Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/11/15 in all areas
-
Buna ziua, Bine v-am gasit dragi forumisti si pasionati ai marcii! Incep prin a imi cere scuze de numele topicului, dar cam asa sta situatia la propriu, si anume: ".... de vreo o luna jumatate, cam din septembrie(cu adevarat) dau tarcoale pe net dupa anumite cazane cum zic multi la masinile astea care au varsta mai inaintata. Si eram decis aproximativ 85% sa merg pe un Volvo S60 din 2002, piele, etc. Nici dotata nici prea cheala, mediu sa spunem. 140cai motor 2.4L. Imi place enorm si chiar daca sunt pe acest forum o sa intorc mereu capul dupa un S60 modelul alcela, o consider eu o masina masculina la orice capitol. Ca sa va explic cum stau financiar, prost, foarte prost, si cateodata extrem de prost. Lucrez ca inginer metalurg tocmai iesit din masterat de un an si jumatate. Salariul ar fi multumitor daca nu as avea rata la banca si chiria in orasul meu natal:). Fratele mai mic e pe primul loc in ochii parintilor, sau asta imi place mie sa cred sa ma mai consolez din cand in cand(asta inseamna ca el nu plateste chirie, sta acasa,singur. Ai mei fiind plecati prin alt coltisor de tara). Deci, cum cred ca deja se analizeaza,au ghicit cei care cred ca am un venit in medie de 600EU/luna cu +/-. Mai ramai in mana fix cu **** cand iei banii. Dar mai aduce si viitoarea sotie bani acasa, si parca mai simt si eu mirosul unei beri, ea o prajitura.... ca la romanii saraci, sau saracii romani? Ca sa nu mai lungim, de cand m-am hotarat eu ca as vrea sa imi cumpar o masina care ar fi a 3-a (fost posesor de 1310tlx, opel astra g)am ajuns la 2 rezultate. Unul mai plauzibil decat celalalt. Amandoua erau Volvo S60, unul parca era ceva in neregula cu el, celalalt pretul cam mare si actele expirau. Am ales una din ele, si intre timp ce eram in tratative avansate cu respectivul, care de altfel, un baiat de nota 10, a facut tot ce i-am cerut telefonic, deci o colaborare impecabila, eu am avut un accident cu muncitorii de la munca. Cred ca sunt putin al naibii, iar la un meci de fotbal mi-a pus un domn pe la 45 de ani o contra de am stat o luna cu piciorul luxat. La jumatatea concediului nedorit, suna telefonul viitoarei sotii, (viitorul cumnat anunta ca are o masina) urmand o discutie de 10 secunde dupa care sunt dat eu la telefon. Discutia tipica, de care, an, culoare, probleme, aspect, dotari, poze.... Va transpun discutia telefonica din ce imi aduc aminte: -BMW. Vrei? -PFF. Ce BMW? -Un Seria 3 negru, 318, E46, benzina, din 2000, interior piele, geamuri electrice fata, trapa, distributie pe lant, magazie cd-6, acte provenienta, carte service, unic proprietar austria. Distributia schimbata la 185000 km din motive de siguranta. Masina are 187000.Masina a venit in tara acum 2 zile adusa de proprietar(roman stabilit acolo) in vederea achitarii unei datorii la mine(gen niste pile trase pentru niste rude). -Stai ca m-ai pierdut. ce dotari.. a. mi-ai zis. Pff, tractiune spate.... stai sa ma uit putin pe forumuri ca habar nu am de BMW, absolut nimic decat ca trage spatele nu fata, sau e 4x4. Vorbim maine dimineata. Si a urmat o noapte petrecuta pe acest forum. Am citit si bune si rele. Ca la orice tabla de altfel. Daca e Volvo nu tine mai mult, sau daca e BMW se strica mai repede. Tot tabla e, tot motor are, in fine ce mai. In discutia de dimineata: -Bai, cum arata masina asta? E la tine? -Iti trimit acum poze. Te las sa te gandesti. Stii ca nu fac eu nasoale cu tine. Da, e la mine! Sa ma anunti. E buna masina. Vin si pozele: http://s17.postimg.org/p54emq9xr/IMG_20150217_WA0000.jpg http://s15.postimg.org/k7wr83323/IMG_20150217_WA0001.jpg http://s30.postimg.org/50sj1b5qp/IMG_20150217_WA0002.jpg http://s29.postimg.org/4k4kcvarr/IMG_20150217_WA0003.jpg http://s18.postimg.org/f7civquc9/IMG_20150217_WA0004.jpg IERI: Au trecut si celelalte 2 saptamani, mi-am scos piciorul din ghips/gips nu stiu care-i corecta, si eram gata sa intru sa fac praf economiile din septembrie pana in prezent de cand m-am hotarat eu ca vreau masina(aproape 3000EU). Dar ce sa iau. Volvo, arata praf la interior. Pielea crapata, patata, etc. BMW-ul arata bine la interior. Dar are tractiune spate. Pe mine ma cam mananca talpa cateodata. Si ma mananca bine. Ar fi o experienta noua, dar totusi, tractiunea fata stiu sa o stapanesc si ar fi mai sigur pentru mine. Ce sa credeti? Vine viitoarea sotie si imi zice: Daca iei Volvo il cureti cu mana ta la interior. Nu te ajut cu nimic si daca o duci sa o spele aia sa dai un pumn de bani nu mai ai ce vorbi cu mine. Daca vrei volvo cauta alt volvo dar nu pe ala(Ganditi-va ca eu am aproape 2m si ea are 1.60-1.65m)se ratoieste ea la mine. Nu ai vrea tu sa vorbesti cu fratemiu poate vorbeste eu cu vreun prieten care aduce masini, eventual iti aduce ceva la comanda sa te incadrezi si in bani? Dupa asa morala, ) il sun pe cumnat si il intreb direct, bai mai ai BMW-ul? Primesc un raspuns nu pe placul meu. Ca a vazut ca eu nu am mai dat nici un raspuns, l-a anuntat pe nasul lui sa vina sa il vada daca vrea. Dar daca il vreau sa ii spun sa vorbeasca la randul lui cu nasul sa nu se mai porneasca din Bucuresti pana in Giurgiu. A fost prima data cand am intrebat de pretul ei, si am ramas putin stupefiat... Mi-a raspuns sec: Daca o iei tu, 1500Eur ca tre sa nasca nevastamea(viitoare cumnata) si stii ce e pe la spitale.. AZI: Uite asa, fara sa vad masina, deoarece sunt prins cu munca, practic sunt posesorul ei. Taxa auto 1300EUR. Mult. Are el un amic care o sa mi-o faca in Bulgaria(si acum huliti-ma toti) (dar de vina e statul roman, nu eu). Mai multe detalii despre motor, probleme, si altele, va anunt cand terminam comanda asta infernala. Topim fonta si turnam fara pauza de 3 saptamani. Eh eu am avut concediu, dar nu am cum sa imi bag liber sa plec decat pana pe 21-22 Martie! Totusi azi am trimis cei 2000 EUR:) 500 inmatricularea si 1500 masina! Nu sunt adeptul TUNNING-ului, ci sunt adeptul lucrurilor minutioase puse la punct. Totul sa fie functional. Masina sa fie STOCK. Deci nu ramane decat sa va citesc cu mare interes parerile despre cazanul meu, cum sunt sigur ca multi o sa il numiti, si sa astept sfaturi de la voi in ceea ce priveste verificarea masinii dupa cumparare(partea care merge facuta acasa). Va multumesc pentru simplul fapt ca mi-ati citit acest post care sincer si mie mi se pare cam lung! Si ca sa inchei acest post in aceeasi nota in care a fost deschis, sper totusi sa reusesc sa ma integrez printre voi, si sa devenim colegi de vreo nationala. Greetings from BOTOSANI!9 points
-
Intreb, modelul executiv nu exista la e46 si la alte modele de masini cind spui executiv inseamna un model optionat care nu este cazul la tine3 points
-
Ca sa vezi ca nu esti singur, eu cand mi-am luat E46, n-am dormit tot drumu de la Bucuresti pana la Targu Jiu si eram maxim de incantat, incat pana seara cand m-am intors in Bucuresti, nici macar mancare nu mi-a trebuit. Povestea s-a repetat saptamana trecuta cand am trecut la E39...parca nu mai ajungeam odata sa bat palma pentru masina. :frantics:2 points
-
Virgil - daca mai frunzaresti forumul ai sa vezi de ce isi ia Andrei_vuv atatea minusuri. :console:2 points
-
Cu siguranta ai dreptate,si pierzi confort,insa e prea faina senzatia cand iti privesti masina cu niste roti mai mari.2 points
-
Foarte-foarte TARE ! Vorbesti ca natiunea care ti-a produs masina. Mai precis ca unii de pe acolo, nici ei nu prea mai sunt ce au fost. Vezi ca nu glumesc deloc. Felicitari!2 points
-
Da' da-i omului o naveta de bere sa ti-o aduca el , o mai vede si pe sistera, alea-alea...2 points
-
Eh, nu am chiar 2.00. Am exagerat ceva. Am doar 1.96. Asta la ultima masuratoare facuta dimineata dupa trezire. Cat dupa munca, unde stau doar in picioare, se mai aseaza oasele, mai pierd un centimetru. Sau cred ca pierd chiar 2 cm, avand in vedere ca am 102 kg. Imi vine sa sun din minut in minut pe cumnat sa il intreb daca are nu stiu ce, daca merge cutare, daca e ok cutare, dar mi-e ca turbeaza omul:))). S-a dus deja jumatate de saptamana. Sambata ma duc la football, la berea de dupa football, duminica acasa cu pitica, si uite asa a trecut saptamana asta. dupa care urmeaza numaratoarea pana vineri seara cand ma urc ori in tren ori in autocar spre bucuresti. De mers am mers o singura data cu o masina care avea caroseria la fel. Cred ca era diesel. Si cu volan pe dreapta. Dar nu am mers eu la volan, ci am mers vreo 1.3km in spate. Si da, in spate nu am loc. a trebuit sa stau intins pe 2 din cele 3 locuri sa nu dau cu ganditorul in plafon.2 points
-
DacĂŁ cineva a demontat acele led-uri ca sĂŁ acopere posibile erori de airbag și asc e criminal! Un cretin.2 points
-
Politia ii de vina, ca i-a luat toate punctele. :) Trimis de pe iPhone 5 prin Tapatalk2 points
-
2 points
-
Mai putini nm,mai putini cai"Baza"hartii este aceeasi la toti,dezvoltarea ei tine performantele firmei(inginerilor). De ce costa la BR 800,la GPower,Hamman si Manhart 1300 si la ACS 2300?Crezi ca-i doar chestie de brand si marketing?La o masina care a costat +50 k nu as pune un soft de 800 e.Si nu e chestie de snobism,ci de asumarea a cat mai putine riscuri.2 points
-
Bai petarda de om nu te potolesti odata! Ti-am zis sa nu mai ma amesteci in postari si sa nu mai faci referiri la mine. Esti greu de cap? Sau din cauza ochelarilor nu mai vezi ce scrii? Ti am scris special textul bolduit ca pe viitor sa nu mai vb de mine cu "unu". Si minusuri iti iei ca bati campii cu pastarile tale. Cum este si cazul celei de mai sus. De parca intereseaza pe cineva ca tu trebuie sa scazi pretul la masina. Dute si fa reclama in alta parte la masina.1 point
-
1 point
-
Dupa mine, 0w40 (mai ales de la mobil) este cel mai bun ulei pentru toate motorizarile pe benzina comune de bmw.1 point
-
1 point
-
E o chestie gandita asta cu rotile aflate la extremitatea caroseriei, pentru stabilitate. Vei descoperi ca BMW e șĂŁfu' la mici fineturi, care cumulate, iti dau o senzatie unica la volan.1 point
-
1 point
-
Fata de Volvo vei avea avantajul multelor piese din dezmembrari, deci reparatii mai ieftine, cu tractiune pe spate nu mai este ce a fost (sigur are ASC), interiorul arata inca bine (dar te sfatuiesc sa-l intretii regulat ca sa nu ajunga ca la Volvo-ul de care zici), trapa iti va fi de folos la vara :shifty: si faptul ca este pe benzina explica oarecum numarul de km care ai sanse sa fie reali. Tot ce nu-mi place la ea este noroiul in care au fost facute pozele dar banuiesc ca vi cu niste poze mai bune dupa ce pui mana pe ea.1 point
-
Nevasta lui sta sa nasca. El nu are permis, e suspendat. Si cam sunt dator pentru ca la nunta lui nu am fost. Eram la munca si chiar nu aveam cum sa plec atunci. Eram in urma cu planul.1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente! Cat despre inmatriculare, nu are importanta unde este inmatriculata atata timp cat toate actele sunt in regula!( asigurare, itp etc).Bafta multa si felicitari pentru achizitie si pentru prezentarea deosebita! :thumbsup:1 point
-
e posibil sa te surprinda cat de jos este plafonul. EU am e36, si la 1.91 cand imi creste paru, imi dau seama imediat ca am ajuns la plafon . Am observat persoane care obisnuiesc sa tina spatarul in pozitie dreapta. Eu nu as putea face asta intr-un e36. In schimb ai avantajul ca nu o sa-ti prea bata soarele in ochi.1 point
-
1 point
-
E foarte frumos si asta, mai ales ca este facut numai din piese de calitate, dar este ceva care nu se pupa si nu stiu ce ar fi, poate nu este obisnuit ochiul meu cu ///M paket si faruri de E92 pe un sedan. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Daca ai 2 metri inaltime,nu prea o sa ai loc la volan ,eu am 1.80 si mi se pare la limita confortului.Urcate in ea,mergi cu ea,daca "comunici" bine cu masina, aia e. Cit despre masina pe BG,se tot zice de nustiu citi ani ca ai probleme ,si doar vorbe au ramas,mai pui si asigurarea pe BG care e mai mica ca in ro. Succes1 point
-
Ai si tu dreptate....pana la urma daca vrei mai tarziu o inscrii pe romania, 500e pentru un an de circulat nu-i un cap de lume, o buna parte dintr prietenii mei platesc suma asta numai la impozit.1 point
-
Interiorul e foarte misto. Am avut acelasi interior si eu la E46. Se curata foarte usor cu servetele umede din orice supermarket.1 point
-
Vezi daca a prins bine traversa de la cutia de viteze. Rulment Sachs?1 point
-
1 point
-
Sa o stapaneste sanatos. E60-ul este mai stabil decat e90 cu siguranta, parerea mea este ca nu poti cumpara e60 cu e90 diferenta este destul de mare in favoarea e60-ului.1 point
-
Aaaaaa...nu-i vorba de romanul care nu a avut bani de inmatriculare....m-ai inteles total gresit.1 point
-
Mie astea mi se par in general niste tiganii sinistre. Plus ca racirea va fi afectata.1 point
-
Eu am suspensie sport si nu as recomanda decat la dusmani.1 point
-
Pretul e bun, felicitĂŁri! Ai un blog unde scrii? (glumesc). Chiar dacĂŁ are amortizoare scurse sau alte probleme, se schimba si ai masina pe care te poti baza.1 point
-
1 point
-
Astazi am schimbat bateria la masina si intr-o discutie amicala cu domnul -distins de altfel- si cand achitam bateria am intrebat daca pot comanda si ulei la ei-ex: Shell 5W30, la care el ma intreaba .... Ce ulei folositi acum.... Eu .... Castrol Edge5W 30, replica lui .... CEL MAI PROST ULEI in momentul asta de pe piata... Acum intreb si eu ... Oare toti care lucreaza/detin magazine de piese auto sunt prosti ???1 point
-
e diferenta mare intre dsc si asc. s-a mai discutat. Personal consider ca efortul de a trece la ASC e prea mare pentru rezultat. Niste anvelope mai bune ar fi o rezolvare mai rapida, oricum ma indoiesc ca te ia prin surprindere cand fuge spatele , fuge doar daca ii dai gaz, si atunci probabil ca te astepti la asta. Vorbim de un 316i?1 point
-
la modelul e36, cele din 98 cred, exista ca dotare OEM, insa nu actioneaza ca la modelel mai noi, gen e46, unde iti franeaza rotile, nu este un ESP. DIn ce stiu eu, cel de e36 iti taie puterea de la motor. Deci in principiu daca iti adaptezi stilul de condus in conditii de ploaie tot acolo ajungi. Poate ma corecteaza cineva.1 point
-
dupa grafic vei avea aceeasi gradualitate a livrarii cuplului ca si stock, intensitatea difera insa, practic cuplul maxim de 450 e atins la peste 5500rpm cand deja stresul mecanic e diminuat fiinda esti in miscare, iar intre 4000-5000 creste de la 400 la 450, dupa parerea mea esti mai mult decat safe, pentru un mers normal vei fi mereu sub 380-400nm adica pana in 3500rpm, ceea ce coincide cu majoritatea timpului unde se afla cutia si motorul in utilizare zilnica. Cam asa interpretez eu graficul, poate au si altii pareri mai avizate. Acum evident ca sunt mai multe variable ce se modifica intr-o harta la un ECU, dar judecand doar graficul e foarte bine.1 point
-
1 point
-
Desi nu bag mana in foc, asta pare a fi fosta mea masina (cel putin acelasi numar, acelasi interior si aceeasi motorizare, cam mare coincidenta)...care a suferit un accident grav pe Stefan cel Mare si fiind dauna totala a ajuns la dezmembrat pe la roscatum3 aici pe forum. Acum se pare ca a fost reparata si se vinde drept "tzipla bo$$", desi se vede clar ca e imbinata prost. Oricum e de evitat... http://olx.ro/i2/oferta/bmw-330d-schimb-ID2KV6T.html http://www.tocmai.ro/bmw-330d-2000-21481080.html1 point
-
A uitat sa treaca la superdotari, clima tip aragaz. Schimbatorul sete bestial.1 point
-
vuv stie ca toate automatele sunt la fel , acum i-am dat peste cap teoria.... @vuv - chiar glumesc, nu trebuie sa o iei in serios.1 point
-
))))) esti penibil daca te iei de mmneg care a avut un m3 si stie ce vorbeste, fata de tine. i-a dat un sfat, cum tu ii dai sa isi ia manuala....numai ca el are argumente...tu vii de pe un 2.0d..1 point
-
Si cu siguranta castigul este unul mult mai mare decat daca aduci o masina de afara pentru revanzare....1 point
-
Atitudinea aceasta face ca in continuare samsarii sa vanda toate ciurucurile,nu am nimic impotriva,puteti cumpara ce vreti,insa atunci cand un autoturism pune viata unor oameni nevinovati in pericol,nu pot sta deoparte. Repet,sunt 100% si nu din poze ci din acte/serie caroserie1 point
-
1 point
-
1 point
-
De ce naiba sa nu se accepte?iei masina noua si la 50k se duce dracu scaunul?au materiale de rahat.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00