Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/14/15 in all areas
-
E46, break, negru, 2004, //M int si ext, piele crem, automat, trimuri mahon. Aseara am gasit un anunt pe OLXcu un BMW 320dA de vanzare. L-am sunat pe vanzator. L-am intrebat mai multe lucruri despre masina si l-am rugata sa imi spuna sincer ce probleme are, pt ca sunt din Pitesti, iar masina se afla in Mangalia(380km). L-am rugat de mai multe ori sa imi spuna problemele si i-am mentionat ca ma pricep la modelul asta. Raspunsurile lui au fost: -masina merge "ceas" -motorul nu scoate fum de niciun fel -cutia schimba perfect -totul functioneaza -"tata masina e foarte buna, am trecut an fabricatie 2004 ca asa fc toti, dar e anul 2003. Are o singura problema-usa sofer lovita" -etc Este vorba de un e46 break, negru,2003, motor 2.0-150cp, cutie automata, M paket exterior si interior cu piele crem si trimuri mahon. A ramasa sa mai vorbim de dimineata. L-am sunat din nou de dimineata, la 9 si l-am rugat sa imi spuna sincer daca masina are probleme. El suparat ca trebuia sa il sun mai de dimineata ca trebuie sa se invoiasca de la serviciu, dar m-am asigurat ca "masina merge ceas" La 13:10 am ajuns in Mangalia, l-am asteptat 10min, a venit. AM MAI STAT 10min CU EL.-- Motivul: - Vanzator( ca nu era proprietar)-un tigan obosit de 1,5m inaltime, care mesteca o guma(veche probabil) in coltul gurii-trecem peste(nu sunt rasist) - Masina lovita si revopsita PESTE TOT - Plafon ONDULAT - Discuri de frana PRAF - Pragurile exterioare nu mai erau M paket Astea au fost impresiile exterioare. Apoi: - Piele( crem) in stare acceptabila - Pielea pe volanul M roasa/rupta - Clima nu functioneaza - Plastice deplasate - Ceasuri bord ANGLIA N-a fost nimic. Hai sa facem o tura. SOOCC - Motorul nu trage deloc deloc. Aproape MORT - Cutia nu schimba vitezele aproape DELOC. A schimbat in treapta 2(cred) la decelerare - Cand sa caut treptele de viteza in bord alt SOC- nu existau-NIMIC --reactia lui- "ce are frate? N-are nimic!" M-am intors repede in parcare si am coborat, "i-am multumit", n-am mai zis nimic si am plecat repede, de frica sa nu-l omor cu bataia. Peste toate astea, aroganta tiganului de 1,5m atingea cote maxime. Scuze pentru textul mare, dar nu vreau sa pateasca nimeni ce am patit eu azi. Am condus 8 ore sa vad o "masina" 10min. Anuntul nu mai exista pe OLX. Urmatorul pas-plangere penala. Vedem ce iese. Rog, daca se poate, un moderator sa promoveze thread-ul peste tot, in toate sectiunile. Multumesc5 points
-
Full nu exista la BMW. Sunt optiuni care se exclud reciproc, nu le poti avea pe toate.2 points
-
2 points
-
S-a pus softclose pe E60, chiar are un coleg pe forum. Sunt foarte rare ce-i drept.2 points
-
Nu stiu daca trebuie sa il jignesti. Tie nu ti s-a intamplat niciodata sa fii subiectiv si entuziasmat asa de mult incat sa nu observi anumite lucruri? Ca s-a pacalit, asta e, o va simti pe pielea lui.2 points
-
1 point
-
Un senzor de parcare de E60 costa 100 lei la dezmembrari. Probabil d-aia zice ca rezolva cu 300 lei. Probabil si tremuratul are legatura cu filtrul de particule. Cand ai probleme cu filtrul de particule, nu ai cum sa-l "desfunzi". Il poti schimba sau anula, dar problema nu se rezolva de la sine.1 point
-
Intr-adevar o atitudine de doi lei. gen: am bemve, ce p*** mea.restul e can can1 point
-
Vezi la 240 poate se imparte in doua masina, la ce atitudine si exprimare ai, esti doar un taran obosit care sper sa nu omoare si pe altii in escapadele sale automobilo-psihopatice.1 point
-
Cum se prezinta „ colantarea ” dupa ceva timp de utilizare,sunt tare curios si as vrea o opinie pertinenta1 point
-
cred ca stiu masina la care te referi in GJ, inca mai umbla prin oras . Nu cred ca e aceeasi masina , ala i-a vandut la vecinul meu statia si subwoofer-ul . masina nu era de GJ . Cat despre masina colegului ; daca tie iti place , dece te mai stresezi . Mergi la un service , faci o verificare , schimbi ce e nevoie urgent (ce tine de siguranta si buna functionare ) , iar restul le poti face si cand te mai redresezi cu banii . bafta1 point
-
1 point
-
NU e nimic deosebit, asa sunt f multi vanzatori. Am fost si eu la 3-4 masini care nu avea nici o legatura cu anuntul. In general perceptia fiecaruia e diferita, cum e si baiatul asta cu 530 full care a facut topic acum. Lui i se pare impecabila estetic, noi ne dam seama ca nu sta nimic la linie si ne zgarie pe ochi senzorii de parcare aftermarket. Si omul nu incerca sa vanda masina.1 point
-
Problema rezolvata. Cascadorii rasului, la service mi-au spus ca este injectorul nr 3 când defapt era 2, depinde cum numeri din spate sau din fata:-) am scjimbat nr 3 care era bun cu altul bun, dupĂŁ asta am fĂŁcut iar testul și a ieșit nr 2, ĂŽn fine am schimbat iar injectorul 3 cu 2 și mașina pornește la sfert. Deci a fost un injector.1 point
-
O lectie perfecte despre cazul in care pierzi bani de 2 ori, atat la "tuning", cat si la revanzare. Daca lasa interiorul stock, scapa mult mai repede de ea.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Aceeasi configuratie o are si prietena mea la masina ei, luand masina in aceeasi promotie. A ei are vreo 10.000km, pana acum singura problema este cu un zgomot de plastic de sub bord, urmeaza prima revizie si sper sa ii rezolve problema. Ai renuntat la RFT? Daca da, ce faci cu roata de rezerva?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am gasit o configuratie care imi place(cea alba). Cu jantele pe 21 vine perfect. Culoarea ar putea fi si gri sobolan dar in configuratia din poza totul e aproape perfect. Lipseste o prelungire sub bara fata. http://s15.postimg.org/yj2xqyijf/f11.jpg http://s23.postimg.org/j56l6m06z/q21w1q26d5ewhm92dpla.jpg http://s23.postimg.org/j51j9htvf/k7vjfv17q37grwjg1rle.jpg1 point
-
In primul rand, parerea mea e ca trebuie sa vezi ce mai functioneaza la masina ta. Nu o spun cu rautate. Vezi intai ce functioneaza, ce nu, si vezi exact cam cat costa ceea ce ai de remediat. Apoi, daca te-ai decis sa o tii, apuca-te de lucru la ea, pas cu pas, pentru ca in cazul in care descoperi multe probleme si totusi vrei sa o pastrezi, atunci nu le vei putea face pe toate dintr-un foc, tinand cont de costurile implicate. Nu spun ca e esential sa pui masina pe tester inainte de a o cumpara, dar macar sa fi mers cu ea 10-15 minute sa vezi diverse aspecte. Acum, ce e facut, e facut. Pentru ca totusi toata discutia asta sa aiba un rol constructiv, poti spune aici de unde ai cumparat-o (asta ca sa stie si altii si sa se fereasca), dar si de unde esti, pentru ca poate sunt alti membri pe forum aproape de tine si te pot ajuta sa rezolvi unele probleme. In al doilea rand, fa-i si niste poze din interior ca sa putem vedea si acolo despre ce e vorba. Cd playerul la E60 este pretentios, iar daca ai cd-uri zgariate, atunci e normal sa sara. Cumpara un cd cu periuta si solutie de curatare si lasa-l sa cante macar un pic. Am inteles ca sunt si probleme cu unitatea de navigatie. In ceea ce priveste pretul... Se dovedeste inca odata ca un pret mai mic la achizitie NU garanteaza si calitatea produsului. Si stii cum se spune, amaraciunea lasata de calitatea proasta a unui produs persista mult mai mult decat bucuria oferita de pretul redus. Imi pare rau pentru patania ta, insa acum tot ceea ce poti face este sa incerci sa repari ceva ce in teorie nu avea nevoie de reparatii. Spor la treaba!1 point
-
In primul rand fa-i o diagnoza la un service bun. Acolo ai toate sansele sa descoperi ce e in spatele erorii asc (care eu cred ca e dsc), posibil sa fie doar un senzor de abs si scapi ieftin. Legat de mersul motorului, la fel pot fi doar filtre infundate care nu vor costa o avere. Daca dpf-ul e praf, metoda mai ieftina si romaneasca e sa il anulezi fizic si din softul masinii. Astea tot la un service le poti constata. Legat de tinichigerie, nu e neaparat ca masina sa fi fost dauna totala. Poate a suferit un impact minor. In concluzie cel mai bun lucru e sa mergi intr-un service bun si sa faci o verificare cap coada. Ai cam riscat cumparand-o asa orbeste, dar acum nu ai ce face. Costurile reparatiilor pot fi relativ mici sau la fel de bine foarte mari. In functie de cat de negru o fi dracu in ziua aia....sau de norocul tau.1 point
-
Parerea mea e ca pachetul M nu este cel original. Senzorii de parcare si aia par ca nu sunt originali.1 point
-
Si prima "baie" ...curata imi place si mai mult http://s25.postimg.org/6htpops7j/20150212_181051.jpg uploading pictures1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina, dar interiorul ala nu e original 99%. Fetele de usi fara cusaturi, linii putin strambe peste tot, cotiera samd. Dar nu arata rau deloc, pentru cine e adeptul culorilor mai vii la interior, rosu/portocaliu etc.1 point
-
Multumesc pentru aprecieri...volanul (covrig plus trim) a fost 300 de lei..trimul l am reconditionat eu, iar piele volan m-a mai costat inca 100 lei inlocuirea cred; Sunt foarte multumit de trimuri, optic arata exact ca cele OEM, nu e folia aceea ieftina! Pun o poza cu un trim oem si una cu al meu modificat genetic:))....nu cred ca vedeti diferente1 point
-
M-ar interesa sa reintru in posesia masinii. Daca o vedeti in trafic, va rog cereti numarul proprietarului si trimiteti-mi-l si mie prin PM. Multumesc!1 point
-
Buuuun. Am revenit in Romania. Din Kassel pana acasa la Bacau, 2 plinuri si un consum de 5.1L/100km, in conditiile in care in Germania s-a mers doar peste 160km/h, iar in rest undeva la 130. Masina se comporta impecabil. Nu trancane, nu bate, nu are nicio zgarietura. Nimic in MINUS! Am montat rotile de iarna pe ea si personal vreau sa spun ca arata mult mai bine decat ma asteptam. De asemenea, am pus si suporturi de numar cu Automobile Bavaria si am pus si capacele verzi la valve. Urmeaza grilele negre + dungile de M. Si acum, cateva poze Part 21 point
-
niciunul din modele nu merge pe e90-ul tau,parerea mea.Cel mai bine ar da un set OEM:)1 point
-
parerea mea e ca cercurile si culoarea originala is mai tari decat orice smd ccfl... sms... mms si mai stiu eu ce e pe piata1 point
-
scaunul maxim jos si eventual 1 metru 70, doar cat sã sã vada shapca mancatz-as pe geam si volanul maxim sus cat sa sada bine ceasul la ora 12. Perfect, pozitia coca pã trend Bine, ala care nu vede botul masinii de cat de jos e scaunul, e tata lor desigur, coca king.1 point
-
chiar nu ma pot abtine cand ii aud de unde tata iei E92 ... s-au macar un E90 cu aceleasi dotari care e sedan nu coupe ( compari mere cu pere ) in aceeasi stare cu 9000E iti iei un obosit de E90 mai chel ca ... eventual neinamtriculat sau inmatriculat si rasvandut ( da ce conteaza doar ai modelul " nou " , eventual un diesel ca-ti pune o eticheta dinaia consuma 5 in oras si 4 afara ca e diesel ) si 2 la mana sunt curios sa pui un E90 dinala la 9000E langa asta ( pe care nici macar nu ai vazut-o ) trage linie si apoi sa-mi spui pe care ai da banii ps. nu cunosc proprietarul , dar masina imi place maxim ( nu veniti cu vorbe " de ce nu o cumperi tu ? " pentru ca deja am un E46 coupe ) Bafta la vanzare1 point
-
E misto rau masina, eu vreau sa-mi cumpar un coupe mai nou,culoarea neagra. Iti pot oferi masina mea 320ci culoare gri an fabricatie 2000 si 3500 euro. Daca nu de la anu vreau sa o bag si eu pe a mea la vanzare. Bafta!1 point
-
Sunt de acord partial cu prima parte, dar pretul unui e46 va scadea drastic in 2-3 ani, orice masina de serie are aceeasi soarta.1 point
-
1 point
-
Pretul este dictat de piata.Daca vei reusi sa vinzi masina la 9.000 EUR inseamna ca acela era un pret corect. Daca stai luni de zile cu ea la vanzare este clar ca este un pret fantezist.1 point
-
Nu am stat sa citesc toate aberatiile care le-au scos unele persoane... dar in orice caz. Va multumesc pentru "ajutor" Masina am luat-o in 6000 de la o persoana care avea nevoie de bani , are taxa platita si din punctul meu de vedere chiar este "full". Are trapa , scaune incalzite cu memorii , volan cu memorie incalzit , senzori de lumina , ploaie .. de parcare ( care nu mai functioneaza din cauza celor de pe fata care sunt dusi) plus multe alte optiuni care nu stau sa le mai enumerez aici . Am bagat.o pe tester la bmw si mi s.a spus ca problema cu asc este din volan de la nu stiu ce spira (parca asa ii spune) . Poate nu ma pricep atat de bine la masini ca multi de pe acest forum dar a doua zi am primit 8000 pe masina , dupa ce am cumparat'o .. si ca un prost , nu am vandut.o .. pentru ca eram si sunt foarte entuziasmat de ea. Cu filtru de particule , am rezolvat'o .. a fost dezactivat senzoru pe tester timp de 5 minute si i-am rupt gura... putin , apoi am avut noroc sa arda toate particulele din el.. Acum masina trage impecabil si chiar se duce bine la drum lung.. (240) . Nu inteleg , unde am pomenit eu de probleme cu motorul ? De ce multi abereaza in ultimul hal ? De ce este nevoie sa jigniti ? Si . . da , am mai avut bmw , chiar 2.. dar niciunu cumparat din Romania.. Nu am avut niciodata probleme de genul asta.. dar acum , m-am grabit .. si am facut o prostie. In orice caz.. o sa mai bag maxim 6-700 de euro in masina sa o pun la punct. PS: Am rezolvat cu casetofonul... Mai am de rezolvat problema cu senzorii fata ( care ii voi face saptamana care vine ) + problema cu asc'ul ... care cred ca ma va costa cel putin 1000 de lei . ( Senzorii ma costa 300 de lei.. din ce am vazut pe net ) Multumesc0 points
-
0 points
-
@valy: Da, vroiam E39, insa am ajuns sa iau Octavia 3 noua. Iar E90 este a doua masina in familie. @keth: Ai PM referitor la pret va tin la curent cu poze noi dupa ce ajung la fata locului. Acum in alta ordine de idei, cum masina deja are jante, astea vor primi cauciucuri de iarna, urmand ca la venirea in tara sa ma uit de jante de vara pe 17. Am gasit Rondell 21 si Dotz Mugello, ambele pe 17. Care ar da mai bine dupa parerea voastra?-1 points
-
Sincer si eu m-am uitat la ea de mai multe ori. Pentru mine show stopper e asigurarea casco (pentru care chiar am cerut cotatii de pret), iar la masina asta fara casco nu prea merge sa risti.-1 points
-
Ce sa faca la reprezentanta? Acolo ii da de schimbat totul pe oroginal.nu ii face eliminare dpf si alte "acareturi" el a luat o masina la bani putini, cocalarita si praf tehnic.parerea mea sa o tii de bibelou, pentru ca nu te vad dispus sa mai bagi 3-4000 sa o aduci la.o stare tehnica buna. Te-ai bucurat ca ai bemve....acum plangi cand vezi cat costa intretinere ))-1 points
-
Si unde-i drama,bai forumistilor ? Un cd player nefunctional , probabil un suport cardan si un dpf infundat inseamna ca si-a luat tigaie ?Cica sa mearga la tinichigiu ca poate e dauna totala ... plm , mai mult speriati omu` pt niste nimicuri-1 points
-
Inseamna ca esti tare in rinichi..cu jantele pe 17"+rft mi se pare un mic chin, e foarte rigida masina pt gusturile mele. Pt cele 50 si ceva de kg ale prietenei mele nu e o problema-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Vand volan e46(39,etc.), fara airbag. Pielea nu se afla in cea mai buna stare, dar nici nu arata urat. Este mai tocit in partea de sus si putin lateral stanga. Eu personal l-as reconditiona daca l-as cumpara. Il vand pentru ca am facut upgrade la volan M. Pret 300ron - volan+comenzi+trim. 0747472930-1 points
-
Atatea probleme ? Masina asta sub 9-10.000 nu o gasesti . LOL Eram constient ca va avea probleme...dar acum am intrat sa va cer si voua un sfat " prietenii " mei . Unii dintre voi aruncati niste vorbe .. total aiurea , sincer. Mai am 2-3 probleme , cu senzorii , asc.. si ce o mai fii. Am fost la bmw la service , nu a dat alte errori in afara de astea .. plus vasu ala de tine solutia pt stergatoare care pierde .. si trb schimbat PS: Nu m'am laudat .. si din punctul meu de vedere.. din cate cunosc eu .. cred ca este full .. adica la optiunile care le are.. De la perdelute electrice , la senzori de cauciucuri , senzori de lumina , etc.. cred ca nu e nici coaja .-2 points
-
Vand E46 facelift 318d an 2002 luna a 6-a Masina a fost avariata de curand, tin sa precizez ca reparatiile nu necesita o suma mare de bani avariate fiind: bara fata,intercooler, radiatoarele, roata dreapta fata, bratul, ventilatorul, restul fiind minore. Motorul a pornit dupa accident...Tin sa precizez ca au fost bagati destui bani in aceasta masina fiind un iubitor al marcii BMW... Dotari : geamuri electrice fata/spate, folie Suntek fata/spate (omologata cea de pe spate cu garantie 6 ani), trapa electrica 2 pozitii, Air bagurile sunt intacte, farurile la fel , aripa dreapta doar putin indoita, nu stiu daca se observa din poze (pentru cei interesati mai multe detalii va ofer la telefon) Schimbate : Baterie Varta cu garantie (nu are mai mult de 3 luni), telescoape fata schimbate de curand, bratul stang schimbat, injectorul cu fir schimbat, fulie arbore cotit schimbat, mai multe detalii la fata locului... Consum -> oras:6.5-7 (depinde de stilul de mers, stilul meu in oras e a doua la relanti ) afara 5-5.5 Masina a fost inmatriculata in urma cu 6-8 luni, iar taxa nu este recuperata (997 euro) Emisii : 1951 cmc, 115 cp Pretul : 3000 Euro Accept variante cu e46 sau e36 (oferte serioase) In acest moment masina are jantele de tabla cu cauciucurile de vara, jantele de vara nu se includ in pretul masinii : Jante pe 17 cu capacele de carbon si cauciucuri de vara aproape noi.Pretul jantelor cu tot cu cauciucuri este de 300 euro O sa las pozele sa vorbeasca, pentru cei interesati contact la numarul : 0764999736, Oras Corabia jud OLT Rog seriozitate, multumesc frumos-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00