Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/10/15 in all areas
-
Buna ziua, Bine v-am gasit dragi forumisti si pasionati ai marcii! Incep prin a imi cere scuze de numele topicului, dar cam asa sta situatia la propriu, si anume: ".... de vreo o luna jumatate, cam din septembrie(cu adevarat) dau tarcoale pe net dupa anumite cazane cum zic multi la masinile astea care au varsta mai inaintata. Si eram decis aproximativ 85% sa merg pe un Volvo S60 din 2002, piele, etc. Nici dotata nici prea cheala, mediu sa spunem. 140cai motor 2.4L. Imi place enorm si chiar daca sunt pe acest forum o sa intorc mereu capul dupa un S60 modelul alcela, o consider eu o masina masculina la orice capitol. Ca sa va explic cum stau financiar, prost, foarte prost, si cateodata extrem de prost. Lucrez ca inginer metalurg tocmai iesit din masterat de un an si jumatate. Salariul ar fi multumitor daca nu as avea rata la banca si chiria in orasul meu natal:). Fratele mai mic e pe primul loc in ochii parintilor, sau asta imi place mie sa cred sa ma mai consolez din cand in cand(asta inseamna ca el nu plateste chirie, sta acasa,singur. Ai mei fiind plecati prin alt coltisor de tara). Deci, cum cred ca deja se analizeaza,au ghicit cei care cred ca am un venit in medie de 600EU/luna cu +/-. Mai ramai in mana fix cu **** cand iei banii. Dar mai aduce si viitoarea sotie bani acasa, si parca mai simt si eu mirosul unei beri, ea o prajitura.... ca la romanii saraci, sau saracii romani? Ca sa nu mai lungim, de cand m-am hotarat eu ca as vrea sa imi cumpar o masina care ar fi a 3-a (fost posesor de 1310tlx, opel astra g)am ajuns la 2 rezultate. Unul mai plauzibil decat celalalt. Amandoua erau Volvo S60, unul parca era ceva in neregula cu el, celalalt pretul cam mare si actele expirau. Am ales una din ele, si intre timp ce eram in tratative avansate cu respectivul, care de altfel, un baiat de nota 10, a facut tot ce i-am cerut telefonic, deci o colaborare impecabila, eu am avut un accident cu muncitorii de la munca. Cred ca sunt putin al naibii, iar la un meci de fotbal mi-a pus un domn pe la 45 de ani o contra de am stat o luna cu piciorul luxat. La jumatatea concediului nedorit, suna telefonul viitoarei sotii, (viitorul cumnat anunta ca are o masina) urmand o discutie de 10 secunde dupa care sunt dat eu la telefon. Discutia tipica, de care, an, culoare, probleme, aspect, dotari, poze.... Va transpun discutia telefonica din ce imi aduc aminte: -BMW. Vrei? -PFF. Ce BMW? -Un Seria 3 negru, 318, E46, benzina, din 2000, interior piele, geamuri electrice fata, trapa, distributie pe lant, magazie cd-6, acte provenienta, carte service, unic proprietar austria. Distributia schimbata la 185000 km din motive de siguranta. Masina are 187000.Masina a venit in tara acum 2 zile adusa de proprietar(roman stabilit acolo) in vederea achitarii unei datorii la mine(gen niste pile trase pentru niste rude). -Stai ca m-ai pierdut. ce dotari.. a. mi-ai zis. Pff, tractiune spate.... stai sa ma uit putin pe forumuri ca habar nu am de BMW, absolut nimic decat ca trage spatele nu fata, sau e 4x4. Vorbim maine dimineata. Si a urmat o noapte petrecuta pe acest forum. Am citit si bune si rele. Ca la orice tabla de altfel. Daca e Volvo nu tine mai mult, sau daca e BMW se strica mai repede. Tot tabla e, tot motor are, in fine ce mai. In discutia de dimineata: -Bai, cum arata masina asta? E la tine? -Iti trimit acum poze. Te las sa te gandesti. Stii ca nu fac eu nasoale cu tine. Da, e la mine! Sa ma anunti. E buna masina. Vin si pozele: http://s17.postimg.org/p54emq9xr/IMG_20150217_WA0000.jpg http://s15.postimg.org/k7wr83323/IMG_20150217_WA0001.jpg http://s30.postimg.org/50sj1b5qp/IMG_20150217_WA0002.jpg http://s29.postimg.org/4k4kcvarr/IMG_20150217_WA0003.jpg http://s18.postimg.org/f7civquc9/IMG_20150217_WA0004.jpg IERI: Au trecut si celelalte 2 saptamani, mi-am scos piciorul din ghips/gips nu stiu care-i corecta, si eram gata sa intru sa fac praf economiile din septembrie pana in prezent de cand m-am hotarat eu ca vreau masina(aproape 3000EU). Dar ce sa iau. Volvo, arata praf la interior. Pielea crapata, patata, etc. BMW-ul arata bine la interior. Dar are tractiune spate. Pe mine ma cam mananca talpa cateodata. Si ma mananca bine. Ar fi o experienta noua, dar totusi, tractiunea fata stiu sa o stapanesc si ar fi mai sigur pentru mine. Ce sa credeti? Vine viitoarea sotie si imi zice: Daca iei Volvo il cureti cu mana ta la interior. Nu te ajut cu nimic si daca o duci sa o spele aia sa dai un pumn de bani nu mai ai ce vorbi cu mine. Daca vrei volvo cauta alt volvo dar nu pe ala(Ganditi-va ca eu am aproape 2m si ea are 1.60-1.65m)se ratoieste ea la mine. Nu ai vrea tu sa vorbesti cu fratemiu poate vorbeste eu cu vreun prieten care aduce masini, eventual iti aduce ceva la comanda sa te incadrezi si in bani? Dupa asa morala, ) il sun pe cumnat si il intreb direct, bai mai ai BMW-ul? Primesc un raspuns nu pe placul meu. Ca a vazut ca eu nu am mai dat nici un raspuns, l-a anuntat pe nasul lui sa vina sa il vada daca vrea. Dar daca il vreau sa ii spun sa vorbeasca la randul lui cu nasul sa nu se mai porneasca din Bucuresti pana in Giurgiu. A fost prima data cand am intrebat de pretul ei, si am ramas putin stupefiat... Mi-a raspuns sec: Daca o iei tu, 1500Eur ca tre sa nasca nevastamea(viitoare cumnata) si stii ce e pe la spitale.. AZI: Uite asa, fara sa vad masina, deoarece sunt prins cu munca, practic sunt posesorul ei. Taxa auto 1300EUR. Mult. Are el un amic care o sa mi-o faca in Bulgaria(si acum huliti-ma toti) (dar de vina e statul roman, nu eu). Mai multe detalii despre motor, probleme, si altele, va anunt cand terminam comanda asta infernala. Topim fonta si turnam fara pauza de 3 saptamani. Eh eu am avut concediu, dar nu am cum sa imi bag liber sa plec decat pana pe 21-22 Martie! Totusi azi am trimis cei 2000 EUR:) 500 inmatricularea si 1500 masina! Nu sunt adeptul TUNNING-ului, ci sunt adeptul lucrurilor minutioase puse la punct. Totul sa fie functional. Masina sa fie STOCK. Deci nu ramane decat sa va citesc cu mare interes parerile despre cazanul meu, cum sunt sigur ca multi o sa il numiti, si sa astept sfaturi de la voi in ceea ce priveste verificarea masinii dupa cumparare(partea care merge facuta acasa). Va multumesc pentru simplul fapt ca mi-ati citit acest post care sincer si mie mi se pare cam lung! Si ca sa inchei acest post in aceeasi nota in care a fost deschis, sper totusi sa reusesc sa ma integrez printre voi, si sa devenim colegi de vreo nationala. Greetings from BOTOSANI!21 points
-
6 points
-
5 points
-
Momentan ramane asa. Am vorbit deja cu persoanele, si nu sunt genul care sa ma schimb de la o tocmeala. Eu am considerat ca e mai ok asa. Si inca vad lucrurile ca fiind mai ok asa cel putin pentru anul acesta. Pana la munca nu am mult. 3 Km pe care in principiu ii merg. Desi avem abonament la tramvai oferit de firma. Mai fac si ceva miscare. Si atat timp cat nu ploua, nu e ger crunt sau sa te rupa caldura militez pentru mersul pe jos. Nu sunt chiar atat de comod incat sa am nevoie de masina pentru 3km. Bineinteles ca mai apar situatii de genul intarziat, urgenta la munca, etc. Acelea sunt exceptii. In rest? Masina o vreau pentru ca pana la Suceava am 44km, si imediat intri in munti. Te mai recreezi prin bucovina putin:). 2 drumuri anuale la mare(SUNWAVES). Si drumurile la scumpa mea viitoare acra.. pardon, soacra!4 points
-
3 points
-
Dupa 5 ani frumosi petrecuti impreuna cu e90-ul, a venit vremea unui e60 lci din primul an de productie, si anume 2007, avand motorul de 2.0d ( M47 ) legat la o cutie automata. Masina are in prezent 181.000 km si a avut un singur proprietar de cand a iesit pe portile fabricii. Ca si impresii, dupa o saptamana de la achizitie, mi se pare mult mai stabila si confortabila comparativ cu e90-ul. Motorul isi face treaba foarte bine pe caroseria asta, nu mi se pare deloc puturos. Lucruri de efectuat in curand la ea: - detailing interior/exterior - volan sport - jante 18 ( achizitionate deja ) - schimbat ulei si filtru in cutie - folii - tips dublu - leduri nr. de inmatriculare2 points
-
frumoasa prezentarea, frumusica si ok masina(s o stapanesti sanatos), dar poll-ul, la cum e formulat, numai pentru distractie si te mananca degetul sa votezi "da. si tu si cumnatu'" frumoasa, multa bafta si spor in tot ce ti ai propus!2 points
-
Datorita drumurilor din patria romaneasca, mai exact la intrarea in orasul Baicoi am reusit sa rup un pivot de la bratul de pe dreapta. Drept urmare m-am pricopsit cu doua brate noi de achizitionat. Mai mult, cand am ajuns in Bucuresti am calcat pe un fier de pe trotuar (care iesea din pamant) si am reusit sa tai cauciucul de iarna pe o portiune de 10 cm, moment cand a bubuit instant. Drept urmare, am cumparat gume de vara noi ca tot a venit primavara...si astazi le-am montat. Anvelopele sunt GoodYear Eagle F1 Runflat cu 255/50/19 fata si 284/45/19 spate. Am schimbat si cercul de la volan cu unul imbracat in piele dar in stare foarte buna (luat de la serjul de pe forum). http://s8.postimg.org/fo2yvk34x/2015_03_09_10_32_44.jpghttp://s8.postimg.org/xoc5zxvc1/2015_03_09_10_34_49.jpghttp://s8.postimg.org/scs7i42xt/2015_03_10_18_16_17.jpghttp://s8.postimg.org/rbx0q3s9t/2015_03_10_18_17_05.jpg http://s8.postimg.org/5yaj1w069/2015_03_10_18_17_20.jpghttp://s8.postimg.org/d2scax7fl/2015_03_10_18_17_33.jpghttp://s8.postimg.org/yk8nfe50h/2015_03_10_18_17_42.jpghttp://s8.postimg.org/stih1nx0h/2015_03_10_18_17_53.jpg http://s8.postimg.org/rfqu6cxr5/2015_03_10_18_18_21.jpghttp://s8.postimg.org/lhd0w4esh/2015_03_10_18_19_14.jpg2 points
-
Pretul e bun, felicitĂŁri! Ai un blog unde scrii? (glumesc). Chiar dacĂŁ are amortizoare scurse sau alte probleme, se schimba si ai masina pe care te poti baza.2 points
-
2 points
-
Eu inteleg chestia asta cu inmatricularea. Opelul l-am cumparat pe bulgari, si aproape de expirare l-am trecut pe RO. Am platit 3400 lei T.M. Atunci eram la facultate si lucram in cazino. Imi permiteam sa dau banii astia ca veneau altii repede chiar daca strangeam din fund 1 luna si nu mai cheltuiam pe ce cheltuiam de obicei. Dar acum nu imi permit timbrul asta de 1300. cel putin nu in acest moment. Poate la anul. Cand oi avea mai multa experienta in domeniu si sa pot cere pe o anumita baza un anumit salariu. Pana atunci, trebuie sa ma multumesc asa. Mi-e dor sa mai fac o iesire pe la munte. Stau inchis in casa, cand am liber de la munca pentru ca prieteni nu prea am, ca stau prea mult la munca. Deci, din punctul meu de vedere, orice chestie ti-o doresti cere anumite sacrificii. Si sa o revand? Cine mai cumpara atat de veche? Eu unul recunosc, nu imi permit mai mult. Sunt la inceput de drum. Unde mai pui ca apare atasarea fata de bunul din dotare, si nu vrei sa-l dai pe 2 lei...2 points
-
ai dat 500 deja la inmatriculare si o sa te coste in fiecare an mai mult decat daca ar fi inmatriculata pe Romania. Va trebui sa dai spaga la revizie, ca nu o sa te duci cu ea in Bulgaria. In 3-4 ani o sa platesti tot cat e taxa aici si tot cu numere de bulgaria o ai, ceea ce va fi rau la revanzare. Eu am platit taxa dar atunci se putea recupera.2 points
-
Bine ai venit! Masina arata binisor din poze, interiorul e chiar frumos si masina e destul de dotata pentru un 318i. Din ce se vede in poze, ca optiuni aparte ai: interior piele, volan piele, climatronic, scaune incalzite, sistem audio Hi-fi. Are un nivel mediu de dotari, nu poti spune ca e cheala. Ca si motorizare e ok, e un motor fiabil daca ai grija de el. Cat despre tractiunea spate, nu are de ce sa te sperie. Masina are ASC ( sistem de control al stabilitatii ) si nu derapeaza asa usor, iar iarna cu un set de cauciucuri bune stai fara griji.2 points
-
Eu unul vad masina destul de ingrijita si daca nu prezinta vicii ascunse si este luata de la cumnat eu zic ca este o afacere buna, este o masina mai usor de intretinut decat acel Volvo mai mult ca sigur, gasesti piese in dezmembrari cate vrei si la pret bun. Pielea arata foarte bine pe ea si din cate vad are si Harman Kardon, scaune incalzite..2 points
-
Din cate stiu E36 are acelasi sistem de ASC+T ca si E46-le NFL. Nu actioneaza diferit pe E36 fata de E46. Iti taie gazul si previne derapajul. Daca ai toate cele necesare, eu zic ca merita pus pe masina. Un plus de siguranta nu strica, mai ales ca stim cu totii cum sta E36-le la acest capitol.2 points
-
2 points
-
dupa grafic vei avea aceeasi gradualitate a livrarii cuplului ca si stock, intensitatea difera insa, practic cuplul maxim de 450 e atins la peste 5500rpm cand deja stresul mecanic e diminuat fiinda esti in miscare, iar intre 4000-5000 creste de la 400 la 450, dupa parerea mea esti mai mult decat safe, pentru un mers normal vei fi mereu sub 380-400nm adica pana in 3500rpm, ceea ce coincide cu majoritatea timpului unde se afla cutia si motorul in utilizare zilnica. Cam asa interpretez eu graficul, poate au si altii pareri mai avizate. Acum evident ca sunt mai multe variable ce se modifica intr-o harta la un ECU, dar judecand doar graficul e foarte bine.2 points
-
daca limita la cutie e de 450 si ei ofera 450 pe remap dupa parerea mea esti inca in zona de siguranta. Daca ai un grafic cu curba de cuplu atunci ne-am putea lamuri mai bine, dar sunt destul de sigur ca maximul cuplului il ai la peste 3.5-4k rpm, asta inseamna ca practic cutia va fi solicitata la limita ei peste turatia respectiva iar in mers de oras nu va fi niciun stres. Ori ca mergi cu 420 ori cu 450 e cam acelasi lucru, atata timp cat cuplul asta vine gradual si maximul la o turatie mai ridicata stresul pus pe cutie e cu atat mai mic si daca nu faci launch-uri ma indoiesc ca vei avea probleme cu ea. Cat despre pret, intotdeuna Hamman va taxa mai mult, e si normal, diferenta dintre BR si ceilalti nu e atat de mare ca pret iar ca si calitate sunt sigur ca nu e nicio diferenta, eu as merge cu incredere pe BR mai ales ca l-ai mai folosit.2 points
-
Ridicare in slavi si informatii despre o singura masina. Cam asta e topicul pana acum. Si are 6 pagini. Inteleg rolul lui, dar foarte greu de urmarit. Ce o sa faci? Vrei sa cumperi o masina si rasfoiesti inainte zeci de pagini si mesaje, majoritatea multumim FRE si ai de capul meu nu cred ca aia e reparata ...1 point
-
Este o masina destul de buna zic eu avand in vedere ca detin una asemanatoare. Motorul este destul de fiabil, prea multe probleme nu o sa ai cu el daca ii dai ce ii trebuie. Singurul dezavantaj va fi consumul, daca o sa o folosesti ca masina de zi cu zi inclusiv o naveta pana la servici de circa 20km o sa iti reduca substantial venitul lunar. taxa este 850E avand in vedre capacitatea de 1895cmc, vechime mai mare de 14 ani si emisii de 188g1 point
-
Frumoasa masina.. In legatura cu taxa, astazi am fost si am platit la al meu 318i ( JJ60074 ), 118 CP, 188 CO2 exact 3760 lei . Si faza ca pentru tine e 1500euro... sa sti ca nu ti-a facut cine stie ce "bine" :getlost:1 point
-
=)) mersi mult,fac tot posibilul. Poate reusim sa ne strangem cu totii undeva intr-o parcare acum ca a venit caldura. App,asa arata culoarea ei http://s16.postimg.org/vlloiyzr5/image.jpg1 point
-
la vechimea asta si pretul asta e prea putin important interiorul, dotarile... e important sa nu aiba prea multa rugina, sa nu aiba batai pe la trenul de rulare, sa mearga f bine motorul, sa nu aiba amortizoare curse, sa iti mearga ac-ul, macaralele la geamurile electrice etc... mai rar e46 la 1500eur care sa fie perfect functionale la ce am enumerat mai sus ! )1 point
-
1 point
-
Salut, masina arata bine, destul de ingrijita. La multi km vara incidente si multa bafta in cariera.1 point
-
Minusuri = casetofon , fara geamuri electrice pe spate , volan , jante. Interiorul e frumos , cu timpul cred c-ai s-o faci ca pt tine Multi km fara probleme si referitor la tractiune spate ... n-ai destula putere s-o comiti )1 point
-
Vezi ca faci niste confuzii! Sunt n discutii despre cifrele de pe bidoanele cu ulei! In primul rand 0W<5W<10W sunt cifrele pentru vascozitatea la rece a uleiului, iar al doilea grup de cifre pentru vascozitatea la cald al uleiului 30<40<60! Un ulei 0W30 si 0W40 vor avea aceeasi vascozitate la rece, dar la cald in schimb, cel cu 30 va fii mai subtire decat cel cu 40! La rece, intr-adevar e bine sa aibe o cifra mai mica, 0W a.i. cel putin iarna cand uleiul tinde sa se ingroase, sa "curga" cat mai repede in subansmable, indeosebi spre turbina tinand cont ca aceasta foloseste ca si lagare pentru rotor o pelicula fina de ulei! In schimb la cald, spre exemplu vara, un motor cu 30 va "bate" mai tare decat un altul cu 40, aici vorbind strict despre motoare cu un anumit nr de km la bord, unde avem deja ceva uzura! De aceea unii producatori chiar recomanda uleiuri(30 / 40) si in functie de uzura/nr de km! Un ulei fiind poate prea subtire motorul va fi automat mai zgomotos din pricina tolerantelor marite ca urmare a uzurii din timp! Primul grup se va allege de obicei in functie de zona: Temperata - 5W / Mediteraneana/Subtropicala - 10W / Nordica/Subpolara - 0W Acum nu strica sa pui un 0W intr-o zona temperata, dar cu siguranta ai face mare greseala sa pui un 10W intr-o zona Nordica!1 point
-
Daca e acelasi ASC de pe e46, isi face treaba foarte bine. Si la DSC taie gazul. Am avut bmw cu asc si acum am dsc. Sincer, nu am simtit diferenta dintre ele in cazul ruperii aderentei.1 point
-
Ca sa fie mai clar, orice amenda va veni la firma de inchirieri si va fi platita automat de pe cardul celui care a inchiriat masina.1 point
-
era bine sa explici de la inceput , lumea e sensibila la stergatoare , oglinzi , embleme , capace jante . Sau sa faci o cerere discreta pe pm la vanzatori ca sa eviti discutiile de gen .1 point
-
asa era normal de la inceput , nu abureli cu resetari cand schimbi masina . Soferul face accidente nu masina .1 point
-
1 point
-
Am scapat de citeva ori de abuzuri ale politiei cind am mentionat ca am totul filmat pe camera."Stiti ce viteza ati avut?peste 70 in zona de 50!".Eu:"Nu cred,ia sa ma uit pe camera auto care inregistreaza si viteza (asa era a mea)","A aveti din asta...mda...va doresc o zi buna si aveti grija cu viteza.."1 point
-
din punctul meu de vedere nu vad rostul unei asemenea camere decat in cazul producerii unui accident! Folosesti video ca proba, asta numai in cazul in care judecatorul sau organele de politie sau procurorul le va accepta ca probe( cunosc cazuri in care au fost respinse).Bun, si in cazul in care vezi filmarea cu un bulangiu care iti sparge masina si incepe sa-ti cotrobaie prin masina o sa vezi o silueta, o fata eventual pe care politia nu are de unde sa-l cunoasca! Cu siguranta!1 point
-
Polish-ul l-am facut manual bineinteles dupa ce am spalat foarte bine masina si am asteptat sa se usuce. Am folosit polish pe culoare de la turtle wax apoi am dat cu ceara tot de la ei. O sa fac operatiunea asta o data la 4-5 saptamani.1 point
-
Multumesc Dan ! Motivul a fost urmatorul : macar unul dintre noi,cei pasionati de BMW,sa nu dam o gramada de bani,munciti in cele mai multe cazuri din greu,pe asa o epava ; un autoturism care a fost avariat in asa hal nu o sa mai fie niciodata sigur,nici pentru cel care o conduce dar nici pentru noi participantii la trafic.1 point
-
Nu o sa constate nimeni nimic niciodata. De multe ori, o masina facuta praf, primeste elementul cu seria de caroserie a unei masini fara accident. E o activitate veche in Romania si nu numai. Pana unde incepe vestul cam asa se procedeaza. Faptul ca nu credem, nu vrem, ni se pare unora dintre noi ca nu se poate, nu schimba cu nimic situatia. Felicitari initatorului topic-ului indiferent de motivul pe care l-a avut sa fac publica treaba. E un inceput, felicitari FRE, cu o floare insa nu se face primavara...1 point
-
Am facut eu un drum tm-buc sa vad masina. Tehnic este aproape ok cu exceptia bateriei aproape moarte,ceva ineregula la filtru de particule si mici troncaneli pe fata.Nimic neasteptat la o masina SH. Lucru care m-a facut sa zic PAS a fost faptul ca masina este revopsita INTEGRAL,lucru despre care vanzatorul nu stie nimic!?Poate pe altii nu-i intereseaza aceste chestii dar pe mine unul ma intereseaza. Am scris aceste lucruri nu pentru a strica topicul de vanzare ci pentru a nu face cineva un drum lung pentru gasi altceva decat se asteapta!1 point
-
20 de lei perechea, gasim si fara defecte, 0736 366 3561 point
-
http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Mobius-New-Version-Wide-Angle-Lens-C-1080P-HD-Mini-Action-Camera-wp-Uk-966178.html momentan singurul loc in care se gaseste lentila asta nou Type C . Diferentele intre Type B si C , poti lua si Type B fara stres , e unghiul ceva mai ingust dar nu cu mult desi The new version with the lens c is sharper, brighter and wider compared to the lens b. Recommended! Se mai poate comanda si aici , momentan nu e in stock https://www.joovuu.com/gb/home/61-mobius-action-camera-wide-angle-lens.html aici au si restul accesoriilor gen extensie lentila , un cablu cu care duci lentila unde doresti in limita a 20 cm https://www.joovuu.com/gb/mobius-action-camera-accessories/57-mobius-lens-extension-cable-200mm.html cablu alimentare https://www.joovuu.com/gb/accessories/55-extended-mobius-cable-3-meters.html exista si la 4 m daca ai nevoie . Bateria noua asigura cam 2 ore de inregistrare dupa deconectare de la alimentare . Pt mai mult e nevoie de un powerbank si acolo ai destule variante , recomand minim 5000 mAh inseamna cam 12 ore . De alimentat merge orice alimentator usb clasic pt tel , eu am montat o priza bricheta in torpedou e complet ascunsa nu incomodeaza nu deranjeaza . Daca nu vrei sa integrezi ca la mine pe topic la oglinda ai varianta clasica de prins undeva sus la parbriz http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Mini-Tape-Mount-Holder-for-Mobius-Action-Sports-Camera-wp-Uk-91750.html Daca le comanzi pe Banggood ai sub pret livrare din UK , daca e pe stoc in UK , daca o comanzi din CHina vine in 30 zile si te trezesti si cu vama , din Uk face 7 zile , nu ai probleme la vama dine din EU . PE Joovuu trimit doar din UK deci e ok . Eu am plasat comanzi pe ambele .Plata prin Paypal . PS . Mai exista o varianta in care bateria se inlocuieste cu un capacitor https://www.joovuu.com/gb/mobius-action-camera-accessories/95-mobius-super-capacitor-.html , practic bateria clasica se cam incinge mai ales daca sta la soare la parbriz , in timp cedeaza , probabil in 6-8 luni , oricum o baterie e ieftina si se poate lua separat , capacitorul nu incinge deloc in schimb cand tai alimentarea e pa camera adica tot ce face e sa salveze ultimul clip si asta e . Se pare ca nu reusesc sa alimentez capacitorul din powerbank , doar bateria merge , mai tin in teste treaba asta . Recomand sa luati cu baterie cum vine in kitul clasic , mai ales daca desfaceti camera si montati ca mine , bateria sta separat , e ventilata , la mine e montata undeva pe suportul metalic al oglinzii tocmai pt a ceda caldura . La integrare oglinda e nevoie de ceva bricolaj , practic se scoate placa de baza din carcasa , se monteaza extensia lentila si pt a nu freca toata ziua carcasa e nevoie de un cablu extensie micro SD care nu se gaseste aici , tot la chinezi pe aliexpres am comandat ,aici e plata doar prin card dar e ok la cat costa . , asta vine in 30 zile orice faci )) Daca il comandati specificati catre vanzator dimensiunea , au 25,40 si 50 cm ,daca nu vine by default 50 cm , destul de lung . http://www.aliexpress.com/item/micro-sd-card-reader-extension-cable-TF-to-TF-cable-for-car-GPS-DVD-DVR-support/759471188.html Pt functionare corecta e nevoie de card SD clasa 4 maxim 32 G , inseamna 4 ore la setari maxime , fara sound . Apoi face suprascriere . Recomand carduri Kingston . Nu luati clasa 10 ca nu merg , adica nu fac suprascriere dupa , e nevoie de un downgrade la soft , nu m-am complicat cu asta . Softul camerei se downloadeaza de aici http://www.mytempfiles.info/mobius/1 point
-
Adaug si 2 poze cu vecinul de bloc si o poza pusa de BMW RO pe farcebook de la Xdrive 2014, chiar eu conduceam masina Sper sa ma invite si anul acesta! http://s14.postimg.org/ir2oksxrh/10873370_818004824902846_5737050005946910574_o.jpg http://s14.postimg.org/k4ubg3x0t/10934695_10153066870994122_75904470_n.jpg http://s14.postimg.org/k3kdmov71/10947572_10153066871039122_2091289779_n.jpg Inca mai visez la un volan de M, chiar imi pare rau ca nu l-am cumparat pe cel de la Inside Am primit si o oferta pentru reparat & vopsit bara de la Changing: 500 de ron, data viitoare o sa belesc ochii! PS: am stabilit cu Andrei ca o sa iau becurile de la el cand le va schimba de pe e60, ii multumesc pe aceasta cale. PPS: Scriam in urma cu ceva timp ca am atins viteza maxima data de constructori in urma unei urgente medicale, din pacate nu a fost de ajuns si tatal meu s-a stins cateva zile mai tarziu. Am ramas cu regretul ca nu am acceptat sa mearga cu mine la Brasov cand am cumparat masina si ca nu a condus-o niciodata, desi eu am insistat de cateva ori. Stiu insa ca era mandru ca mi-am implinit acest vis. Poate ca acolo unde este imi urmareste topicul...1 point
-
Chiar daca o masina reparata astfel arata bine, asta nu inseamna ca e un lucru normal. O masina reparata asa e un cazan. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se comporta o masina de genul asta in caz de accident grav. Chestiile astea se intampla pentru ca exista o mare foame de bani si un numar mare de oameni deosebit de naivi care nu se pot stapani cand vine vorba de chilipiruri. Nu inteleg ca nu se poate ieftin si bun. Nu realizeaza ca o masina mai ieftina pretul pietii denota vicii ascunse.1 point
-
Pai ai aproape de tine asa ceva. In Zalau la marele service de "refacut" tot felul de rasturnate. Stii cum ies de acolo? Tipla..zici ca-s noi1 point
-
1 point
-
Treaba aia cu Zalau mi-au spus-o mai multi, inclusiv Cosmin mi-a zis ca a trecut pe acolo mai demult si avea o hala imensa plina cu masini de lux, S-uri , 7er, porsche etc Cica are comenzi din toata tara, multe ajung in Buc,Cluj,Constanta s.a.m.d. E plin autovitul de rasturnate de genul repuse pe picioare in Zalau.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Folosesc Redline 5W50 de vreo 4 revizii incoace...e bestial...dupa primele 2 revizii a inceput sa-mi curete depunerile de pe capac de la uleiul BMW LongLife care l-a folosit cel dinaintea mea (la 58.000km cu cat am luat-o avea trei revizii de ulei si arata negru capacul pe interior)...acum e curatat aproape in totalitate...stiu ca si Amsoil e foarte bun...1 point
-
1 point
-
E46 conduce - ptr ca e la ora actuala printre cele mai accesibile masini (relativ ieftina si nu f depsasita tehnic). 99.9% voteaza in functie de ce masina au ei in prezent. Topul este complet irelevant in opinia mea, PS: bineinteles ca eu am votat E60...:goodjob:1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00