Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/14 in all areas

  1. doamne cum sunt unii...i-ati fratele meu alta masina si pasta nu o mai chinui te rog frumos.
    4 points
  2. Da, habar n-ai in mod evident. Ma rog, eu te inteleg. Tu esti genul de mecanic care curata bujiile cu peria de sarma dupa ce le tine la aragaz sau la lampa cu gaz. Lumea a avansat, tu nu. Nu poti intelege ca bujiile au mai avansat de la 1900 pana acum. Pai doar aia de la Bosch au facut zeci de feluri de bujii, tot felul de inovatii. In acest moment, tehnologia care intra in fabricatia unei bujii e extrem de avansata. De exemplu, anumite modele de bujii au electrodul sudat cu laser. Ma rog, suntem deja foarte offtopic.
    4 points
  3. Garantie la montaj.. Lol. adică îti bag bujia strâmb și-ți dau 3 luni să descoperi...
    4 points
  4. Crezi ca e o decizie inspirata sa supraalimentezi un motor aproape "major" cu cine stie cate jumatati de milion de km? Alegerea logica ar fi un 530d facelift.
    3 points
  5. Tot asa ai mers si cu asta? :sorcerer:
    3 points
  6. Masina mai mult ca sigur a fost cumparata de pe site-urile de licitatii si are tva pierdut pe drum,comparatiile cu preturile din Germnaia efectiv nu isi au rostul. Daca masina ti-a placut la prima vedere,te-a cucerit la proba de drum, merita sa mergi mai departe cu testarea. O testare din bara in bara la reprezentanta+verificare istoric este sfanta, mai ales cand dai 25k euro. Legat de pret mai negociaza,mai are 100% de unde sa scada.
    2 points
  7. Din proprie experienta iti spun ca degeaba faci plangere la ASF ( si la asigurator) daca nu te duci personal pe acolo sa-i "indrumi" putin. "indrumi" = scanadal cu urlete, tipete si amenintari cu dat in judecata
    2 points
  8. Probabil a vrut sa spuna 3800lei
    2 points
  9. Gata, am gasit-o: http://www.autovit.ro/bmw-525-C35357122.html M-am intristat repede insa cand am vazut in textul anuntului chestiunea cu "Daca nu raspund lasati-m un email si va contactez eu si va trimit si mai multe poze."... M-am saturat sa caut pe autovit. Asta: http://www.autovit.ro/bmw-530-C35294254.html A fost cumparata din Bucuresti cu o saptamana in urma. Atunci avea 289.000 km, istoric de service complet. Taxa nu este platita (e destul de mare la automata) si masina e 2005 nu 2006. Mai are si ceva chestiuni de genul DPF off, revopsita integral, etc. La F10, am senzatia ca unele sunt asa: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-520-baureihe-5-lim-520d-bergkamen/202557776.html?lang=en&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=100&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT adica 330.000 km...
    2 points
  10. Eu in locul tau o luam, e singurul 535xd, alta nu s-a mai facut.
    2 points
  11. Cred ca daca s-ar putea lasa comentarii pe autovit...nu ar mai vinde nici dracu masini acolo...
    2 points
  12. In Germania pretul e mai mare pentru un singur motiv : TVA-ul. La 25.000 de euro , aproape 5k de euro e TVA-ul . Romanul merge , cumpara masina pe firma fara TVA (ca doar suntem in UE), o aduce in tara si pe riscul lui o scoate la vanzare . Deci e foarte simplu , eu daca as merge dupa ea as da 25k , el o ia de acolo cu 20k, isi mai adauga si un profit frumusel si apoi ne-o vinde noua mai ieftin de cum am lua-o noi direct de la "sursa".
    2 points
  13. esti expert la cautat pe google, sincer ma uimeste viteza ta de reactie eu nu sunt mecanic, daca vrei sa ma lovesti cu diploma ta in stiinte politice de sub capota nu m-ai nimerit imi cer scuze pentru interventii, las specialistii sa discute in continuare poate ca bujia s-a topit din cauza injectorului blocat, io stiu, ia cauta un pic pe google ai net la garaj nu
    2 points
  14. Constati ca e o problema cu aprinderea pe un anumit piston pe tester. La faza asta te duci direct la cel care ti-a facut lucrarea. Asta daca nu esti in alta tara. Atunci este o urgenta si chiar e altceva. Plus ca aici e o alta problema. In cazul masinilor cu GPL poti monta si bujii normale, insa trebuie schimbate destul de rapid, adica la 20 000 km. Exista si bujii speciale de GPL, insa costa in jur de 70 lei / buc. Alea sunt garantate 60 000 km. Plus ca mai e o problema de abordare a problemei. Inainte sa faci un review negativ pe forum trebuie sa te duci la service. Inainte ii contactezi si daca par inabordabili sau putin cooperanti, te duci personal acolo. Vorbesti omeneste sau mai putin omeneste. Iar dupa ce ti-ai dat tot interesul, ii faci review negativ. Daca exista o greseala facuta, e frumos sa-i dai sansa sa o indrepte. Iar daca nu vrea sa-ti rezolve problema, incearca sa rezolvi problema intr-un fel sau in altul. Problema e ca majoritatea clientilor care au probleme nu fac nimic. Mai scriu un post, mai fac un apropo pe un topic, dar nimic concret. Aici e o situatie mai complicata. Se poate ajunge la niste costuri destul de mari.
    2 points
  15. prezoane infiletate gresit, la o reprezentanta renault.masina in garantie.am vazut cu ochii mei cand puneau prezoanele in pistol si le infiletau.doar ca m-am lovit de problema la vulcanizare cand am vrut sa montez rotile de iarna.mecanicii au fugit de raspundere, noroc ca directorul a fost om corect. on topic...ca si review, ma abtin ))) o sugestie...daca iti cauti electrician, iti pot recoamnda pe cel care mi-a rezolvat problema cu retofit-ul de LCI, pe care tu nu ai putut-o rezolva. stie sa citeasca scheme in DIS si alte cacaturi, care nu se rezolva prin telefon cu "varul" vali, var care daca te duci sa iti faca o codare iti ia 40 de lei.in schimb, daca codarea ti-o face robert, ghidat prin tel de varul vali, iti ia 100 de lei ))
    2 points
  16. doar ca fapt divers la Efficient Service sub nici o forma mecanicii nu ar fi strans bujia sau alte tertipuri de gen . M-a amuzat putin ca suspecteaza acel service care e net superior si in care experienta isi spune cuvantul mereu . Si da ofera si garantie . Daca omul spune ca tu ai montat bujia gresit ...e f grav , dpmdv nu trebuia sa lasi tigania asta sa ajunga pe forum . La fel de bine putea sa-ti spuna ca nu a umblat nimeni si sa te lase sa te ocupi . Omul a fost fairplay si nu s-a dus chiar la un service de cartier ca sa suspectezi ceva dubios
    2 points
  17. Mi-aÂş dorii din tot sufletul sĂŁ-l ajut sĂŁ-Âşi punĂŁ un motor de 3L.
    2 points
  18. Din punctul meu de vedere desavantajele sunt cateva, unele mai mari altele nesemnificative.Cel mai mare dezavantaj e costul initial al instalatiei si RAR-ul pentru omologare. Alte dezavantaje mai mici(unele pot fi trecute lejer cu vederea) sunt: pierderea de putere(exista o pierdere nu foarte mare dar exista, masina nu o sa se mai comporte EXACT la fel ca pe benzina - 3-5 cp ii pierzi), un alt dezavantaj e consumul mai mare de gaz, un alt dezavantaj e ca masina merge pe benzina pana ce motorul ajunge la 30 grade. Economia intr-un final fiind de undeva la 40% din pretul benzinei pentru 100km. Instalatia pe care o am eu foloseste valorile parametrilor, in timp real, din ecu masinii(daca masina merge prost pe benzina si consuma mult la fel o sa mearga si pe gaz)- asta nu e un dezavantaj, e o concluzie. Ca dezavantaj, dar nu foarte important e locul ocupat de butelie(eu am pus toroidala in locul rotii de rezerva si roata o tin acum in portbagaj). Avantaje prea multe nu pot spune ca sunt. Cel mai important e costul mult mai redus al gazului(2,90 lei 1 lgpl fata de 5,60 lei 1l benzina), si daca va pasa de mediu - noxe mai mici. Faptul ca nu se intampla NIMIC cu masina dupa montarea intalatiei(gen uzura prematura a motorului, riscul de a sari in aer pe drum sau alte prostii de genul asta)nu cred ca poate fi considerat un avantaj. Iti pui Gpl ca sa mergi mai ieftin, deci eu cred ca isi justifica menirea. Amortizarea completa a instalatiei se face in cca 10k km. Depinde de fiecare ce vrea sa faca cu masina lui. Toate decurg logic, daca vrei putere nu pui gaz, daca faci km putini nu se justifica, samd... Eu sunt multumit, inca n-am amortizat instalatia, dar per total nu am decat de castigat. Nu incerc sa conving pe nimeni si nici sa fac reclama. E doar punctul meu de vedere.
    1 point
  19. Ecranul este zgariat prea rau, poti sa dai cu orice solutie pe el ca mai rau se strica.
    1 point
  20. Ai picorul rupt da tot ti-ai tras skiuri noi, ce model de navi ai luat?
    1 point
  21. Consumul in oras va fi cam 13-14, trage acceptabil, in locul tau as merge pe 2.5i m54b25
    1 point
  22. Inafara de reprezentanta, am fost si eu la doua service-uri dedicate BMW. BIMMER SERVICE si BMW Integral service. La Bimmer Service am schimbat simeringurile la supape si nu am ce reprosa. S-a rezolvat problema cu consumul de ulei si cu fumul. A costat cat mi-a zis, a durat cat mi-a zis. Mi-a dat factura. A doua oara cand am fost la ei nu am mai fost asa multumit, dar pentru ca nu i-am contactat pe ei sa le spun, nu am sa o fac nici aici. Cu aceeasi problema cu care nu m-a rezolvat Bimmer am fost si la BMW Integral Service, acolo jale....el stia omul ca a lucrat la BMW Filaret si atat. Am fost tratat foarte prost si evident nu a stiut sa rezolve nici problema. A ridicat din umeri si m-a trimis la alt service. Deci nu recomand nici daca ultima varianta sa va schimbati un releu este sa mergeti la stomatolog. Tot cu aceeasi problema am contactat un service aici pe forum, care imi indica o piesa defecta, piesa pe care masina mea nici macar nu o are. Nu o sa ii dau numele pentru ca a avut amabilitatea sa-mi raspunda la mesaj si nu a vazut masina fizic, sa zicem ca are o scuza. Mentionez ca problema am rezolvat-o eu pana la urma in parcare, eu nefiind de specialitate, doar pasionat.
    1 point
  23. O putoare ordinara pe seria 5, pe 3 mai e cum mai e. Nu ai nici un motiv sa nu iei 525 sau 523. le: de fapt s-a pus pe e60 din 2003 pana in 2005.
    1 point
  24. Am vĂŁzut destule cĂŁrți de service, al 50 Euro, falsificate nu te ĂŽncrede ĂŽn ea (carte).
    1 point
  25. Evident ca toata discutia e pt un srl platitor de tva, inregistrat in roi( registrul operatorilor intracomunitari- atentie - inregistrarea nu se face automat. Masina o iei netto de acolo( eu cel putin asa am facut) dar jumatate din tva-ul aferent il dai la stat.Vanzarea se poate face dupa ce masina s-a amortizat pentru un pret derizoriu, daca nu platesti tva, impozit pe profit etc la valoarea neamortizata. Evident ca se vor gasi tot timpul samsari care sa fenteze legea.Problema lor este ca nu mai prea vor nemtii sa vanda fara tva oricui. Deci, nu ramane cum am stabilit
    1 point
  26. si toata lumea castga, ce frumos....
    1 point
  27. Habar n-ai daca tu crezi ca bujiile sunt doar reci si calde. Bujiile alea de GPL au in ele o intreaga tehnologie. Cauta si tu pe net, exista brosuri de prezentare pentru asa ceva. Amestecul de gaz cu aer e mai greu de aprins. Combustia da temperaturi mai mari decat in cazul motoarelor pe benzina. Uzura e mai rapida, iar coroziunea apare. Pentru toate aceste lucruri au facut modificari fata de bujiile normale. D-aia costa 70 lei o bujie d-aia.
    1 point
  28. poate a explodat s-a facut ca o crizantema e facuta din plastelina o bujie dupa caputu' tau?
    1 point
  29. Din gura e usor, si eu ii dau, cash e mai problematic.
    1 point
  30. ca sa pui n42 costurile sunt uriase. iti va trebui sa iei alta masina de anglia si sa iei piesele care iti trebuie (sunt multe, fff multe, nimic nu este identic la tine ca la n42). sincer daca ai oferta de 5000 pe ea, si iti doresti un n42 vinde-o in momentul asta )
    1 point
  31. E foarte nasol daca s-a intamplat asta. Conform standardelor BMW, e nevoie de alta chiulasa. Reparatia inseamna frezarea unei gauri mai mari, montarea unei bucse in care sa se dea filet. In aluminiu n-ai cum sa dai filet. Iar helicoil e greu de montat acolo. Insa e mult pana departe. Ramane de vazut ce s-a intamplat si in ce mod se va solutiona.
    1 point
  32. Tu esti pe alta planeta, nu mai insista. Sunt mai mari sanse sa fie totul topit acolo si bujia sa fie intacta decat invers.
    1 point
  33. Bujia este IMPOSIBIL sa fie montata stramb. Toate bujiile se infileteaza cu mana, strangerea finala se face cu cheia. Acea bujie este IMPOSIBIL sa fie montata stramb. Am facut pana acum peste 250 de distributii, peste 100 de inlocuiri simeringuri supape, peste 50 de motoare reparate de la zero, pus alte sute de operatii, nu am avut nici o problema, crezi ca ne-am blocat la o bujie? Mihai a primit de fiecare data la fiecare operatie deviz cu factura su garantie, garantie conform legii. Ce vina avem noi ca o bujie nu se mai desface usor dupa 10 luni? Totusi sa nu uitam ca Mihai este un client foarte greu de multumit, indiferent de service, de filaret a fost nemultumit,de ilie din Ciolpani la fel, de Ciupanezu la fel, de mine la fel, oare cat o sa fie multumit si de Alex?
    1 point
  34. Ești sigur ca totul e in regula cu mașina? La cum arata anuntul eu nu as avea ĂŽncredere in vânzĂŁtor. Mașina are "bord de seria 7"
    1 point
  35. garantia la montaj corect poate , acum tu daca ai fi in locul lui , ti-a montat X o bujie care nu se mai desface cum ai proceda. Ca in principiu omul cauta pe cineva care sa-si asume raspunderea pt o bujie care poate e stransa prea tare sau infiletata gresit si daca acceptam ca nu a umblat nimeni acolo de la strada srl cum vezi tu situatia asta .Dar asa prin ochii lui , te simti un pic un client prost si fara valoare in ochii unui prestator de servicii ? Ca pana la urma de asta mai vine lumea la tine , un soi de buna credinta care dupa cum se vede uneori e luata in derizoriu . Important e de aici ca a inteles toata lumea ca garantia e 3 luni in conditiile in care il crezi ca nu a fost prin alt service si aici presupun ca intervine ce ? Ca la fel de bine poti sa nu-l crezi .
    1 point
  36. Alex si daca acea bujie nu mai iesea ? Oferea reducere 50% pentru tot restul manoperei (desfacut motor si ce mai e necesar) in conditiile in care alt service a lucrat pe acolo ? Puneti-va si putin in locul omului , are putin mai multa dreptate.
    1 point
  37. Acolo nu e problema de aer, nu are rost sa mai cauti debitmetre turbo sau furtune, e problema clara de alimentare/presiune motorina. Sincer eu am mers fara injectorul cu fir(cu el taiat), sute de km si masina trage bine, nu optim insa merge ok, te descurci cu ea. Acolo e sigur o problema din pompa de injectie si toti zic ca ti-au pus-o la punct, si-au masurat-o, probabil sa scape rapid de tine insa ea nu-si face treaba cum trebuie. Sau poate mecanic e ok si totul tine acum de re-adaptari. Ea are un senzor de turatie incorporat, si daca dai un diagnose request cu DIS si selectezi la DDE pompa, turatia acelui sensor trebuie sa fie exact jumate din turatia motorului, la orice turatie a motorului. Pompa aia functioneaza si regleaza motorina pe baza mai multor valori primite de la diversi senzori : pe baza senzorului din ea, pe baza senzorului de presiune MAP, ale valorilor injectorlui cu fir + sensor turatie crankshaft. Ai DIS? Fa o realiniere ECU-ECM, o readaptare pump map settings si vezi pe urma. Degeaba te duci la testere universale, DDE3 de la modelele astea de bmw e recunoscut numai de testerul DIS original, cele universale nu au tot setul de erori detaliat.
    1 point
  38. M-ar interesa sa reintru in posesia masinii. Daca o vedeti in trafic, va rog cereti numarul proprietarului si trimiteti-mi-l si mie prin PM. Multumesc!
    1 point
  39. Unde si cum ai spalat-o pe dedesubt si ce cearĂŁ ai folosit pentru ca si eu vreau sa o bag la hibernare si doar operatia asta nu am fĂŁcut-o. Oricum nu a mai scos-o din garaj de vreo 1 luna.
    1 point
  40. Masina a primit o spalare amanuntita le exterior si dedesubt, strat de ceara, un detailing interior si bagata la garaj pana la primavara :frantics: mare lucru nu am mai facut, decat intretinere, am mai cumparat un eleron luneta ca al tau si un set de splittere clubsport care le montez la primavara cand am de gand sa vopsesc barile, in rest sunt in dubii cu arcurile... Sper sa nu fiu certat pentru aceasta postare offtopic.
    1 point
  41. 1 point
  42. tot la 1200 o sa ajungi cu ea si tot la tine va ramane:)
    1 point
  43. Oare mai citesc multe ineptii despre reprezentantele astea? Cand vrei sa vinzi o masina, toata lumea e interesata de "istoricul bmw". Dar realizez ca eu imi intretin masina la un nivel pe care ei nici nu-l viseaza... Cum s-a ajuns la coloana dw directie si comenzile de pe volan pentru schimb distributie... numai ei stiu. Daca nu cumva era "cerere" de piese iar ale tale sunt acum pe alta masina...
    1 point
  44. Eu zic ca la un M conteaza mai ales km
    1 point
  45. de ce nu inchide nimeni topicul asta?
    1 point
  46. Corect gramatical ar fi "prietenii" cu 2 i. Daca suferi de mania persecutiei, nu ti-ai ales bine meseria, pentru ca vei fi in permanenta in contact cu oameni care daca nu te ridica in slavi "au ceva cu tine". In rest, este treaba ta cum iti administrezi business-ul. Eu cred ca interesul celor de pe forum este sa gaseasca un atelier unde sa isi poata lasa masina cu incredere. Pentru carcotasi poti sa faci o fisa de intrare in service cu poze atasate, ca sa eviti orice discutie. Nu este nici scump, nici greu sa faci asta, si nici nu necesita reinventarea rotii. Trebuie doar sa vrei. Bafta!
    1 point
  47. Cauta si tu din urma, cum am facut si eu. Pe scurt, in 2010 intreba cum se schimba becul de la plafoniera.
    1 point
  48. nu schimba ceasurile... celor ce te intreaba le spui ca faci calcule complexe instantaneu si sti ce viteza ai in km/h
    1 point
  49. Eu am primit de la voi 1500 E oferta pt CIC complet functional si codat , sa inteleg ca acum se poate pune NBT la acelasi pret ? Nu e mai bine sa fie preturile la vedere pt toata lumea ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.