Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/08/14 in all areas
-
Garantie la montaj.. Lol. adică îti bag bujia strâmb și-ți dau 3 luni să descoperi...13 points
-
Desi pana acum nu am avut nici o problema cu atelierul Bimmer Service, pentru toate exista un inceput. Am schimbat mai multe piese la ei, printre care si bujiile, cumparate de la ei, desi au un adaos mai mare, in ideea ca daca am vreodata probleme sa nu mai platesc a doua oara manopera si alte minuni. Dupa 10 luni, am inceput sa am probleme cu masina, mers neregulat, cateodata in 3 pistoane, am mers la Efficient Service si am facut o constatare, mi-au zis ca este o bobina de vina si ca sa le schimb pe toate 4, zis si facut, dar surpriza, nu s-a schimbat nimic, masina se comporta la fel. Dupa o noua verificare mai amanuntita au concluzionat ca bujia este de vina, dar care nu iese, este blocata, asa ca am decis sa ii contactez pe cei de la Bimmer Service sa o rezolvam pe garantie. Aici surpriza, garantia nu mai este valabila din doua motive, au trecut mai mult de 3 luni de cand au montat piesa si intre timp cineva a umblat la masina (Alt service). Desi ei sunt responsabili, pentru ca ei mi-au montat bujiile, iar de cand le-am pus, altcineva nu le-a scos si nici nu a reusit sa le scoata, ei se disculpa si evita sa imi rezolve problema. Conform politicii lor, de cand iesi pe usa de la service, nu mai ai garantie pe manopera pentru ca exista posibilitatea ca cineva sa fi umblat la masina intre timp. Concluziile le trage fiecare.11 points
-
doar ca fapt divers la Efficient Service sub nici o forma mecanicii nu ar fi strans bujia sau alte tertipuri de gen . M-a amuzat putin ca suspecteaza acel service care e net superior si in care experienta isi spune cuvantul mereu . Si da ofera si garantie . Daca omul spune ca tu ai montat bujia gresit ...e f grav , dpmdv nu trebuia sa lasi tigania asta sa ajunga pe forum . La fel de bine putea sa-ti spuna ca nu a umblat nimeni si sa te lase sa te ocupi . Omul a fost fairplay si nu s-a dus chiar la un service de cartier ca sa suspectezi ceva dubios7 points
-
esti expert la cautat pe google, sincer ma uimeste viteza ta de reactie eu nu sunt mecanic, daca vrei sa ma lovesti cu diploma ta in stiinte politice de sub capota nu m-ai nimerit imi cer scuze pentru interventii, las specialistii sa discute in continuare poate ca bujia s-a topit din cauza injectorului blocat, io stiu, ia cauta un pic pe google ai net la garaj nu6 points
-
Azi pe email am discutat cu Robert despre aceasta problema inainte sa scriu pe forum. Avand in vedere ca s-a disculpat, ce rost mai avea sa vin. Am preferat sa imi fac programare la Florin, din Bucurestii Noi, deoarece daca se rupe bujia, are anumite scule cu care poate sa incerce sa o scoata fara sa dea _chiulasa_ jos. Cazul cel mai fericit, bujia este doar colmatata si o sa iasa cand cineva o sa traga foarte tare de ea. Cazul cel mai nefericit, bujia nu iese, se da _chiulasa_ jos si se constata ca a fost montata gresit si s-a stricat filetul, totusi sper sa nu fie asta. Ramane sa va anunt care a fost situatia exacta dupa ce rezolv problema. @Robert, nu ma deranjeaza sa mai bem o bere impreuna, ca si sfat, probleme apar peste tot, conteaza cum le rezolvi.6 points
-
Daca nu se rupe, o sa va trimit bujia prin curier, oricum am comandat deja alta, pe mine nu pretul bujiei ma deranjeaza, ci felul cum va disculpati, cand stiu clar ca doar voi ati umblat si cel care a incercat sa dea bujia jos si nu a reusit, nu am cum sa demonstrez ca voi ati montat-o gresit. Am fost de buna credinta si am dat toate detaliile, nu am incercat sa ascund faptul ca am fost la alt service. Concluziile le trage fiecare, pentru asta e forumul.6 points
-
prezoane infiletate gresit, la o reprezentanta renault.masina in garantie.am vazut cu ochii mei cand puneau prezoanele in pistol si le infiletau.doar ca m-am lovit de problema la vulcanizare cand am vrut sa montez rotile de iarna.mecanicii au fugit de raspundere, noroc ca directorul a fost om corect. on topic...ca si review, ma abtin ))) o sugestie...daca iti cauti electrician, iti pot recoamnda pe cel care mi-a rezolvat problema cu retofit-ul de LCI, pe care tu nu ai putut-o rezolva. stie sa citeasca scheme in DIS si alte cacaturi, care nu se rezolva prin telefon cu "varul" vali, var care daca te duci sa iti faca o codare iti ia 40 de lei.in schimb, daca codarea ti-o face robert, ghidat prin tel de varul vali, iti ia 100 de lei ))5 points
-
"Rapy22" data viitoare cand mai faci o lucrare sa ceri factura si deviz Cu o sesizare la OPC rezolvai rapid si fara bataie de cap Eu m-am invatat minte Prefer da platesc in plus 20-30% la un service unde primesc factura si stau linistit4 points
-
Eu cred ca anuntul e pus la caterinca pentru a mai descreti fruntea romanilor ) Iar daca intr-adevar e real anuntul, vanzatorul musai tre sa dea o fuga pe la psihiatru4 points
-
3 points
-
3 points
-
garantia la montaj corect poate , acum tu daca ai fi in locul lui , ti-a montat X o bujie care nu se mai desface cum ai proceda. Ca in principiu omul cauta pe cineva care sa-si asume raspunderea pt o bujie care poate e stransa prea tare sau infiletata gresit si daca acceptam ca nu a umblat nimeni acolo de la strada srl cum vezi tu situatia asta .Dar asa prin ochii lui , te simti un pic un client prost si fara valoare in ochii unui prestator de servicii ? Ca pana la urma de asta mai vine lumea la tine , un soi de buna credinta care dupa cum se vede uneori e luata in derizoriu . Important e de aici ca a inteles toata lumea ca garantia e 3 luni in conditiile in care il crezi ca nu a fost prin alt service si aici presupun ca intervine ce ? Ca la fel de bine poti sa nu-l crezi .3 points
-
Pe ideea care o sustine Robert nimeni nu ar trebui sa ofere garantie la montaj mai mult de 1 zi, daca in ziua 2 umbla cineva la masina....3 points
-
Bun acest topic, m-a facut sa ma decid unde sa ma duc pt. schimbare semeringuri supape. NU Bimmer ...3 points
-
3 points
-
cum constati ca bujia nu iese si e nevoie de cel care a montat? E la mijloc treaba nu , vorbim de un banal schimb de bujii o chestie imposibila ) PS . eu am avut o situatie similara cu o roata , prezoane stranse cu pistol , am constatat la o oarecare vulcanizare ca nu ies prezoanele , ca urmare m-au trimis la cel care mi-a schimbat rotile. Deci asa am constatat , m-am lovit de problema !2 points
-
In principiu ai dreptate Robert,dar daca vroiai sa il ai in continuare pe Mihai ca si client puteai sa incerci sa ai oferi o solutie de mijloc,de ex o reducere de 50% la manopera de scoatere a bujiei .2 points
-
Am uitat sa adaug ca frana pe spate stanga, lipsea cu desavarsire !! Mai jos, lista cu piesele schimbat : - bascula stg + dr - bielete antiruliu fata - set placute + discuri frana spate - acumulator auto Bosch - filtru ulei - filtru aer - filtru benzina - filtru polen - ulei motor castrol - aparatoare disc frana spate - set saboti frana + set arcuri - garnitura capac - ermetizant - insonorizant capota - bucsa diferential - bucsile de punte ( toate 4 ) - planetara stg + dr - set anvelope vara - set anvelope iarna - furtun gaze - carenaje roata fata stg+ dr - valva pcv - valva disa - debitmetru - aripa dreapta fata + vopsit - volan 3 spite sport cu comenzi - angel eyes Toate astea cu factura si garantie. Nu am mai scris si producator, pret, etc..pt ca nu-mi place sa-mi reamintesc cati bani am bagat2 points
-
2 points
-
Salut! De mult timp imi doream un BMW coupe. Dar in acelasi timp imi placea si VW Golf, am avut si Golf 3 si Golf 4 si alte marci Logan, Ford, Citroen. Prin vara m-am ales cu un E36 Coupe 318 is. Mi-a placut extrem de mult. Dupa ceva timp mi-am dat seama ca nu era exact ce vroiam eu, fusese reconditionat masina dar nu era facut in cel mai meticulos fel imi facusem planuri sa o revopsesc Hellrot dar pana la urma masina a ajuns la altcineva. Dupa ce am cautat masina 1 luna de zile am ajuns sa imi iau tot o E36 si nu imi pare rau deloc. :frantics: BMW 316 e36 Coupe Masina momentan e cu roti de iarna. Urmeaza sa o trec pe numele meu saptamana asta, iar apoi o sa incep sa rezolv problemele prima data cele ale caroseriei poate si o vopsea integrala. La interior trebuie sa retapitez fetele de usi si scaunul soferului are o gaurica mica in partea stanga a sezutului si sa schimb volanul. Apoi o sa urmeze altele, jante si altele nebunii d-ale mele. Doar pozele astea momentan1 point
-
Pfff, alta intamplare neplacuta de la Bimmer Service, vroiam sa ma duc pe la ei pt o lucrare mai mare(distributie,amortizoare, fulii,intinzatoare,patine)...dar se pare ca nu exista garantie pt nici un serviciu pe care il presteaza, sa merg pe incredere parca nu m-as risca, mai ales pt distributie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am gasit acum. Domn mecanic nu a strâns biela bine. Multumesc tuturor pentru ajutorul acordat.1 point
-
JOB WELL DONE... Am finalizat lucrarea,am montata spalatoarele si am gaurit bara,totul merge perfect. Am avut ceva probleme in decuparea barei,aceasta nefiind semnata pe interior,a trebuie sa fac un sablon dupa o bara care avea orificiile facute din fabrica,in fine totul este acum OEM look. Urmeaza zilele acestea sa duc bara la vopsit dupa ce am gasit-o putin zgariata,oricum este ceva normal aici .1 point
-
vin acum la tine sa ma dau o tura si tu din dreapta completezi impresii la descrierea ce urmeaza sa o pui aici.1 point
-
Salutare! Din pacate sau din fericire(nu m-am hotarat inca) norma de poluare a masinii nu se poate transforma in euro 4 din cauza faptului ca este fabricata cu o luna jumatate mai devreme de introducerea euro 4 pe aceste motoare. Asa ca fara sa mai stau foarte mult pe ganduri, am decis sa o inscriu in Bulgaria (bugetul meu a apreciat asta) In consecinta, problema cu inmatricularea este rezolvata (excluzand neplacerea cauzata de politistii binevoitori care sigur ma vor avea client). Intre timp a cedat rulmentul cardanului si astazi urmeaza a fi inlocuit. De asemenea, voi schimba si flansa pt a fi totul in regula. De acum astept primavara foarte nerabdator Numai bine!1 point
-
Acolo nu e problema de aer, nu are rost sa mai cauti debitmetre turbo sau furtune, e problema clara de alimentare/presiune motorina. Sincer eu am mers fara injectorul cu fir(cu el taiat), sute de km si masina trage bine, nu optim insa merge ok, te descurci cu ea. Acolo e sigur o problema din pompa de injectie si toti zic ca ti-au pus-o la punct, si-au masurat-o, probabil sa scape rapid de tine insa ea nu-si face treaba cum trebuie. Sau poate mecanic e ok si totul tine acum de re-adaptari. Ea are un senzor de turatie incorporat, si daca dai un diagnose request cu DIS si selectezi la DDE pompa, turatia acelui sensor trebuie sa fie exact jumate din turatia motorului, la orice turatie a motorului. Pompa aia functioneaza si regleaza motorina pe baza mai multor valori primite de la diversi senzori : pe baza senzorului din ea, pe baza senzorului de presiune MAP, ale valorilor injectorlui cu fir + sensor turatie crankshaft. Ai DIS? Fa o realiniere ECU-ECM, o readaptare pump map settings si vezi pe urma. Degeaba te duci la testere universale, DDE3 de la modelele astea de bmw e recunoscut numai de testerul DIS original, cele universale nu au tot setul de erori detaliat.1 point
-
Un filtru de particule aftermarket la 2000-4000 lei nu are nicio legatura cu cel original care costa peste 1000 euro. Se infunda foarte repede si cat dai atata face. Daca vrei sa scapi de probleme cumpara unul OEM sau elimina-l complet.1 point
-
1 point
-
1 point
-
adica trebuie sa scazi foarte mult pretul ca sa o poti vinde LE : acum am vazut ca e 2.0d nu cred ca e foarte mare taxa , daca era 3.0d era durere mare1 point
-
1 point
-
de ce se dau minusuri celui care intreaba de taxa ?????????? P.S. asta cu plecatul din tara este deja fumata (parerea mea)1 point
-
1 point
-
pai de ce l-au copiatsi dupa ce au scos filtrul l-au pus la loc?ca sa iti ia banii si pt asta? vezi ca pdf-ul se rezolva cu adobe reader ) DPF1 point
-
Parerea mea e sa iei masina din Germania chiar daca e mai costisitor...nu se compara cu din cele din tara...asta e parerea si experienta mea bafta !1 point
-
Cat te-a costat diferentialul blocabil ? E de' ala de M3? Ce motor ai pe ea 3000 bi-turbo? Diesel sau petrol? Laser diferentialul si troaca bineinteles !1 point
-
In sfarsit ... cred ca pavel_marius a gasit solutia la problema asta secanta. Multam' pavel_marius http://www.bmwclub.ro/forums/topic/154508-rezolvare-la-trepidatia-plecarii-de-pe-loc/1 point
-
Ca in orice alt business, e vorba intotdeauna si de eficienta. Desigur ca este o diferenta intre a fi eficient si a fi grabit, deci e bine sa fii atent ca sa nu faci confuzie intre ele. Atata timp cat piesa respectiva se schimba, chiar nu conteaza. Important este sa ai presa daca trebuie sa montezi la loc piesa. E clar ca daca o dai jos cu ciocanul nu o vei mai putea s-o montezi la loc. Si sa ai prese speciale pentru bucse. Cu siguranta ca daca bagi o bucsa cu ciocanul, degeaba ai schimbat-o. Insa daca ai un cap de bara de schimbat si e foarte ruginit, mai degraba il dai jos cu furca speciala decat sa te chinui cu presa riscand sa o si strici inutil. http://www.scule.info.ro/admin/poze/thumb_20943501471249720474.jpg Astea sunt scule speciale pentru demontarea pivotilor.1 point
-
specialistii lu' peste prajit leaktest nu stie sa faca? sau este prea scump si nu renteaza......si mai bine dam din burta verdicte la intamplare http://www.ebay.de/itm/Kuhlsystem-Motorkuhlung-Druck-Tester-Leck-Detektor-/121321755189?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c3f571235 se lucreza cu pasiune, dar cred ca pasiunea este doar pentru bani facuti repede cu ciocanul :flowers:1 point
-
Eu am fost la bimmer service de cateva ori, in primele randuri am fost placut impresionat si datorita acestui fapt am si revenit de cateva ori. Prima data am fost pentru un schimb de ulei la cutie la X5, E53, 3.0i. A decurs ok, am plecat multumit. Pe atunci mai aveam si un E34 520i la care nu au vrut sa lucreze pe motiv ca e veche. Ulterior am vandut E34 si acum am un E39, 530d automat. Am fost la ei pentru schimb de ulei cutie si schimb amortizoare. In primul rand intr-un service auto nu trebuie sa existe graba si agitatie sa terminam in timp de x minute ca vine alta masina, lucru care mi l-a dat de inteles cand am schimbat amortizoarele. Lucrarea a fost facuta ok, nu am avut probleme. Am remarcat ca desi e service Exclusiv BMW, nu se foloseste o presa de pivoti cand se scot capetele de bara ale bieletelor de directie. Se foloseste ciocanul, desi fuzetele sunt de aluminiu, iar cei de pe forumuri din Germania precizeaza ca nu trebuie lovite. Pana la urma daca se lucreaza din pasiune, trebuie sa exista pasiune. In al doilea rand schimbul de ulei la cutia de viteze automata nu a fost facut corect, asta dupa ce am vazut pe youtube un filmulet postat de un service din Germania cu pasii care trebuiesc urmati cand se executa aceasta operatiune. Dupa ce se umple baia cu ulei, se porneste motorul, se selecteaza aleator toate treptele de viteza dupa care se pune selectorul in pozitia P si se reumple baia cu motorul pornit insa in pozitia P a selectorului. Ei mi-au umplut baia cu selectorul in pozitia D. Diferenta este ca dupa ce mi-am facut schimbul singur am constat ca la bimmer au pus cam 1L in plus de ulei. Cutia schimba mai bine acum fara acel litru de ulei....inainte avea mici smucituri la schimbarea anumitor trepte. Cam astea sunt parerile despre cei de la Bimmer, calitatea serviciilor vine din profesionalism, atentie la detaliu si rabdare, daca vrei sa faci lucrurile repede si la norma...pierzi.1 point
-
Sa reimprospatam putin topicul. Masina are acum 194k km,urmeaza schimbul de ulei si filtre. Am avut o problema cu clapetele mici de acceleratie ( in sensul ca nu se deschideau ) din galeria de admisie,era dusa o supapa,s-a rezolvat,si dupa mi se pare ca lagul s-a redus semnificativ,ceea ce e logic. A primit intre timp si schimbatorul de viteze lci,mai placut la atingere,si mai usor de manevrat. Zilele trecute i-am acordat mai multa atentie si am curatat-o, si interior,in limita produselor avute si a priceperii mele,insa ma declar multumit:)1 point
-
Am pus si eu Prins cu 4200 Ron pe 318i valvetronic: -consum 10% in plus fata de ce arata BC pt benzina la drum lung linistit si spre 20% in plus la talpa (economie 45% din pretul benzinei); -ca si cuplu/putere imi pare ca s-au mutat cu cateva sute de ture mai sus; daca mergi la drum lung pe la 2000-2500 si o calci dintr-o data se simte o mica intarziere..pe urma peste 3000 ture trage la fel de bine ca benzina.1 point
-
Mai posteaza sau nu, trebuie sa raspund. De capacel te-am sunat la 10 minute dupa ce-am luat masina de la tine, ca oprisem la benzinarie si atunci l-am si observat. Si chiar daca imi scapa inainte (dar stiu sigur ca era) masina a fost completa la predare si a fost lovita in bara fata, n-avea cum sa sara capacelul unei roti din spate. Si chiar daca masina are 7 ani, clemele sunt inca tapene, nu ies decat daca bagi surubelnita. Piesele pentru E36 le-am luat cu mult inainte sa vina sotia cu masina la reparat. Le-am luat dupa o revizie, nu dupa reparatie. Ne-am intalnit intr-adevar la o saptamana de la reparat ca a trebuit sa-ti aduc diferenta de bani, nu pentru alt motiv. La acel moment nu am stiut de restul indoiturilor si zgarieturilor pentru ca nu eu le-am detectat si nevasta-mea mi-a spus dupa (din nefericire nu stam impreuna). Iar cu piesa defecta am ajuns abia dupa 2-3 saptamani la service. Asa cum ti-am spus de capacel ti-as fi spus si de celelalte probleme, nu aveam de ce sa ascund. Cum am zis si in topicul anterior, a fost mai mult dezamagire, pentru ca imi lasasei chiar o impresie buna. Din pacate, cum a reiterat si alt coleg, oamenii pe care ii ai acolo strica tot. Niciodata nu iese nimic bun cand faci in scarba. Ca si in alte parti, iti trebuie dedicatie si/sau pasiune ca sa iasa arta. Daca nu pentru BMW, macar pentru masini in general, fie ele si Mercedes. In concluzie, nu am nicio pretentie. Nici acum, nici atunci. Si cum nici n-am mai vorbit si aici au fost sterse/inchise topicurile, nu am mai avut ce sa spun. Pot insa sa-mi dau cu parerea atunci cand un coleg cere o recomandare. Si nu sunt absurd si toata lumea intelege ca se mai fac si greseli, ca e omeneste si sunt niste fiare pana la urma. Dar cand vezi ca se tot intampla belele, eu cred ca e cazul sa-ti pui niste semne de intrebare si sa iei masuri. Pentru tine in primul rand, nu pentru noi. Multumesc.1 point
-
Omul a spus ca nu mai posteaza aici, ca ne-am aliat toti astia care n-am fost la el in service si povestim din imaginatie ce ni s-a intamplat. Asa ca sa-l lasam in pace.1 point
-
Sa plateasca piesa si manopera ca nu esti obligat sa schimbi la el in service asa cum nici bara zgariata nu se remediaza la fel . Dar vorbeste ca si cum e o mare placere sa stai sa repari ce strica mecanicii ))1 point
-
Corect gramatical ar fi "prietenii" cu 2 i. Daca suferi de mania persecutiei, nu ti-ai ales bine meseria, pentru ca vei fi in permanenta in contact cu oameni care daca nu te ridica in slavi "au ceva cu tine". In rest, este treaba ta cum iti administrezi business-ul. Eu cred ca interesul celor de pe forum este sa gaseasca un atelier unde sa isi poata lasa masina cu incredere. Pentru carcotasi poti sa faci o fisa de intrare in service cu poze atasate, ca sa eviti orice discutie. Nu este nici scump, nici greu sa faci asta, si nici nu necesita reinventarea rotii. Trebuie doar sa vrei. Bafta!1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00