Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/26/14 in all areas
-
Ăn sfârÂşit am Âşi difuzor spate. PĂŁcat cĂŁ n-am gĂŁsit de carbon, e din ABS dar lucrĂŁtura e excelentĂŁ mai rĂŁmâne sĂŁ se Âşi potriveascĂŁ pe barĂŁ. O sĂŁ-l vopsesc alb Âşi doar partea centralĂŁ va fi neagrĂŁ. http://thumbnails112.imagebam.com/36690/4c3641366897319.jpg2 points
-
DupĂŁ multe ezitĂŁri, din partea mea, și dupĂŁ ĂŽncurajĂŁri venite din partea unor colegi de pe forum m-am hotĂŁrât sĂŁ-mi prezint și eu mașina, pe care am achiziționat-o 2008. Din pĂŁcate din cauza unor probleme de sĂŁnĂŁtate pe care le-am avut și pe care din fericire se pare cĂŁ le-am depĂŁșit ĂŽncepând din 2010 am ĂŽnceput ĂŽncet, ĂŽncet sĂŁ o aduc cât mai aproape de cum am vreau eu sĂŁ arate mașina mea. BineĂŽnțeles cĂŁ am mai și greșit dar cred cĂŁ din dorința de a face totul de unul singur, asta a fost ambiția mea, și a mai fost și problema unui buget pe care nu l-am avut de la ĂŽnceput. Bani cum i-am fĂŁcut, cum i-am și bĂŁgat ĂŽn mașinĂŁ. Cel mai rĂŁu ĂŽmi pare cĂŁ nu am fĂŁcut poze cu ea chiar de la ĂŽnceput de cum am cumpĂŁrat-o. Acestea sunt dotĂŁrile inițiale ale mașinii Modellbezeichnung: 320d AusfĂźhrung: Europa TypschlĂźssel: AS71 E-Code: E46 (4FL) Karosserie: Limousine Lenkung: links TĂźren: 4 Motor: M47DO1 - 2,00l (110kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell AuĂenfarbe: Alpinweiss 3 (300) Innenraum: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT) Produktionsdatum: 04.05.2004 Werk: MĂźnchen Code Standard Equipment S210A Dynamic stability control S548A Kilometer-calibrated speedometer S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German Code Optional Equipment S167A EU4 exhaust emissions standard S1CAA Selection of COP relevant vehicles S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S320A Deleted, model lettering S321A Exterior parts in vehicle color S426A Interior trim finishers, aluminium S428A Warning triangle and first aid kit S473A Armrest front S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S495A 3-point belt and headrest, center rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S550A On-board computer S609A Navigation system Professional S650A CD player S785A White direction indicator lights L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP S915A Delete clear coat S979A Business package II O sĂŁ pun cea mai veche pozĂŁ care am gasit-o pânĂŁ acum1 point
-
Dupa patru ani petrecuti cu un e90 320d (163cp), destul de dotat, care mi-a intrat la inima era timpul pentru o schimbare. Initial m-a tentat un F30, oscilam intre 320d si 328i, dar dupa un drive test cu F10 si tinand cont de faptul ca diferenta de pret nu era exagerata am inceput sa caut un 525d. Dupa parerea mea era compromisul perfect intre cheltuieli si performante si dupa aproximativ o luna de cautari am achizitionat urmatoarea masina din Germania. Model description:525dMarket:EuropaType:XA31E-Code:F10Chassis:LimousineSteering:linksDoors:4Engine:N47D20T1 - 2,00l (160kW)Drive:HeckantriebTransmission:automatischBody Color:Imperialblau Brillanteffekt Metalli (A89)Upholstery:Leder Dakota/oyster (LCCX)Production date:29.06.2012Assembled in:Dingolfing Standard EquipmentS1CCAAuto Start Stop FunktionAuto start/stop function S1CDABrake Energy RegenerationBrake Energy Regeneration S2K1ABMW LM Rad V-Speiche 236BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATAInterieurleisten hochglänzend schwarzInterior trim finishers black high-gloss S4U2AEco proDriving experience switch incl. ECO PRO S548AKilometertachoKilometer-calibrated speedometer S851ASprachversion deutschLanguage version GermanCodeSonderausstattung Optional EquipmentS1CBACO2 UmfangCO2 package S230AZusatzumfang EU-spezifischExtra package, EU-specific S248ALenkradheizungSteering wheel heater S255ASport-Lederlenkrad AirbagSports leather steering wheel S258ABereifung mit NotlaufeigenschaftenTire with run-flat functionality S2TBASport-Automatik GetriebeSport automatic transmission S2VBAReifendruckanzeigeTyre pressure control (TPC) S2VHAIntegral-AktivlenkungIntegral active steering S302AAlarmanlageAlarm system S3AGARückfahrkameraReversing camera S423AFussmatten VeloursFloor mats, velours S428AWarndreieck und VerbandstascheWarning triangle and first aid kit S430AInnen-/Aussensp. mit AbblendautomatikInterior/outside mirror with auto dip S431AInnenspiegel automatisch abblendendInterior mirror with automatic-dip S441ARaucherpaketSmoker package S456AKomfortsitz mit MemoryComfort seat with memory S465ADurchladesystemThrough-loading system S488ALordosenstütze Fahrer u. BeifahrerLumbar support, driver and passenger S494ASitzheizung Fahrer/BeifahrerSeat heating driver/passenger S496ASitzheizung hintenSeat heating, rear S4NBAKlimaautomatik mit 4-ZonenregelungAutom. climate control with 4-zone ctrl S4URAAmbientes InnenlichtAmbient interior lighting S502AScheinwerferreinigungsanlageHeadlight cleaning system S508APark Distance Control (PDC)Park Distance Control (PDC) S522AXenon-LichtXenon Light S524AAdaptives KurvenlichtAdaptive Headlights S575AZusätzliche 12V-SteckdosenSupplementary 12V sockets S5ACAFernlichtassistentHigh-beam assistant S5ADASpurverlassenswarnungLane departure warning S5AGASpurwechselwarnungLane-change warning S5ALAActive ProtectionActive Protection S5DFAAktive Geschw.regelung+Stop&Go FunktionActive cruise control+Stop&Go function S5DPAParkassistentPark Assistent S609ANavigationssystem ProfessionalNavigation system Professional S612ABMW AssistBMW Assist S614AInternet VorbereitungInternet, preparations S615AErweiterte BMW Online InformationExpanded BMW Online Information S616ABMW OnlineBMW Online S620ASpracheingabeVoice control S633AVorbereitung Handy BusinessPreparation, mobile phone, Business S677AHiFi System Professional DSPHiFi System Professional DSP S698AArea-Code 2 für DVDArea-Code 2 for DVD S6AAABMW TeleServicesBMW TeleServices S6ABASteuerung TeleservicesControl for Teleservices S6VAACIC-ZusteuerungCIC-Zusteuerung S6VCASteuerung ComboxControl for Combox P735ABasic PackageBasic Package S7SPANavi Professional/Handyvorber. BluetoothNav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801ALänderausführung DeutschlandNational Version Germany S879ABordliteratur deutschOn-board vehicle literature German S8KAAÖlwartungsinterval 30.000km/24MonateOil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCAFreischaltung Telematik länderspez.Telematics access request,country-spec. S8TFAAktiver FussgängerschutzActive pedestrian protection S8THASPEED LIMIT INFOSPEED LIMIT INFO S8TNATagfahrlicht über Lichtmenü S8V1AHinweisschildLabel P9BDABusiness PackageBusiness Package Masina avea 45.153 km si in mare parte are toate dotarile pe care le cautam. As fi vrut in plus EDC, scaune ventilate si display-ul ceasurilor de bord extins dar sunt incantat de dotari pe care nu le cautam neaparat gen cutia automata sport cu padele, clima pe 4 zone sau volan electric si incalzit. Prima investitie a fost folia pe luneta, geamuri spate si fata si urmeaza sa achizitionez un set nou de covorase pentru ca lipsea covorasul pasagerului dreapta si nu am observat cand am ridicat masina. Nu m-am decis inca daca sa aleg tot velour sau cauciuc. O alta modificare ar fi jantele de vara, ceva pe 18'', dar cred ca voi astepta pana anul viitor deoarece are gume de vara destul de bune momentan. Sper sa va placa:) http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/912/orFsru.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/911/SzIBgT.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/913/oxKS6y.jpg1 point
-
Pentru ca in ultima vreme mediul online este impanzit de reclame agresive ale unor firme, case de avocatura , consultant etc. ce promit obtinerea de despagubiri grase de la firmele de asigurari in urma accidentelor de circulatie si nu numai , pentru ca si eu am fost invitat sa intru cu siteul meu intr-o structura ce se ocupa cu acest lucru, vazand astfel realitatea din spatele reclamelor am considerat ca este cazul sa afle mai multa lume adevarul. In primul rand, ca sa va faceti o idee , “agentului” care “pescuieste cazul” ii poate reveni un comision chiar mai mare de 50 % din cuantumul despagubirilor obtinute. Asta inseamna ca din totalul despagubirilor stabilite de instante pagubitului ii va reveni doar o mica parte. Si asta bineinteles dupa o lunga perioada de timp , pentru ca un proces poate dura si 3 ani de zile. Asta fara sa socotim ca poate dura mult si pana se termina cercetarile efectuate de Politie pentru a se putea inainta dosarul catre instante. Situatia asta se intalneste mai ales in cazul accidentelor cu vatamari corporale grave sau cu decese, pentru ca asta este tinta acestor “rechini” . De reprezentarea pagubitiolor in urma accidentelor usoare soldate doar cu pagube materiale intereseaza pe prea putini. La cazurile de daune totale calculate gresit , la intarzierile de plata a despagubirilor sau la alte abuzuri sau neglijente venite din partea asiguratorilor nu prea se baga nimeni fara sa implice financiar pagubitul odata cu inceperea actiunii . Plus de asta nici nu prea exista avocati sau consultanti specializati in asa ceva. Acum, cand a murit piata imobiliara si s-a cam terminat cu retrocedarile au inceput si casele de avocatura sa isi indrepte atentia spre alte surse generatoare de despagubiri. Si impreuna cu acestia si o parte dintre judecatori , posibil beneficiind si ei pe ascuns la o felie din “prajitura” , acorda sume nejustificate ca despagubire . Dar din aceste sume fiti siguri ca doar o mica parte ajunge la victima. Revenind ,de cele mai multe ori pagubitii au nevoie de ajutor financiar cat mai rapid , cand sunt in spital, cand sunt sub tratament de recuperare sau in perioada in care se chinuie sa isi aduca viata pe linia de dinaintea nenorocitului de accident . In unele cazuri primirea unor sume de bani dupa cativa ani ar putea sa nu mai aduca nicio satisfactie sau beneficiu pagubitului . De aceea nu putine sunt cazurile in care casele de avocatura ofera pagubitilor sume foarte mici in comparatie cu despagubirile meritate cumparand astfel drepturile de despagubire. Pentru aceste firme nu conteaza ca primesc banii in cativa ani pentru ca profitul in urma unei astfel de actiuni este considerabil ! La fel, de multe ori aceste sume cu care se cumpara drepturile de despagubire sunt mult mai mici decat sumele pe care asigurartorul le-ar fi oferit mai repede pentru despagubirea pe cale amiabila. Pagubitul nu are cum sa stie asta pentru ca acesti avocati, consultanti sau ce or fi ei , cu buna stiinta fac greoaie comunicarea cu departamentele juridice ale firmelor de asigurari si de multe ori chiar refuza sa colaboreze cu asiguratorul. Nu mai vorbim de faptul ca una din cauzele principale a scumpirii asigurarilor o constituie chiar sumele mari care au inceput sa se obtina in instante pentru despagubiri, sume din care doar o mica parte ajung unde trebuie si unde este nevoie, adica ..la pagubiti. Atentie mare deci pe cine va bazati sa va obtina despagubiri pentru ca puteti fi pus sub incidenta unui contract de exclusivitate si nu mai puteti actiona dupa propria vointa. Exista cazuri cand firma de asigurari vine cu oferte de despagubire in intampinarea pagubitului iar acesta fortat sa le refuze din cauza unor clauze abusive din contractile de reprezentare. De aceea eu recomand ca inainte sa alegeti calea instantei sa faceti toate demersurile legale posibile sa obtineti o comunicare buna cu departamentele juridice ale asiguratorilor, trecand chiar si peste departamentele de daune unde se stie ca lucreaza mai mult ingineri, persoane tehnice si logice care au insa de multe ori carente in ce priveste comunicarea , interpretarea legilor si nu au o viziune larga asupra daunelor din punct de vedere al despagubirii daunelor morale si a vatamarilor corporale. De aceea recomand ca in cazul in care intampinati orice problema sa faci reclamatii bine concepute si la obiect catre conducerea societatilor de asigurare sau catre ASF . Chiar de curand, mi s-a intamplat sa fiu trimis de o firma de asigurari cu care colaborez, sa iau legatura in vederea constatarii daunelor si a pretentiilor de despagubire ale unui pagubit dintr-un accident de circulatie produs de un asigurat care si-a respectat obligatia de “a-si instiinta asiguratorul cu privire la producerea riscului asigurat”. Astfel s-a aflat de caz si de faptul ca pe langa o masina dauna totala mai exista si vatamarea corporala usoara a soferului pagubit. In prima instanta, pagubitul a refuzat ca firma de asigurari sa vina pentru constatre si cercetare a accidentului, “pentru ca asa ii recomandase avocatul” . In cele din urma am ajuns sa efectuez constatarea daunelor si sa ma intalnesc cu pagubitul si asta in prezenta avocatului pagubitului. Nu mica mi-a fost mirarea cand in urma unei discutii cu acesta sa constat faptul ca nu avea nici cunostinte elementare in ce priveste legislatia asigurarilor . Pe langa asta , desi accidentul se petrecuse in urma cu doua luni nu exista la dispozitia pagubitului , copie dupa asigurarea vinovatului, nici copie a vreunui act al soferului vinovat si al masinii acestuia . Nu exista nici macar o anexa, adresa sau orice altceva emis de Politie care sa arate circumstantele producerii accidentului . Nimic in afara simplei autorizatii de reparatie . De fata cu avocatul i-am spus pagubitului ca acesta nu ii reprezinta cu profesionalism interesul si ca din cauza acestuia are numai de pierdut. Daca ar fi deschis dosarul de daune dupa producerea accidentului in timpul pierdut aiurea firma de asigurari ar fi trimis o adresa catre Politie si aceasta ar fi trimis deja raspunsul si toate documentele necesare despagubirii dosarului de daune. Calculul in ce priveste despagubirea masinii l-am facut pe loc si i-am comunicat omului suma ce trebuie sa o primesca. Aceasta era mult mai mare decat isi daduse cu parerea avocatul si pagubitul a decis sa rupa colaborarea cu acesta pentru ca in schimb acesta ii promisese o suma colosala de zeci de mii de euro pentru despagubirea unei entorse usoare pe care o suferise si pentru care pagubitul nu avea pretentii de despagubire prea mari. Probabil ca in urma a ce am relatat in acest post vor exista voci care vor striga ca prin aceasta interventie apar interesele asiguratorilor dar sa stiti ca nu este deloc asa, iar asta o pot confirma multi dintre colegii de forum pe care i-am ajuta neconditionat atunci cand au considerat ca sunt supusi la nedreptati din partea asiguratorilor sau cand pur si simplu nu stiau cum sa procedeze corect pentru a primi despagubirile cuvenite in urma evenimentelor rutiere neplacute.1 point
-
Produs China,contine 3 piese (acceleratie,frana,restfoot)si accesoriile pentru montaj(suruburi). Am comandat setul pentru masina mea,dar a ajuns dupa ce am vandut masina :-) Este nou sigilat...pret 250 ron.http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/25/e0b1a251e8b580ba620f2d31f98a0cae.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/25/2276c48353ceac4f6fa74e8d52f6f731.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu ai cum sa-l adaptezi. Cauta si tu niste review-uri pe net pentru astfel de kit-uri, sigur gasesti ceva.1 point
-
Du-te si tu intr-un service si ia pe rand la verificat: Robinetul de caldura si caloriferul care este foarte posibil sa fie infundat(asta e banuaiala mea din ce povestesti tu) Legat de consum, in primul rand fa-i o revizie cu bujii si toate cele si vezi dupa aia cum e cu consumul. De asmenea vezi si sondele lambda daca sunt in regula.1 point
-
si mie mi se intampla la fel la inceput, dupa care cautam tot dupa volan schimbatorul si la Audi . Practic schimbatorul de viteze de la E65 e ceea ce se regaseste astazi pe modele cu joystick, doar pozitionarea e diferita si functia de manual, dar ca si functionare sunt la fel.1 point
-
Am pregatit masina de iarna. Au fost polishate cateva elemente care purtau cicatricile inerente unui oras aglomerat, aplicat un strat de sealant si un mini detailing la interior. Ieri am terminat si cu montatul senzorilor de presiune pe rotile de iarna, iar acum cu jantele pe 18" si vopseaua protejata, masina arata mai bine ca niciodata.1 point
-
1 point
-
asa e. eu le-am cumparat pt masina mea e46, nfl si imi ating etrierii fata.1 point
-
atentie ca nici pe e46 nu se potrivesc. si nu din cauza et-ului ci (cred) ca din cauza j-ului ca e doar 6.5 fata de 7 cat este la e46 pt jante pe 16.1 point
-
Daca vreti sa curatati DPF , asta e metoda corecta https://www.youtube.com/watch?v=8AixffdL-V8 , in rest le-am incercat pe toate , credeti-ma , apa spuma activa , solutie de motor , acid , etc bla bla bla1 point
-
Parca ziceai c-o vinzi din motive financiare ...cum de mai bagi bani in ea ? Cu cat a crescut puterea acum ? Farurile galbene nu prea cadreaza , imi aduce aminte de Dacia 1300 ) Ai pus folie galbena pe sticla sau ce ? Shadow line da bine, aici e un plus.1 point
-
Foarte foarte greu de citit ce ai scris acolo, macar de era un pic de spatiu intre aliniate1 point
-
Asta e cel mai frumos: http://downloads.xdesktopwallpapers.com/wp-content/uploads/2012/02/Front%20Side%20Pose%20Of%202009%20BMW%20Z4%20In%20Blue.jpg1 point
-
Sa inteleg ca eu daca am un e46 diesel - 150cp , steptronic ,sa imi consume 10.5 in bucuresti e mult? :) Mi se parea un consum normal in bucuresti pe steptronic.(10.5-11)De obicei cam 10.7 daaa .. enorm.. daca iti consuma mai mult de 8 e stricata :) mie imi ia si 20 cand e super aglomerat la E60-ul meu 530d.. stai linistit ca e buna masina ta :blink:1 point
-
0 points
-
GPL e o porcarie, plus ca instalatia pentru tipul asta de masina e destul de scumpa, si nu se amortizeaza decat intr-un timp destul de indelungat fiind nevoie de o instalatie secventiala.0 points
-
aici erai Arghezi? vezi ca ai uitat sa spui si ca: Masina este un model produs de BMW original Made by BMW0 points
-
Cand a fost inmatriculata in RO si la cati KM? Cati proprietari in RO? Ce inseamna "cumparatorul are optiunea de a plati sau nu aceasta taxa"? Pp ca e Euro 3, ce emisii are ca sa putem calcula taxa (mi-e greu sa cred ca e doar 500 €). Ce presupune "revizia usoara" la spalatoare? Investitii imediate necesare (cauciucuri, discuri, etc)?0 points
-
Da sa ridice pretul poate sta 3 ani cu ea ) vin multi dupa masinin in ro . Si eu stiu 2 vandute asa .0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Variante cu un 320ci din 2001 2.2l 170cp . inafara de incalzire scaune si navi e full.-1 points
-
Taxa este platita, nerecuperata Ca variante, doar cu e90 sau e60-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
VAND BMW 535D F10 Foarte proaspata Din pacate i s-a cam dus prospetimea, pacat, vad ca ii la vanzare de peste 6 luni. Bafta.-1 points
-
-1 points
-
Cand am cumparat masina...avea interiorul ca acum,cu volan m,si maneta de m packet....bara dupa fata trebuia revopsita...iar eu am pus una de M...-1 points
-
-1 points
-
Sunt originale, si da se vor potrivi cu discurile. Dar daca vrei sa le pui iarna nu ti-as recomanda deoarece zapada / sarea afecteaza jantele si nu vor mai fi la fel, iti recomand niste jante pe 15 de tabla iarna si jante de 16 / 17 cara frumoase.-1 points
-
Parerea mea e sa iei masina din Germania chiar daca e mai costisitor...nu se compara cu din cele din tara...asta e parerea si experienta mea bafta !-1 points
-
-1 points
-
E o problema cu motorul ala. Au aparut prin 94 motoare care merg numai cu dragoste si aer, probabil modelul tau e de dinainte?-1 points
-
Nu, e ceva bai cu el. Ar trebui sa te duca inspre 15% la un "mers normal".-1 points
-
Eu zic ca te-ai aruncat prea repede la termostate...caldura iti baga sau nu ? De unde stii ca nu e senzorul de la temp ?!-1 points
-
800 Euro doar jantele sau cu tot cu cauciucuri? sunt cu senzor de presiune .... ca daca nu e imi tot da eroare in bord de la el.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu pot sa neg faptul ca este chinezarie, insa cu siguranta si minim 10 ani de uzura si-au facut simtiti prezenta...-1 points
-
Bmw e36 320i, 150 cp , an fabricatie 1994, interior piele, geamuri electrice fata spate,suspensie sport, ac , abs, hard si soft top , (praguri,bara fata-spate,oglinzi electrice,toate de m originale), toba sport originala,210000 km ,nu are taxa platit(700 euro parca). Masina se afla in Constanta si este a unui prieten Pret 3000 euro neg. tel 0722618585-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00