Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/12/15 in all areas
-
3 points
-
pe forumurile din US gasesti intr-adevar multe informatii despre motoarele astea, dar trebuie sa iei in considerare faptul ca masinile pentru piata americana sunt setate diferit fata de cele de EU din cauza normelor mai restrictive de poluare pe care trebuie sa le indeplineasca, de unde si problema des semnalata acolo ca motoarele merg mai fierbinti, am observat asta la N62 de pe E65 cand toti din US sustineau ca lor le sta T la apa in mod normal pe la 105C, la mine am vazut maxim 103C foarte rar, doar in trafic aglomerat si pentru 2-3 min, asta in conditii de 50C afara, dupa care scadea sub 100C, asta e si cauza pentru care acolo multi au probleme cu fumul alb emis de motoare din cauza garniturilor valvelor care se coc in timp... iar T uleiul care o vezi tu in dreapta nu are cum sa fie 120C in nod normal, deci e ok daca nu sta pe mijloc acul in conditii de condus prin oras sau la drum intins. iar un V8 biturbo pe benzina e o placere, crede-ma , e drept ca pe GT e greu poate sa scoti tot din el, dar daca nu te deranjeaza consumul, un V8 Biturbo e mai bun decat un diesel, fie el turbo, biturbo, triturbo etc...3 points
-
Dan: se vinde de pe persoana fizica Da, fara schimburi....daca intrebarea a fost daca accept.....daca ma intrebi de propuneri, am avut foarte multe propuneri de schimburi dar le am declinat. Nu ma deranjeaza discutia de casco, ba chiar o consider utila...2 points
-
@mcliviu, peste tot unde postezi ceva de o masina zici de casco... Te cam bantuie casco asta ))2 points
-
1 point
-
+1 Si eu stiu despre ce vorbesti. Am ingrijit masina ca pe ochii din cap si intr-o zi, brusc s-a dus cilindrul 2, turbo, injector, fulie Asta e, reparam/schimbam si mergem mai departe. Mai am un Peugeot 206 in familie, in afara de filtre, placute si ambreaj nu s-a stricat nimic1 point
-
Am lucrat azi la intercooler. Am făcut o instalare preliminară, ca să văd cum se așează. Din păcate doar acum am observat cum din cauza primului intercooler, originalul de pe 330 care a fost spart cum s-a murdărit radiatorul. Sper să îl mai pot spăla. http://thumbnails109.imagebam.com/38949/273fee389489120.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/38949/b5f914389489124.jpg1 point
-
intra pe autokarma, gasesti acolo pret la orice te intereseaza. LE: sau scrie unui vanzator de pe forum1 point
-
eu am lasat atat electrovalva sub admisie cu mufa montata cat si actuatorul. Am lasat si furtunele de vacuum, atat cel care intra in electrovalva cat si pe cel care intra in actuator. Am scos doar cele patru clapete si am pus dopuri din aluminiu si am scos si tija aceea care actiona clapetele. Astfel nu am fost nevoit sa obturez nimic si electrovalva si actuatorul merg in continuare, dar in gol.1 point
-
http://www.mediafire.com/?ijviizbkk26be recomand manualul de la Bentley, eu am desfacut un 2.0 cu informatiile de acolo si totul a fost ok.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am incercat ambele metode, puse direct pe geam sau cu usile desfacute fata+spate. Sunt mai multumit atunci cand o pune pe tot geamul chiar daca iti desface usile. Daca nu desface usa ok este posibil sa se mai rupa o clema, doua acuma depinde de cine le desface, dar nu este tragedie se schimba usor. La e90 am schimbat folia pe fata de doua ori si nu am avut nici o preblema, inafara ca nu mi-a pus firul la boxa, in rest nu au stricat nimic.1 point
-
Intre timp am schimbat bratele si diferenta e enorma, s-a facut in sfarsit liniste, masina pare mia inchegata. Unul din bratele vechi avea joc foarte mare in bucsa, nici pivotul nu se tinea foarte bine. @Servicepremium- ai pus un diagnostic corect. Urmeaza si o verificare de geometrie in weekend daca am timp, mi-a recomandat cineva firma de mai jos : http://www.autoagusta.ro/contact Mi s-a mai spus ca am o mica pierdere de ulei pe la garnitura filtrului de ulei, a mai patit cineva asta? poate fi si de la fitru non OEM? (este Mann) L.E. : bieletele antiruliu necesita din nou schimbare dupa doar 10 luni desi am pus Lemforder, cred ca o sa le schimb cand pun avelopele de vara ( NON RFT)1 point
-
N-au pompa de injectie. Au doar pompa de inalta presiune ce face presiune in rampa. Daca e acelasi cod pe realoem, atunci sunt la fel.1 point
-
Am gasit aici: http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/flanse-distantiere/flanse-distantiere-prezoane-pentru-bmw-11819004.html1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://tobe-sport.ro/?138,semnalizari-aripa-led-bmw-crystal1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am fost ieri la o vizionare a GT-ului 5.0i - http://www.autovit.ro/bmw-5gt-f07-C35800835.html Mai bine nu mergeam , nu cred ca am dormit 3 ore toata noaptea , masina este senzationala din toate punctele de vedere , la interior fara nici o exagerare nu exista uzura , arata ca o masina noua , km sunt 100% reali ( masina a fost cumparata dintr-o reprezentanta din Germania la 4000km ) , omul este un fan impatimit al acestei marci ( are in colectie un Z4M , un X6 5.0i , GTul 5.0i , 325ti E46 etc ) . Am facut o plimbare de vreo 20-25km pe DN1 , masina accelereaza fenomenal , are o liniaritate a cuplului excelenta . Dar am vazut cateva lucruri pe forumurile americane care ma cam pun pe ganduri , se pare ca motorul asta ( N63 ) nu este foarte fiabil si unele din ele sufera de cateva defecte foarte grave cu distributia , au fost deja cateva recalluri , cel mai recent fiind din dec 2014 - http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012 Masina deja a beneficiat de un recall mai vechi , in feb 2014 au fost inlocuite post garantie toate injectoarele ( total de 130 de mil din care el a platit doar manopera ) . Cateva observatii : - la pornire cu capota deschisa motorul are un sunet mai dur / zumzait / zornait de tacheti similar cu motoarele valvetronic pe benzina - dupa plimbarea pe DN1 acul care indica temperatura motorului nu a ajuns niciodata pe mijloc , statea constant cam la 3sferturi spre mijloc , el a spus ca este normal , temperatura ajunge la mijloc doar daca este condusa mai agresiv ( am cautat pe forumurile americane si acolo sunt la fel de impartite parerile , constanta fiind ca acest motor are o temperatura de functionare mult mai ridicata fata de altele ) Stiu ca sunt pe forum cateva persoane care au folosit acest motor si sunt curios daca pot sa imi ofere cateva informatii / opinii sau probleme uzuale1 point
-
Mda...pt unii V8 e un statut pt altii pasiune...nu vad de ce ai conduce un V8 intr-un oras aglomerat cot la cot cu un Matiz in loc sa te bucuri de el pe o autostrada fara limite sau stiu eu...poate pe un circuit...aici nu vorbim de Maybachuri si alea alea...unde e clar vorba de statut...la ce bun sa ai sute de cai la 5-6k rpm daca nu sa-i folosesti?1 point
-
Da, am acces, eu stabilesc discounturile la clientii mei, din cauza asta va spun ca majoritatea au 42% (dar asta nu inseamna ca la toate produsele au 42%, sunt produse la care se aplica 5-15% gen ulei motor)...eu pot sa spun doar pretul cu care se vinde piesa la revanzator, mai deparate doar el stie cu cat o da! O sa fac o poza cand intru in program, problema e ca mi apare doar brat fata sau spate, superior sau inferior nu pot selecta..presupun ca cel mai scump e superior1 point
-
1 point
-
Gata ca imi poluati topicul ðŸË Geometria nu a fost facuta cu bratele defecte, cand am cumparat masina nu aveau joc. Oricum am de gand sa-mi cumpar anvelope noi pentru vara(poate si jante) si ma gandeam sa fac si o verificare la geometrie. Am autosoft langa mine dar nush cat de buni sunt pe geometrie, mi-a mai recomandat cineva Vanish auto, lucruri bune am citit si de MHS . Stau foarte prost cu timpul si nu vreau s-o fac de 3 ori. Voi unde recomandati? @Service premium-cred ca ai ratat un pm de la mine...1 point
-
am avut ambreiaj cazul la 80 si ceva mii km e de ajuns sa il patinezi de cateva ori si la revedere.1 point
-
Adaug si 2 poze cu vecinul de bloc si o poza pusa de BMW RO pe farcebook de la Xdrive 2014, chiar eu conduceam masina Sper sa ma invite si anul acesta! http://s14.postimg.org/ir2oksxrh/10873370_818004824902846_5737050005946910574_o.jpg http://s14.postimg.org/k4ubg3x0t/10934695_10153066870994122_75904470_n.jpg http://s14.postimg.org/k3kdmov71/10947572_10153066871039122_2091289779_n.jpg Inca mai visez la un volan de M, chiar imi pare rau ca nu l-am cumparat pe cel de la Inside Am primit si o oferta pentru reparat & vopsit bara de la Changing: 500 de ron, data viitoare o sa belesc ochii! PS: am stabilit cu Andrei ca o sa iau becurile de la el cand le va schimba de pe e60, ii multumesc pe aceasta cale. PPS: Scriam in urma cu ceva timp ca am atins viteza maxima data de constructori in urma unei urgente medicale, din pacate nu a fost de ajuns si tatal meu s-a stins cateva zile mai tarziu. Am ramas cu regretul ca nu am acceptat sa mearga cu mine la Brasov cand am cumparat masina si ca nu a condus-o niciodata, desi eu am insistat de cateva ori. Stiu insa ca era mandru ca mi-am implinit acest vis. Poate ca acolo unde este imi urmareste topicul...1 point
-
1 point
-
Si eu vreau sa schimb tampoanele si la motor si la cutie ca se sgaltaie tare masina cand opresc motorul Nu stiu ce brand sa cumpar. Cei care le ati schimbat ce brand ati pus ? Lemforder nici nu se mai gasesc ? Sa pun febi , swag ?1 point
-
Stiu ca o sa "sariti cu gura", dar pe bune daca ma pot abtine: uleiul ala Made in Munich cred ca era facut in cabinetul Angelei Merkel... Odata, de produsele chinezesti nu puteai scapa caci fiind omniprezente ne-am invatat cu ele (fie ele bune/rele, fiabile sau nu). Astazi mai totul este Made in China, iar laitmotivul chinezesc nu mai este (neaparat) sinonim cu pirateria si mediocritatea. In cultura român'lor (adica... a unora, ce-i drept, cam multi...) dac-ar scrie "Made in Germany" sau cel putin "Made in Munich/Hamburg" pe jabonul de porc, l-ar prefera pe acesta pentru ca, vezi Doamne, este etalonul calitatii. Sau ceva de genul: - Buna ziua! - Buna ziua! - Trebuie sa fac schimbul de ulei si doresc sa cumpar X litri de ulei. Ce-aveti mai bun pe-aici? - Pai... va putem oferi Castrol, Mobil, LM, Motul, uatevã sau, daca doriti, ulei ZZZ care este foarte bun. - Pai pe ce argumente va bazati cand afirmati ca uleiul ZZZ este foarte bun? - Pai... pe faptul ca scrie pe el "Made in Germany". Adica, stiti... 101% calitate nemteasca, dom'le! - Ah, perfect! Daca asta scrie pe eticheta, atunci vreau si eu! Nu-i asa ca-i frumos in Romania? Si-asta ne ocupa tot timpul!1 point
-
Salut,eu le am scoase si nu simt absolut nici o diferenta in privinta puterii,avand cutie automata cand accelerez se tureaza oricum peste 2000 de ture, putin fum am observat si eu dar nu exagerat un pret mic avand in vedere problemele ce le poate creea ruperea lor(alt motor)1 point
-
Daca o sa conduci unul cu clapetele scoase o sa vezi ca nu e mare lucru Poti face un test: scoti furtunasul de vacuum care actioneaza clapetele, il obturezi cu ceva (sa nu pierzi vacuum) si mergi in probe cu masina sa vezi cum e cu ele dezactivate. Daca scoti furtunasul, ele raman deschise, exact ca si cum ai avea dopuri.1 point
-
La prima afirmatie, corect, dar ar trebui precizat ca oricum e de evitat kickdown-ul cand motorul e subturat, astfel oricum nu afecteaza performantele. Legat de zgomot, intr-adevar e putin mai zgomotos la relanti si la oprire, dar tot e mai silentios decat motorul de 136cp (ca o comparatie). Daca vrei sa scapi de tot de lag, e recomandat sa faci o remapare.1 point
-
Diferentele sunt mici, trebuie sa fi destul de atent sa iti dai seama. Ce am observant eu dupa eliminarea lor este: - motorul la relantii nu mai este asa silentios ca inainte. - cand ii dai kick down scoate putin fum , inainte parca nu scotea, asta daca nu ai DPF, daca ai DPF sigur se infunda mai repede. - un foarte mic lag la turatii joase.1 point
-
Eu le-am eliminat. Masina se comporta la fel si e risk free. LE: Probabil ca sub 2000rpm (pt ca acestea stau inchise pana in 2000rpm si la relanti) este o diferenta, dar insesizabila, mai ales ca tin motorul peste 2000rpm in general, dar si cand e sub merge perfect.1 point
-
GRESIT ! eu fac !!!!! daca tu nu poti face, nu inseamna ca in romania nu se face lol1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da. Am un defect: ma gandesc la TCO, nu doar la costul de achizitie sau intretinere sau cel mai des intalnit: consum. Dar, buna remarca. :-) Allianz: 21476 suma asigurata 2467 cu fransiza de 1000 eur/ev pana la 3872 Gothaer: 29741 2401 cu fransiza de 1000 eur/ev pana la 3735 Generali: 23138 2834 pana la 3199 eur Si astea sunt sumele minime, cu 20% la dauna totala. Daca gasiti voi casco la masina asta intr-o limita rezonabila (max 1500) eu o cumpar. Casco la bmw e extrem de scump. Cred ca e mai ieftin sa platesti casco in germania. Sumele sunt nesimtite si complet cretine. Ii cer scuze lui Vlad pentru offtopic si daca un moderator considera ca postul meu dauneaza, il rog sa il stearga.0 points
-
Politia se leaga unii destepti de isi pun pana la jumatatea parbrizului, dar daca ai parasolar in limita bunului simt (10 cm latime parca era) nu au treaba cu tine.0 points
-
sincer, nu vad niciun motiv pt care ai lua asa ceva....am vrut sa ti scriu de cand te ai decis sa o vezi, dar am aut ca ti a scris mikken care e si posesor de acest motor si m am abtinut....cel putin o perioada....pe scurt:motor inutil de mare, performante scazute in comparatie cu capacitatea cilindrica.....impozit enorm....multe de zis....as alege un diesel super potent sau un M, acest 550i e o combinatie nereusita ba chiar si nefiabila de capacitate si putere....parerea mea.... nu te zbate cu 550i.... sincer....0 points
-
Sunt foarte curios daca persoana care a dat minus are dovezi sa ma combata, atat pe mine cat si pe Service Premium. Eu am avut clapete, le-am eliminat si am pus dopuri. Vorbesc din experienta, nu din auzite. @CautRezolvari probeaza cum ti-am zis si te hotarasti daca le elimini sau nu.0 points
-
Merci. Nu imi plac grilele de carbon, iar eleron de CSL nu stiu sa existe, probabil te referi la portbagaj CSL. Ti-am trimis PM. http://www.youtube.com/watch?v=SbHVTU2p7t8&NR=1&feature=endscreen-1 points
-
VAND BMW 535D F10 Foarte proaspata Din pacate i s-a cam dus prospetimea, pacat, vad ca ii la vanzare de peste 6 luni. Bafta.-1 points
-
no,vreau cv second,cel de pe stg l-am cumparat cu 100 eur cu dynamic drive-1 points
-
pe toti proprietarii de bmw-uri ii bantuie, pentru ca platesti peste 1500 euro pentru un 320D din 2008 spre exemplu, foarte mult tinand cont ca masina este asigurata la doar 10 000, sa nu mai zic de 520 din 2010 la care se plateste peste 2000 euro, in comparatie platesti cam 800 euro pentru un pasat din 2008, deci nu prea renteaza sa ai un bmw in zilele noastra cel putin nu pentru cine munceste banii.-1 points
-
Cred ca in situatia de fata cel mai bine iesi cu o resoftare la 530. Nu va fi ca un 550i, dar macar iti mai potoleste setea de putere. Deja ai bagat niste bani in masina, o cunosti si in plus nici nu se vinde repede.-1 points
-
La Bucuresti foliile costa in jur de 300 lei, cat despre senzorul de perimetru al alarmei mi se pare o chestie tampita si nu pot sa le sufar. Ai ales bine transparenta si se vede frumos pe masina. In schimba, nu pot sa inteleg de ce trebuie sa porneasca alarma daca te apropii de masina?!?!?! Adica nu te deranjeaza, in parcari de supermarket, etc. Mie imi vine sa le sparg geamurile masinilor cu astfel de senzori.-1 points
-
Incearca la vanzatori autorizati de pe forum, au preturi mult mai bune ca magazinele online. Filtrele mann, mahle sunt cele mai bune calitate/pret. Cat despre service-uri...tot pe forum recomand sa cauti... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00