1500euro,bord plus navigatia CIC 2010.Momentan are montat un dynavin care isi face treaba destul de bine.Una peste alta,masina imi place la nebunie:)
    0 points
  38. nici eu nu am navigatie la a mea si decat sa desfac toata masina ca sa pun o navigatie si eu as prefera o sa pun „o chinezarie” d'aia si stai linistit ca daca e dynavin bate navigatia de la bmw cam la toate capitolele
    0 points
  39. Asa e,am dat reply,imi pare rau...hai gata cu minusurile
    0 points
  40. Unii vor sa elimine complet riscul aspirarii clapetelor in motor . In rest e aberatie ce spui tu cu aducerea motorului cu ani in urma ........
    -1 points
  41. PĂŁi și normal,ĂŁia au dreptate. Eu zic cĂŁ e de la siguranțe, tu ce zici?
    -1 points
  42. Normal. A mai scris unu douașcinci de pagini... Pe urmĂŁ ,și-a adus aminte idiotu' cĂŁ bĂŁgase benzinĂŁ in loc de motorinĂŁ... D-aia zic sĂŁ mergi la unu care știe despre ce e vorba...aici doar vorbim discuții...
    -1 points
  43. Nu este nici o aluzie la numerele de VL,si eu sunt din Severin si stiu ce e60-uri sunt prin oras...asta cu numere de VL a aparut nou,si e la mine in zona...poate il putean ajuta pe om cu un sfat sau o piesa.
    -1 points
  44. Felicitari pentru masina! Sa ai grija de ea si poate cand ajung la 50-100k km ti-o cumpar )
    -1 points
  45. Oricat de aiurea vi se pare navigatia, merita toata admiratia Sper sa nu ma razgandesc la e90 320d si sa ma incumet direct la 330d
    -1 points
  46. Ai putea și argumenta de ce consideri asta?
    -1 points
  47. BMW 320d an 2006 Touring 163PS, Euro4 TIMBRUL DE MEDIU ACHITAT AUTOTURISMUL FIIND INMATRICULAT IN 2013. Masina este foarte ingrijita avand ca dotari : XENON, DUBLU CLIMATRONIC, 8x AIRBAGS, NAVI PROFESIONAL, MP3, CUTIE AUTOMATA, TRAPA PANORAMICA, SENZORI PLOAIE, LUMINI, PARCARE FATA - SPATE, ALARMA DE FABRICA, SCAUNE REGLABILE ELECTRIC IN PIELE, PACHET SUNSET si multe altele. 159.000KM, CARTE SERVICE CU POSIBILITATE VERIFICARE KM LA REPREZENTANTA. AUTO SE PREZINTA INTR- O STARE IREPROSABILA RELATII LA tel 0742505544 sau 0724422800. PRET 9500EUR === FARA VARIANTE !!! === Model description: 320d Market: Europa Type: VU31 E-Code: E91 Chassis: touring Steering: links Doors: 5 Engine: M47D20O2 - 2,00l (120kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Sparkling Graphite Metallic (A22) Upholstery: Leder Dakota/beige (LCB4) Production date: 20.10.2005 Assembled in: München OPTIUNILE MASINII Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2CYA BMW LM Rad Sternspeiche 158 BMW LA wheel, spider spoke 158 S302A Alarmanlage Alarm system S313A Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S386A Dachreling Roof railing S402A Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S481A Sportsitz Sports seat S493A Ablagenpaket Storage compartment package S4ACA Edelholzausführung Pappelmaser Fine wood trim Poplar woodgrain S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S563A Lichtpaket Light package S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S620A Spracheingabe Voice control S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing P7APA Paket Dynamic + Advantage Dynamics + Advantage package P7RSA Paket Comfort Package Comfort S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S881A Bordliteratur Deutsch On-board vehicle literature german S8S3A Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatic locking when driving off S8SPA Steuerung COP Control unit COP S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection
    -1 points
  48. te-am adaugat la friends, iti scriu acolo.
    -1 points
  49. ai dreptate! nu am fost astent! ma refeream la mulf2 si mulf 2 high
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.