Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/06/14 in all areas
-
Prietenul cu leasing si masina de 25k eur nu avea casco? Vorbim totuși de masina vechime 5 ani. Doi la mana, nu muncești pentru masina, sau nu muncești din greu sa plĂŁtești atâția bani pe o masina, mai bine iti iei o locuinta de banii ĂŁia. Si trei, oare nu poti da in judecata firma de asigurĂŁri, cu facturi si acte doveditoare ca masina nu valoreazĂŁ doar 8000 sa zicem, ci pe pĂŁgubit l-a costat mult mai mult? Nu se iau in considerare opționale si alte asemenea la evaluare?2 points
-
2 points
-
Tehnic, teoretic si practic, 2,5d are un cuplu mai mare si propulsat de 6 cilindree, 2,0 d are cuplu mai mic si doar 4 cilindri la diferenta de greutate a masinilor nu prea conteaza raportat la motoare. Poate ati prins masina in momentul in care are DPF infundat sa cere regenere, cai care cunosc stiu ce zic, sau are probleme cu ambreiajul, altfel nu pot sa imi explic 525 este o racheta fata de 520 . Eu acum am un F10 2012 mor de 2,0 d de 184 de cai, dar ca si rafinament, sunet si cu mergea este sub cel de 2,5, si zic asta fiindca am avut 5 ani un 525d.2 points
-
Masina a fost adusa in 2008 in tara cu 24000km. Al treilea proprietar, acum are 155 000km. Se prezinta in stare tehnica si optica buna. Motor 231 cai, 500NM. Euro 4. Dotari: -Pachet M interior-exterior -Scaune combinatie stofa -alcantara antracit,tapiterie tavan negru -Active Stearing -Dublu climatronic -Senzori parcare fata-spate -Confort access -Navigation professional -Adaptives kurvenlicht -Bixenon -Tempomat activ cu functie de urmarire /franare -Scaune partial electrice -Bluetooth -Comenzi vocale -Incalzire scaune -Scaune rabatabile spate cu sac de schiuri -Jante M pe 17'' 225 fata ,255 pe spate -Sistem audio hi-fi -Pachet lumini -Oglinzi electrice pliabile, heliomate -Senzor ploaie Exista multe alte optionale, se pot vedea din VIN ,pentru doritori. O dau cu un set de jante secundare si cauciucuri pentru iarna. Pret: 11500Euro negociabil Motivul pentru care o vand este ca ma voi muta din tara. Mentionez ca pozele sunt modificate in photoshop! Accept orice fel de teste si verificari!1 point
-
1 point
-
consumul se masoara dupa 15 minute in care masina e inchisa. atunci intra in standby toti consumatorii (la modelul asta).1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cine nu isi permite o baterie noua (250lei) nu merita sa detina masina !!! Gume sh..inteleg... costa 500lei bucata noi.. dar o BATERIE FRATE?? degeaba ai masina.sarac cu figuri1 point
-
El crede ca ceea ce se vinde pe eBay e in mod automat facut pe vapor. Intr-o tara atat de mare ca Germania si cu atat de multi locuitori, ei bine da.1 point
-
de ce se dau minusuri celui care intreaba de taxa ?????????? P.S. asta cu plecatul din tara este deja fumata (parerea mea)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
la cum arata lovitura cu piese sh originale nu are voie sa treaca de 1000 euro reparatia ,cea mai buna varianta e sa iei banii daca iti dau 3000 euro si mai si ramai cu ceva pentru nervii facuti1 point
-
Este prea putin, tensiunea trebuie sa fie intre 13,8V - 14,4V. Sent from my unknown using Tapatalk1 point
-
Ba sa stii ca nfl-ul de 2.0 (M47) nu e chiar asa. Am unul in vecini si trage exemplar pentru cat e de mic. Nici nu pot spune ca am vazut diferente sesizabile intre M si N din acest punct de vedere. E adevarat ca si celalalt e facelift, dar e printre primele si are tot motorul vechi (M47).1 point
-
Am fost intrebat de mai multi "cunoscatori" gen taximetristi sau bagatori de seama aiurea pe la spalatorie sau alte locatii de genul cu cat as vinde-o, e greu sa ii fac un pret, pot spune doar ca am sarit din punctul meu de vedere de 10.000E si 2352829088 ore de munca investite. Am facut-o ca sa ma bucur de ea, stiam de la inceput ca banii intr-un asemenea proiect sunt cheltuiti de fapt nu investiti, niciodata nu o sa ii recuperez. Daca as cere pe ea 5000-6000 E bineinteles ca toti vor spune ca la banii aia iti iei E60, E39 full extra fara piele cu totul la buton...1 point
-
poze cu interiorul masinii, detalii, iar pretul este OBLIGATORIU. Arunca si un ochi pe regulamentul ala!1 point
-
1 point
-
Usor-usor este gata, am refacut si interiorul integral la baietii de la Slatina, am luat eu materialul si ei s-au ocupat de manopera; Cu forte proprii am refacut si "tavita" din spatele banchetei cu acelasi material ca si plafonul si am vopsit negre parasolarele, luminile interioare, manerele si alte ornamente care vin pe plafon. Am montat si un DVD-player 1-DIN Clarion pt. ca vechiul Alpine nu mai "corespundea" cerintelor liniei audio actuale, este o diferenta foarte mare, acesta are 5 iesiri RCA de 6V, multiple reglaje si filtrare de frecvente pt. subwoofer. Initial avea iluminat albastru dar am inlocuit ledurile cu unele portocalii. Cu ecranul inchis se incadreaza perfect in linia bordului, pare "old-school" :pirate:1 point
-
Accidentul dateaza din aprilie anul trecut Articol aici, acolo scrie ca nu a fost vina lui, dar se specifica ca un anume Flavius conducea e46-le.1 point
-
O varsta frumoasa pe care nu si-o arata deloc , imbatranim impreuna )) http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20140508_111040_zps0da76a6d.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/DSC01358_zps9f365060.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/DSC01366_zps9a143675.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/DSC01369_zps8cd0fbb0.jpg1 point
-
Adaug si eu, forumul este fantastic si sfaturile sunt la cel mai inalt nivel calitativ. Anularea pieselor care micsoreaza noxele cred ca este directiva principala a acestui forum. :) Glumesc, oamenii de pe forum si oamenii de la conducerea lui sunt extraordinari, totul este facut din si pentru pasiunea pentru BMW. :twoup:1 point
-
In primul rand MULTUMESC forumului BMW CLUB si celor ce activeaza pe acest forum ,pentru sfaturile lor si timpul acordat sa ajute pe semenii lor. La subiect,deci am un BMW 320 D touring 2004,in romania de 1 an si am observat urmatoarele probleme la el -la mers constant la 2000 rot. o usoara ezitare,intrerupere a motorului. -de la 2000 rot. la accelerarea motorului sunetul motorului era unul zgomotos tipic la masinile vw.In rest masina merge foarte bine,multumit de ea.Cu ajutorul vostru BMW CLUB,m-am pus pe treaba sa rezolv problemele si am facut urmatoarele la masina> -dat jos admisia si egr si curatat(cu un fel de diluant,solvent ce nu ataca cauciucul si o surubelnita lata) -schimbat toate furtunele de vaccum. -schimbat bujiile incandescente. -ANULAT clapete admisie(am gasit o capeta cu joc pe axul care era prinsa,cedau niturile cu care era prinsa capeta de axul capetei probabil si de aici sunetul motorului mai metalic la accelerare.) -ANULAT egr (comanda de la egr,pus un surubel in capatul furtunasului de vacum).la toate masinile diesel ce le-am avut le-am anulat egrul. Dupa toate aceste operatiuni masina mere impecabil,au disparut toate simptomele de mai sus,nu tremurat , nu zgomot , nu fum.totusi o problema a aparut :twoup: s-a aprins check engine in bord,pus pe tester si a dat eroare debitmetrul,verificat si TOT CU AJUTORUL VOSTRU,am ajuns la concluzia ca defect este electrovalva ce comanda egr-ul si urmeza sa o schimb sa vedem daca asta afost .Acuma merg cu ea asa si de aprox1000 km. merge impecabil, ramame si mai rezolv check engine ul. SI ACUM POZE.... PS> doua link uri despre EGR daca se poate http://www.transport-business.ro/articol/T...SCR-vs-EGR-1745 http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...-si-dezavantaje1 point
-
wizard te inseli amarnic, cu fraza cine incepe sa faca carpeli nu isi permite sa intretina un bmw! scuza-ma zici ca ai 36 de ani, ceea ce inseamana ca preferi sa dai un ban si sa nu pierzi timpul cu asa ceva, asta nu inseamna ca nu putem restul intretine un bmw, ci simplu fapt, ca piesa daca merge facuta de ce nu!? si acei bani de ce sa nu schimbam ceva la masina, sau sa ne luam ceva la masina care nu merge facut! si sunt sigur wizard ca daca venea un moderator cu un diy de reparare a piesei cu tepi ii ziceai bravoo, pacat ca nu stii sa apreciezi munca si pasiunea celorlalti. eu am terminat offtopicul cu tine, si astept poze cu electronica, sa vedem daca se poate repara, ce se poate strica la acesta piesa.1 point
-
Minim necesar: Inbus de 5 Surubelnita dreapta Solvent (benzina, decapant, solutie de curatat carburator, brake cleaner) Carpe curate – eu am murdarit 4 Ideal ar fi sa aveti si urmatoarele: 1. cheie hexagonala mica 7 (pentru cele 2 coliere – e mai usor) 2. Un cutit bont – eu am folosit partea neascutita pentru a lua grosul 3. O strachina/recipient si o pensula 4. Manusi daca doriti sa aveti mainile curate si sa puteti face fotografii :) Cheia inbus cu care se desface capacul motorului merge si la cele 4 suruburi de la EGR. 1. Demontezi capacul de la motor - 5 suruburi cu cap imbus de 5mm 2. Sub capac ai acces direct la EGR – piesa de Al prinsa in 4 suruburi (cu cap imbus la fel ca la cele de pe capac, cheia imbus ar fi bine sa fie in L cu o lungime de 10cm ca sa ajungi usor la suruburi) 3 se desface colierul de la intercooler pe partea opusa a galeriei, furtunul e de sectiune mare 6-7cm in diametru se imbina e prins de EGR cu colier o surubelnita dreapta si dai colierul jos. 4. mai e un colier ce strange conducta pe care e supapa EGR. Atentie! Suruburile de la EGR- pot fi scapate in compartimentul motor in special cele jos, grija mare. O sa tii tot timpul piesa cu capsula vacumatica in sus cand speli cu brake cleaner-ul ataca cauciucul si pe langa ax e posibil sa ajunga soluite. Spre furtunul de cauciuc mazga este moale si se curata usor; Spre galerie este intarita-pietrificata si nu se poate curata fara (benzina, decapant, solutie de curatat carburator, brake cleaner) Dupa ce ai eliberat cele 4 suruburi si 2 coliere o sa mai ai de desfacut un furtun de pe capsula vacumatica si un cablu electric care sta prins in niste clame de plastic de corpul EGR-ului. Odata desfacuta piesa o iei in mana si te minunezi de ce e acolo. Ai grija ca e intarita depunerea de pe piesa si trebuie indepartata totusi usor fara obiecte ascutite ca sa nu zgarai suprafata de interior. Toate pozele aici: http://picasaweb.google.com/silviubb/BMWEG...feat=directlink Cateva exemple: http://lh5.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/Sw6G-XwtT9I/AAAAAAAACWM/WUkIkF-JRoo/s640/20091125_o_0008.JPG http://lh3.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/Sw6HIGL8StI/AAAAAAAACWU/c9qSYWFsDwE/s640/20091125_o_0012.JPG http://lh3.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/Sw6HSfJvhaI/AAAAAAAACWk/5UbdFP1O-lM/s640/20091125_o_0023.JPG http://lh3.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/Sw6HUUtvynI/AAAAAAAACWo/ZjplyG37HMg/s640/20091125_o_0026.JPG http://lh3.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/Sw6HdDIU-wI/AAAAAAAACW4/tlJy_fhrMhs/s640/20091125_o_0033.JPG http://lh6.ggpht.com/_QhJNp8bUly8/Sw6HhpWJFOI/AAAAAAAACXA/ptROQuoAob8/s640/20091125_o_0038.JPG1 point
-
poti sa pui G48 recomandat pt bmw am la service oferta pt bmw 120 de lei schimb manopera cu tot cu antigel si apa0 points
-
0 points
-
o sa fie multi care sar in capul tau, din cauza pretului.tocmai d'aia unele masinii nu au pret la noi in tara. eu prefer pe a mea sa o donez, decat sa o vand pe pret de nimic. p.s.daca accepti schimb cu un renalut megane 2 si diferenta, discutam sa o iau pentru fratele meu.0 points
-
tipic romanesc,fierbem piese,le legam cu sarme,folosim un pistol de lipit....toate astea pt o piesa care costa doar 230 ron!-1 points
-
colegul,ia-o incet cu afirmatiile despre parintii mei,am 36 ani...nu am nevoie sa ma intretina nimeni!din punctul meu de vedere cine incepe sa faca carpeli din astea la masina,inseamna ca nu isi permite sa intretina un bmw!-1 points
-
Asta ca asta,dar cainele ala cu conducta lui cu tot,mi-a pus capac; cum ar suna asta? "Frate bmw e o masina care nu se compareaza cu mecedez,am avut dinala bot de cal +ce clase 180 .nu egjista termen?" :twoup: Daca tot ai avut bot de cal,n-ai avut si...cal de bot?-1 points
-
Pachet M-technik II fabrică complet Jante 18 inchi originale Style 135 BMW Faruri Bi-Xenon originale + Inele Angel eyesSMD Stopuri Full LED + Semnale laterale LED M style Bara rigidizare inox (Strubar) punte față Evacuare INOX Carub Sport + Motor resoftat la 380 Nm si 184 Cp Pachet M interior personalizat : volan comenzi / schimbător / frână de mână - piele perforată & cusături M Navigație mare originală 16:9 Europa – inclusiv RO+ Carkit Nokia 6310i Linie audio formată din difuzoare Harman Kardon BMW + Magnatec + Amplificator Sony400W + Condensator Scaune sport încălzite Alcantara + Iluminare interior complet LED 6000k Elemente Carbon Silver & Black Pedale aluminniu M style Un exemplar cu multiple investiții financiare și multă pasiune implicată ! Taxa nerecuperată, adeverință anaf, acte pe loc. Preț forum: 8.250 euro Relatii: 0744 36 88 15 // 0741 40 70 75 farcebook: Flavius Paul Mașina are topic de prezentare realizat acum 2 ani, detalii aici: Prezentare E46 320d+ M-pack http://imageshack.us/scaled/modthumb/820/x3ql.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/809/u88j.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/59/dauu.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/854/xhup.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/801/8wcw.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/33/0d6w.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/405/9a2z.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/7/x4zz.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/708/vawm.jpg http://imageshack.us/scaled/modthumb/6/faco.jpg-1 points
-
Hai sa zic ca Mikken are parerea lui cum si eu o am pe a mea, dar tu te bagi mereu in seama fara sa stii despre ce vorbesti, la fel ca peste tot aberezi de cele mai multe ori si repeti aceasi placa pana se plictiseste lumea si renunta sa se mai certe cu tine, pe topicul lui Myx te-am lasat in pace cu prostiile tale debitate referitor la lipitura de fludor care crapa din cauza vibratiilor din rulmenti, dar sa-mi spui mie ca stii tu mai bine decat mine cum sunt bavarezii in Oberbayern asta chiar ca nu am crezut-o-1 points
-
Amandoua manuale E un prieten, adica nu era unu la un semafor cu care m-am luat putin Ne-am dat de cateva ori, nu o data Si amandoua masinile stock-1 points
-
1. Nu trebuie platita nici o taxa caci este inmatriculata in Romania din 2008! 2. Daca doreste cineva seria si chiar este interesat il rog sa imi scrie in privat. 3. Am cumparat-o de pe forum in 2012 si asta poate fii verificat! 4. Referitor la parerea cu "fumatul" nu oblig pe nimeni sa creada motivul dar daca daca ai o intrebare concreta iti stau la dispozitie! Toate reviziile au fost facute la Service Premium Bucuresti Multumesc-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Problema e ca la noi ratb e un serviciu infect. . Deci nu compara cu ce e afara ca nu sunt aceleasi conditii .-1 points
-
Problema e ca cheie am.Nu imi trebuie cheie dar nu merge decat la contact.Cu sarma mai groasa nu merge din interior si sunt tare curios imi pare ca pe spate merge deschis din interior.Avem pe cineva care sa faca proba ? Sau daca nu ma mai gandeam la varianta sa sparg inchizatoarea la portbagaj dar nu cred ca osa reusesc-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cat te-a costat diferentialul blocabil ? E de' ala de M3? Ce motor ai pe ea 3000 bi-turbo? Diesel sau petrol? Laser diferentialul si troaca bineinteles !-2 points
-
Eu cu e90 320d de 163cp am facut o liniuta cu un e60 2.5d si l-am lasat in spate rau De la a treia nu s-a ma tinut dupa mine Pana la 100 cam 4 masini i-am dat-2 points
-
-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00