Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/19/15 in all areas
-
Dupa aproape 2 luni de cand am masina, ma simt destul de comfortabil sa v-o prezint - deja sunt convin ca am facut o afacere buna si totul este in regula. Asadar, dupa mai multe Ford (Focus 1, Focus 2, Mondeo, Fiesta, CMax - inca in familie) si Audi (A6, A3) m-am hotarat sa incerc si BMW; si bine am facut. Am ales sa impac si capra si varza - sa am suficient spatiu, dar si suficienta putere, siguranta, confort, etc - asa ca alegerea a fost un 320xd break. Din cate masini am avut pana acum, bifeaza cele mai multe casute in mix (comfort, siguranta, sportivitate, spatiu, fiabilitate, dotari, consum, cheltuieli de intretinere). Am preferat sa il aduc direct din Germania, de la dealer BMW, mi se pare cea mai buna combinatie risc/pret/km/dotari. Ce imi doream sa aiba: tractiune integrala (o conduce cateodata si sotia), trapa, scaune sport, navigatie mare cu hdd, xenon adaptiv, cruise control, clima automata Alte dotari care s-au potrivit sa fie: comfort acces, scaune fata incalzite, senzori fata spate cu display, carlig retractabil, asistent faza lunga, bluetooth telefon, senzori lumini/ploaie, oglinda interioara heliomata, storage compartment package, incalzire/racire programabila, etc. Culoarea - s-a nimerit sa fie PlatinumBronze metalic; initial nu mi-a placut, imi doream neagra; dar acum sunt incantat de culoare, arata mai bine decat in poze. Singura nemultumire - am trait cu impresia ca am sunet Professional, dar din pacate e sistemul de sunet standard. Km - in jur de 173.000 km, revizii doar la BMW, istoric complet, fara incidente caroserie sau probleme mecanice. Distributia - spre usurarea mea e ok, am verificat-o complet si la Filaret si la Bimmer Service, si verdictul e foarte ok, fara niciun zgomot suspect; turbina ok, injectoare ok, filtru particule ok; totusi, la urmatoarea revizie probabil ca o sa schimb distributia, pt linistea mea (are un usor zgomot metalic la rece, doar la pornirea de dimineata). Deja am facut prima revizie la BMW Filaret (avea aproape 20k km de la ultima); am schimbat placutele fata si fulia+cureaua de la distributia auxiliara (cica trebuiau schimbate). Ce mai am de facut - de inlocuit o conducta de la AC, e fisurata si pierde freon. Ce imi place la masina - mai confortabila decat ma asteptam, foarte precisa in manevre la orice viteza, suficient de sportiva, scaune in care imi gasesc locul. Abia astept sa vina primavara, sa ma bucur de trapa panoramica Ce am in plan - cateva imbunatatiri - inlocuire boxe fata (focal-integration-ifbmw-s); poate si integrarea unui amplificator JBL MS-8 mai tarziu si eventual inlocuirea subwoofere (Focal Integration IFBMW-SUB) - colantare ornamente interioare - folie carbon cu hidrotransfer - folie geamuri spate+luneta (pentru copii e must-have) - inlocuire volan cu unul sport - led markers lumina alba pt faruri Pe masura ce imi mai vin idei sau fac diverse - va tin la curent! Ma bucur ca am ales BMW!3 points
-
Nu sunt adeptul inmatricularii pe Bulgaria. Voi plati taxa de inmatriculare pe care o aveam in plan din clipa in care am decis sa-mi cumpar aceasta masina. taxa nu este 1300 de euro....masina este mai veche de 14 ani si este euro 3...taxa este de 1900 de euro3 points
-
500 de euro in 5 zile e ok, daca o sa o ti tot asa in vreo 10 zile + s-ar putea sa gasesti cumparator. Bafta3 points
-
3 points
-
More goodies: http://110.imagebam.com/download/xZZA6E0fwmEmk7HvTNGYVg/39151/391502974/11004768_10203864425516367_2110496421_n.jpg Toate rolele + intinzatoare INA, curele Contitech, pompa apa Hepu, garnitura EGR. Au sosit si splitterele Performance (multumesc lui Rcc ) si pragurile M Tech care momentan vor sta pe raft. Am montat si cel de-al doilea injector, totul ok.2 points
-
Problema e ca nu te poti urca intr-o singura masina care nu stii cat de bine sta dpdv al mecanicii si dupa sa bagi toate masiniile in aceasi oala si sa iti formezi o idee in cap. Am avut si 330xi si 530d ambele automate si sincer nu simteam nevoia unei cutii manuale, nu aveam lag.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Asta mi-a spus si o prietena care are E92 cand s-a urcat la mine in masina dupa am ascultat si eu la ea in masina si chiar este o diferenta, nu inteleg de ce, ma apuc de demontat poate a facut Cristian niste modificari la ea inainte sa mi-o vanda si nu vrea sa imi spuna ) Hahahah... Tu la ce ai trecut? Foarte frumos gestul1 point
-
nu stiu care dintre noi doi a dat dovada de aroganta sunt mult mai ieftine pe piesa noua originala trei capacele cu inscriptia airbag costa 4,5 dolari,iar un capac de mufa obd in jur de 1,80 dolari1 point
-
1 point
-
1 point
-
s-a discutat de n ori despre asta.nu rezolvi nimic schimband difuzoarele. daca vrei imbunatatire, treci la HI-FI, Logic 7 sau Individual1 point
-
Nu are legatura cu ce s-a discutat pana acum, dar ce avantaje ai la x6 fata de F1? In afara de garda la sol.1 point
-
1 point
-
Buna calitate a materialului, daca in nici 10 ani s-a distrus complet. cred ca nici in apa de mare n-ar ave avoie sa arate asa.1 point
-
Iti ofer un 318i fabricatie 2000 cu volan pe dreapta la schimb si 400 euro. Sau 1300 euro si vin eu cu platforma dupa ea,poti sa-ti pastrezi farurile si jantele de aluminiu si bateria.1 point
-
1 point
-
1200 euro fara jante ? Cam asta e pretul real.daca il accepti vin sa vad masina1 point
-
Si totusi daca janta + anvelopa pe 18 este de aceeasi greutate sau mai mica decat cele actuale pe 16?1 point
-
ia un Logan mai bine in principiu cine ia masina asta trebuie sa fie constient ca mai are de bagat ceva bani in ea,si asta nu e masina de luat pt "sou" sa te vada fetele la vara si apoi sa ai faci vant. de fapt si scrie in prezentare masina mai are nevoie de vopsit si tinichigerie.1 point
-
La ce buget ai... e pacat sa nu faci un retrofit de idrive NBT ! vezi ca sunt destule persoane pe forum care vand si fac retrofituri de NBT incepand de la 1200 de euro ! eu as evita chinezariile sau in cel mai rau caz m as uita la acel dynavin ... dar nu se compara cu OEM ul !1 point
-
1 point
-
Culmea....am avut unul de test peste weekend si am ramas cu aceeasi impresie,pare mai mic insa marea schimbare este la interior,nu suporta comparatie. Lasand la o parte off-topicul,nu cred ca merita sa vanda pe nimic masina in care a investit atat de multi bani si pasiune,o masina care este foarte dotata si puternica si sa dea de 4 ori pretul incasat pe modelul nou,eu personal nu as face asta. As prefera sa mai fac cate un upgrade din cand in cand,ca un refresh.1 point
-
Stiu masini cu 300,000 km automate care inca merg si schimba perfect, arata-mi tu o masina care sa prinda 300,000 cu volanta si ambreiajul original pentru ca am un prieten cu un E90 318d LCI care a schimbat pana la 160,000 de 2 ori volanta. Oricum fiecare parte isi are sustinatorii ei si nu ajungem nicaieri, e normal, eu le-am avut pe amandoua, momentan prefer o masina automata, cand o sa imi pot permite intretinerea unui masini cu o motorizare pe masura atunci am sa iau in considerare o masina manuala dar mai mult ca sigur as prefera SMG1 point
-
Un ambreiaj + volanta pentru e90/e60 cat costa? eu cred ca tot pe la 1000 euro... La automata daca ii faci schimbul cand trebuie si nu o fortezi tine mai mult decat un ambreiaj.. PS: cu lagul ai dreptate, practic nu simti toti NM pentru ca intervine convertizorul. Cutiile cu 8 rapoarte nu cred neaparat ca sunt mai fiabile, doar ca nu au ajuns la asa multi km1 point
-
Sunt curios cati au un motor mare dintre cei care se bat cu pumnii in piept ca nu si-ar cumpara o masina cu cutie automata pentru ca majoritatea spun ca e mai "sportiv" sa conduci o masina cu cutie manuala si cati au avut o automata pe mana dintre ei mai mult timp sa vada cu adevarat ce inseamna o masina cu cutie automata. Eu unul nu vad rostul cutiei manuale decat daca ai o masina gen 335, M3 dar si atunci as alege o cutie SMG1 point
-
De unde esti? Nu prea te impaci bine cu limba romana... Personal, imi cam sangereaza ochii dupa ce citesc cateva fraze scrise de tine...1 point
-
E bine ca mi-am luat minusuri.. https://www.farcebook.com/photo.php?fbid=733669380017399&set=a.275009802550028.91846.100001230302180&type=3&theater https://www.farcebook.com/photo.php?fbid=733669380017399&set=a.275009802550028.91846.100001230302180&type=3&theater Aici e poza cu interiorul lui Teff, baiatul lucreaza foarte bine. Vezi bordul de Aston Martin si restul facute de el. Si Maff e ok, am vazut un interior facut de ei la un A6 si mi-a placut mult. Pretul pentru scaune, bancheta si fete de usi: 3000e.1 point
-
pretul e aberant. la defecte mai adauga si faruri ( urechile mai mult ca sigur sunt rupte) si suportii de motor.1 point
-
pretul care il ceri este pentru o masina intreaga. masina ta mai mult de 1200 sau 1400 euro cu cea mai mare indulgenta nu merita. tu crezi ca daca ai bagat bani in ea inainte sa o lovesti mai conteaza?? in masina ta intra o investitie destul de mare in piese si manopera si vopsitorie pentru a putea circula din nou, chiar daca tu crezi ca este o nimica toata.1 point
-
Trebuia sa mai scrii in anunt si ca nu ne iei de fraieri cand ceri pretul ala!1 point
-
Am luat azi masina de la BMW, am mai platit 835 ron pe ulei+antigel+garnituri+solutie curatare, totul e ok, am vazut si piesele vechi, din cate am inteles lucrarea nu beneficiaza de garantie Parca dupa schimbul de distributie masina trage mai bine, e mai sprintena? Mi se pare mie oare sau e normal?1 point
-
Va salut. Dupa o lunga vacanta revin in forta cu topicul noii achizitii. Pe aceasta cale vreau si sa-i multumesc lui @Bala pt clementa. Estea al 4-lea bmw pt mine si primul diesel. Anul de fabricatie este 2004 si din fabrica a fost cam vitregita de dotari. Dar multumita unui frantuz pasionat a primit ce se vede in poze. Un singur proprietar in tara din 2008, km 170k. Pt comentarii, sugestii, critici, etc, stiti unde sa va adresati, in alta parte.....glumesc. Nu ma prea pricep sa scriu, deci urmeaza pozele. http://i87.photobucket.com/albums/k144/r0n1ncmi/IMG-20141223-WA0009_zps48846d74.jpg http://i87.photobucket.com/albums/k144/r0n1ncmi/IMG-20141223-WA0000_zpsc7b50864.jpg http://i87.photobucket.com/albums/k144/r0n1ncmi/IMG-20141223-WA0008_zps962355ac.jpg http://i87.photobucket.com/albums/k144/r0n1ncmi/20150129_113150_zpsc03c674d.jpg http://i87.photobucket.com/albums/k144/r0n1ncmi/20150129_122814_zps3e289cc0.jpg http://i87.photobucket.com/albums/k144/r0n1ncmi/20150129_115410_zps3a43e93f.jpg http://i87.photobucket.com/albums/k144/r0n1ncmi/20150129_122826_zps6ddf6270.jpg1 point
-
Bafta cu ea! Bravo ca ai ales manuala ! Acum asteptam colegii cu replici de genul " eu nu mi-as fi luat decat AUTOMATA" )) haha1 point
-
1 point
-
Style 136 este o janta de greutate medie 9.2kg cu o anvelopa de 225/50/16 care cantareste in jur de 10-11kg se ajunge lejer la 20kg per roata, daca anvelopa este "intarita" s-a dus naibi atat confortul cat si consumul. Vestitele style 135 ce iau ochii la multa lume sunt printre cele mai grele jante pe 18, mai exact 11.2-11.9 kg. Eu am pe e36 style 32 de 18 cu 8J fata(9.4kg)si 8.5J spate(9.7kg), gume dot 2013 continental 225/40 fata(9.5kg) si 245/35 spate(9.9kg). Pentru mine atat consumul cat si confortul sunt ok, iar la un stil ciobanesc nici jantele pe 16 nu sunt bune in RO.1 point
-
Asa este, actualul S nu va fi intrecut niciodata iar acest seria 7 nu are nicio sansa... dar pana atunci actualul seria 7 desi are o varsta inca se joaca cu marea minune inginereasca numita S klasse: http://www.auto-bild.ro/stiri/lupta-titanilor-comparativ-mercedes-s-500-bmw-750-li-porsche-panamera-4s-executive-26392.html Mai are rost sa vorbim de noua seria 7 cum se va descurca? Asta ca sa nu mai zic ca oricat carcotim noi ca Bmw nu mai e ce a fost si bla bla bla, asa s-a spus de fiecare data si se va spune mereu deoarece lumea nu este obisnuita cu schimbari. Cand a aparut E60 a fost jihad pentru fani, toti spuneau ca e cea mai infecta posibila masina si ca Mercedes E klasse w211 este o bijuterie pe langa cinciar. Ei bine hai sa vedem cine mai considera in ziua de azi w211 o bijuterie pe langa cinciar care pare atat de invechit pe langa BMW. Nici mie nu imi convin anumite decizii pe care Bmw le ia gen masini cu tractiune fata si mai nou viitorul M5 care s-ar putea sa aibe tractiune integrala, se pare ca calca pe tot ce inseamna traditie dar totusi cred ca ei stiu mai bine ca noi ce fac. Inainte il injuram toti pe Bangle, acum ne e dor de el, niciodata nu e bine oricum o dai. Vrem nu vrem, Bmw cauta sa inoveze in continuu, amintiti-va cand a aparut prima oara sistemul I drive. Toti imbecilii din presa au sarit ca arsi ca sistemul este o poracarie si l-au hulit ani intregi pana cand a aparut generatia precedata de S klasse w221 care a copiat bordul la indigo cu tot cu sistemul I drive dupa seria 7 e65, dupa aia a urmat Audi si tot asa. Culmea e ca la ceilalti doi sistemul este mult mai dificil de folosit decat cel de la Bmw dar pana sa ajunga un standard genul asta de infotainment Bmw a fost cel care a deschis calea unui astfel de sistem. Este greu sa fi deschizator de drumuri si sa inovezi in continuu.1 point
-
5 vascozitate la rece , 30 vascozitatea la cald ( sper sa nu gresesc)1 point
-
1 point
-
S-klasse nou pare al naibii de bun si aratos incat e tare greu atat pentru BMW cat si pentru Audi sa il invinga...arata tare bine masina, plina de tehnologie si in momentul de fata Mercedes e pe val, au o imagine foarte puternica si vin intruna pe piata cu modele de varf care ajuta enorm la vanzarile din clasele inferioare, au o strategie bine pusa la punct!1 point
-
1 point
-
Salut, marti ajung in constanta sa mai vad un BMW. Exista vreo sansa sa o vad si pe a ta ? Sunt interesat in a cumpara, mai ales ca masina este recomandata de multi dintre colegii de pe forum. Trimite-mi un pm cu numarul de telefon.1 point
-
1 point
-
Simeringuri 100%, suntem cativa care am mers la Bucuresti pt asta, eu personal din Iasi... Din Constanta nu e chiar asa departe, talpa pe autostrada1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acestea sunt doar cateva din efectele inlocuirii rotilor cu altele necorespunzatoare. Realele efecte sunt legate comportarea suspensiilor, directiei si articulatiilor. Functionarea suspensiilor tine cont in principal de masa masinii, constanta de elasticitae a arcului, de coeficientul de frecare vascoasa al amortizorului si de masa rotii, acestea fiin practic elementele esentilae ce intra in modelarea unei suspensii auto. Deci shimband masa rotii modul de functionare al suspensiei se schimba in mod esential, cu atat mai mult cu cat se ajunge la dublul masei originale. Cat despre directie, toate eforturile ce se exercita intre cauciuc si sol pot fi reduse la un punct. Acest punct trebuie sa fie intr-o astfel de pozitie incat efortul rezultant sa actioneze pe directia elementele de sustinere a rotii (brate, amortizor, caseta de directie). In cazul instalarii unor roti necorespunzatoare (mai late dar in special cu alt ET) acest punct se deplaseaza la o anumita distanta de pozitia normala. Astfel nu numai ca eforturile nu se mai exercita pe directia elementelor de sustinere dar prin intermediul acestei distante eforturele exercitate in acel punct produc momente (cupluri) ceea ce inseamna tendinte de torsionare a ansamblului rotii. Toate acestea duc la intarirea directiei si uzura crescuta a elenetelor acesteia, deasemenea uzura crescuta a elementelor articulate. Sper ca nu am exagerat cu fizica si ca se intelege ce am vrut sa spun...1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00