Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/15 in all areas

  1. Cele mai ieftine in RO si BG bineinteles. In Germania nu prea o sa gasesti mai ieftin ca la noi ptr ca la noi 70% sunt "daramaturi" masluite de samsari, cumparate la licitatii, lovite,reparate si vandute dar IMPECABILE totodata, dar din Germania ai sanse mult mai mari sa cumperi o masina intretinuta dar la un pret CORECT. Daca te intereseaza doar pretul masinii= Romania este tara, daca te intereesaza intretinerea ei= Germania este tara. In Germania nu umbla canii cu covrigi in coada cum de multe ori auzi.
    4 points
  2. sa fie full leder, sa fie cea mai ieftina, sa nu platim tva.ul, sa mergem pe gratis cu numere rosii 6 luni, pe urma sa o vindem cu un suprapret si sa ne recuperam banii de taxa .... :console:
    4 points
  3. Masina in garantie cu gume noi de vara si iarna, eu zic ca se justifica prețul. Problema ca la noi se cautĂŁ m-pack si 500k km.
    4 points
  4. 520d e60 LCI 97.200 km Cumparata din Romania (MHS) prima inmatriculare 04.2010 fabricatie 2010 Culoare Gri Space metalizat Dotari -Cutie automata -faruri bixenon -tapiterie piele Dakota neagra -incalzire in scaune fata -pilot automat -senzori parcare fata + spate -jante 16" Carte de service + facturi (revizii doar la MHS) Pachet Service Inclusive pana la 100.000 km Garantie proprie pana in 04.2015 sau 100.000 km si pana in 12.2016 garantie BPS sau 200.000 km. Nu a suferit avarii singurul element revopsit este capota din cauza unei zgarieturi de cheie si vor urma aripa spate stanga si bara spate (dosarul de casco a fost deschis) zgariate in parcare. In decembrie 2014 am schimbat anvelopele de iarna si cele de vara (sunt nemontate).Cele de iarna sunt Dunlop sp winter sport 4d(au 1000 km de cand sunt montate) cele de vara sunt Bridgestone adrenalin re002 si se dau impreuna cu masina. Pret 15000 euro Nu sunt interest de schimburi. Contact 0745 101 446 Viber/WhatsUp
    3 points
  5. Nu e nimeni suparat. As mai fi continuat discutia dar m-am saturat de povestea ta cu e46 pe care am citit-o cred ca a 10-a oara, asa ca ti-am dat pace.
    3 points
  6. cred ca mai degraba "mai pui 2 mii si iei F10" Frumoasa masina....un "up" si de la mine
    3 points
  7. nu uitati ca vorbim de e46, degeaba e 2004-2005 ca an, este o masina care se fabrica din 1997. degeaba este ea facelift ca mecanic si tehnic in afara de aparitia dsc-ului este aceeasi masina ca si un e46 din 98. mai merita sa mai dai atatia bani (6-7-8k) pe o masina ca asta atata timp cat nu vorbim de vreun 330i sau eu stiu ceva foarte deosebit? asta e parerea mea, si eu am e46, dar 6000 mi se pare o suma sf in zilele astea pt un e46 . adica atata timp cat nu vorbim de ceva 330i, ceva individual, ceva cu f putini km, ceva intretinut de vreun maniac etc... iar diferenta cu 5k vs 7k , sa stii ca 2000 eur inseamna enorm cand vorbim de o masina de 5000. nu e ca la masina de 18,000 unde 2000 inseamna mult mai putin. cu 500euro ii pui m-packet si la aia argintie plus inca maxim 100 euro volanul m. si aia argintie are interior sport, are xenon, nu e cea mai cheala...
    2 points
  8. Pai in cazul asta masina este inca in garantie,merg la reprezentanta sa le spun ca e ceva in neregula,nu consuma ulei,nu ? Lasand gluma la o parte,probabil o " manca " ceva ulei,insa nesemnificativ,mai exact nu influenteaza indicatorul electronic
    2 points
  9. Colantarea grilelor a fost 50 lei si am decis sa le colantez pentru ca nu mai aveam nimic cromat pe masina cu care sa mearga cromul de pe grila.
    2 points
  10. da, asa este, personal un motor de genul asta m-ar afecta cred psihic, la fiecare zgomot m-as gandi daca se duce la drumul asta sau la urmatorul, mi-as pierde incredea in masina, si asta conteaza enorm pentru mine, sa stiu ca nu ma pot baza pe ea si sa merg cu, vorba aceea, "morcovul" undeva...plus ca e vorba de motor, care e pana la urma singurul lucru de care mai erai sigur la o masina in general, cutiile automate au si astea rata lor mare de failure atunci cand iei una sh, deci nu te da peste cap daca iti cade, o luai in calcul, da sa te lase motorul in drum ca s-au facut praf lanturile in el, e de-a dreptul freakin' horror si apoi vb de 2.0d, pe care evident l-ai luat ca e un compromis bun intre consum/putere/mentenanta si lumea asteapta mult de la el. O masina sport vede alt regim de mers si chiar de-ar fi sa cada parca ai gasi o oarecare explicatie incercand sa alini paguba, dar la asta nu prea...adica ii dai schimburi la 10k km, mergi cu el ca un om normal, ai grija sa il incalzesti inainte sa pleci, nu stai cu el in rosu la rpm si ele tot te lasa in drum la un moment dat
    2 points
  11. Din pacate nu am bani de diesel care s-a pus incepand cu facelift 2010. Si are si tehnlogie adblue, trebuie pus lichid pentru catalizator din x in x km, nu ar fi o mare problema dar e o bataie de cap in sus mai ales ca sistemul vine cu injector si alte anexe care teoretic se pot defecta. Avand in vedere ca voi face undeva la 6-7k km pe an cred ca varianta de benzina e OK, si pot sa ma rasfat din cand in cand cu cei 260 cp si integrala. Sunt totusi aproximativ 5000 euro diferenta pana la diesel care imi pot asigura combustibilul pe vreo 5 ani .
    2 points
  12. mi-am vandut de curand un saab 9-3, pretul il fac toate gioarsele, nu avea o zgarietura, interior cu un singur semn de uzura la scaunul de la sofer, aproape toate dotarile posibile de la piele si incalzire in scaune la xenon, navigatie, cutie automata si trapa.cumparata cu 5500 in ianuarie anul trecut vanduta cu 3500 acum o saptamana. , impreuna cu 2 randuri de gume si jante no (un rand de vara cumparat in aprilie, vreo 750 de euro si gume de iarna noi in noiembrie vreo 440..)i , si asta in belgia .. Poate daca aveam rabdare sa il tin mai mult cine stie.. dar nu puteam concura la pret cu toate cotetele ascutite pe toate partile.si nici sa il tin nu puteam..ca efectiv nu mai aveam unde sa il parchez, ca imi venise masina noua, sa il radiez nu puteam ca fara numere il salta politia de pe strada, rca-ul era vreo 800 + 400 impozit pe an doar sa il tin inmatriculat, asta daca gaseam vreun loc sa las..parcat mai a la long.. Piata in europa e plina de sh si pretul il face cumparatorul, nu vanzatorul.. omul vrea masina 2008 la 3k euro, dinaia trebuie sa ii dai. Nu lasi din pret, ok si asta, dar trebuie sa ai unde sa o tii mult si bine..
    2 points
  13. Alex, depinde de gusturi insa mie imi plac foarte mult. Am visat la asa ceva de cand le-am vazut prima data in urma cu vreo 4-5 ani pe un e36 doar ca nu mi-am permis asa ceva la vremea respectiva. Doar perseverenta si pasiunea au facut sa reusesc sa-mi realizez vechea dorinta pana la ultimul amanunt. Avand in vedere suma care am dat-o pentru ele puteam sa iau cam orice model de janta modulara care vine bine pe e36 (BBS RS, BBS RF, OZ Futura, OZ Mito, OZ Breyton, Hartge, Haman si multe altele) insa acestea mi-au placut cel mai mult, n-am putut sa trec la alt model. Oricum, tu le-ai vazut deja in topicul de vanzare al masinii, am facut poze la masina cand erau montate; acum doar actualizez cum s-a ajuns la acel stadiu. Jantele dupa ce au fost gata. Inainte sa mi le trimita neamtul (poze facute de el). http://i.imgur.com/e21hh2k.jpg http://i.imgur.com/xEdzyoL.jpg http://i.imgur.com/j8KBCaL.jpg Am avut destul timp la dispozitie sa cugetez exact dimensiunile jantelor (barrel, mijlocul, buza) ca sa vina cat mai aproape de "perfect" cand e lasa masina jos avand in vedere ca aripile spate sunt modificate cat si tonul culorilor, suruburilor. Am preferat un aspect cat mai OEM, am evitat suflarea suruburilor de la jante cu aur cat si colorarea mijlocului in culoarea masinii. S-a vrut un constrast pana la urma si un aspect cat mai aproape de cel original (opusul aspectului de richer). Jantele sunt achizitionate de pe felgen-garage.de
    2 points
  14. In luna decembrie am primit o oferta cosniderabil mai buna din partea unui dealer (buy back). Sincer nu ala este pretul in cazul acestei masini. Dar poti cumpara alt e60 cu acea suma ... Spor la cautari
    2 points
  15. lucru ieftin si bun nu ai sa gasesti niciodata daca vrei masina buna scoti banii din buzunar asa ca daca zici ca ai gasit in germania masini mai scumpe ca la noi in tara, iti dai seama ce se vinde in romania
    1 point
  16. Buna ziua, am o foarte mare problema cu masina mea un bmw 525 tds e39 an 1998, nu mai vrea sa porneasca deloc, acum cateva zile am incercat cu greu sa o pornesc si abia a pornit la a 10 cheie iar dupa asta nu a mai pornit deloc. Am fost la mecanic si mi-a zis ca ar fi pompa de motorina din rezervor, am schimbat-o si nimic, apoi a zis ca ar putea fi injectoarele de vina, le-am schimbat si tot nu vrea sa porneasca. Pe langa astea am schimbat si bujiile, bateria, filtru motorina si tot nu vrea sa porneasca. Invarte dar nu porneste. voi ce credeti ca ar putea fi? multumesc frumos
    1 point
  17. ca sa nu repare pt ca e in garantie . Daca-ti pica in aprilie vor spune ca e ghinionul tau , stiu pe cineva care a patit asa , dar desi ei insistau ca nu se aude nimic a cerut in scris aceste '' constatari " din partea lor , dar el constatase zgomot de lant in urma vizitei la alte service . Ca urmare pt ca a avut plangeri in timpul garantiei s-a acceptat reparatie pt ca fix dupa expirare pachet ca prin miracol percepeau zgomotul si recomandau schimbarea urgenta . Protagonistul e bavaria baneasa . Restul sunt detalii . De asta spun ca nu ar fi rau sa mai faci cateva constatari macar pt linistea ta .
    1 point
  18. O masina veche de 10 ani fara elemente revopsite e o raritate, asta sa fie problema..
    1 point
  19. Vezi ca asta cu nu se aud zgomote suspecte poate fi si o magarie a lor . Eu recomand sa ceri si pareri de la alte service in ce priveste lantul pt ca ai acel BSI inca
    1 point
  20. Intinzatorul e normal sa se uzeze. De la el porneste totul. Insa urmarile sunt atat de grave din cauza patinelor. La motoarele mai vechi de BMW patinele sunt din aluminiu. Partea care intra in contact cu lantul este din plastic, dar chiar daca se rup bucati din acel plastic, patina ramane pe pozitie. D-aia la motoarele mai vechi doar sar de la punct atunci cand patinele sunt uzate. Iti tremura motorul la pornirea la rece, auzi zgomot de lant, dar lantul nu se rupe. Patinele astea care sunt cu totul din plastic sunt principala problema. Patinele noi au pe ele un cauciuc care sa mai amortizeze din socuri si sa previna spargerea lor, dar tot e o solutie mai ieftina decat patinele de pe motoare mai vechi. Nu conteaza ca lantul e subtire sau gros. Daca patina se sparge complet, evident ca se rupe lantul. Dupa mine, reducerea costurilor sta la baza acestei probleme.
    1 point
  21. Sau.. 1. Vorbesti cu actualul propietar sa mergi pe numele lui (sanse 0%) 2.Bulgaria. cam 600 E
    1 point
  22. rezolvarea la mine a fost inlocuirea bendixului
    1 point
  23. dupa sute de povesti cu masini teapa de pe autovit tu te ai atasat de cea mai otravita - masina de 10 ani din germania 200.000 km. eu cred ca masina e bubuita
    1 point
  24. 1900euro, neinmatriculata si mie-mi pare foarte aranjata masina dupa stilul samsaresc... Imi poti enumera cateva "probleme" pe care le-ai sesizat la prima vedere?...spun asta deoarece sunt constient ca doar din poze nu ai cum sa-ti dai seama de starea unei masini...
    1 point
  25. ...era doar ca fapt divers! Pentru ca si pe urmatoarea (http://olx.ro/oferta/audi-a3-s3-265cp-2-0turbofsi-quattro-masina-pe-comanda-taxa0-full-ID2MzJf.html#de29e62f77;promoted) o vinde in acelasi stil! - o face mai full decat fabrica! (are toate dotarile posibile si imposibile, doar scaunele electrice au fost omise!)
    1 point
  26. Donez 2 discuri fata brembo max cu striatii, discurile sunt simple nu sunt duble. Se potrivesc pe e36, 316, 318 coupe compact, berlina. Au diametrul de 286mm. Nu bat, nu sunt strambe. Uzura cam 15%.........sunt folosite aproximativ 10000 km. Predare personala doar in Timisoara.
    1 point
  27. Multumesc frumos. Nu avem drumuri express sau autostrazi ptr viteza ,din pacate. Eu am de 1 an si ceva permisul,e normal sa fiu mai linistit,nu am luat nicio amenda pana acum ,nici macar de politie nu am fost oprit. Cum spunea si poope mai sus,ii mai dai in depasiri 140-150 km/h dar unde se cere 50 recte 60 km/h,nu are rost sa iau amenda. Eu nu ma grabesc niciodata in trafic.Mai ales cum spuneai si tu ca sunt fel si fel de soferi care trebuie sa le ghicesti intentia,in Romania a fi sofer este sa stii sa te feresti de ceilalti participanti la trafic. Lasand povestile,concluzia este ca mi-am dorit 2.5 bezina,imi place puterea,imi place benzina,dar imi place si viata:)
    1 point
  28. @MoFo - deci de la ce cilindree in sus si putere nu ai voie sa mergi regulamentar? Nu de alta, dar sa stim cu totii si eventual sa informezi si producatorii de masini sa faca un special note in manualele de utilizare :frantics: . Pe bune acum, asta merge pusa la perle! "De ce 325i si mers regulamentar? Imi cer scuze - dar nu inteleg. "
    1 point
  29. Iti zic si aici: sa-l stapanesti sanatos! E tare simpatic ursuletul.
    1 point
  30. In continuare cu actualizarile. Dupa ce au fost gata jantele am achitat restul sumei si le-am asteptat sa ajunga prin curierat rapid cu sufletul la gura. Din fericire, au ajuns relativ rapid (~3zile). Primul lucru pe care l-am facut a fost sa duc la serigrafiat capacele centrale din aluminiu. http://i.imgur.com/9BEBgjz.jpg http://i.imgur.com/hLC0TBk.jpg Cam cea mai costisitoare operatiune de imprimare insa si cea mai eficienta dar si longeviva. Am optat pentru capacele din aluminiu in detrimentul celor din plastic din cauza experientelor neplacute avute cu setul anterior de AcSchnitzer (AcSchnitzer Type I Monoblock). Cele de plastic sunt extrem de fragile insa au singurul avantaj de a fi mai usoare. "Stampila". http://i.imgur.com/KmtvuRc.jpg Barrel. http://i.imgur.com/35JdKwA.jpg Jantele se numesc AcSchnizter Type I Rennsport. O sa postez mai multe imagini pe parcurs cu ele din stadiul incipient si pana cand le-am pus pe masina.
    1 point
  31. Am si eu un e60 asemanator, cu istoric full la reprezentanta, dar care are cam jumatate din km (reali!). L-am cumparat de la un cunoscut acum 9 luni. Pretul pe care-l ceri tu este unul corect, eu am platit ceva mai mult pe a mea. Cei care cauta la preturi de 10 - 11k astfel de masini sunt cei care apoi se plang pe forumuri ca le cad injectoarele, turbina, etc. Spor la vanzare!
    1 point
  32. 1. Nu are M-pack, nu e BMW. 2. Ti-ai luat BMW? primul retrofit: pune-i M-pack ) Masina nu are un pret foarte ridicat, iar daca e negociabil nu vad de ce nu s-ar vinde foarte usor. Bafta!
    1 point
  33. In sfarsit un E60 cu km reali si intretinut corect,pacat ca la noi nu apreciaza nimeni decat pretul de vanzare ( trebuie cat mai mic ). O sa auzi comentarii de genul ” mai pui 5 mii si iei F10
    1 point
  34. O tot dati inainte cu diferite tipuri de ulei , poate sa puna si ulei Bunica ! Indiferent de ce ulei pune nu are voie sa aibe presiune asa scazuta ! Cred ca este timpul sa dai baia ( de ulei evident ) jos si sa cercetezi mai atent pompa de ulei care cred ca este pe duca !
    1 point
  35. A mea sta la 800 si dupa ce se incalzeste ramane la 600!
    1 point
  36. ulei febi si baia vaico, ai f10 si iti bati joc de ea? uleiul la cutie e foarte important, pune numai pe original. Decat sa pui asa ceva mai bine nu il mai schimbi.
    1 point
  37. Fata de interesul aratat, profit de timpul liber si am sa incerc sa fac un review noii achizitii. Pentru ca informatia sa fie de ajutor poate pentru unii, care vor sa stie la ce sa se astepte, am sa fac o scurta introducere, ca sa stabilesc numitorul la care ma raportez eu cand voi anumite catalogari. Fiecare are valorile lui. Consider ca daca nu cunoasteti istoricul meu si la ce ma raportez eu, informatia are doar partial valoare. Astfel, subsemnatul in ultimii aproape 10 ani am fost fericitul proprietar a 2 BMWuri. Am inceput cu un E46 facelift - 318d. Timp de 5 ani. O masinuta excelenta. Tot timp de aproape 5 ani am condus un monstrulet - 535d E60, care a primit de la proprietarul dinaintea mea un tunning la AC Snitzer. Astfel ca masina avea 306 cai si 660 Nm. De curand (vreo luna si 3000 de km) sunt bucuros sa conduc un 535i F 10. Ce pot sa va spun pana acum: DIMENSIUNI/DESIGN/CALITATE: In primul am sesizat o diferenta semnificativa in ceea ce priveste dimensiunile. Nu stiu pe cifre cum si daca sunt diferente, insa F10 pare/se simte semnificativ mai mare. Atat interior cat si exterior. Masina pare mult mai clar indreptata spre segmentul "executive car” decat E60ul. Vorba sotiei mele, stai ca in avion in ea. Consola centrala e mult mai mare si ridicata fata de E60. Ai senzatia ca stai intr-un cockpit, dar unul extrem de luxos. De la materialele de pe bord si butoane, si pana la plasticul care ascune capetele sinelor scaunelor, masina are imbunatatiri. Un singur aspect negativ am observat. E hidos butonul care schimba intensitatea lumii de bord. Sotiei i s-a facut rau cand i l-am aratat )) Noul idrive - excelent. Foarte utile butoanele din jurul joystickului. Ecranul de navigatie - impresionant. Am mai remarcat si faptul ca am putine spatii de depozitare. Am simtit nevoia de mai multe, dar m-am adaptat. PUTERE/COMBUSTIBIL/CONSUM: La acest capitol aveam cele mai multe semne de intrebare si de departe era cea mai mare pasiune. Toata viata mi-am dorit o masina cu un motor pe benzina mare. M-am gandit mult, am analizat si mi-am dat seama ca pentru mine cea mai buna varianta e benzina (pentru cine e interesat pot detalia). Cu atatea legende urbane eram mai speriat decat la cutremurul din 77. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca masina asta baga caldura ). La E 60 motorul se incalzea extrem de greu (chiar era o problema chestiunea asta iarna). De nenumarate ori am fost mirat ca in Dacii oamenii stateau fara geci pe ei. Despre putere nu pot sa va spun decat ca pare mult mai rapida/agresiva decat cealalta desi stiu ca diferentele sunt nesemnificative. Stiu si teoria cu cuplul la diesel, insa eu nu am simtit vreo diferenta raportat la cuplu. Sau hai sa zic ca peste 220, desi acul urca vertiginos, parca senzatia in scaun e mai lina, parca. Dar se poate sa fie doar placebo. Oricum legendele referitoare la faptul ca benzina nu are cuplu si asta chiar se simte nu sunt justificate, sau sunt neglijabile, cel putin eu nu le-am simtit. Pana acolo insa, senzatiile sunt mult mai intense cu benzina. In ciuda diferentelor de compresie, la absolut orice viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie frana de motor este sesizabila(sau poate e de vina efficentdrive - nu stiu), aproape deranjanta pentru cineva care vrea sa mearga lin. Si la fel si cu acceleratia, cand pui piciorul tare in acceleratie, masina accelereaza mult mai violent decat e60 ul, asta cu siguranta! Masina pare mult mai agresiva cand accelerezi violent. Sincer ma asteptam sa fiu dezamagit (dupa cate legende am auzit) la acest capitol si este o surpriza placuta ! Si stiti ce mai este o surpriza placuta? Sunetul acestui motor. Am vazut o gramada de filmultele, am ascultat sunetul motorului de fiecare data cand vizionam astfel de filmulete, insa nimic nu te pregateste pentru realitate. Pentru ca nu va puteti imagina cum suna motorul. De departe cel mai misto sunet pe care l-am auzit de la un motor. Este un vis. Si daca esti genul pentru care pasiunea pentru masini este tinuta in frau sau nu exista, nu poti sa nu remarci sunetul motorului. Consum: din capul locului mentionez ca mi-am asumat. Mi-am asumat ca nu va consuma 6.4 in exterior si 11 in oras (conform cartii) ). Insa poate vor fi interesati si de aceste aspecte colegii. Diferente fata de E60 exista, insa sunt invers fata de cum am crezut eu. Masina consuma mai mult in exterior si mai putin in interior decat m-am asteptat. In exterior poate consuma de la 7.5 la 12, cu o medie de 9.5 as zice. E 60-ul lua cam de la 6.5 la 10 cu o medie de 8. Surpriza vine in oras unde ma asteptam sa fie mai sugativa decat E60ul care imi lua cam 15-16. Spre surprinderea mea, consumul e identic sau putin (dar nesemnificativ) mai mic. CUTIA DE VITEZE Multe atribute pe care le-am mentionat mai sus au legatura cu cutia de viteze. Nu le-am mentionat mai sus tocmai pentru a nu strica surpriza. Cutia de viteze este geniala! Si pentru un profan in mecanica ca mine este de departe cel mai impresionant lucru la masina (dpdv mecanic). Se remarca. Simti ca performanta masinii este intregita de cutie. Nici nu pot sa o compar cu cea de pe E 60. Super incantat. Cu 60 la ora poti sa mergi si cu viteza 1 (atunci schimba in a 2 a) dar si cu viteza a 7a. Cand e pe modul sport schimba instant cand apesi brusc pe acceleratie. Cand e pe comfort sau normal exista un delay (insa in limita rezonabila). EXCEPTIONALA CUTIA. OPTIUNI Pe langa cutia de viteze am mai fost impresionat (pana aproape la lacrimi ) de sistemul pilot automat cu functie de stop/go. Excelent. Nu a fost o optiune obligatorie, dar de acum va fi Adaptive drive merita toti banii. Simti cum masina devine alta la fiecare selectie. De la un cart cand e pe sport + pana la titanic cand e pe comfort. Dynamic drive si active steering sunt la fel ca si la E60. A, sa nu uit, sistemul de sonorizare e mult peste cel de pe E60 (desi poate nu e corecta comparatia - la f10 am pro logic). Oricum muzica suna excelent. Ca sa concluzionez, daca azi mi-as cauta masina, ar trebui sa aiba OBLIGATORIU urmatoarele optiuni: cutie automata navi profesional scaune comfort cruise comntrol cu stop/go adaptive drive dynamic drive si active steering jante pe 18 Un an nou fericit tuturor!
    1 point
  38. Din ciclul:"hai sa ma laud si eu"...ar fi fost ceva deca o spalai putin...x5-uri prafuite si murdare vedem zi de zi...
    1 point
  39. De ce sa scumpit masina ? De la grile si stopuri ?
    1 point
  40. 1 point
  41. Ma uimeste proportia celor care spun ca si in Romania gasesti masini bune. Oricat de bune ar fi ele, au la activ mii de gropi si tone de praf aspirat, nu mai vorbim de nr-ul de km, asta deja e alta poveste. Va mai intrebati de ce cad turbine si debitmetre sau alte piese, pai motorina execrabila, gropile, care nu strica doar articulatiile, socurile alea sunt resimtite de toate piesele,, unele forte sensibile. Numai cand ma gandesc ca o masina are 100000 km rulati pe drumurile de la noi, ma ia groaza, hai ca in bucuresti si pe drumuri nationale poate s-au mai remediat problemele, dar in rest e jale, o masina in germania cu 150 k km ar fi echivalentul uneia de la noi cu vreo 50k km. Pe scurt cam asha am procedat eu: dupa lungi cautari, am achizitionat zilele trecute un 118D, 2009, din Germania de la una din reprezentantele din Stuttgart, masina am luat-o de pe site-ul http://www.bmw.de/de...agenboerse.html, pe firma..la pret netto. Arata asha de bine in poze, incat am platit-o inainte, avea certificat premium selection si un an europlus garantie, acum na, sunt discutii si despre garantia asta, dar am vb la bmw in romania si au zis ca este recunoscuta. Ajuns acolo, totul ireprosabil, zambete (poate de complezenta, nu mai conteaza..au bifat la impresie artistica), m-au servit cu o cafea, o apa..o ceva..ce am dorit,am asteptat un pic ca inca nu venisera cu masina de la politie sa ia numerele. Odata ajuns mister Siegfried ( chiar asa se numea) cu masina ,am dat 2 semnaturi si am plecat la masina, asadar luata pe nv. Si? ce sa credeti? totul era cum ma asteptam ,masina a fost tzipla,rezervorul aproape plin, toate consumabilele erau schimbate cu 1 zi inainte, daca am norocul si nu pica ceva la ea, trebuie sa-i fac urmatorul service peste vreo 20 -3o k km. So, BMW 118D, 01.01. 2009, prima inmatriculare in 29.12. 2009, dotari modeste: clima bizonala, volan sport cu comenzi, jante, light paket, PDC, senzori de ploaie, in fine, nu ma intereseaza dotarile cat mai mult starea masinii, 102000 km , pret 9945 euro netto. In concluzie, daca dai 500-1000 euro in plus si nu te bucuri la optiuni ca sa iei o masina ieftina de la vreun turc sau cine stie de la ce autohouse obscur, iti iei MASINA in adevaratul sens al cuvantului. By the way , m-am uitat si pe ofertele de la bavaria second, niste mizerii, cel putin din ce am vazut pe net nici macar nu m-au facut sa ma deplasez la un drive-test, nu stiu daca incalc politica forumului dar va atasez niste poze pentru a va face o idee despre ce inseamna o masina "curata" din Germania, nu se vede in poze..dar NU ARE o zgarietura..totul este ca nou..miroase a nou.
    1 point
  42. Nu exista calitate cu bani putini. Trimis de pe iPhone 5 prin Tapatalk
    0 points
  43. nu toate dar o buna parte sunt cazane, majoritatea sunt decente (adica cu destule defecte si uzura dar lucruri normale pt varsta lor) si fff putine, extrem de putine impecabile. asta vis a vis de ce spuneai tu despre cunostinta ta care cauta un e46 impecabil... al meu e din 99 cred ca se claseaza undeva la limita inferioara a celor decente ). adica mai repede spre cazan decat spre impecabil ) eu aici imi spun doar parerea mea. pe banii lui fiecare are dreptate , ce mi se pare mie scump altuia i se pare ieftin, nu are nimeni dreptatea absoluta, fiecare cu punctul sau de vedere.
    0 points
  44. E cum zici tu RZV. Pt un e46, o diferenta chiar si de 2k, conteaza enorm in favoarea celui care NU o da. Si ca o paranteza, eu as da ~7k pe un e46... dar pretentile ar fi foarte ridicate, cum a spus si colegul
    0 points
  45. Si in rest? Ii schimbi plafonul pt trapa, faci retrofitul la harman kardon, ii iei un set de jante, ii pui cotiera...si unde ai ajuns? Ce vreau sa spun este ca trebuie sa iei in considerare toata dotarile astea cand te uiti la pret, daca ti se pare mare pretul iei o masina mai slab dotata, asta inseamna doar ca tu nu iti permiti o anumita configuratie, nu ca masina aia e scumpa. Daca nu vrei dotarile e excelent, iei o masina ieftina, dar niciodata nu am inteles conceptul de Bmw chel, mai exact conceptul de masina premium cheala, vorbind in special de masinile sh. On-topic: am un var care vrea sa isi ia masina, initial vroia Golf, dar a mers cu cateva e46 si i s-a pus pata pe modelul asta. Are buget vreo 4000-4500E. Cauta de prin noiembrie deja, a vazut vreo 5-6 masini si cam toate sunt varza. Era un 318i pe forum, la 4000E cu pachet m, draguta masina, aia cred ca merita luata (desi statuse nepornita cateva luni bune, check engine aprins in bord, ceva defecte optice samd), in rest a vazut numai prostii. Ieri a vazut un 320i din 2004 cu cauciucuri de iarna din 2003, semi cazan la pretul de 4300e, radea cu lacrimi la telefon cand imi povestea. Daca aveti voi vreun 318/320 e46 impecabil la 4500e, lasati un PM. Multumesc!
    0 points
  46. Sincer, dpmdv daca masina e in stare buna, si taxa e cat zice acolo (nu am timp acum sa caut), mai degraba merita asta 5k inmatriculata decat aia 8k!
    0 points
  47. Eu cred ca le-au proiectat sa tina max 150-200k km. Si cam in intervalul asta incep sa apara problemele,zgomote etc. Ca sunt unele care mai pica si la 40k , se intampla dar rar.
    0 points
  48. Mi-ai zis ca pot sa iti postez pozele cu distributia in cauza. Asa ca iti dau si eu o "mana de ajutor". http://i57.tinypic.com/2cram3k.jpg[/img]"]http://i57.tinypic.com/2cram3k.jpg http://i61.tinypic.com/20avqyt.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/20avqyt.jpg http://i62.tinypic.com/ejwgw5.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/ejwgw5.jpg
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.