Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/30/14 in all areas

  1. Da, corect , am vorbit inainte sa remediez problema cu clapeta si actuatorul , mergea foarte bine dar dupa cateva ore daca o opreai si o porneai , intra in avarie si se limita la 4000 de ture dar intre timp am comandat piesele si le am inlocuit pentru a vinde auto in stare buna. Intentia nu a fost sa induc in eroare cu un consum de 12. Cine cumpara o astfel de masina nu cred ca se uita la consum . Puteam lafel de bine sa vand masina stricata si cumparatorul sa se trezeasca peste 2-3 zile cu ea limitata . Pe test nu aparea nimic atata timp cat nu intra in avarie , asa ca samsar , nesamsar , vand un m3 bun din toate punctele de vedere ,e normal ca suntem romanii si gasim tot timpul ceva de reprosat , rau se face usor , binele se face mai greu !
    6 points
  2. Am vorbit cu baiatul care vrea sa vanda M3-ul si mi-a spus dinainte ca are ceva probleme cu masina in sensul ca merge fara problema 3-4ore dupa care intra in ceva "limp mode" si nu mai porneste...putea la fel de bine sa nu zica nimic si sa am o surpriza cand ajungeam acasa in cazul in care ma hotaram s-o cumpar...consumul de 12 e consum mediu...nu vad nicaieri "eruarea"...printre cate alte anunturi auto mi-a fost dat sa vad chiar nu vad nimic malitios sau rau intentionat...dar chiar deviem grav de la subiectul vanzarii...
    3 points
  3. Ce pretentii? Sa mearga cu masina 4-5 ore inainte sa o cumpere? Un test drive normal e pe la 30min, apoi o verificare pe rampa si un istoric, cam asta face oricine. Deci se putea vinde masina foarte lejer cu problema de limp mode.. Legat de samsari, ei exista pentru ca toti vor masini ieftine si cu cat mai multe dotari posibil. Altfel, toata lumea ar cumpara de la dealeri, ar plati tva samd.
    2 points
  4. Anvelopele all-season sunt anvelope mediocre de vara si de iarna si au fost fabricate pentru tari cu un climat specific, cu temperaturi minime anuale care se invart in jurul inghetului si maxime anuale nu foarte ridicate, nicidecum pentru un interval -20C ... +40C, cum avem de exemplu la noi. Nu pot fi comparate nici cu un set de cauciucuri de vara de top, nici cu un set de cauciucuri de iarna de top, din 2 motive simple: 1. Profilul anvelopelor de vara si al celor de iarna este total diferit. Anvelopele all-season le "combina" pe cele doua. E evident ca un profil dedicat pentru vara/iarna e mai bun decat un profil "amestecat". 2. Compozitia si proprietatile chimice si fizice ale cauciucului folosit pentru anvelopele de vara sunt foarte diferite de cele ale cauciucului folosit pentru fabricarea anvelopelor de iarna. Nu exista cauciuc care sa isi pastreze acelasi set de proprietati fizice si la -20...-10C si la 30...40C. Anvelopele all-season sunt in schimb mai bune decat un set de vara folosit iarna, sau un set de iarna folosit vara. Privit per ansamblu, pe 80.000-100.000 de km, e mai bine sa ai 2 seturi de anvelope, unul de vara si unul de iarna, decat 2 seturi all-season (presupunand ca fiecare set "tine" in jur de 50.000 de km). Parerea mea personala e ca sunt un compromis pentru cei care nu fac foarte multi km cu masina, cu atat mai putin iarna. L.E. : pentru un exemplu video, facut chiar de Continental.
    2 points
  5. 12,4% da producatorul consum mediu pt. masina asta http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/62778/BMW-E92-3-Series-Coupe-M3.html
    2 points
  6. Lol ai dracului imbecilii de Europeni.Versus "consumatorul educat din US " :poke:
    2 points
  7. BMW 320D - Doar 5000km parcursi in tara. Impecabil si ingrijit. Masina a fost recent adusa din AUSTRIA , pe rampa. KM sunt reali, verificati si verificabili la orice reprezentanta. Dotari si detalii: -Interior piele - Foarte Ingrijit -Scaune reglabile - 3 Pozitii -Volan Sport M Piele - Reglabil + Comenzi -Sistem audio BMW Bussines -Cotiera Fata / Spate - Piele -Senzori Anti-Orbire Oglinda Interioara -Lumini Ambientale -Incalzire Scaune Sofer / Pasager -10 Airbaguri -Incalzire Auxiliara Webasto -Sac Ski -Climatronic -Pilot automat -Computer Bord -Senzori Lumina -Senzori Ploaie -Senzori Parcare Spate -Faruri cu Lupa si Xenon Fabrica -Angel Eyes -Spalatoare faruri -Proiectoare Ceata Fata / Spate -Semnale albe fata -Stopuri spate noi -Oglinzi Electrice - Incalzite/Heliomate -Parbriz Incalzit / Heliomat -Geamuri Electrice Fata -ASC + Controlul Tractiunii -ABS -Servodirectie -Cheie Romb + Cheie rezerva -Vopsea originala / Lacuit -Consumabile noi : Distributie / Ulei / Placute / Filtre / Bucse Fata / Arcuri Spate -Folii Omologate Spate + Luneta - Cauciucuri de Iarna NOI cu Aderenta la Gheata + Cauciucuri de Vara Bune -Asigurare + Verificare + Rovigneta Valabile Taxa A Fost Achitata si NERECUPERATA. Ofer Certificat. MASINA SE POATE VEDEA ATAT IN IASI CAT SI IN PLOIESTI. PRET: 4649 EUR
    1 point
  8. Evident. Exista sirocouri atat pe motorina cat si pe benzina. Dar benzinarele in general nu au probleme cu caldura. Randamentul motorului cu aprindere prin scanteie fiind mai mic, degaja mai multa caldura si se incalzeste repede.
    1 point
  9. La spalatoriile cu 11-13 lei apare exact problema de la care a si aparut acest topic si anume vestita spuma activa ( soda caustica ) care ataca elementele cromate si in timp si lacul masinii; oare de ce masinile care vin din strainatate pastreaza un luciu mai bun al lacului chiar daca nu sunt polisate? La spalatoriile automate cu perii se foloseste sampon, chiar daca periile pot lasa urme pe lac si sa nu ofere o spalare tocmai buna, detergentul folosit nu este asa acid. Specific din nou, nu vreau sa fac o spalatorie, daca imi vin 1-2-3 masini pe zi este suficient din pct. meu de vedere, ma adresez celor care sunt la fel de bolnavi ca si mine incat sa tina masina ca un bibelou; sunt spalatorii unde un exterior costa 20-30 de lei, trebuie sa ii mai dai si lui "dorel" o atentie si cam tot acolo ajungi pt. un exterior. Din cate cunosc, nu este nici o spalatorie in afara de tunele ( cu perii ) care sa foloseasca aer pt uscare + microfibre . Vestita piele de caprioara este cea mai mare tampenie pt. stersul masinii pt. ca orice particula de nisip ramasa pe caroserie sau pe carpa poate zgaria lacul; la prosopul de microfibra eventualele "mizerii" patrund printre fibre si nu zgarie lacul.
    1 point
  10. pt un filtru nou nu cred ca e asta problema , E original ?
    1 point
  11. Antigelul se poate lasa in motor 4 ani. G11 facut 1:1, Aral sau Hepu ofera protectie la -37 grade suficient pentru clima noastra.
    1 point
  12. eu cred ca dycu a dat doar un exemplu, adevarat 50 de lei e enorm, dar mai sunt spalatorii de genu in bucuresti unde au preturi maricele, servicii foarte bune si mergi fara grija . Si pe langa au si multi clienti. exemplu: concorso- 30 lei exterior In parcare la vanity ( nu stiu cum se cheama )- 25 lei Un exterior cum trebuie dureaza, si eu as da 30 lei sa faca si prespalare si apoi spalare cu 2bm. De obicei dupa ce o spal la "spalatoria de cartier" unde folosesc carpele mele, produsele mele pentru geamuri cauciucuri etc , mai fac si o trecere cu ONR ( quick detailer) ca sa iasa cum trebuie. Facand un calcul timp/extracosturi e mai ok sa o spal intrun loc care le inglobeaza pe toate.
    1 point
  13. fa un deviz de reparatie in audatex la ce service vrei tu si iti spun sigur ca va iesi dauna totala (cam 12.000 - 14.000 ron e numai sistemul de airbag-uri) , ei sunt obligati sa iti dea 75% din valoarea de catalog (ai grija sa nu te fraiereasca acolo pt ca depinde de foarte multe lucruri valoarea) la dauna totala sunt obligati prin lege sa te despagubeasca in 10 zile lucratoare si dupa ce iei banii o repari tu singur si mai si ramai cu ceva cauta un avocat sau jurist bun care se pricepe la litigii cu asguratorii si in 2-3 saptamani ai banii iti spun lucrurile astea in calitate de patron de service si sunt in cunostinta de cauza ca ma cert cu ei daca nu zilnic macar saptamanal
    1 point
  14. eu folosesc mereu Glysantin G48 si masor concentratia sa fie mereu peste -30grd
    1 point
  15. pai atunci trebuie sa vb cu cel de la casco ce se ocupa de cazul tau si sa ii specifici ca vrei usi originale noi
    1 point
  16. Eu sunt pe ideea self-wash, desi in bucuresti sector 3 nu prea (spre deloc) gasesc ceva de genul asta. Prefer sa dau 30 de lei si sa am eu acces la apa si sapun si aspirator, sa-i fac eu toate astea cu mana mea. De ce ? Pentru ca imi si place, deci ma voi relaxa, e treaba facuta de mana mea, nu va mai trebui sa stau cu emotii ba acolo spala acolo nu spala, plus alte mici avantaje, mie unu mi-e oarecum jena cand ma duc la spalatorie sa stau numai langa el sa ii zic unde sa spele ce sa faca, ce nu a facut...dai banii si ai incredere ca stie ce sa faca doar ca de multe ori nu prea e asa. Asa ca DYC88, daca o sa ai optiunea self-wash, ma alatur.
    1 point
  17. Dacă nu vrei ca suspensia să fie sportivă, Bilstein B4 e ceea ce cauți. La flanșe cumpără Sachs. Mie mi-au venit inscripționate cu sigla și codul BMW. Deci, sunt mari șanse să primești unele originale.
    1 point
  18. Stati linistiti baieti! E termostatu, am verificat cu motoru rece, chiar si inainte de 50°C apa trece si prin radiator, ceea ce n'ar trebui daca ar fi pe inchis termostatu,Mersi oricum de sfat :good:
    1 point
  19. vad ca nu e la fel de usor pentru toti sa inteleaga, asa ca iti explic eu.. nu are nimeni nici o problema cu masina(nu cred ca exista user pe bmwclub care sa nu aprecieze asa ceva), ci cu stilul anuntului si implicit cu persoana care o vinde.
    1 point
  20. nenea si pentru CUNOSCATORI completeaza locatia la profil,este obligatorie
    1 point
  21. ce producator? cel mai ieftin este 165 lei
    1 point
  22. nu mai incerca sa cauti argumente pro sau contra.schimbi ambele termostate si ai rezolvat problema.si eu am patit acelasi lucru.putea fi termostatul principal defect sau cel de la EGR, dar ca sa scapi de batai de cap, le schimbi pe amandoua si problema se rezolva. in locul tau as fi mers pe original. ca cand se defecteaza unul, cand altul :goodjob:
    1 point
  23. E clar ca discutia e inutila daca ai pus intrebarea asta.
    1 point
  24. Mai multe poze cu masina... Si o problema care ma asteptam sa o patesc,cand am cumparat masina am observat ca se deschide cam greu capota,am vrut sa rezolv problema dar cum piesele ajungeau in cateva zile am zis ca o mai aman pentru ca a trebuit sa plec in germania... si amanata a fost! Nu se mai deschide capota de loc! Am fost la cateva ateliere inclusiv la bmw si nu a avut nimeni timp sa se apuce de ea azi! Vad ce rezolv saptamana viitoare! Am vazut pe internet ca e o problema des intalnita la e65! http://i57.tinypic.com/2hpubfo.jpg http://i57.tinypic.com/qog785.jpg http://i61.tinypic.com/2u5qpp1.jpg http://i62.tinypic.com/2v9faj7.jpg http://i59.tinypic.com/2whe5op.jpg http://i60.tinypic.com/2i0rptt.jpg http://i59.tinypic.com/2q317bs.jpg http://i62.tinypic.com/oqc0p5.jpg
    1 point
  25. Unde m-am dus sa intreb pt reparatie m-au intrebat ce eroare i-mi dadea pe tester si le-am zis speed rpm sensor injection pump,si mi-a raspuns da ca se poate face sigur si ca ma costa 600 ron daca o desfac eu si 700ron daca o desface ei,si i-am intrebat in ce consta reparatia si incepuse sa-mi insire acolo fel de fel de teoreme si la urma la luat gura pe dinainte si ia scapat cuvantul tranzistor ,si mai demult am mai avut expierente dinastea cu tranzistori de la AC ,(la alte masini ,unde la service mi-au zis ca tre sa cumpar jumate de masina ca sa schimb AC),si la urma am rezolvat-o singur si pe aia. Acum sper sa mearga .
    1 point
  26. Eu zic ca pierzi vremea. Am schimbat si eu tranzistorul la un VP44. Degeaba. Apoi am trimis-o in Germania la reconditionat si functioneaza perfect. Masina avea aceeasi eroare cu "neddle motion sensor defect".
    1 point
  27. Eu am 4 cilindri si merge ca unul cu 6 cilindri,ce naiba sa votez ?
    1 point
  28. Toate aceste optiuni exista pe e46. De ex eu inafara de trapa, cutie automata, oglinzi rabatabile electric restul le am pe e46 Exista si astea, doar ca nu le am eu.
    1 point
  29. asa e cand esti tanar visezi liniute si in somn si mergi si cu 180 in oras, dupa un timp te saturi si revii la ganduri mai bune, de ex sa ajungi acasa intreg, asta daca ai scapat in prima faza intreg ...normal
    1 point
  30. am avut v8 si acum am diesel 2.0, mergea ok v8-ul de 4800 dar papa ulei si ma usca de bani, la benzina si taxe. Decat sa decartez 20 de milioane lunar plus impozit 70 si vo' stricaciune minora de mii de ron (ca deh, te taxeaza in service in functie de clasa chiar daca masina e de 7 ani) mai bine ascult caraitul de diesel si-n somn.
    1 point
  31. Detaliile anuntului au fost luate de pe un site pe care aveam scrisi km. 237.000. Ce mor eu cand se baga lumea in seama aiurea. Ati putea fi respectuosi, eu nu v-am jignit cu nimic. Aveti toti 12 ani ? Sau sunteti NFTHH ? Eu de volan am crezut ca e M. Scuzati domnule ironic. VIN-UL o sa il postez maine, nu vand deobicei masini si nu am stiut ca e asa important, regret. Sunt oameni care schimba cheia, m-am gandit sa specific asta si exista si alte configuratii ale sistemului audio de aceea i-am precizat modelul. Nelule tata, trebuie sa iti explic cum ajunge o rampa din Austria in Romania ? Nu te duce capu' sa intelegi cam cum sta treaba cand aduci o masina pe rampa ?
    0 points
  32. Cand am luat S5-ul l-am luat din Bucuresti si desi avea doar 17.000km tot am mers la reprezentanta si contra unei sume i-au facut verificari cap coada, vizuale/mecanice/computer etc etc...in general cam asa se procedeaza, daca e ceva de rezolvat la ea si cumparatorul totusi vrea masina se scade din pretul acesteia, punct. In continuare cred ca deviem grav grav...e un topic de vanzare si deja astea devin atacuri directe la vanzator ...
    0 points
  33. NU ca iau apararea samsarilor dar toti ii injurati si ii blamati dar cand isi vinde un user masina cinstit la un pret corect sariti toti pe el, domneeee pai uite ca e un e46 cupe pe autovit, tu ai vopsit o aripa si o usa si vrei atat, huooo. Suntem Romani si asta se va cunoaste din totdeauna.
    0 points
  34. Nu puteai . la 4-5 mii de euro ,da.Dar la 30.000 de Euro,nu .Cine iti da 30k pe o masina ,are niste pretentii- nu e chiar ultimu' prost de pe strada.Asa cred.
    0 points
  35. 12,4% da producatorul consum mediu pt. masina asta cine cumpara o masina ca aceasta nu o ia pentru consum,problema e ca vanzatorul vrea sa induca lumea in eruare pe un forum bmw,atat.
    0 points
  36. Imi cer scuze pentru locatie , Bucuresti . Va multumesc de aprecieri si de comentariile rele, bune , tot timpul se gaseste cineva sa comenteze . Samsar , cum ma vedeti si considerati ca am m ai avut masini la vanzare e treaba voastra . Da M3 l-am luat in primul rand sa merg cu el si dupa sa il vand . In al 2 rand , Carbon-ul este din fabrica si nu este pus de mine (cu o cautare a seriei de sasiu pe bmw archiv era mult mai simplu sa tragem concluzii) In al 3 rand , aveti ce comenta atata timp cat autoturismul ar fi fost rasturnat/km dati inapoi / alt proprietar si il cel mai rau caz furata . Anuntul este copiat dupa un alt site de anunturi , nu am stat sa fac un anunt special pentru forum bmw , poate iesea altceva . Nu are rost sa intram in polemici . Va multumesc si va doresc o zi frumoasa tuturor. :goodjob:
    0 points
  37. Acelasi club BMW, acelasi comentarii aiurea, masina e pt un segment de piata la care multi dintre noi doar viseaza. (Strugurii acriiiiii). F.frumoasa masina, bafta la vanzare.
    0 points
  38. Daia suntem unde suntem....ca gandesc multi ca tine asa,ce ba eu sunt fraier sa dau bani,lasa ba ca nu polueaza al meu cel mai mult si uite asa usor usor ne ducem mai la vale ... Pacat !
    0 points
  39. asa am si eu un 520d din 2006. La fel am scos si eu filtru de particule.CEI DE LA bmw mau trimis unde,doar ca trebuie pus alt soft pe masina cum ca nu are filtru de particule ,sa nu iti deie eroare in bord.Partea proasta e ca dimineata cand o pornesc scoate ceva fum albastru cateva sec.Bafta
    0 points
  40. Inteleg. Am sa le transmit mecanicilor de la BMW ce e cu ei in viziunea ta. Tin sa zic ca problema poluarii nu ma intereseaza deloc. La noi in tara merg tot felul de rable si Dacii si camioane si pot sa continui lista cu x exemple incat nu cred ca Bmw-ul meu fara filtu de particule afecteaza poluarea Romaniei. Iar daca ar fi sa inlocuiesc in formula ta de calcul pentru Euro masinii ar iesi ca ar avea Euro 3, o norma de poluare extraordinara zic eu pentru Romania. Daca toate masinile ar avea Euro 3 atunci ne-am putea declara tara cu cea mai buna calitate a aerului din lume.
    0 points
  41. si mie mi se intampla la fel la inceput, dupa care cautam tot dupa volan schimbatorul si la Audi . Practic schimbatorul de viteze de la E65 e ceea ce se regaseste astazi pe modele cu joystick, doar pozitionarea e diferita si functia de manual, dar ca si functionare sunt la fel.
    -1 points
  42. Eu zic ca te-ai aruncat prea repede la termostate...caldura iti baga sau nu ? De unde stii ca nu e senzorul de la temp ?!
    -1 points
  43. Nu pot sa neg faptul ca este chinezarie, insa cu siguranta si minim 10 ani de uzura si-au facut simtiti prezenta...
    -1 points
  44. Am rezolvat, se poate inchide, este 100ron nou. Multumesc BMWCLUB pentru gazduire.
    -1 points
  45. Cumpar senzor ulei BMW e46 Sedan 318i NFL 87 KW. Doar BUCURESTI. Stefan 0785728450 Este vorba despre senzorul care sta in baia de ulei, care daca este stricat apare becul galben la ulei la pornire. NU veniti cu preturi sf, este 188ron nou!.
    -1 points
  46. pai cine credeai ca vinde o masina cu numere rosii?
    -1 points
  47. Nu tre sa-l luati de barbat pe omu "samsar" care vinde masina...masina e bestiala...ar trebui sa va rezumati la asta. Bafta la vanzare.
    -1 points
  48. Eu as strange de coaie samsarii astia,cu niste dosare pe inselaciune.asa,cativa,sa mai stie de frica.
    -1 points
  49. La mine 120d 163 automat consuma fix 7 % la 120kmh mers constant autostrada. Cand te gandesti ca un Golf 6 tdi 140 cai cu dsg ia sub 5% la viteza asta, parca e cam mult cat ia bmw. Sent from my iPad using Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.