Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/05/14 in all areas
-
Problema e ca la noi ratb e un serviciu infect. . Deci nu compara cu ce e afara ca nu sunt aceleasi conditii .3 points
-
Masina a fost adusa in 2008 in tara cu 24000km. Al treilea proprietar, acum are 155 000km. Se prezinta in stare tehnica si optica buna. Motor 231 cai, 500NM. Euro 4. Dotari: -Pachet M interior-exterior -Scaune combinatie stofa -alcantara antracit,tapiterie tavan negru -Active Stearing -Dublu climatronic -Senzori parcare fata-spate -Confort access -Navigation professional -Adaptives kurvenlicht -Bixenon -Tempomat activ cu functie de urmarire /franare -Scaune partial electrice -Bluetooth -Comenzi vocale -Incalzire scaune -Scaune rabatabile spate cu sac de schiuri -Jante M pe 17'' 225 fata ,255 pe spate -Sistem audio hi-fi -Pachet lumini -Oglinzi electrice pliabile, heliomate -Senzor ploaie Exista multe alte optionale, se pot vedea din VIN ,pentru doritori. O dau cu un set de jante secundare si cauciucuri pentru iarna. Pret: 11500Euro negociabil Motivul pentru care o vand este ca ma voi muta din tara. Mentionez ca pozele sunt modificate in photoshop! Accept orice fel de teste si verificari!2 points
-
2 points
-
E echitabil pretul,doar e 2000 lei noua.ea e praf acum,dar noua e scumpa al dracu.ulei folosit schimbat la 7-8k km nu ai?2 points
-
Nu am mai postat de ceva vreme aici, din lipsa de timp...si oficial imi cer scuze ca nu am raspuns intrebarilor. Pe scurt, pentru tot ce s-a postat mai sus - masina merge foarte bine fara DPF si catalizator, cantitatea de fum e mica, dar in spatele ei mirosul e similar cu cel al camioanelor ROMAN. Nu ma deranjeaza, satisfactia este imensa legat de cum trage masina si cat de distractiva este! Imi plac mult si jantele Z-Performance si a fost fun sa filmam, a fost o zi plina si frumoasa! Intre timp, am modificat destul de multe la masina, cum urmeaza : - Jante BBS LM - 19X8.5 / 19X9.5 cu gume 225/35/19 si respectiv 255/35/19 (jantele vor fi reconditionate luna aceasta) - Volan BMW M Performance OEM - Grile fata BMW Performance - Splittere fata BMW Performance (nu originale - cele originale la LCI sunt doar din carbon si sunt foarte scumpe) - Difuzor spate BMW Performance + Evacuare Custom si tips-uri Magnaflow (101 mm) Sunt extrem de multumit de masina asa cum e acum. Las pozele sa vorbeasca2 points
-
1 point
-
mai meserias decit tine nu sunt in nici un caz! cat despre sfaturile tehnice daca le-ai citit cred ca nu ai inteles nimic. P.S.ptr. faptul ca am scris pdf in loc de DPF(desi este acelasi lucru)astept din moment in moment sa fiu arestat!1 point
-
Beru am avut inainte si s-a ars in nici 2 ani deja una... asa ca fac 2 lei pt mine si se pare ca nu sunt singurul. Nu se compara parerea mea, originale cu producator chiar daca producatorul e acelas, alt standard de calitate.1 point
-
ratb,metroul e si el destul de aglomerat,cand lucram in Pipera faceam cam acelasi timp pana acasa cum masina sau cu metorul,in metrou era balamucul de pe lume trebuia sa schimb de 2 ori si era foarte aglomerat.Nici cu masina nu era placut dar in conditiile alea preferam masina.Pe de alta parte pe anumite trasee metroul e de preferat.1 point
-
Solutia cu alt motor este clara. Da este in jur de 250 300 euro dar la cate am schimbat in motorul asta chiar imi pare rau sa il schimb.1 point
-
Poate gasesti pe cineva care face mobila din ea..nu se stie niciodata.1 point
-
nu-s ca ale tale Ale tale sunt BBS-uri , astea sunt Style 359 (M3 CSL) Ai intrebat aici daca au difuzor din carbon? http://www.motorvip.ro/1 point
-
Si m-a lasat in drum. Eram in depasire cu a 4-a, iar cand i-am dat a 5-a nu mai tragea masina. M-am uitat in oglinda si a scos ceva fum alb si trepideaza motorul. Am oprit repede pe dreapta , intra in viteza, se tureaA dar trepideaza. De atunci stau oprit si pe joja mai am cam 2-3mm ulei, imediat sub minim.1 point
-
inteleg doar ca ai schimbat bateria pt ca aveai nevoie de una noua si asta nu mai era buna . Sau gresesc ? ) Si eu am schimbat bateria , 2006 , orig , invartea , mai mergea uneori , dar poate sa o fi dat cu 50 ron aici asa la vreunul care-si vinde masina ,uite ca la asta nu m-am gandit :pirate:1 point
-
Daca a bagat si pt pretentiosi clar are probleme . ) gen de anunt la care nu ai de ce sa suni1 point
-
Ti-am "d-at" eu unul sa fii multumit. ) mikken, ai dreptate, dar fix asa e si in Romania, calculul pe an la masina personala e imens. Dar na, fiecare are sau pretinde ca are nevoie de una. Eu de exemplu zilnic merg la gradinita, dupa-masa inapoi, e destul de aiurea cu autobuz sau cu taxi - zilnic de cate 3-4 ori. Inainte de copil se putea si fara masina.1 point
-
A eliminat si catalizatorul. Aici e problema. Ala trebuia sa ramana. El asigura si backpresure pentru functionarea optima a turbinei. Doar DPF-ul trebuia eliminat.1 point
-
Masina colegului E90 (actual F10), frumos exemplar Am vrut sa o cumpar eu la vremea respectiva, insa nu am dispus de bugetul necesar. Detalii aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112233-vand-bmw-e90-330d-an-2006-108000km/page__p__1601550#entry1601550 Terminati cu prostiile ca e "fumat" motivul, omul a dat un motiv din proprie initiativa. Probabil daca nu zicea nimic, primea o intrebare tampita de genul "dar de ce vinzi masina bo$$?" Masinile se cumpara si se vand, mai devreme sau mai tarziu, nu trebuie nimeni sa dea un motiv pentru asta. Sau te astepti la o astfel de intrebare sa ti se raspunda "da frate, uite am numai probleme cu ea, motorul e facut praf, a avut accidente garla, vreau sa scap de ea"?1 point
-
No car, no worries Intr-un oras cu infrastructura buna a transportului in comun (nu zic de Bucuresti aici), iesi mult mai ieftin si fara batai de cap daca inchiriezi pur si simplu masina cand ai nevoie (destul de rar). De exemplu in MĂźnchen exista sistemul DriveNow in colaborare cu BMW, adica masini disponibile prin oras in sistemul pay per use. E mult mai ieftin decat cu taxi, dar bineinteles mai scump decat transportul in comun (care nici ala nu e deloc ieftin). Pentru iesiri de weekend in afara orasului, inchiriezi o masina (in general de ultima generatie, maxim 1-2 ani vechime) si iti faci treaba cu ea fara absolut nicio bataie de cap. Cand faci un calcul total cat te costa masina personala pe an, incluzand devalorizare, reparatii, asigurari, revizii, consumabile, parcare, combustibil, impozite, taxe de inmatriculare, etc...te apuca durerile de cap. Bineinteles depinde foarte mult de cat folosesti masina si unde (doar in oras sau si drumuri dese afara), insa eu sunt convins ca trendul este si in Romania (in special in Bucuresti) de a se renunta la masina personala, in favoarea transportului in comun. In plus, taxi-ul costa extrem de putin in Bucuresti, e foarte accesibil pentru multa lume.1 point
-
1. Nu trebuie platita nici o taxa caci este inmatriculata in Romania din 2008! 2. Daca doreste cineva seria si chiar este interesat il rog sa imi scrie in privat. 3. Am cumparat-o de pe forum in 2012 si asta poate fii verificat! 4. Referitor la parerea cu "fumatul" nu oblig pe nimeni sa creada motivul dar daca daca ai o intrebare concreta iti stau la dispozitie! Toate reviziile au fost facute la Service Premium Bucuresti Multumesc1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
da e legat de masina , practic scade cu cat tii masina si nu ai incidente cu ea . Lasand la o parte categoriile de varsta . Apropos , Alianz nu mai e ce a fost . Recent am facut casco la o masina si printre conditii erau excluderea reprezentantei si revopsiri juma de element )) adica rasul de pe lume pt ca practic asa ceva nu se intampla , clientul plateste cealalta jumatate . :goodjob:1 point
-
Ai dreptate, cresterile au fost enorme, mai ales pentru cei sub 30 ani, raportat la nivelul salariilor. Problema majora cred ca e faptul ca ei nu gandesc o strategie completa si pe termen lung. Nu e ok sa "lovesti" in oameni atat de agresiv intr-un termen atat de scurt. Din pacate legislatia sau mai bine zis lipsa ei, le da o libertate de care profita fara pic de nerusinare. Vorba unui coleg, macar de s-ar vedea maririle astea in ceva imbunatatiri, dar se vad tot in vile noi si conturi umflate E un cerc vicios din care nu stiu cum si daca se va iesi, insa oricum va dura zeci de ani...iar educatia trebuie sa fie in ambele sensuri, incluzand si utilizatorii. Toti se plang de preturi mari, dar cand e vorba de ceva, intervine clasicul "rezolvam pe casco". PS: de ce crezi ca Allianz plateste fara sa comenteze (de cele mai multe ori) orice dauna pe casco si in acelasi timp practica cele mai mari tarife la RCA? Parca suna un clopotel nu? Departamentul de casco este si a fost mereu in pierdere, dar se "recupereaza" pe alte parti. @Myx: pai nu se transmite bonus-malus pe persoana? E legat de masina, ca nu mai stiu?1 point
-
Bine ca mi-am facut pe un an . 650 ron parca . Brokerul meu mi-a recomandat asa . Stia ca urmeaza scumpiri . O sa ajungem sa tinem masinile mai mult pt ca doar asa scade . Practic daca as lua o masina identica as plati mai mult acum pt ca nu am istoric cu ea . Mie aici imi pare aberant . Bonus malus my ass1 point
-
De acord cu tine, mikken. Dar cresterea a fost mult prea brusca (daca se poate spune asa). Am avut Dacie (Supernova) si aveam RCA de 900 lei/6 luni la ea, in 2013. Masina m-a costat 5000 de lei si primul RCA a fost de 240 lei/6 luni in vara lui 2012. Ce parere ai? Si sa nu fiu inteles gresit, imi permit RCA-ul, dar nu il vad justificat. Mai ales cand in urma cu 2 ani preturile erau fara un 0 la coada. 2 ani, nu 20 de ani! De diferenta aia imi revopsesc jumatate de masina!1 point
-
Asta nu e o solutie...in tarile alea sunt mult mai scumpe asigurarile, pe langa altele. Sunt de acord ca avem unele taxe aberante, insa nici populatia nu se comporta ca in tarile civilizate. Oameni cu un venit mult prea mic, au masini pe care nu si le permit, traind la limita supravietuirii. Exista si mijloace de transport in comun, bicicleta sau mersul pe jos. Insa romanii in general sunt prea comozi sa faca niscai eforturi, fiind extrem de importanta imaginea. PS: vorbesc la modul general, din observatiile proprii, studiind cum e si prin alte parti (atat in vest cat si in est)...deci sper sa nu o ia nimeni personal sau ofensiv.1 point
-
Si eu sunt stresat de preturile care nu se mai opresc din crescut. Astia vor 2400 de lei de la mine pe 1 an (sau 3900 @ Allianz). Pai sa nu le f*t m*mele in c*r? Muncesc 3 luni de zile pentru permis, ca deh, mi-a trebuit camionageala, n-am niciun accident in 7 ani si astia vor de la mine cat de la 24 de mosi sariti de 70 de ani, pericole publice? Nu aveam nimic cu asiguratorii daca astea erau preturile de la bun inceput sau daca era altul nivelul de trai. Dar cum pana in urma cu 2 ani puteau foarte lejer sa isi faca treaba cu preturi ce nu sareau de 500 RON/an, nu inteleg de ce pe aia de la ASF ii f*te grija si sunt asa aroganti. Auzi la ei, "nu-s de acord cu preturi mici". Normal, ei din ce isi mai fac vile? A fost un protest saptamana asta, nu stiu daca au inteles ceva. Pana nu se lasa cu sefi ASF intinsi pe strazi, preturile tot vor urca. Mi-e scarba de ce se intampla in tara asta. Si se mai mira de ce pleaca tinerii din ea.1 point
-
Total de acord, nu e normal dar eu unul nu vad alta forma prin care sa scapam de asigurarile astea aberante. Chiar sunt patit cu mosii. A intrat unu in mine iarna trecuta si cand l-am luat la intrebari mi-a zis ca nu a mai vazut din cauza tuturor masinilor cu faruri puternice. Asa te omoara un "batranel simpatic" ca nu mai vede/aude bine. NU mai esti in stare sa conduci, du-te dracu si preda permisul decat sa omori oameni pe drum.1 point
-
@r0n1n si ti se pare normal sa ne sclavim noi tinerii cu taxele astea aberante si sa inmatriculam, inregistram etc. tot pe numele parintilor? Sunt convins ca multi de aici isi castiga propria existenta prin munca si nu mi se pare normal ca tinerii in special sub 30 sau 25 ani sa plateasca asa sume aberante la asigurari si un mos de 80 de ani saracu' fara reflexe Doamne fereste un Parkinson sa plateasca un RCA de ras... Legea trebuie sa fie facuta astfel incat si tinerii sub 30 ani sa isi permita sa plateasca asigurarile fara sa fie nevoiti sa inscrie masini pe numele cine stie cui..1 point
-
Prost o fi cine nu isi trece masina pe numele parintilor, bunicilor, etc Dupa mintea lor in 2-3 ani ajungem la nivelul tarilor din vest.1 point
-
1 point
-
Ai mare dreptate, pe la 12 ani am invatat definitia la rampa si la platforma. Hai sa ti le prezint si tie: RĂMPĂ, rampe, s. f. 1. PlatformĂŁ (la nivelul pardoselii unor vehicule) care ĂŽnlesnește ĂŽncĂŁrcarea și descĂŁrcarea mĂŁrfurilor; PLATFĂRMĂ, platforme, s. f. I. 1. SuprafațĂŁ orizontalĂŁ planĂŁ a unui vehicul, a unui aparat de ridicat etc. pe care se ĂŽncarcĂŁ mĂŁrfuri, vite etc.; p. ext. vagon sau camion deschis, fĂŁrĂŁ pereți și fĂŁrĂŁ acoperiș, utilizat pentru transporturi In al doilea rand cu km, am fost aproape cu cei 300.000. De obicei, cum spun eu, nu ma insel. Deobicei, cum spui tu, aduci masini cu rampa din Austria Succesuri, cum spui tu, sa iti mai spun ca se scrie cu litera mare doar la inceput de porpozitie?1 point
-
parbriz incalzit !? adica cum ? dai drumu' la caldura si ghidezi ventilatia spre parbriz sau cum ? scuze, dar nu ma pricep si vreau sa stiu.1 point
-
Eu l-as cumpara doar pt siatemul de sonorizare "bussines" Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Buna ziua tuturor. Trebuie sa schimb bujiile la un bmw 320d anul 2006 motro 2.0 cu 163 cai. Cat costa asa aproximativ sa schimb bujiiile. Pretul la bujii si pretul pt manopera. Multumesc.0 points
-
Maaaamaaaa ce topic "fierbinte" am deschis !!! prima impresie a fost dupa ce am postat ca o sa i-au numai minusuri :frantics:0 points
-
16000 km 2 cauciucuri de iarna Muchelin Primacy Alpin RunFlat noi. 12000 EURO.-1 points
-
Detaliile anuntului au fost luate de pe un site pe care aveam scrisi km. 237.000. Ce mor eu cand se baga lumea in seama aiurea. Ati putea fi respectuosi, eu nu v-am jignit cu nimic. Aveti toti 12 ani ? Sau sunteti NFTHH ? Eu de volan am crezut ca e M. Scuzati domnule ironic. VIN-UL o sa il postez maine, nu vand deobicei masini si nu am stiut ca e asa important, regret. Sunt oameni care schimba cheia, m-am gandit sa specific asta si exista si alte configuratii ale sistemului audio de aceea i-am precizat modelul. Nelule tata, trebuie sa iti explic cum ajunge o rampa din Austria in Romania ? Nu te duce capu' sa intelegi cam cum sta treaba cand aduci o masina pe rampa ?-1 points
-
Este din fabrica fara dpf Asa se intampla fara dpf la diesel Este euro 4 DPFul nu are nimic de a face cu norma euro DPFul opreste funinginea, daia se cheama filtru de particule-1 points
-
http://olx.ro/oferta/bmw-320d-taxa-platita-nerecuperata-ID2Ft71.html Link Catre anunt. Tel: 0742 761 418 Pret nou: 4599-1 points
-
Nelule tata, iar ai dat cu bata in balta. Vrei sa ne certam pe prostii ? Suntem intr-un mediu academic si eu nu stiam ? Tastez repede , mai sar cate un spatiu si folosesc termeni populari, ce sa zic m-ai dat gata. Daca tot ai asa mari "arfe" de profesor ia apuca-te tu si foloseste diacritice , mergi tu pe drumul catre perfectiune si lasa-ma pe mine sa ma port de parca as incerca sa vand o masina , nu sa inchid o vanzare de cateva milioane de euro cu o corporatie. Rog un moderator sa inchida postul, sunt prea nesimtiti si plini de aere oamenii de aici. Apropo prietene, ca vad ca te tragi de sireturi cu mine. Eu la 40 de ani mi-as f**e nevasta cat as mai putea, in loc sa sa ma cert cu un pusti de 20 de ani pe un forum, explicandu-i ca in graba uita sa puna un spatiu si nu vorbeste dupa dictionar. Ia spune-mi, esti calcat in picioare zi de zi, ai o viata de c***t si incerci sa scapi de complexe aratandu-te superior in fata unui tanar pe forum ? Cat de deranjat ai putut fi de un simplu anunt de vanzare...-1 points
-
DPF....DPF....DPF....DPF....alexwrc tu te dai meserias?sau chiar esti.daca denumirea o pocesti, de sfaturile tehnice pe tema asta ce sa mai zic?-1 points
-
El crede ca ceea ce se vinde pe eBay e in mod automat facut pe vapor. Intr-o tara atat de mare ca Germania si cu atat de multi locuitori, ei bine da.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salutare tuturor Sunt mai nou pe aici si nu cred ca am postat unde trebuie,imi cer scuze pentru acest lucru si rog un moderator sa mute topicul. Sunt preafericitul posesor al uni BMW e46 din 2003 2.0 diesel 116cp si am cateva plobleme care am cautat peste tot nu ma gasit nimica esential Nu mai pot deschide masina.Are doi butuci unul la portbagaj (in care cred ca este bagat ceva ca cheia nu intra de cand am cumparato)si unul la usa sofer care stiim cu toti ploblema cu butucul la frig care cedeaza si efectiv nu se mai poate deschide (se strica cateva piese din el care se invarte butucul in gol) Eu la masina cand am cumparat-o am decat cheia de service si nu am inchidere sau alte minunatii care defapt erau bune in altfel de situati...... In principiu ne intereseaza cum deschidem masina DACA SE POATE fara sa sparg vre un geam adica merita sa stric inchizatoare de la portbagaj ? Daca dau bara spate jos pot desface mecanismul care tine inchis portbagajul ETC Sunt comvins ca macar un propietar de e46 a avut asfel de plobleme si cred ca singura varianta e sa sparg un geam alta.......... Multumesc @ Toate cele bune-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00