Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/23/15 in all areas

  1. Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling. Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :* Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    6 points
  2. De acord.....ti-as da like la postare,chiar de mai multe ori....Cei cu xenon in faruri fara lupa sunt pur si simplu inconstienti. Daca as fi politist le-as lua taloanele fara discutii. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    5 points
  3. Ca sa mai schimbam un pic atmosfera de prin sectiunea "Masina mea" ma gandeam sa-mi prezint si eu cazanul. Se va pierde prin multitudinea de 2.0 diesel, dar na, si cei cu 4.4i sunt oameni Masina a fost cumparata de la Bavaria, in leasing, si a apartinut patronului unei firme din Bucuresti. Are 225.000 km, din care 150.000 au fost servisati la Bavaria. Nu a avut incidente, accidente, in 80% din caroserie e vopseaua originala (exceptie fac barile). Are cartea de service, ceva teanc de facturi, insa, a fost o masina care a stat destul de mult parcata. Din acest considerent, cam tot ce era garnitura arata dubios sau curgea pe la vreun coltisor. Am cumparat-o la un pret foarte bun, intrucat i-am explicat proprietarului ce trebuie sa fac la ea si uite asa am luat X5 4.4i. Ca si dotari, cred ca are destule, sau toate necesare mie, cel putin: -8 airbaguri -cutie automata -DSC, Abs -sonorizare stock (non-dsp) -navigatie (display 16:9) -magazie cd-uri -televizor -telefon (cu fir in cotiera) -interior piele cu scaune sport, incalzite, electrice, memorii -plafon negru -trapa electrica sticla -volan 3 spite cu comenzi -pilot automat -coloana directie electrica -senzori parcare fata+spate -senzori ploaie -xenon d2s + spalatoare -proiectoare -asistenta la coborare -geamuri electrice, oglinzi electrice -climatronic -jante Oem 19" Din punct de vedere al investitiilor, am facut urmatoarele: -garnituri capace motor superioare -garnitura baie ulei inferioara -bielete de directie + burudufe -burduf planetara stanga -garnituri injectoare (superioare+inferioare) -pompa de apa + termostat -pompa de servo -ulei, lichid de racire, ulei servo, ulei diferential -flansa cutie transfer fata -filtru aer, polen, combustibil, ulei -kit role + intinzator Masina avea discurile si placutele schimbate, brate inferioare si alte lucruri, deci nu a fost necesar nimic pe partea de suspensii. La un moment dat s-au stricat macaralele pe fata, au fost schimbate cu niste gunoaie aftermarket, si am fost nevoit sa cumpar macarale noi si motorase, acum totul e ok. Farurile erau cele originale la care se montasera angel CCFL, am decis sa iau niste faruri noi Depo, la fel si stopuri noi pe led (tot Depo). Am inlocuit si pozitiile de la numar cu unele pe led, pentru ca erau lamelele oxidate si becul facea contact doar cand vroia. La haion la partea superioara are ceva zone cu rugina, dar am decis sa-l inlocuiesc cu totul si sa-l vopsesc. Probabil cel mai important aspect a fost o investitie intr-o instalatie de gaz. Nu am mers pe ceva ieftin, am vrut una de calitate cu control prin OBD, etc, Tomasetto. Va spun sincer ca nu am gasit nicio diferenta intre gaz si benzina. Masina merge la fel, se comporta la fel. Dar, avantajul este ca acum merg cu echivalentul a 10-12% consum in Bucuresti si 5-6 consum in afara. Un plin de gaz (80 litri intra in butelie) este 216 lei, iar un plin de benzina este 470 lei. Baietii au lucrat exceptional, fara inadituri, taieturi, gauri sau alte nebunii aiurea. In momentul de fata, am o problema care ma deranjeaza, la garnitura de la cutie plange un pic de ulei si are un fenomen ciudat. Dimineata la pornire am o vibratie ce o simt in caroserie si care se amplifica in momentul in care cuplez D sau R. Nu are probleme la tampoane, flanse sau alte lucruri de caciuc. Dupa ce se incalzeste uleiul in cutie (10-15 min) nu se mai simte nimic. Cutia nu are smucituri sau socuri, doar vibreaza dimineata. Mi-a spus cineva ca motivul ar putea sa fie convertizorul. Va trebui sa ma duc sa vad ce e de facut la specialisti in domeniu. Am mai schimbat carcasele de la chei, erau destul de lipite cu superglue si uzate. Volanul avea o imbracaminte pe el si are o bucata lipsa din piele in partea superioara, nuca de la schimbator are si ea ceva uzura. Mai am de lucru la partea asta. In rest, poze cu ea. http://s27.postimg.org/z7168ryf3/2015_01_23_13_31_59.jpghttp://s27.postimg.org/41cgyaccf/2015_01_23_13_32_08.jpghttp://s27.postimg.org/achoepdkv/2015_01_23_13_32_21.jpghttp://s27.postimg.org/maeneury7/2015_01_23_13_41_45.jpghttp://s27.postimg.org/l9eepqayn/2015_01_23_13_41_46.jpghttp://s27.postimg.org/jrsye667z/2015_01_23_13_41_48.jpghttp://s27.postimg.org/v0gbtfytb/2015_01_24_12_09_13.jpghttp://s27.postimg.org/fmmn5zxtr/2015_01_24_14_30_51.jpghttp://s27.postimg.org/xvtf0b2tb/2015_02_07_08_35_28.jpghttp://s27.postimg.org/hon4k8vsv/2015_02_07_08_35_29_HDR.jpg Pai puneti un reply ca nu pot sa mai pun poze. Tampit sistem. Daca sunt externe, nu ma lasa sa pun mai mult de 10 poze. Daca sunt interne, nu am spatiu. Daca vreau sa mai dau un reply, il include in cel initial si nu afiseaza decat 10 poze. Eu am 54 in total...
    4 points
  4. Am deschis acest topic cu scopul de a vedea cum reuseste fiecare sa faca rost de codul FSC .Metode care au dat rezultate 100% Teoretic sunt 6 metode pentru codul FSC : 1-Cumparat de la reprezentanta 2-Cumparat din alta parte 3-Pentru seria E si F conectare cu ICOM 4-Pentru seria F conectare cu Enet 5-Pentru seria E conectare prin FTP cu router care are DHCP server 6-Pentru seria E conectare prin FTP cu adaptor D-Link DUB-E100 varianta gri Eu unul personal am incercat trei metode cu reusita 100% -Pentru seria E conectare cu ICOM A2 /fisier 1B/generat codul -Pentru seria F conectare cu cablu Enet /fisier 1B/generat codul. -Pentru seria F si E cumparat codul (metoda cea mai simpla) Sunt curios daca a incercat cineva metoda pentru seria E cu conectare prin FTP -Conectare cablu Enet in router cu DHCP server -Restart navigatie -Conectare prin FTP -Citire fisier hex. -Generare fisier 1B -Generare cod FSC Metoda pare complicata dar te scuteste de ICOM. Eu nu prea ma pricep dar o sa incerc sa raspund la toate intrebarile. Cred ca specialistii sunt bineveniti pe acest topic. Pentru a ajunge la aceste concluzii am pierdut foarte mult timp si nopti nedormite.Am fost ajutat si de colegii de forum.
    3 points
  5. la capitolul asta se incadreaza si cei care merg cu proiectorele pornite fara a fi nevoie
    3 points
  6. Da si eu sunt de aceeasi parere xenonul fara lupa este o mizerie si o jignire pentru ceilalti participanti la trafic. Am ĂŽnțeles ca intr un final politia s a trezit si a ĂŽnceput sa ia taloanele la cei care isi pun astfel de instalații.
    3 points
  7. Salut. Sunt mega indignat. Traim intr-o tara infecta. Azi am fost la Automobie Bavaria Constanta sa fac doua rechemari. Un schimb de incalzitor de la filtrul de combustibil parca si ceva la o borna. Cand sa plec gasesc farurile pe 0. Am verificat intentionat fiindca eu circul cu ele pe auto si fiindca acum doua saptamani am mai fost la ei sa reglez farurile si tot pe 0 mi-au dat masina. Atunci nu am observat si fiind zi am mers asa pana s-a intunecat. Cand le-am aprins eroare in bord. becul de la pozitie ars. Am zis ca poate e o coincidenta. Fiind patit de data asta am verificat si ce sa vezi... de data asta nu mergea un xenon. Nici nu am iesit pe poarta si m-am dus sa reclam situatia. Am fost invitat la un porc numit director general. Un impertinent si un nesimtit care m-a tratat ca pe un escroc care ar vrea sa ii insele pe ei. Cum ca de unde stie el daca nu era ars dinainte, daca s-au verificat farurile la preluare, ca se puteau arde oricand si magarii de genul acesta! Oricum atitudine de smenar si de samsar din autovitan. Este oricum incredibil cum e posibil sa mergi la o reprezentanta BMW si sa patesti asemenea lucruri si sa fii tratat in felul acesta. Eu nu inteleg cum ajung asemenea oameni in pozitiile astea. Oameni care nu inteleg ca intre tine ca si client si el ca orice ar fi este o sigla si anume BMW, si nu poti sa te porti, sa vorbesti si sa procedezi in felul asta. Mai mult, sunt la BMW Romania, la importator si mi se comunica nr unui responsabil de aftersales si reclamatii pe nume Constantin. Sun si raspunde unu cu voce de oier, nu se prezinta si imi ia vreo 2 min sa stabilesc daca e el si am nimerit unde trebuie sau nu. Omul pur si simplu refuza sa confirme daca se numeste sau nu Constantin. Intr-una spunea ca depinde, sa zic eu ce vreau! E strigator la cer! Cum se poate sa ai un asemenea om responsabil pe o tara de 20mil locuitori responsabil de satisfactia serviciilor unei companii ca BMW. Aceeasi atitudine de mongoloid ignorant ca si nenorocitul de asa zis director general de la CT. Eu unul sunt total scarbit, TOTAL! Am sunat la AB in bucuresti si am incercat sa vb cu directorul, nu se poate. Pur si simplu pe nimeni nu intereseaza! Nu ai ce sa faci, statul se pisa pe tine, firmele se pisa pe tine, incepand cu bancile, cele de telecom si terminand cu BMW. Aici in tara asta nu exita blazon, nu exista nimic... P.S. dupa prima iesire din service cand am constatat pozitia arsa la cateva zike cand a plouat afara am constatat ca nu mai imi curgea nici apa la stergatorul din spate nici luneta nu mai dezauburea deci... no comment! Sa nu mai zic de atitudinea celui de la receptie service, arogant plin de greutate, nu tu un zambet zici ca eram la banca si cerseam un credit. In fine... In concluzie va rog sa imi dati o sugestie unde as putea in Bucuresti sa repar urmatoarele : far xenon(pret aprox eventual), dezaburire luneta spate(nu se incalzeste), lichid spate nu curge deloc iar in fata nu are presiune(pompa se aude, cred ca pierde undeva). Plus vreau sa fac o diagnoza/constatare seriosa la masina(cutie, turbina, etc). Undeva unde sa o faca calumea sa iasa cu masina in proba sa o simta, sa o auda. Niciunde nu au chef, tester si gata. Daca nu e o lucrare scumpa nici nu te baga in seama! Sunt super scarbit. Ultima data am facut revizia la Un service la cutitul de argint unde cica face numai BMW, a fost ok sa zic asa. Am zis ca vreau o verificare completa a masinii. A pus-o pe tester si atat nici pomeneala sa si mearga cu ea. Am platit cu toate astea verificare completa... la tester! Deci va rog sunt la capatul rabdarilor... va implor sa imi sugerati un service normal, bun cu oameni normali cu care poti discuta si in care sa ai incredere sa le dai masina pe mana. Imi cer scuze pentru lungimea postului si va multumesc celor care ati avut rabdare sa cititi!
    2 points
  8. Nea Costica e o cunostiinta mai veche, a mai avut probleme cu el cu user de pe forum, mi se pare ca are si user.
    2 points
  9. Problemele apar. Este inevitabil -la motoare puternice mai des pentru ca ele cer anumite conditii de rulaj. Oricum, ai grija unde faci mentenanta as recomanda sa faci undeva sa iti ofere garantie. De cei care au grija de banii tai sa nu-ti pese, sunt multi care trag de masini aici pe forum fara sa bage un ban in ele, pana la epuizare. Chiar sunt curios de finalizarea problemei, cauza. Subscriu. Succes
    2 points
  10. Nu inteleg de ce trebuie sa inceapa o discutie total inutila si pe langa subiect legat de banii lui sau cum o sa cheltuiasca el banii, daca isi cumpara injectoare noi sau daca le reconditioneaza e strict problema lui. Eu sincer, cum a spus si colegul de mai sus, as incerca cu un aditiv original de la BMW dupa care le-as curata la un service care au fost mai multi si a iesit totul ok dupa care le cumperi daca vezi ca nu a functionat, le iei prin eliminare, ce daca am X6M trebuie sa arunc cu banii in stanga si in dreapta?
    2 points
  11. Recent am cumparat un bmw e90 din 2006 .... navigatie mare ... in regula ... dar boxele sunt critice .... vreau sa cumpar ceva boxe bune ... m-am orientat catre hertz .... am fost foarte multumit de ele pe vechea masina ... insa boxele originale de pe e 90 sunt de 10` ( pe spate ) ... am observat ca spatiul de sub acea rama protectoare este ceva mai mare .... vreau sa stiu cam ce marimi as putea monta si daca tai ... este nevoie de modificari si la " tabla " masinii ...
    1 point
  12. Poate fi o intamplare. Un bec are o durata de viata limitata. Daca masina are peste 4-5 ani, un bec ars e ceva uzual. Avand in vedere ca tu din postura de client te gandesti in primul rand ca cineva ti-a furat becul, evident si ei se gandesc ca poate aveai becul uzat si intamplator ti-ai dat seama tocmai la plecarea din service. E un cerc vicios care are la baza lipsa de incredere pentru ca la noi exista foarte multi tepari. La fel cum exista mecanici hoti exista si clienti hoti. Din pacate, asta e situatia. Sunt multe situatii in care ca service dai de clienti tepari. Vin cu masina zgariata si pretind ca a fost zgariata in atelier. D-aia masinile sunt in general pozate atunci cand intra in service. Sau pretind ca vreun obiect a disparut din masina. Evident ca exista si hoti printre angajatii service-urilor, insa adevarul este undeva la mijloc. Iar despre furaciunile din service-uri se vorbeste exagerat, chiar si atunci cand nu exista dovezi si e vorba doar de supozitii. Plus adevaruri general valabile aflate din vorba in vorba, practic gura lumii, barfa etc. Chiar si acum 2 luni s-a intamplat la un E90 caruia i-am reparat motorul sa nu i se mai aprinda un bec xenon. Evident nu i-am furat becul ci pur si simplu a cedat. Plus ca problemele astea cu becurile sunt comune iarna. Clientul a inteles si problema s-a rezolvat. Sunt oameni si oameni peste tot.
    1 point
  13. Au ei destula lumina in service, nu e cazul sa se orbeasca mecanicii intre ei si nici bateria nu tine o vesnicie cand motorul e oprit, d-aia farurile stau pe 0 in service. Ca au umblat la ele sau nu, tind sa te cred pe tine, mai ales ca am avut si eu de-a face cu ei, pe timpul unei vizite la CT dupa un incident rutier. Cat despre service-uri recomand BMW Filaret, daca vrei sa mergi pe partea autorizata BMW sau sa faci cunostinta cu Ilie, neautorizat BMW, dar "supra"autorizat de multi posesori BMW!
    1 point
  14. Iti recomand "BMW Efficient Services" in Bucuresti,ai perfecta dreptate in legatura cu ceea ce se intampla in reprezentantele BMW din Romania,am avut si eu de tras o gramada cu una din ele ,cei drept la mine tot raul s-a terminat cu bine.
    1 point
  15. Asta e o prosteala. La banii aia iei niste jante foarte rare cu pneuri foarte bune. Ceva de pachet M sau Alpina. Alea nu merita mai mult de 600 euro. Niste jante banale pe 17.
    1 point
  16. Nu e ca la orice motor. Sa nu aive? Corect. E un motor cu mai multe probleme decat de obicei. Probleme cu valvetronic-ul care nu sunt intotdeauna usor de rezolvat pentru ca nu se strica doar motorul de valvetronic. Pica valvele solenoid, pierderi de ulei peste tot (pe la valve, garniturile dintre racitorul de ulei si corpul filtrului de ulei, capac supape, baie de ulei), pica motorasul de valvetronic, eccentric shaft sensor. Plus intinzatorul de la distributie care daca nu e schimbat la timp trebuie schimbat tot kit-ul de distributie. In situatia asta sare de la punct destul de usor. Uneori si probleme cu presiunea de ulei. Si asta la motoare nu foarte uzate. Pai fata de N42 exista alte motoare mai vechi care sunt extrem de fiabile. Si simeringurile de supape.
    1 point
  17. N46B20A are 150 de cai/110kw (nu 143 cai/105kw) si este o varianta de motorizare care s-a folosit si pentru caroseria E90.
    1 point
  18. Eu as merge pe cea cu pachet M. Oricum mare grija la acest motor sa il verifici.
    1 point
  19. Salut. Sunt mega indignat. Traim intr-o tara infecta. Azi am fost la Automobie Bavaria Constanta sa fac doua rechemari. Un schimb de incalzitor de la filtrul de combustibil parca si ceva la o borna. Cand sa plec gasesc farurile pe 0. Am verificat intentionat fiindca eu circul cu ele pe auto si fiindca acum doua saptamani am mai fost la ei sa reglez farurile si tot pe 0 mi-au dat masina. Atunci nu am observat si fiind zi am mers asa pana s-a intunecat. Cand le-am aprins eroare in bord. becul de la pozitie ars. Am zis ca poate e o coincidenta. Fiind patit de data asta am verificat si ce sa vezi... de data asta nu mergea un xenon. Nici nu am iesit pe poarta si m-am dus sa reclam situatia. Am fost invitat la un porc numit director general. Un impertinent si un nesimtit care m-a tratat ca pe un escroc care ar vrea sa ii insele pe ei. Cum ca de unde stie el daca nu era ars dinainte, daca s-au verificat farurile la preluare, ca se puteau arde oricand si magarii de genul acesta! Oricum atitudine de smenar si de samsar din autovitan. Este oricum incredibil cum e posibil sa mergi la o reprezentanta BMW si sa patesti asemenea lucruri si sa fii tratat in felul acesta. Eu nu inteleg cum ajung asemenea oameni in pozitiile astea. Oameni care nu inteleg ca intre tine ca si client si el ca orice ar fi este o sigla si anume BMW, si nu poti sa te porti, sa vorbesti si sa procedezi in felul asta. Mai mult, sunt la BMW Romania, la importator si mi se comunica nr unui responsabil de aftersales si reclamatii pe nume Constantin. Sun si raspunde unu cu voce de oier, nu se prezinta si imi ia vreo 2 min sa stabilesc daca e el si am nimerit unde trebuie sau nu. Omul pur si simplu refuza sa confirme daca se numeste sau nu Constantin. Intr-una spunea ca depinde, sa zic eu ce vreau! E strigator la cer! Cum se poate sa ai un asemenea om responsabil pe o tara de 20mil locuitori responsabil de satisfactia serviciilor unei companii ca BMW. Aceeasi atitudine de mongoloid ignorant ca si nenorocitul de asa zis director general de la CT. Eu unul sunt total scarbit, TOTAL! Am sunat la AB in bucuresti si am incercat sa vb cu directorul, nu se poate. Pur si simplu pe nimeni nu intereseaza! Nu ai ce sa faci, statul se pisa pe tine, firmele se pisa pe tine, incepand cu bancile, cele de telecom si terminand cu BMW. Aici in tara asta nu exita blazon, nu exista nimic... P.S. dupa prima iesire din service cand am constatat pozitia arsa la cateva zike cand a plouat afara am constatat ca nu mai imi curgea nici apa la stergatorul din spate nici luneta nu mai dezauburea deci... no comment! Sa nu mai zic de atitudinea celui de la receptie service, arogant plin de greutate, nu tu un zambet zici ca eram la banca si cerseam un credit.
    1 point
  20. Da omul cere ca știe.ce are, dar e mult 4000euro
    1 point
  21. Fara suparare, in afara de GPL si de stopuri nu e vorba de cine stie ce sume. Uleiuri, filtre, bujii, antigel, niste burdufuri de planetare. Chestii uzuale. Pompa apa pe Febi, Pompa servo care la 250 lei OEM e la mana a doua etc. Astea sunt piese pe care majoritatea le schimba (dintre cei de pe forum). Fac parte din intretinerea masinii. Mai ales avand in vedere masina si motorizarea, chiar se poate spune ca ai scapat ieftin. Nu e neaparat asa. Pai cand faci chestia asta banuiesc ca ti-o si asumi. Stii de la inceput ca banii bagati nu se pot recupera.
    1 point
  22. Prețul corect cred ca este undeva la 2700-3500 eur. Depinde cum arata masina și câți km are.mai bine ar fi sa cauți de la privat și sa nu te uiți ca are masina 150.000 km și e ieftina pt ca nu ai sa vezi. DacĂŁ masina este ok și o iei de la Neamț rar sa lase mai mult de 100euro. Mie mi-a lĂŁsat 90euro, și asta ca a zis el când sa ii dau banii pt ca inițial prețul nu era negociabil. Asa ca aia care lasĂŁ 2-3-4sute euro sunt samsari. Eu am vĂŁzut 10masini pana sa iau una, și stau ĂŽn Germania. Și aici sunt matrasite ca și ĂŽn România. Ultima care am vĂŁzut-o ĂŽnainte sa o cumpĂŁr pe a mea avea 205.000 km.ĂŽn bord și 280.000 ĂŽn realitate, și era de la proprietar )). Sa nu aiba mai mult de 2 proprietari.
    1 point
  23. Nu, de la macelarie. Scuze, pentru gluma, dar mi s-a parut amuzant.
    1 point
  24. Ultimele poze: http://s27.postimg.org/4ott09rb3/2015_02_21_16_51_53.jpg http://s27.postimg.org/77fi0yd1b/2015_02_21_16_52_10.jpg http://s27.postimg.org/9ftoiak5b/2015_02_21_16_52_17.jpg http://s27.postimg.org/c8mw2bkhr/2015_02_21_17_40_03.jpg Si daca tot ai comentat despre sunetul motorului, asa se aude: https://www.youtube.com/watch?v=WHzSuB3NsP4
    1 point
  25. E46 e la Felix (blackrally71). Era momentul pentru ceva mai serios si mai multe poze: http://s27.postimg.org/ytdo7w70f/2015_02_20_08_09_25.jpghttp://s27.postimg.org/wq390877j/2015_02_20_08_57_19.jpg http://s27.postimg.org/78kugmphb/2015_02_20_13_58_43.jpghttp://s27.postimg.org/vqcy4is1r/2015_02_20_14_28_40_1.jpg http://s27.postimg.org/68ujkxabj/2015_02_20_14_28_57.jpghttp://s27.postimg.org/hz8h2b33z/2015_02_20_14_29_04.jpg http://s27.postimg.org/gzi66lny7/2015_02_20_16_29_16.jpghttp://s27.postimg.org/go5b7kwvz/2015_02_21_16_34_56.jpg http://s27.postimg.org/q60gtvt6n/2015_02_21_16_36_39.jpghttp://s27.postimg.org/qmq9u26bj/2015_02_21_16_44_52.jpg
    1 point
  26. si si mai multe poze: http://s27.postimg.org/szuffuglb/2015_02_18_14_23_10.jpghttp://s27.postimg.org/fbefe7kov/2015_02_18_14_27_29.jpg http://s27.postimg.org/6uex3afzz/2015_02_18_14_29_39.jpghttp://s27.postimg.org/b0zrimflr/2015_02_18_14_29_51.jpg http://s27.postimg.org/a3tc9r43j/2015_02_18_17_21_21.jpghttp://s27.postimg.org/ebo4ii5j3/2015_02_18_19_51_08.jpg http://s27.postimg.org/y8u1rgoe7/2015_02_19_08_04_48.jpghttp://s27.postimg.org/4xi6yppbz/2015_02_20_08_08_51.jpg http://s27.postimg.org/sr61heikf/2015_02_20_08_08_59.jpghttp://s27.postimg.org/v77uv90n3/2015_02_20_08_09_05.jpg Si inca un reply va rog
    1 point
  27. Cea albastra este a unui samsar, deci mare grija la cumparare. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  28. Si mai multe poze: (merci de reply ) http://s27.postimg.org/5mwc3uby7/2015_02_11_13_09_21.jpghttp://s27.postimg.org/aa2fz3nun/2015_02_11_13_09_46_HDR_2.jpg http://s27.postimg.org/4ppyogozj/2015_02_18_08_58_33.jpghttp://s27.postimg.org/7vakeo7lr/2015_02_18_08_58_37.jpg http://s27.postimg.org/mpz5suh6n/2015_02_18_13_19_03.jpghttp://s27.postimg.org/6k2t67bzz/2015_02_18_13_19_10.jpg http://s27.postimg.org/5ta30f9mn/2015_02_18_14_20_30.jpghttp://s27.postimg.org/cmafwp0fz/2015_02_18_14_20_37.jpg http://s27.postimg.org/d2vnj4o73/2015_02_18_14_20_56.jpghttp://s27.postimg.org/57l44bekf/2015_02_18_14_21_17.jpg Sa mai dati un reply, sa mai pun poze.
    1 point
  29. 1 point
  30. Alte poze: http://s27.postimg.org/gwkgl1rlr/2015_02_07_11_52_17.jpghttp://s27.postimg.org/5y972v30f/2015_02_07_11_52_39.jpghttp://s27.postimg.org/i7wt79clb/2015_02_11_13_08_10.jpg http://s27.postimg.org/5o1ojioe7/2015_02_11_13_08_14.jpghttp://s27.postimg.org/mr91srugv/2015_02_11_13_08_26_1.jpghttp://s27.postimg.org/vq3pjjoqn/2015_02_11_13_08_47.jpg http://s27.postimg.org/ocobkl4ov/2015_02_11_13_08_52.jpghttp://s27.postimg.org/lu2mjwiyn/2015_02_11_13_09_04.jpghttp://s27.postimg.org/h0ivf1mgv/2015_02_11_13_09_09.jpg http://s27.postimg.org/3ttffiqrj/2015_02_11_13_09_17.jpg
    1 point
  31. Cutia e foarte precisa si usoara in utilizare, imi pare ca intra mai usor decat la E60. Masina s-a vandut, se poate inchide, multumesc!
    1 point
  32. daca are pilot automat trebuie sa aibe si comenzi pe volan ,altfel nu ai pilot automat , daca nu are comenzi pe volan , poti sa schimbi volanul , se mai leaga cateva fire si ai si pilot automat. Aceeasi masina , acelasi motor am cumparat si eu acum 4 luni , important e sa fie masina intretinuta si in stare buna , sunt si optiunile importante dar nu sa iti ia asta ochii , si sa te duci cu cineva care cunoaste.
    1 point
  33. sunt destul de julite cele din anunturi.trebuie sa iei in calcul o reconditionare a lor. cat esti dispus sa dai pe ele?mai mult ca sigur anvelopele sunt de aruncat. eu as trece la 18.17 oricum e o dimensiune intermediara.pana la.urma tot la 18 ajungi
    1 point
  34. Alimentez de peste tot, beculetul se aprinde repede la masina asta. Daca ai bani, nu trebuie sa ii risipesti; ma distreaza cand ii vad pe altii ca mor de grija banilor mei Incerc o curatare, iar daca problemele reapar, le voi schimba. Service-ul l-am gasit cautand pe forum. Aparent injectorul 8 creaza prb.
    1 point
  35. Poti alege si varianta reconditionatului.
    1 point
  36. Pana la urma tu nu trebuie sa cumperi o masina pentru ca are M pachet sau nu, bineinteles ca daca toate sunt cam in aceasi stare dpdv al mecanicii si de ingrijite pentru 700 de euro care banuiesc ca nu sunt batuti in cuie as alege masina cu pachet.
    1 point
  37. In mod normal, farurile trebuie sa fie reglate astfel incat chiar si pe maxim sa nu deranjeze pe cei din contrasens. Rotita de reglaj e doar pentru a conpensa incarcatura suplimentara a axei spate si a cobori farurile. Niciodata a le urca. Din pacate putine faruri is reglate corespunzator, chiar si fara xenon. Recunosc ca am o masina cu xenon de 4300k fara lupe, nu am fost oprit niciodata pentru asta, dar nu m-a rabdat constiinta si m-am apucat de montat lupe. Nu am spalatoare de faruri si nici autoleveling, dar masina e doar de plimbari si circula cu 1-2 persoane plus eventual un bagaj de mana. In plus, are suspensie foarte rigida.
    1 point
  38. Desi nu cred ca era pentru noi, sunt perfect de acord cu voi cand vine vorba de csenoane AM. Cu toate scuzele de rigoare "nu deranjeaza pe nimeni"/"sunt reglate bine"/"nu vad nimic cu cele cu halogen", ba chiar am auzit, "dar chiar nu ma intereseaza ca ii orbesc, eu vad mai bine", sper sa ramaneti toti fara toaloane si sa va dea amenzi pana m-oi plictisi eu. Cei 2 centi ai mei.
    1 point
  39. smr.andrei: Ca sa faci cat de cat ceva calumea, nu e asa usor sa schimbi difuzoarele si sa pui un amplificator, trebuie si un procesor de sunet, iar unul de calitate costa foarte mult, de aceea e mai recomandat sa faci upgrade la logic7 sau individual, scapi mult mai ieftin si ai procesor de sunet incorporat in amplificator. Boxele la E90 sunt foarte mici, la fel si wooferele, iar ceva de calitate costa.
    1 point
  40. Eu nu am nici o vina daca proprietarul dinainte sau cel care a adus-o de afara a umblat la km. Asta nu inseamna ca incerc sa pacalesc pe cineva.Daca aveam ceva de ascuns nu faceam seria publica,o dadeam doar pe privat. Aici pe forum nu se cumpara masini,se cumpara DOAR km si mai putin starea masinii,dotarile,anul de fabricatie,intretinerea masinii s.a.m.d
    1 point
  41. Va multumesc tututor pr comentarii!!chiar ma gandeam cand vor aparea comentariile astea cu sute de mii de kilometri in plus. Eu nu am sustinut 100% ca sunt km reali cum sustin altii. Eu am cumparat masina in noiembrie 2013,masina fiind adusa in iulie 2013. Eu cand am cumparat masina avea 107.000 in bord,am fost la Bimmer Service pt a verifica partea tehnica,respectiv zgomote ale distributie. Eu am cumparat masina,starea tehnica,dotarile si mai putin km. Eu am facut din noiembrie 2013 pana in ianuarie 14000km. Iar pt cei care cauta NUMAI nr mic de km de ce nu au cumparat masina colegului care vindea masina la 108.000km cu 15000euro?! Eu sunt cat se poate de transparent,corect,eu ce vina am ca exista posibilitatea sa se fi umblat la km inainte de a cumpara eu masina?!Masina arata si merge f bine!!
    1 point
  42. Nu s-a stins deloc, visez noaptea ca-l conduc. Dar nu poate sa-mi para rau dupa el... Asta e, momentan nu aveam bani sa-l fac...nu dintr-un salar amarat. Am devenit realist si l-am dat inainte sa ajunga la fier vechi. Cred ca era mai rau asa. Oricum urmeaza alt urs...nu mor eu inainte sa-mi realizez visul cum trebuie!
    1 point
  43. Adaug si 2 poze cu vecinul de bloc si o poza pusa de BMW RO pe farcebook de la Xdrive 2014, chiar eu conduceam masina Sper sa ma invite si anul acesta! http://s14.postimg.org/ir2oksxrh/10873370_818004824902846_5737050005946910574_o.jpg http://s14.postimg.org/k4ubg3x0t/10934695_10153066870994122_75904470_n.jpg http://s14.postimg.org/k3kdmov71/10947572_10153066871039122_2091289779_n.jpg Inca mai visez la un volan de M, chiar imi pare rau ca nu l-am cumparat pe cel de la Inside Am primit si o oferta pentru reparat & vopsit bara de la Changing: 500 de ron, data viitoare o sa belesc ochii! PS: am stabilit cu Andrei ca o sa iau becurile de la el cand le va schimba de pe e60, ii multumesc pe aceasta cale. PPS: Scriam in urma cu ceva timp ca am atins viteza maxima data de constructori in urma unei urgente medicale, din pacate nu a fost de ajuns si tatal meu s-a stins cateva zile mai tarziu. Am ramas cu regretul ca nu am acceptat sa mearga cu mine la Brasov cand am cumparat masina si ca nu a condus-o niciodata, desi eu am insistat de cateva ori. Stiu insa ca era mandru ca mi-am implinit acest vis. Poate ca acolo unde este imi urmareste topicul...
    1 point
  44. Peste 85% din e46 au problema asta și peste 60% schimba kitul de ambreiaj și volanta și constata ca nu îi asta problema. Deci s-ar putea colegul nostru sa fi găsit problema. Ne-ar ajuta mai mult sa detalieze inclusiv un cod al rulmentului pt ca eu sincer l-as cumpăra pe original
    1 point
  45. Multumesc! Masina are km reali, e premium selection, garantie europlus(sper sa nu am nevoie de ea) si dupa ce am vazut zeci de masini similare, am constatat ca pe acolo se invart toate.
    1 point
  46. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    1 point
  47. Un alt produs pt pielea masinii... Bmw Foam leather cleaner....agitati,si aplicati spuma pe scaune,volan,schimbator...stergeti apasat cu o carpa microfibra. Pt murdarie f mare,folositi o perie dedicata pt piele. Exemple: volanul la e92,scaun pasager e93 http://img837.imageshack.us/img837/9986/9ixt.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img826.imageshack.us/img826/8650/8mau.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img23.imageshack.us/img23/6324/2fe6.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img18.imageshack.us/img18/1879/etmk.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img580.imageshack.us/img580/5313/11as.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img196.imageshack.us/img196/2963/y4q4.jpg Uploaded with ImageShack.us
    1 point
  48. Exterior din nou... Doua produse care le-am folosit si au dat rezultate destul de ok Smart detail de la Smartwax,un detailer rapid,il puteti folosi dupa ce masina a fost spalata si uscata,ca o protectie pt ceara,ofera stralucire si un aspect umed.De asemenea poate fii folosita cand masina are foarte putin praf,pulverizati si stergeti cu carpa microfibra,si la fel folosit cand aveti pete sau mizerii de la pasari.Bidonul din poza are 473ml si pretul este 67ron. Al doilea produs tot pt exterior,ceva rapid dupa ce masina este spalata si uscata,este ceara lichida de la Optimum,car wax,pulverizati si stergeti cu microfibra.Cel din poza are 473ml,si va ajunge dupa foarte multe spalari,pretul nu il mai stiu exact,undeva la 30-40 ron. http://img600.imageshack.us/img600/3303/6ca4.jpg Uploaded with ImageShack.us
    1 point
  49. Poze: Ca sa nu mai scot letconul de la naftalina am folosit prinderi mecanice. In poze apar 2 diode pentru ca am vrut sa apara ce este scris pe dioda folosita fata-verso. In montaj este nevoie doar de una asa cum am specificat mai sus. Ar mai fi fost necesari niste soricei sau alte mijloace de prindere mai ferma (o sa leg mai bine montajul sa nu il agate la spalatorie)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.