Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/15 in all areas

  1. asta cu xenonul si strugurii acri e trasa rau de par . Sa o stapanesti sanatos , unii nu ar lua o masina fara xenon , ca sa fim putin pretentiosi sau figuranti
    8 points
  2. pretul cam SF, 13k pe e60 cand a fost la 17k F10 cu km la jumate, acum depinde si cat negociezi
    6 points
  3. deci ai schimbat un seria 3 de 163 de cai pe un seria 3 mai inalt cu 143 de cai. Care desi e inalt, nu are xdrive , auto si xenon. Sunt multe borduri de urcat la tine in oras ?
    5 points
  4. Eu te pot contrazice,sunt si oameni care cauta masini intretinute si in stare foarte buna de functionare si sunt dispusi sa plateasca ceva mai mult initial dar sa stea relaxati si fara frica ca le pica cine mai stie ce din moment in moment. Luna trecuta era ( si ) aici de vanzare un E60 la care toti comentau ca este pretul SF,ehhh....uite ca s-a vandut. Nu am de gand sa intru in polemici cu nimeni,stiu ca nu toata lumea de aici il " digera " pe VUV,insa masina asta chiar merita un pret decent,este intretinuta si nu cred ca s-a facut rabat la calitate atunci cand a fost nevoie. Sigurul minus real sa zic asa,din punctul meu de vedere este ca masina nu este automata,insa majoritatea se pare ca se feresc de cutia automata datorita problemelor ce pot aparea la o masina cu " ceva " mai multi km. Hai bafta la vanzare
    4 points
  5. ms ! cu ajutorul Dl. Inginer Sef FRE , masina o sa primeasca un soft de la BR Performance Belgium ( 300hp / 620nm ) - http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/566-5-gt-serie/567-f07-2009/568-530d/ + un lowering suspension kit de la Hartge ( drop 30mm fata / spate ) http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_82240_big.jpg
    4 points
  6. Mașina este fabricată (conform VIN) in octombrie 2007, iar prima înmatriculare (conform CIV) s-a făcut pe 30 noiembrie 2007. Km la bord în momentul achizitiei: 96000 și ceva, la momentul vorbirii se apropie de 112.000 km (asta zic io amu' după nici 4 luni). Motorizare: 1995 cmc din seria N43. Adică N43B20 cu injecție directă, injectoare piezo, distributie variabilă dublu VANOS și evident VALVETRONIC . Motorizările N43 vin cu pachetul Efficient Dynamics (adică-i plină de plastice pe dedesubt, că să am ce lăsa pe dealuri, prin păduri și cine șstie pe coclauri oi mai umbla). Cutia de viteze este manuală, în 6 trepte. Câte ceva despre dotări: n-are piele „ decât ” pe volan. Are 8 airbaguri, DSC + DTC, jante din aliaj pe 16, clima automată, geamuri și oglinzi electrice, xenon, computer de bord cu mai puține funcții decât cel de la Logan, buton start-stop și sistem Start / Stop care mă 'nervează maxim, sistem audio BMW Professional (slăbuț), tweeterele puse de nush ce specialist de la Cluj, pe care le-am ucis că nu le mai suportam, proiectoare, stopuri de ceață MARI și cine stie ce nimicuri, între care am observat aux-in și mirror down (care iarăși mă 'nervează) . Am mai zis de Efficient Dynamics? Ăsta îmi place „că consumă” ca un dizel. După ce ne-am întâlnit la Cluj amu' vre-o 4 luni și l-am pedalat puțin prin giratorii, am decis că-mi place, mai puțin motorul leșinat. După care am mai dat un drive-test lung până la Deva, la care iar am conchis că motorul este leșinat dar că-mi convine consumul, alături de ținuta de drum și poziția la volan. Dan m-o întrebat dacă mă uit la vitezometru, iar eu am răspuns de fiecare dată că ma uit „ decât ” la turometru. Uitai să zic că am fost impresionat de nivelul sonor în regim de croazieră pe autostradă, abia după 180 kmh nivelul de zgomot devine măricel, oricum mai iute de 210 pe ceas n-am mers, să nu zică Dan că-i forjez mașina prea rău. După o pauză de-o țigară și-o trecere în revistă a tuturor zgârieturilor, etc, șamd, a rămas că facem târgul, după ce mă adun pe-acasă, fiind între congrese. Așa că din 24 luna noiembrie mi-s posesor de Pemfe' Touring roșu, cu motor leșinat, da' pe benzină și cu un consum mai bun decât unele dieseluri cu pretenții. Evident, înainte de a lua decizia, i-am stresat pe mai toți prietenii de pe forumuri, să văz dacă motorizarea se ridică măcar la nivelul Loganului 1.6 16v ca fiabilitate, care m-a servit fără sughițuri vreme de 4 ani și 238.000 km ! Planurile de modificări sunt mici dar de efect: schimbat tweeterele și ornamentul de pe rama ușilor față, becuri cu led la temperatura corectă de culoare în angel eyes, mai am de ucis un greiere în portbagaj sau haion și mai prin primăvară o folie pe jamuri, foarte deschisă la culoare. Evident, când vine vremea, discuri Brembo și plăcuțe Ferodo Premier sau DSPF , deja am stabilit că are fading în regim de raliu, deși am dat speciale „ decât ” de două ori până acum. Poză atașez „de sezon”.
    3 points
  7. Si oricum toata situatia e usor ridicola. Conteaza enorm cum pui problema, cum vorbesti. Daca initiatorul topicului face spume chiar si pe forum si se vede clar ca e foarte nervos, evident ca s-a purtat la fel sau mai rau cand a incercat sa reclame. Cat despre ideea de a discuta cu "directorul general" despre un bec ars, voi sesizati ridicolul situatiei? Stimate domn, cu tot respectul si fara a dori sa intru in polemica cu d-voastra, vreau sa va aduc la cunostinta ca nu sunt epileptic sa fac spume si tin sa va atrag atentia ca nu ne cunoaste si in consecinta nu cred ca este cazul sa va permiteti sa va exprimati de aceasta maniera vis-a-vis de persoana mea chiar daca ati facut-o la modul figurat(sper), cu atat mai putin cu cat subiectul topicului este cu totul altul. Cat priveste restul comentariului d-voastra, cu toate ca nu va datorez nici o explicatie, vreau totusi sa va informez ca "ideea de a discuta cu directorul general" i-a apartinut in totalitate consilierului receptie service si directorului general insusi. Aici se pare suntem intru totul de acord ca a fost o idee ridicola. Dar nu fiidca era vb de un bec ars! Iar apropos de mentalitate... si de aici in continuare ma adresez si user-ului Bala. Atata timp cat eu (noi, oricine) aleg sa merg la tine si iti ofer increderea mea si banii munciti de mine(adica ii scot din buzunarul meu si ii bag la tine in buzunar) acest tip de atitudine este total nepermisa si inacceptabila intr-o societate normala si civilizata. Este o chestiune de bun simt si de respect. Indiferent de felul cum pune problema clientul pentru ca pana la urma sunt fel si fel de oameni dar asta nu schimba cu nimic faptul ca acel client ti-a oferit increderea sj banul lui. Da subliniez EL ITI DA SI TU IEI, NU INVERS. Din pacate sau din fericire(asta decide fiecare) asset-ul in ziua de azi este banul si nu serviciile sau bunurile diverse. Vremea trocului a apus demult. Atunci discutai de pe pozitii oarecum egale. Astazi banul e moneda de schimb si banul se face foarte greu indiferent prin ce metoda iar daca cineva alege sa ti-l dea tie tu trebuie sa il respecti pentru asta si punct. Aici nu mai e nimic de zis, orice altceva e redundant. Cam asta e mentalitatea in vest unde ne uitam toti admirativ (cel putin la anumite aspecte) si cea a noastra, care venim dupa 50 de ani de economie de tip comunist unde nu alegeai cui sa-i dai banul tau si unde cel care il primea se pisa pe tine fiindca oricum nu intra in buzunarul lui si considera ca ar trebui sa fii oricum multjmit ca iti face un favor nu ca ti se cuvine fiindca ai platit. Despre asta este vorba aici pana la urma. Exact aceasta e nemultumirea mea si nu un simplu "bec ars"! Eu nu am pretins nimic gratis, niciun mega discount, am pretins doar sa fiu respectat, sa nu fiu furat sau inselat si sa mi se predea masina in starea in care am adus-o. ATAT!!! P.S. nu am intentionat sa fac educatie nimanui, cu atat mai putin tie stimate domn, dar fiindca ai adus in discutie "mentalitatea" am tinut sa imi exprim si eu punctul de vedere vis-a-vis de ea. Eu va doresc numai bine tuturor, sa nu aveti parte de asemenea situatii neplacut ca sa fiu elegant, consider ca scopul topicului a fost in mare atins, daca cineva mai are ceva de adaugat este binevenit daca nu se poate inchide. Multumesc
    3 points
  8. nu apreciaza nu o vinzi si la fel de bine nu ar aprecia nici cei de pe forum de multe ori , cei care vad un istoric al masinii , o cunosc , o doresc ...dar tot pretul face muzica pt ca exista si alte oferte pe piata mai ieftine pur si simplu . Asa ca degeaba tipam la aia de pe autovit ca nu le apreciaza ca si pe aici e aceeasi atitudine uneori. Poti sa faci mama istoricului cu piese oe cu retrofitul maxim etc etc ,puterea de cumparare merge mana in mana cu nesimtirea uneori .
    2 points
  9. Eu mai mult ca sigur veneam si iti cumparam masina daca nu ma intelegeam cu Cristian inainte Masina sunt sigur ca o data si o data isi va gasii cumparatorul, eu unul mi-am jurat ca nu mai cumpar masina de la oricine si erai pe lista mea Scuze ca am postat aici asta dar chiar simteam nevoia sa spun asta, chiar eram interesat de masina ta si sunt sigur ca o sa o vinzi intr-un final. Cat despre E60-ul din thread-ul asta....la fel...nu te grabii sa o dai, nu stai in apa Daca vrea cineva sa dea banii ok daca nu, sa isi cumpere masini samsarite si cu probleme sau vicii ascunse.
    2 points
  10. Cei care au intretinut si au investit in masina cer pretul real..eu daca as vrea sa vand masina nu m-as lua dupa piata din ro. as cere pretul pe care consider ca il merita masina. ma cam foot in ea de piata.scuze de expresie. bafta la vanzare vuvule
    2 points
  11. Cand mai cumpar sau vand cate o masina (de 3 ori pana acuma) observ ca nu piata face neaparat preturile, pentru ca fiecare tranzactie e o mini piata formata din 2 oameni si o masina. Nici o masina nu se poate compara cu cealalta. Una a fost intretinuta pentru ca proprietarul isi permitea si vezi asta pe el. Daca esti prea prost sa vezi asta, zici ca masina e la fel ca aia din piata pe care o vinde samsaru cu 1000 mai jos. Dar,repet, desi modelul masinii poate sa coincida, masinile nu sunt la fel. Mai departe: cand au fost noi, poate au existat diferente de 20-30.000 de euro intre ele - in dotari, garantii, sau imbunatatiri - daca ti se pare un fleac pachetul (sa zicem) Crom , atunci ia-ti un 318 chel, dar pachetul ala a costat poate 1000 de euro, iar daca iti cumperi masina, o sa fii mandru ca numai tu o sa ai la bloc bmw cu crom. Mandria aia tre sa o platesti. Fiecare tranzactie este unica si pana nu se intalnesc un cumparator si un vanzator sa discute despre o masina, pretul nu este inca format. Spor la treaba !
    2 points
  12. Frumoasa culoare, bine ca are M pack pentru ca stock arata mult prea ciudat facelift-ul (pentru gusturile mele ). Doar o mica sugestie, fara rautate, scapa de dungile de M de pe grila
    2 points
  13. http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/508-1-serie/3855-f2x-2011/5074-114i/
    2 points
  14. iti trimit softul sau mergi tu?
    2 points
  15. Nu e clar daca scoate mult abur in partea stanga la radiatoar ? Ori vreun furtun sau chiar radiatorul. Ai grija sa nu o scapi fara antigel. Trimis de pe al meu SM-G800F
    2 points
  16. Service Premium, eu sa stii ca apreciez foarte mult oamenii cu personalitate si care au pareri, cu conditia ca acele parari sa fie pertinente si corect argumentate! Eu am impresia ca tu esti un tanar bine intentionat dar putin lipsit(deocamdata) de experienta de viata si usor idealist, dar nu-i nimic de te vei vindeca de idealism mai repede decat crezi. Motivul pentru care spui tu ca asazisul mecanic bun sta la reprezenta se numeste pe romaneste tot furt, furt intelectual, furt principial, furt mascat, oricum l-ai numi se numeste plane and simple FURT! Pentru ca el practic sta acolo,dupa cum spui cu toate ca eu nu sunt de acord, exact cum stateau valutistii pe vremuri pe langa casele de schimb sau banci sa sa le fure clientii la fel stau si ei sa fure clientii reprezentantei care ii da o paine de mancat asa buna rea cum e dar i-o da, pentru o paine mai mare sau vb lui puya, somon fumĂŠ. Iar pe de alta parte un mecanic bun nu cred ca are nevoie sa stea acolo sa isi faca relatii si clienti mai ales in 2015... reputatie, internet, forumuri, etc. In ce priveste partea cu si afara e la fel si ca acolo sunt tot mecanici de umlutura? Da-mi voie sa te intreb... tu ai fost vreodata cu vreo masina intr-o reprezentanta afara?! Asa ceva este total iesit din discutie! Eu am niste experiente pe la BMW in viena si ungaria si la vw/audi in italia. Ceea ce spui tu e fantasmagorie totala. Pur si simplu nu suporta termen de comparatie. In italia chiar in 2007 cu masina nou nouta(6700km, scoasa de doua luni din reprezentanta) am facut un accident destul de serios. Nu are rost sa iti descriu cum au decurs lucrurile. De la ridicat masina ei, anuntat data exacta de predare, care s-a si respectat, la sunat din doua in doua zile pentru informarea cu stadiul lucrarilor, invitat in service saptamanal la vizionare, o politete desavarsita, modul de lucru, cu manusi pe mana, materiale, etc, aspectul service-ului si aici nu ma refer frontdesk ci in spate, era din cu totul alt film decat stiam eu, in fine n-are rost... si in final predarea masini cu test impreuna cu verificarea total in prezenta mea a tuturor sistemelor si functiilor. Afara daca mergi la reprezentanta vei vedea ca nu sunt ca la noi in proportie de 90% doar masini in garantie. Afara vei vedea la reprezentanta de la masini care au fost de noi si peste 100 de mii si care si dupa ce ies din garantie merg tot la acolo si vei vedea si femei, batrani si tineri cu masuni modeste care merg tot acolo pentru ca afara reprezentanta cu sigla care o afiseaza in fata reprezinta garantia calitatii si a profesionalismului si a personalului foarte calificat. La noi e vax, nu inseamna nimic. Nu stiu cum e in Bucuresti pentru ca eu stau de relativ putin timp dar de unde vin eu din vestul tarii sa stii ca nimeni cu masini calumea nu merge la reprezentanta, NIMENI! Mecanicii buni au service-urile lor bine dotate si decente si e coada la ei, nici nu se pune problema sa lucreze la reprezentanta sa agate clienti!
    2 points
  17. Service Premium dar vad ca te ataci un pic asa. E nevoie sa mearga un injector atat cat sa iasa din service masina si la revedere. Cazul al doilea, cel cu placutele de frana este real si este povestit de cineva care a lucrat la o reprezentanta Mercedes, chestiile astea se intampla la toate reprezentantele fara exceptii. Tu le poti lua apararea cat vrei insa asta e tara in care traim. Decat sa merg la reprezentanta sa dau si o gramada de bani aiurea pe revizii, mai bine merg la niste mecanici adevarati gen Ilie din Ciolpani.
    2 points
  18. E unul dintre cele mai serioase anunțuri de pe Autovit. Mașina are și o culoare deosebitĂŁ. BaftĂŁ!
    2 points
  19. Prietene(daca tot nu iti place limbajul protocolar) Service Premium(pe mine ma cheama Alexandru imi pare bine de cunostinta) : Cei 35 de ani traiti in Romania m-au invatat ca la mojicie nu poti raspunde cu eleganta de aceea epitetele enumerate de mine si citate de tine. Cand cainele ti se caca in living ii dai cu ziarul peste fund nu il pupi, ca sa fac o analogie! Topicul aceste este despre o nemultumire cauzata de service-ul respectiv si angajatii sai. Ce ai vrea, sa ii laud? Am spus ceea ce am simtit si am gandit fara sa fiu ipocrit... parca era un forum si "limbajul protocolar" nu isi avea sensul. Daca suntem pe un forum nu inseamna ca nu trebuie sa ne respectam, iar eu spre deosebire de tine care m-ai etichetat, fiindca nu te cunosc deloc, nici macar virtual m-am adresat respectuos. Ceea ce spun este spus de mine evident si implicit se refera la mine. Subiectul era respectul fata de client nu fata ban. Partea cu dezvoltatul... din nou suntem de acord. In ceea ce priveste plangerea, nu "reclamatia" penala, lasa-ma pe mine sa hotarasc asta, sunt jurist de profesie(notar public) si am cunostinte juridice temeinice. Si da... fiind propriul tau sef iti da posibilitatea sa iti gestionezi timpul cum crezi de cuviinta. "O problema de genul asta se rezolva cu tact?" Cum te-ai gandit ca ar trebui procedat? Tu te auzi ce spui? Ar trebui sa il menajez pe banii, timpul si nervii mei pe saracul distins domn director general care se afla intr-o postura foarte dificila fiindca practic el nu a lucrat la masina deci in teorie nu are nici o vina dar nici nu poate sa admita public in unui client ca exista posibilitatea ca sub aripa lui in incita BMW sa se intample asa ceva? Aici de fapt cred ca esti subiectiv total fiind in aceeasi breasla cu ei! FORUM = DEZBATERE !!! Asa, acuma ca ti-am raspuns da-mi voie sa te intreb : ce vrei tu prietene pana la urma? Ai fost total offtopic de la inceput, mi-ai poluat topicul total, te-ai luat de mine si m-ai etichetat fara sa te fi provocat cu nimic! Scopul topicului era de a informa, de a relata cele intamplate si de a cere niste sfaturi despre service-uri seriose. Te rog fa bine si abtinete sa mai postezi in acest topic daca nu ai nimic de spus referitor la subiectul(e) topicului! Repet intrebarea(retoric) : ce vrei tu pana la urma?!
    2 points
  20. @Service premium - si cum sa numesc faza cu schimbatul ambelor becuri f bune si functionale cu cele uzate in timp ce masina era la o reprez bmw? scamatorie?vodoo? sau FURT?!! sa zicem ca la injector a picat...pur si simplu...s a intamplat..sa nu zici ca sutn eu paranoia...(desi sigur nu sunt, dar na)
    2 points
  21. Fara suparare, ce kkt mai verifici VIN-ul unui Bmw de 2700E? Ca sa ce?..
    2 points
  22. Schimb jante BBS RX, 18x8J, et38, anvelope Falken 225/40 fata si Michelin Pilot XL 255/35 spate. Stare normala de uzura, conforma drumurilor patriei(zgarieturi de la pietre si drum). Caut altceva pe 17-18(BBS, AC Schnitzer, OEM, etc), cu diferenta +/- unde consider ca este cazul. Poze:
    1 point
  23. A venit vremea sa ma despart de 335, pentru ca mi-am mai luat pe langa el un X3 si o Honda S2000. De mai mult de 6 luni masina sta aproape nefolosita in garaj, de aceea cred ca e timpul ca altcineva sa se bucure de ea. Masina este la mine din aprilie 2011, la momentul cumpararii avand aproximativ 57.000 km. Din 2012 de cand am luat X3-ul, masina nu a circulat iarna. A fost mereu masina mea de suflet, pe care am ingrijit-o cat am putut de bine, nefacand vreodata rabat la piese sau consumabile de calitate. Detalii: BMW 335i E92 (coupe), MY2008 (fabricat 09/2007). RWD, cutie manuala 6 trepte Culoare Atlantic Blue 103.700 km, carte service VIN: PV75412 Dotari: pachet Mjante 18" OEM M Performance, anvelope in stare foarte buna 225/40/18 - 255/35/18roti iarna 17" OEM cu anvelope stare buna 225/45/17bi-Xenoninterior piele dakota neagra in stare perfecta, nicio zgarieturavolan M piele fina+perforata, schimbator M piele perforata, frana de mana piele perforatascaune incalzite, reglabile electric, cu memorieoglinzi rabatabile electric, cu memorieoglinda retrovizoare heliomatatelefon Bluetoothradio MP3 Professional, sistem audio Hi-Fi (subwoofere sub scaune)magazie 6CD (cred ca MP3)input USB si AUXpedale sport OEM M Performanceperdeluta luneta electricaalarma originala Bolt-on upgrades (montate in 2012/2013, la aproximativ 85.000 km): suspensie reglabila Bilstein B14diferential autoblocant (LSD) Quaife (Torsen)bare stabilizatoare H&Radmisie STETT cold-air-intakeradiator ulei aditional AR Designdiscuri frana Tarox Sport + placute Carbotech XP8 Operatiuni recente (2013/2014): pompa inalta presiune schimbata (cunoscuta ca piesa care "pica")pompa servo schimbatacaseta directie schimbatakit ambreiaj schimbatdiverse brate suspensie / bucse schimbatebujii schimbate Impreuna cu masina ofer bonus urmatoarele piese OEM ramase in urma upgrade-urilor: diferential (open)bare stabilizatoare Madmisia originalaplacute de frana (Textar) Pret: 17.500 EUR. Nu doresc sa fac schimburi. Accept orice test. Contact: telefon: 0722.198.737email: alexrosiu@gmail.com Voi incerca sa raspund la cat mai multe intrebari si in acest topic, desi prefer sa discutam la telefon deoarece stau foarte prost cu timpul si intru rar pe forum. http://s28.postimg.org/457yy1uw9/image.jpg http://s28.postimg.org/9yn2vqcvd/image.jpg http://s28.postimg.org/n1dnhvwrt/image.jpg http://s28.postimg.org/739zov8vd/image.jpg http://s28.postimg.org/hanh45ort/image.jpg http://s28.postimg.org/fo3bg1j1l/image.jpg http://s28.postimg.org/hig5xs621/image.jpg http://s28.postimg.org/gew1ltlex/image.jpg http://s28.postimg.org/cl2lco42x/image.jpg http://s28.postimg.org/zb1q5nnah/image.jpg
    1 point
  24. Salut. Sunt mega indignat. Traim intr-o tara infecta. Azi am fost la Automobie Bavaria Constanta sa fac doua rechemari. Un schimb de incalzitor de la filtrul de combustibil parca si ceva la o borna. Cand sa plec gasesc farurile pe 0. Am verificat intentionat fiindca eu circul cu ele pe auto si fiindca acum doua saptamani am mai fost la ei sa reglez farurile si tot pe 0 mi-au dat masina. Atunci nu am observat si fiind zi am mers asa pana s-a intunecat. Cand le-am aprins eroare in bord. becul de la pozitie ars. Am zis ca poate e o coincidenta. Fiind patit de data asta am verificat si ce sa vezi... de data asta nu mergea un xenon. Nici nu am iesit pe poarta si m-am dus sa reclam situatia. Am fost invitat la un porc numit director general. Un impertinent si un nesimtit care m-a tratat ca pe un escroc care ar vrea sa ii insele pe ei. Cum ca de unde stie el daca nu era ars dinainte, daca s-au verificat farurile la preluare, ca se puteau arde oricand si magarii de genul acesta! Oricum atitudine de smenar si de samsar din autovitan. Este oricum incredibil cum e posibil sa mergi la o reprezentanta BMW si sa patesti asemenea lucruri si sa fii tratat in felul acesta. Eu nu inteleg cum ajung asemenea oameni in pozitiile astea. Oameni care nu inteleg ca intre tine ca si client si el ca orice ar fi este o sigla si anume BMW, si nu poti sa te porti, sa vorbesti si sa procedezi in felul asta. Mai mult, sunt la BMW Romania, la importator si mi se comunica nr unui responsabil de aftersales si reclamatii pe nume Constantin. Sun si raspunde unu cu voce de oier, nu se prezinta si imi ia vreo 2 min sa stabilesc daca e el si am nimerit unde trebuie sau nu. Omul pur si simplu refuza sa confirme daca se numeste sau nu Constantin. Intr-una spunea ca depinde, sa zic eu ce vreau! E strigator la cer! Cum se poate sa ai un asemenea om responsabil pe o tara de 20mil locuitori responsabil de satisfactia serviciilor unei companii ca BMW. Aceeasi atitudine de mongoloid ignorant ca si nenorocitul de asa zis director general de la CT. Eu unul sunt total scarbit, TOTAL! Am sunat la AB in bucuresti si am incercat sa vb cu directorul, nu se poate. Pur si simplu pe nimeni nu intereseaza! Nu ai ce sa faci, statul se pisa pe tine, firmele se pisa pe tine, incepand cu bancile, cele de telecom si terminand cu BMW. Aici in tara asta nu exita blazon, nu exista nimic... P.S. dupa prima iesire din service cand am constatat pozitia arsa la cateva zike cand a plouat afara am constatat ca nu mai imi curgea nici apa la stergatorul din spate nici luneta nu mai dezauburea deci... no comment! Sa nu mai zic de atitudinea celui de la receptie service, arogant plin de greutate, nu tu un zambet zici ca eram la banca si cerseam un credit. In fine... In concluzie va rog sa imi dati o sugestie unde as putea in Bucuresti sa repar urmatoarele : far xenon(pret aprox eventual), dezaburire luneta spate(nu se incalzeste), lichid spate nu curge deloc iar in fata nu are presiune(pompa se aude, cred ca pierde undeva). Plus vreau sa fac o diagnoza/constatare seriosa la masina(cutie, turbina, etc). Undeva unde sa o faca calumea sa iasa cu masina in proba sa o simta, sa o auda. Niciunde nu au chef, tester si gata. Daca nu e o lucrare scumpa nici nu te baga in seama! Sunt super scarbit. Ultima data am facut revizia la Un service la cutitul de argint unde cica face numai BMW, a fost ok sa zic asa. Am zis ca vreau o verificare completa a masinii. A pus-o pe tester si atat nici pomeneala sa si mearga cu ea. Am platit cu toate astea verificare completa... la tester! Deci va rog sunt la capatul rabdarilor... va implor sa imi sugerati un service normal, bun cu oameni normali cu care poti discuta si in care sa ai incredere sa le dai masina pe mana. Imi cer scuze pentru lungimea postului si va multumesc celor care ati avut rabdare sa cititi!
    1 point
  25. Nu, sunt unul din baietii care l-au vizitat pe nea Ilie. :hyper:
    1 point
  26. De ce razi? Esti cumva unul din baietii care se duc la reprezentanta?
    1 point
  27. Nu ma intereseaza partea civila. Oi fi eu ambitios dar nici chiar asa pentru un "amarat de bec". Nu vreau nimic de la ei, nu sunt rupt in cur de foame, nu imi e lipit stomacul de coloana, cum a mai insinuat unul altul pe-aici si chiar "directorul general"(ce titulatura!) cum ca as vrea sa schimb gratis, etc., ba chiar ma duc vineri cand ajung in Bucuresti sa imi schimb ambele becuri. Apropos daca stiti pe pe cineva astept sugestii. Am primit aici deja sugestii de service pentru care va multumesc dar nu stiu daca asta e treaba de mecanjc sau electrician. Vreau doar sa mi se faca dreptate si nu accept sa fiu calcat in picioara ca un gandac. Si mai vreau sa ii arat la scumpetea(sic!) de director general(Service Premium, am fost suficient de elegant?) Poate sa fie zmeu acasa in ograda lui, sa isi puna copii in genunchi la colt, sa isi bata nevasta daca vrea, sa o injure pe soacra-sa, whatever... dar pe banii munciti de mine trebuie sa ma pupe in cur vb vine. Erau glumele alea cu chuck norris, una zicea asa... they once made a chuck norris toilette paper... but it wouldn't take shit from anybody
    1 point
  28. De obicei clientii suna la preturile mici si mai negociaza si acolo , la astea mari mai rar dar cine stie
    1 point
  29. Alexwrc ca norocul pt mine ca am locuit 3 ani in uk si nu ma deranjeaza sarcasmul, din contra il apreciez, cel fin evident, ca altfel transformam topicul asta in tiganeala
    1 point
  30. Din ce stiu altfel se fac combinatiile nu cum a descris userul Service Premium mai sus. Vine X cu masina la service sa ii faca revizia, iar mecanicul stie ca Y are un injector defect. In timpul reviziei ii inlocuieste lui X injectorul bun cu unul pe care l-a schimbat recent de la Z si care va mai merge cativa km dar nu prea multi, iar injectorul bun luat de la X il vinde lui Y la jumatate de pret. O afacere foarte buna pentru mecanic si reprezentanta pentru ca X o sa se intoarca dupa ceva timp sa reclame ca are probleme cu un injector . Alt exemplu, pe care il stiu de la cineva care lucra la o reprezentanta Mercedes. Veneau "bastanii analfabeti" cu S Class-urile si cereau sa li se schimbe placutele de frana la 10.000 km desi clar la numarul ala de km nu era necesar schimbul. Bajetii destepti lua placutele noi din magazie notau frumos ca le-au schimbat si le opreau ei. Cand altcineva venea la service pentru un schimb de placute i le vindeau pe cele noi si originale la un pret mult mai mic si ii recomandau sa le schimbe la ei la garaj, sa fie bine pentru toata lumea . Ca si concluzie fiecare se duce unde doreste, insa eu unul nici daca masina e in garantie nu as merge la reprezentanta.
    1 point
  31. +1 Mishu. Anuntul l-as fi facut mai lung dar nu imi permite Autovit decat 1024 caractere. E diferenta la scaune normal. Cele mai bune sunt insa comfort de departe.
    1 point
  32. Circul zi de zi cu masina,atat ziua cat si noaptea.Iar cele mai multe masini care ma deranjeaza nu sunt cele cu xenon.Sunt cele cu becuri normale dar care bat ca dracu....
    1 point
  33. Are Webasto (pot oferi poza) Ma suni si iti dau VIN
    1 point
  34. @XXL si Mihai Andrei Intr-adevar au o singura camera rotativa in hala de mecanica care sta aproximativ 5 sec pe masina dupa care se invarte si pentru un minut jumate nu mai iti vezi masina. In schimb in sala de elctrica nu au nici o camera!!! Mai mult in timp ce ma uitam scria pe ecran "over writting hdd" deci... nu stiu ce capacitate are hard-ul si cat inregistreaza, eu suspectez ca 24 de ore dupa care rescrie peste. In ce priveste prezenta langa masina ei sustin ca, "conform legislatiei nu va putem permite accesul in service deoarece este interzis si in cazul unui control de la R.A.R. suntem amendati pentru incalcarea normelor de protectie a muncii"! Oricum pe camera nu s-ar vedea si nu s-ar putea identifica nimic, ea fiind montata la o distanta apreciabila de masina plus ca omul lucra "strategic" mascat de elevator si de niste furtune spiralate (mai multe) agatate de elevator. Eu ma uitam intr-una si nu reuseam sa vad nimic ce face decat ca se misca, ATAT. Mai departe referitor la ANCP, azi am facut reclamatia. Am vorbit de asemenea cu responsabilul cu reclamatiile de la Bavaria din Bucuresti, am vorbit cu aceelasi responsabil cu reclamatiile din partea importatorului BMW Romania, maine merg la politie sa depun doua plangeri penale, una pentru furt impotriva celui care a lucrat la masina si una impotriva firmei. Iar zilele astea voi trimite o sesizare redactata foarte bine si explicit in limba germana la BMW AG in Munchen. In alta ordine de idei nevasta-mea are un ford ka pe care il foloseste prin Bucuresti, ieri s-a stricat si s-a dus cu el la service, avem noi un mecanic in Chitila super ok omul si lucreaza bine. Ma suna azi sa imi spuna ca e dus un injector si ca la reprezentanta e 500 RON si vi e intr-o saptamana dar ca a vb cu niste baieti care lucreaza la ford si ca au ei unul nou nout si il vad cu 300 RON. Acuma eu va intreb : de unde plm (ma scuzati de exprimare) au mecanicii aia de la ford un injector nou nout pe care il vand la un pret putin peste jumate????? Trageti singuri concluziile... Una peste alta, din pacate asta e Romania! Poate sa zica cine ce vrea dar eu sunt sigur ca prima data mi-au dat jos becul de pozitie si mi-au pus unul ars, dupa care cand m-am intors sa il schimb am achitat becul nou, ei l-au bagat in buzunar si mi-au montat inapoi becul meu. Si uite asa au ramas cu un bec nou. Si uite asa, exact ca acei mecanici de la ford vor avea un bec nou de vanzare sau de pus pe masinile lor sau a prietenilor lor. Iar eu cum am fost prost si nu am zis nimic, si avand numere de BH, ce au zis ei? Asta e fraier nu zice nimic, sigur vine sa schimbe si xenonul plus ca nu e din zona deci... nu e client permanent, asa da-l dracu... si uite asa mi-au dat jos xenon-ul, mi-au pus unul dus, iar apoi asteptau sa vin sa-l schimb si din nou sa faca la fel. Adica sa imi puna becul meu inapoi si sa ramana cu cel nou. Iar daca nu veneam raman oricum cu un bec bun!
    1 point
  35. nu l-as condamna pe colegul cu problema....am patit eu la Bavaria Otopeni - dus masina pt schimb distributie, nicio problema cu mersul motorului etc..ma anunta ca mi-a picat un injector...masina de 3 ani luata de noua si fara nicio eroare pe motor/injector de atatia ani. la alt service reprez bmw mi s-au schimbat becurile xenon cu unele obosite la propriu - lumina ff galbuie ca de halogen..explicatie data: s-au atins la schimbarea farurilor...s-au schimbat pe garantie...evuident cu altele tot aproape consumate..imi cumpar set de becuri nou si cand sa le schimb pe stanga aveam osram pe dreapta Philips....eu neschimband niciodata becurile pe masina..avand doar 3 ani si nu sunt genul de flashuitor/mers non stop cu luminile aprinse...
    1 point
  36. Te rog frumos sa mai citesti inca odata mai atent! Nu e nici o intamplare aici. Eu nu sunt un om absurd. La intrare in service s-a citit cheia, implicit erorile. Masina a intrat ok in service, este a doua oara in 2 saptamani cand se intampla in acelasi service, masina receptionata de acelasi om, si activitate la partea electrica unde evident nu au camera cctv si nici nu ai acces. Sincer cam care e probabilitatea matematic vorbind sa fie coincidenta? Ceea ce din cate stiu incepand de la 1 ianuarie este ilegal, ei avand obligatia sa iti permita accesul la masina sau la un televizor cctv. Eu am solicitat sa mi se acorde accesul la masina si mi-a replicat ca nu poate fiindca ar fi ilegal si in cazul unui control rar ar fi amendati (?!), cu toate ca legea cred ca prevede exact pe dos. Inca un aspect eu nu am pretins nimic altceva decat sa-mi fie inapoiata masina cum am predat-o. ATAT! Eu nu am spus nici ca s-a furat ceva nici ca s-a deteriorat din neglijenta, eu nu insinuez nimic, eudoar imi vreau masina in starea in care am dus-o. Tu daca vii la mine in casa cu pantofii ok si la plecare ii gasesti deteriorati mai conteaza ce s-a intamplat, daca ti i-a ros cainele, daca s-a jucat copilul cu ei sau daca eu ti i-am inlocuit cu altii similari dar deteriorati? Si apoi sa mai am si tupeul sa iti zic ca tu ai o problema de fapt si vrei sa faci rost de alti pantofi pe barba mea?! Sincer acuma! Cat timp esti la mine in casa tu si lucrurile tale eu raspund de tine si de ele. Punct! Despre ce dracu vb aici pana la urma?!
    1 point
  37. Iti recomand pe Ilie din ciolpani! Un baiat de nota 10!
    1 point
  38. Am vazut si pe forum postari cu privire la instalatia de spalare a farurilor si multi au spus ca nu ii vad rostul. Eu urmeaza sa fac o trecere la bixenon dar nu o sa investesc in instalatia de spalare a farurilor. Am pe cealalta masina (vw) si pot sa spun ca am folosit-o de 10 ori in 10 ani. Deci mie mi se pare inutila (sau ineficienta), iar referitor la autoleveling ma mai gandesc daca sa pun sau nu.
    1 point
  39. Se subintelegea ca farurile sunt deja reglate pe stand dedicat, in conditii optime, si ca atunci cand este incarcata se umbla la reglaj.
    1 point
  40. In mod normal, farurile trebuie sa fie reglate astfel incat chiar si pe maxim sa nu deranjeze pe cei din contrasens. Rotita de reglaj e doar pentru a conpensa incarcatura suplimentara a axei spate si a cobori farurile. Niciodata a le urca. Din pacate putine faruri is reglate corespunzator, chiar si fara xenon. Recunosc ca am o masina cu xenon de 4300k fara lupe, nu am fost oprit niciodata pentru asta, dar nu m-a rabdat constiinta si m-am apucat de montat lupe. Nu am spalatoare de faruri si nici autoleveling, dar masina e doar de plimbari si circula cu 1-2 persoane plus eventual un bagaj de mana. In plus, are suspensie foarte rigida.
    1 point
  41. Am avut si eu, erau sa-mi salte certificatul, noroc ca nu-l aveam la mine. Pana la urma m-au ars cu vreo 250 lei in 48 de ore. E36, far cu lupa, stropitori. Pana la urma le-am schimbat cu 4300k, si urmeaza sa le dau jos cu totul, sau sa le pun pe faza lunga. Si la ITP am avut aceeasi problema. Daca ai drosere OEM, nu se leaga nimeni de ele.
    1 point
  42. Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling. Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :* Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  43. De ce nu vreti sa rasundeti la intrebarea omului? Omul vrea pe CCC nu sa inceapa sa bage 1000 de euro in CIC si alte modificari. Decat asa sfaturi mai bine va abtineti sau raspundeti la subiect.
    1 point
  44. Am observat ca dupa ultimul update de soft am si Launch Control si pentru prima data l-am si folosit :hyper: Masina pleaca destul de violent,ai impresia ca e masinuta de jucarie din aia cu arc,care tragi in spate si ii dai drumul ,banuiesc ca daca ai si un motor mai puternic e si mai bine.Am mai incercat insa nu stiam de ce nu ” apare ”..... dar am mai facut sapaturi si am aflat ca motorul trebuie sa ajunga la o anumita temperatura,apoi nu poate fi folosit decat cu pauze de cateva minute intre,etc. ; ma rog,in viata de zi cu zi nu prea il folosesti,fiindca nu vad de ce ai face-o,cel putin eu ma bucur ca il am si cam atat.
    1 point
  45. @Bala,stii ca te respect si nu as vrea sa intru in nici o polemica cu tine,nu ma intelege gresit,nu fac reclama nimanui,am mentionat un lucru real,nu facut pe genunchi.Dupa ce pierzi zile intregi pe la reprezentante si platesti lucruri facute incomplet,crede-ma ca esti dispus sa incerci,chiar si pe proprie raspundere.Degeaba au reprezentantele scule si softuri de ultima ora,daca nu se investeste si in scolarizare,etc.
    1 point
  46. Apoi sincer mai mari hoti ca dealerii nu am intalnit la buy back...am vrut sa fac buy back la un Cayenne Turbo la Autotransilvania si am zis sa vad ce iasa...mi.au evaluat masina 750i F01 MY 2010 la 22k euro masina avand eurogarantie inca vreo 6luni...serios? Ei avand un 750iL la momentul respectiv, mai prost dotat ca al meu si cu vreo 20 si ceva mii km in plus la 41.000euro...ai mai mari sanse sa gasesti un pasionat sau o pers privata care sa.ti dea mai bine decat dealerul...my two cents...dar discutia asta o avem cam prea devreme...nu ai apucat sa te bucuri de ea cum trebuie inca...
    1 point
  47. poze cu bolidul de lux ... :frantics: http://s26.postimg.org/9najhcqxl/P1000562_Medium.jpg http://s26.postimg.org/s5ew1l8pl/P1000569_Medium.jpg http://s26.postimg.org/j943xni3d/P1000576_Medium.jpg http://s26.postimg.org/45hxtjvq1/P1000577_Medium.jpg http://s26.postimg.org/8dcq2ax5l/P1000579_Medium.jpg http://s26.postimg.org/cxywh8gux/P1000581_Medium.jpg
    1 point
  48. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.