Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/04/15 in all areas

  1. Am eu 325 Xi - e92 - si este si de vanzare dar este 14.000. Il poti testa oricand. Nu are sens sa aducem in discutie A3 aici - nu este aceeasi clasa de masina. UN A4 2.0 TFSI Quattro vs 325Xi este o comparatie corecta. Performantele sunt foarte apropiate si costruile de intretinere aceleasi. Aici - din punctul meu de vedere - un Seria 3 generatie 2008 este mult peste un A4 2008 - la fel cum un A6 2008 este mult peste un Seria 5 2008. Cumva un 3-ul meu Coupe inca nu pare invechit comparativ cu un A4 dinv 2008 care arata pur si simplu vechi. Erai ingrijorat de articulatii dar nu este cazul. Cu jante pe 18 si anvelope RunFlat in 135.000 de km am schimat foarte putine piese si sunt foarte surprins de cat de bine este inchegata masina. Nu trancane absolut nimic. Ca fiabilitate - de prin 2004 nu se mai fac masini fiabile - in afara de cele Japoneze - si Logan nu ai ce sa cumperi sa fie fiabil. Toate au probleme - diverse. Zicea cineva ca masina lui are fiabilitate sub Logan - CORECT. Doar ca Loganul este cea mai fiabila masina pe care o poti cumpara astazi - si comparam mere cu rachete. Am si eu o piatra care nu se strica niciodata - comparativ cu un Iphone 6. Consumul in Bucuresti este intre 13 si 17 - iar in afara intre 8 si 11. Audi si BMW fac masini foarte bune - diferenta intre cele 2 este la cum se conduc ..... si este uriasa. Personal nu pot sa-mi iau niciodata Audi - fac masini foarte bune si au si motoare bune dar am ramas blocat pe BMW si urmatoare mea masina va fi tot BMW. Nu imi place directia prea usuoara - nu imi place pozitia la volan - nu imi place suspensia prea rigida dar in acelasi timp NU sportiva - nu imi place motorul ala turbo care nu trage liniar .. nu imi place ca sunt foarte multe Audi A4 pe drumuri - etc. Este o chestie de gusturi - si trebuie sa mergi cu amandoua. Masina mea este aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/154853-vand-bmw-325xi-e92-automat/page__p__2205936__fromsearch__1?do=findComment&comment=2205936
    6 points
  2. 6 points
  3. Deci sa inteleg ca pana la urma toate sunt ”cazane”?...Nu stiu ca BMW sa fie vreo marca foarte renumita pentru fiabilitatea ei...lasa-ti-o moale...sunt proprietar de BMW de 7-8 ani de zile asa ca nu-mi povestiti asa ca la un copil de clasa a II-a despre niste aspecte prin care am trecut si nu cred ca fost de vina doar vanzatorul sau cumparatorul...mai calcati ambreiajul domnilor profesori pentru ca pana la urma toti ati trecut prin clipe urate datorate nefiabilitatii BMW...Si eu iubesc BMW, dar asta nu ma impiedica sa spun lucurilor pe nume.Cu stima!
    4 points
  4. Doamne ce fericit si mandru sunt de cazanelul meu de 2500€. Cand aud ce probleme au unii colegi de forum cu masini de zeci de mii de euro,si care nu fac mare lucru de banii aia...tehnologia si inovatia in industria auto au adus multe lucruri bune,dar si probleme pe masura.
    3 points
  5. Prea suparata lumea pt inceput de an...e pacat...sunt masini complet diferite cu motoare complet diferite...clase dierite, unu aspirat altul turbo...fiecare cu plusuri si minusuri...iar cand vine vorba de masini second hand tine strict de norocul fiecaruia...ce faci daca sa zicem ca te iei dupa cei care iti recomanda 325 si dupa 2-3 sapt iti pica ceva...le spui ca nu stiu despre ce vorbesc si ca te-au indrumat gresit dar despre cei care iti zic ia Audi...same story...daca te hotarasti pe Audi ar fi pacat sa nu fie quattro...
    2 points
  6. Multumesc frumos, alexwrc! Ai pm cu detaliile. Noul ornament de la capacul tachetilor. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0072-Edit_zps70fb8620.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg Este tot de pe un motor M50 la baza dar s-a pus doar pe e36 M3 USA. Puteti sa vedeti aici motorul de 3L. Sunt extrem de rare si ma consider foarte norocos ca am reusit sa dau de el intr-o stare foarte buna la un pret relativ rezonabil in comparatie cu pretul exorbitant al unuia nou. Singurul lucru care a urcat pretul mai mult decat vroiam au fost acele capacele de la suruburile de prindere care le-am achizitionat noi (le puteti vedea mai sus in postul #169). Aproape orice element care are legatura cu litera M la BMW are pretul de trei sau patru ori mai mare decat la cele uzuale.
    2 points
  7. Adica tu dai 55000 Euro pe un BMW nou si ti se pare scump 800-1000 de euro la 150000-200000km sa ii faci distributia? Daca iei o coaja de masina cu 8000 de euro bineinteles ca o sa ti se para o suma imensa 1000 de euro este 12% din pretul masinii. Si N47 asa cum e el cu probleme la distributie e unul din cele mai bune motoare din gama sa si la consum si la performante. Nu sunt absurd dar hai sa stam stramb si sa judecam drept.
    2 points
  8. 1. Fiabilitate sub nivelul Logan-ului; 2. Impozit de 1000 de lei/an platit aiurea; 3. Motor placut, dar in ture inalte; 4. Consum...hoho fara numar, daca vrei ceva de la motor sau pui jante mai mari de 17 pe ea; 5. Imi place, dar daca as alege din nou acum, as da 10 000 de Euro, CLAR, pe altceva nu pe BMW.
    2 points
  9. Eu am E90 325i (nu XI) dar nu te sfatuiesc sa dai banii pe BMW...Cumpara mai bine Audi!
    2 points
  10. Anvelope noi pentru puntea spate, in asteptarea noilor jante. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0038_zps35841a4d.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0040_zpsc45eb314.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039_zpsd0e7b620.jpg Din pacate nu am mai gasit Goodyear Eagle F1 GS-D3 in aceeasi dimensiune asa ca am mers pe cele de mai sus dupa ce m-am documentat o vreme. Am ajuns sa aleg intre Ventus V12, Toyo T1R si ma gandeam daca merita investitia de 1200+ lei pe o anvelopa de Toyo R1R insa in ciclul de exploatare al masinii acele anvelope ar fi fost "overkill". In timp ce munceam de zor la masina, jantele de vara AcSchnizter Type I care le avusesem inainte pe masina de 5 ani de zile si care mi-au placut foarte mult (mi-a placut foarte mult modelul cum vine pe e36 cat si faptul ca nu sunt prea comune) au plecat la Bucuresti pentru 350€. O suma insignifianta in comparatie cu investitiile facute insa nu puteam sa raman cu atatea jante pe cap.
    2 points
  11. Ultimul lucru ce tine mai mult sau mai putin de mecanica pe care l-am schimbat sunt amortizoarele de la capota motor. Cele originale ale masinii au inceput sa dea semne de oboseala in aceasta iarna. La temperaturi scazute trebuia sa le incalzesc putin ca sa sustina capota asa ca am facut pasul si le-am schimbat ca sa nu mai am treaba in iarna care urmeaza. In imagine mai sunt capacele de la noul ornament capac de motor (o sa dau mai multe detalii in curand despre el) cat si bandouri noi m-technik pentru aripile fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039-Edit_zpsa27a7171.jpg Acum cand deschid capota trebuie sa tin contra ca sa nu sara prea tare in sus. Diferenta este de la cer la pamant. Incet trecem pe partea de estetica si detalii, asa ca am inceput prin achizitionarea plasticelor care acopera sinele noilor scaune care le-am achizitionat (o sa dau mai multe detalii in curand despre ele). Plasticele cu care am luat scaunele erau cam zgariate iar investitia a fost insignifianta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0052-Edit_zpsadf85558.jpg Ornamentele de la manerele usilor din fata cu garniturile aferente (defapt de garnituri am avut nevoie insa nu vin separat) si bandoul m-technik de la carlig/cui la bara fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0057-Edit_zps487d812e.jpg Aici se vede mai bine garnitura care crapa in timp de la intemperii. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0058-Edit_zpsd238c0e1.jpg Cred ca majoritatea posesorilor de e36 sunt familiari cu problema aceasta avand in vedere varsta modelului. Bandoul central m-technik "japan version" pentru a completa linia noua de bandouri la bara fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0061-Edit_zps7ae9f750.jpg Capace proiectoare noi vopsite in culoarea masinii (proiectoarele n-au nimic insa am vrut o mica schimbare). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0054-Edit_zpsf939952c.jpg
    2 points
  12. Dupa ultimul e34 simplu avut, am mai avut un E38 728 (o masina superba dupa care inca imi pare rau) si un e36 touring. Aveam nevoie de o combinatie intre ele(spatiu si comfort), asa m-am intors la e34, dar dric. Masina o am de anul trecut, a pornit ca un 520IA din 94', semi-abandonat (asa cum imi place mie ) care avea foarte multe probleme. Dar, ce m-a atras: nu are rugina (mici chestii absolut superficiale) , singurul propietar din tara si taxa platita, restul chiar nu m-au interesat. Asa si-a inceput viata la mine-faruri vopsite negre, fete de usi cu lemn(sticker) rupte, scaune nu mai zic, folie pe un sfert de luneta si muuulte alte bunatati: Dupa un an si cateva luni de reparat la ea, in septembrie m-am decis sa o bag in garaj pe butuci. Am terminat-o acum cateva zile si rezultatul se prezinta asa: E34 528i M52 GPL secvential Landi Renzo Cutie 6 trepte ( de pe 320d e46 modificata sa vina cum trebuie) Blocant 3.25 (si asta desfacut bucati si modificat) Suspensie reglabila pe inaltime (de asemenea custom made) Pilot automat E39 cu comenzi pe volan (ce-i drept mai trebuie sa trag niste fire) Tot ce inseamna articulatie fata-spate schimbate Evacuare 540i Trapa dubla refacuta si functionala Roof rack (in curand o sa pun si thule box-ul) Bari stabilizatoare M5 Kit M Nuca iluminata de mahon(6 trepte ) Faruri hella smoked Am mai facut multe alte kkturi care poate nu mi le aduc aminte, care sa mai pacaleasca senzatia de masina veche: cupholder, amortizor torpedou, duze parbriz care imprastie "perdea", convertizor integrat in masina de la 12v la 220v si multe alte prostii, toate bineinteles oem, sau facute sa para cat mai oem . O sa vreau sa mai termin anul asta conversia la lupe bi-xenon Marimoto si sa pun saraciile alea de ornamente sub usi ca se vede urat fara, iar anul viitor sa retapitez interiorul si plafonul si poate sa vopsesc unele elementele, asta daca nu ma plictisesc si o vand intre timp.
    1 point
  13. A venit vremea sa ma despart de 335, pentru ca mi-am mai luat pe langa el un X3 si o Honda S2000. De mai mult de 6 luni masina sta aproape nefolosita in garaj, de aceea cred ca e timpul ca altcineva sa se bucure de ea. Masina este la mine din aprilie 2011, la momentul cumpararii avand aproximativ 57.000 km. Din 2012 de cand am luat X3-ul, masina nu a circulat iarna. A fost mereu masina mea de suflet, pe care am ingrijit-o cat am putut de bine, nefacand vreodata rabat la piese sau consumabile de calitate. Detalii: BMW 335i E92 (coupe), MY2008 (fabricat 09/2007). RWD, cutie manuala 6 trepte Culoare Atlantic Blue 103.700 km, carte service VIN: PV75412 Dotari: pachet Mjante 18" OEM M Performance, anvelope in stare foarte buna 225/40/18 - 255/35/18roti iarna 17" OEM cu anvelope stare buna 225/45/17bi-Xenoninterior piele dakota neagra in stare perfecta, nicio zgarieturavolan M piele fina+perforata, schimbator M piele perforata, frana de mana piele perforatascaune incalzite, reglabile electric, cu memorieoglinzi rabatabile electric, cu memorieoglinda retrovizoare heliomatatelefon Bluetoothradio MP3 Professional, sistem audio Hi-Fi (subwoofere sub scaune)magazie 6CD (cred ca MP3)input USB si AUXpedale sport OEM M Performanceperdeluta luneta electricaalarma originala Bolt-on upgrades (montate in 2012/2013, la aproximativ 85.000 km): suspensie reglabila Bilstein B14diferential autoblocant (LSD) Quaife (Torsen)bare stabilizatoare H&Radmisie STETT cold-air-intakeradiator ulei aditional AR Designdiscuri frana Tarox Sport + placute Carbotech XP8 Operatiuni recente (2013/2014): pompa inalta presiune schimbata (cunoscuta ca piesa care "pica")pompa servo schimbatacaseta directie schimbatakit ambreiaj schimbatdiverse brate suspensie / bucse schimbatebujii schimbate Impreuna cu masina ofer bonus urmatoarele piese OEM ramase in urma upgrade-urilor: diferential (open)bare stabilizatoare Madmisia originalaplacute de frana (Textar) Pret: 17.500 EUR. Nu doresc sa fac schimburi. Accept orice test. Contact: telefon: 0722.198.737email: alexrosiu@gmail.com Voi incerca sa raspund la cat mai multe intrebari si in acest topic, desi prefer sa discutam la telefon deoarece stau foarte prost cu timpul si intru rar pe forum. http://s28.postimg.org/457yy1uw9/image.jpg http://s28.postimg.org/9yn2vqcvd/image.jpg http://s28.postimg.org/n1dnhvwrt/image.jpg http://s28.postimg.org/739zov8vd/image.jpg http://s28.postimg.org/hanh45ort/image.jpg http://s28.postimg.org/fo3bg1j1l/image.jpg http://s28.postimg.org/hig5xs621/image.jpg http://s28.postimg.org/gew1ltlex/image.jpg http://s28.postimg.org/cl2lco42x/image.jpg http://s28.postimg.org/zb1q5nnah/image.jpg
    1 point
  14. A venit momentul sa renunt la masina mea - se mareste familia si ne trebuie 4 usi. Masina o am de la 30.000 de km (preluare de leasing in 2009) si m-a dus fara probleme 5 ani si 100.000 de km. A fost dusa numai la reprezentanta (am facturi doveditoare) si niciodata carpita. Modelul este E92 325Xi Automat - Coupe Motor N53 de 3.000 cmc 133.000 de KM Dotari: XDrive Cutie Automata Scaune Sport - Piele crem - Electrice si Incalzite Jante pe 18 inch BiXenon Suspensie Sport Volan M Cruise Control Hill descent control Geamuri Fumurii Senzor de ploaie Senzor de lumina Senzori de parcare spate Oglinzi electrice - heliomate incalzite CD/Mp3 Player - BMW Business Carte si Istoric de service complete cu facturi de reprezentanta. Intretinere: Lichidele schimbate recent (Cutie de viteze, Cutie transfer, Diferentiale, lichid de frana, antigel, ulei servodirectie). Sistem de aprindere (injectoare, bobine, bujii, senzor NOX si senzorii lamba) schimbate la 120.000 km. Piese in garantie 2 ani. Curele, role si intinzatoare schimbate la 130.000 km. Masina este impecabila mecanic si estetic. Nu are nici o eroare pe tester. Fara accident. Bonus: Asigurare CASCO platita si valabila pana la sf. lunii Noiembrie. Evacuare BMW Performance (3300 RON - noua) care nu este montanta pe masina. Anvelope de iarna pe 18 inch. Pret: 15.500 Euro (negociabil) Tel: 0740 066 085
    1 point
  15. Am ajuns si la 100k :heart: http://imageshack.com/a/img905/2513/cXeyyG.jpg
    1 point
  16. Pentru ca mi-a placut si pentru ca nu am gasit nici un Bmw in bugetul meu atunci. Am bagat bani buni in piese, mare parte preventiv fiindca am vrut sa ma bucur de masina, daca stai sa te gandesti la bani o iei razna. Ionut, chiar te rog sa vb pe un ton civilizat, tu ai inceput cu aluzii de cacat la adresa mea. REPET, topicul este despre altceva, nu despre n47, nu despre masina ta, in nici un caz despre tine. Revenind la Audi vs Bmw, conduc saptamanal masina prietenei mele, un 320d cabrio, masina mea este un A6, iar masina cu care iesim din Bucuresti este un ML..la toate 3 iti pot spune chestii care imi plac si chestii care nu imi plac, pentru mine A6 este un compromis ideal in momentul de fata, asta e si motivul pentru care il am de 3 ani. Pune si tu in balanta ce conteaza mai mult, vezi ce gasesti, mergi cu masina si o sa simti singur daca e ce trebuie.
    1 point
  17. la bmw n47 ... rezolvi problema cu 1000 de euro odata si bine... la audi 2.0 tdi dupa 2009... schimbi volante de iti vine rau [ daca ai ghinionul sa nimeresti una de aia pe mana ] si tot cam 1000 de euro costa kitul de ambreiaj ! revenind strict la subiect acum ! Vrei tractiune pe o singura punte atunci mergi pe bmw.... vrei 4x4... atunci quattro e alegerea ideala ! eu de bmw cu motoare n52 nu o sa ma apropii din cauza problemelor care le au din cauza uzurii [ ca deh.. doar nu le cumparam de noi ] : axe cu came "ciupite" din cauza ungerii proaste... iar motoarele pierd compresia relativ repede [ am facut testul pe 2 325i n52 si un 330i n52 ] , compresie de 7-8-9 bari pe fiecare cilindru e RUSINOS ! Eu as merge pe b7 ... sunt sanse mai mici sa pice ceva la ele... iar daca te bate gandul sa faci upgradeuri... un 2.0 tfsi e mai flexibil ... singura lui problema [ la unele ] este pompa de inalte , sufera si aia de o mica problema de proiectare care poate fi remediata definitiv ! @mofo a punctat foarte bine esentialul : sunt doua masini ce se conduc diferit ... restul ramane o chestiune de gusturi ! ca fiabilitate merg pe audi [ vorbind strict de cele 2 modele ] ! In final : depinde ce prioritati ai tu si cum nimeresti masina , oricare din variante e buna, atata timp cat a avut grija proprietarul anterior de ea !
    1 point
  18. 1 point
  19. Tu intelegi ce zici, un e60 fie si xdrive 17k euro, vrei cumva sa iti bati joc de banii tai, te dau afara din casa, este mult prea mult pt un e60 mai ales pt unul cu peste 150k km? nu se merita sa aloci mai mult de 13-14k cu tot cu inscriere la un e60 fie si xdrive, a aparut de mult f10, e60-uri cu motor de 3.0 in romania sunt mai ieftine decat un 2.0, nu te mai lua dupa cei ce zic sa iei din afara ca doar nu iti dau ei banii pt masina, taxa e in jur de 5000 ai mare grija.
    1 point
  20. La al 2 lea ma gandeam si eu, dar nu cred ca are aceiasi lungime ca sa intre in gaura din fabrica.Cred ca e putin mai mare gaura. Ii iau si tricou )
    1 point
  21. Asta mi-a placut si mie dar nu prea se incadreaza in bugetul tau. Km putini, exterior M , doar ca nu are display http://home.mobile.de/AUTOLADENDRESDENDEKG#des_202818822 Sau mai ieftin http://home.mobile.de/AUTO-MEISER#des_201272532 Mai observ ca multe pe mobile sunt touring.
    1 point
  22. Mergi cu ambele si vezi care iti place , eu am avut A4 quattro si presimt ca tot pe BMW vei merge .Audi cu tractiune fata chiar e degeaba , 325i e chiar misto cu tractiune spate , nu vad de ce ai vrea Xi dar fiecare cu dorintele lui...
    1 point
  23. Parerea mea este un e46,325xi,motoare fiabile+distributie pe lant,foarte accesibile la piese se pot schimba pivoti din bascule fata si sint ieftini noi,4x4 sta foarte bine pe articulatii,la e90 325 xi sint probleme cu motoarele si la cutie automata sub 17 consum in bucuresti sa nu te astepti la mers normal vorbind,un prieten are un audi a4 din 2002 motor de 1.8 sau 2.0 benzina si sta mai mult pe la service tot felul de parti electronice de la motor pica si are consum de ulei.
    1 point
  24. 3. Nu chiar inalte...de pe la 3500 in sus. Si la audi e la fel pe 2.0 tfsi. 4. Hoho si ce consum mic are tfsi....daca te dai la el te sparge in doua, la fel ca bmw. Personal recomand daca omul vrea ceva sportiv sa se gandeasca la un Golf 6 GTI, consuma mai putin si are demaraj mai bun decat audi a4 2.0tfsi. Sau daca vrea bmw sa fie 325i, fara X.
    1 point
  25. Mda? Si daca stiu oameni care se plang la fel de tare de halul in care pleaca aceste masina de pe linia de productie ce zici, cel putin cele produse in ultimii 8-10 ani? Sa vorbim despre pacientul numit N47 (iti iei masina noua de 55 000 de Euro si in 3 luni arunci motorul la gunoi cu totu ca de, la BMW motoru e consumabil nene) sau despre CCC sau despre cutiile de viteze automate care, cu totate service-arile posibile, tot pica sau despre Valvetronic sau despre modulul Bluetooth...huuu...si ar mai fi: pompe, galerii de admisie sau de evacuare pe la M57 etc...Insemana ca toate ies din fabrica ”cazane”...sa-mi fie scuzat, dar toate acestea insumate se cheama țeapa sau bătaie de joc la adresa fraierilor care cheltuie zeci sau poate chiar sute de mii de euro pe astfel de masini atat la achizitie cat si de-a lungul duratei de viata a ”cazanului”...O masina care tine fix cat garantia sau poate, in cele mai multe din cazuri, mai putin nu se cheama premium ci asa cum spui tu ”cazan”...
    1 point
  26. Problema e ca ai dat prea cald si prea mult aer spre parbriz. Si eu pateam asa. Parbrizul e atat de cald incat mazga se usuca instant pe el. Nici spalatoarele nu ajuta.
    1 point
  27. Aceleasi articulatii fragile le vei gasi si la A4 (sistem multilink fata) - set lemforder = 500eur. Motorul 2.0Tfsi e in alta liga fata de m54b25: putere mai mare (200hp sau 220hp la varianta DTM stock, 240-250remapat), consum mai mic, cuplu mai mare (280nm stock, 350nm remapat). E insa mai fragil si te pot lasa turbina, pompa benzina (4-500eur), ambreiajul. Daca ai de gand sa tii masina stock si n-ai chef de surprize = BMW, daca ai de gand sa bagi bani in ea pt upgrade putere = A4 2.0T. Sau si mai bine iti iei BMW 3.0L.
    1 point
  28. Inca n-am apucat sa rulez cu ea prea mult incat sa-mi dau seama, doar am observat lipsa presiunii in carter, ceea ce cred ca e bine
    1 point
  29. quattro nu mai e ce a fost candva.. http://www.youtube.com/watch?v=YGquRCM674Q
    1 point
  30. Doar aparent originale, blocurile optice de buget pe aftermarket merita cumparate doar daca sunt de la DEPO.
    1 point
  31. Continuam cu partea mecanica cat si cea estetica. O parte din piesele care apar aici se vad in postul #157, la partea frontala a masinii. Ziceam in postul #151 ca am schimbat, printre altele, sabotii si accesoriile care tin de saboti insa acum a mai ramas si partea de actionare, anume cablurile de la maneta, ca sa fie tot sistemul "nou". http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0044-Edit_zps389274f3.jpg Adevarul este ca mai toate e36-le in care am stat/condus au frana de mana mai mult sai mai putin slaba spre foarte slaba. Ba nu prinde cum trebuie (sau deloc), ba prinde doar pe o parte, ba nu este bun sistemul de actionare (levierul, cablurile, accesoriile) sau alte probleme care afecteaza buna functionare. Nu a fost niciodata un punct forte frana de mana la e36, mai ales cand il compari cu alte modele care blocheaza instant rotile la cea mai mica cursa a manerului. Ziceam in postul cu #151 ca am reconditionat etrierii pe spate. Inevitabil a venit si randul partii din fata, insa, din pacate, pe partea stanga fata nu s-a mai putut face nimic din cauza ca era prea corodat pistonul, asa ca am cumparat un etrier nou. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0067-Edit_zps8ec4e149.jpg Furtun de frana la etrier. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0048-Edit_zps4893a8f4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0050-Edit_zpsa177c4ea.jpg Odata cu schimbarea etrierului si a furtunului aferent am schimbat discurile de frana si placutele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0071-Edit_zpsde88910c.jpg Dupa schimbare am aerisit franele si am completat cu lichid de frana Ate SL Dot 4. S-a schimbat la transmisie intinzatorul de la AC (INA), rola transmisie de la AC (INA), cureaua transmisie de la AC (Contitech) si capacele de protectie OE pentru rola si surubul de la intinzator, insa din pacate am reusit sa fac o poza rapida cu telefonul doar la intinzator. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/20140512_120527_zps2dc9584a.jpg Dupa interventia aceasta s-a facut revizia si la sistemul de climatizare ca sa nu stau in sauna pe timpul verii. Continuarea in postul urmator.
    1 point
  32. Trei sferturi din combustibil si un sfert din temp apei
    1 point
  33. Asa este, Alex. Nu ma grabesc sa o vand oricui insa daca o sa-si gaseasca proprietarul potrivit, atunci da. Multumesc, ovy318i! In continuare, fetele de usi au fost date jos pentru retapitare (medalioanele), motiv pentru care am profitat si am insonorizat protierele + capota portbagaj. M-am documentat putin ca sa vad ce optiuni am si am ramas la varianta Standardplast "StP" Silver. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0048-Edit_zpsd8d7d5fb.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0049-Edit_zps583ac1e4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0050-Edit_zpse7c825ec.jpg Singurul motiv pentru care am facut acest pas a fost pentru confortul personal si nu neaparat pentru muzica. Stim toti (posesori de e36 si nu numai) ca acest model nu sta foarte bine la capitolul insonorizare datorita tehnologiei folosite in anii '90. Usa dreapta fata dupa ce am dat jos panoul interior si protectia din burete (cea care este lipita cu adezivul acela negru lipicios si enervant). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0036_zps43aafbcb.jpg Dupa ce am spalat si degresat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039_zps692d7a5a.jpg Initial vroiam sa aplic doar pe panoul dinspre exterior pentru absorbtia vibratiilor si insonorizare pentru transferul termic dar am ajuns sa pun pe alocuri si pe scheletul portierei. Usa fata dreapta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0063_zps8a49d9d2.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0037_zpsa418ad33.jpg Acelasi proces l-au primit si celelalte doua portiere de pe partea stanga cat si capota de la portbagaj (toata suprafata care este acoperita cu materialul textil). Din pacate aici n-am mai apucat sa fac poze din lipsa de timp. Dupa ce am terminat cu materialul insonorizant am pus inapoi protectia din burete (cea de culoare gri care acopera scheletul usii) si am montat fetele de usi cu cleme noi si garniturile din cauciuc aferente clemelor. A trecut putin timp de cand am facut aceasta "imbunatatire" si pot spune ca a meritat fiecare banut, timp si zgarieturi investite. Aspecte pozitive: - portierele se inchid mult mai usor datorita greutatii aditionale - sunetul cand se inchide portiera este unul mult mai "premium" in comparatie cu acel sunet cartonat de fabrica - deabia ca se mai aud motorasele de la macaralele geamurilor - insonorizarea fonica de mediul exterior este excelenta (daca ai toata articulatia noua sau in stare buna) iti da senzatia ca te afli intr-o masina cu cel putin o clasa peste cea in care te afli - tine foarte bine aerul rece inauntru (pentru cei cu AC) sau vice-versa (in functie de anotimp) Partea cu batutul degetului in usa cred ca o stiti toti care au si cea mai vaga idee despre insonorizare. Tabla suna a plin, nu mai rezoneaza a gol si per-ansamblu da senzatia ca ai o masina mai bine inchegata. Aspecte negative: - greutatea aditionala Am ingreunat masina cu aproximativ 6kg din aceasta cauza insa masina mea nu a fost si nu va fi niciodata o masina care a fost cumparata expres pentru liniute, drifturi sau mai stiu eu ce alt "sport" de acest gen. Fiecare se bucura de masina lui asa cum ii place insa cu trecerea timpului am incercat sa o aduc intr-o stare cat mai buna si sa o prezerv in acest sens.
    1 point
  34. http://i61.tinypic.com/5niwja.png
    1 point
  35. ai grija cu aceasta masina...am mai spus odata aici pe forum...a fost dauna..inclusiv plansa de bord.cauta mai sus posturile mele...am pus si poze cu ea
    1 point
  36. Daca sa zicem ca as fi 90% interesat de masina ta, mi-ai arata actele de la licitatie de unde a fost luata?
    1 point
  37. adica adus din fabrica nenea garcea(90% din obiectele vandute pe internet ,forumuri,site de vanzare..etc,nu dispun de garantii ,bonuri fiscale sau facturi)
    1 point
  38. salut. da-mi te rog VIN-ul. si mai multe detalii despre masina... rulaj in romania, ultima revizie, intervenții mecanice, probleme tehnice, evenimente rutiere, piese revopsite... mersi.
    1 point
  39. Cand mi-am comandat de la performanceauto (multumesc lui kenbobo care m-a ajutat cu montajul) tot asa a fost o problema cu o lupa, ramanea blocata intre faza lunga/scurta. Mi-au trimis alt ansamblu fara probleme (bila alba normal), apoi a fost problema cu balastul de la xenon, l-au schimbat si pe ala fara nici o discutie (am ramas placut surprins). Vreau sa zic ca diferenta este fenomenala de la halogen mai ales daca ai si becurile 4300k (astea le am si eu, sunt superbe, vizibilitate maxima), dar exista un dar, cand esti chisat/perfectionist vezi un pic unde nu se pupa exact exact ca cele oem daca te uiti foarte atent. Tinand cont de cum lumineaza ajungi sa uiti ca nu sunt oem. Per total sunt multmit si nu imi pare rau deloc de retrofit
    1 point
  40. 1 point
  41. nu motorul sperie... ci impozitul ! eu personal as cumpara masina ta, frumoasa, potenta, si integrala dar numai gandul ca dau statului degeaba 500 euro pe an si ma apuca furia. bafta !
    1 point
  42. Putini oameni mai investesc timp si bani intr-un BMW batran, dar mai sunt si nebuni : ))
    1 point
  43. Unii au un tupeu fantastic
    1 point
  44. Pfui ce tupeu au unii...am primit schimb cu passat combi b5 model 2001-2005 si sa mai dau si 1500 diferenta )
    1 point
  45. Cel mai important este anul: cele produse intre septembrie 2001 si martie 2003 au avut niste rechemari in service pentru schimbarea bielelor, care erau dintr-un material prost si se rupeau distrugand tot motorul. Trebuie verificat la BMW daca masina pe care vrei sa o iei a avut facut acest recall, iar daca nu, mi se pare ca sunt obligati sa o faca gratis, desi or sa se puna in unghii. Alta problema ar mai fi recalibrarea supapelor; la M3 nu se ajusteaza automat ca la alte masini, tot sistemul trebuind sa fie ft usor pt a ajunge in 8000 rpm, deci au eliminat partea hidraulica. Daca pe loc, turata pe la 3000-3500 tacane, nu e de bine. Daca are cutie SMG, treci cu ea prin toate modurile sa vezi cum schimba, sa nu aiba intarzieri sau alte ciudatenii; are 11 moduri. Ulei: doar Castrol TWS Motorsport 10w-60, orice ar spune altcineva. Intra 5.5L, costa 87 lei la BMW. In rest, impozitul mare, casco la fel, adunat te costa cam 20 de lei pe zi doar ca sa o ai in parcare. Bafta!
    1 point
  46. nu pune pleoape.strici masina.sunt cocalaresti
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.