Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/29/14 in all areas
-
CORECT !!! este un forum pentru pasionati si de CUNOSCATORI... nu stiam ca un forum de pasionati a devenit site de anunturi pentru orice samsar cu texte de autovit. consumul ala de 12 l / 100 km este ca nuca in perete ! constructorul specifica in fisa tehnica a masinii un consum de 17,9 l/ 100 km. dupa o scurta cautare a numarului de telefon... dacia duster http://www.mercadoauto.ro/vehicle/vanzare-dacia-duster-6/ bmw seria 7 http://www.autovit.ro/bmw-740-C34673573.html renault laguna http://www.autovit.ro/renault-laguna-C34855938.html bmw x1 http://www.auto.ro/bmw-x1/2198917.html deci, mai exact: samsar ! hai cu bafta !4 points
-
Folie? De asemenea pana la urma nu inteleg, cum zice si colegul Mike, daca omul e samsar care e problema, poate chiar vinde un M3 ok.3 points
-
12,4% da producatorul consum mediu pt. masina asta http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/62778/BMW-E92-3-Series-Coupe-M3.html2 points
-
Acelasi club BMW, acelasi comentarii aiurea, masina e pt un segment de piata la care multi dintre noi doar viseaza. (Strugurii acriiiiii). F.frumoasa masina, bafta la vanzare.2 points
-
2 points
-
Aveti atasat un document oficial BMW cu DIY pentru montarea instalatie de PDC originala. Pentru cei care nu se descurca cu explicatiile din acel PDF detaliez aici ce legatura aveti de facut : Instalatia PDC OEM este formata din 3 chestii principale : Unitatea de control PDC, Gongul si senzorii. Conexiunile unitatii PDC sunt urmatoarele : Are 2 mufe : MUFA 12 pini ALBA, de la margine : - Pinii 12,11,3 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-stanga - Pinii 5,9,1 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-centru-stanga - Pinii 4,8,7 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-centru-dreapta - Pinii 6,10,2 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-dreapta MUFA 12 pini NEAGRA, de la mijloc : - pinul 6 – firul este de 0.5, culoare OEM maro/negru, si duce la masa - pinul 1 – firul este de 0.5, culoare OEM verde/alb, si duce la siguranta F24 (5A) in blocul de sigurante - pinul 4 – firul este de 0.35, culoare OEM alb/rosu/galben, si duce la K-BUS (te legi la un fir de aceeasi culoare din blocul acela cu grilaj de deasupra sigurantelor) - pinul 12 – firul este de 0.5, culoare OEM albastru/galben, si duce la reverse light switch (te legi la un fir de aceeasi culoare din blocul acela cu grilaj de deasupra sigurantelor) - pinul 8 – firul este de 0.35, culoare OEM albastru/verde, si duce la Gong pe pinul 1 (mufa dinspre mijloc, NU aia de 3 pini de la marginea cercului) care se afla sub torpedoul mic de manusi de sub blocul de lumini Conexiunile Gongului : Are 2 mufe : MUFA 1 pin NEAGRA, dinspre mijloc - pinul vine de la unitatea PDC (vezi descrierea de mai sus) MUFA 3 pini ALBA, de la marginea cercului : - pinul 1 – firul este de 0.5, culoare OEM maro, si duce la masa - pinul 2 - (DOAR LA masinile dupa 2003) firul este de 0.35, culoare OEM negru/rosu, si duce la ceasurile de bord, la mufa de 18 pini ALBA, pe pinul 14 - pinul 3 – firul este de 0.5, culoare OEM rosu/galben, si duce la “Connector Signal, switch off consumer load” (te legi la un fir de aceeasi culoare din blocul acela cu grilaj de deasupra sigurantelor – atentie ca sunt 2 tipuri de fire acolo : pentru reverse si pentru cosumer load off – respecta culorile de legatura)1 point
-
1 point
-
Nu tre sa-l luati de barbat pe omu "samsar" care vinde masina...masina e bestiala...ar trebui sa va rezumati la asta. Bafta la vanzare.1 point
-
1 point
-
Stati linistiti baieti! E termostatu, am verificat cu motoru rece, chiar si inainte de 50°C apa trece si prin radiator, ceea ce n'ar trebui daca ar fi pe inchis termostatu,Mersi oricum de sfat :good:1 point
-
eu in n42b20 am folosit o perioada liqui moly 5w30(top tec)si am fost foarte multumit1 point
-
Acolo motorul conteaza. Majoritatea optiunilor sunt inutile in viata de zi cu zi. Ma rog, exista anumite optiuni care sunt foarte utile in alte tari. Insa, in Romania, unde circuli mai ales in oras, majoritatea optiunilor nu prea au sens. Sunt mai mult pentru show off. Niste chestii in plus care sa se strice. Nu spun ca sunt misto masinile fara optiuni, dar nici sa ai foarte multe optiuni nu e un lucru misto pe o masina sh care a iesit din garantie. Gandeste-te ca daca ai distronic si ai atins un pic masina si nu ai casco, scoti din buzunar peste 2000 euro la prima strigare. Un senzor de parcare e 500 lei nou, totul e enorm de scump. Sau cedeaza caseta de directie cu servotronic si scoti 7000 lei din buzunar.1 point
-
vad ca nu e la fel de usor pentru toti sa inteleaga, asa ca iti explic eu.. nu are nimeni nici o problema cu masina(nu cred ca exista user pe bmwclub care sa nu aprecieze asa ceva), ci cu stilul anuntului si implicit cu persoana care o vinde.1 point
-
in reprezentanta doar pretul e diferit. calitatea nu e tot timpul mai buna.1 point
-
Treaba e simpla si depinde de buget. Cu cat esti tu dispus sa dai pe masina, categoric e39 este alegerea buna. Este o masina foarte frumoasa ca design, cu materiale de calitate in interior si acceptabila la intretinere zic eu. Cum spuneau si colegii depinde enorm cum a fost intretinuta, dar bugetul tau iti va permite sa iei ceva ok si sa-ti ramana si bani pentru reparatii neprevazute (care vor exista cu siguranta ) Un e39 intretinut bine inca intoarce capete pe strada, cel putin a celor carora le place BMW. Nu te gandi la e60 la banii aia (sau poate putin peste) pentru ca o sa-ti iei probabil o cazatura rupta in gura, in care vei baga bani non-stop...si multi. Referitor la comparatia e60 vs. e39, tine de gusturi cu siguranta...dar incearca odata cand ai ocazia sa conduci un e60 cum am avut eu, cu dotarile alea, sa vedem daca iti mai arde de intors la e391 point
-
Daca nu o sa iau masina inapoi o sa optez pentru un e46 320d M pak...ce as incerca ar fi e90 320d M pak lci,dar momentan depaseste bugetul alocat autoturismului. Mai am 2 masini in familie,deci nu transportul este problema...vreau o masina sa i-mi si placa nu sa ma duca "de la moara la gara"1 point
-
Virgil,ti apasat pe butonul ala mic care resetezi km si bagi cheia in contact. O sa-ti apara test 1.....apesi pe butonul mic pana ajungi la testul 19 si ti apasat pe el pana cand iti apare code ON-OFF,cand o sa vezi code ON trebuie sa introduci suma ultimelor 5 cifre din VIN. Dupa aceea o sa se deschida meniul secret si o sa-ti apra din nou test 1,2,3,....etc,apesi pe buton pana ajungi la testul 7,acolo iti arata temperatura antigelului Sper ca m-am facut cat de cat inteles.....succes1 point
-
eu as alege dintre urmatoarele: raport calitate-pret = excelent. liqui moly uite ce ulei iti recomanda: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html si motul e foarte aproape: https://www.motul.com/ro/ro/products/recommendation "castrol" sau asa-zisul "ulei bmw" (defapt este castrol imbuteliat in bidoane cu sigla bmw) mi-as pune doar daca... l-as cumpara personal din germania. cele mai contrafacute uleiuri care se gasesc in romania sunt: castrol, mobil, aral, shell si toate uleiurile de producator (GM, BMW, FORD, AUDI-VW) cea mai mare teapa: uleiul de producator (prost si scump) hai cu bafta !1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
Ai platit taxa si nu ai schimbat bara aia crapata si nici vopsit capacul oglinda de 8luni. Urat... Spor la vanzare-1 points
-
-1 points
-
180k daca sunt reali chiar sunt putini. ala este uleiul recomandat, nici nu te gandi la altceva-1 points
-
Daca il mananca, asta este. Si daca mananca 1L la 2000, care e mult, in 100.000 km cheltui intre 1500 si 2500 lei. Bani care nu ajung pt reparatia motorului ca sa nu consume. Si poate nici nu tii masina atatia km. Ii trebuie ulei subtire pt vanos, valvetronic si anumiti senzori. Plus ca e foarte silentios cu 0w30.-1 points
-
prietene nu mai intreba pe forum daca nu ti cont de parerea celor de aici.. toata lumea iti spune ca e ok uleiu 0w-40 pentru ca e un ulei cu coeficient foarte bun pentru cand e rece si anume 0 ala... ala spune tot.. cand motoru e rece si porneste uleiu e suficient de lichid incat sa urce asa rece cum e prin toate canalele motorului prin vanos si pe unde mai urca si sa isi faca treaba exact la rece cand motoru este cel mai sensibil la uzura... deci daca tu pui 5w-40 cum zic toti fraerii atunci ii scurtezi durata de viata cu multi km.... e mega simplu... pui ulei bun si te tine.. daca il consuma asta e... e ulei.. nu e benzina... completezi si esti atent si mergi cu bine inainte... nu are treaba varsta motorului cu consumu de ulei... poa sa aiba si 400 de mi si sa nu consume sau poa sa aiba 40 de mi si sa pape super mult... eu am un 325i 2002 si ii pun 0w-40 si e mebga bun.. consuma ulei... aia este de la semeringurile de la supape dar aia e alta problema... asa ca lasa ezitarea si asculta de altii care au mai bagat ulei in masina si nu de toti mecanii de prin cartier care habar nu au ce inseamna cifrele alea de pe cutile de ulei.. o zi buna si bafta la alegere btw recomand motul-1 points
-
Nu, normal. Nu stiu care e diferenta. Probabil ca e mai nou. there you go: Tehnologia TITANIUM FST™ este bazată pe polimeri. Acest lucru face titanul solubil în ulei. Astfel îi permite să funcționeze împreună cu Fluid Strength Technology™ integrată în premieră în Castrol EDGE, pentru a oferi o schimbare majoră a puterii peliculei de ulei și a ajuta motoarele să funcționeze la performanțe maxime. Testări tribologice au arătat că uleiul Castrol EDGE îmbunătățit cu TITANIUM FST™ dublează puterea filmului, previne degradarea peliculei de ulei și reduce frecarea pentru a ajuta la maximizarea performanței motorului.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu nu stiu de ce te bagi in seama ...Topicul e deschis de un user si vb si ii dau sfaturi lui,logic. Sa te incalzeasca pe tine raspunsul meu e,da,eu am avut o problema asemanatoare si cauza a fost senzolrul de temperatura,nicidecum termostatele. Deal ?-1 points
-
-1 points
-
nenea si pentru CUNOSCATORI completeaza locatia la profil,este obligatorie-1 points
-
Una peste alta pretul e bun. Ma mir ca nu a venit inca nimeni sa spuna ca e scumpa si cheala si ca el gaseste la 10.000 m3 daca se chinuie putin :frantics:-1 points
-
Da,ai mare dreptate.E foarte urat sa scrii de la titlu si pana la ultima silaba a anuntului cu CAPS LOCK-1 points
-
--- * * BMW M3 CABRIO 420 CP * * --- * CUTIE DKG * * PADELE F1 * * PRET DE IARNA * ULTIMA GENERATIE DE MOTOR M3 ! ! ! EURO 5 ! ! ! START STOP LA SEMAFOR ( CONSUM 12 % ) NU ARE NEVOIE DE PREZENTARE . PENTRU CUNOSCATORI . AVETI SERIA SASIU PENTRU VERIFICARE . PRET VARIANTE 35.000 TEHNIC FARA DEFECT ( INVESTITIE 3800 EURO ( 2X ACTUATOARE + CLAPETA ACCELERATIE ( LE DETIN PE CELE VECHI ) :goodjob: TELEFON 0723.591.688 PRET 29990 EURO ! + 1 POZA-1 points
-
Stare perfecta de functionare ! Motor exceptional, (150 hp), km reali , documentatie completa de la dealerul german 219000 km Motorul functioneaza "la mare arta" ! Dotari: Jante aliaj Climatronic Computer de bord ABS/ESP/DSC Airbaguri Piele pe scaune/fete de usi/schimbator/volan/frana de mana Scaune incalzite Oglinzi electrice + rabatabile electrice Trapa electrica Servodirectie Volan reglabil in inaltime si adancime Scaune reglabile pe inaltime Sistem audio complet original BMW -Radio-cass + magazie CD-BMW Volan sport Comenzi pe volan Cruisecontrol Baterie noua cu garantie Xenon din fabrica Spalatoare de faruri (necesita revizie usoara) Carlig de remorca rabatabil original BMW Luneta cu deschidere separata fata de hayon Alarma Inchidere centralizata din cheie Deschiderea lunetei din cheie Bord cu insertii din lemn Geamuri electrice Senzori de parcare spate Autoturismul este in stare perfecta de functionare Pielea de pe scaune nu are semne de uzura/tocire/rupturi Interiorul este ireprosabil, nefumator Toate optiunile enumerate sunt functionale, nu exista probleme mecanice, nu are erori in bord Consum mic, intretinere usoara O masina performanta si fiabila ITP 2016 RCA 2015 Vigneta valabila Certificat fiscal disponibil Autoturismul functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Masina este model produs in Germania , original Made in Germany Timbru nu a fost platit, cumparatorul are optiunea de a plati sau nu aceasta taxa. Timbru ar fi aproximativ 500 euro Nu accept schimburi Doar plata cash Pret 3490 euro tel 0730214216 Poze-1 points
-
Ce-i drept, nu am simtit nici o diferenta cat timp am tinut uleiul. (doua saptamani) Poate va intrebati de ce doar doua saptamani ? Pentru ca in alea doua saptamani am reusit sa aud un cloncanit la motor ( nu stiu daca a aparut odata cu schimbarea uleiului, sau pur si simplu asa am luat masina si nu am auzit pana atunci), dar la insistentele tatalui ( care zicea ca stric motorul ), am schimbat iar uleiul si acum am un Castrol Magnatec 5w40. Acum, de cand a dat frigul, mi se pare ca invarte mai greu un pic electromotorul, dar nu stiu daca e neaparat de la ulei sau o fi de la baterie. Acum o luna am facut curatenie in masina si am stat circa doua ore cu usile deschise, deci luminile din interior aprinse, si pe langa asta am ascultat si muzica la un nivel moderat, iar cand sa pornesc masina sa o bag in curte nu a mai invartit electromotorul deloc si clantanea in bord. Acum am aceeasi baterie pe masina , dar nu a mai facut figuri sa nu porneasca. ( nici nu am mai stat cu luminile aprinse atata timp )-2 points
-
Vand 2 anvelope Continental DWS 245/40/18 Performance All-Season. Uzura este foarte mica dupa cum se vede si in fotografie (ele sunt garantate in SUA 50.000 mile - 80.000km, eu le-am folosit 20.000km). Sunt foarte foarte bune pentru iarna. Aceste anvelope sunt aduse de mine personal din SUA, deoarece sunt anvelope all-season cu performanta de vara mult imbunatatita, apropiata de a anvelopelor performante de vara. Sunt de asemenea si cele mai bune anvelope all-season pe timp de iarna (tractiunea este foarte acceptabila pentru all-season - sigur intrec niste anvelope mediocre de iarna). Puteti citi review-urile clientilor de la TireRack pentru mai multe informatii. In Europa producatorii de anvelope prefera sa ne minta spundandu-ne ca trebuie sa cumparam 2 seturi de anvelope iar cele all-season nu sunt "nici cal, nici magar". Evident, consumatorul educat din SUA nu ia in seama aceasta propaganda si producatorii sunt fortati sa creeze anvelope all-season foarte performante. Se potrivesc de minune pe puntea spate la BMW-urile seria 3 cu jante de 18" (care vin normal cu 225 sau 255 dar 245 se poate substitui foarte bine), dar evident si la alte masini. La mine au fost montate pe fata (tot BMW seria 3). Pretul este 500RON fix, este deja extrem de mic avand in vedere uzura foarte mica. Tel. 0723512796-3 points
-
Imi cer scuze pentru locatie , Bucuresti . Va multumesc de aprecieri si de comentariile rele, bune , tot timpul se gaseste cineva sa comenteze . Samsar , cum ma vedeti si considerati ca am m ai avut masini la vanzare e treaba voastra . Da M3 l-am luat in primul rand sa merg cu el si dupa sa il vand . In al 2 rand , Carbon-ul este din fabrica si nu este pus de mine (cu o cautare a seriei de sasiu pe bmw archiv era mult mai simplu sa tragem concluzii) In al 3 rand , aveti ce comenta atata timp cat autoturismul ar fi fost rasturnat/km dati inapoi / alt proprietar si il cel mai rau caz furata . Anuntul este copiat dupa un alt site de anunturi , nu am stat sa fac un anunt special pentru forum bmw , poate iesea altceva . Nu are rost sa intram in polemici . Va multumesc si va doresc o zi frumoasa tuturor. :goodjob:-4 points
-
-6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00