Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/05/15 in all areas
-
Filmul s-a turnat in ianuarie anul asta, inca nu va e clar ca omul minte mai des decat respira ? Eu nu stiu de ce autorul topicului se mai coboara la nivelul celui din Ferentari pentru a recupera 250-300 lei. A platit 3000EUR pentru reparatie dar acum vrea inapoi 60EUR ? Daca vrei sa faci un bine si tie si celorlalti, depune frate o reclamatie la Antifrauda, abia asteapta aia motive, nu conteaza ca s-a intamplat acum o luna, e de ajuns sa il viziteze o data si si-au facut norma pe saptamana aia. Dar nu, hai sa ne tot invartim in jurul cozii cu programari (LOL) pentru returnarea a 200 lei. Pfffff.17 points
-
8 points
-
e un abuz prost , masina e bun privat ..vine in service pt ce specifica proprietarul si atat .6 points
-
6 points
-
Asta cu reclamatia pe forum e ca o spovdanie cu public. E bine ca aflam ce si cum se mai intampla prin lumea proprietarilor de BMW dar e putin probabil ca sa iti resolve forumul sau forumistii vreo problema, dar deh, de-a datul cu parerea e usor. Cel mai bine direct trebuie negociate cazurile astea sau prin intermediul institutiilor abilitate. Restul vorba aia, e can-can.6 points
-
Daca nu scriai ca ai avut panarame si acum ai luat ceva bun, nu primeai minusuri.5 points
-
Fii atent aici tupeu: ”stii, noi ti-am dat teapa, dar ne pare rau!”...Ce parere aveti? Oare cat sa mai rabdan tara asta cu oamenii ei mizerabili?4 points
-
Salutare tuturor, Unii dintre voi stiti ca am avut probleme cu motorul masinii datorita ruperii distributiei. Informatii gasiti in topicul deschis aici. Ce nu stiti este ca am trait o experienta total neplacuta pe care vreau sa o impartasesc si voua ca sa nu treceti prin ce am trecut eu. Este destul de mult de povestit. Masina a fost dusa la Bimmer Service pentru diagnosticare deoarece in luna decembrie fusesem la ei pentru inlocuirea bujiilor. Cea mai mare greseala a fost ca am dus masina la Bimmer Service si va sfatuiesc sa evitati serviceul aminit anterior. O sa incerc sa povestesc totul intr-o maniera organizat desi cand imi amintesc ma apuca nervii. Aspectele pe care le reclam sunt urmatoarele: 1) Desi Bimmer Service este service autorizat RAR, iar Robert se lauda cu acest lucru, nu am primit nici o nota de constatare sau vreo factura care sa dovedeasca contravaloarea platii serviciilor achitate.. Asta chiar daca am platit respectiva constatare cu 800 lei. Pe langa acei 800 de lei am mai platit 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei, cost neacoperit de nici un document financiar justificativ. 2)Constatare initiala gresita. Constatare finala gresita. Mi s-au comunicat urmatoarele: • Motorul nu se mai putea repara fiind compromis total • Pompa de ulei era gripata, prin urmare totul este uzat si compromis, inclusiv turbinele. • Distributia era intr-adevar rupta. Constatarea a fost facuta la repezeala si era incompleta; nu ai de unde sa stii daca un motor se repara sau nu pe ghicite. Cei de la Bimmer Service au spus ca motorul de pe masina mea e bun de aruncat desi nu era spun asta pentru ca au demontat doar chiulasa si capacul de distributie si au facut referiri despre starea motorului fara sa-l desfaca total. In concluzie, pot afirma ca respectiva constatarea a fost o dovada de ignoranta, incompetenta sau lene. 3) Prezentarea situatiei intr-o maniera dramatica, fara iesire. Solutiile propuse de Bimmer Service au fost: • achizitia unui alt motor sh • sau reparatia motorului defect ( citez “mai mult ca sigur nu merita reparat pentru ca este compromis iar costul de reparatie ar fi imens datorita componentelor afectate”) • vanzarea masinii in starea actuala ( la momentul respectiv cu motorul defect) Din solutiile prezentate de Bimmer Service, enumerate mai jos (a,b,c) singura solutie pentru mine ar fi fost varianta c-(vanzarea masinii). Situatia a fost prezentata de asa natura incat varianta a sau b nu putea fi luate in considerare de mine pentru ca “nu sunt mecanic, nu am service si nu pot urmari indeaproape motorul si oricand se poate sa se strice” Cat despre varianta c, mi s-a parut suspect ca cineva sa fie interesat de achizitia unei masinii cu un motor defect fara a o putea proba si atunci l-am intrebat pe Robert cine ar putea sa fie interesat. Ghiciti raspunsul?!?!?...... Ei bine, Robert mi-a facut o oferta de 13000 euro iar la o zi distanta a crescut oferta initiala cu 1000 euro ajungand la 14000 euro. Ba mai mult, la un moment Andrei_VUV m-a sfatuit sa o vand cu 12000 euro. http://s22.postimg.org/iojg3n9pd/image.jpg Cu aceasta ocazie as vrea sa stiu in ce calitate posteaza acest individ. Se pare ca de fapt el face lobby, sau cum se spune prin popor - e sageata lui Robert. Incerca sa ma influenteze sa vand masina pretinzand fara vreo experienta in domeniu ca motorul e compromis si ca ar fi mai bine sa vand masina, alegand el si pret. Sunt curios daca a folosit aceeasi unitate de masura cand a stabilit pretul pentru vanzarea propriei sale masini. Pe undeva prin aceasta faza mi-am pierdut increderea in service si am zis ca oricare din variante as alege cu siguranta nu voi mai colabora cu service-ul patronat de Robert sau cu Robert ca si persoana. Pentru ca sub aspectul de “eu te ajut, pentru tine o fac, de aia iti fac o oferta de achizitie” am inteles ca are un interes, acela de a achizition masina. Am hotarat sa iau masina de la ei asteptand sa imi aduca un motor sh de afara un var. Dar, stand pe ganduri si fiind nelinistit am hotarat sa mai cer o opinie la un alt service. Service-ul unde am dus masina au constatat urmatoarele: • Au demontat baia de ulei pentru a verifica uzura vilbrochenului si cuzinetilor. S-a descoperit uzura normala. Motorul a avut presiune de ulei pana in momentul in care s-a rupt distributia, iar pompa de ulei a fost demontata si verificata. • Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum nedesfacand nimic mai jos de chiulasa. • Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata, planetarele, diferentialul fata si baia de ulei. • Concluzia constatarii a fost ca motorul poate fi reparat ceea ce s-a si intamplat. 4) Chiulasa nu a fost reconditionata corespunzator. Asa cum am amintit mai sus, cei de la Bimmer Service m-au taxat cu 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei si mi-au predat-o putand fi oricand pusa pe masina. Eu ma gandeam ca o vand si am intrebat daca totul este ok si poate fi vanduta, iar Robert mi-a spus ca bineintes ca poate fi pusa direct pe masina. Dupa verificarea chiulasei de catre un atelier specializat, s-a descoperit ca aceasta a fost doar planata si supapele nu etansau, scaunele de supape nu au fost rectificate, supapele nu au fost rectificate ci doar curatate, iar 4 dintre ele erau strambe. Desi erau strambe mi-a fost predata drept o chiulasa functionala si reconditionata. Ciudat a fost ca in prima constatare mi s-a spus ca trebuie schimbate 5 supape, iar ulterior ei mi-au dat chiulasa fara sa schimbe vreo supapa sustinand ca au fost reconditionate si nu mai este nevoie 5) Inlocuirea suportilor de numar de pe masina cu suporti marca Bimmer Service fara acceptul meu. Culmea tupeului a fost ca m-am trezit cu suportii de pe masina inlocuiti cu unii ce contin reclama Bimmer Service. Aceasta manevra a fost efectuata fara sa mi se solicite acordul si sunt indignat ca in loc sa se lucreze la motor s-a trecut la inlocuirea suportilor ca doar era mai important. A fost o perioada solicitanta pentru mine, fiind des pus in situatia de a nu sti in ce parte sa apuc, dar se pare ca tot raul a fost spre bine si acum totul functioneaza ok putand sa ma bucur de masina si de motorul refacut. Am ales sa reconditionez motorul pentru ca doar partea superioara a fost afectata si stiu ca sunt multe componente noi, stiu exact ce este in el. Un motor din dezmembrari este la noroc. Cu unele exceptii, toate motoarele din dezmembrari au sub 100km conform vanzatorilor dar niciunul nu iti ofera o garantie mai mare de 30 de zile. Asa ca daca aveti ghinionul sa va loviti de astfel de evenimente va sfatuiesc sa incercati sa reconditionati motorul vostru si nu aruncati banii pe altele din dezmembrari. Motorul merge perfect si vreau sa le multumesc pe aceasta cale mecanicilor care au fost extraordinari, dand dovada de profesionlism, seriozitate, daruire si cel mai important corectitudine. Bravo baietii, ma inclin in fata voastra!3 points
-
Ca om care lucreaza in domeniu auto de 15 ani,pot spune doar atat....tepuiesti si pacalesti azi...maine...clientii si in general lumea isi dau seama ce fel de om esti...si in cele din urma tragi obloanele la pravalie sau repari masini la bordura in fata blocului. S-au cam dus vremurile cand erau 3 service in tot bucurestiul sau 4 magazine de piese ...si acum o ,,greseala'' anterioara a unui mecanic descoperita de alt mecanic mai priceput sau o arsura la pret...pot avea consecinte neplacute. Daca ti-a plecat clientul din pravalie multumit si peste cateva zile iti rupe usa sa-l servesti iar...sau daca primesti un telefon si conversatia suna ceva de genul:mi-a dat numarul tau de telefon gigel si mi-a spus ca fac treaba buna cu tine si ca a fost multumit de serviciile tale ....sunt lucruri care iti aduc numai AVANTAJE si SATISFACTIE maxima...si sunt 2 ,,chestii '' de baza care trebuie sa fie litera de lege pentru un comerciant sau un prestator de servicii. PS-postul meu nu are legatura cu cele relatate in topic ci pur si simplu este o parere personala si din punctul meu de vedere cam asa ar trebuii sa decurga lucrurile indiferent de domeniul de activitate....3 points
-
Din ce vad...concluzia e simpla...omul nu stia unde sa apeleze pt masina...a dat de Bimmer...Andrei stia de Bimmer din moment ce si-au trimis poze...Andrei la sfatuit pe khatalin sa vanda masina si stiind-ul pe Robert care s-a oferit s-o cumpere e umpic anosta treaba ...in sensul ca pe scurt Andrei + Robert = Love. ...s-au cel putin asta am inteles eu...3 points
-
Anul 2014 incepe cu noua mea jucarie , desi poate multi vor spune ai bagat prea multi bani nu se merita mai bine faceai mai bine luai etc Povestea incepe undeva mai tarziu anul trecut cand am hotarat sa imi fac o dambla :-) adica sa reusesc sa imi "compun un e60 :-) Nebunie cu N mare Am cautat un e60 in principiu cu km putini neaparat sa fie automat( cei din bucuresti stiu ce inseamna sa conduci zi de zi prin nebunia din oras ) un an bunicel si cu un motor de 2,5d nu 3.0 pentru impozit foarte mare nejustificat pt a plati asa mari taxe pt romania dar nici 2.0 auzind de unele probleme reale sau nu ale acelui motor si totodata ,nedispunand de multi bani la achizitie si cu gandul ca evetualele surplusuri financiare vor fi absorbite cu mare repeziciune de micuta jucarie . Masina a intrat in posesia mea undeva in luna septembrie a anului trecut in urmatoarea configuratie: Bmw E60 525 an fab 2006 177cp automat km 125.000 reali km verificati suspensie sport oem interior impecabil piele neagra dar normal nu sport nu comfort :-(. Am fost foarte incantat de ea sa zicem 1 saptamana :-)) glumesc dupa care m-am gandit ca ar fi cazul unui mic upgrade :-) e nu chiar mic Asadar masina primeste un urmatoarele luni urmatoarele : 1. Pachet M exterior complet original 2. Navigatie Profesionala 3. Magazie Cd 4. Logic 7 DSP 5. Distronic 6. Aux In 7. Faruri & Stopuri Facelift 8. Ornamente interior Black piano 9. Vopsitorie integrala ( precizez ca nu s-a schimbat culoarea desi initial era interesat de un negru dar am renuntat si am ales sa vopsesc doar unele parti in negru lucios si eu zic ca arata binisor ) iata si cateva poze neprofi facute cu un tel :-(( Asadar sunt foarte incantat de ea :-) Ce pot sa va spun este ca planuri pentru ea mai sunt si pot enumera aici 1. Scaune comfort masina are scaune de piele normale culoare neagra 2. Sistemul bluetooth 3. Perdeluta electrica spate ( desi mi se pare inutil masina avand folie neagra ) 4. Volan Sport sau M 5. Pachet Shwdow line Cam asta ar fi in mici randuri ... Pentru membri acestui forum am sa postez toate DIY la toate retrofiturile facute ( cu poze cu tot am nebunia de a fotografia tot ce fac la jucarie ) Toate lucrarile ce au tinut de parte electrica si codari retrofit etc sunt facute personal dar ar trebuii sa mentionez si ajutorul unui bun prieten de al meu Bebe .2 points
-
Combustibilul original, care a stat la baza invenţiei motorului Diesel, a fost pe bază de ulei vegetal şi nu motorina. Deci principiul de functionare este acelasi: se aprindea datorită temperaturii înalte rezultate în urma comprimării aerului. Abia apoi a aparut motorina si motoarele au fost perfectionate pentru noul combustibil. Masinile de tehnologie mai noua nu pot functiona prea mult cu ulei din cauza faptului ca uleiul este mult mai gros la temperaturi scazute si afecteaza componentele motorului, injectoarele, etc. Insa modelele clasice s-ar preta mai bine la asa ceva. Totusi pe termen lung motorul nu va avea o viata prea lunga. Interesat de observat este faptul ca, trecand cu vederea faptul ca o sa miroase a cartofi prajiti ori shaorma in spatele masinii, cei care au folosit 100% ulei vegetal in locul motorinei au observat o crestere de putere, un consum mai mic si un zgomot al motorului mult diminuat. Sunt destui chiar si in Romania care folosesc ulei vegetal pe post de combustibil, unii il cumpara chiar folosit de la restaurante cu 1-2 Ron/litru, dar cei mai multi folosesc amestec 50-50 cu motorina sau folosesc un incalzitor de ulei montat special ca sa tina uleiul la temperatura mare si sa ii asigure fluiditatea. In tot cazul inainte de oprirea motorului se recomanda cumva trecerea pe motorina macar cateva minute pentru a elimina uleiul din instalatie, motor si injectoare. Pana si realizatorii Top Gear au facut un test asemanator.2 points
-
2 points
-
Eu daca as face asta,as alege doar gri sau negru,dar acum fiecare cum crede :shifty:2 points
-
Ai putea incepe cu mai multe detalii: model, motorizare, an fabricatie si sa mergi cu masina la un tester sa vezi exact ce eroare ai pe cutie.2 points
-
Michelin Pilot Sport 3, am fost mereu multumit . Am avut si pe 17 si pe 18, pe 19 nu am avut niciodata dar cand se mai uzeaza cele pe care le am acum tot Michelin o sa cumpar.2 points
-
2 points
-
A mai intinerit un an plus de care au scazut si km, de la 231 mii la 190 mii.... Tare frate.... Mama lor de samsari...2 points
-
La banii astia se vinde unda cu led de alarma si telecomanda garaj! Ce ai tu costa maxim 150eur ! Pana la 1000 lei e cale lunga.........totusi vinzi pe un forum bmw unde lumea mai are habar de preturi..... Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu intru in polemici, oricum imi place masina si prezentarea care a facut-o, cu VIN, etc. Bafta la vanzare.1 point
-
Cam asta e compromisul bmw-urilor diesel cu 4 cilindri.1 point
-
Daca iti da banii inapoi, factura pe ce mai poate sa dea? Zic si eu, nu iau partea nimanui.1 point
-
Razvane, insisti aiurea...dezbateri pot fi cu carul....tu, subiectiv fiind nu vrei sa vezi unde e problema. patronasul sa scrie aici despre facturi...evita subiectul asta delicat voia sa ofere o suma pt.masina...asta e pacaleala pt prosti. nu il mai pupa atat in fund1 point
-
Ma bag si eu la partea de feedback dupa cateva saptamani cu "autoutilitara mea" : (dupa cum am spus vin de pe un E91 320d 2006) PRO spatiul - este ceva mai ok din punctul meu de vedere fata de E91suspensia - fata de E91 cu suspensie M e vis. Acum am rotile de iarna pe 17, banuiesc ca vara va fi mai nasolmeniul navigatiei si tot ce inseamna CIC - se misca mai repede si e mai intuitivconsum - 8% in oras si 7% afara la mers destul de sportiv si in oras si afara CONTRA insonorizarea - horror!sunetul motorului dimineata la rece. Bat tachetii intr-o veselie.frica motorului N47 desi masina are garantie si cei de la BMW Germania si din Romania spun ca nu se aude nimic suspect in privinta distribuitieicalitatea materialelor - parca e putin sub ce este pe celelalte modele BMW in afara de Seria 1un patinat usor dimineata in prima treapta la plecare care s-a mentinut prima saptamana. Acum a disparut. Am crezut ca e kitul de ambreiaj. Sa vedem daca reapare. In rest imi place masina si incep/incerc sa ma obisnuiesc cu ea. Asteptam si alte pareri.1 point
-
probleme de comunicare . La bani nu era nici o problema de comunicare . :zorro: Hai sa vorbim sa nu adormim gen1 point
-
Razvan iti respect parerea, dar nu sunt de acord cu tine. 1) Probleme de comunicare?!?!? Hai sa fim seriosi, te rog! Ce sa comunic si cu cine cand singura varianta plauzibila pentru mine era sa vand masina dupa cum era prezentata situatia, din moment ce alt motor nu se gasesea (conform spuselor lui Robert) si chiar daca gaseam eu neavand service sau experienta ca mecanic mi se putea intampla acelas lucru- (tot conform spuselor lui Robert). Motorul meu (care acum functioneaza perfect dupa reparatie) nu fusese desfacut complet si de aici a rezultat o constatare gresita, bazata pe presupuneri. Iata ca ambele turbo functioneaza, iata ca motorul functioneaza, deci nimic nu a fost cum a afirmat Robert. 2) Problema cu _chiulasa_. Vrei sa intelegi ca aceea _chiulasa_ mi-a fost preadata ca fiind functionala, doar de pus pe masina si defapt era in stadiul in care se vede din poze. Tu ce ai face daca un om nu iti lucreaza corect la masina, ai mai avea incredere sa ii lasi masina pe mana (indiferent de componenta)? Pe mine nu ma intereseaza ca a fost sau nu greseala altora. Eu am discutat cu Robert aka Bimmer Service, eu i-am platit lui Robert aka Bimmer Service, nu eu am ales service-ul de rectificat _chiulasa_, nu eu ii aleg lui Robert colaboratorii. Ba mai mult, cand _chiulasa_ era vezi doamne la reconditionat si era gata conform spuselor lui Robert intr-o saptamana, l-am rugat sa nu o mai reconditioneze, sa o lase asa cum este. Ori Robert a zis, ca deja este mult prea tarziu, ca e deja rectificata. 3) Amestecul forumului. Consider ca este importat sa impartasim si altora experientele prin care trecem, fie bune sau rele. Asta este rolul unui forum. Fiecare dintre cei care citesc sunt liberi sa citeasca si sa evalueze situatia dupa propria judecata. Nu vad povestirea intamplarii un lucru gresit.1 point
-
Mda...ala nu recunoaste nici pe forum ca a gresit...din punctul lui de vedere e totul ok in afara de suportii montati pt care isi cere mii de scuze...crezi ca intre doi ochi isi facea mea culpa? Pai cand vine cineva si iti spune ca motorul e praf si cumperi altul sau ii vinzi lui masina, tu ca om normal nu ti se pare ceva dubios si mai vrei o a doua opinie? Cand cineva iti planeaza chiulasa dar nu se baga in reparatia motorului nu e ceva dubios? Nu arata ca vrea sa faca bani de pe tine? Ce service intreg la minte din ziua de azi nu iti repara motorul, cand in ziua de azi si daca nu stiu ei tot se baga, doar doar sa mai faca un ban...nu...omu nostru corect, ii planeaza chiulasa la un pret de bun simt si refuza sa-i faca motorul dar din inima lui mare ii cumpara masina. Frate daca tu nu vrei sa vezi ce e de vazut e partea a doua. In ceea ce priveste "rufele murdare pe forum" daca se rezuma doar la atat sa zica bogda proste,plus de asta parca eram o mare familie si o comunitate cat de cat corecta intre noi. Stii cum e, ulciorul nu merge de multe ori la apa si pt o marsavie de genul asta, odata si odata tot dai peste unu care sa iti puna bete in roata si cu dovezi si fara si cu facturi si fara si cu ANPC si fara iar nenea bimãr o sa isi ia concediu numa sa scape de stres.1 point
-
Sincer si eu sunt total dezamagit de cum suna 2.0 D la BMW. Si ma refer la cele deja puse pe F30 si F10. Au deja ani de zile pe N47, si suna tot ca un tractor. Si asta in comparatie cu Audi, chiar VW sau cu japonezele de 2,2 care sunt extrem de fine.1 point
-
Poate sa o cumpere si de la samsar, ce sa astept, nu am pt ce, principalul meu scop era sa o dau sa imi iau alta.1 point
-
Gata, am terminat upgrade-ul la intercooler. Am pornit mașina cu noul intercooler și de abia se întăreau puțin coturile de silicon, cea ce, după cum bine zicea și Kenbobo, înseamnă o presiune mică pe traseu. Nu înțeleg cum se poate folosii o mașină la care ai mărit intercooler-ul fără să modifici și turbina și softul. Bănuiesc că dacă o las așa voi avea un lag foarte mare, dar nu am ce face, mă duc cu ea așa la Iași la Completchip Tuning. Au sosit și tips-urile, alese tot împreună cu prietenul meu Kenbobo. Urmează să refac și evacuarea săptămâna viitoare. Las pozele să vorbească despre zbaterile mele. P.S. Din păcate nici după 6 săptămâni, după ce le-am plătit prin paypal, nu au ajuns lupele de la Theretrofitsource. Să-i ia naiba pe americani, îi credeam mai serioși. http://thumbnails110.imagebam.com/39456/a69b2b394556492.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39456/5ce965394556494.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/39456/e76778394556495.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/39456/cb6295394556488.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39456/5bd445394556489.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39456/3be6da394556496.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/39456/709232394556500.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
khatalin: Khatalin: " Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum nedesfacand nimic mai jos de chiulasa. Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata, planetarele, diferentialul fata si baia de ulei." Intrebare: ce implica exact constatarea defectiunilor dupa ruperea lantului de distributie, ma refer ca operatiune, ca si costuri e clar 800ron dar ca si manopera ce implica: se desface motorul si angrenajele care ar fi putut fi implicate complet sau se desface o parte dupa care se merge pe presupuneri?1 point
-
Ciudat cum cei care i-au reparat motorul si-au asumat riscurile ...or fi mai buni sau mai inconstienti... Relax...eu zic ceva cand am de zis...tu ia-o cum vrei... P.S. Prin faptul ca ti-ai setat pe la profil private hat taman acuma cand e problema...nu tre sa te ataci....e o concluzie care o trage orice om care judeca logic...1 point
-
Serios...? 1) Si eu eram in stare sa diagnostichez lantu rupt (mai putin pompa) 2) Si eu puteam sa-i refuz reparatiile alea 3) Si eu ii puteam trimite la reconditionat chiulasa...(intamplator chiar stiu in cluj service care se ocupa si se ocupa bine cu asa ceva), presupun ca a mers la recomandarea voastra la respectivii 4) Si eu ii puteam schimba suportii de numere dar probabil dupa cele 3 puncte intamplate mai sus le puneam inapoi pe ale lui de jena... Asta ma face umpic mai profesionist ca voi...? Hai sa povestim frate...sincer is om calm...dar asa cum m-ai vazut cand ne-am intalnit nu stiu daca m-i s-ar fi intamplat mie si-mi veneai cu explicatiile astea pe forum nu mai aveam ceva de impartit care sa semene a cuvinte... Nu ne cunoastem si mai bine s-o lasam asa...1 point
-
Vorbind de joasa speta: Robert a fost...a vazut topicul si nu a lasat nici un comment...ba mai mult si-a setat profilul de last seen "private"...acu 50min era :last seen yesterday 18.30" trist trist trist....1 point
-
1 point
-
1 point
-
mie mi se par chicioase, adica ai angel eyes (mai bine faci DRL pe ele)..la ce naibi sa mai pui si leduri DRL ca la loganuri ?! asa adica parca F06/F13 are leduri d-alea drepte in bara, tot chicioase..desi sunt OE .1 point
-
Se pricepe chiar foarte bine El a fost printre primii din Romania care a inceput sa monteze lupe Morimoto. Am vazut multe lucrari facute de el, si arata foarte bine si sunt de calitate. Aseara am fost la el si mi-a facut coding pentru DRL si mi-a spus ca orice ai face, daca desfaci farurile lipite, niciodata nu o sa fie perfect etans, si dupa o anumita perioada de timp se aburesc sau mai rau fac condens si se umezesc inauntru. E o vorba: Sufera baba la frumusete. Eu nu as face un asemenea compromis. Fiecare face ce vrea cu masina lui Probabil ca daca farurile in sine sau manopera pentru o asemenea lucrare ar fi mai ieftina ar merita sa incerc si eu.1 point
-
Stiu pe cineva in Sibiu care din asta traieste, si primeste 500 lei mamopera. Nu vreau sa dau atatia bani si oricum nu reusesti sa il faci la fel de bine cum era din fabrica. De ce sa dau atatia bani si sa ma aleg cu ceva mai prost decat era inainte? Doar pentru putin design? Ineficient.1 point
-
Am fost si eu la bimmer cu e46-le meu pentru o diagnoza si un test de rampa, si am plecat multumit de acolo. Mi s-a explicat ce trebuie facut, mi s-a facut foaie la masina, am stabilit cu ei timpi si costuri...personal, am plecat cu un feedback pozitiv de la ei, si voi revenii sa-mi termin cele cateva mici reparatii pe care nu am apucat sa le fac din cauza timpului. P.S. Am ajuns la ei, la recomandarea unui prieten cu e90, foarte foarte pretentios1 point
-
1 point
-
Daca vrei sa simti mai vioaie masina si consum mai mic, mergi pe 15" iarna, 16" vara. Daca vrei sa arate mai bine si sa stea mai bine pe drum, 16" iarna, 17" vara. Daca pui 18" pt vara o sa fie foarte lenesa masina, avand in vedere ca e un 316i dar o sa arate bine si o sa stea super in curbe.1 point
-
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos! Singurul lucru care nu-mi place, oglinzile negre... Dar tine de gusturi.. Bafta in continuare la "upgrade'uri".1 point
-
Testez daca sunt cel mai varsnic de pe acest forum. Am 48 de ani,am descoperit bmw-ul in urma cu 2 ani, trecand pe la multe alte marci in cei aproape 30 de ani de soferie. Pasiunea de baza este vw broscuta aircooled( am una de 1200 cc-35 cp din 1966). Imaginati-va ce inseamna sa te sui de la 35 cp la 150(acum alternez intre cele doua masini) Cred ca am schimbat (probabil, intr-o zi am sa fac un recensamant exact) vreo 20 de masini diferite in cei 30 de ani.(am inceput cu Dacia 1100) Concluzia: BMW-ul modifica comportamentul persoanei si ii trasforma personalitatea. Cred ca fiecare sofer ar trebui sa aiba macar un BMW in viata lui. Si sa nu fie prima masina ,caci va ramane pentru totdeauna robul acestui tip, necunoscand altele.(aproape ca atunci cand te casatoresti virgin,si nu-ti inseli nevasta). Finalul:exista doua tipuri de masini:BMW si alte autoturisme(credeti, caci o spune cineva care a cam avut masini si a condus suficient pana acuma)1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00