Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/14 in all areas

  1. Asta nu e o solutie...in tarile alea sunt mult mai scumpe asigurarile, pe langa altele. Sunt de acord ca avem unele taxe aberante, insa nici populatia nu se comporta ca in tarile civilizate. Oameni cu un venit mult prea mic, au masini pe care nu si le permit, traind la limita supravietuirii. Exista si mijloace de transport in comun, bicicleta sau mersul pe jos. Insa romanii in general sunt prea comozi sa faca niscai eforturi, fiind extrem de importanta imaginea. PS: vorbesc la modul general, din observatiile proprii, studiind cum e si prin alte parti (atat in vest cat si in est)...deci sper sa nu o ia nimeni personal sau ofensiv.
    5 points
  2. Fratilor voi glumiti?adica masinile voastre au : -senzor temperatura lichid racire dus -sonda lambda dusa si va plangeti ca masina merge prost?? de pe google You are getting a specific error code for that sensor ie 115 (coolant temperature sensor circuit malfunction). Nothing else would cause this other than the sensor itself. The coolant temperature sensor works with the MAF sensor and lambdas to control fuel/air mix. The lambdas are brought into operation (ie heat up and start switching) by the signal sent to the ECU by the coolant temperature sensor.
    4 points
  3. 750iL Să știi o treabă...
    4 points
  4. Am reusit eu sa pastrez clasa si daca am schimbat masina. A durat cam 6 luni, dar mi-au facut retur la suma. Ce trebuie mai exact, cerere+dovada de ultima asigurare cu clasa B (ori adeverinta, ori ceva)+copie act vanzare-cumparare a masinii. Conteaza si sa vrea respectivul broker, trebuie sa insiste. Nu inteleg totusi de ce nu se respecta legea, clasa bonus e legata de CNP nu de masina, scrie clar in lege.
    3 points
  5. Pai din ce spui tu aici, pari un foarte mare cunoscator, deci de ce ne intrebi pe noi astia nestiutorii? Din moment ce tot un om a facut masina aia si nu e un ozn, strange la mana cat poti, probabil asa a facut si ala in fabrica PS: mi-e mila de cel care va cumpara masina de la tine...
    2 points
  6. Cam toate afirmatiile tale sunt ori complet eronate ori extrem de exagerate!
    2 points
  7. Am sa fac tot posibilul sa o aduc asa cum a fost,plus ca v-a primi cateva optiuni bonus pentru ca merita... saraca, sta in zapada si asteapta sa fie reparata
    2 points
  8. Eu am luat masina cu clapetele desfiintate. Apoi am cumparat galerie de admisie noua, care a inceput sa curga din nou dupa nici 3 ani (~40k km), iar din vara asta destul de mult. Acum am din nou (temporar) galeria de admisie fara swirl flaps si pot spune ca masina merge sesizabil mai prost. Trage mai prost in ture joase, se simte mai prost, la ralanti are alt sunet. Masina mea are cutie manuala. In afara de faptul ca trage mai prost, am observat de curand inclusiv ca BC-ul are o eroare in a raporta consumul real (raporteaza mai mult). Asa cum s-a mai scris deja, galeria curge pe la axul clapetelor, sau pe la imbinarea dintre corpul clapetelor si galerie. Corpul clapetelor are forma usor tronconica, si exista o garnitura relativ subtire pe corpul clapetelor care are rolul de a opri scurgerile de ulei sub forma de vapori. Din ce am analizat, galeria mea nu curge pe la ax, ci tocmai pe la aceasta imbinare, din cauza unei solutii de etansare gandita foarte prost. Eu paranoic fiind, as putea spune gandita intentionat prost. In cazul in care ar curge pe la ax, nu prea exista remediu, pentru ca practic nu prea se poate inlocui bucsa respectiva. Ce am observat: ca procedura de etanseizare sa fie si mai complicata (proasta), suprafata de contact dintre galerie si corpul clapetelor nu este perfect plana. Pentru ca aceasta etansare mi se pare o chestie banala, m-am gandit la cateva metode de remediere ale scurgerilor dintre corpul clapetei si galerie, si le voi scrie in ordinea complexitatii de la simplu la complex. Optiunile sunt cu sau. 1. adaugarea unei garnituri suplimentare de 1mm max, cu diametru de 28-30 mm. care sa se fixeze pe corpul clapetei, si folosirea unei paste siliconice de genul celor folosite la izolarea baii de ulei la montarea corpului. 2. montarea pe corpul clapetei a unei garnituri, care sa intre fortat fix pe garnitura originala, de asemenea de grosime redusa. 3. folosirea unei garnituri de sectiune L care sa intre pe corpul clapetelor, in partea de sus (spre suruburile de prindere). Greu de gasit/confectionat. Probabil destul de eficienta. 4. frezarea galeriei, nu mai mult de 1 mm si utilizarea unei garnituri ca la punctul 1. 5. modelarea componentei 3D si manufacturarea ei. Modelarea o pot face, manufacturarea e dificila si putin probabila. Ca si costuri, nejustificat. O sa pun in aplicare pe rand metodele de mai sus, si va povestesc ce rezultate am avut. Eu nu recomand desfiintarea clapetelor. Mie personal mi se pare ca au un rol foarte important in dinamica masinii, si spun asta fara sa exagerez deloc. De 2-3 saptamani de cand le-am dat jos m-am obisnuit cu masina, insa in prima zi, am simtit o schimbare negativa evidenta. Daca clapetele nu prezinta risc de desprindere, si galeria e tip nou (a mea are clapetele din plastic, riscul de distrugere motor e minim), nu recomand sa le dati jos. Din punctul meu de vedere chiar daca reiau procedura de etanseizare la 6 luni, tot e ok.
    2 points
  9. http://m.tocmai.ro/volkswagen-touareg-2007-20005484.html Foarte interesanta descrierea.
    1 point
  10. Pasionatii sau acel grup tinta prefera sa faca ei un proiect, daca ar cumpara cineva aceasta masina tot ca "fostul DYC" va fi vazuta, daca intelegi ce vreau sa spun.
    1 point
  11. Fara suparare,dar F10 este superior la absolut orice capitol, de la pozitie in scaune, calitatea plasticelor,marimea spatiului interior pana la dotari,tehnologie,tinuta de drum si mai ales siguranta. Tu nu vrei sa vezi toate acestea pt ca inca nu iti permiti F10. Nu stiu cum poti compara doua masini ce au o fost concepute la o diferenta de 14 ani.
    1 point
  12. Et'ul este distanta dintre suprafata de montare a rotii (fuzeta)si linia centrala imaginara ce strabate janta lateral pe mijloc, se masoara in mm. Cu cat Et'ul va fi mai mic, cu atata janta va iesi mai in afara caroseriei.
    1 point
  13. Da, dar nu vor intra cu cauciucurile de la X. In plus, ai grija cu offsetul, sa nu atinga in aripi. Probeaza-le si tu si vezi
    1 point
  14. off topic Eu sincer in locul tau as astepta putin si mi-as lua F01 daca chiar vrei sa faci o treaba. Tot dpmdv personal, nu as cumpara masina de generatie anterioara.. S-ar justifica doar daca diferenta de pret este prea mare intre masina pe care mi-o doresc si ultimul model de pe piata (gen X5 E70 si F15) Dar la seria 7, nu mi se pare extraordinara diferenta de pret intre un F01 pana in 150k km si un E65 Mai bine imi iau ultimu model cu 5-6k€ in plus si multi kilometrii decat una vechie cu oricum multi kilometrii dar mai ieftina.. sau daca nu am bani, imi iau alta masina care mi-o permit, tot de la bmw.. gen F10 motive ? - riscul sa iti pice cate una alta e mult mai mare decat la o masina recenta - altfel arata masina in sine, si vopseaua pe ea cand e mai noua (nu zic ca masinile vechi n-ar arata bine.. E39 e printre masinile mele preferate si imi face placere sa vad una intretinuta pe strada) - dotari mai recente, utile si de ultima generatie pe modelul mai recent - altele care nu imi vin in cap in momentul de fata on topic Fara sa mai vorbim de fiabilitate, E65 pre-facelift mi se pare un cazan pe roti.. spatele e patratos si urat iar fata e cat de cat ok.. Recomand si eu facelift care arata mult mai bine, si clar este si mai fiabila (in general la facelift se repara greselile de fabricatie si bubele des intalnite pe modelul pre-facelift)
    1 point
  15. deci nu e nici o lege in germania, si nu mi-ai dat cu nici o lege in cap, gen citat de undeva un link catre un articol de lege ceva... aia e, poate uniir efuza sa dea garantie.. sau te pun sa semnezi vreo hartie.. e posibil, si e foarte posibil sa refuze sa faca lucrarea, dar nu exista nici lege si nici vreo regula scrisa sau ne scrisa, ci politici diferite intre firme DEci ma repet, am pus piesele mele la service bosch, ba mai mult chiar mi-au pus si un suport de amortizor fata luat de ei de la dezmembrari daca imi aduc bine aminte, ca era un kkt de teava de 2 bani care nu mai exista decat originala bmw 700 de eur.. si chiar aia de la service au zis ca e prea mult si ca imi cauta ei una buna... Absolut totul facturat..ca atunci am schimbat si toate amortizoarele si arcurile (luate de pe e-bay set complet de bilstein b8 cu eibach pro ), ale dracului.. desi erau de pe e-aby aveau certificat de conformitate TUV pentru masina mea si garantie 100k km.. nu stium cum dracului dar si service-ul mi-a dat o hartie de garantie impreuna cu factura.. Scuze de off topic dar ma enerveaza asta cu prostiile si minciunile lui la maxim...
    1 point
  16. Eu mai vazut ce mai zici tu de germania, am impresia ca ai fost odata sau de 2 ori poate, ori ai fost in alta tara si faci confuzii.. 3 ani am stat in germania si nici macar odata nu am intalnit vreunul cu numere de De sa nu ma lase sa il depasesc.. Daca cumva nu te-a vazut , in secunda in care te vede o lasa usor sa faci depasirea si eventual apoi te depaseste si el, daca intradevar avea de gand sa o calce mai tare in momentul ala.. Ca sa nu mai zic de curtuazia aproape omniprezenta cand intri pe autostrada si vezi banda 1 cum migreaza toata pe 2 sa intri ca boierul..., bine cu conditia sa fie loc bineinteles.. De exemplu cand faceam naveta la munca trebuia sa trec un pod si veneam de pe un drum fara prioritate, aveam cedeaza trecerea, coloana de 2 km bara la bara spre pod, coloana de 100-200m din partea astalalta.. totul era civilizat gen trecea unul de pe drumul cu prioritate, lasa apoi sa treaca unul de pe drumul fara prioritate, totul, fara flash, claxoane drame.. pur si simplu totul era natural si cursiv ca un balet.. Momentan, cei mai idioti soferi din europa in afara de romani si parizieni (recomand care mergeti cu masina in franta si vreti sa vedete si parisul sa va abtineti sau sa o lasati in vreo localitate mai mica la vreo 20-30 de km si apoi cu trenul), in topul meu personal par a fi belgienii.. astia pana acu vreo 10 ani nici faceau scoala sau dadeau vreun examen practic de condus.. si asta se vede in special la cei mai in varsta, si nici cu tinerii nu mie rusine fiind si aia retardati si imprudenti, ca orice tanar fara experienta.. DEci nu se asigura, ies ca niste kamikaze, autobuze sau TIR trece pe rosu ca i se pare lui ca nu vine nimic.. e ceva cumplit. Nu e la fel de rau ca in Paris cu parcatul, totusi cumva daca te uiti atent ( se vede mai greu din mers, trebuie la pas, se observa mai bine) un numar foarte mare de masini ascutie, zgariate, indoite discret.. Pana acum intr-un an de mers prin Bruxelles am scapat la mustat de 2 accidente si am fost pocnit in spate in timp ce statea linistit, oprit de vreo 10 secunde complet la un semafor...o dobitoaca cu masina sifonata in toate partile.. la vreo 50 de ani.. deci dinaia cu carnetul luat de la primarie...
    1 point
  17. Ai dreptate, cresterile au fost enorme, mai ales pentru cei sub 30 ani, raportat la nivelul salariilor. Problema majora cred ca e faptul ca ei nu gandesc o strategie completa si pe termen lung. Nu e ok sa "lovesti" in oameni atat de agresiv intr-un termen atat de scurt. Din pacate legislatia sau mai bine zis lipsa ei, le da o libertate de care profita fara pic de nerusinare. Vorba unui coleg, macar de s-ar vedea maririle astea in ceva imbunatatiri, dar se vad tot in vile noi si conturi umflate E un cerc vicios din care nu stiu cum si daca se va iesi, insa oricum va dura zeci de ani...iar educatia trebuie sa fie in ambele sensuri, incluzand si utilizatorii. Toti se plang de preturi mari, dar cand e vorba de ceva, intervine clasicul "rezolvam pe casco". PS: de ce crezi ca Allianz plateste fara sa comenteze (de cele mai multe ori) orice dauna pe casco si in acelasi timp practica cele mai mari tarife la RCA? Parca suna un clopotel nu? Departamentul de casco este si a fost mereu in pierdere, dar se "recupereaza" pe alte parti. @Myx: pai nu se transmite bonus-malus pe persoana? E legat de masina, ca nu mai stiu?
    1 point
  18. 1 point
  19. lasa mistourile si raspunde la intrebari !
    1 point
  20. Morala: in Germania sunt scumpe, luati-le din Romania ca iesiti la jumatate
    1 point
  21. Mult noroc si multa rabdare ! Asa cum ai pus'o la punct prima oara cu siguranta o s'o pui si acum !
    1 point
  22. E o tiganie odioasa, degeaba are 15 kituri pe ea daca are faruri halogen, volan normal, interior textil samd. Nu imi place absolut nimic la masina aia..
    1 point
  23. Euro 4 nu are cum sa fie de nici o culoare !Am vazut 320d din 2003 care le-a scos euro 3...asa ca
    1 point
  24. O masina foarte intretinuta,a unui coleg de pe "celalalt" forum,super intretinuta,ar vrea sa o dea deoarece a trecut la x5...e39 525d M pak.http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/41ae249fb28c1ac72c7c9b11a5ecfbce.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/38b7a8047b5be54c534d02808ecb748e.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/1da546a3732cedef08fb7b45b8aa3456.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/bc395e9a89c3b004f8e116ebe7717e3d.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/f39e6a703e9cf2fdac67460deb51a216.jpg Eu deja am negociat sa iau fostul e39 inapoi.
    1 point
  25. Aici e forum, nu autovit. Avem voie sa ne dam cu parerea si sa emitem ipoteze. Un vanzator de buna credinta poate face foarte simplu o a doua cheie mergand cu actele masinii la orice rerprezentanta. Dar poate vanzatorul nu vrea sa apara numele lui legat de operatiunea cu cheia... Ai cumparat o masina de 30.000 cu o singura cheie? Sa fim seriosi. Trebuie sa fii foarte sigur pe tine ca nu dispare... Cum ziceam, e forum si avem timp liber.
    1 point
  26. Buuuun. Am revenit in Romania. Din Kassel pana acasa la Bacau, 2 plinuri si un consum de 5.1L/100km, in conditiile in care in Germania s-a mers doar peste 160km/h, iar in rest undeva la 130. Masina se comporta impecabil. Nu trancane, nu bate, nu are nicio zgarietura. Nimic in MINUS! Am montat rotile de iarna pe ea si personal vreau sa spun ca arata mult mai bine decat ma asteptam. De asemenea, am pus si suporturi de numar cu Automobile Bavaria si am pus si capacele verzi la valve. Urmeaza grilele negre + dungile de M. Si acum, cateva poze Part 2
    1 point
  27. Uite aici (pe site-ul ZF) care este diferenta intre Super Touring si Advantage. Super Touring sunt indicate pentru cei care merg zilnic cu mașina la serviciu și/sau la cumpĂŁrĂŁturi și nu fac mulți kilometri pe an (aprox. 15.000). Iar tipul de mașinĂŁ este ĂŽn general una de familie Touring, Wagon, Break, Dric sau cum vreți voi sĂŁ-i ziceți la care predominant ar fi confortul. Advantage sunt indicate pentru cei care au mașini Sedan sau Sportive (bĂŁnuiesc cĂŁ Coupe), ies din oraș ĂŽn fiecare week-end și depĂŁșesc cu mult 15.000 de kilometri pe an. Cu alte cuvinte ar fi mai sportive, pentru un condus dinamic. Ca o comparație, un fel de Bilstein B4 și Bilstein B6.
    1 point
  28. Va rog sa-mi scuzati absenta dar am fost cam ocupat saptamana aceasta. Am avut ocazia sa dau o tura cu un Mercedes e220 din 2004 si pot spune ca a cam cazut de pe lista. Mi se pare o masina mult prea banala, este comfortabila, are o pozitie buna pe sosea, dar cam atata, nu m-a convins cu absolut nimic. La fel am renuntat si la gandul care ma ducea spre e60. Din ce am vazut, din ce ati discutat aici, nu are rost si oricum eram constient ca in bugetul meu nu se incadreaza in asa fel incat sa pun mana pe o masina decenta. Deci spre bucuria mea, o sa raman indreptat spre un e39, cel mai probabil un 525d. Marea intrebare ramane daca sa "risc" sa o iau din tara sau sa merg dupa ea in Germania.
    1 point
  29. DacĂŁ cineva ți-ar oferii așa de mulți bani ĂŽncât sĂŁ poți ĂŽncepe un nou proiect poate aș mai ĂŽnțelege. Dar cum bine știi nimeni nu va face acest lucru. Și eu ca și tine pe lângĂŁ prețul inițial al mașinii am mai bĂŁgat aproape 8k euro. Câți bani sĂŁ-ți dea cineva ca sĂŁ o dai? Este o ĂŽntrebare retoricĂŁ.
    1 point
  30. inca vreo 2-3 poze: mersi frumos! desi poate parea a lauda...chiar sunt foarte incantat de masina asta
    1 point
  31. ceva poze cu noile grile! Sunt foarte incantat de ele
    1 point
  32. Eu spre exemplu vreau z4 e89 automat prefacelift ca: imi place de mor, ca vreau sa fie numai a mea, ca nu vrau s-o curat dupa copii(maniac cu curatenia in masina), ca e smart top si nu schimb prelata, ca e normal aspirata= mai fiabila, ca e ultimul model din seria evolution (generatia contemporana cand m-am infectat cu bmnw), ca e total altceva cand conduci practic cocotat pe puntea spate si in fata ai o capota de aproape 2m,automata cu actionare mecanica prt ca imi place sa trag de ceva cand demarez (joystick-u m-i se pare anemic nu imi place). Iata cateva din motivele mele pentru a alege un roadster. AAAAAA si pentru ca ... :masini" )
    1 point
  33. Este intr-adevar in alta liga porsche, insa ca si confort nu il poti compara cu bmw; este foarte fun la condus,precis, rapid, insa simti orice denivelare, e genul de masina care simti si pietricica de pe drum; cayman nu am condus, insa am avut ocazia de cateva ori sa conduc un 911 turbo.....e bestie, dar repet, iti rupe spinarea;nu cred ca e o masina daily use, ci a doua masina pentru duminica sau distractie; bmw reuseste sa le combine pe toate parca.
    1 point
  34. La 101.000km o cumpĂŁr eu!! :frantics:
    1 point
  35. Practic pe timp de noapte s-ar putea umbla cu faza lunga non stop...ba ar fi indicat ca i-ar ajuta pe participantii din trafic din fata ...
    1 point
  36. Masina a fost adusa in 2008 in tara cu 24000km. Al treilea proprietar, acum are 155 000km. Se prezinta in stare tehnica si optica buna. Motor 231 cai, 500NM. Euro 4. Dotari: -Pachet M interior-exterior -Scaune combinatie stofa -alcantara antracit,tapiterie tavan negru -Active Stearing -Dublu climatronic -Senzori parcare fata-spate -Confort access -Navigation professional -Adaptives kurvenlicht -Bixenon -Tempomat activ cu functie de urmarire /franare -Scaune partial electrice -Bluetooth -Comenzi vocale -Incalzire scaune -Scaune rabatabile spate cu sac de schiuri -Jante M pe 17'' 225 fata ,255 pe spate -Sistem audio hi-fi -Pachet lumini -Oglinzi electrice pliabile, heliomate -Senzor ploaie Exista multe alte optionale, se pot vedea din VIN ,pentru doritori. O dau cu un set de jante secundare si cauciucuri pentru iarna. Pret: 11500Euro negociabil Motivul pentru care o vand este ca ma voi muta din tara. Mentionez ca pozele sunt modificate in photoshop! Accept orice fel de teste si verificari!
    0 points
  37. Boaska, iar te dai ciumeg ca locuiesti si lucrezi in Germania? Vezi oricum ca nimeni nu crede prostiile tale. Uite de exemplu anul trecut ma grabeam sa ajung intr-un sat, 70km de drum normal, cu doua benzi. Am depasit absolut tot ce se putea, fara sa accelereze nimeni sau sa ma incurce. Eu de obicei conduc civilizat, pe pilot, dar atunci chiar ma grabeam. Deci nu ai dreptate cu faza asta.
    0 points
  38. Astea sunt cazuri izolate. Din articolul ala se intelege in primul rand cat de organizati sunt si ca astfel de lucruri nu ii iau prin surprindere. Sinucigasi si batrani senili sunt peste tot. A fost un caz cu un sinucigas care a omorat 4 oameni chiar anul asta la noi.
    0 points
  39. Pai n-ai zis tu ca o iau mosii in Germania pe contrasens pe autobahn? Hai sa fim seriosi, ce naiba, doar scrie mai sus. Sau aia ca daca mergi pe banda I iti vine o roata sau o scara in cap. De parca pe autobahn e ca pe un DN din Romania unde poti muri cand mai cad busteni din vreun camion. Sau aia cu nu se circula tare. Pai in Germania mergeam cu 150-160 si au trecut unii pe langa mine de parca stateam pe loc. Si nu supercar-uri ci Porsche-uri mai vechi si tot felul de masini. Evident, doar pe anumite portiuni. E clara treaba, nu mai e nevoie de comentarii.
    0 points
  40. Parca te-ai descris perfect, nu stiu cum naiba. Eu am stat 1 an in Paris, stiu exact cum sunt. Niste antipatici, niste scarbosi. Traiesc in trecut, se cred inca imperiu. Ii privesc cu ura pe straini. Au o mandrie cretina. Daca vorbesti in engleza se uita urat, iar daca vorbesti in franceza spun ca le strici limba. Tu aberezi constant si fara greseala.
    0 points
  41. Adevarul e ca mai mari bulangii antipatici decat francezii cu greu gasesti. In rest, sunt de acord cu Mikken.
    0 points
  42. ai postat un anunt de vanzare, foarte bine ! citeste regulamentul !!! au fost puse niste intrebari si nu raspunzi la ele... dar in schimb te dai la "barfa" cu toata lumea. comentezi aiurea si eviti raspunsurile directe. cred ca omiti faptul ca TU vrei sa-ti vinzi masina. deci pentru credibilitate ar trebui sa fii transparent si la subiect. daca continui cu atitudinea asta vei deranja vreun moderator si o sa-ti inchida topicul. treaba ta.
    0 points
  43. Recomand test la orice reprezentanta RAR sau BMW , asta pentru limpezire. Din tastatura nu merge cumparata . Deci e simplu
    0 points
  44. Nelule tata, iar ai dat cu bata in balta. Vrei sa ne certam pe prostii ? Suntem intr-un mediu academic si eu nu stiam ? Tastez repede , mai sar cate un spatiu si folosesc termeni populari, ce sa zic m-ai dat gata. Daca tot ai asa mari "arfe" de profesor ia apuca-te tu si foloseste diacritice , mergi tu pe drumul catre perfectiune si lasa-ma pe mine sa ma port de parca as incerca sa vand o masina , nu sa inchid o vanzare de cateva milioane de euro cu o corporatie. Rog un moderator sa inchida postul, sunt prea nesimtiti si plini de aere oamenii de aici. Apropo prietene, ca vad ca te tragi de sireturi cu mine. Eu la 40 de ani mi-as f**e nevasta cat as mai putea, in loc sa sa ma cert cu un pusti de 20 de ani pe un forum, explicandu-i ca in graba uita sa puna un spatiu si nu vorbeste dupa dictionar. Ia spune-mi, esti calcat in picioare zi de zi, ai o viata de c***t si incerci sa scapi de complexe aratandu-te superior in fata unui tanar pe forum ? Cat de deranjat ai putut fi de un simplu anunt de vanzare...
    0 points
  45. in 5 min daca ai tras masina pe marginea soselei apare politia si te intreaba daca ai sunat la 112 si ce probleme ai, deci....:hmm: daca vrei sa faci o depasire trebuie sa te asiguri ca ai loc suficient sa revii iar masina sa poata cu siguranta mai mult decat a celui depasit, altfel te trezesti ca in timp ce depasesti un bou care merge cu 70 ca nu mai poti sa revii pe banda ta din cauza ca boul urla si accelereaza maxim...... nemtii nu depasesc niciodata, dar nu lasa nici pe altii sa depaseasca, singurii care depasesc sunt cei cu supermasini daca circuli pe banda 3 cu 130km/h o sa ai mereu flashuri si avarii in ochi asa stricti nu sunt pe limitari, de aceea au si foarte multe radare, mie personal imi displac cei care merg in afara cu 70 PREVENTIV sau cum spun ei DEFENSIV si cand intra in oras pastreaza aceasi viteza......ei conduc defensiv si primesc puncte la asigurare si restul de 50 din coloana din spate trebuie sa-l depaseasca asumandu-si niste riscuri inutile sunt foarte multi octogenari de peste 90 de ani care conduc foarte foarte prost, in romania nu exista sa intre cineva pe autobanda pe contrasens si sa circule cu viteza fara sa-i pese de restul, kamikaze :bye: daca circuli ca martalogul pe banda 1 intre tiruri o sa pupi mereu o roata de tir sau niste bari metalice cazute din spatele camionului, o scara sau alte acareturi....
    0 points
  46. E46 nu are pompa de apa auxiliara ! ! Poate fi si termostatul general defect ! A ramas blocat pe deschis dar nu la maxim , si atunci se incalzeste mai greu , daca creste si consumul mergi si schimba ambele termostate !
    -1 points
  47. Litera mare la inceputul propozitiei.
    -1 points
  48. Salut.Cu cauciucuri de iarna. Vând jante cu cauciucuri iarna pentru BMW E 60 ,model 122 ,225/50/R17 Dunlop SP Wintersport M3 M+S DOT 2012 2 x 6mm und 2 x 5mm .Pret.450 euro. Tel.0732269346 Se pot vedea in Brașov
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.