Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/29/14 in all areas
-
Fata de interesul aratat, profit de timpul liber si am sa incerc sa fac un review noii achizitii. Pentru ca informatia sa fie de ajutor poate pentru unii, care vor sa stie la ce sa se astepte, am sa fac o scurta introducere, ca sa stabilesc numitorul la care ma raportez eu cand voi anumite catalogari. Fiecare are valorile lui. Consider ca daca nu cunoasteti istoricul meu si la ce ma raportez eu, informatia are doar partial valoare. Astfel, subsemnatul in ultimii aproape 10 ani am fost fericitul proprietar a 2 BMWuri. Am inceput cu un E46 facelift - 318d. Timp de 5 ani. O masinuta excelenta. Tot timp de aproape 5 ani am condus un monstrulet - 535d E60, care a primit de la proprietarul dinaintea mea un tunning la AC Snitzer. Astfel ca masina avea 306 cai si 660 Nm. De curand (vreo luna si 3000 de km) sunt bucuros sa conduc un 535i F 10. Ce pot sa va spun pana acum: DIMENSIUNI/DESIGN/CALITATE: In primul am sesizat o diferenta semnificativa in ceea ce priveste dimensiunile. Nu stiu pe cifre cum si daca sunt diferente, insa F10 pare/se simte semnificativ mai mare. Atat interior cat si exterior. Masina pare mult mai clar indreptata spre segmentul "executive car” decat E60ul. Vorba sotiei mele, stai ca in avion in ea. Consola centrala e mult mai mare si ridicata fata de E60. Ai senzatia ca stai intr-un cockpit, dar unul extrem de luxos. De la materialele de pe bord si butoane, si pana la plasticul care ascune capetele sinelor scaunelor, masina are imbunatatiri. Un singur aspect negativ am observat. E hidos butonul care schimba intensitatea lumii de bord. Sotiei i s-a facut rau cand i l-am aratat )) Noul idrive - excelent. Foarte utile butoanele din jurul joystickului. Ecranul de navigatie - impresionant. Am mai remarcat si faptul ca am putine spatii de depozitare. Am simtit nevoia de mai multe, dar m-am adaptat. PUTERE/COMBUSTIBIL/CONSUM: La acest capitol aveam cele mai multe semne de intrebare si de departe era cea mai mare pasiune. Toata viata mi-am dorit o masina cu un motor pe benzina mare. M-am gandit mult, am analizat si mi-am dat seama ca pentru mine cea mai buna varianta e benzina (pentru cine e interesat pot detalia). Cu atatea legende urbane eram mai speriat decat la cutremurul din 77. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca masina asta baga caldura ). La E 60 motorul se incalzea extrem de greu (chiar era o problema chestiunea asta iarna). De nenumarate ori am fost mirat ca in Dacii oamenii stateau fara geci pe ei. Despre putere nu pot sa va spun decat ca pare mult mai rapida/agresiva decat cealalta desi stiu ca diferentele sunt nesemnificative. Stiu si teoria cu cuplul la diesel, insa eu nu am simtit vreo diferenta raportat la cuplu. Sau hai sa zic ca peste 220, desi acul urca vertiginos, parca senzatia in scaun e mai lina, parca. Dar se poate sa fie doar placebo. Oricum legendele referitoare la faptul ca benzina nu are cuplu si asta chiar se simte nu sunt justificate, sau sunt neglijabile, cel putin eu nu le-am simtit. Pana acolo insa, senzatiile sunt mult mai intense cu benzina. In ciuda diferentelor de compresie, la absolut orice viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie frana de motor este sesizabila(sau poate e de vina efficentdrive - nu stiu), aproape deranjanta pentru cineva care vrea sa mearga lin. Si la fel si cu acceleratia, cand pui piciorul tare in acceleratie, masina accelereaza mult mai violent decat e60 ul, asta cu siguranta! Masina pare mult mai agresiva cand accelerezi violent. Sincer ma asteptam sa fiu dezamagit (dupa cate legende am auzit) la acest capitol si este o surpriza placuta ! Si stiti ce mai este o surpriza placuta? Sunetul acestui motor. Am vazut o gramada de filmultele, am ascultat sunetul motorului de fiecare data cand vizionam astfel de filmulete, insa nimic nu te pregateste pentru realitate. Pentru ca nu va puteti imagina cum suna motorul. De departe cel mai misto sunet pe care l-am auzit de la un motor. Este un vis. Si daca esti genul pentru care pasiunea pentru masini este tinuta in frau sau nu exista, nu poti sa nu remarci sunetul motorului. Consum: din capul locului mentionez ca mi-am asumat. Mi-am asumat ca nu va consuma 6.4 in exterior si 11 in oras (conform cartii) ). Insa poate vor fi interesati si de aceste aspecte colegii. Diferente fata de E60 exista, insa sunt invers fata de cum am crezut eu. Masina consuma mai mult in exterior si mai putin in interior decat m-am asteptat. In exterior poate consuma de la 7.5 la 12, cu o medie de 9.5 as zice. E 60-ul lua cam de la 6.5 la 10 cu o medie de 8. Surpriza vine in oras unde ma asteptam sa fie mai sugativa decat E60ul care imi lua cam 15-16. Spre surprinderea mea, consumul e identic sau putin (dar nesemnificativ) mai mic. CUTIA DE VITEZE Multe atribute pe care le-am mentionat mai sus au legatura cu cutia de viteze. Nu le-am mentionat mai sus tocmai pentru a nu strica surpriza. Cutia de viteze este geniala! Si pentru un profan in mecanica ca mine este de departe cel mai impresionant lucru la masina (dpdv mecanic). Se remarca. Simti ca performanta masinii este intregita de cutie. Nici nu pot sa o compar cu cea de pe E 60. Super incantat. Cu 60 la ora poti sa mergi si cu viteza 1 (atunci schimba in a 2 a) dar si cu viteza a 7a. Cand e pe modul sport schimba instant cand apesi brusc pe acceleratie. Cand e pe comfort sau normal exista un delay (insa in limita rezonabila). EXCEPTIONALA CUTIA. OPTIUNI Pe langa cutia de viteze am mai fost impresionat (pana aproape la lacrimi ) de sistemul pilot automat cu functie de stop/go. Excelent. Nu a fost o optiune obligatorie, dar de acum va fi Adaptive drive merita toti banii. Simti cum masina devine alta la fiecare selectie. De la un cart cand e pe sport + pana la titanic cand e pe comfort. Dynamic drive si active steering sunt la fel ca si la E60. A, sa nu uit, sistemul de sonorizare e mult peste cel de pe E60 (desi poate nu e corecta comparatia - la f10 am pro logic). Oricum muzica suna excelent. Ca sa concluzionez, daca azi mi-as cauta masina, ar trebui sa aiba OBLIGATORIU urmatoarele optiuni: cutie automata navi profesional scaune comfort cruise comntrol cu stop/go adaptive drive dynamic drive si active steering jante pe 18 Un an nou fericit tuturor!5 points
-
Mersi mult, motane36! Am fost eu bolnav demult cu modelul acesta, cu mult inainte sa am masina doar ca n-am avut finantele necesare la vremea respectiva. Foarte adevarat ce spui, Dan_316i. Foarte putini sunt cei care inteleg si apreciaza lucrurile acestea. Pe o alta nota, i-am comandat de pe ebay un set de embleme alb/negru carbon-look ca sa mearga in ton cu restul masinii. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0048_02_zpsda4e3593.jpg Doua poze dupa ce am pregatit vopseaua (spalare, degresare, decontaminare, paint cleaner + protectie). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/DSC_0083-Edit_zps32499401.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/DSC_0084-Edit_zps1d0f693a.jpg O poza de ansamblu cu partea frontala a masinii dupa ce am montat toate bandourile originale noi. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0064-Edit_zps6548ba9c.jpg3 points
-
A venit momentul sa ii fac o scurta prezentare. Am cumparat-o din Germania in primavara la 150k, avand ca dotari initiale bixenon, navi bussines si tot felul de senzori, usb, bluetooth, scaune incalzite etc. Insa cea mai mare dorinta a mea la acea data a fost aceasta culoare platin bronze metallic, gandindu-ma ca ii voi mai face modificari cu timpul. Motorizare 320d 380 cuplu.Mai joasa cu 1,5 cm, volanta dubla, jaluzele radiator si alte chestii pentru reducerea consumului.Singurul dezavantaj e limitarea marimii jantelor la 16" Asa ca, prin toamna m-am apucat de interiorul M,scaune sport M cu reglaje, volan m, schimbator m, maneta frana M, alaturi de plafonul negru si trimurile din "mahon". Totodata am montat si bara spate M, precum si pragurile. Foarte curand voi monta, bara fata M si ornamenteze de praguri M. Iar acum ma gandesc ce modificari sa ii mai adaug...2 points
-
Si eu am aceeaĂâ˘i motorizare, tot la fel este scris si la mine, la fel si RAR-ul, numai ca eu mi-am pus pe 17" si nu am nici-o problema. AratĂŁ mai bine cu 17", asta cred ca este si dimensiunea ideala Cât despre consum, da, creste putin. Mie imi ia 7-8 maxim in oras, daca ma chinui scot 6,5. Iar in regim de autostrada 6,5 la 180km/h2 points
-
2 points
-
Azi i-am montat in sfirsit volan in trei spite. Urmeaza cotiera, dupa ce gasesc piesa ce imi lipseste (partea centrala de sub cotiera propiu-zisa). Atasez pozele de dinainte si dupa. Personal imi place mult mai mult cel in 3 spite. Saptamina viitoare soseste emblema "SRS Airbag", sa fie complet. Aaa, si farurile ZKW. Ce mult am cautat pina am gasit ceva bun, fara urechi rupte, si cu optica perfecta....2 points
-
2 points
-
Dupa ultimul e34 simplu avut, am mai avut un E38 728 (o masina superba dupa care inca imi pare rau) si un e36 touring. Aveam nevoie de o combinatie intre ele(spatiu si comfort), asa m-am intors la e34, dar dric. Masina o am de anul trecut, a pornit ca un 520IA din 94', semi-abandonat (asa cum imi place mie ) care avea foarte multe probleme. Dar, ce m-a atras: nu are rugina (mici chestii absolut superficiale) , singurul propietar din tara si taxa platita, restul chiar nu m-au interesat. Asa si-a inceput viata la mine-faruri vopsite negre, fete de usi cu lemn(sticker) rupte, scaune nu mai zic, folie pe un sfert de luneta si muuulte alte bunatati: Dupa un an si cateva luni de reparat la ea, in septembrie m-am decis sa o bag in garaj pe butuci. Am terminat-o acum cateva zile si rezultatul se prezinta asa: E34 528i M52 GPL secvential Landi Renzo Cutie 6 trepte ( de pe 320d e46 modificata sa vina cum trebuie) Blocant 3.25 (si asta desfacut bucati si modificat) Suspensie reglabila pe inaltime (de asemenea custom made) Pilot automat E39 cu comenzi pe volan (ce-i drept mai trebuie sa trag niste fire) Tot ce inseamna articulatie fata-spate schimbate Evacuare 540i Trapa dubla refacuta si functionala Roof rack (in curand o sa pun si thule box-ul) Bari stabilizatoare M5 Kit M Nuca iluminata de mahon(6 trepte ) Faruri hella smoked Am mai facut multe alte kkturi care poate nu mi le aduc aminte, care sa mai pacaleasca senzatia de masina veche: cupholder, amortizor torpedou, duze parbriz care imprastie "perdea", convertizor integrat in masina de la 12v la 220v si multe alte prostii, toate bineinteles oem, sau facute sa para cat mai oem . O sa vreau sa mai termin anul asta conversia la lupe bi-xenon Marimoto si sa pun saraciile alea de ornamente sub usi ca se vede urat fara, iar anul viitor sa retapitez interiorul si plafonul si poate sa vopsesc unele elementele, asta daca nu ma plictisesc si o vand intre timp.1 point
-
Salut, Sunt inscris de curand in aceasta comunitate si ma gandesc sa fac o scurta prezentare a masinii mele... Optiuni: S2AZA BMW LM Rad Doppelspeiche 446 S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TBA Sport-Automatik Getriebe Sport automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S3ATA Dachreling Aluminium satiniert Roof rail, aluminum, satin finish S413A Gepäckraumtrennnetz Trunk room net S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S441A Raucherpaket Smoker package S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4DDA EdelholzausfĂźhrung Fineline Pur Fine woodgrain version Fineline Pure S4UYA Ski- und Snowboardtasche Ski and snowboard case S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S563A Lichtpaket Light package S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5A1A LED Nebelscheinwerfer LED Fog lights S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive S853A Sprachversion englisch Language version English S8ARA Bordliteratur rumänisch On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8TFA Aktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protection S8V1A Hinweisschild Label S925A Versandschutzpaket Transport protection package S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Vreau dupa diferite forumuri pareri este un motor controversat 2.0 D pe X5 toti spun ca este motorul prea mic si ca lalala doresc sa spun ca deja am 8.000 de km cu masina merge ff bine la cei 218 cp ai ei chiar pe modul sport alearga ca turbata. Chiar vreau sa mentionez fata de modelul precedent cu motorul 3.0 care atunci cand calci pedala de acceleratie are un lag aceasta nu are acel lag si chiar pleaca imediat... Urmatoarea intrebare care sta pe buzele tuturor :cat consuma? mie nu imi place modul eco pro si prefer sa merg pe modul confort cu un consum in bucuresti de 8.5-9 L/100km si exterior cel mai mic consum a fost de 5.4 dar daca stateam pe modul eco pro si pe turometru am observat ca pot scoate 4.8 dar nu stau sa bat recorduri acum... Viteza maxima condusa de mine a fost 170 km/h (pana a iesit unu in fata mea), nu prea sunt adeptul vitezelor mari... Masina am cumparat-o de la MHS Motors din militari inainte de iesirea pe autostrada Bucuresti-Ploiesti pe partea dreapta, chiar ii recomand pe cei de acolo pentru serviabilitate cat si promtitudinea raspunsuriilor. Am ramas placut impresionat de o vanzatoarea de acolo ( Georgiana ) pentru modul open-mind de care a dat dovada si viteza maxima cu care misca lucrurile din jurul ei.Am avut o mica problemuta la masina si am avut placerea de-al cunoaste pe seful de service de acolo si este un tip de mare omenie care m-a servit imediat si bine .Am facut cunostiinta cu baieti dela service oarecum atunci si am cunoscut doi tipi de treaba care au prestat ff repede tot ce am avut... Masina are tehnoligia AdBlue care este dupa parerea mea este o mare porcarie dar na este mai frendly cu mediul inconjurator, acest aditiv adblue are un consum de 1% la 1000 km cam asa...insa il puteti gasi la orice statie omv/rompetrol/mol la un pret ok. Ce imi place la masina: Este incapatoare pe locurile din fata/spate cu toate ca am 195 inaltime si sarit peste 100kg Consumul relativ bun pentru cat este de mare 4x4 trage frumos confortul pe care-l ofera etc... Ce nu imi place: Daca ies din afara Bucurestiului ma opreste mereu politia. Trebuie sa am grija de ea unde o parchez un stres in plus Spaga la spalatorie s-a schimbat si tot felul de chestii de genu cu parcagii etc... Aplasarea scrumierei Si mai descoperim pe parcurs! Pentru intrebari si o parere... va stau la dispozitie1 point
-
RAR-ul !! isctr controleaza cu totul altceva ; intr-adevar reprezinta un risc montarea de alta dimensiune, dar daca pui ceva pe 17 oem riscul spun ca este minim.1 point
-
Daca ramai fara motor, iti pot da si eu unul. Cred ca mai am si eu vreo 4-5 ramase.1 point
-
felicitari pentru masina si sa te bucuri de ea . Nu avea cum sa te dezamageasca asa tare trecerea la un benzinar supraalimentat de la un diesel, te-ar fi dezamgit probabil unul aspirat, apoi cuplul la diesel are o plaja destul de mica de ture pe cand la benzina plaja e mai mare si in mod direct senzatia e alta. De peste 1 an conduc in paralel doua masini cu V8 benzina, unul bi-turbo si unul aspirat, si desi ambele sunt incantatoare daca ar fi sa aleg clar cel supraalimentat ar castiga, e atat de placut cuplul la ture joase si liniaritatea cu care trage, singurul dezavantaj in timpul exploatarii e faptul ca rar te poti bucura de toata plaja de turatie din cauza vitezei la care ajungi si rapiditatii cu care se tureaza motorul, spre deosebire de cel aspirat. Un bun prieten si-a cumparat de curand un 535i M-pack/performance din 2013, l-a luat nou ramas prin stock la dealer fiind varianta fara facelift, si e impresionanta masina, mi-a placut foarte mult, dar sunt totusi de parere ca ar merita mai multa putere si cuplu iar un stage 1 il rezolva, ceea ce as face fara sa stau pe ganduri daca as avea motorizarea aceasta.1 point
-
va prezit lucrarea facuta de mine cu lupe bi-xenon morimoto de 3, kit xenon 4300k+proiectoare tot 4300k, angel eyes smd ultima generatie 7000K si faruri noi Depo, eu sunt multumit de cum au iesit si de lumina, lupele nu se compara cu cele china... nu are rost sa intru in detalii, o sa atasez cateva poze destul de sugestive..1 point
-
Va recomand stergatoare Valeo. Din cate stiu sunt destul de reusite in ultimii ani1 point
-
daca ai cotiera dautomat ai si frana de mana pe "dreapta". sunt "corp comun", se schimba cu totul.1 point
-
Are cont si pe forum. Am vazut-o si eu zilele trecute prin cĂŁutĂŁrile mele, e cam imposibil sa o ratezi, e singurul e46 touring cu M paket. Observ ca are si frana de mana pe partea dreaptĂŁ, nu doar cotiera. DacĂŁ se ocupa de dezmembrari, tot ce e posibil, un vin ne-ar lĂŁmuri.1 point
-
Din cate stiu si am testat eu,nici macar un amortizor nou-nout nu are 90%.dar,bafta!1 point
-
Pana la urma a plecat sotul in DE dupa ea . Sper sa fie ok Nu am firma sa pot cumpara masina fara TVA si de aia cautam una la care pretul brut sa fie in jur de 16.000. Pt asta, la o prima discutie, mi-a dat 16.500 dar sper sa o scoata la 16.000 in final. Va anunt maine ce si cum Stiti cumva ce acte ar trebui sa dea dealerul? Sau ce accesorii (gen trusa de prim ajutor, trunghiuri, etc.) obligatorii ar trebui sa primeasca la masina? Mersi mult de sfaturi1 point
-
Foarte frumoasa. Masina cu potential....motoarele de genul sunt ca ursii panda(pe cale de disparitie) Eu zic sa te gandesti de doua ori inainte sa o faci masina de drift.Dar daca esti pasionat si vrei sa investesti in domeniu.... eu iti urez bafta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.1 point
-
Salut.Urmarind piata auto si fiind interesat de modificarile pe care i le poti aduce unui autoturism,am fost curios sa aflu cam cati cai putere,respectiv cuplu ,castigi prin remaparea unui Bmw 320 D din 2010-2011. Cifrele variaza de la companie la companie,valorile date de unii producatori de softuri pentru o anumita motorizare,fiind asemanatoare sau identice cu cele pentru alta motorizare(ex:163Cp ED vs 184 CP). Nu ma pot declara un expert in domeniu,insa sunt curios care sunt performantele si imbunatatirile aparute cam la fiecare model de 320D dupa remapare.Ma intereseaza cum au evoluat consumul si performantele,si daca sau mai precis ce probleme ati avut in urma remaparii? Presupun ca exista o diferenta clara intre un 320D cu 184 de cai si unul cu 163,chiar si dupa remapare.(Tinand cont ca in mod normal d.p.d.v al acceleratiei exista o diferenta de cam 0.5 S/0-100 intre cele doua). Si presupun ca daca urmaresti performanta,cel mai potrivit model ar fi cel cu motorul de 184 de cai,cu care este echipat in momentul de fata si F30-ul. Multumesc anticipat pentru raspunsuri !1 point
-
procentul de idioti printre posesorii de bmw este foarte mare, mai mare decat la alte marci. asta din cauza ca idiotul vrea o mansina care sa fuga tare dar e si inconstient si de cele mai multe ori neexperimentat, nu stie sa o tina. cum bmw se comporta bine si la 200,000km, pret mic, numere de bg..etc, optiunea e cam unica. audi la 200,000km cad tablele de pe el, alta optiune de smecher prost nu prea exista. asta nu are nimic de-a face cu masina,e de bine nu de rau, ce-are a face ca e condusa de un prost? sunt surprins totusi de atata prostie si inconstienta, in conditii de aderenta precara si viteza, mie mi se pare ca bmw e mult mai usor de condus si controlat decat un audi cu tractiune fata, la care iti fuge fata cu totul si usor te trezesti in boscheti.1 point
-
Le-am luat de pe emag de black friday, 350 lei/2 buc. A durat ceva pana au ajuns dar a meritat . Da, dar...no rwd in winter, no fun...1 point
-
Bosch aerotwin..foarte rezistente Referitor la treaba cu fumul ,daca ai observat doar recent se poate sa fie din cauza condesului ..asta daca nu ai observat alte chestii (disparitia lichidului de racire,mizerie in vasul de expansiune,cresterea nivelului de ulei,etc)1 point
-
1 point
-
foarte bine te ai gandit....doar ca masina asta o sa ramana pe tine in acte pana ajunge la "cimitir", nu mai are cum sa treaca de omologarea RAR, care este necesara in cazul schimbarii proprietarului!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ehhh,astea is povesti ca nu permite EFD jante mai mari de 16, zici ce e ceva somitate EFD asta:))).permite ce vrea muschiu tau,ca e masina ta.acuma ca tu vrei sa scoti consumurile date de bmw e alta treaba.0 points
-
0 points
-
Asa mult iti consuma? Poftim consum la al meu 320d e46 ) http://112.imagebam.com/download/z6iOoHINaDKtzyvI0Qe-ng/33064/330634318/ha.png PS: Poza e reala, consumul e pe Dej-Cluj si retur. Clima non-stop, bagaje, 4 persoane, depasiri cat cuprinde.-1 points
-
Daca ma duc cu viteza f mare si depasesc multe masini, pana la Cluj mi se umple rezervorul, mai ales daca pornesc cu el pe rosu. Cred ca e un fel de Reward pt cate masini depasesc )-1 points
-
Nu imi pot da seama cum poti sa ai tupeul sa circuli stiind ca in acte ai un motor iar sub capota cu totul altceva...iar de vandut la fel...-1 points
-
E misto x5-ul asta nou, sa il stapanesti sanatos , referitor la distribuitie " DA-O NAIBI" , nu e stres .-1 points
-
Are pentru ca in acel moment doar o roata se invarte iar celelalte nu. La mine se aprinde doar pe rotile din fata (pe cele din spate nu) daca ridic o roata si o invart mai sanatos. Chestia asta ar trebui sa o faca doar cand apesi pedala de frana , nu cand accelerezi. Nu cumva circuitul de ABS a fost modificat pentru a masca vre-un defect? La mine cand se aprindea ABS-ul, inchideam din cheie, reporneam si se stingea becul.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00