Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/15 in all areas

  1. Am fost azi pana la reprez ZF din Buc. Mi-a spus inginerul (Gelu Berbecar in cheama) care se ocupa de masini si revizii pe acolo ca schimbul de ulei se face la max 160k km in conditii normale de exploatare, ori 100-120k km in conditii mai dure gen tractari sau mers preponderent sportiv. Asta e valabil pentru ambele cutii in 6 si cele noi de pe F-uri in 8 trepte. Inca ceva interesant, update de soft oficial de la ZF nu mai exista la cutia asta de ani buni si mi-a zis ca la 6HP19 oricum nu e nevoie de asa ceva (unii se mai gandesc sa faca update la soft). O chestie care a tot fost discutata pe forum, trecerea din D in N la semafor. A spus ca n-are absolut nicio treaba, poti face treaba asta fara probleme pt ca nu afectezi cutia cu nimic ! Unii tot ziceau pe aici ca se buleste pompa sau nu stiu ce. Inginerii de pe forum Cica vin des masini la el cu 200k km si cutiile praf, audi,bmw si altele. Si masini noi gen 2009,2010. Pica pe capete din cauza ca nu sunt menajate si nici schimbul de ulei nu se face ori cand se face nu se respecta procedurile, anume lasat racit ulei la 30grade si dupa aia reumplere in 2,3 trepte cu schimbarea tuturor treptelor si dezactivarea dsc total pt a nu-ti taia acceleratia. Si inca ceva proceduri, gen curatat pilitura de la un contact de la mecatronica etc. O cutie reconditionata cu piese noi de la fabrica lor din Germania costa 3000 euro fara tva. Una la bmw e cam 6000 euro minim. Se ocupa si de reparatii la service-ul din Buc dar dureaza minim 2 sapt si costul depaseste 1000 euro in faza initiala, daca e de schimbat mai mult gen convertizor si discuri din mecatronica pretul duce si la 2000 euro. Cam asa arata o cutie de audi (6HP19A)...in genul celei de pe bmw, nu difera cu mult. Pana acum n-am vazut niciodata cum arata o automata inauntru live http://i60.tinypic.com/nnquxt.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/nnquxt.jpg Am vrut si eu sa ma pun la curent cu domeniul si nu de la oricine ci de la unul scolit la fabrica lor din Germania. M-am saturat sa aud zilnic atatea aberatii pe forum care n-au nicio legatura cu realitatea. :shifty:
    6 points
  2. Daca e xenon aftermarket si fara lupa cel mai usor le reglezi cu un ciocan... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    3 points
  3. http://112.imagebam.com/download/nyETjscY3PWRUQRo9khqqQ/38479/384787279/1.jpg
    2 points
  4. Tocmai am schimbat distributia la F10. Altfel merge motorul, altfel suna. Acuma pot fi si eu linistit. Recomand celor cu motoare N47 sa faca eceasta operatiune, merita.
    2 points
  5. Daca nu ai nici un zgomot si nu ai primul tip de distributie, nu vad de ce sa schimbi distributia cu totul cand poti schimba doar intinzatorul. Hai sa ne trezim putin la realitate, distrubutia asta de N47 nu e rocket science. Daca ai un zgomot cat de mic la rece e normal sa o schimbi cu totul. Dar daca nu ai nici un fel de zgomot, doar nu te duci acum sa schimbi distributia preventiv. Schimbi intinzatorul si elimini in mare parte riscurile. Vorbesc doar despre masinile mai noi, nu cele facute in 2007, 2008, 2009.
    2 points
  6. Am inteles. Keep calm and love ZF
    1 point
  7. http://youtube.com/watch?v=Zhehsn1H8ak Partea cu maro avea pilitura inauntru la contact. Am inteles ca e culisanta si afecteaza pilitura aia. Dar acum e ok, s-a curatat. http://i57.tinypic.com/66hf91.jpg[/img]"]http://i57.tinypic.com/66hf91.jpg Aici se vede mai bine. E ceva pilitura acolo. http://i60.tinypic.com/2mzdr8j.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/2mzdr8j.jpg
    1 point
  8. Nicio problema. Este fabricatie 12/2011, cumparata la mana a doua. Avea un zgomot la rece, in primii 200-300 de m de la pornirea de pe loc, din cand in cand. Nu am putut accepta varianta in care se rupe vreun lant si distruge motorul, asa ca am mers pe varianta safe de a schimba distributia. Acum pot sa ma bucur de masina fara nicio grija. Priceless!
    1 point
  9. Daca e aftermarket fara lupe regleaza-le macar sa bata in pamant, e plin de astfel de posesori de auto "gospodari" care ii intereseaza sa vada doar ei, restu sa intre in sant.
    1 point
  10. Pai doar injectoarele le poti invoca,restul sunt consumabile.
    1 point
  11. ultimul mecanic la care am fost a zis ca este distributia, multa lume vb de el in oras ca ar fi cam cel mai capabil (Timisoara), eu am comandat piesele de pe bavauto.ro dupa realoem.com. Eu am eroare pe cilindru 3, dupa mine cilindrul cel mai slab pe compresie sau cea mai buna compresie iese in evidenta, la tine este 2. Nu cunosc mecanica dar m-am interesat foarte bine de tipul acesta te motor , am pus pe osciloscop si senzorii camshaft, ei dau un semnal dreptunghiular perfect in cazul cand motorul merge perfect, la mine nu a fost cazul. Computerul motorului si computerul de valvetronic au cativa senzori dupa care motorul merge sau nu merge corect. De aici mecanici ar trebui sa invete sau sa faca si un curs de electronica , sa-i ajute pt a da o constatare adevarata.
    1 point
  12. Si cam despre ce masina e vorba ? O fi oare vreun e46 sedan 316i de 1.9, vreun compact e36 316i 1.9 sau vreun Traby ? Macar ofera toate informatiile daca vrei raspuns.
    1 point
  13. sa ne intelegem..ai alimentat cu tensiune polul pozitiv,dupa ce ai scos sigurant?pentru ca circuitul de bricheta e f simplu..borna+..siguranta..brichete legate in paralel.tu trebuie sa verifici tensiunea punand borna - a aparatului de masura la un element metalic ferm ,un surub fara vopsea etc,apoi + aparatului pe rand la cei 2 pini din tablou aferenti acelei sigurante cu siguranta scoasa .pe unul din pini trebuie sa ai 12v
    1 point
  14. da, e logic ce spui tu de cand era batrana dacia in putere.atat timp cat zgomotul este la apasarea de ambreaj, e clar ca singulul defect este rulemntul, cand patineaza este discul, cand nu prea intra in viteza este placa.dar se recomanda schimbarea kit-ului, pentru ca se demonteaza cutia si nu e o operatiune simpla.volanta se schimba cand ai socuri si trepidaii.
    1 point
  15. Dieselurile in general trepideaza la oprire pentru ca au o compresie foarte mare in motor, nu e ca la benzinare. Daca vii de pe benzina o sa ti se para ciudat. In general noi tot cautam sa le gasim probleme motoarelor diesel pentru ca auzim o gramada de sunete incerte, mai ales la dieselurile de generatie veche..si tot bagam bani aiurea, insa nu are sens sa-ti faci griji, asa fac majoritatea din generatia asta, poate doar cau tampoane noi, si tine cateva luni.
    1 point
  16. Calin cele din poza postata de tine sunt style 95 de pe seria 7 e65.
    1 point
  17. Si daca v-as zice ca eu retrofit-ul l-am facut din cabluri dintr-un pc nu m-ati crede Unbelivable but belivable
    1 point
  18. l-am reparat pe cel de pe masina, sa vedem cat tine acum.se poate inchide
    1 point
  19. leagat de intinzator,l-am schimbat pe al meu,chiar la Ciupanezul in service,desi masina avea putini km era o diferenta vizibila intre intinzatorul vechi si cel nou,pana la urma e un arc acolo.
    1 point
  20. Nu o da acum la intors. Ai zis ca nu se poate. Realitatea e ca se poate. Pai depinde de la caz la caz. Daca abia a inceput sa faca zgomot, nu e o idee rea sa schimbi prima data doar intinzatorul. Poate ca zgomotul dispare astfel. Mai ales ca problema fix de la intinzator pleaca. E imposibil ca arcul din interior sa nu se uzeze. Am schimbat multe intinzatoare pana acum si aproape intotdeauna le compar. Arcul se taseaza astfel incat diferenta dintre un intinzator nou si unul uzat e cam de o spira. Tu ai comparat intre un intinzator cu alt cod si cel vechi. Ca sa-ti dai seama de uzura intinzatorului original ar fi trebuit sa-l compari cu unul identic, dar nou. Ceea ce nu era posibil in acest caz. Lucreaza bine? Aici iar vorbesti intr-un mod ignorant, tot crezi ca le stii tu pe toate si esti obligat sa-ti dai cu parerea. Intinzatorul functioneaza pe presiune de ulei. Arcul din interior e menit sa asigure o intindere suficienta la pornire, adica atunci cand nu exista suficienta presiune de ulei pentru ca uleiul e rece. Arcul e perfect caci nu mai iese mai mult de atat? Un arc uzata nu inseamna ca intinzatorul va avea joc. Arcul uzat va sta mai putin intins, deci va tine lantul mai putin intins la pornire. Inmultesti problema asta cu n porniri si asa apar problemele. Mai ales ca astea sunt masini cu Auto Start Stop, ceea ce agraveaza problema. Apoi conteaza uzura pe care intinzatorul o are, nu doar arcul din interior. Pentru ca aceste intinzatoare sunt ca niste pistoane in miniatura. Daca sunt foarte uzate, se va pierde presiune de ulei prin lateral, deci intinzatorul nu va mai tine lantul suficient de intins in timpul functionarii motorului. E bine sa-ti dai cu parerea, dar asa mai argumentat, nu aiurea-n tramvai.
    1 point
  21. Multumesc frumos pentru aprecieri, dmnu! Cu siguranta mai sunt si alte e36 care sunt intretinute bine insa nu sunt la fel de publice. Nu ai gasit configuratia jantelor deoarece am preferat sa nu o divulg din diverse considerente foarte bine intemeiate, sa incerc sa evit polemici insa mai degraba s-au creat. Foarte multi hateri au iesit din "umbre" sa dea cu papagalul dupa ce am pus jantele pe masina. Am avut foarte multe exemple: "ai fite! / cine te crezi? / ce-i asa mare secret? / e doar o vechitura de masina! / strambari din nas / invidie" si lista poate continua. Cine a vrut sa-mi respecte decizia de a nu divulga aceste detalii m-am inteles foarte bine si am avut despre ce discuta iar "restu'" s-au intors la bisericutele lor cu grimasele specifice pe fata sa barfeasca de rau ca sa "ne simtem bine". Cei din a 2-a categorie fac parte din posesorii de BMW care au masina doar ca sa aiba BMW si nu sunt ca mine sau ca ceilalti care apreciaza aceste masini la adevarata lor valoare. Posesorii care au grija si isi respecta BMW-urile se bucura de ceea ce pot oferi aceste masini fara ca sa isi bata joc de ele in ultimul hal dupa care sa le vândã mai departe sub sloganul "impecabila!". Din pacate, tipul acesta de oameni, care apreciaza si respecta fierul, este pe cale de disparatie la intervale anuale. Pe o alta nota, in continuare cu actualizarile. Jantele la montat anvelope si echilibrat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_121053_zpse0aaf024.jpg Mai sus se vede cum sta anvelopa (245 latime) pe janta din spate. Cam la fel iesea in afara si pe cealalta parte. La echilibrat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_121912_zpsb5303f79.jpg Cum sta anvelopa intinsa pe janta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_140437_zps3500882e.jpg Una in bataia soarelui. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_141825_zpsd317ebed.jpg Dupa ce au fost montate anvelopele le-am mai trecut printr-o etapa de detailing si le-am uns cu toate alifiile (interior/exterior) ca sa le protejez de imptemerii si sa le pot intretine mai usor in acelasi timp. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140706_145808-Edit_zps9d1a8860.jpg
    1 point
  22. Cu cutia jos se poate schimba tot kit-ul de distributie. Exact. Plus ca numarul de BMW-uri a crescut fata de anii '90. Ma refer la cele care circula in Romania. Pe vremea aia erau destule, dar erau masini luate la mana a doua si majoritatea aveau mult peste 200 000 km. Oamenii nu aveau pretentii chiar atat de mari ca acum. Multi cred ca daca iei un BWM, n-ar trebui sa-ti mai pice nimic, doar e masina premium. Sau isi iau o masina de 200 000 km si au niste asteptari pe care le poti avea de la o masina noua sau macar in garantie. Toate masinile au probleme mai mici sau mai mari. Din nou vorbesti aiurea-n tramvai. Ca sa schimbi intinzatorul 11318576201 nu e nevoie sa desfaci distributia. Si la M54 si la N42 exista astfel de intinzatoare care pot fi schimbate fara sa umblii la distributie. Da, accesul nu e cel mai facil, dar se rezolva.
    1 point
  23. Partea asta mai bine o lasai deoparte si nu o mai scriai,in locul ei puteai da mai multe detalii despre masina,erau mai folositoare
    1 point
  24. Sa fim seriosi, ambele au dotari de bun simt si preturi decente. Atat ca cel cu neagra nici nu stie ce vinde (are chei tip briceag). Ambele par a fi euro5, deci cel putin decembrie 2008. Cat de jos sa coboare pretul? E90 nonfl si dotari mediocre se vinde uzual cu 7-8000 (nu vorbim de ocazii). F10 la 15000?? Nici macar chele. La ce-ti mai iei masina scumpa daca n-are dotari? Aaa, ca dai bine la vecinu ca-i "modelu nou"? Asta-i snobism romanesc. Cauta masina dotata si intretinuta. Nu te uita la chilipiruri ca iei cele mai originale tzepe.
    1 point
  25. Nu trebuia sa se ajunga aici.Dupa atata timp s-au gandit sa incerce sa indrepte situatia.Treaba asta trebuia facuta prin 2008-2009 nu dupa 7 ani. Probabil ce era de stricat s-a stricat si reparat.Acum probabil sunt putine cazuri care mai trebuiesc rezolvate. Nasol pentru cei la care s-a rupt lantul in mers.Daune foarte mari.La ceilalti doar daune materiale mai mici.
    1 point
  26. La o adica Mercedes e bun doar pe post de "umeras" pentru piese de BMW.
    1 point
  27. In "domeniul" asta la nimeni nu se termina...doar unii si-o tempereaza mai mult ca altii...
    1 point
  28. Poate ca e vorba de masinile cu primul tip de distributie. Daca e real, chiar ma mir. Sunt deja ani de zile de cand tot se faceau petitii pentru recall-ul asta. Cred ca au asteptat sa pice destule si sa le schimbe multi din proprie initiativa ca atunci cand se apuca de schimbat sa nu mai fie chiar atat de multe.
    1 point
  29. Daca nu explici cum vezi tu faptul asta ca fiind bun, eu n-am sa fac asta nicicand. Intr-adevar, opinia generala si sanatoasa e ca o data ce decizi sa schimbi discurile-fie fata fie spate TREBIUE SA schimbi si placutele Si se mai face si o adaptare, parca de 500 km, pentru ca placutele sa se "aseze" perfect pe toata suprafata lor pe disc , aproape indiferent de cum apasa pistonul (si alte lagare-canale) fac asta pentru disc... si franare eficienta dorita. As incerca sa inteleg si alta logica. In privinta rodarii fortate... nu vad decat un efect pelicular ...periculos de ardere neuniforma, datorita rugozitatii placutei noi pe disc si in continuare tot asa. Si probabil calirea discului in urma incalzirii bruste. Nu am citit nicaieri ca discul nou ar fi tratat termic...
    1 point
  30. cristi, incerc sa ti raspund punctual: -rar-ul se trece deoarece este totul in regula, si mai simplu, daca cinea are dubii ii dau masina cu autenticitatea in ea, valabila 60 de zile din clipa in care batem palma(si asta fara pile, fara interentii sau minuni, doar ca sa fie omul impacat) si cu asta ti am rezolat intreaga prolema a inmatricularii masinii! -acest SINGUR avantaj, cum il numesti tu, este lucrul care face masina mult mai valoroasa decat pretul pe care eu il cer, mult mai valoroasa decat orice 330 cu orice calcule s ar face...de unde las eu masina, si cu mentiunea respectiva in carte, masina poate ajunge orice monstru cu 6 in linie.....la un minuscul avantaj/impozit de nici 200lei... -pui problema putin tendentios si fals intelegator, legat de faptul ca banii bagati nu se scot.....eu nu vorbesc aici ca altii de bani de revizii, de consumabile sau altele...si nu ma astept sa scot banii sau munca, cumva.....te rog sa intelegi si sa treci prin minte affirmatiile astea, deoarece vorbim de 5000de euro nu de sume.......nu mi scot nimic la banii astia, nici pe departe.....ba sa inteleg ca tu vezi normal sa o dau cu pretul simplu al unui 330? adica nici macar acel "singur" avantaj cum il numesti tu sa nu fie o minima diferenta oare? -ce mi calculezi tu la 4000, este la 4000 tocmai fiindca este 330, cine are motoare mai maricele la vanzare stie ce vorbesc, ba chiar daca cercetezzi tu sau oricine mai bine, observi simplu ca 320 este mai scump decat 330, si asa se intelege mai bine ce subliniez.....cu alte cuvinte, ca sa ti iasa bine calculele acum: eu nu ti vand un 330(4000euro cum zici tu) cu impozite de 320, ci poti considera ca ti vand un 320(4500-5000) care trage ca un 330 ... -si daca cineva vede in modul supercorect(real ingust) pus de tine problema, asta inseamna ca dupa 2 ani(nu 3 ) impozitul tau de 500euro pe an la acel 3.0, cu masina luata de la mine la pretul corect+2 ani impozit, revin, dupa acesti doi ani masina incepe sa se amortizeze platind nici 50euro in loc de 500euro.....deci tot mare avantaj....mare mare... concluzie: nu scot banii si nici pe departe, ba chiar mare pierdere, pretul este muuuult prea corect indiferent ca masina se vinde greu sau nu(am anticipat alte aberatii), iar dincolo de avantaje/dezavantaje, ai un 6 in linie, oricare e el, chiar si m3 daca vrei, cu nici 200lei impozit, cu mentiune fara serie motor in carte(adica nicio bataie de cap vreodata).... multumesc de urare, sper sa nu fiu inteles gresit, dar nici sa nu inducem lumea in eroare cu "asta e realitatea" cand lucrurile sunt departe de adevar.... stima
    1 point
  31. adica? care airbaguri?....vrei sa dezmembrezi scaunele sa scoti airbagurile din ele si sa vinzi cu 400 euro un interior textil cu bancheta fixa???
    1 point
  32. ai putut tu face mentiune pe carte "fara serie"...asta inseamna ca seria nu se poate citi, nu ca poti tu sa ti pui motor cu reactie si sa platesti impozit de 1.6! nu crezi ca nu deosebesc aia de la RAR un motor de 3000 fata de unu de 2000..
    1 point
  33. In momentul in care cumperi o masina si vrei sa o treci pe numele tau, tre sa te duci cu ea la rar, sau nu stii? Si acolo sunt cam curiosi baietii.
    1 point
  34. foarte bine te ai gandit....doar ca masina asta o sa ramana pe tine in acte pana ajunge la "cimitir", nu mai are cum sa treaca de omologarea RAR, care este necesara in cazul schimbarii proprietarului!
    1 point
  35. Ai mai jos un tabel cu masa multor modele de jante. https://dl.dropboxusercontent.com/u/649244/tmp/wheel-weight-weight.xls
    1 point
  36. Am montat tableta in februarie, nu am avut probleme de temperatura, o sa scriu mai pe larg care sunt problemele. O sa inchid ochii si o sa-ti spun "probabil ma confunzi", sper ca aceasta discutie sa se opreasca aici si sa fim on topic!
    1 point
  37. uite un baiat care se pricepe (rbu_tuninq)...ghinionul meu ca nu am vazut si eu aspectele astea in poze decat la fata locului...iti spun eu ce e revopsit la masina...TOATA este revopsita si extrem de prost nici macar lac nu are...a fost lovita foarte urat in bot pentru ca lonjeronul dupa partea dreapta e stramb...e plina de chit si nici o usa nu are linie toate usile si aripile au lufturi...jantele sunt si ele zgariate si lovite, gumele sunt cur de bebelus cu sarmele iesite si nici un element care a fost pus pe masina nu este original toate sunt fake-uri de 2 bani...masina asta valoreaza MAXIM 3000 euro si asta datorita interiorului care ala e intr-adevar ok, nu ca in poze dar ok...in rest omul un MARE TEPAR 1000 km am batut drumul de la Bucuresti pentru cotetul asta de gaini mi-a spus la telefon ca masina nici nu a fost atinsa...capota pe interior de ex nu numai ca nu are acea pasla dar este alba ) la cotra-aripi este bagat 2 kg de kit daca ii dai un picior cade tot si ramane mare gaura...
    1 point
  38. 1 point
  39. Sunt urate in draci...cel putin asa vad eu din pozele astea
    0 points
  40. Vre-o siguranta arsa sau s-a dus bateria.
    0 points
  41. -1 points
  42. Un pret pt jantele performance? (in cazul in care ai vrea sa le vinzi separat)
    -1 points
  43. Mers in parametri normali.da iti garantez acest consum de 12-13 maxim.Pe proba eu pun masina la bataie.Si referitor la km la fel accept orice test oriunde.
    -1 points
  44. Daca ti se pare scumpa nu o cumpara. E atat de simplu. Un 520d din 2008 merita si 20.000E daca are foarte putini km si dotari scumpe. Cea neagra e adusa din Germania. Bifeaza si tu optiunile ei pe mobile.de, alege un nr maxim de kilometri si vezi ce rezultate primesti. Ultima masina, cea vanduta, are navigatie mica, are scaunele confort de piele, are volanul normal, are climatronic simplu samd... Severin, cu parere de rau iti spun, tu esti unul din motivele pentru care nu m-as mai intoarce in veci la Bmw. Ai vazut o masina semi-cheala pe tocmai.ro la un pret bun (din punctul tau de vedere) si te astepti ca toate celelalte, indiferent de dotari, sa coste la fel. Cu alte cuvinte, tu vrei Bmw ca e Bmw si atat.. Daca cele 2 masini din primul link ti se par scumpe, cumpara o Fiesta mai cheala, cam pe acolo te incadrezi cu bugetul pt o masina noua. LE: Nu stii la ce consum sa te astepti de la un 520d?...super!
    -1 points
  45. am avut ambreiaj cazul la 80 si ceva mii km e de ajuns sa il patinezi de cateva ori si la revedere.
    -1 points
  46. Salutare, F10 520d 2010, 120.000 km Service regulat la 10.000 km, 5w30 Apreciez orice sfat legat de aceasta operatiune, trebuie sa schimb distributia, zgomotul este acolo, si la rece si la cald Pret operatiune, locatie service, garantie? Multumesc
    -1 points
  47. Mi se pare sau jantele sunt convexe? din acest motiv cred ca nu arata bine pe bmw..
    -1 points
  48. Jante 19" BMW Style 92 OEM, 9J Fata si 10J Spate, Et24 5x120 cu anvelope vara 255 35 fata si 265 35 spate RUNFLAT. Accept orice verificare, in afara de niste mici zgarieturi sunt impecabile. Pret 599E usor negociabil. Accept schimb doar cu Style 37(M Parrallel) cu sau fara anvelope + Diferenta de la voi. 0720.80.28.40 Link cu anuntul de pe olx (nu pot incarca pozele) http://olx.ro/oferta/jante-19-bmw-style-92-oem-9j-fata-si-10j-spate-ID2ILhX.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.