Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/14/15 in all areas
-
@MoFo - deci de la ce cilindree in sus si putere nu ai voie sa mergi regulamentar? Nu de alta, dar sa stim cu totii si eventual sa informezi si producatorii de masini sa faca un special note in manualele de utilizare :frantics: . Pe bune acum, asta merge pusa la perle! "De ce 325i si mers regulamentar? Imi cer scuze - dar nu inteleg. "7 points
-
cristi, incerc sa ti raspund punctual: -rar-ul se trece deoarece este totul in regula, si mai simplu, daca cinea are dubii ii dau masina cu autenticitatea in ea, valabila 60 de zile din clipa in care batem palma(si asta fara pile, fara interentii sau minuni, doar ca sa fie omul impacat) si cu asta ti am rezolat intreaga prolema a inmatricularii masinii! -acest SINGUR avantaj, cum il numesti tu, este lucrul care face masina mult mai valoroasa decat pretul pe care eu il cer, mult mai valoroasa decat orice 330 cu orice calcule s ar face...de unde las eu masina, si cu mentiunea respectiva in carte, masina poate ajunge orice monstru cu 6 in linie.....la un minuscul avantaj/impozit de nici 200lei... -pui problema putin tendentios si fals intelegator, legat de faptul ca banii bagati nu se scot.....eu nu vorbesc aici ca altii de bani de revizii, de consumabile sau altele...si nu ma astept sa scot banii sau munca, cumva.....te rog sa intelegi si sa treci prin minte affirmatiile astea, deoarece vorbim de 5000de euro nu de sume.......nu mi scot nimic la banii astia, nici pe departe.....ba sa inteleg ca tu vezi normal sa o dau cu pretul simplu al unui 330? adica nici macar acel "singur" avantaj cum il numesti tu sa nu fie o minima diferenta oare? -ce mi calculezi tu la 4000, este la 4000 tocmai fiindca este 330, cine are motoare mai maricele la vanzare stie ce vorbesc, ba chiar daca cercetezzi tu sau oricine mai bine, observi simplu ca 320 este mai scump decat 330, si asa se intelege mai bine ce subliniez.....cu alte cuvinte, ca sa ti iasa bine calculele acum: eu nu ti vand un 330(4000euro cum zici tu) cu impozite de 320, ci poti considera ca ti vand un 320(4500-5000) care trage ca un 330 ... -si daca cineva vede in modul supercorect(real ingust) pus de tine problema, asta inseamna ca dupa 2 ani(nu 3 ) impozitul tau de 500euro pe an la acel 3.0, cu masina luata de la mine la pretul corect+2 ani impozit, revin, dupa acesti doi ani masina incepe sa se amortizeze platind nici 50euro in loc de 500euro.....deci tot mare avantaj....mare mare... concluzie: nu scot banii si nici pe departe, ba chiar mare pierdere, pretul este muuuult prea corect indiferent ca masina se vinde greu sau nu(am anticipat alte aberatii), iar dincolo de avantaje/dezavantaje, ai un 6 in linie, oricare e el, chiar si m3 daca vrei, cu nici 200lei impozit, cu mentiune fara serie motor in carte(adica nicio bataie de cap vreodata).... multumesc de urare, sper sa nu fiu inteles gresit, dar nici sa nu inducem lumea in eroare cu "asta e realitatea" cand lucrurile sunt departe de adevar.... stima4 points
-
Alex, depinde de gusturi insa mie imi plac foarte mult. Am visat la asa ceva de cand le-am vazut prima data in urma cu vreo 4-5 ani pe un e36 doar ca nu mi-am permis asa ceva la vremea respectiva. Doar perseverenta si pasiunea au facut sa reusesc sa-mi realizez vechea dorinta pana la ultimul amanunt. Avand in vedere suma care am dat-o pentru ele puteam sa iau cam orice model de janta modulara care vine bine pe e36 (BBS RS, BBS RF, OZ Futura, OZ Mito, OZ Breyton, Hartge, Haman si multe altele) insa acestea mi-au placut cel mai mult, n-am putut sa trec la alt model. Oricum, tu le-ai vazut deja in topicul de vanzare al masinii, am facut poze la masina cand erau montate; acum doar actualizez cum s-a ajuns la acel stadiu. Jantele dupa ce au fost gata. Inainte sa mi le trimita neamtul (poze facute de el). http://i.imgur.com/e21hh2k.jpg http://i.imgur.com/xEdzyoL.jpg http://i.imgur.com/j8KBCaL.jpg Am avut destul timp la dispozitie sa cugetez exact dimensiunile jantelor (barrel, mijlocul, buza) ca sa vina cat mai aproape de "perfect" cand e lasa masina jos avand in vedere ca aripile spate sunt modificate cat si tonul culorilor, suruburilor. Am preferat un aspect cat mai OEM, am evitat suflarea suruburilor de la jante cu aur cat si colorarea mijlocului in culoarea masinii. S-a vrut un constrast pana la urma si un aspect cat mai aproape de cel original (opusul aspectului de richer). Jantele sunt achizitionate de pe felgen-garage.de3 points
-
Asa este, actualul S nu va fi intrecut niciodata iar acest seria 7 nu are nicio sansa... dar pana atunci actualul seria 7 desi are o varsta inca se joaca cu marea minune inginereasca numita S klasse: http://www.auto-bild.ro/stiri/lupta-titanilor-comparativ-mercedes-s-500-bmw-750-li-porsche-panamera-4s-executive-26392.html Mai are rost sa vorbim de noua seria 7 cum se va descurca? Asta ca sa nu mai zic ca oricat carcotim noi ca Bmw nu mai e ce a fost si bla bla bla, asa s-a spus de fiecare data si se va spune mereu deoarece lumea nu este obisnuita cu schimbari. Cand a aparut E60 a fost jihad pentru fani, toti spuneau ca e cea mai infecta posibila masina si ca Mercedes E klasse w211 este o bijuterie pe langa cinciar. Ei bine hai sa vedem cine mai considera in ziua de azi w211 o bijuterie pe langa cinciar care pare atat de invechit pe langa BMW. Nici mie nu imi convin anumite decizii pe care Bmw le ia gen masini cu tractiune fata si mai nou viitorul M5 care s-ar putea sa aibe tractiune integrala, se pare ca calca pe tot ce inseamna traditie dar totusi cred ca ei stiu mai bine ca noi ce fac. Inainte il injuram toti pe Bangle, acum ne e dor de el, niciodata nu e bine oricum o dai. Vrem nu vrem, Bmw cauta sa inoveze in continuu, amintiti-va cand a aparut prima oara sistemul I drive. Toti imbecilii din presa au sarit ca arsi ca sistemul este o poracarie si l-au hulit ani intregi pana cand a aparut generatia precedata de S klasse w221 care a copiat bordul la indigo cu tot cu sistemul I drive dupa seria 7 e65, dupa aia a urmat Audi si tot asa. Culmea e ca la ceilalti doi sistemul este mult mai dificil de folosit decat cel de la Bmw dar pana sa ajunga un standard genul asta de infotainment Bmw a fost cel care a deschis calea unui astfel de sistem. Este greu sa fi deschizator de drumuri si sa inovezi in continuu.2 points
-
Daca tot a intrebat un coleg de forum, m-am hotarat sa fac un DIY. Ma gandesc ca sunt mai multi interesati si putem aduna informatii aici. Ai nevoie de: -tableta de 7" -rama adaptoare 2Din -casetofon original cu buton MODE, care o sa ramana in bord, doar ca trebuie sa ii dai partea din fata jos si sa il lasi setat pe AUX -interfata AUX -priza USB de 2A (majoritatea sunt de 1A si nu incarca tableta corespunzator) -rama relocare clima Inainte de toate, daca aveti navigatie mica/ cd player / casetofon, trebuie sa scoateti head-unitul, controalele de la clima, suportul de ochelari si rama acestuia impreuna cu scrumiera. In locul celei din urma se monteaza rama pt relocarea climei iar deasupra scrumierei se monteaza controalele pt clima. Acum revenim la montarea tabletei. Pentru inceput, se fixeaza tableta de rama 2din. Intre tableta si rama poti pune o bucata de burete/folie din polistiren pt a o proteja de zgarieturi. http://2.bp.blogspot.com/-wMbZZY3QxW0/UEp5gMLdEKI/AAAAAAAAAJg/fDGvTkZV_g0/s1600/IMG_20120531_214703.jpg Iti trebuie un casetofon OEM cu buton MODE, la care conectezi interfata AUX si lasi setat casetofonul pe AUX. Apoi desfaci fata casetofonului(partea aceea de plastic cu tot cu ecran) si locul in care intra caseta. http://2.bp.blogspot.com/-e-XOZxaTTEk/UEw1i4OzmII/AAAAAAAAAKI/kk4Xqnnp0Gc/s1600/13.jpg http://3.bp.blogspot.com/-B4VztYi01oY/UEw1x0nE1zI/AAAAAAAAAKg/CMhMusgrEt0/s1600/16.jpg http://1.bp.blogspot.com/-lXl1nBm8XP8/UEw17WpS7II/AAAAAAAAAKw/i6AjSkSE7uM/s1600/18.jpg Apoi montezi casetofonul la locul lui, fixandu-l cum poti. Aici poti gasi tu o metoda(il poti fixa cu ceva suruburi, sau ca si pe site: indoind marginea acestuia peste rama din plastic). Conectezi mufa principala (cea mare) inapoi la casetofon, dupa care il fixezi la loc. http://2.bp.blogspot.com/-Kf2npCIgJKM/UEw9IPEJRCI/AAAAAAAAALw/JNRMvPpzA7I/s1600/24.jpg http://3.bp.blogspot.com/-v6eK5E1Jwwo/UExG7mSiRDI/AAAAAAAAAOA/LkUJAQ_B29s/s1600/IMG_20120902_121609.jpg Aaa, si trebuie taiat putin din partea din fata a ramei de plastic in care intra casetofonul, ca sa ii permita acestuia sa intre mai in spatele bordului, sa iti ramana loc pt cabluri si tableta. http://1.bp.blogspot.com/-y6Wf_YesmEY/UEw9nvVqrMI/AAAAAAAAAM0/rZc7kGIEwo8/s1600/IMG_20120902_120431.jpg La interfata aux, conectezi iesirea audio de la tableta, cu un cablu cu jack de 3,5mm. Acum ai nevoie de o alimentare pt tableta. Cel mai elegant e sa conectezi alimentarea acesteia astfel incat sa functioneze doar cand e contactul pus. Poti lua curent direct din mufa originala pt casetofon. Firul rosu e + iar firul negru e -. Se pot cositori firele de cele existente, sau se pot folosi conectori 3m (pt sertizare) http://3.bp.blogspot.com/-_W1bMkIqC94/UEnVZNB5tiI/AAAAAAAAAII/Wxtw9zOwF_g/s1600/8.jpg Iei o priza USB auto, desfaci partea din plastic ce vine peste conectori (peste partea care ar trebui sa intre in bricheta) si cositoresti firele pt + si - in locul lamelelor acelea care intre in bricheta. http://3.bp.blogspot.com/-MMYVh_ryQOs/UEnQ1GQu_pI/AAAAAAAAAHc/sumCwp-EIbI/s320/iLuv-iAD115-microUSB-car-charger.jpg http://3.bp.blogspot.com/-rRbhw9WN9hw/UEnOupKg4fI/AAAAAAAAAHM/8MQSvUA6_jE/s320/IMG_20120907_172707.jpg Apoi izolezi priza si conectezi cablul USB pt alimentarea tabletei la priza si la tableta. Verifici sa functioneze totul corect, apoi aranjezi cablurile in spatele tabletei si in final montezi tableta cu rama la locul ei. Apoi te poti bucura de tableta. Daca folosesti aceasta metoda, iti vor ramane functionale butoanele de pe volan pt volum. Rezultat: Ceva mai multe poze: http://www.bmdroid.co.nz/ Spor la treaba!1 point
-
Salut, Revin cu un nou topic de prezentare. Masina este un 325i automata fabricatie 2005,a stat un an de zile in showroom la Bavaria si a fost cumparata in 2006. Primul propietar a tinut-o pana-n 2011 si dupa a fost cumparata de cumnatul meu si a tinut-o pana de curand. Ca optiuni din fabrica ar avea: - piele neagra - bi-xeon adaptive + spalatoare faruri - senzori lumini,ploaie,parcare - scaune incalzite - geamuri electrice + oglinzi electrice - dublu-climatronic - comenzi volan + pilot automat Cam astea ar fi cele esentiale. Lasand vorbaria,o sa pun cateva poze:) Si 2 poze din vara http://s30.postimg.org/gq80bkshp/IMG_0880.jpg http://s27.postimg.org/vksjucrv3/IMG_0053.jpg1 point
-
520d e60 LCI 97.200 km Cumparata din Romania (MHS) prima inmatriculare 04.2010 fabricatie 2010 Culoare Gri Space metalizat Dotari -Cutie automata -faruri bixenon -tapiterie piele Dakota neagra -incalzire in scaune fata -pilot automat -senzori parcare fata + spate -jante 16" Carte de service + facturi (revizii doar la MHS) Pachet Service Inclusive pana la 100.000 km Garantie proprie pana in 04.2015 sau 100.000 km si pana in 12.2016 garantie BPS sau 200.000 km. Nu a suferit avarii singurul element revopsit este capota din cauza unei zgarieturi de cheie si vor urma aripa spate stanga si bara spate (dosarul de casco a fost deschis) zgariate in parcare. In decembrie 2014 am schimbat anvelopele de iarna si cele de vara (sunt nemontate).Cele de iarna sunt Dunlop sp winter sport 4d(au 1000 km de cand sunt montate) cele de vara sunt Bridgestone adrenalin re002 si se dau impreuna cu masina. Pret 15000 euro Nu sunt interest de schimburi. Contact 0745 101 446 Viber/WhatsUp1 point
-
Nu am zis ca trebuie sa mergi neregulamentar - dar eu niciodata nu am mers la consum cu masina. Nu m-a interesat niciodata cat consuma cel mai putin sau cel mai mult etc. ... Merg cat de repede pot in conditii de siguranta - si cand se termina benzina ma duc si pun. Amenzile mi le asum. In alta ordine de idei - ca posesor de 5 ani de 325xi iti pot spune 3 lucruri clare. Daca sta masina mult pe loc - si nimeresti o benzina proasta= injectoare noi. (as pune doar benzina 98) Daca mergi batraneste cu ea si nu iesi sa o alergi serios din 2.000 in 2.000 de km = Senzor NOX (vei afla ce este ala in curand). Daca mergi batraneste si nu o calci in general - motorul va deveni in timp lenes si zgomotos. Este un motor foarte foarte pretentios care trebuie calcat pentru binele lui. Acum - pe autostrada poti sa mergi tare si cu Logan de 1.4. Farmecul motorului de 2.5 si al sasiului de BMW stau in faptul ca poti adopta un ritm de mers destul de vioi - in confort si siguranta totala - cum ar fi un Viena - Bucuresti in 11 ore1 point
-
1 point
-
...era doar ca fapt divers! Pentru ca si pe urmatoarea (http://olx.ro/oferta/audi-a3-s3-265cp-2-0turbofsi-quattro-masina-pe-comanda-taxa0-full-ID2MzJf.html#de29e62f77;promoted) o vinde in acelasi stil! - o face mai full decat fabrica! (are toate dotarile posibile si imposibile, doar scaunele electrice au fost omise!)1 point
-
1 point
-
Intr-adevar, mi s-ar parea normal sa si urce singur, daca la coborare se comporta precum geamul soferului. Voi studia si eu problema.1 point
-
Schimbat azi senzorul de presiune de la DPF. Se confirma, la masurare cu aplicatia din nou valorile sunt mult mai mari. Cel vechi arata 0mbar la relanti, cel nou 59-61mbar. http://i59.tinypic.com/s3dogy.jpg[/img]"]http://i59.tinypic.com/s3dogy.jpg http://i61.tinypic.com/6zy9o1.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/6zy9o1.jpg http://youtube.com/watch?v=5cmpBDqAvgI1 point
-
Azi a fost Dacian pe la mine pe la birou, nu l-am convins sa ma lase sa o iau eu, dar il santaje eu cu ceva dupa ce o primeste.1 point
-
Pai sa spunem ca le schimbi prima oara, bujii, releu, tot pachetul, la bujii ai grija sa le si gresezi cand le bagi in chiulasa, dupa care iarna urmatoare daca-s ok, de ce sa le mai schimbi? La fel de bine, acestea pot sa aibe vreun defect de fabricatie si desi tu le schimbi iarna de iarna, una din ele tot crapa, desi nu se cerea interventie asupra ei! Mie sincer mi se pare risipa de bani aiurea, plus uzura componentelor pe care trebuie sa le tot desfaci "iarna de iarna"! Pai se duc naiba filetele, piesele tot tragand de ele pe acolo sar din tolerante si vei incepe sa ai jocuri! Si chiar e de desfacut pe la motor pe acolo pana ajungi sa demontezi bujiile! In fine, e masina ta!1 point
-
Vorbind de Mazda, eu am avut o Mazda 3 motor 1,6 benzina , luata de noua cu 18.000 Euro. Masina dotata. Vanduta dupa 4 ani si 100 k la 5500 Euro. Am vandut-o greu, pentru ca erau multe mizerii pe net. Cumparatorul imi zicea ca a umblat toata tara , si a vazut doar rable. Mi-a placut mult masina, inafara de motor care consuma 8, 9 si nu oferea mai nimic. Cuplu foarte mic, doar daca il turai puternic scoteai ceva din el. Fratele meu are o Mazda 6 , motor 2,2 diesel, luata tot noua. Are 110 k si e perfecta inca. Motorul ala , sincer consuma medie 6% , e super silentios, si de-a dreptul turbat. Fara sa fiu rau, BMW ar putea lua notite pentru motoarele de 2l diesel . Distributia e pe lant. In schimb, cand ma puneam in E91 - le meu, din Mazda 6 , pur si simplu imi venea sa zic : "Fuck, my BMW is a so much better car" ! La CX 7, orienteaza-te dupa 2,2 diesel. Sunt motoarele originale Mazda. Foarte fiabile si consumuri f.bune. Motoarele de 2l , nu sunt ale lor, si sunt niste mizerii.1 point
-
Pai aveam asa la tinichigerie: -panou spate - nou original -praguri si set reparatie pasaje - nou aftermarket -pasaje interioare- nouroata original -capota fata - sh -usi fata sh -trapa - sh -lonjeron+oala amortizor dreapta + contraaripa(practic jumatate de jata) - sh - podea+"buzunare" spate refacute din tabla -praguri interioare nou original -vopsea si lac Glasurit parca? -parbriz fata - nou aftermarket nu mai stiu marca -macarale si geamuri - sh -garnitura trapa+ chedere usi+cheder portbagaj+cheder geam - cel exterior pe care vine geamul - nou original -conducte frana + conducte benzina + furtun alimentare - nou original -stopuri+faruri - sh -pivoti Meyle+Febi -kit bucse bascula+punte spate Lemforder -bucse bascula fata-Lemforder -kit protectie amortizor fata - Sachs -flansa amortizor fata - Sachs -flanse amortizor spate - Lemforder -"palariile" de cauciuc pe care vin arcurile- in spate si in fata - nou original -furtune frana - Febi parca? sau Brembo? -sistem AC- sh - aici ar mai trebui sa iau noi garniturile de la aeroterma de AC -bara fata+bara spate - sh -arcuri(-40) si amortizoare Koni - sh -jambe amortizoare mari - sh -punte spate- sh -protectie firewall - noua La motor am o scurgere ulei la capacul distributie ,ar trebui sa mai iau un set de garnituri ,primul a fost Ajusa,acum o sa iau pe original.mai un tampon ,probabil si cateva furtune,a o patina de la distributie e pe duca.Apoi o sa am un M20B25,din ce am inteles motorul ar fi fost refacut si ambreiajul e nou,cand pun mana pe el vedem daca mai e nevoie de ceva.Mai am discuri frana fata si placute fata si kit reparatie etrieri- aftermarket probabil. -coaja bord - sh -volan M tech 1 sh (2 buc) -manson + nuca schimbator - noi par aftermarket? -eleron Mtech 1 - sh -instalatii electrice 2 bucati(touring+coupe) sh -diferential autoblocant raport 4,10 carcasa mare - capac de E36(pentru asta s-a mai sudat o prindere pe caroserie) -sh -caseta servo directie de E36 - sh -kit relocare baterie in portbagaj - sh -ansamblu stergatoare+motoras - sh -actuatoare inchidere centralizata - sh cat ata imi vine in minte acum. Ahh am mai gasit de cand am luat masina: Discuri frana spate BREMBO sau ATE? Set placute frana spate WAGNER sau ATE? Senzor uzura placute spate TEXTAR Racord frana fata DELPHI Racord frana spate DELPHI Ulei grup diferential CASTROL Bucsa grupa spate MOOG Burduf planetara st spate SPIDAN Cap de bara MOOG Bieleta de directie DELPHI Garnitura baie ulei(mica) REINZ So nu am refolosit multe piese,ce am pus a fost aftermarket cat de cat ok unde s-a putut si oem unde nu am avut alternativa(garmituri chedere .)Nu am pus praguri oem deoarece dura foarte mult sa ajunga,regret un pic asta dar poate o sa o remediez la un moment dat 2,5-ul mai vedem erau planuri de stroker la un moment dat Motorul de 1,8is nu o sa sufere modificari majore poate un cip si un pic umblat la distributie edit:am mai adaugat inca una alta1 point
-
1 point
-
Pai nu prea are rost sa ma tot ĂŽnvârt in juru cozii,noua e noua si am garanție 2 ani pe caseta,iar galeria daca asta de pe masina a ținut 11 ani si 285k km aia noua mĂŁcar jumate sa ținĂŁ si e ok1 point
-
1 point
-
Am sunat astazi la Calan,HD si au zis ca o caseta noua,OEM,servotronic este 2860 RON zilele astea o sa o cumpar iar galeria de evacuare o sa o iau noua OEM E60,m-am sucit,nu mai pun de e391 point
-
Deci, acele "suruburi" de cauciuc nu fac altceva decat tin capota fixa, in usoara impingere in sus cand este inchisa si tragere in jos in mijloc de incuietoare, astfel incat sa nu se miste, sa nu vibreze... Deci face chiar si ce a spus autorul postului! Suruburile alea cu certitudine trebuie sa atinga caroseria pe interior.. un test de facut e de apasat foarte usor cand e inchisa si de vazut daca e rigid coltul unde e surubul sau nu. Daca nu inseamna ca e spatiu intre surub si caroserie... sau ce i se opune lui pe interior.1 point
-
Nu-i chiar asa roz. Eu am vazut si sub 80 la -20. Termostatul are doar 2 ani. Si la fel a fost de nou. La fel si cu cel vechi. Capacitatea de racire a E60-ului e foarte mare si se disipa multa caldura prin furtunele adiacente motorului.1 point
-
(intrebi serios sau faci glume? ...dupa 900 postari asa intrebare..) Nu obtii prea multe informatii... cel putin nu pentru uz curent, adica pentru soferi. Cea mai ..pretioasa informatie cred ca e temperatura motorului cel putin la modele E90 unde ne-au facut un "bine" scotand indicatorul de temp din bord... Sa nu gandeasca careva ca meniu acesta ascuns ar putea sterge erori. Eu cel putin nu am vazut asa ceva. Face doar un soi de verificare interna, numerica a unor parametri. Mi se pare, spre exemplu, ca poti vedea cata motorina ai in rezervor in compartimentul dedicat DPF-ului... Dar lucru asta se stie ca e clar dupa indicatorul de carburant din bord... ...Aveam pe undeva un PDF cu si despre ce e in meniul ascuns; in germana :sorcerer: Cand dau de el il pun aici.1 point
-
Multumesc frumos. Nu avem drumuri express sau autostrazi ptr viteza ,din pacate. Eu am de 1 an si ceva permisul,e normal sa fiu mai linistit,nu am luat nicio amenda pana acum ,nici macar de politie nu am fost oprit. Cum spunea si poope mai sus,ii mai dai in depasiri 140-150 km/h dar unde se cere 50 recte 60 km/h,nu are rost sa iau amenda. Eu nu ma grabesc niciodata in trafic.Mai ales cum spuneai si tu ca sunt fel si fel de soferi care trebuie sa le ghicesti intentia,in Romania a fi sofer este sa stii sa te feresti de ceilalti participanti la trafic. Lasand povestile,concluzia este ca mi-am dorit 2.5 bezina,imi place puterea,imi place benzina,dar imi place si viata:)1 point
-
Poate nu m-am exprimat prea bine, dar cam ce zici tu am spus si eu. Tocmai, eram ironic la faza cu fiabilitatea masinilor germane. Cele franceze, chiar daca sunt si cazuri expuse de tine, nu sunt marketate ca fiind fiabile. Daca iau un megane sau mai stiu eu, nu ma astept sa ma tina o viata, sunt pregatit moral ca poate ar mai pica ceva. Faptul ca se intampla sa ma si tina mult si bine e si mai mare satisfactia .1 point
-
Este o garnitura galbena acolo sau cel putin trebuia sa fie. Daca nu o ai trebuie sa o comanzi.1 point
-
pentru cine cauta un e46: http://olx.ro/oferta/bmw-320d-full-ID2otWn.html#02718a525c masina are nevoie de senzori de autoleveling, ceva lucrari de tinichigerie, anvelope spate, modulul din haion (nu functioneaza radio, dezaburire luneta, stergator spate) si are o singura cheie si un sunet ciudat in habitaclu, nedefinit. volanul este schimbat de la 4 la 3 spite. http://www.tocmai.ro/bmw-320-2002-21720234.html vopsita partea din fata, faruri diferit matuite cu serii si ani de fabricatie diferiti, haion vopsit, trimuri vopsite de un amator, trage dreapta de la 80 km/h, anvelope 2007 http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-2002-21755695.html lovita frontal, reparata cu piese pe care scrie ”made in taiwan”, canibalizat la interior (cotiera a disparut, compartimentul de depozitare de pe consola e negru, luat de pe o alta masina), are o indoitura sub ultimul geam de pe stanga, langa stalp, despre care o sa spuna ca tocmai i-a atins-o cineva, dar rugina este deja prezenta.1 point
-
Da Ciupa oricine poate gresi cam asta e ideea . Mergi cu teama oriunde . Garantia ... e oarecum relativa limitata in timp si susceptibila de orice interpretari . S-au vazut destule cazuri pe forumul asta .1 point
-
Merita banii, e un coupe foarte frumos, cu un motor fiabil si cu o serie de dotari deloc de neglijat: - pachet m - trapa - sistem hk - scaune sport alcantara 1) Daca ti se pare mult 6500E pt masina in configuratia asta, cat crezi ca ar trebui sa coste una fara dotarile de mai sus? 3000..3500? 2) Fa o cautare pe mobile, vezi ce gasesti, o sa ai o surpriza, neplacuta zic eu.1 point
-
Evident ca se pot comite multe greseli, dar d-aia primesti garantie. Eu incerc cat mai mult sa nu alimentez paranoia pe topicul asta. S-a facut asta suficient.1 point
-
Eu zic ca totusi nu ar trebui sa ii lasi asa pe aia de la Euroins. Am (avem) colegi care chiar au reusit sa isi faca masinile cu Euroins aici in Tm. Au ei ceva service agreat unde se deconteaza direct. Stiu ca tu vrei sa o faci cat mai ok si daca merge la reprezentanta dar eu as merge sa o fac acolo unde zic ei (euroins) si apoi ce nu iese OK sa retusez eu pe urma.1 point
-
Eu mi-am vopsit spoiler-ul spate anul trecut la ei tot ca urmare a unei tamponari (RCA la Unica si lucrau direct cu BMW)si pretul era tot 1800 Ron. Ca si lucrare nu am fost extrem de multumit acum se vad o gramada de imperfectiuni dupa 1 an (poate ca a mea e si culoare neagra de asta). Eu zic ca daca prinzi un vopsitor bun iti face aceasi lucrare dar cu 200 - 300 ron daca vrei in "regie proprie".1 point
-
De mare bun simt postul. Si asa topicul asta a devenit pe de-o parte un loc de reclama mascata si pe alta o sperietoare pentru orice om caruia ii vin in minte cuvintele BMW si distributie. In afara de asta, ca un service reuseste sa schimbe o distributie nu este o chestie care trebuie sa fie aplaudata. E o chestie de normalitate. D-aia te si duci acolo. Te astepti sa iasa totul bine si d-aia si platesti.1 point
-
Bala, am inteles bine? 1800 RON revopsire un element? Ai vreun motiv pentru care vrei in reprezentanta?1 point
-
Tu n-ai nevoie oricum, motorul merge brici. Doar chitul mai crapa pe ici-colo. Dar nu se vede din avion.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Din pacate nu numai la modelele vechi se pot sparge patinele ci si la F-uri. http://i59.tinypic.com/29wok80.jpg http://i59.tinypic.com/6jodiu.jpg http://i60.tinypic.com/531xtz.jpg http://i62.tinypic.com/2iiz5o1.jpg1 point
-
Nu a zis nimeni ca e ok ce se intampla cu lantul, dar schimbul de ulei regulat te ajuta sa nu ajungi cu motorul la fier vechi din cauza distributiei. Daca pana la 200K nu ai schimbat distributia, stiind de problema, inseamna ca ti-ai asumat un risc. Nu inteleg partea cu "Eu de exemplu am rupt lantul pentru ca am dat la automat de mai multe ori". De ce nu pornea masina daca nu era rupt lantul. E bine stiut ca e uzura suplimentara de la mizeria aia de START / STOP.1 point
-
Sucks...si eu stau cu 6.000eur prins la Aegon din august 2014, pana io verificat la ala polita o durat 1 luna, pana mi-o dat acceptul de plata 2 luni, pana o facut factura inca 1 luna, acuma dupa 1 luna o facut "urgentare" care se pare, cica, ca se poate face numai dupa 30 zile...acuma liniste ...toti asiguratorii is niste rahatei cu ochi...1 point
-
ce cauti tu e piesa 3 http://realoem.com/b...433&hg=13&fg=15 codul e asta 13541427780 acum cativa ani am dat vreo 18 euro pe el original bmw luat din reprezentanta ca venea mai repede, mi se pare ca ceva producator era vreo 14... nu se regleaza nimic de la nici un surub, bate campii mecanicul ala , iar daca a umblat pe undeva pe la clapeta cand a scos intalatia de gpl a facut o mare tampenie.. Nu cred a etansat bine garile facute in admisie, si ai si probleme cu furtunul ala de dupa filtru sau chiar ambele. Oricum pana nu rezolvi problemele cu aer flas nu poti trece la etapa urmatoare, iar daca ti-a umblat la clapeta e nasol, aia nu o mai reglezi la loc usor.. Rontaitul ala e de vanos, dar poti verifica si lantul ... cu vanos-ul mergi asa multi si bine numai ca nu mai ai cuplu in mid range.. piesele costa 2 lei dar maopera e mare ca dai jos si distributia.. kitul de reparatie se gaseste in state si consta in niste o-ringuri mai smechere ..1 point
-
Va multumesc mult pentru cuvintele frumoase si pentru sutinere! Masina am facut-o pentru mine insa cand isi dau si altii cu parerea (buna sau rea), conteaza de cele mai multe ori si duce inspre ceva mai bun intr-un final. Rapy22, clima care o am acum functioneaza perfect si am bagat destui bani in mentenanta ei pentru a o mentine in aceasta stare. Exista un procent foarte mic de "pisici" care au clima functionala, cel putin 90% au probleme la una sau mai multe componente a instalatiei. Pe langa asta, clima digitala este notorie pentru tot felul de hibe inopinate asa ca prefer sa las pe masina cea cu care a iesit din fabrica. Pentru cei care sunt interesati de mai multe detalii privind materialul insonorizant va rog sa-mi lasati un PM. Partea frontala a masinii la lumina naturala. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0088-Edit_zps46d9af33.jpg In imaginea de mai sus masina era in "winter-mode" cu rotile de iarna si ridicata din suspensie insa la momentul respectiv era singurul set de jante pe care il aveam avand in vedere ca imi vandusem jantele de vara care le avusesem inainte pe masina (aspect care l-am mentionat si la sfarsitul postului #170), cu putin dupa ce am dat avansul pentru noile jante. Dupa cum reiese si in imaginile atasate in celelalte postari, am inceput deja din timp sa ma "pregatesc" cu anvelope noi plus alte chitibusuri (o sa postez detalii si despre ele) chiar daca nu avusesem inca jantele. Le asteptam ca si un mic copil care isi asteapta cadoul in ziua de Craciun. Doua imagini cu interiorul dupa ce am terminat cu el. http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/WqqOciC.jpg1 point
-
Fa-i schimbul de ulei si pune-i castrol edge 0w30/0w40 La cald,uleiul ala pe care il ai,se face "pisat" si pierzi din presiune.1 point
-
1 point
-
Se numeste VOLANT colegilor ca e un disc. Daca era o disca, puteati sa-i spuneti volanta.1 point
-
Stai sa clarificam nistre treburi, ce masina este... ce an ? Cum ai probat cd-player-ul ? Banuiesc ca este e39 < 2001, unitate mk2, navi 4:3. Daca ai e60 schimbul modulelor este mai greu si mult mai scump. Teoretic din ce spui tu modulul audio este de vina. Sunt baieti care repara aceste module: la sedan e39 modulul audio este in portbagaj sub platicul care tine carligul si coarba ... la touring este sub placajul dintre bancheta si placajul care se ridica sa ai acces la roata de rezerva. Modulele sunt interschimbabile si compatibile intre ele (in cel mai rau caz necesita anumite interventii - mufe adaptor, desfiintarea unui cablu de gps, scoaterea bornei de la baterie).1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00