Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/14/14 in all areas
-
nu am mai postat de ceva timp ... cateva updateuri : Din punct de vedere tehnic : - noiembrie 2014 am inlocuit pe garantie perna de aer de pe partea stanga spate ( perna schimbata la BMW Arad in aprilie 2014 ) , a avut un defect de fabricatie la supapa . Acum ambele perne sunt noi si au garantie 2 ani incepand din 11/2014 http://s26.postimg.org/qajy4276h/IMAG0164_Custom.jpg - am aflat ca neamtul a facut revizia la cutia de viteze la aprox 149.000 km ( am gasit factura in teancul de acte pe care le-am primit cand am cumparat masina - ZF Services Bremen - ) - noiembrie 2014 am cumparat roata de rezerva slim OEM Din punct de vedere estetic : Am pregatit masina de iarna putin mai diferit fata de anul trecut , am optat pentru ceva mai durabil : - decontaminarea a fost facuta folosind orbitala Flex + Nanoskin Autoscrub 6" Medium Grade + Nano Shock Spray Lubricant Sealant ( http://www.nanoskinusa.com/products/autoscrub-system/as-001.html ) - rezultatul este cu mult peste orice baton de argila existent , suprafata ramane foarte curata si foarte slick - stergere cu IPA sa indepartez excesul de lubricant - protectie Nanoskin Mega Trend Inorganic Coating System ( http://www.nanoskinusa.com/products/waxes/na-ics.html ) - am fost uimit de produs , nu isi face efectul imediat ca un nano-coat clasic are nevoie de un curing time , dar dupa 3-5 zile efectul este superb , culoarea parca se schimba de la zi la zi devenea mai inchisa si mai pronuntata . Protectia dupa 3 saptamani de jeg si ploaie continua , am spalat masina aseara la Petrom Selfwash cu 3 jetoane fara nici un fel de atingere doar cu jetul de sampon si clatirea cu apa , a iesit absolut impecabila fara sa ramana o urma de murdarie pe prosoapele de uscare desi era sub orice critica de murdara . http://s26.postimg.org/47f4muvh5/20141013_220557.jpg Si cateva poze facute azi + 1 video slab calitativ : http://s26.postimg.org/g8561bs9l/P1000811_Custom.jpg http://s26.postimg.org/4hr8jxzh5/P1000810_Custom.jpg http://s26.postimg.org/fg2i24o2h/P1000809_Custom.jpg http://s26.postimg.org/670bs0f6h/P1000807_Custom.jpg http://s26.postimg.org/eb8fwr1ll/P1000805_Custom.jpg http://s26.postimg.org/5p56c5pll/P1000801_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7w9f02uvt/P1000797_Custom.jpg http://s26.postimg.org/qxe9fueop/P1000795_Custom.jpg7 points
-
Nu am fost niciodata la acest service Bimmer Service si cu siguranta nu as dori asta. Atitudinea patronului Robert este incalificabila. Spun asta dupa ce am citit mai mult pe acest forum. La toate reclamatiile primite pozitia lui este EU NU! Un asemena service intr-o lume normala ar exista ca 3-4 luni....apoi ar disparea....din lipsa de clienti!5 points
-
nu e chiar asa , ajuta si reviewurile astea , cu ce ma ajuta ca imi face o lucrare buna daca ma duc la alta si iese balamuc ? E un fel de ..cum ti-e norocul ? Pai in stilul asta ajungi sa stai in service sa verifici operatiuni de duzina la care e aproape imposibil sa se intample ceva . Apoi esti catalogat ca si client dificil si tipicar .4 points
-
Filetul este intact in partea de sus pentru ca partea de jos a filetului bujiei a distrus filetul chiulasei. Se vede asa pentru ca filetul bujiei a fost distrus si a luat cu totul si filetul chiulasei. In afara de o greseala la montaj, chiar nu exista o alta varianta. In fond, e de inteles. Ai un atelier mare, ai mai multi angajati. Unul a avut o zi mai proasta, s-a grabit sau a avut ceva pe cap. E omenesc sa gresesti. Insa probabil e mai bine sa-ti asumi acest lucru. Daca vei continua sa negi, da foarte prost. Imi permit sa-ti dau acest sfat chiar daca nu sunt direct implicat.4 points
-
Nici macar la reprezentanta nu sta nimeni sa stranga bujiile la un motor pe benzina cu dinamometrica. Asta e o operatiune extrem de simpla si e greu sa gresesti daca le strangi prima data la mana. Ma rog, aici totul tine de experienta mecanicului. O bujie n-ai de ce s-o strangi tare la un anumit cuplu. Eu le strang foarte putin. Suficient cat sa nu se desfaca. Dinamometrica se foloseste la chiulasa, la anumite suruburi din motor, la surubul care tine fulia de vilbrochen, la suruburile de la volanta etc. Aia de la Autosoft strang rotile cu dinamometrica pentru ca in domeniul ala angajezi tot felul de idioti care altfel le strang pana le distrug, iar asta creeaza probleme. In plus, pentru ca ei doar asta fac, umbla la roti. Insa un service normal ar trebui sa aiba o dinamometrica doar pentru roti si alta doar pentru motoare si alte suruburi importante. Daca folosesti dinamometrica cu care strangi rotile la motor s-ar putea la un moment dat sa rupi un surub sau sa-l strangi insuficient. O cheie dinamometrica se decalibreaza cate putin la fiecare utilizare. Daca strangi rotile fiecarei masini care intra in atelier, in mod evident nu va mai fi suficient de exacta pentru lucrari la motor. Aici problema nu e de dinamometrica. Toate service-urile cand se maresc ajung sa nu mai faca fata numarului mare de lucrari. Atunci ce faci? Angajezi un ucenic sau un mecanic mai putin experimentat pe care nu-l platesti prea bine si il folosesti doar la lucrarile simple, la demontat si montat plastice si diverse repere fara importanta. Un mecanic experimentat n-ar fi avut cum sa faca asa ceva. Atata timp cat a bagat stramb bujia, putea s-o stranga cu orice, raul era deja facut. Faza e ca si-a dat seama ca a intrat prost si a preferat sa continue s-o stranga asa. Probabil ca se gandea ca cine stie cand o mai schimba omul respectiv bujiile alea, asa ca scapa basma curata. In domeniul asta e foarte greu sa gasesti oameni care sa-si asume raspunderea. De fapt, ca in orice alt domeniu. Toti vor sa dea vina pe altcineva, nimeni nu e de vina, toti au scuzele pregatite.3 points
-
3 points
-
3 points
-
E dreptul meu sa comentez oriunde am chef atata timp cat respect regulamentul. Nu e intact deloc. Diferenta e ca nu e plin de aluminiu. Dar e distrus si ala. Felul in care vezi lucrurile e gresit pentru ca scoti din ecuatie greseala posibila a angajatilor tai. Practic nu vrei sa concepi ca poate cineva de la tine a gresit, dar arunci vina in alta parte. Ma rog, o mentalitate foarte des intalnita. Si eu gresesc, la fel ca tine sau orice alt mecanic. Nu exista oameni perfecti. Ceea ce face diferenta este asumarea sau neasumarea responsabilitatii.3 points
-
prezoane infiletate gresit, la o reprezentanta renault.masina in garantie.am vazut cu ochii mei cand puneau prezoanele in pistol si le infiletau.doar ca m-am lovit de problema la vulcanizare cand am vrut sa montez rotile de iarna.mecanicii au fugit de raspundere, noroc ca directorul a fost om corect. on topic...ca si review, ma abtin ))) o sugestie...daca iti cauti electrician, iti pot recoamnda pe cel care mi-a rezolvat problema cu retofit-ul de LCI, pe care tu nu ai putut-o rezolva. stie sa citeasca scheme in DIS si alte cacaturi, care nu se rezolva prin telefon cu "varul" vali, var care daca te duci sa iti faca o codare iti ia 40 de lei.in schimb, daca codarea ti-o face robert, ghidat prin tel de varul vali, iti ia 100 de lei ))3 points
-
La revedere e46 316i. Bun venit e90 325i. Astazi am luat masina asta : http://s23.postimg.org/id5anie63/image.jpg Are topic si pe forum.(este cumnatul meu) http://www.bmwclub.ro/forums/topic/106854-my-e90-325ia/page__pid__2144917__st__120#entry21449172 points
-
Cred ca capacitatea motorului nu e relevanta pentru pretul asigurarii. Am avut motoare de la 1.5, 2.0, 2.5, 3.0 si 5.0. Singurul accident din vina mea a fost cu Cielo acum 16 ani (cand abia luasem carnetul) apoi am avut inca unul tot cu Cielo dar nu din vina mea iar acum doi ani cu Passat din nou din vina celuilalt, pe polei. Deci nu vad de ce sa platesc mai mult daca am motor mare... ca poate am vreo utilitara cu motor de TIR care se misca ca melcul sau nu neaparat. In schimb varsta si experienta fara accidente mi se par cele mai importante in stabilirea valorii asigurarilor.2 points
-
Service Premiu ,dar ce faci acum il critici pe pretenarul tau?nu mai sunteti amici? Daca imi aduc bine aminte acum vreo doi ani cand am avut probleme cu el din cauza lipsei de profesionalism, pe atunci el lucra la masini si i-am facut observatie pe forum imi trimitei PM- -uri cum ca poate este o greseala ,ca el este mecanic bun,poate ma insel ....etc Partea frumoasa este ca "pica mereu in picioare" indiferent de situatie....2 points
-
Salut Scuzati-ma ca intervin , dar chestia cu stransul bujiei in loc sa fie desfacuta, mi se pare o tampenie extraordinara !! Orice mecanic fie el cat de slab pregatit , stie ca un filet normal se strange cu rotire pe dreapa si se desface spre stanga , Poate gresesc cu<< STIE >> mai bine spus o are in reflex . Refuz totusi sa cred, ca unul dintre acesti mecanici a pus cheia pe bujie si sa apucat sa o rasucesca la intamplare e totusi o bujie, nu o butelie de butan cu filet pe invers2 points
-
uite asa s-a stricat chiulasa de la un simplu schimb de bujii ....Dupa cum vezi nimic nu e imposibil Robert .Eroare umana si cam atat . Raspundere zero din varii motive .2 points
-
Pana la urma bujia a iesit fara sa dau _chiulasa_ jos, partea proasta este ca s-a rupt, bujia a fost bagata stramb sau stransa prea tare, se poate vedea in poze ca filetul s-a stricat. Acum trebuie sa imi dea alt filet. Acum nu mai este nici un dubiu, bujia a fost montata prost. http://imageshack.com/a/img905/2059/lkeuJd.jpg http://imageshack.com/a/img540/1216/G9MstR.jpg http://imageshack.com/a/img913/7227/bdp6VN.jpg http://imageshack.com/a/img909/853/19KLyz.jpg http://imageshack.com/a/img911/2489/teePZZ.jpg2 points
-
2 points
-
Jantele sunt originale si au iesit din fabrica ca echipare pe E39 530i,540i dar se potrivesc si pe E46 , nu sunt strambe, nu bat si nu au fost sudate, provin de pe un E46 FL recent adus din Germania. Se pot vinde doar jantele separat, sau impreuna cu cauciucuri de vara bune cu dot de 2013. Pret: 250E Jantele. 350E Jante+Cauciucuri Vara 225/45/17.1 point
-
Ca fapt divers, sa stiti ca dinamometrica nu e chiar sfanta la toate operatiunile. De exemplu daca pe filet exista vaselina si se strange la cuplul recomandat, se exercita defapt o forta mult mai mare pe suprafetele de frecare care poate duce la distrugerea filetului. In cazul de fata, eu clar m-as fi dus la Robert sa rezolv problema1 point
-
1 point
-
mai omule tu ori nu stii electronica ori nu stii sa faci diferenta intre o bujie in scurt si una intrerupta.o bujie intrerupta inseamna ca celelalte iti vor functiona perfect si masina iti va porni si cu 3 bujii functionale sau chiar doua functionale.o bujie in scurt in schimb inseamna ca iti arde siguranta ce alimenteaza releul de bujii si celelalte bujii nu iti vor functiona.te asigur ca bujia in scurt daca o masori prin metoda ta (ceea ce au facut si mecanicii la care am dus-o ) iti va arata ca este ok.am curaj sa pun acest pariu dar imi pare rau ca am aruncat bujia cu pricina.ai avut vreodata o bujie in scurt?nu iti doresc sa ai ca prin metoda ta de masurare sigur plangeai pana iti dadeai seama ca ea e de vina.asa ca nu induce tu in eroare daca nu stii sigur. probabil ai compresia mult mai buna ca la mine de iti pornea la -10 fara bujii si invartea doar 2 -3 sec.la mine la - 10 plangeam langa ea pana pornea.tot 2320d nfl ai si tu sau fl?1 point
-
Daca ai degand sa schimbi bratele,atunci cumpara OEM,sa nu ai probleme,varianta cu pivotul schimbat este viabila,si eu am schimbat pivotii mari la masina,si din 2012 merg fara probleme.Daca vorbesti cu mecanici care nici nu au auzit despre schimbarea pivotului la bratul de la BMW vor spune ca nu este Ok,dar te asigur ca daca sunt montati corespunzator nu sunt probleme,si pretul final al reparatiei este mai mic.1 point
-
Am spus doar ca in general nu exista riscuri dar sunt si exceptii si am dat un exemplu personal. Gradul de periculozitate si-l stabileste fiecare sofer. Pentru mine, cu sistemele ON, este destul de greu sa intru intr-o belea pentru ca nu fortez acolo unde cred ca exista conditii nefavorabile pastrarii aderentei chiar cu interventia sistemelor. Astfel de situatii cred ca sunt 1 la 1000 (pentru mine).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu cred ca bujia avea un defect de fabricatie. Nu imi vine sa cred ca cineva o facut o manarie sa-l denigreze pe Robert.Chiar daca cobori de pe Muntele Athos si tot nu stangi asa tare o bujie sa-i rupi filetul.1 point
-
In 2005 sint 2 tipuri de motorizari D2 si D3,daca injectoarele sint ca la x5 e70 si blocul motor din aluminiu este D3,motoare care s-au fabricat spre sfirsitul lui 20051 point
-
1 point
-
Unii isi ascund numarul de inmatriculare pentru ca mai sunt romani prosti care li se pare o chestie foarte mareata ca dau cu cheia pe ea. De asta multi isi iau masuri de precautie. E de ajuns sa ai o discutie in contradictoriu cu un bou pe forum si poti foarte bine a doua zi sa te trezesti cu masina pictata. PS: frumoas 330d-ul, singurul minus sunt acele pleoape... sunt groaznice.1 point
-
Ajungem de unde am plecat, break isi iau de obicei oamenii care au nevoie de asa ceva.1 point
-
Da, mare prostie, m-am dus si eu de vreo doua ori la doua service-uri, programare facuta, m-au bagat dupa o ora. De parca timpul meu nu e pretios. Mai toti cu service-uri te trateaza de parca tu ai nevoie de ei, nu ei de tine. Lasa ca am rezolvat-o, am cautat pana am gasit unul care respecta clientul, sta si iti explica si tot ce trebuie.1 point
-
si daa bujia a fost infiletata gresit cum se poate repara? eu nu as accepta sa imi dea alt filet sau alta improvizatie, folosind bucse..in plus,daca a stricat filetul inseamna ca e cismar.1 point
-
cum constati ca bujia nu iese si e nevoie de cel care a montat? E la mijloc treaba nu , vorbim de un banal schimb de bujii o chestie imposibila ) PS . eu am avut o situatie similara cu o roata , prezoane stranse cu pistol , am constatat la o oarecare vulcanizare ca nu ies prezoanele , ca urmare m-au trimis la cel care mi-a schimbat rotile. Deci asa am constatat , m-am lovit de problema !1 point
-
Bujia este IMPOSIBIL sa fie montata stramb. Toate bujiile se infileteaza cu mana, strangerea finala se face cu cheia. Acea bujie este IMPOSIBIL sa fie montata stramb. Am facut pana acum peste 250 de distributii, peste 100 de inlocuiri simeringuri supape, peste 50 de motoare reparate de la zero, pus alte sute de operatii, nu am avut nici o problema, crezi ca ne-am blocat la o bujie? Mihai a primit de fiecare data la fiecare operatie deviz cu factura su garantie, garantie conform legii. Ce vina avem noi ca o bujie nu se mai desface usor dupa 10 luni? Totusi sa nu uitam ca Mihai este un client foarte greu de multumit, indiferent de service, de filaret a fost nemultumit,de ilie din Ciolpani la fel, de Ciupanezu la fel, de mine la fel, oare cat o sa fie multumit si de Alex?1 point
-
Am avut ambele, asa bine si la Audi precum la BMW, si pot sa spun ca nu se compara 4 cu 6. 6-ele suna mult mai nobil ca sa spun asa, consum cu putin mai ridict, maxim 1-2%.. la diferenta de senzatii pe care ti le ofera, nu prea se merita sa iti iei 4 cilindrii O data ca ai avut 6 cilindrii, mi se pare foarte greu sa te intorci inapoi la 4... Doar daca vrei sa o dai in buget si economie1 point
-
Ca sa mergi sa iti iei masina din Germania trebuie sa ai bani multi la tine. In caz ca anuntul de pe mobile nu corespunde cu realitatea nu poti sa te intorci cu mana goala, iar masinile bune sunt scumpe. Nu e o regula, dar daca vrei masina de 5-6000 din Germania, trebuie sa ai in jur de 9-10000 disponibili. Excursia costa cam 1000EUR, probabil gasesti o masina buna care iti place la un 7-8000, inscrisul 1000...1 point
-
Am pregatit masina de iarna. Au fost polishate cateva elemente care purtau cicatricile inerente unui oras aglomerat, aplicat un strat de sealant si un mini detailing la interior. Ieri am terminat si cu montatul senzorilor de presiune pe rotile de iarna, iar acum cu jantele pe 18" si vopseaua protejata, masina arata mai bine ca niciodata.1 point
-
Nokian Wrd3 sau Nokian W+, Wrd3 sunt ceva mai bune ca W+. Nokian sunt facute de finlandezi, deci stiu cu ce se mananca...1 point
-
1 point
-
Copilarii sau nu, eu unul incerc sa ma feresc cat pot de baietasi de genu si mai ales de cei cu numere de TeXas )1 point
-
copilarii , la unii asta e placerea vietii )) Daca o mai obtin si dintr-un E46 parca e mai mare ....E36 nu mai spun ,iar la E30 trebuie sa te feresti ca nu au nimic de pierdut demareaza in nestire1 point
-
Acum lasand gluma la o parte,nici macar nu am cine stie ce motorizare,insa de cand am BMW,parca toata lumea vrea sa se ia la intrecere cu mine,simte nevoia sa plece de la semafor tare si alte chestii de genul asta.Din fericire,stau in banca mea in majoritatea cazurilor si ma minunez de situatie1 point
-
1 point
-
1 point
-
si daca era asa de simpla interventia ,crezi ca le era greu astora sa puna un material antitermic pe piesele respective ?!1 point
-
1 point
-
valva DISA modifica lungimea traseului de admisie si ajuta la umplerea motorului atmo(pe diagrama pv reduce zona de lucru mecanic negativ efectuata de piston pentru aspiratia aerului, motoarele supralimentate nu 'sufera' de problema asta..) cu ajutorul rezonantei(undele create la inchiderea supapei de admisie la cilindrul in compresie, aceasta unda este folosita de cilindrul urmator in faza de admisie) si implicit la castigarea de cuplu in turatii pana la 3750-4250rpm. ca sa functioneze bine strategia si sa rezoneze pe anumite frecvente traseul admisiei trebuie sa fie mai lung.. cam asta e teoria, restul este inginerie si calibrare.1 point
-
1 point
-
in fata blocului o tin si sa fie coaja lor a naibii da nici eu nu inteleg cum? da am aflat cine a fost.. un care tina la niste javre maidaneze cara ma vazut canh i-am incin o data ca a vru sa o muste pa nevasta-mea si ma tinut minte...si ce credeti cxa am facut? l-am incins faratzilor cu cumnata-miu de abia si-a mai reveit... aste e...traim in romania..1 point
-
dar man, try to vorbeste ori romaneste or english, ca este tare confusing sa citim in two limbi... you know ce vreau sa spun.1 point
-
Ce dracu bai, parca va bucurati. Probabil asa gandesc si posesorii de Dacii vechi despre noi. Cum sa o numesc, invidie? Pacat de masina, parca mi-e mila cum sta incolacita acolo. :blink: Bine ca n-are motorul in fata, mai poate spera sa mearga iar cu ea.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00