Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/15/14 in all areas
-
Băi,părerea mea e că MIhăița trebuia să-și ia un logan sau o dacie,.. Dă-le dreaq de bemveuri...7 points
-
Din ce relatezi tu in topicul dedicat problemei cu bujia, reiese clar ca Efficient Services a pus un diagnostic corect (o bobina stricata) si a facut o recomandare pertinenta (de schimbat toate bobinele si toate bujiile din nou). In postul citat mai sus ai uitat deasemenea sa precizezi ca bobinele le-ai comandat din alta parte si le-ai schimbat chiar tu in parcare...nu inteleg in acest caz ce treaba mai ai cu Efficient Services? Tot tu mergi apoi la ei cu tupeu "sa te anunte cand afla pe bune problema"? Pai ori suntem mecanici ori nu mai suntem? Fiecare service are politica lui de acordare a garantiei. Puteai insa frumos sa ceri o expertiza la Efficient Services (daca in Bimmer Service nu mai ai incredere) din care sa reiasa ca bujia a fost montata necorespunzator si apoi cu factura de la Bimmer Service faceai o reclamatie la ANPC...cu siguranta rezolvai mai multe decat pe forum.6 points
-
Pai si daca stiai cum se testeaza, de ce nu ai facut tu asta acolo pe trotuar, inainte sa comanzi cele 4 bobine si sa le schimbi...tot singur? Sau poate ai citit pe undeva pe forum dupa si brusc ai devenit mare mecanic?5 points
-
de unde stim ca nu ai incercat sa schimbi tu bujiile, daca tot te-ai bagat sa schimbi bobinele?4 points
-
Cum ai constatat ca bobina nu era de fapt defecta? Poate ar fi bine sa expui toate informatiile odata, pentru ca sincer iti cam pierzi din credibilitate. Iar ca sfat, gaseste un service in care ai incredere si fa-ti doar acolo reparatiile. O sa beneficiezi de garantie si pe termen lung o sa vezi ca iesi mai ieftin decat cu tot felul de carpeli, parerea mea!4 points
-
E dreptul meu sa comentez oriunde am chef atata timp cat respect regulamentul. Nu e intact deloc. Diferenta e ca nu e plin de aluminiu. Dar e distrus si ala. Felul in care vezi lucrurile e gresit pentru ca scoti din ecuatie greseala posibila a angajatilor tai. Practic nu vrei sa concepi ca poate cineva de la tine a gresit, dar arunci vina in alta parte. Ma rog, o mentalitate foarte des intalnita. Si eu gresesc, la fel ca tine sau orice alt mecanic. Nu exista oameni perfecti. Ceea ce face diferenta este asumarea sau neasumarea responsabilitatii.4 points
-
Filetul este intact in partea de sus pentru ca partea de jos a filetului bujiei a distrus filetul chiulasei. Se vede asa pentru ca filetul bujiei a fost distrus si a luat cu totul si filetul chiulasei. In afara de o greseala la montaj, chiar nu exista o alta varianta. In fond, e de inteles. Ai un atelier mare, ai mai multi angajati. Unul a avut o zi mai proasta, s-a grabit sau a avut ceva pe cap. E omenesc sa gresesti. Insa probabil e mai bine sa-ti asumi acest lucru. Daca vei continua sa negi, da foarte prost. Imi permit sa-ti dau acest sfat chiar daca nu sunt direct implicat.4 points
-
Deci de la alex ai plecat cu o recomandare . Nu inteleg ce implicare au in caz asta . Ai comandat singur montat singur. Cu robert e montaj gresit dar el nu admite asta deci mai mult decat sa traga fiecare propria concluzie nu vad ce ai putea sa faci .3 points
-
Pai discutia a deviat pentru ca ai vrut totusi sa le faci niste reclama negativa. Ti-au zis ca doar bobina este? Din moment ce ti-au recomandat si schimbul bujiilor, e clar ca stiau foarte bine ca putea fi si o bujie de vina. Hai totusi sa trecem de aceste discutii interminabile. Ti-au zis corect ce era de schimbat, dar nu ti-a convenit din cauza pretului. Ai incercat singur sa rezolvi problema si tot n-a mers. La reprezentanta fix la fel ar fi facut. Service-urile care au multi clienti n-au timp sa stea dupa fiecare client sa schimbe cate o bujie sau cate o bobina. Se schimba toate la pachet ca sa se rezolve problema din prima. Timp mai putin pierdut, ceea ce oamenii care n-au mult timp liber chiar apreciaza, chiar daca sunt costuri mai mari. Treaba e foarte simpla din punctul meu de vedere. Toate bujiile + toate bobinele rezolvau problema, dar ieseai scump. De fapt asta te-a deranjat. Plus faptul ca n-au vrut sa-si asume riscul ca bujia aia sa se rupa. Adica ar fi vrut bani ca sa-ti rezolve problema. Ceea ce mi se pare absolut normal. Nimic nu e gratis in viata asta.3 points
-
3 points
-
cand caseta capata uzura surubul rebuie reglat intr-o pozitie de virare intermediara nu cu rotile drepte, virata la cca 20-30 de grade stanga sau dreapta pt ca datorita uzurii, pe centru va merge bine dar cand virezi creste frecarea si nu mai revine volanul cum trebuie. deci ca sa iti revina rotile nu vei scapa de un mic joc pe drum drept sau alternativ fara joc pe drept nu iti vor mai reveni rotile.3 points
-
Hai ca asta e chiar ghinion sau la masina ta a umblat vreun amator /mecanic in teste2 points
-
Stai ca n-am inteles. Deci ai scris pe celalalt topic ca nu mai ies nici celelalte 3 bujii. Dar ele nu au fost verificate, nu au iesit o data la Efficient? Iar in momentul ala s-a constatat ca nu iese a 4-a? Sau s-a vazut ca nu iese una, si n-au mai insistat pe celelalte?2 points
-
Pai de ce zici ca n-au constatat corect? Ai zis ca ti-au spus sa schimbi toate bobinele si toate bujiile. Facand abstractie de pretul lor, asta nu ti-ar fi rezolvat problema? Fara sa o iei personal, destul de oportunista atitudine. Te duci la un atelier sa platesti o constatare. Aflii cum se poate rezolva problema, dar te gandesti ca jumatate din constatare este aiurea (bujiile de 15 000 km), asa ca-ti comanzi singur piesele si ti le schimbi. Apoi cand vezi ca nu s-a rezolvat asa, te superi pe aia de la service si le faci reclama negativa.2 points
-
Foarte simplu. Bobinele sunt pe o masina destul de veche. La o masina de genul asta, fisele si bobinele trebuie schimbate ca sa nu faci 100 de drumuri la service de fiecare data cand iti mai pica vreuna. Dar cum am zis, atata timp cat tu la ei ai facut doar constatarea si ti-ai luat singur piesele si ti le-ai montat, n-ai ce pretentii sa mai ai de la ei. Pai da, insa ai GPL. Din cate stiu, bujiile normale pe o masina cu GPL nu tin mai mult de 20-30 000 km. Ai nevoie de bujii speciale de GPL. Alea rezista 60 000 km. Pe mine ma cam pune pe ganduri faptul ca n-ai dat acest detaliu de atatea zile de cand tot scrii.2 points
-
Din pacate, se pare ca n-ai prezentat lucrurile de la inceput in totalitate. Partea asta "Mi-au facut o oferta de pret pentru bobine(doar originale) si un termen de livrare. Am ales piese aftermarket Bosch, datorita termenului de livrare si costului, le-am comandat personal si avand in vedere ca pierdeam mai mult timp sa ma duc la service si sa ma intorc, le-am schimbat eu cu mana mea, toata operatiunea a durat maxim 30 de minute, in parcare." ii cam absolva pe cei de la Efficient Services de orice raspundere legala. Asa ca de la Efficient Services nu vad ce pretentii ai putea avea.2 points
-
Nici macar la reprezentanta nu sta nimeni sa stranga bujiile la un motor pe benzina cu dinamometrica. Asta e o operatiune extrem de simpla si e greu sa gresesti daca le strangi prima data la mana. Ma rog, aici totul tine de experienta mecanicului. O bujie n-ai de ce s-o strangi tare la un anumit cuplu. Eu le strang foarte putin. Suficient cat sa nu se desfaca. Dinamometrica se foloseste la chiulasa, la anumite suruburi din motor, la surubul care tine fulia de vilbrochen, la suruburile de la volanta etc. Aia de la Autosoft strang rotile cu dinamometrica pentru ca in domeniul ala angajezi tot felul de idioti care altfel le strang pana le distrug, iar asta creeaza probleme. In plus, pentru ca ei doar asta fac, umbla la roti. Insa un service normal ar trebui sa aiba o dinamometrica doar pentru roti si alta doar pentru motoare si alte suruburi importante. Daca folosesti dinamometrica cu care strangi rotile la motor s-ar putea la un moment dat sa rupi un surub sau sa-l strangi insuficient. O cheie dinamometrica se decalibreaza cate putin la fiecare utilizare. Daca strangi rotile fiecarei masini care intra in atelier, in mod evident nu va mai fi suficient de exacta pentru lucrari la motor. Aici problema nu e de dinamometrica. Toate service-urile cand se maresc ajung sa nu mai faca fata numarului mare de lucrari. Atunci ce faci? Angajezi un ucenic sau un mecanic mai putin experimentat pe care nu-l platesti prea bine si il folosesti doar la lucrarile simple, la demontat si montat plastice si diverse repere fara importanta. Un mecanic experimentat n-ar fi avut cum sa faca asa ceva. Atata timp cat a bagat stramb bujia, putea s-o stranga cu orice, raul era deja facut. Faza e ca si-a dat seama ca a intrat prost si a preferat sa continue s-o stranga asa. Probabil ca se gandea ca cine stie cand o mai schimba omul respectiv bujiile alea, asa ca scapa basma curata. In domeniul asta e foarte greu sa gasesti oameni care sa-si asume raspunderea. De fapt, ca in orice alt domeniu. Toti vor sa dea vina pe altcineva, nimeni nu e de vina, toti au scuzele pregatite.2 points
-
2 points
-
Bogdan sunt aici alaturi de tine! Nu cred ca trebuie sa suspectati nimic la proprietar, la fel nici la masina!Si eu am vandut-o cu numerele sterse...:pirate:2 points
-
O intrebare totusi ... La o asemenea operatiune nu ar trebui folosita o cheie dinamometrica. Banuiesc ca un service ar trebui sa fie echipat cu asa ceva.2 points
-
Nu am fost niciodata la acest service Bimmer Service si cu siguranta nu as dori asta. Atitudinea patronului Robert este incalificabila. Spun asta dupa ce am citit mai mult pe acest forum. La toate reclamatiile primite pozitia lui este EU NU! Un asemena service intr-o lume normala ar exista ca 3-4 luni....apoi ar disparea....din lipsa de clienti!2 points
-
Salut Scuzati-ma ca intervin , dar chestia cu stransul bujiei in loc sa fie desfacuta, mi se pare o tampenie extraordinara !! Orice mecanic fie el cat de slab pregatit , stie ca un filet normal se strange cu rotire pe dreapa si se desface spre stanga , Poate gresesc cu<< STIE >> mai bine spus o are in reflex . Refuz totusi sa cred, ca unul dintre acesti mecanici a pus cheia pe bujie si sa apucat sa o rasucesca la intamplare e totusi o bujie, nu o butelie de butan cu filet pe invers2 points
-
Unii isi ascund numarul de inmatriculare pentru ca mai sunt romani prosti care li se pare o chestie foarte mareata ca dau cu cheia pe ea. De asta multi isi iau masuri de precautie. E de ajuns sa ai o discutie in contradictoriu cu un bou pe forum si poti foarte bine a doua zi sa te trezesti cu masina pictata. PS: frumoas 330d-ul, singurul minus sunt acele pleoape... sunt groaznice.2 points
-
Mufa de sub capota, cum zice si v@sy e de la senzorul pt capota de la alarma. E exact acel senzor care se vede in poza langa mufa. Conecteaza-l acolo. Arunca cauciucul ala si schimba ambele termostate (asta daca ai termostat pe EGR, cumpara Behr sau original, altceva nimic) si pune antigel G11 Albastru sau Original BMW. Cumpara si monteaza capacul mare de pe motor + alte stergatoare. Eu zic sa iei Bosch AeroTwin. Sunt foarte silentioase si isi fac treaba. Legat de o prima revizie: -schimba uleiul (poti pune Motul XMax 8100 0w40, acum vreau sa fac si eu proba cu acest ulei), filtrul de ulei, aer, polen, motorina (iti recomand filtre MANN), neaparat sa schimbi filtrul epurator (pune original) -neaparat sa elimini clapetele de pe admisie (se inlocuiesc cu dopuri speciale) sa nu te trezesti cu ele in motor -schimba furtunasele de vacuum (sigur nu au fost schimbate) verifica tot ce tine de bucse, brate, etc. Iti recomand sa schimbi si uleiul din cutie + diferential pana nu e prea tarziu. Te costa in jur de 250 lei ambele.2 points
-
Garantie la montaj.. Lol. adică îti bag bujia strâmb și-ți dau 3 luni să descoperi...2 points
-
doar ca fapt divers la Efficient Service sub nici o forma mecanicii nu ar fi strans bujia sau alte tertipuri de gen . M-a amuzat putin ca suspecteaza acel service care e net superior si in care experienta isi spune cuvantul mereu . Si da ofera si garantie . Daca omul spune ca tu ai montat bujia gresit ...e f grav , dpmdv nu trebuia sa lasi tigania asta sa ajunga pe forum . La fel de bine putea sa-ti spuna ca nu a umblat nimeni si sa te lase sa te ocupi . Omul a fost fairplay si nu s-a dus chiar la un service de cartier ca sa suspectezi ceva dubios2 points
-
Am gasit si codul 81229407284 Vaselina simpla nu e buna fiindca bratul trebuie sa fie "sudat" de bucsa, cu alte cuvinte bratul nu are voie sa se roteasca in interiorul bucsei. Ideal ar fi sa iei reperul ala, demontezi, degresezi cum trebuie si montezi corect la loc. Te va tine mult mai mult si va functiona cum a fost menit sa o faca.. Acum... este doar un sfat, tu faci cum consideri mai bine Si nu trebuie unghi facut pentru bucsele astea.1 point
-
S-a schimbat cum trebuie? Sau fara sa se tina cont de nimic.. Ele se schimba asa: Se unge capatul de brat cu vaselina cu lipici(aveam o data codul oe) sau altceva ce aluneca ud si cand se usuca ramane teapan. Se pune bucsa, se prind suruburile si cat e "cald" se lasa masina de pe cric/elevator(moment in care bratul se va roti in bucsa pana cand va ajunge la pozitia standard pe sosea) si se va intari exact in pozitia normala a masinii. Ideea e sa nu stea interiorul bucsei tensionat cand lasi masina pe pamant, fiindca bucsa nu e plina, si daca nu se ia in considerare sfatul asta nu va tine. Eu le am din 2008 puse dupa acest model si bucse NU sunt rupte nici acum, nu bat si nu au uzura excesiva, cu un pivot am eu probleme dar aia e alta poveste. There seems to be confusion as to how installation of OEM replacement bushings should take place, and what the purpose of the lubricant/adhesive is. Essentially BMW does not want the arm to rotate inside of the bushing. They want the bushing to 'twist' (which is why it is webbed) as the suspension articulates. In this light the BMW spec process for installation makes more sense. You install the bushing with adhesive and drop the car to normal ride height before it begins to set. This way when the adhesive sets up the control arm will be bonded to the bushing without preload when at normal ride height. When you lower or raise a car there will be some preload added to the this bushing.1 point
-
Parerea mea este ca fara ceva din kit-ul de M// nu prea ar avea rost sa pui dungile alea (parerea mea). Foarte frumosa masina, sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!!1 point
-
@mikken sa fim seriosi,daca ar lucra profi ar vedea care e problema nu ar schimba 4 bobine si 4 bujii din prima.De curiozitate o sa caut manualul de reparatie sa vad ce se zice.Atentie nu contest faptul ca au schimbat 4 bobine in general cand pica o bobina ca sa fii acoperit e bine sa le schimbi pe toate(se presupune ca si celelante ar urma dupa ea) practic cam toata lumea prefera sa schimbe cate o bobina.Problema e ca au vazut missfire au zis pac schimbam tot bujii + bobine,nu stiu exact cum a stat situatia dar normal era sa verifice daca e bobina de vina,daca era bobina ai faceau o ofera pt o bucata cu mentiunea ca mai bine ar fi sa le schimbe pe toate 4 pentru a sta linistit,la bujii la fel il intrebau cati km are cu ele eventual verificau starea lor apoi faceau oferta. PS:tu imi dau exemplu reprezentanta ,aceasi reprezentanta care da uleiul de cutie si diferential liftime ca sa nu il schimbe in garantie?1 point
-
Nu stiu daca e ceva de rezolvat cu Efficient Services, analizand chiar ce a spus Mihai: "Efficient Service nu mi-au dat nimic pentru cele 4 bobine, doar piese schimbate pe cheltuiala mea, conform manualului trebuia sa schimb 4 bobine si 4 bujii, asa mi-au zis ei. Inca nu am terminat cu ei, trebuie sa schimb un corp de apa care de 2 saptamani tre sa ajunga. O sa vorbesc atunci cand schimb corpul de apa si dupa ce am un raspuns o sa dau detalii la feedback pe thread-ul lor." Logica mea citind cele de mai sus spune ca service-ul i-a recomandat sa schimbe si bujiile si bobinele, conform manualului de reparatii BMW, pentru a fi sigur ca rezolva problema. Probabil Mihai s-a gandit ca bujiile n-au cum sa fie defecte, ca abia le schimbase si atunci a ales sa schimbe doar bobinele din ratiuni de cost (probabil as fi facut la fel in locul lui).1 point
-
1 point
-
Bine.. nimic de zis dar spuneai ceva de pastrarea ei cat mai oem...Acum ce urmeaza? vata de sticla in usi si pe traseul de evacuare?1 point
-
1 point
-
sunt multe de spus pe tema asta, daca avea notate lucrarile facute de mecanicii lui il putea trage la raspundere exact pe ala care a dat buleala asa el spune ca toate bujiile le-a montat cu mana si cand colo afli ca are 5 mecanici si nu stie care din ei este vinovat, mai ales daca ai vreunul mai prietenos iti face 2-3 nefacute si iti strica toata tovarasia cu clientii tai care de fapt vin la tine pentru ca te cunosc si ptr ca te stiu de mecanic1 point
-
nu am mai postat de ceva timp ... cateva updateuri : Din punct de vedere tehnic : - noiembrie 2014 am inlocuit pe garantie perna de aer de pe partea stanga spate ( perna schimbata la BMW Arad in aprilie 2014 ) , a avut un defect de fabricatie la supapa . Acum ambele perne sunt noi si au garantie 2 ani incepand din 11/2014 http://s26.postimg.org/qajy4276h/IMAG0164_Custom.jpg - am aflat ca neamtul a facut revizia la cutia de viteze la aprox 149.000 km ( am gasit factura in teancul de acte pe care le-am primit cand am cumparat masina - ZF Services Bremen - ) - noiembrie 2014 am cumparat roata de rezerva slim OEM Din punct de vedere estetic : Am pregatit masina de iarna putin mai diferit fata de anul trecut , am optat pentru ceva mai durabil : - decontaminarea a fost facuta folosind orbitala Flex + Nanoskin Autoscrub 6" Medium Grade + Nano Shock Spray Lubricant Sealant ( http://www.nanoskinusa.com/products/autoscrub-system/as-001.html ) - rezultatul este cu mult peste orice baton de argila existent , suprafata ramane foarte curata si foarte slick - stergere cu IPA sa indepartez excesul de lubricant - protectie Nanoskin Mega Trend Inorganic Coating System ( http://www.nanoskinusa.com/products/waxes/na-ics.html ) - am fost uimit de produs , nu isi face efectul imediat ca un nano-coat clasic are nevoie de un curing time , dar dupa 3-5 zile efectul este superb , culoarea parca se schimba de la zi la zi devenea mai inchisa si mai pronuntata . Protectia dupa 3 saptamani de jeg si ploaie continua , am spalat masina aseara la Petrom Selfwash cu 3 jetoane fara nici un fel de atingere doar cu jetul de sampon si clatirea cu apa , a iesit absolut impecabila fara sa ramana o urma de murdarie pe prosoapele de uscare desi era sub orice critica de murdara . http://s26.postimg.org/47f4muvh5/20141013_220557.jpg Si cateva poze facute azi + 1 video slab calitativ : http://s26.postimg.org/g8561bs9l/P1000811_Custom.jpg http://s26.postimg.org/4hr8jxzh5/P1000810_Custom.jpg http://s26.postimg.org/fg2i24o2h/P1000809_Custom.jpg http://s26.postimg.org/670bs0f6h/P1000807_Custom.jpg http://s26.postimg.org/eb8fwr1ll/P1000805_Custom.jpg http://s26.postimg.org/5p56c5pll/P1000801_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7w9f02uvt/P1000797_Custom.jpg http://s26.postimg.org/qxe9fueop/P1000795_Custom.jpg1 point
-
nu e chiar asa , ajuta si reviewurile astea , cu ce ma ajuta ca imi face o lucrare buna daca ma duc la alta si iese balamuc ? E un fel de ..cum ti-e norocul ? Pai in stilul asta ajungi sa stai in service sa verifici operatiuni de duzina la care e aproape imposibil sa se intample ceva . Apoi esti catalogat ca si client dificil si tipicar .1 point
-
Eu am condus un N47 cam 170 km pentru un test saptamana trecuta. Realitatea este ca e un motor foarte bun si foarte performant. Felul in care creste in turatii in primele 2 trepte e surprinzator pentru un motor diesel. Cuplu bun si putere destul de mare. Pana la 100 km/h nu-ti dai seama ca are doar 2 litri. Asa ca nu e un capat de tara ca exista problema asta.1 point
-
da asa este < acele stampile sunt de ajuns dar pe gemurile portierelor fata si parbriz ,este strict interzisa aplicarea foliilor indiferent de transparenta1 point
-
Am inteles ce ai vrut sa spui, dar am preferat sa corectez ca sa nu-i induca pe altii in eroare.1 point
-
Nu sunt interesat de masina, intrebarea e pur si simplu o curiozitate de-a mea. Am vandut si eu masini dar nu mi-a trecut prin cap sa ascund numarul. Ca si cumparator ma face suspicios, o fi furata, a fost la curse, a aparut la stiri, etc. Altfel ce motiv ai sa ascunzi nr?1 point
-
1 point
-
prezoane infiletate gresit, la o reprezentanta renault.masina in garantie.am vazut cu ochii mei cand puneau prezoanele in pistol si le infiletau.doar ca m-am lovit de problema la vulcanizare cand am vrut sa montez rotile de iarna.mecanicii au fugit de raspundere, noroc ca directorul a fost om corect. on topic...ca si review, ma abtin ))) o sugestie...daca iti cauti electrician, iti pot recoamnda pe cel care mi-a rezolvat problema cu retofit-ul de LCI, pe care tu nu ai putut-o rezolva. stie sa citeasca scheme in DIS si alte cacaturi, care nu se rezolva prin telefon cu "varul" vali, var care daca te duci sa iti faca o codare iti ia 40 de lei.in schimb, daca codarea ti-o face robert, ghidat prin tel de varul vali, iti ia 100 de lei ))1 point
-
In principiu ai dreptate Robert,dar daca vroiai sa il ai in continuare pe Mihai ca si client puteai sa incerci sa ai oferi o solutie de mijloc,de ex o reducere de 50% la manopera de scoatere a bujiei .1 point
-
Poate ai dreptate in legatura cu serviciile oferite de Bimmer Serv. dar ma minunez cateodata cum merg unii cu ulei,filtre,becuri,bujii,deastea marunte sa le inlocuiasca in service...pentru un barbat mi se pare unpic asa,na..cat ar fi el de comod.1 point
-
In primul rand nu eu am afirmat ca este peste reprezentanta ! In al doilea rand,in mod normal problema mea de imposibilitate update soft module trebuia rezolvata chiar si cu inlocuirea lor,masina fiind inca in garantie,din pacate nimeni de la BMW nu si-a batut capul,cu toate ca am nenumarate mail-uri in acest sens.Nu vreau sa decredibilizez reprezentantele,dimpotriva vreau sa fiu obiectiv ; pentru revizii am mers si voi merge numai in reprezentante,indiferent ce marca am avut,am sau voi avea.Culmea este ca nu am cerut ceva de genul faruri LED sau NBT ( gen Mike ) am cerut doar un update de soft la cea mai noua versiune,astea pe afara ti le fac fara sa te intrebe,din pacate la noi nu numai ca trebuie sa platesti,dar mai pleci si cu lucrul facut incomplet si explicatii de ramai masca. PS : Sper ca in curand vom trai intr-o Romanie a lucrului bine facut :goodjob:1 point
-
Si o fac foarte prost...ma refer la toata politica BMW...si nu vorbesc doar de Romania...m-am batut cap in cap cu e de cel putin 2x...odata cu codarea farurilor LED...dupa ce am platit peste 3000eur manopera si ce piese mi-or mai fi trebuind la instalare (farurile deja le aveam cumparate din reprezentanta BMW Amsterdam) m-au tinut 3 zile!!! si am plecat de la ei din reprezentanta BMW din Germania fara faruri codate...ei nu puteau sa le codeze, nu mergea faza lunga, auto leveling, cornering, faza lunga pe Auto si DRL...am ajuns acasa si dupa inca 7 zile m-am hotarat sa bat drumul Cluj-Bucuresti la Neo pt ca nici cei de la BMW Autotransilvania nu au fost in stare sa codeze (nu am fost surprins...), a durat mai mult pana a conectat fizic laptopul la masina decat codarea...jenant...si a doua oara vara asta cand am avut micul accident pe autostrada si daca tot am fost la reprezentanta BMW am zis sa trec la NBT dar mi-au spus ca ei fac instalarea dar nu o sa-mi mearga nimic...navigatie, muzica etc pt ca nu vor putea face codarea... P.S. Are neo ceva poze cu un X5 F15 M50d parca de la ceva reprezentanta BMW la el in garaj pt codare...asta cred ca arata ca este peste reprezentante ...1 point
-
Hai sa scriu si eu experienta cu Robert. Prima data cand am mers la el pentru o revizie, mecanicul lui mi-a pus filtrul de motorina invers. Da, acel filtru de motorina cu sageata pentru sens, motiv pentru care cand am dat cheie la el in garaj sa plec am facut balta acolo.... S-a scuzat si mi-a spus ca o sa imi faca ceva gratis: mi-a remediat un fir interupt de la becul din portbagaj. La inscriptionarea oglinzilor, aveam pe partea dreapta o oglinda heliomata crapata (dar utilizabila), pe care cand mi-a scos-o (Robert personal) mi-a scapat-o pe jos si a facut-o bucati. Daca nu eram acolo nu ar fi recunoscut; a zis ca oricum era sparta, si cam asa era. Cand a cazut oglinda in incercarea de a o prinde a ricosat in usa si a lasat un f mic semn care a iesit la polish. Am schimbat la Robert ambele termostate (dupa ce tocmai inlocuiesem antigelul tot la el). Cand a completat (evident, nu el) nu a verificat nimeni nivelul, motiv pentru care am primit eroare in bord. Masina nu pierde/nu pierdea antigel. Am completat si de atunci e ok. Ultima experienta a fost cand am pus un aux in la el. Am facut 2 drumuri acolo pentru ca probabil I-a fost dificil sa citeasca pdf-ul cu instructiunile, asa ca a demontat de doua ori. Aveam pe telefon fisierul si l-am facut impreuna. De ce nu mai merg la Robert: 1. nu mai lucreaza el. Probabil e un bun mecanic (scolit pe masinile noastre, dar nu mai conteaza), dar din punctul meu de vedere, el nu e pasionat, pentru el e un business. Si pentru asta si-a angajat oameni, iar oamenii lucreaza prost si neglijent, pentru ca nu sunt direct interesati. 2. se baga in lucruri care ii depasesc competentele (codari, etc). Vezi experienta colegului care isi facuse upgrade la LCI, sau altele (Pole). Cred ca daca ramanea strict pe mecanica, si isi facea colaborari cu cine trebuia, rezultatul era mult mai bun pentru el. Probabil nu si cifra de afaceri, but hell, nu poti sa le ai pe toate. 3. Nu ii place sa recunoasca atunci cand greseste, dar ii critica pe altii pentru chestii pe care si el le face. Apropos de asta, nu am primit niciodata de la Robert bon fiscal pentru lucrari. Asta trebuie sa se intampla FARA sa ceara clientul. In schimb, Robert este foarte vocal cand vine vorba de altii. Am povestit nu pentru ca as avea vreo pretentie de la Robert (chiar nu am!), ci pentru a completa si eu cu experienta personala. Eu am decis sa nu mai merg la el, primul motiv fiind acela de la punctul 1.1 point
-
- 520d FL - 212.000 km - Cumparat de mine personal, de la proprietar din Belgia in 11/2013 - Unic Proprietar de noua - Istoric la BMW, pana la ultima revizie, la 195.000 km, in 05/2013 - Serie sasiu: WBADM71010GU46238 - Prima inmatriculare: 11/2000 (Facelift original) - Fara nici un fel de accident (Bari, Faruri, etc, totul este original din fabrica) - Ulei + Filtre + Baterie, schimbate de mine la ~ 210.000 km - Interior Piele Bej + Ornamente Lemn - Dublu Climatronic - Scaune incazilte - Radio BMW Business + CD - Magazie 6 x CD-uri - Plafon Negru - Volan Multifunctional imbracat in Piele - Pilot Automat - 4 x Geamuri Electrice - ABS + ASC - 6 x Airbag-uri - Computer de bord - Jante Aliaj 16" Pret: 3900 Euro, FIX tel: 0745.378.1001 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00