Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/13/15 in all areas
-
De mare bun simt postul. Si asa topicul asta a devenit pe de-o parte un loc de reclama mascata si pe alta o sperietoare pentru orice om caruia ii vin in minte cuvintele BMW si distributie. In afara de asta, ca un service reuseste sa schimbe o distributie nu este o chestie care trebuie sa fie aplaudata. E o chestie de normalitate. D-aia te si duci acolo. Te astepti sa iasa totul bine si d-aia si platesti.4 points
-
eu as merge pe benzinar, desi dintre motoarele astea doua as lua un 2.5i sau 3.0d . Totusi la benzinar sunt mai putine probleme, are rulaj mai mic si deci costuri mai reduse. Daca ia diesel-ul care are deja 200k km si face si multi km/an pe langa faptul ca va pierde destul la revanzare risca si niste costuri de mentenanta/reparatii ridicate. In concluzie, dintre cele 2 as lua 320i.3 points
-
In continuare cu actualizarile. Dupa ce au fost gata jantele am achitat restul sumei si le-am asteptat sa ajunga prin curierat rapid cu sufletul la gura. Din fericire, au ajuns relativ rapid (~3zile). Primul lucru pe care l-am facut a fost sa duc la serigrafiat capacele centrale din aluminiu. http://i.imgur.com/9BEBgjz.jpg http://i.imgur.com/hLC0TBk.jpg Cam cea mai costisitoare operatiune de imprimare insa si cea mai eficienta dar si longeviva. Am optat pentru capacele din aluminiu in detrimentul celor din plastic din cauza experientelor neplacute avute cu setul anterior de AcSchnitzer (AcSchnitzer Type I Monoblock). Cele de plastic sunt extrem de fragile insa au singurul avantaj de a fi mai usoare. "Stampila". http://i.imgur.com/KmtvuRc.jpg Barrel. http://i.imgur.com/35JdKwA.jpg Jantele se numesc AcSchnizter Type I Rennsport. O sa postez mai multe imagini pe parcurs cu ele din stadiul incipient si pana cand le-am pus pe masina.2 points
-
2 points
-
Toti avem diferite probleme, mai mult sau mai putin importante, dar greseala asta cu bateria o suporti tot pe pielea ta. Recent m-a cautat cineva cu un E46 2.0d cu celebra pompa VP44. Ce s-a intamplat: - el stia din vara ca are un consumator ce-i papa bateria dar a trecut cu vederea. Incarca bateria si cu asta basta. A venit frigul si ghici cand l-a lasat masina. In 31 decembrie, cand toata lumea face aranjamente de sarbatoare. A tras masina cu o alta, a pus alta baterie, a pornit si functionat vreun minut dupa care adio. Dupa diagnoze si inlocuire piese defecte (printre care si toate 4 bujiile), ghici ce diagnostic are. Pompa de injectie. Stim cu totii ce inseamna asta. O fi greu cu o masina, dar sa nu crezi ca se repara singura. Tot din buzunarul tau va suge, dar mult mai puternic. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe decedat.2 points
-
Masina in garantie cu gume noi de vara si iarna, eu zic ca se justifica prețul. Problema ca la noi se cautĂŁ m-pack si 500k km.2 points
-
Tu n-ai nevoie oricum, motorul merge brici. Doar chitul mai crapa pe ici-colo. Dar nu se vede din avion.2 points
-
Am reluat confectionarea acestor cabluri de pornire exact in aceeasi forma ca cei de anul trecut. Acum am posibilitatea expedierii lor prin curier prin si se plateste doar 15ron/colet oriunde in tara. Preturi: Sectiune cablu 16mm2: -2x2.5m - 90ron -2x3m - 100ron -2x4m - 110ron Sectiune cablu 25mm2: -2x2.5mm - 105ron -2x3m - 120ron -2x4m - 140ron Preturile sunt valabile pentru ridicare personala din iasi sau pentru expediere prin curier in tara dupa plata integrala. In cazul platii ramburs transportul costa in 15ron, ceea ce reprezinta costul rambursului perceput de curier. Contact: 0743717170 sau 075626120 Multumesc!2 points
-
Asta care o vinde e un pustan ospatar, activeaza si pe grupul de pe FB. Cumpara ciori si vinde papagali.2 points
-
cred ca mai degraba "mai pui 2 mii si iei F10" Frumoasa masina....un "up" si de la mine2 points
-
Salut si bine v-am gasit. Va prezint un urs "familist", pe care il am de un an. L-am cautat destul de mult (cam 3 luni) pentru ca am avut oarece cerinte minime in ceea ce priveste modelul. Masina a fost adusa direct din Germania, cumparata de la proprietar. In primul rand trebuia sa fie Touring, de cand ma stiu am avut o slabiciune pentru masinile estate, break, combi, sau cum vrei sa le spuneti. Trebuia sa fie 6 cilindri de fabrica, minim geamurile fata cu actionare electrica si A/C. Long story short, l-am gasit pe asta, dar cerea cam multi bani pe el. Au mai trecut ceva luni si l-am regasit, dar cu un pret ceva mai mic si am batut palma. Ce a fost intre timp, deja nu mai conteaza. E destul de bine dotat, are ceva mai multe pe el decat ce cautam eu. Ca probleme, aveam sa aflu ca sunt si cateva specifice, care tin de partea din spate, cum ar fi rugina la haion si faptul ca inca ma chinui sa fac sprituitoarea lunetei sa mearga si cu haionul inchis. ) Cam atat pentru moment, mai multe va voi spune pe parcurs. Si sa nu uit, asta e fieratania1 point
-
Salutare, A venit momentul sa-mi prezint si eu aici masina - este vorba de un BMW e60 520dA MY 2009. Unii membri ai forumului o mai stiu de pe la intalniri in Bucuresti. Masina este foarte ingrijita si are in prezent ~ 54.500 km (reali!), eu achizitionand-o acum 6 luni de la un cunoscut. La momentul achizitiei avea ~ 49.100 km, fiind folosita de fostul proprietar mai mult la mersul in afara, asa cum, de altfel, o folosesc si eu - in exteriorul orasului precum si seara si in weekend in oras. Pana acum sunt foarte multumit de ea si nu am avut nicio problema tehnica. Comparativ cu e90-ul 318i MY 2008 pe care l-am avut anterior, mi se pare ca este mult mai confortabila (poate si din cauza cauciucurilor care nu sunt run-flat si sunt cu balon de 55 comparativ cu 45 si run-flat pe e90), mai bine antifonata (desi la viteze de pana in 20 km/h fiind diesel este mai zgomotoasa) si sta mai "zdravan" pe drum la viteze foarte mari De asemenea imi place si climatizarea (care lucreaza mai eficient decat la e90) precum si faptul ca e ceva mai inalta decat e90 (fapt care ajuta la parcare sa nu ating vreo bordura). Pentru cei curiosi (desi nu vreau sa intru in nicio polemica legata de acest aspect), consumul mediu pe ultimii ~ 4100 km este 5.9 (cred ca intr-o proportie relativa egala mers in oras vs exterior). Mai jos este lista de dotari optionale cu care a venit masina din fabrica: S2SBA BMW LM Rad Sternspeiche 242 BMW LA wheel, star spoke 242 S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S4BXA Interieurleisten hochglänzend grau Interior strips, high-gloss, grey S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt Cruise control with brake function S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD P7RPA Paket Advantage Advantage package L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Fata de dotarile mai sus mentionate, masina mai are folie LLumar 95% pe geamurile spate si luneta precum si un set de cauciucuri de iarna Dunlop (pe acelasi tip de jante precum cele de pe cauciucurile de vara). Stiu, putin ciudat sa am 2 set-uri de jante la fel In perioada urmatoare, ma gandesc sa-i fac si un upgrade al sistemului audio la ceva OEM - HiFi sau Logic 7. Si acum ceva poze.1 point
-
sa nu fim neantelegatori cu el ptr. ca in momente de genul asta cam ai nevoie de masina sa alergi, si nu o poti trage pe dreapta .1 point
-
imi pare rau de intamplare, sper sa o rezolvi cat mai repede, motorul din linkul pus de Mike e foarte ok dupa parerea mea, eu zic ca merita, nu as incerca sa il mai repar pe acesta, oricum ajungi probabil pe la aceleasi costuri. Pacat insa ca se intampla asa ceva, credeam ca 3.0d/sd sunt ferite de "ciuma" asta de lanturi de mamaliga. Nu cred ca merita sa vinzi masina asa, ai pierde prea mult, iei motorul ala, o mai tii 1-2 ani si o dai dupa, mai amortizezi din investitie.1 point
-
Ca posesor de e90 325i pot sa iti spun ca este super dar motorul este foarte pretentios...cred ca sti detaliile despre acest motor nu ? in rest frumoasa masina si optionata bine1 point
-
E un bmw e46 318i din 28.06.2002 .Din cate stiu este euro 4 cu 180 mg Co2 Aici mai multe detalii despre masina -> http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html1 point
-
Dragosescu, la 4000-4500E nu gasesti un e46 break impecabil? Ca la 5500-6000 deja gasesti un coupe facelift full absolut impecabil, intretinut de un maniac1 point
-
Imi aduc aminte ca anul trecut la o intalnire mi-ai spus ca intentionezi sa iti iei motor mai mare pe benzina si uite ca ai reusit. Frumoasa tare masina.....mai e si neagra !!! Sa te bucuri de ea si drumuri bune sa ai.1 point
-
pentru cine cauta un e46: http://olx.ro/oferta/bmw-320d-full-ID2otWn.html#02718a525c masina are nevoie de senzori de autoleveling, ceva lucrari de tinichigerie, anvelope spate, modulul din haion (nu functioneaza radio, dezaburire luneta, stergator spate) si are o singura cheie si un sunet ciudat in habitaclu, nedefinit. volanul este schimbat de la 4 la 3 spite. http://www.tocmai.ro/bmw-320-2002-21720234.html vopsita partea din fata, faruri diferit matuite cu serii si ani de fabricatie diferiti, haion vopsit, trimuri vopsite de un amator, trage dreapta de la 80 km/h, anvelope 2007 http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-2002-21755695.html lovita frontal, reparata cu piese pe care scrie ”made in taiwan”, canibalizat la interior (cotiera a disparut, compartimentul de depozitare de pe consola e negru, luat de pe o alta masina), are o indoitura sub ultimul geam de pe stanga, langa stalp, despre care o sa spuna ca tocmai i-a atins-o cineva, dar rugina este deja prezenta.1 point
-
Da Ciupa oricine poate gresi cam asta e ideea . Mergi cu teama oriunde . Garantia ... e oarecum relativa limitata in timp si susceptibila de orice interpretari . S-au vazut destule cazuri pe forumul asta .1 point
-
1 point
-
Evident ca se pot comite multe greseli, dar d-aia primesti garantie. Eu incerc cat mai mult sa nu alimentez paranoia pe topicul asta. S-a facut asta suficient.1 point
-
1 point
-
In luna decembrie am primit o oferta cosniderabil mai buna din partea unui dealer (buy back). Sincer nu ala este pretul in cazul acestei masini. Dar poti cumpara alt e60 cu acea suma ... Spor la cautari1 point
-
Mnoah...am sunat la astia , motorul e in stare perfecta de functionare are 76.000 km dar e fara injectoare si turbo...daca vrei injectoarele si turbo te duce pretul la 4600eur, ei au sous ca in general atata costa doar injectoarele dar daca iau pachetul complet va costa 4600 si e instalarea motorului si tot inclus in pret plus garantie de 12 luni pe motorul complet fara limita de kilometrii...a mai spus ca anul trecut au venit vreo 45-50 de masini din romania la ei sa le schimbe motoarele. 00492291900712 - Victor, vorbeste ok engleza... http://www.ebay.de/itm/BMW-E70-X5-3-0sd-35dX-306D5-M57N2-Diesel-Motor-inkl-Einbau-286PS-76TKM-3-0sd-/151549139150?pt=DE_Autoteile&hash=item23490858ce1 point
-
"Suruburile" alea sunt PRINSE de capota, SUB CAPOTA. Sunt mari din cauciuc, si se invart cu atentie sa nu rupi cauciucul care are niste taieturi jur-imprejur IN SPIRALA... Capota cand pica TREBUIE sa nu "joace" pe nici o parte in pozitia inchis in incuietoarea sa! Dupa cum nici prea multa tensiune sa nu fie in carligul ce o tine inchisa. Succes.1 point
-
Pt cei care m'au criicat sa sunt convins ca ati avut si voi diferite probleme cu banii si nu ati putut pt o anumita perioada sa va permiteti sa investiti in masina...eu spre exemplu din pacate am avut un deces in familie si am fost dat peste cap cu banii !1 point
-
Dai 8-9000€ pe masina si nu mai dai 150€ pe o baterie, intotdeauna cautam sa facem una romaneasca. Iar un tester e 50 de lei ...1 point
-
Navigatia ar trebui sa aiba inca o siguranta separata, pe unitate, in spate unde intra mufele in ea sau in alta locatie (portbagaj sau torpedou). Am patit asa la un Ibiza, avea arsa acea siguranta de pe navigatie si mi s-a spus ca ar fi fost puse bornele la baterie invers.1 point
-
Dar cine baga lukoil? ) Intradevar mol evo e cam cea mai buna. Profit si eu acum ca a ajuns sub 5.70. E mai vioi motorul mai ales iarna. Dar e buna si cea normala de la mol.1 point
-
salutare, propun 11,500 euro pentru acest exemplar. ( arata foarte bine, dar sincer. 15,000 euro...... :frantics: :frantics: )1 point
-
1 point
-
eu cred ca la un e46 asigurarea te va costa enorm indiferent daca iei 316 sau 330. in 2 ani mai platesti o data masina (sau chiar si intr-un an) te-ai interesat macar orientativ sa vezi cat este asigurarea? eu cred ca sare lejer de 1000 lire pe an.1 point
-
pareri http://olx.ro/oferta/bmw-320d-m-sportpaket-ii-coupe-ID2OBz3.html#97ffd89c39 ??1 point
-
In sfarsit un E60 cu km reali si intretinut corect,pacat ca la noi nu apreciaza nimeni decat pretul de vanzare ( trebuie cat mai mic ). O sa auzi comentarii de genul ” mai pui 5 mii si iei F101 point
-
Pe 320i ai destule optiuni in plus ce tin de confort, incalzirea in scaune in conceptia mea este un must, suport de pahare la fel, ca sa nu mai vorbim ca si controlerul de la navigatie este cel nou. Singurul plus la 32od ar fi trapa. La diesel daca ii faci distribuita si mai schimbi si DPFul poti sa mai adaugi 2000e din start.1 point
-
@bogdy66 Intr-un accident rutier cu victime, dosarul este intrumentat de politistul de la rutiera, nu de procuror. Dupa ce aduna toate documentele (inclusiv actul medico-legal de examinare a persoanei, respectiv buletinul de analiza toxicologica din care rezulta alcoolemia soferului), inainteaza dosarul la parchet, asta daca partile nu se inteleg (in cazul in care zilele de ingrijiri medico-legale nu depasesc 90, ptr. ca daca depasesc 90, daca viata victimei a fost pusa in primejdie, sau daca a ramas cu infirmitati sau invaliditati post-traumatice, il inainteaza obligatoriu). Iar in dosarul in cauza trebuie sa existe si declaratiile partilor implicate si ale martorilor. In cazul tau, daca accidentul a fost pe trecerea de pietoni si daca in sange soferul a avut alcool (alcoolemia fiind singura proba acceptata de instanta), dosarul ajunge sigur la parchet. In concluzie, te sfatuiesc sa iei legatura cu politistul care s-a ocupat de caz si, prin avocat, sa soliciti copii ale documentelor care te intereseaza. In ceea ce priveste actele medico-legale, in primul rand poti merge la SJML si printr-o cerere sa soliciti o copie a raportului, iar in al doilea rand, daca nu esti multumit de expertiza, poti solicita o Noua Expertiza medico-legala cu re-examinarea victimei, la care vei depune documente medicale suplimentare. Iar asta poti sa o faci atunci cand dosarul este la politie, parchet sau judecatorie. Cu atat mai mult poti face asta, in cazul in care la prima expertiza bunica ta nu a fost examinata medico-legal. Restul povestilor cu "schimbari de alcoolemii", "aranjamente" sau altele de genul, lasa-le in seama celor ce le "arunca" asa, ca au auzit ei de la cineva si tu concentreaza-te pe ceea ce ai de facut conform legii si drepturilor tale. Ma rog, ale bunicii tale. Ideea de baza este sa nu te lasi intimidat sau descurajat de diverse tertipuri ale partii adverse. Bafta!1 point
-
Mai... asta inseamna pasiune si experienta. Tu cand vrei sa schimbi ceva, schimbi masina cu totul. Aia nu mai e pasiune.1 point
-
1 point
-
Va multumesc mult pentru cuvintele frumoase si pentru sutinere! Masina am facut-o pentru mine insa cand isi dau si altii cu parerea (buna sau rea), conteaza de cele mai multe ori si duce inspre ceva mai bun intr-un final. Rapy22, clima care o am acum functioneaza perfect si am bagat destui bani in mentenanta ei pentru a o mentine in aceasta stare. Exista un procent foarte mic de "pisici" care au clima functionala, cel putin 90% au probleme la una sau mai multe componente a instalatiei. Pe langa asta, clima digitala este notorie pentru tot felul de hibe inopinate asa ca prefer sa las pe masina cea cu care a iesit din fabrica. Pentru cei care sunt interesati de mai multe detalii privind materialul insonorizant va rog sa-mi lasati un PM. Partea frontala a masinii la lumina naturala. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0088-Edit_zps46d9af33.jpg In imaginea de mai sus masina era in "winter-mode" cu rotile de iarna si ridicata din suspensie insa la momentul respectiv era singurul set de jante pe care il aveam avand in vedere ca imi vandusem jantele de vara care le avusesem inainte pe masina (aspect care l-am mentionat si la sfarsitul postului #170), cu putin dupa ce am dat avansul pentru noile jante. Dupa cum reiese si in imaginile atasate in celelalte postari, am inceput deja din timp sa ma "pregatesc" cu anvelope noi plus alte chitibusuri (o sa postez detalii si despre ele) chiar daca nu avusesem inca jantele. Le asteptam ca si un mic copil care isi asteapta cadoul in ziua de Craciun. Doua imagini cu interiorul dupa ce am terminat cu el. http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/WqqOciC.jpg1 point
-
am intrat in meniu si la standheizung si nu il pot bifa .am incercat prin programare si din cite am vazut eu nu se intimpla nimic . si din telecomanda nu vrea sa porneasca .1 point
-
deci, sa recapitulam! Aici esti pe un forum BMW unde majoritatea masinilor au fost intretinute corespunzator cu piese de calitate, upgrade-uri care stii foarte bine ca valoreaza si costa si multe altele! iti spun sincer, la masina mea nu iti las decat 100 de euro, si daca esti hotarat sa o iei o sa-ti arat si de ce! Acelasi lucru ti-l poate spune si colegii mei care au masini de vanzare pe aici! tu chiar crezi ca masinile noastre de aici valoreaza la fel ca una din 2009-2010 pe care o vinde samsarul in targul Vitan???? Daca tu mergi cu anul in masina este treaba ta, aici masinile se vand fara vicii ascunse! si totusi eu nu inteleg de ce nu i-o cumperi pe a lui??? ce mai cauti pe forumul asta daca preturile masinilor nostre ti se par piperate??? ms mult@ chitsro, tu stii cel mai bine ce inseamna sa cauti o masini in mintile ei si uite ca in final ai gasit-o!1 point
-
Nu e vorba de logan, aici faceam comparatie intre aceleasi modele, aceleasi optiuni, acelasi an, acelasi motor, etc. Ideea e simpla: nu iti mai scoti banii care i-ai bagat in reparatii, asta e dezavantajul masinii sh vandute. Afica stiu ca ai bagat reparatii de 2500 euro, dar nu te astepta sa le plateasca cumparatorul. Iarasi sunt constient ca atunci cand cumperi o masina sh trebuie sa mai bagi in ea 500-1000 euro, depinde dupa caz si dupa posibilitati, dar asta nu inseamna ca trebuiesc incluse in pretul masinii si reparatiile facute in timpul in care te-ai folosit de ea.1 point
-
De cate ori avem probleme legate de motor sau partea electrica primul lucru pe care ar trebui sa-l faci ar trebui verificat daca ai erori si de acolo poti sa pornesti in remedierea lor altfel risti sa umblii aiurea prin motor si sa strici mai mult decat este deja!1 point
-
Corect,daca ai un e46 sau e39 mori burlac si virgin! As prefera oricand un e46 ingrijit in locul acestui bolid modern!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu stiu ca bateriile BMW sa aiba in ele(pe ele/sub ele) vreun senzor IBS. Are doar borne si atat. Senzorul IBS este pe cablu si nu are nici o legatura cu bateria. Te-as ruga sa nu dezinformezi. LE: ca sa fiu si ontopic, la el e pur si simplu senzorul dus. Se schimba dar e destul de scump(~850 de RON).1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00