Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/14 in all areas

  1. Am pregatit masina de iarna. Au fost polishate cateva elemente care purtau cicatricile inerente unui oras aglomerat, aplicat un strat de sealant si un mini detailing la interior. Ieri am terminat si cu montatul senzorilor de presiune pe rotile de iarna, iar acum cu jantele pe 18" si vopseaua protejata, masina arata mai bine ca niciodata.
    3 points
  2. Scaune confort gasesti la baieti cu 250-300 euro nu e asta o problema deci..se vede ca e o masina ingrijita
    2 points
  3. Pai nici nu ai de ce sa iti fie Mașinuța este si arata super !!
    2 points
  4. SalutareCu cateva saptamani in urma va ceream parerea despre motorizarea 330d vs 330i si hotarasem sa raman la diesel..Am cautat un 330d mai prin toata tara,dar fara un rezultat pozitiv...stiti povestea cu samsarii si masinile impecabile...Imi trecuse ideea sa imi schimb masina(e90 320d),pana de curand,cand din intamplare am dat condus un e92 335i din 2010 cu 60.000km la bord.Am facut o plimbare cu aceasta "bestie" si atat mi-a trebuit ,ptr ca acum sunt posesorul ei :)In tot acest timp pot spune ca masina e" senzatie",ma refer la motorizare,care are undeva la 360cp,fiind remapata la RBN Bucuresti..Ce am remarcat la acest motor,este lipsa lag-ului.accelerarea find instantanee Masina are urmatoarele dotari,imbunatatiri: -Pachet M interior,exterior, -Tapiserie piele-Scaune sport cu memorii si reglaj electric+lombar -Plafon negru M -Trapa -Senzori parcare,ploaie,presiune roti -Keyless go and keyless entry -Pilot automat -Sistem audio Prologic 7 -Bi-xenon adaptive+cornering lights,follow me home,wellcome lights -Pachet lumini interior,exterior -Tot traseul de evacuare schimbat +evacuare dubla -Jante pe 19, Z-Performance. -Oglinzi electrice ,incalzite,heliomate + functia mirror down Mai sunt cateva optiuni,dar acum imi scapa..Ii lipseste navigatia profesionala, dar se poate face retrofit la ea,deja m-am interesat si m-ar ajunge undeva la 1500euro,bord plus navigatia CIC 2010.Momentan are montat un dynavin care isi face treaba destul de bine.Una peste alta,masina imi place la nebunie:)
    1 point
  5. Dupa doua e46 coupe am decis ca am nevoie de ceva mai mare asa ca am inceput cautarile acum cateva luni. Cautam ceva mai mare,sa aiba pana in 160,170 de mii de km si sa fie intretinuta,dupa mai multe telefoane am decis sa merg sa vad prima masina care ma incanta...zis si facut,am mers am probat masina,am mers cu ea la atelier a fost verificata si totul a fost ok(pus calculatorul bmw pe ea,probat tot etc.) asa ca am cumparato! Masina are 160.000 km ,este din noiembrie 2006 prima inmatriculare in ianuarie 2007,doi propietari,toate reviziile la bmw,etc! Pun cateva poze cu masina ...o sa pun mai multe poze zilele astea! http://www.bmwarchiv.de/vin/ds72912.pdf Am niste intrebari poate ma puteti lamurii mai bine: -motorul asta are probleme cu clapetele din admisie?ar fi mai bine sa le elimin sau sa inlocuiesc admisia...? -lupa farului din dreapta vibreaza la ralanti,aveti idee ce ar putea fi? multumesc!
    1 point
  6. acesta este e30 meu din 90 poze vechi si noi :
    1 point
  7. Sper din tot sufletul sa-ti schimbi motorul si sa te bucuri de ea.
    1 point
  8. 1 point
  9. Da spalarea colmateaza filtrul . Unde ai dat gaura aia mai exact ? Ai demontat filtrul si l-ai gaurit efectiv ? Cu ce ? )) descrie putin . Ms
    1 point
  10. 1 point
  11. Nu sunt probleme la e65 lci daca a fost intretinut corespunzator, bineinteles depinde foarte mult si de nr de km pe care il are masina. Cat despre f01 e clar peste e65 lci la toate capitolele, confort, pozitie la volan, manevrabilitate mai ales cel cu integral active steerig, consum mai bun mai ales cel cu 8 viteze. Iar ca fiabilitate din ce stiu nici la diesel nu sunt probleme, bineinteles daca a fost intretinut corespunzator. Recomand cutia in 8 viteze, cred ca dupa anul 2010 s-a pus si pe diesel, insa nu sunt sigur. Cutia cu 6 am auzit ca e putin subdimensionata pt puterea motorului si mai cedeaza spre 200k km. Am auzit doar... Daca dispui de bani suficienti pt f01, clar acesta, nu are rost comparatia cu e65.
    1 point
  12. Daia suntem unde suntem....ca gandesc multi ca tine asa,ce ba eu sunt fraier sa dau bani,lasa ba ca nu polueaza al meu cel mai mult si uite asa usor usor ne ducem mai la vale ... Pacat !
    1 point
  13. E clar ca discutia e inutila daca ai pus intrebarea asta.
    1 point
  14. Foarte corecta informatia despre fludor/pistoale. Am intalnit si eu fludor(mai ales cel cumparat din magazine de instalatii sanitare) cu o concentratie mai mare de Pb si fara pasta in interior. E un adevarat chin sa lucrezi cu asa ceva. Iar la final vezi ca lipitura are un aspect mat, gen "lipitura rece". Cine are ceva studii in domeniu stie ce inseamna asta. Revenind la subiect, daca baietii respectivi sunt buni si lucreaza cu simt de raspundere, lucrarea poate fi la fel de ok ca si in fabrica.
    1 point
  15. Evident ca unii care repara doar alternatoare se pricep sa faca niste lipituri. Eu ma refeream la ceea ce a spus poiuyt ca orice service poate sa schimbe niste carbuni si nu e chiar asa. Ca sa tina reparatia trebuie sa te pricepi. Si sa ai raspundere, sa folosesti piese bune. Caci daca-i dai 40-50 lei pentru lipitura aia, omul ala se gandeste ca el ti-a luat suma respectiva, asa ca raspunderea pentru banii aia e 0. Iar daca pe tine te lasa masina cand esti in concediu in afara tarii, e fix pe riscul tau. Despre asta e vorba. Chestia asta e cu dus si intors. Unii tin informatiile doar pentru profit, altii nu ofera nici un feedback dupa ce si-au rezolvat problema. Ideea e ca majoritatea isi vad doar de propriul interes. Ceea ce e in natura umana pana la urma. Eu tocmai d-aia am postat, pentru o informatie care poate fi utila sau nu. Caci daca cineva isi schimba doar carbunii sau releul cu totul, castigul nu e foarte diferit. Ce adaos poti pune la niste carbuni si ce adaos poti pune la un releu care deja e foarte scump? In ambele cazuri nu faci cine stie ce profit in afara de manopera. Ceea ce conteaza in primul rand e sa nu ai probleme dupa reparatie. Exista mai multe tipuri de fludor, exista mai multe tipuri de pistoale de lipit. Exista fludor cu pasta decapanta in interior, fludor cu plumb, fludor fara plumb. Pistoale de lipit bune si pistoale de lipit luate din piata pe cateva zeci de lei care lipesc la o temperatura prea scazuta. Pai da, se invarte pe rulment, insa ce te faci cand rulmentul are uzura si apar vibratii? Ma rog, ideea e ca atunci cand esti ignorant un lucru destul de complex ti se pare simplu. E de inteles acest lucru. Insa e bine sa mai reflectezi asupra acestui aspect.
    1 point
  16. Buna ziua! Postez acest anunt pentru un prieten, care vinde un Bmw e60 530dA cu urmatoarele specificatii: - M packet interior-exterior. - fabricatie 2005. - 218 cp stock, momentan 280cp ( 600nm ), resoftata la Revo + dpf off. - 240.000 km. - jante originale style 128 19" cu cauciucuri de vara noi, 245/35/19 fata, 275/30/19 spate. - jante 16" de aliaj originale seria 5 cu cauciucuri de iarna. - evacuare Remus. - taxa achitata si nerecuperata. - masina se poate vedea in Tg. Mures. Pentru detalii suplimentare sunati la nr. de telefon 0747030037 - Attila Erdo ( proprietarul ). PRET 8500 EURO
    1 point
  17. Si o fac foarte prost...ma refer la toata politica BMW...si nu vorbesc doar de Romania...m-am batut cap in cap cu e de cel putin 2x...odata cu codarea farurilor LED...dupa ce am platit peste 3000eur manopera si ce piese mi-or mai fi trebuind la instalare (farurile deja le aveam cumparate din reprezentanta BMW Amsterdam) m-au tinut 3 zile!!! si am plecat de la ei din reprezentanta BMW din Germania fara faruri codate...ei nu puteau sa le codeze, nu mergea faza lunga, auto leveling, cornering, faza lunga pe Auto si DRL...am ajuns acasa si dupa inca 7 zile m-am hotarat sa bat drumul Cluj-Bucuresti la Neo pt ca nici cei de la BMW Autotransilvania nu au fost in stare sa codeze (nu am fost surprins...), a durat mai mult pana a conectat fizic laptopul la masina decat codarea...jenant...si a doua oara vara asta cand am avut micul accident pe autostrada si daca tot am fost la reprezentanta BMW am zis sa trec la NBT dar mi-au spus ca ei fac instalarea dar nu o sa-mi mearga nimic...navigatie, muzica etc pt ca nu vor putea face codarea... P.S. Are neo ceva poze cu un X5 F15 M50d parca de la ceva reprezentanta BMW la el in garaj pt codare...asta cred ca arata ca este peste reprezentante ...
    1 point
  18. Ce te-a incantat la ea in afara de km? Eu nu as fi luat septar fara scaune confort.
    1 point
  19. Foarte frumoasa masina. Sa te poarte sanatos fara incidente neplacute. Chinezaria aia nu cred ca cere de mancare. Nu arata chiar asa de urat, arata mai bine cu asta decat cu bordu gol. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Uita-te pe capacul de la rezervor, acum vreun an am cochetat cu ideea unui 335i si am inteles de la proprietar ca trebuie sa bage minim 98, s-ar putea sa fie altfel la tine fiind model SUA. Nici prin cap nu mi-a trecut ca ai bagat 95 pentru economie la buget, altfel trebuia sa fii putin diliu sa iti iei 335i ) Eu am un A6 2.0 tfsi, la mine a fost constatat si pe dyno ca masina trage mai prost cu benzina de 95, iar de consum am observat in nenumarate randuri ca e mai mic cu benzina de 99/100. Pe langa asta, motorul e o idee mai silentios. Cu alte cuvinte, diferenta de pret o recuperezi prin consumul scazut si prin sentimentul de "impacare" ca iti tratezi masina cu ce e mai bun. Legat de chinezarie, mie nu mi se pare atat de naspa, adica as prefera o chinezarie dasta in detrimentul unei navigatii oem din aia mica. Pana la urma, punctul forte al masinii e combinatie motor+cutie manuala, restul sunt accesorii care se schimba usor. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  21. Haha, cum aveam la Dacie sistemul ala facut la strung meserias Sincer sa fiu, era foarte eficient
    1 point
  22. Niste poze "fresh"...masina merge impecabil in continuare, ambreiajul si franele noi isi spun cuvantul (desi se apropie de 335 000 km) bineinteles ca dupa ce am vopsit-o incep sa apara julituri/zgarieturi, din parcare de la diferite supermarketuri/malluri...unde oamenii chiar n-au grija cum deschid usile si cum conduc... P.S. e parcata aiurea pentru 2 min cat i-am "tras" pozele cu telefonu.. Enjoy!
    1 point
  23. Exista intotdeauna exceptii. Eu ma refeream la baterii originale de BMW. La alte masini nu ma pricep.
    1 point
  24. A trecut mult timp de cand nu am mai scris si nu am mai facut ceva upgrade-uri... Urmeaza saptmana asta combox + TV HD si cateva codari, montate la colegul neo...
    1 point
  25. Noul "volanel" si Finalele Performance...maine fac revizia si schimbul de discuri si placute iar next week caut noile anvelope de vara...
    1 point
  26. Asta e placerea la bmw sa tot modifici ))) si mereu se mai poate face ceva
    1 point
  27. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    1 point
  28. Si d-voastra unde ziceati ca lucrati?
    1 point
  29. Da puppy...si eu am la xenon...dar oserX se refera la asta:
    1 point
  30. sunt preferinte si preferinte....cu cat ajungi mai sus financiar cu atat ti se par ieftine unele chestii....si standarde...evolutia
    1 point
  31. Oamenii sunt diferiti. Pe de alta parte, exista oameni care sa dea sute de mii de euro pe un ceas care doar arata ora, insa nu exista oameni care sa dea zeci sau sute de mii de euro pe niste faruri.
    1 point
  32. un ceas e doar un ceas....iti arata ora si punct. mi se pare useless sa dai o gramada de bani pe un ceas... indiferent cati bani ai avea...pe niste faruri merita... alea chiar fac ceva mai mult decat sa iti arate ora. Mike....e tare masina....ce sa zic....mai tin minte tuaregu ca te cam spargea ... nicic nu vreau sa ma gandesc la asta cum te sparge mai ales acum dupa resoftare...offffff....poate apucam odata sa ne intalnim prin cluj...sa vedem pe viu trotineta...nui bagi si la zafira un soft?
    1 point
  33. Te-ai aprins degeaba ! Cand am spus adaptata,era vorba strict de tipul de transmisie,RWD/FWD si AWD,intre ele fiind diferente.Dar nu vreau sa intru in polemici de nici o natura,am facut si eu cateva teste dyno la masinile avute anterior si cam asa mi s-a explicat,insa poate nu am inteles bine engleza vorbita de nemti :flowers:
    1 point
  34. Probabil stii ca se iua in calcul si pierderile din transmisie atunci cand iti comunica rezultatul,exista formule adaptate,deci nu cred ca are rost discutia.Depinde si de dyno....nu toate sunt ce trebuie,insa banuiesc ca cei de la SKN au investit in ceva bun.
    1 point
  35. Eu nu mai scriu nimic legat de acest subiect,ca imi iau " minusuri "
    1 point
  36. Pai la un X5 E70 3.0d eu platesc asa: Impozit... 2160 RON RCA... 920 RON Rovinieta... 120RON CASCO... 10.950 RON (si asta e mic doar 2520 EUR/an. Daca nu-l negociezi la sange, cu urlaturi, platesti >4000 !!) In 4 ani fara o luna am facut 122861 km, in care am bagat 13.838 l motorina (consum mediu 11,26 l/100km) care m-au costat fix 14.260 EUR. Si lichid pt parbriz de 240EUR :) Nu sunt maniac, dar la mine e combustibilul pe card si doar am adunat niste coloane. Calculul la motorina nu e prea relevant, in 2009 la inceput plateam 0.80 EUR/l, acum am ajuns la 1.32 EUR/l Anvelopele de vara/iarna (la mine sunt runflat) le schimbi im medie cam la 60.000km, deci mai pune o data la 2 ani o cheltuiala de aprox 10.000 RON rotund (dar e mai mult de fapt). Deci, daca mergi cam 30.000 km anual, impozite, asigurari, taxe, motorina, cauciucuri te duc rotund la 8000 EUR/an. In rest mai ai placute, discuri, ulei, lichid frana plus tot ce iti pica daca nu mai e in garantie. Si iti pica, te asigur eu.
    1 point
  37. am reusit sa scap de probleme prima data am incercat sa schimb releul regulator,dar nu am gasit identic,carbunii erau destul de uzati,i-am schimbat dar degeaba,nu incarca cat trebuie,uneori deloc(am ramas si in pana),alteori ajungea pe la 17-18v cand o acceleram, timp de 1-2 secunde, dupa care scadea la 14v aprox Am cumparat alternator nou Valeo,l-am schimbat si nu mai am probleme.Am stres toate erorile vechi care erau cauzate de alternatorul vechi si nu au mai aparut.Acum am bateria originala a masinii si nu mai apare nicio eroare,deci am cumparat baterie noua prea devreme. Concluzia : erorile incep sa apara atunci cand alternatorul nu incarca constant,atunci cand o acceleram brusc si ajungea la 18v apareau si erorile plus alte erori pe tester printre care si high voltaje,erori pe bord apareau si atunci cand alternatorul nu mai incarca deloc si masina mergea pe curentul bateriei pana alternatorul incepea din nou sa incarce.Dupa ce am schimbat bateria prima oara erorile nu au mai aparut o perioada pt ca, fiind baterie noua,se consuma mai greu atunci cand alternatorul avea momente f scurte in care nu incarca. Daca aveti probleme asemanatoare (erori pe bord,se taie servo etc),sa aveti cu voi un aparat de masura si sa masurati exact atunci cand apar erorile,sa vedeti daca incarca cum trebuie.Nu cumparati baterie inainte.
    1 point
  38. Se-ntâmplĂŁ de obicei când dai trei mii pe mașinĂŁ...
    0 points
  39. Gasesti si in Romania destui softisti si la un pret cu mult mai mic decat toate firmele astea inchipuite.
    -1 points
  40. ESS e alta mancare de peste. Cand resoftezi motorul sa stai langa softist in timp ce modifica softul si sa-l pui sa-ti explice parametri ce-i modifica. Asta pentru a fi sigur de ce faci. p.s.: Nu sunt adeptul celor care copiaza softuri.
    -1 points
  41. Te asigur ca sunt foarte calm. Da, pierderile de putere variaza in functie de mai multi factori. Parca cele mai mici pierderi sunt in cazul unor masini gen Porsche care au motorul in spate si tractiune spate si cele mai mari la tractiune integrala. Ce masini ai avut anterior?
    -1 points
  42. Dece sa ai anvelope mai inguste iarna? Cu cat mai lat nu inseamna aderenta mai mare? Mi se parestupidsasusti ca o anvelopa mai ingusta este mai aderentadecat una lata indiferent de ce vehicul vbim si suprafata de rulare,e vb de fizica frecari din clasa a sasea.... Creste consumu dar odata cul el crestesi aderenta stabilitatea si siguranta.
    -1 points
  43. pai nu te despagubeste nimeni care are rca ieftin, a fost teapa pe fata cu alde astra si euroins, carpatica si care mai sunt in oala aia.. Pe fratele meu l-a pocnit unul intrat pe contrasens frontal, masina totala. Asta era in luna mai, tipul avea asigurare astra.. nici in ziua de azi nu a vazut banii, avea un golf cumparat de nou cu 56 k km la bord..deci l-au terminat.. Are si hotarare judecatoreasca cu executare silita si se pisa pe ea..si pe aia o contesta pana in panzele albe. Sa va fereasca dumnezeu sa va pocneasca unul cu asigurare la astia ca nu va despagubeste nimeni. Preturile au crescut deodata ca pur si simplu rahatii aia de vindeau polite ieftine nu mai pot face fata despagubirilor ..aia sunt cu un picior in groapa si ce sa le faca asf -ul ? le mai da o amenda care oricum nu o platesc... Ce face acum ASF face bine, ca inainte de conducerea asta noua cine a tinut pe piata toate javrele si teparii, conducerea veche a ASF care e jumate in parnaie.. Pai vrei servicii ca in vest si platesti 3 mil pe luna, sa fim seriosi. nu are legatura nici cu veniturile nici cu inflatia , cu nimic.... e treaba de costuri ca o reprezentanta in romania nu iti repara mai ieftin ca una din austria, si ce se factureaza chiar si de un service normal e aproape fix ca in vest.. ca daca mergi tu si o repari mai la negreanu e mai rezonabil, dar poate unii din voi au vazut ce sume se factureaza pe asigurari, daca ai plati tu ai face atac de cord.. Sa intre treaba cu istoricul mai adanc si apoi cine e cuminte plateste putin, dar cativa ani o sa fie greu, Totusi cand se aseaza putin treaba o sa faci casco la masina de 40k cu 700 de euro pe an...
    -1 points
  44. important este faptul ca Myx a inteles despre ce este vorba si pe viitor o sa actioneze asa cum ii dicteaza constiinta.... ia zi sefu' cum ti-a venit ideea ca vibreaza lipitura de pe releul de incarcare din cauza rulmentilor uzati de la rotor?
    -1 points
  45. PĂŁi am impresia cĂŁ s-a spus la ĂŽnceputul topicului cĂŁ spĂŁlarea unui DPF e o mare prostie!
    -1 points
  46. atentie ca nici pe e46 nu se potrivesc. si nu din cauza et-ului ci (cred) ca din cauza j-ului ca e doar 6.5 fata de 7 cat este la e46 pt jante pe 16.
    -1 points
  47. Am gasit noi la 35 lei bucata de 5mm..eu voiam unele SH mai ieftine pt jantele de iarna. deci orice set care depaseste 70lei nu ma intereseaza.multumesc si astept oferte
    -1 points
  48. Am rezolvat problema , Am dat o gaura in el cat un spray deodorant si merge masina de sparge , trage foarte bine . Inainte aveam presiune foarte mare intre catalizator si DPF si temperatura foarte mare , 7-800 grade. Acum temp e ok si presiunea e ok. Cand aveam temp mare si presiunea mare pornea regenerarea (ca sa il curate) , acum ca nu mai e nici temp nici presiune , regenerarea nu mai porneste , sau daca porneste porneste la drum intins cand o tin constant la 2000 ture porneste pt 1 min maxim si scoate putin fum, atata tot. DPF nu e scos din soft. Cu 2 sapt inainte l-am dat jos si l-am spalat. CEA MAI MARE PROSTIE AM FACUT , funingina+apa+spuma activa+solutie de motor nu au facut decat sa se imbaxeasca toate acolo. sa facut o adevarata mazga, noroi. Masina trage foarte bine acum, foarte foarte bine m chiar nu exagerez. E vorba de un E60 3000d manual 2004
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.