Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/02/14 in all areas

  1. Nelule tata, iar ai dat cu bata in balta. Vrei sa ne certam pe prostii ? Suntem intr-un mediu academic si eu nu stiam ? Tastez repede , mai sar cate un spatiu si folosesc termeni populari, ce sa zic m-ai dat gata. Daca tot ai asa mari "arfe" de profesor ia apuca-te tu si foloseste diacritice , mergi tu pe drumul catre perfectiune si lasa-ma pe mine sa ma port de parca as incerca sa vand o masina , nu sa inchid o vanzare de cateva milioane de euro cu o corporatie. Rog un moderator sa inchida postul, sunt prea nesimtiti si plini de aere oamenii de aici. Apropo prietene, ca vad ca te tragi de sireturi cu mine. Eu la 40 de ani mi-as f**e nevasta cat as mai putea, in loc sa sa ma cert cu un pusti de 20 de ani pe un forum, explicandu-i ca in graba uita sa puna un spatiu si nu vorbeste dupa dictionar. Ia spune-mi, esti calcat in picioare zi de zi, ai o viata de c***t si incerci sa scapi de complexe aratandu-te superior in fata unui tanar pe forum ? Cat de deranjat ai putut fi de un simplu anunt de vanzare...
    4 points
  2. la cum arata lovitura cu piese sh originale nu are voie sa treaca de 1000 euro reparatia ,cea mai buna varianta e sa iei banii daca iti dau 3000 euro si mai si ramai cu ceva pentru nervii facuti
    4 points
  3. E o tiganie odioasa, degeaba are 15 kituri pe ea daca are faruri halogen, volan normal, interior textil samd. Nu imi place absolut nimic la masina aia..
    3 points
  4. Treaba e simpla si depinde de buget. Cu cat esti tu dispus sa dai pe masina, categoric e39 este alegerea buna. Este o masina foarte frumoasa ca design, cu materiale de calitate in interior si acceptabila la intretinere zic eu. Cum spuneau si colegii depinde enorm cum a fost intretinuta, dar bugetul tau iti va permite sa iei ceva ok si sa-ti ramana si bani pentru reparatii neprevazute (care vor exista cu siguranta ) Un e39 intretinut bine inca intoarce capete pe strada, cel putin a celor carora le place BMW. Nu te gandi la e60 la banii aia (sau poate putin peste) pentru ca o sa-ti iei probabil o cazatura rupta in gura, in care vei baga bani non-stop...si multi. Referitor la comparatia e60 vs. e39, tine de gusturi cu siguranta...dar incearca odata cand ai ocazia sa conduci un e60 cum am avut eu, cu dotarile alea, sa vedem daca iti mai arde de intors la e39
    2 points
  5. Mult noroc si multa rabdare ! Asa cum ai pus'o la punct prima oara cu siguranta o s'o pui si acum !
    1 point
  6. motane, tu gandesti ce scrii, sau doar tastezi?
    1 point
  7. Asa pornea a mea. Am schimbat bujii releu si facea la fel. Schimba si cablul care vine la releu.
    1 point
  8. Lol. Nu, cine ti-a spus asta e total pe dinafara! Softul trebuie modificat! DPF trebuie eliminat din SOFT ca sa functineze masina cum trebuie. Pai explica-mi si mie de ce s-a copiat softu de pe masina inainte de eliminare fizica si apoi s-a pus inapoi? Sa nu vada softu ca elimina DPFu si sa se sperie? sau ce?
    1 point
  9. nu este vorba de asta...cei de la bmw recomanda schimbarea filtrului cu unul nou. dar daca e vorba de eliminarea lui, suntmulti care chiar stiu sa faca treaba asta ca la carte. totul este sa te documentezi inainte.nu sa te duci la nea vasile cizmarul. ca sa functioneze masina cum trebui, este nevoie deeliminarea filtrului de particule si din soft.nu numai fizic.ceea ce ei nu au facut...daca e asa cum spui tu
    1 point
  10. pai de ce l-au copiatsi dupa ce au scos filtrul l-au pus la loc?ca sa iti ia banii si pt asta? vezi ca pdf-ul se rezolva cu adobe reader ) DPF
    1 point
  11. probabil din cauza softului masina isi face regenerari ale DPF (chiar daca acesta nu mai exista). Eu zic sa te duci la cineva mai priceput (gasesti si aici pe forum un baiat care pare ok)
    1 point
  12. Ai mare dreptate, pe la 12 ani am invatat definitia la rampa si la platforma. Hai sa ti le prezint si tie: RĂMPĂ, rampe, s. f. 1. PlatformĂŁ (la nivelul pardoselii unor vehicule) care ĂŽnlesnește ĂŽncĂŁrcarea și descĂŁrcarea mĂŁrfurilor; PLATFĂRMĂ, platforme, s. f. I. 1. SuprafațĂŁ orizontalĂŁ planĂŁ a unui vehicul, a unui aparat de ridicat etc. pe care se ĂŽncarcĂŁ mĂŁrfuri, vite etc.; p. ext. vagon sau camion deschis, fĂŁrĂŁ pereți și fĂŁrĂŁ acoperiș, utilizat pentru transporturi In al doilea rand cu km, am fost aproape cu cei 300.000. De obicei, cum spun eu, nu ma insel. Deobicei, cum spui tu, aduci masini cu rampa din Austria Succesuri, cum spui tu, sa iti mai spun ca se scrie cu litera mare doar la inceput de porpozitie?
    1 point
  13. Sunt bratele mari de pe fata, sunt TRW si provin de pe masina mea la care am schimbat tot pe fata dar ele sunt in stare buna fara pivoti sau bucsile rupte sau cu joc. Am si poze. Le dau ieftin cu 150 lei amandoua pt ca e pacat sa le arunc. Sau schimb cu altceva folositor. tel.0765965689
    1 point
  14. dycu are dreptate ce zice si cred ca sunt singurul care a inteles ca vrea spalatoria doar ca ciubuc si ca "instrument" in etapa de pregatire pentru corectie. e deajuns sa citesti pe 1-2 forumuri straine cum isi spala unii masina in curte, cu o investitie minima ( lancie spumanta / sursa de apa cu presiune moderata pentru prespalare si 2 galeti cu gritguard, burete, brushuri etc. pentru spalarea efectiva.) Uscarea cu aer este o fita deja dar daca doreste sa se investeasca in asa ceva este bine venit. Oricum uscarea trebuie completata cu o stergere cu microfibre in locurile greu accesibile. Si o microfibra este okey pentru sters, eu de exemplu am o microfibra care poate sa stocheze aproximativ 5 litri de apa in ea (e conceputa ca o punga) dar nu ai nevoie de atat de mult pe o masina care are protectie. Cat despre pielea de caprioara, mi se pare o inutilitate. Ce cumparati voi din carfur cu 20 de lei nu este caprioara, ci un material sintetic. O carpa de "caprioara" adevarata costa aproximativ cat o microfibra premium si nu este la fel de eficienta . Din nou, poate voi nu intelegeti dar o microfibra pentru sters decenta pleaca de la 15 euro , aici nu se vorbeste despre cele KENT sau CAREFOUR. Cat despre produse, da ... sunt mai scumpe decat cele din spalatoriile normale dar nu cu foarte mult raportat la spalare, o fi un sampon auto de calitate in varianta de 500 mL "o avere" dar varianta de 5L este substantial mai ieftina. Cat despre container si adus si etc, chiar nu trebuie sa te complici, sunt site-uri gen elitecarcare din straintate care au preturi foarte bune, transport relativ ieftin si nu esti obligat sa iei cantitati industriale. Si-ti mai vine si la usa, factura tot ce ai nevoie ( la preturi aproape jumate ca in Romania). Ba chiar poti discuta un discout cu ei pentru comenzi mai mari si regulate. El nu vrea cine stie ce mare atelier de detailing, ci doar un loc unde sa si faca treaba. Eu am investit mai putin de 10 milioane in produse de detailing si am cuprins aproape toata plaja de produse, de 30 de milioane ma gandesc ca iei tot ce ai nevoie pentru un start-up de atelier.
    1 point
  15. Nu inteleg exact.. softul a fost modificat? Daca da, poate nu a fost modificat cum trebuie.. nu are voie sa-ti creasca atat de mult consumul. Eu zic ca e de la soft.
    1 point
  16. Volan complet la 500 ron + 15 lei transport prin Fan Courier. 0761.43.92.16 - Bogdan Craiova
    1 point
  17. multumesc pentru raspunsuri. Am mai cautat pe net si am vazut ca temperatura trebuie sa fie undeva in 90-95 de grade. Oricum, tinand cont ca de abia ieri am costatat problema de incalzire, maine dau jos termostatul de la egr sa-l verific. Daca scapa aer o sa comand marti unul nou. Sa speram ca se rezolva problema. altfel trebuie sa ajung in service pentru cel principal. pe frigul asta nu ma tin oasele sa-l schimb in aer liber
    1 point
  18. am avut in ultimii 5 ani numai bmw cu motorizari n42 si singurul ulei cu care am mers a fost bmw 5w30, este bine cunoscuta problema acestor motoare cu simeringurile de supape , in principiu este cam singura cauza pentru consumul de ulei la acest motor si am avut cazuri in care dupa schimarea simeringurilor de supape si epurator gaze de la un consum de 1L / 100-200Km s-a ajuns la consum de ulei 0 intre schimburi toate problemele acestor motoare se datoreaza intretinerii necorespunzatoare - am avut motor care la 90.000 km consuma ulei in razbunare si motor care la 240.000km nu consuma deloc singura problema a acestor motoare care nu depinde de intretinere este distributia care si ea costa mai putin schimbul decat o distributie pe curea(ex. VW) care are un interval de schimb regulat in concluzie la capitolul consumabile mergeti cu ce zice producatorul indiferent de nr de km ai masinii, dar in schimb nu mergeti cat zice producatorul pentru ca intervalele de service date de ei sunt pentru cu totul alte conditii decat la noi
    1 point
  19. Ce pretentii? Sa mearga cu masina 4-5 ore inainte sa o cumpere? Un test drive normal e pe la 30min, apoi o verificare pe rampa si un istoric, cam asta face oricine. Deci se putea vinde masina foarte lejer cu problema de limp mode.. Legat de samsari, ei exista pentru ca toti vor masini ieftine si cu cat mai multe dotari posibil. Altfel, toata lumea ar cumpara de la dealeri, ar plati tva samd.
    1 point
  20. Iti dau un sfat prietenesc - Ia si citeste ce s-a tot scris despre motorul asta, aici pe forum. Sigur vei afla multe informatii care iti vor fi de folos. NU mai chinui motorul ala cu Castrol Magnatec 5w40 ... iti bati joc de el. Eu am N42B20 de 5 ani si NICIODATA nu as pune in el Castrol Magnatec 5w40. Pt motorul asta trebuie 0W30 sau 0W40 cel mult 5W30.
    1 point
  21. nu stiu cum poti sa iti comanzi uleiul perfect pt n42 adica 0w40 si apoi sa vii si sa spui mi-am pus 5w40 si magnatec.
    1 point
  22. Unele sunt utile, altele sunt doar mofturi. Active Steering si servotronic sunt misto intr-adevar. Insa Head Up display e un moft. Si asa sunt multe altele. Multe gadgeturi menite sa-ti scoata mai multi bani din buzunar. Oricum multe masini sunt configurate ciudat. Tot felul de optiuni foarte scumpe si nu foarte utile, dar in acelasi timp lipsesc unele super utile. De exemplu, masini cu halogen si fara comenzi pe volan, dar care au scaune electrice din piele. Dupa mine, xenon-ul, comenzile pe volan, clima automata si un sistem audio decent sunt optiuni de bun simt care nu trebuie sa lipseasca.
    1 point
  23. pt n42 ar trebui sa alegi 0w40.
    1 point
  24. Nu cred ca e vorba de dotari, fostul e60 a lui @blo avea destule.
    1 point
  25. Eu l-as cumpara doar pt siatemul de sonorizare "bussines" Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  26. Volanul de M unde e? Il tii de rezerva in portbagaj?
    1 point
  27. Daca nu era cheia in romb o cumparam eu. Dar nu imi place rombul asa ca o sa mai caut poate gasesc si alte forme.
    1 point
  28. 5.000 de km in tara si 300.000 afara? Cum vine asta cu adusul din Austria pe rampa? Nu mai zic nimic de cauciucurile cu aderenta la gheata... Anunturi de genul acesta zici ca sunt facute de politicieni, care cred ca toti sunt niste prosti si merge si asa, cu vrajeli de doi lei. Nu prea mai merge stimabile! De ce nu faci un anunt ca la carte cu nr de km, carte service, VIN, etc?
    1 point
  29. Adevarul ca E39 a fost super masina la vremea ei , inca arata bine si ar merita luata una ingrijita...
    1 point
  30. Fostul meu e39,pe care o sa il iau inapoi :-) http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/12b108bff0590a9c304798cab9523bad.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/491b4cae1e53dc81e1df2f1889ba8ccd.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/6f8f1ffa91c7edf6cfb957d94ac8348d.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/e0786d67a657713cee9d3650da6d5a52.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/815e83ba6c3af86b603fafdd03b699f7.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/da3be166d7be886ce62f9cc45c2103d5.jpg Si mai stiu cateva foarte frumoase :-)
    1 point
  31. Luna trecuta am facut un an de cand ne-am "cunoscut".Asa arata anul trecut pe vremea asta: http://s12.postimg.org/ufs20a0j1/poze_iphone_277.jpg
    1 point
  32. Ăn sfârÂşit am Âşi difuzor spate. PĂŁcat cĂŁ n-am gĂŁsit de carbon, e din ABS dar lucrĂŁtura e excelentĂŁ mai rĂŁmâne sĂŁ se Âşi potriveascĂŁ pe barĂŁ. O sĂŁ-l vopsesc alb Âşi doar partea centralĂŁ va fi neagrĂŁ. http://thumbnails112.imagebam.com/36690/4c3641366897319.jpg
    1 point
  33. Exact din aceasi faza m-au frecat pe mine aia de la UNIQA acum vreo 3 ani, nu vroiau nici cum sa imi plateasca dauna pe motiv ca piz*a de la volan a scris ca ea nu e devina. Pana la urma s-a rezolvat cu reclamatie la CSA si cu o amenda faina pentru astia de la uniqa.
    1 point
  34. pai cam toate firmele sunt in rahat, de bine ce merge piata asigurarilor uite ce fac astia.. http://themoneychannel.realitatea.net/service-urile-cer-desfiintarea-asf/
    1 point
  35. nu prea, te da in judecata solidar cu asigurarea, daca avocatul ala are macar 2 neuroni, si pe care prinde primul il executa.. si tu esti mai usor de prins decat o societate de asigurare. si pana iti scoti tu bhanii de la asigurare ce faci ? doamne fereste pocnesti ceva mai scump.
    1 point
  36. M-am razgandit nu o mai vand... nu este vreme de vandut masini...
    1 point
  37. nivel crescut de daune exista si in ... 2011. si atunci reprezentantele aveau fix aceleasi tarife ca si acum in timp ce pretul la rca era mult, mult mai mic decat e acum. si nu cred ca a dat faliment vreuna din companiile de asigurari. orice asigurator despagubeste repede si fara probleme daunele mici, in schimb pt daunele majore, peste 50-100 de milioane de la orice asigurator vezi banii mult mai greu. cresterea asta de preturi e total artificiala cu atat mai mult cu cat in acest moment nici modalitatea de aplicare a tarifelor nu este in regula. gandeste-te ca unul care are masina pe numele lui plateste 10-20 mil pe an iar vecinul lui de aceeasi varsta plateste 2 mil ca are masina trecuta pe numele tatalui.
    1 point
  38. Salut , exista posibilitatea sa fi interesat de un schimb cu: http://olx.ro/oferta/bmw-e46-318i-118hp-ID1j1ww.html ?
    1 point
  39. Am urcat mai multe imagini cu masina http://i62.tinypic.com/33vd7wp.jpg http://i62.tinypic.com/jz7kgl.jpg http://i58.tinypic.com/wqq7ox.jpg http://i61.tinypic.com/2eo9vg4.jpg http://i62.tinypic.com/15p48j4.jpg http://i61.tinypic.com/2dcakpw.jpg http://i59.tinypic.com/2eda5o3.jpg http://i59.tinypic.com/8yx9pd.jpg http://i60.tinypic.com/167pb13.jpg http://i59.tinypic.com/20kbs5k.jpg http://i58.tinypic.com/16kyyyq.jpg http://i62.tinypic.com/2l8x934.jpg
    1 point
  40. problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.
    1 point
  41. Aceleasi simptome la mine --> Volanta avea joc; am luat kitul LuK cu totul: ambreiaj,volanta,placa,rulment... , problema rezolvata.
    1 point
  42. ok, Pe masina am dat 2500 E Piesele pentru conversie 350 E Taxa 555 E Iar aproape 900-1000 E am dat la RAR,RCA,NR PREFERENTIALE,IMPOZIT PE TOT ANUL,ULEU ORG BMW,TOATE FILTRELE MANN,ETC. TOTAL=4300 E De aici trageti voi concluzia daca se merita o masina din UK ,eu zic ca da Am fost dispus in tara sa dau si 6000 E pe un e 46 dar nu pachet M , uita asa am un E 46 pachet M de toata frumusetea :goodjob:
    1 point
  43. Din Olufsen sunt doar o parte de difuzoare inca. Dar dupa testele mele comparative, difuzoarele de Olufsen redau mult mai fidel si mai natural sunetele. Nebunie Puiu', nebunie! Da' ce sa fac, nu ma pot abtine. Dintre toate iubitele, e singura care isi merita investitia. Hitman, sa stii ca putini ar aprecia toate astea la o eventuala achizitie. Poate doar un pasionat adevarat.
    1 point
  44. Am scapat de vechiul LED de avertizare. Gata si display-urile mari. Ziua: http://www.youtube.com/watch?v=Vh_OOIv3T74 Si noaptea: http://www.youtube.com/watch?v=dMQ8l7KKWBU&feature=youtu.be Sistemul porneste odata cu sirocoul, are 2 display-uri montate in interiorul parbrizului, respectiv lunetei (alb pe parbriz, rosu la luneta) si senzori de lumina. Isi creste liniar intensitatea ziua si scade in intensitate noaptea. Se poate vedea ce se intampla daca luminez senzorii cu lanterna. Lumina e atat de intensa incat noaptea daca ar functiona la maxim, n-ai putea-o privi. Le-am construit cu senzori pentru a nu atrage privirile in functionarea nocturna. Daca sirocoul inca functioneaza, la punerea contactului display-urile se opresc si ramane doar un mic LED SMD in spatele display-ului, vizibil doar din habitaclu. Inca n-am curatat surplusul de silicon de la lipirea pe parbriz. Asta daca va intrebati ce sunt neuniformitatile alea pe langa el.
    1 point
  45. ar merge mai bine culoarea oem la jante, parerea mea
    1 point
  46. Ca sa clarificam semnificatia unor expresii (sa nu fim indusi in eroare) : CCC = Car Communication Computer CIC = Car Infotainment Computer M-ASK = MMI Audio System controller MOST = Media Oriented Systems Transport Asadar : problema mea ar fi : comunicarea prin fibra optica este intrerupta in Mask unit (unitate navigatie - in cazul meu, unitate dvd business) mai exact in inelul MOST. Din cate am inteles (poate am inteles eu gresit acest capitol), sistemul Business face parte din CCC, respectiv sistemul Professional face parte din CIC (iDrive Professional Navigation (CIC)). Ideea este ca indiferent ce notiune ce inseamna, tot am o problema care (din cate am inteles) nu pot rezolva prea ieftin : doar o unitate MASK II Business cum am eu (DACA as gasi - momentan nicaieri nu am gasit) ma costa la dezmembrari cel putin 200 de euro. Cumva nu imi vine sa cred ca nu se poate repara nimic. Am crezut ca lesin cand mi s-a comunicat pretul unui asemenea modul mask la Bavaria BMW : 11.000 LEI (in promotie si DOAR unitatea, fara monitor).
    1 point
  47. Pai si care e faza ca nu inteleg. Crezi ca ai descoperit roata sau ce? 90% din samsarii din tara cumpara masinile fara sa le vada, si 90% din cazuri sunt exact asa cum sunt descrise. Si sunt masini bune cu km de la 150 de mii in sus, cu istoric de service etc. Singura chestie e ca romanu vrea sa vada 100k km in bord si samsaru le face pe plac.
    1 point
  48. [pai daca vrei sa aflii problema..e simplu..vezi ca in habitaclu deinspre motor intra 3 furtune de apa.pune mana dupa ce ai mers cu caldura pornita pe cele 3 furtune..daca sunt calde toate 3 atunci electrovalvele sunt bune..dar cel mai probabil sunt calde doar 2..adica returu si caldura pentru unul dintre pasageri.celalalt este rece..spune.ne si noua rezultatul ca sa iti dam sfaturi in consecinta
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.