Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/15 in all areas

  1. Ori exagerezi grav ori consideri "full option" navigatie, scaune piele incalzite si ac pe doua zone.. si eventual o trapa.. F10 are efectiv atat de multe optiuni disponibile incat eu nu cred asa ceva.. P.S. Am intrat pe autovit de curiozitate.. Exact cum credeam, la banii aia, departe rau de masini f dotate.. Asteptarile lui sunt reduse probabil.
    6 points
  2. Buna seara colegi. Am pus masina la vanzare, un bmw e60 525d din 2004 177Cp.O am de un an jumatate si am cumparat-o de pe forum de la userul @costty. Unii colegi o stiu de la intalniri. Masina are momentan 231600 km. Dotari in mare: - scaune comfort cu memorii si full electrice. - incalzire in scaunde fata-spate. - active steering - sistem audio Hi-Fi - oglinzi cu auto-dip - oglinzi rabatabile electric - trapa - webasto cu functie de sirocol programabil - volan sport reglabil electric cu memorie - bluetooth - pachet lumini interior in fetele de usi si buzunare, pachet lumini exterior in oglinzi. - jante pe 18 style 124 cu cauciucuri Nankang NS 2 dot 2013, aproape noi. - dublu climatronic - bixenon Toate optiunile sunt din fabrica, asa a iesit masina din fabrica. Ce am schimbat eu de cand o am: bratele inferioare lemforder , discuri si placute originale fata, acum un an, amortizoare bilstein fata, toate lichidurile, ulei cutie + filtru, ulei diferential ,servo, antigel, bucsi bara stabilizatoare originale... Baterie bosch 110 ah schimbata de nici un an inca in garantie. In decembrie am schimbat releu bujii original, bieletele de directie , tampoane originale, garnituri admisie.... Galeria de evacuare a fost schimbata are de e39. Dpf-ul este scos fizic si din soft. Masina este foarte ingrijita. Defecte : eroare de la un pretensionator centura spate si senzor nivel ulei, l-am cumparat il am acasa doar trebuie schimbat. Pret 7800 euro Se poate vedea in Bucuresti sau Rm. Valcea. http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/QFZ74U.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/Y8TU0M.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/QgXKeW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/908/JJnsPe.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/Qa5hI8.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/X7LkYH.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/908/5IeWmW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/sjA5AW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/lGSozL.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/Mz7Fu3.jpg
    3 points
  3. personal am fost un pic prin europa vara trecuta, prin Germania deasemenea si vreau sa spun ca, cat am traversat Germania 7-800 km am vazut 2 E46, in rest doar E60 E90 F30 F10, iar F30 F10 mult mai multe decat e60 e90, probabil e60 si e90 ajung in Romania de asta dispar de acolo Cu E46 ma simteam parca avem vreun E30 )
    3 points
  4. Ulei + filtre, 3000 ron??? Ba da-o-n plm...sunt din aur?!?
    3 points
  5. Pentru ca au peste 5 ani majoritatea , iar km ma indoiesc ca sunt reali pe autovit la 95% din ele. Nemtii le schimba pentru ca au iesit din garantie, iar la 2-3 sute de mii de km reali ii un motiv serios pentru ei sa cumpere una noua.(pentru ca isi permit ca nivel de trai si civilizatie)
    3 points
  6. Mai putin si faci anul de cand cauti jante . :sorcerer:
    3 points
  7. Adevarul ca au nemtii astia niste cazaturi de masini ....le sprijina de gard sa nu cada
    2 points
  8. Cand imi cautam e90 am rezervat o masina la boldy, dupa ce am facut programare la reprezentanta mi-a dat banii inapoi, cica deja vanduse masina. Sunt in asentiment cu tine...
    2 points
  9. o fi el articol de rahat , dar sunt multi naivi care dau banu pe masina , si cand ajung pe la reptrezentanta se iau cu mainile de cap . Am vazut asa ceva in craiova la mhs x6 de 40 000 rasturnat si facut din bucati Samsarul, pana in ultima clipa a sustinut ca masina nu a fost lovita . omul care a vrut sa o cumpere a mers la reprezentanta mai mult de gura sotiei , il comvinsese samsarul ca masina e neatinsa .
    2 points
  10. Pentru cineva care a condus un BMW de 3 Litri o sa ti se para putin downgrade un BMW de 2 litri, chiar daca motoarele sunt ceva mai puternice decat pe E60 si greutatea unui F10 este mai mica decat E65. Impozitul este intr-adevar mare pentru conditiile din Romania, mai mare chiar decat in Germania, dar este un cost fix pe care ti-l asumi cand cumperi o masina de 3 litri, mai mult conteaza sa fie in stare foarte buna si sa nu necesite investitii mult mai mari decat impozitul. Ar mai fi si o diferenta de consum si intretinere la un 730 decat la un 520, depinde si de rulajul pe care il faci anual. Daca placerea de a conduce si veniturile care le ai nu constituie un impediment, atunci raspunsul stii care este. Ai mai putea lua in calcul un F10 530 care va fi ceva mai usor de intretinut si care sunt mult mai intalnite, un avantaj daca vei avea nevoie de raspunsuri de la ceilalti proprietari care s-au mai confruntat cu aceleasi probleme care iti pot aparea.
    2 points
  11. E destul de safe...ideea e sa nu se formeze picuri de apa are sa cada pe capul pistonului dar pt asta exista : http://www.snowperformance.de/en/safeinjectiontm/safeinjectiontm-v2-controller.html Sunt unii pe forum care nu folosesc deloc metanol doar apa....sunt altii care au folosit si 100% metanol...au schimbat niste nozzle-uri si ceva la fitting dar au folosit ...oricum...la 50/50 sistemul e foarte sigur. Anyway...eu il pun sigur...dupa un timp puteti sa decideti voi...
    2 points
  12. Anul 2014 incepe cu noua mea jucarie , desi poate multi vor spune ai bagat prea multi bani nu se merita mai bine faceai mai bine luai etc Povestea incepe undeva mai tarziu anul trecut cand am hotarat sa imi fac o dambla :-) adica sa reusesc sa imi "compun un e60 :-) Nebunie cu N mare Am cautat un e60 in principiu cu km putini neaparat sa fie automat( cei din bucuresti stiu ce inseamna sa conduci zi de zi prin nebunia din oras ) un an bunicel si cu un motor de 2,5d nu 3.0 pentru impozit foarte mare nejustificat pt a plati asa mari taxe pt romania dar nici 2.0 auzind de unele probleme reale sau nu ale acelui motor si totodata ,nedispunand de multi bani la achizitie si cu gandul ca evetualele surplusuri financiare vor fi absorbite cu mare repeziciune de micuta jucarie . Masina a intrat in posesia mea undeva in luna septembrie a anului trecut in urmatoarea configuratie: Bmw E60 525 an fab 2006 177cp automat km 125.000 reali km verificati suspensie sport oem interior impecabil piele neagra dar normal nu sport nu comfort :-(. Am fost foarte incantat de ea sa zicem 1 saptamana :-)) glumesc dupa care m-am gandit ca ar fi cazul unui mic upgrade :-) e nu chiar mic Asadar masina primeste un urmatoarele luni urmatoarele : 1. Pachet M exterior complet original 2. Navigatie Profesionala 3. Magazie Cd 4. Logic 7 DSP 5. Distronic 6. Aux In 7. Faruri & Stopuri Facelift 8. Ornamente interior Black piano 9. Vopsitorie integrala ( precizez ca nu s-a schimbat culoarea desi initial era interesat de un negru dar am renuntat si am ales sa vopsesc doar unele parti in negru lucios si eu zic ca arata binisor ) iata si cateva poze neprofi facute cu un tel :-(( Asadar sunt foarte incantat de ea :-) Ce pot sa va spun este ca planuri pentru ea mai sunt si pot enumera aici 1. Scaune comfort masina are scaune de piele normale culoare neagra 2. Sistemul bluetooth 3. Perdeluta electrica spate ( desi mi se pare inutil masina avand folie neagra ) 4. Volan Sport sau M 5. Pachet Shwdow line Cam asta ar fi in mici randuri ... Pentru membri acestui forum am sa postez toate DIY la toate retrofiturile facute ( cu poze cu tot am nebunia de a fotografia tot ce fac la jucarie ) Toate lucrarile ce au tinut de parte electrica si codari retrofit etc sunt facute personal dar ar trebuii sa mentionez si ajutorul unui bun prieten de al meu Bebe .
    1 point
  13. Salut, cred ca a venit vremea sa imi prezint si eu chelia, un E46 320d din 99. Masina o am cam de un an jumate, nu e cine stie ce, dar asa cum e ma folosesc de ea zilnic. Probleme majore de la cumparare nu au fost. De cand ii la mine am schimbat: -filtre+ulei 5W40 -discuri+placute fata spate -modulul de la ventilator(mergea continuu) -bucsa brat fata dreapta -periile la electromotor Imbunatatiri sau completari: -jante style 44 -maneta semnalizare cu BC -cotiera fata -remapare facuta la colegul Juice Cam astea imi vin acum in cap. Si ceva poze cu masina:D
    1 point
  14. Creez un nou topic cu noua mea masina, desi la data la care scriu acest topic o am deja de 4 luni. Mentionez ca am avut e60 LCI - diferenta intre E60 si F10 si nu ma refer neaparat la motorizare, este substantiala. E un salt imens, dupa parerea mea, tehonologic, dinamic, estetic. Este vorba de un 525d, biturbo, adus din Germania cu destui km (in opinia unora) si destule optionale, pe la trei sferturi de drum intre unu' chel si.. full zic eu. Ca upgradeuri : ceva codari pe idrive,(start-stop dezactivat, dvd in motion, sms-direct, e-mail, ultima versiune de navigatie...etc).. Jante de iarna cu caciucuri noi !! Hahaa ... Setarile intre DS Sport, SPORT, Comfort ,Eco Pro - sunt sesizabile - Merge Connected drive - cam tot ..bluetooth audio, ceea ce imi super place. Ar fi multe de spus, dar prefer sa raspund eventualelor intrebari. Va urma ...ca 99% din posesorii BMW ...folii pe spate Uite aici detalii : Model description: 525d E-Code: F10 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N47D20T1 - 2,00l (160kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Si mai departe : Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec.
    1 point
  15. Dupa ultimul e34 simplu avut, am mai avut un E38 728 (o masina superba dupa care inca imi pare rau) si un e36 touring. Aveam nevoie de o combinatie intre ele(spatiu si comfort), asa m-am intors la e34, dar dric. Masina o am de anul trecut, a pornit ca un 520IA din 94', semi-abandonat (asa cum imi place mie ) care avea foarte multe probleme. Dar, ce m-a atras: nu are rugina (mici chestii absolut superficiale) , singurul propietar din tara si taxa platita, restul chiar nu m-au interesat. Asa si-a inceput viata la mine-faruri vopsite negre, fete de usi cu lemn(sticker) rupte, scaune nu mai zic, folie pe un sfert de luneta si muuulte alte bunatati: Dupa un an si cateva luni de reparat la ea, in septembrie m-am decis sa o bag in garaj pe butuci. Am terminat-o acum cateva zile si rezultatul se prezinta asa: E34 528i M52 GPL secvential Landi Renzo Cutie 6 trepte ( de pe 320d e46 modificata sa vina cum trebuie) Blocant 3.25 (si asta desfacut bucati si modificat) Suspensie reglabila pe inaltime (de asemenea custom made) Pilot automat E39 cu comenzi pe volan (ce-i drept mai trebuie sa trag niste fire) Tot ce inseamna articulatie fata-spate schimbate Evacuare 540i Trapa dubla refacuta si functionala Roof rack (in curand o sa pun si thule box-ul) Bari stabilizatoare M5 Kit M Nuca iluminata de mahon(6 trepte ) Faruri hella smoked Am mai facut multe alte kkturi care poate nu mi le aduc aminte, care sa mai pacaleasca senzatia de masina veche: cupholder, amortizor torpedou, duze parbriz care imprastie "perdea", convertizor integrat in masina de la 12v la 220v si multe alte prostii, toate bineinteles oem, sau facute sa para cat mai oem . O sa vreau sa mai termin anul asta conversia la lupe bi-xenon Marimoto si sa pun saraciile alea de ornamente sub usi ca se vede urat fara, iar anul viitor sa retapitez interiorul si plafonul si poate sa vopsesc unele elementele, asta daca nu ma plictisesc si o vand intre timp.
    1 point
  16. Seria VIN : WBANX31030C091262 / E60 520d N47 EURO 5. Lista dotari - http://www.bmwarchive.org/vin/c091262.pdf Cumparata in aprilie 2012, rulata doar 30.000km in tara Tot istoricul si reviziile facute le gasiti aici - http://www.spritmonitor.de/en/detail/676770.html(ultima rev. 12.02.2015 la 213576 km ). In prezent are 213620km. Motor nou schimbat pe garantie la BMW in Belgia pe 22.04.2010 la 54955km Nuca M, Tips dublu inox, Jante 17" style 245, Trapa, Xenon, Piele dakota, Pachet lumini led interioare , Led oglinzi, Navi Prof cu harta Romaniei, DVD video, Pilot aut., Suporti pahare fata-spate, Bluetooth, Incalzire scaune, Senzori parcare, Folie geamuri,Folie protectie faruri. Motorul functioneaza impecabil, fara probleme la cutie,volanta, DPF, injectoare sau turbina. Consum extraurban ~4.5-5.5%, urban 7.5-8.5%. Masina tinuta in garaj, vopseaua e perfecta. Ofer gratis si anvelopele de iarna 225/50 R17 Dunlop M3. Accept verificare (diagnoza + test drive) la orice dealer BMW sau alt service Taxa de poluare platita, ~800 lei dar in proces de recuperare in instanta. Noua taxa e sub 100euro. Pret 12895euro negociabil (stiu, pretul e un pic mai mare fata de "pretul pietei", km mai multi fata de anunturile de pe autovit cu "km reali 150,160k" etc). Andrei , 0766533501. Masina se poate vedea in Ploiesti. Anuntul pe autovit http://www.autovit.ro/bmw-520-C36112487.html Topicul masinii pe forum : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117628-bmw-520d-e60-2009/ http://i57.tinypic.com/2eur6tf.jpg[/img]"]http://i57.tinypic.com/2eur6tf.jpg http://i58.tinypic.com/2itft6h.jpg[/img]"]http://i58.tinypic.com/2itft6h.jpg http://i60.tinypic.com/2cgzh9k.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/2cgzh9k.jpg http://i61.tinypic.com/117zo6g.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/117zo6g.jpg http://i59.tinypic.com/2eol9mx.jpg[/img]"]http://i59.tinypic.com/2eol9mx.jpg
    1 point
  17. F10 sunt ieftine pentru ca : 1.Sunt luate fara TVA. 2. Masini de flote cu dotari medii si km peste 150k km. Mai departe tot ce se scrie ca sunt tzepe la Cj sau Zalau..sau GL.. Pai cat de dobitoc poti fi sa ai in buzunar peste 17 000 euro si sa nu o verfici la reprezentantza din orasul respectiv de unde o cumperi si eventual tehnic la un alt service la care mergi fiind ales de tine...nu la unul ales de vanzator !?! Mai departe...asta ca-s cu doua masini in una...ca sunt din bucatzi...La ce linii fine au..si daca stii sa te uiti .. ce dreq.. Lasa sa fie ieftine si sa ramana scumpe Eklasse (masini ptr cei de peste 50de ani) si A6 care apropo ..modelul nou e full de probleme pe cutiile automate, lasand la o parte bordul ala taiat si batjocorit. De aia 80% din utilizatorii bmwclub nu au F10..ca-s prea ieftine ?!?! Luati F10...si facetile mentenanta corespunzatoate + casco ..si mai vb cat de ieftin e sa ai un F10 si dupa ce dai banii la samsar.
    1 point
  18. Corect. Am gasit un articol mai vechi, pentru cine a auzit de Andrei Boldijar cu parcul din Cluj, Boldy Auto (s-a discutat pe forum anii trecuti). Si el aplica aceeasi reteta. A ajuns si la tv la stiri http://www.stiridecluj.ro/social/mascatii-care-au-l-au-atacat-pe-andrei-boldijar-zis-spike-boldy-erau-recuperatori-exclusiv http://i57.tinypic.com/rh90nc.jpg
    1 point
  19. Iti trebuie doar 1 min la o reprezentanta, cine cumpara masina scumpa cum spunea si un coleg mai sus fara o verificare atenta la o reprezentanta isi merita soarta.
    1 point
  20. Din punctul asta de vedere eu stau linistit... Sigur nu o sa iau teapa, ca nu dispun de 18 mii eur sa dau chiar si pe un F10 manarit...
    1 point
  21. ti-ai si gasit pe cine sa crezi, un ziar de rahat cu niste articole si mai de rahat.
    1 point
  22. Posibil. :laugh: E foarte greu sa fii tu fix ala care beneficiaza de o super oferta. In general, chestia asta se intampla printre cunoscutii vanzatorului. Daca masina ajunge la vanzare pe autovit la un pret dubios, cu siguranta exista vicii ascunse sau km dat inapoi. Masina aia probabil ca are 300 000 km. Foarte putini realizeaza ca dpdv vizual nu ai de unde sa stii cati km are o masina. Totul depinde de modul in care a fost exploatata. Unii oameni sunt foarte atenti si nu uzeaza masinile mai deloc. Altii le tin pline de gunoaie, fumeaza si scrumeaza peste tot, varsa cate ceva in masina, au caini sau copii mici etc.
    1 point
  23. In doi ani iti cumperi si tu jante...cred ca e facut la misto topicul...tot 2000 de euro ai alocati pt jante? ))
    1 point
  24. la 350 ce vrei sa gasesti?jante originale cu anvelope si in stare buna? la 350 gaseste jante in stare buna si apoi sa mai ai bani pt anvelope. vorbim totusi de jante originale,anvelope pe 17 si 350 de euro. pana la urma care este bugetul pt jante si anvelope?
    1 point
  25. Am mai mesterit cate ceva pe la dric: am reglat bi-xenonul, semnale smoked si am montat sisem de spalat faruri (ca sa nu se trezeasca vreun politist sa ma lase fara talon). Am pus si niste jante AC Schnitzer 8,5j ET 13 fata si ET -13 spate :bigyellowgrin: :bigyellowgrin:
    1 point
  26. E38 este alegerea ideala din punctul meu de vedere...recunosc sunt subiectiv Dar un exemplar in stare foarte buna va mai merge inca foarte multi ani fara probleme...doar ca eu nu sunt adeptul diesel....aici alegerea este doar a ta.
    1 point
  27. Ma bate gandul sa le vopsesc, sunt foarte indecis. Cred ca le fac sa fie vopsite, iar daca nu imi plac e usor sa gasesc unele normale.
    1 point
  28. Asa cum ii sta bine unui posesor de bmw iata-ma reintors dupa o perioada mai lunga (motive medicale) ( cu un nou accesoriu la masinuta jucaria mea personala. Dupa ce in prealabil am facut din realoem.com un bookmark important in telefon tablea laptop calculator de la munca etc )iata-ma astazi in situatia de a va prezenta noul sistem de franare 535d pe o masina 525 de fabrica cu .... caluti:)) Au fost nevoie de 2 etrieri complecti e60 535d (dar se potriveau si 550i sau 635d) 2 discuri 348 diametru 1 set placute 1 senzor Optional eu am schimbat si amble furtune de frana. Masina este diferita din primele impresii Franare mult mai ok aspect super Dezavantaje :cele mai mici jante care se vor potrivii vor fi 18 , dar la mine nu este o problema avand 18 iarna repectiv 19/vara. Asa ca dragii mei succes la retrofit-uri si cati mai multi km fara incidente. Comming soon next week scaune comfort abea astept ) vine vara deci sa-i dam tare cu upgrade-ul ..
    1 point
  29. ...printre putinele X6 cu km +250 000 afisati,in mod real..un vanzator onest http://www.autovit.ro/bmw-x6-C36154161.html
    1 point
  30. Te rog eu sa faci DRL puternic pe E90/E60 (de fapt orice masina care are tipul ala de angel) E tendinta mondiala, toate masinile vin cu echipare de fabrica acum cu liniile alea led DRL, dar la BMW-uri sunt kitsch nu? Eu personal mi-am montat SMD-uri peste Angel Eyes deoarece nu mai suportam lumina slaba ziua si nu regret decizia. Pana la urma, orice lumini montate pe masina care nu deranjeaza ceilalti participanti la trafic sunt un plus pentru ca te fac mai VIZIBIL (eu unul i-as strange de gat pe cei care merg pe amurg/seara fara lumini chiar daca zona e luminata, intelegeti voi)
    1 point
  31. Photos http://postimg.org/image/3yd2i5ug5/s http://postimg.org/image/wvt3lput1/
    1 point
  32. Am si o poza din interior. Scaunele ofera un bun suport lateral, si sunt exact ceea ce cautam , piele cu sezuturile textile - fara sa ma friga vara (sper).
    1 point
  33. Pai sigur ca da. Vrem masini bune, gratis ca doar la noi merge clasicul: "ce domne ia uite cat e una pe Autovit". Le cumparam si dupa aia ajungem sa facem un astfel de topic ( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159905-problema-mare-cu-al-meu-5ar-va-rog-ajutor/page__hl__teapa ) si sa fim luati la misto ca am dat cat am dat pe masina si ne-am luat teapa si ca suntem prosti. Oricum o dai tot prost iese. De asta imi e sila cand aud sa vand masini, ce bine ca exista buy back Ca fapt divers in 2-3 luni o sa vedem f10 la 12000 de euro. Oricine poate pune anunturi pe autovit ca dupa aia sa isi ia masina vizata folosing argumentul suprem "uite domne cat e pe piata"...
    1 point
  34. arata super , bravo !
    1 point
  35. Imi place cum arata De fapt am intrat in afaceri mortuare si trebuie sa sparg piata cu oferte: cari doi morti si platesti doar unul Au sosit botoseii de vara, le-am facut o proba azi, dar trebuie sa le cumpar anvelope ca astea 215/40 sunt prea mici.
    1 point
  36. Frumoasa masina, dar interiorul ala nu e original 99%. Fetele de usi fara cusaturi, linii putin strambe peste tot, cotiera samd. Dar nu arata rau deloc, pentru cine e adeptul culorilor mai vii la interior, rosu/portocaliu etc.
    1 point
  37. Salut suna la numarul asta de telefon si spunele problema ta ei te vor ajuta ASF Relatii 0800825627 Eu am avut tot dauna totala si nu a fost asa de rau , am primit 3200 e plus masina Dupa ce am facut reclamatie scrisa la ASF B=bani am primit in mai putin de 6 zile Incearca si vorbeste cu ei (ASF)
    1 point
  38. mai bine bagi banii in altceva
    1 point
  39. alte poze... am invatat pe propria piele ca tractiunea spate nu iarta:( si am reusit de am atins bara fata. Cu ocazia asta o sa ii fac un retus complet, mai sunt unele locuri in care apare rugina si cateva diferente de vopsea(usa soferului) Ceva sfaturi in privinta schimbarii uleiului din cutia de viteze, din grupul cardanic(sau cum ii zice)si a uleiului servo? Nu cred ca au fost schimbate vreodata. Ar fi bine sa le schimb?
    1 point
  40. Am eu o idee mai buna: style 359m OEM. Impaci si capra si varza.
    1 point
  41. Cât au costat tampoanele( setul )? MulÞumesc.
    1 point
  42. poate la reprezentanta 140ron/litru, oricum pret din basme, sau tu esti ala care crede ca reprezentanta e mama omida chiar si pt un schimb de ulei. no offence Ps: filtru de combustibil nu se schimba la fiecare schimb, asa si la E46 costa 250 ron dar nu se schimba la fiecare schimb.
    0 points
  43. pai majoritatea F10- urile ok din tara au venit prin cluj,eu ma invirt in fiecare sambata pe acolo prin piata,nu sunt lovite,sunt masini de flota pe firma cumparate din licitatii cu multi km inca ceva interesant la F10 care-i coboara pretul rau service+piese de schimb(triplu ca pret fata de A6 2012) ambreiaj +service 1500 euro service cutie daca e automata 3000 RON schimb ulei/filtre aprox . 3000 RON DPF 2300 euro reparatie cutie automata 4000 euro la piese motor pretul e prohibitiv oricare din acestea pot aparea la peste 200000
    0 points
  44. Cacatul ala a primit ceea ce merita. Ma rog, merita batut bine de tot. Aia au fost prosti ca s-au dus peste parintii ghenei. Trebuiau sa-l ia din strada si sa-i bage dintii pe gat. Foarte multi oameni sunt pacaliti in stilul asta. Au si ei o parte din vina pentru ca sunt naivi, insa chiar si asa jegosii astia merita pedepsiti.
    0 points
  45. Realitatea este ca masinile de sub 200 000 km sunt scumpe.
    0 points
  46. Mai sunt exemple trecute la 530d desi sunt 525d. Sau masini facute din bucati ce-i drept (din doua fac una). Mai ales daca e de Cluj anuntul , multe mai trec si pe la celebrul service din Zalau unde le "refac" ca noi din rasturnate. http://www.autovit.ro/bmw-530-C35608273.html Deci aveti mare grija cu anunturile din Cluj. S-a mai discutat pe alte topice. Cititi si aici EXCLUSIVITATE VIAĂA LIBERĂ/ Cum se fac "Âşmenuri" cu maÂşini de Germania din bucĂŁĂži
    0 points
  47. Se vede ca e inmatriculata pe RO. Km posibil sa fie mai multi. Naiba stie....mai sunt si unii care le dau sa scape de ele repede pt alta masina.
    0 points
  48. ar mai fi alta explicatie, au km barbar trasi inapoi,in germania nu mai este pretul de la noi raportat la nr de km
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.