Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/17/15 in all areas
-
5 points
-
5 points
-
http://olx.ro/oferta/bmw-318-cabrio-ID3b4Ed.html Pentru cei tentati sa bata drumul pentru aceasta masina, aveti mai jos problemele constatate de mine duminica trecuta: Lovita frontal, radiator nou, lonjeroanele au semne de reparatie, rugina, revopsire. Aripa fata dreapta lovita, revopsita f urat. Luft mare intre capota si aripa. Aripa spate lovita si reparata intr un mod prost. Tabla in valuri si vopseaua coaja de portocala. Zona rotii de rezerva a fost lovita si reparata destul de prost. Toba sparta. Prelata, zona "lunetei" prezinta o mica taietura. LE: Am si poze insa nu reusesc sa le uploadez.4 points
-
Benzinarele sunt de preferat la achizitie SH deoarece le gasesti cu km mai putini. Nu e ceva de mirat. Ca un sfat, nu-ti lua fara scaune sport sau confort. Alea standard sunt destul de incomode la drum lung.3 points
-
Salut dragi colegi, mai zilele trecute s-au facut doi ani de cand am avut norocul, pe cand eram cu ceva studii in Munchen, sa-si vand un prieten masina, pleca omu din Germania si se gandea ca nu are rost sa plece cu doua masini, si a renuntat la cea mai mica dintre ele. Un e36, 318i din dec 95, inmatriculata prin iunie 96. Masina era la el de 3 ani, si mai avusese un proprietar timp de 9 ani. 1 an a avut 3 proprietari si ceva in jur de 800 de km facuti, probabil proprietari de Autohaus-uri. Nu-mi cautam masina, dar mi-a placut, nu stiam nici preturile, si am negociat de la 2800 pe la 2600 cu tot cu acte pe numele meu. Am adus-o acasa, si am avut un shoc, taxa de prima inmatriculare, masina iesind euro 2, desi era D3 in actele de Germania, si eu imi imaginasem ca iese euro 3. Acum m-am lamurit ca nu e posibil sa iese euro 3. Am platit 1200 de euro inmatricularea, mai mult din oroarea de a avea "pisicuta pe Bahamas" , "BH" numere de Vidin, e plin orasu de rapciugi de-astea. De doi ani de cand o am n-am avut decat o problema mai serioasa, si anume n-am mai putut sa o pornesc din cauza ca se tocisera carbunii la electromotor. In rest, maniac fiind, la orice scartzait sau troncanit am schimbat piesa respectiva. Momentan are toate schimburile facute, toate filtrele, toate lichidele, bujiile, bateria, toate rolele, curelele, cateva furtune suspecte, toata suspensia este noua BOGE, toata directai fata, inafar de bieletesi capete de bara ce asteapta cuminti in portbagaj. Am schimbat garnituri la distributi, simering de vibrochen,pe la corpu filtrului de ulei, ca sa nu mai scape ulei. Am pus un sistem de inchidere pe telecomanda, ceva ce imita cheia de e46, foarte utila de altfel. Ca dotari, nu e rea deloc, are ce-i trebuie sa-ti fie bine: - clima duala digitala, -trapa si geamuri electrice fata, cu modul confort, am legat si centralizata la ele. - pachet de iarna: oglinzi, yala de la sofer si stropitorile incalzite, -mid cu 8 butoane, are pachet de fumatori,dar nu cred ca s-a fumat vre-odata in ea, scrumierele nu au urme. -are cotiera -are stergatoare noi,BOSCH , nu e dotare, dar... doar ma laud - are jantele din poze, si inca o pereche de table cu capace pt iarna trusa de scule completa, surubelnita lipseste in poza, era in folosinta la momentu pozei, as vrea sa-i pun proiectoare, desi nu am avut ocazia sa le simt lipsa. La exterior am facut o singura modificare, am vopsit jumatatiele inferioare din bare si pragurile in culoarea masinii, si nu vreau sa-i mai fac altceva, nici kit de M, nici suspensie sport, nici eleroane, nici folie pe geam, imi place foarte mult asa cum e, poate doar o aripioara de rechin pe plafon . Masina merge impecabil, am facut aproape 18 mii de km in astia 2 ani, si are acum 177700 de km. Am caietu de service pana in 2006, cand a cumparat-o prietenu, avea atunci 138000 de km. Apoi nu a mai trecut numaru de km in caietel, nu-si inchipuia ca o sa fie nevoit sa o vanda. Sunt foarte multumit de masina, merg cam 80% din timp in oras, are un consum decent, de 10-11 vara, si cred ca undeva in jur de 12.5 iarna, si e perfecta pt mine. Nu mi se pare lenesa, am cauciucurile de 185.65 R15 si daca o calc un pic mai tare da din fund imediat. Atasez cateva poze facute azi dupa o spalare cu spuma si sampon. Daca vi se pare ca luceste e pt ca i-am facut anu trecut un polish manual, cu solutie de duzina, dar am dat in continuu cu ceara de la Chemical Guys, foarte buna de altfel.2 points
-
Gata vizionarea. Nu prea a fost pe gustul meu ce-i drept. Tabla cat de cat ok la exterior. Insa interiorul mai naspa, volan tocit destul de mult, bord la fel tavalit, murdar, trimurile imbracate cu o folie stil kitsch etc. Motorul suna urat...parca de tractor asa. Mi se parea inainte ca se aude naspa N47 al meu dar cand am vazut azi M47 asta din 2006 cum se aude....no comment. Lipsa carte service. Masina a fost a unui roman stabilit in Belgia si mai are nr de Belgia si asigurare pana in septembrie. Am inteles de la tine ca masina nu are istoric deloc, i-am spus asta samsarului si se mira. Cica ar trebui sa aiba macar una ,doua intrari ..In fine, asa dupa mine eu zic ca masina asta avea minim 300,350k km, nu 176k cat a pus el in anunt si in bord. http://i58.tinypic.com/nxntbm.jpg http://i57.tinypic.com/2j0nr5s.jpg http://i59.tinypic.com/jsj235.jpg Pana si butonul de start era sters total . Cine stie cate porniri a vazut la viata ei http://i59.tinypic.com/wgx5av.jpg Xenon pe faza scurta ! Yaaaak http://i58.tinypic.com/2cwlcgg.jpg2 points
-
Hehe,draga de ea:)imi place ca-i pe maini bune. Jantele au 8j cu cauciuri 245/40/18 toate 4.Vom vedea cu arcurile,nu e deranjant nimic acum.2 points
-
2 points
-
Prin simplul fapt ca ai mentinut-o intr-o stare originala si i-ai dat tot ce trebuie, e foarte speciala.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Buna, imi prezint noua achizitie. Un urs cabrio, Bmw E30 motor de 1.8benzina nu stiu ce model este motorul, culoarea Calypso Rot Metallic. Masina este dupa seria de caroserie din 1992 dar are prima inmatriculare in 05/1993. Softopul este in stare foarte buna, am si deflectorul de vant, si desigur ceva rugina la fusta spate, aripa fata stanga si aripa spate dreapta. Motorul merge bine, la rece se aude un tachet si dupa ce se incalzeste cand pornesti de pe loc daca nu esti atent cu acceleratia da sa moara motorul. Saptamana viitoare urmeaza schimburile de filtre, ulei si distributie, si pana in vara o sa o revopsesc integral si refacuta tapiteria. Nu stiu foarte multe despre acest model de Bmw doar atat stiu este superb. Astept pareri bune sau mai putin bune, si desigur sfaturi. mai multe poze poze1 point
-
- Persoana Fizica - Istoric Service doar la BMW - Pentru verificare: WBA3E11060F295327 - Ultima revizie la 188.000 km in 11/2014 - Stare ABSOLUT IMPECABILA Tehnic + Estetic - Fara accident, elemente revopsite, zgarieturi sau urme de uzura la interior - Model 320D F30 - 163 cp - Culoare ALPINWHITE (ALB PERLAT) - Cutie AUTOMATA 8+1 trepte cu Joystick - PACHET SPORT COMPLET (bara fata + spate + praguri + interior) - Scaune SPORT + Cusaturi ROSII - Oglinzi SPORT Negre - Volan SPORT multifunctional imbracat in Piele + Cusatura Rosie - Decor interior Aluminiu - Plafon Negru - Jante pe 18" Style 306 Originale BMW - BI-Xenon Adaptiv - Pachet "EfficientDynamics" - Ceasuri Bord model NOU - Reglaj Dinamic ECOPRO/COMFORT/SPORT/SPORT+ (pentru cutie, suspensie adaptiva,directie) - SERVOTRONIC - NAVIGATIE 3D Business inclusiv Harta RO - HDD intern 40GB + DVD/CD/USB/AUX - Conectare telefon prin BLUETOOTH - Handsfree cu interfata USB - Pachet LUMINI AMBIENTALE (manere usi + interior) - PARKTRONIC Fata + Spate - TEMPOMAT Pret: 19.200 Euro FIX Tel: 0744.816.545 http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/r7BBh7.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/IArWgR.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/901/GXthjy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/RWiFcE.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/kA0A1s.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/2iFsmt.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/beVwjU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/Ka9Yut.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/ODPFKx.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/sLACci.jpg1 point
-
La bugetul asta poti gasi o masina mai noua si cu istoric. Nu neaparat bmw. Dar daca vrei bmw sunt si pe forum masini bune si intretinute, gen E46 sau E90 la pret apropiat. Poate si E60...au fost cateva dar s-au vandut. Autovit sucks, e plin de jafuri. Una e cand vezi poze pe net, alta cand vezi masina live. De aia au stricat piata samsarii cu toate panaramele de masini si preturi derizorii ! Apropo, il intreb pe samsar de DPF...daca are asa ceva. Fiindca teava e curata. El raspunde ca nu stie http://i59.tinypic.com/5mwg90.jpg http://i61.tinypic.com/dcuhlj.jpg1 point
-
Nu sunt replici dupa Borbet A.Remotec-urile sunt jante legitime.Mai e un model care seamana cu Borbet B/BBS RS.1 point
-
bravo ma. omul a intrat aici pentru ca probabil nu a vrut sa dea bani.....nu de asta e forumul?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte ingrijit E60 din cate vad Sa stii ca fosta ta masina e bine: http://s7.postimg.org/bl0vbtoiz/11063011_364952933691083_533365308_n.jpg1 point
-
Merci Dan. Nu e speciala cu nimic, doar ca e intretinuta. Cand am cumparat-o nu ma asteptam sa o tin atat, sunt deja 6 ani, insa cum mie imi place ca masina sa fie in stare excelenta, am investit ceva bani in ea. Acum imi dau seama ca la confortul, utilitatea si starea tehnica pe care o ofera, valoreaza mult mai mult decat pretul pe piata libera. Asta e principalul motiv pentru care cred ca o sa o mai tin mult timp. Efectiv a ajuns o afacere buna. Cred ca orice masina as cumpara acum, care sa-mi ofere comfort echivalent as pierde mult mai multi bani in fiecare an prin devalorizare. Intr-adevar din cand in cand mai cere si ea ceva cheltuieli cu piese de schimb, insa mi-e greu sa cred ca o alta masina second, chiar si mult mai noua nu ar cere. Mai este si aspectul ca se preteaza foarte bine la reparatii in regie proprie. Foarte multe operatiuni le-am facut singur. Asta este un mare plus, pt ca mie imi place sa mesteresc la "fiare", inginer fiind, chiar daca pe partea de IT.1 point
-
este foarte bun,recomand,garantie pe viata,mergi la fostul ciclop ,pe magheru la et.1 acolo au sediul cei de la viper,bafta1 point
-
Sa iti faci reclama la produsul si manopera ta este una dar sa arunci cu noroi ca ai avut tu prieteni cu dynavin si nu au fost multumiti e alta, am avut si eu navigatie cu android si stiu multi altii care au si nu s-a plans nici unul, culmea. Spor la "vanzare".1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-530-C36348904.html BBS LM REPLICI )))) fara taxa platita, nr de TM, ce samsar obidit.1 point
-
maine rezolv pt ca le-am returnat urmand sa primesc altele , am avut o mica situatie tampita cu ele pt ca mi-a trimis distantiere pt butuc 74,1 cum e clasic la E60 , marea diferenta e ca la mine am 72,6 din simplul motiv ca toate motorizarile 2.0 au asa , se pare ca nici vanzatorul nu stia pt ca la el au cerut distantiere cei cu motoare minim 2,5 . CA urmare nu se aseza corect nici pe butuc nici pe janta .M-am oprit la MHS si m-am lamurit ca nu gaseam explicatia , tot ma stresa vanzator ca as avea butuc schimbat . Deci luati in calcul acest aspect cand comandati distantiere . 74.1 motorizari de la 2,5 in sus . Valabil si la E90. Diferenta de dimensiune vine de la frane care fctie de motorizare sunt mai mari sau mai mici .1 point
-
1 point
-
ECU-ul fabrica l-a trimis direct la proprietarul autoturismului,fiindca are ” statut ” de cheie,deci a ajuns automat la mine.Problema maxima la acest tip de ECU,este urmatoarea : mufele sunt pozitionate pe centru,asta inseamna ca el este lipit pe margine,de jur imprejur dar si pe interior in jurul mufelor,de jur imprejur ; buuuun,acum vine partea cea mai grea sa zic si anume,inginerii de la BMW,au pus silicon de etansare,ca si pe margini,pe niste condensatori maricei,care practic se lipesc de carcasa ECU,facand-ul aproape imposibil de desfacut fara sa il avariezi.In aceasta situatie si tinand cont de faptul ca nu ai nevoie decat de un pin pus in interiorul carcasei,restul se pun pe pinii de la mufele exterioare,carcasa ar trebui gaurita in dreptul acelui pin,pentru a limita riscurile.Hai sa spunem ca ne asumam si asta,dar pozitia ECU-ului este direct pe motor,fara nici o carcasa de protectie,ETC iar acest lucru iar ma impinge inapoi,fiindca nu stiu daca imi pot asuma riscul de a face condens,etc in timp. Hai ca am dat atatea date tehnice,de v-am plictisit,sper ca am fost inteles Am adaugat si doua poze cu ECU,dupa cum se observa este fabricat in 02.2014 si am inteles ca este o varianta noua,fata de ce aveam initial pe masina.1 point
-
Pff...la prima "greutate" te lasi asa usor...mai ales ca ai vazut ca BR is super ok, profesional vorbind....daca nu ti-au trimis deja ECU as zice sa-l lasi la ei pt rescriere...oricum nu ai ce pierde...sa buseasca 1000 ECU-uri atata timp cat tu esti acoperit... P.S. Sper ca nu e prea tarziu...is pe drumuri si n am vazut ...1 point
-
1 point
-
atata carcota pe forum , de ce padele , de ce buton pt portbagaj , daca cineva nu foloseste ceva inseamna ca altul face la fel si e un mare stereotip ? Uite ca eu le folosesc zilnic , de fun , de plictiseala , la drum lung mai des , pe serpentine e o placere .1 point
-
1 point
-
Cred ca M-tech1 ar fi cel mai ok pentru mine. E mai simplu putin. V-om vedea. Am incredere in el, altfel nu trimiteam nici un ban, eram eu prezent acolo sa fac achizitia. Am pe cine lua de guler dupa in caz de ceva, dar nu se pune problema. "Salut, Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Cum ramane cu " nu ii fac nimic la masina, doar gume " ? )) Lasa, asa trebuie, mai are si ea nevoie de cate o atentie, doar e a ta ! " Corect. Ma refeream la tunning gen ce ar face altii la varsta mea. Am prieten care viseaza inca sa isi puna eleron pe corsa, d-ala cu picioruse. Nu consider tunning inlocuirea farurilor cu ceva ce ar fi avut din fabrica dar nu s-a dorit. Sau body-ul de m-tech 1. Ci retrofit ! Oricum, pe masina nu o sa apara altceva decat ce ar fi putut avea din fabrica. Nu stiu angel eyes.. ala e alt subiect.1 point
-
Salut, foarte originala descrierea, bun venit ! Sunt convins ca masina a ajuns pe maine bune ! Eu inainte sa am Bmw-ul am avut si inca am un Volvo v40, diferenta este cer-pamant, senzatia in BMW este priceless indiferent de vechimea ei ! In fiecare saptamana ies la plimbare cu un e39 2.0 benzina din 1997 si sunt numai un zambet! Te felicit pentru alegerea facuta !1 point
-
Incearca sa muti bobinele intre ele si vezi daca se vor muta si erorile de missfire pe alti cilindri1 point
-
Salut, Am văzut și eu mașina în târg și am stat de vorbă cu proprietarul. Are spoilerul față un pic bătut de pietre și farurile cam mătuite. Interioru arăta foarte foarte bine, mai ales pentru câți km are: 280 de mii. Când am întrebat câți km are mi-a răspuns el din prima: 280 de mii. La târg era cu 11900 sau 11800 nu mai rețin exact. Mai multe detalii nu știu să îți dau.1 point
-
Si cine imi poate garanta ca dau mai multi bani in speranta ca sunt km reali si defapt tot nu sunt1 point
-
Fiecare masina are plusurile si minusurile ei, depinde ce conteaza mai mult pentru tine. Ca detinator de 3.0 quattro si 3.0 xdrive sunt sigur ca nu vei fi dezamagit de x-drive, la bmw cutia si motorul sunt mai fiabile, mai performante si cu un consum mai scazut. Pe de alta parte audi este mai odihnitor la drumuri lungi, sistemul audio standard este mai performant, confortul pe drumuri proaste mai bun. Cred ca cel mai bine pentru a face alegerea potrivita este sa le conduci pe amandoua si sa vezi care ti se potriveste mai mult.1 point
-
Am mai mesterit cate ceva la asta mica. Am schimbat curele si role, plus fulia de la servo. Fulia fiind de aluminiu cand am incercat sa o dau jos am cam tras de ea si nu aveam siguranta ca a ramas dreapta. Am schimbat si garnitura de la cotul superior de pe motor, picura ceva antigel pe acolo. Un surub de la intinzator a facut pe nebunul, fiind nevoie de interventie cu extractorul.1 point
-
Mi se pare genial sa se rupĂŁ si la F-uri. AdicĂŁ nu au reușit ei, nemții, crema cremelor de ingineri sa rezolve o problema la un lanț care este montat intr-un loc așa de accesibil, ĂŽncât ai senzația ca nu ar trebui sa umbli la el toata viața mașinii. Din 2007 pana la lansarea f-urilor sunt 5 ani si practic nucleul motorului e acelaÂşi de pe vremea lui e90. E un morcov destul de mare cu care trebuie sa te obișnuiești, e distribuția, nu e ca rulmentul de pompa de apa sau ceva mai simplu.1 point
-
Multumesc.Da, am scapat de fauri, le-am inlocuit cu farurile OEM cu lupa de la Bosch(care mi se par extraordinar de frumoase), proiectoarele sunt in refacere, semnalele au fost schimbate integral cu semnale OEM cu sticla neagra si inca un slot pentru bec pentru pozitie US.Am scapat de xenon-ul absoult cocalaresc de pe faza scurta, am aruncat finala in stil burlan "japan", am foliat cu o folie cu tenta putin mai inchisa jumatatea triplei care revine becurilor pentru semnale si lampilor de marsarier.Am eliminat folia de pe geamuri si luneta, folie care imi facea masina sa arate ca o dubita de paine.In ce priveste interiorul, am aruncat abominatia de plasme care ma ducea cu gandu' la era NFS-ului si am revenit la ceasurile OEM, am reparat lumina ambientala a reglajuli farurilor, am inlocuit becurile ambientale din ambele scrumiere si am reparat clapa torpedoului. Lista este imensa pentru a face masina sa arate asa cum consider eu ca ar trebuie sa arate un E30, dar imi face placere sa lucrez la masina. http://thumbnails110.imagebam.com/39707/d9229a397064590.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/39707/59f4a0397064587.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/39707/951160397064583.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39707/378a6a397066347.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/39707/5a8a54397064602.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/39707/7c224c397065981.jpg1 point
-
1 point
-
Salut ... nu stiu cum vi se pare voua e60 mai stabil decat e90, dar eu unul cu toate ca am eibach prokit mi se pare ca in curbe nu e la fel de "lipit" ca e90. Intradevar e mai confortabila, si la viteze mari te simt mult mai bine ... Sa te poarte sanatos fara probleme ... include printre retrofit-uri si un CIC ... daca se poate.1 point
-
Bai petarda de om nu te potolesti odata! Ti-am zis sa nu mai ma amesteci in postari si sa nu mai faci referiri la mine. Esti greu de cap? Sau din cauza ochelarilor nu mai vezi ce scrii? Ti am scris special textul bolduit ca pe viitor sa nu mai vb de mine cu "unu". Si minusuri iti iei ca bati campii cu pastarile tale. Cum este si cazul celei de mai sus. De parca intereseaza pe cineva ca tu trebuie sa scazi pretul la masina. Dute si fa reclama in alta parte la masina.1 point
-
Foarte tare postarea ta frate: ce naiba doar traim in Romania asta de rahat. Ma intreb daca i-ai spus si celui care a cumparat masina ca ai vandut-o aproape dauna totala pe motor...Asta e romania si oamenii ei si pentru astia eu as reintroduce pedeapsa capitala... Mai si spui in gura mare! Rusine de om ce esti!1 point
-
Cateva poze cu PISI. AM avut bucuria pe cand erau zapezile mari sa-mi curete un vecin binevoitor masina de zapada si mi-a facut-o praf, era atat de zgaraiata ca nu-mi venea sa o spal. Nespalata nu le vedeam prea bine si nu ma deranja, dar cand ieseam cu ea de la spalatorie turbam ziceai ca a fost spalata cu peria de sarma. Ma batea gandul sa-mi iau o masina de polishat si s ama apuc de treaba, dar cum vopseaua este la fel de batrana ca si ea, aproape 20 de ani, m-am lasat pagubas. Am apelat la munca de chinez batran si dupa vre-o cateva zile de chin am adus-o cat de cat la liman. Cred ca folosind dupa fiecare spalare ceara lichida, cea din tubul cu spray, o sa o pot mentine destul de mult in stare acceptabila. Din pacate dupa ce am curatat-o destul de bine am si observat ca are si multe crapaturi in lac, dar sper ca folosind continuu ceara nu o sa ajunga sa sara lacul. Ar mai fi de curatat temeinic jantele si de aplicat ceva solutie pe bandouri(am ceva tot de la Sonax, e cam ca o crema de pantofi, practic le inegreste). pic pic1 point
-
Cu scuzele de rigoare, sper sa nu fie considerat up, dar am fost nevoit sa redimensionez pozele caci nu se incarcasera:1 point
-
1 point
-
Mergeeeeeeeeeeeee, tocmai am terminat treaba, si functioneaza. Am ramas surprins ca l-am dovedit din prima, sper ca in viitor nu imi ia foc nimic prin bord, am lucrat ingrijit zic eu . http://www.youtube.com/watch?v=8hKHQexreVE1 point
-
Salut, multumesc tuturor pentru urari! Salut, da, stau in Mihai Bravu, sa inteleg ca suntem vechini? Nu este in conformitate, nu a fost nevoie sa ajung la reprezentanta pentru ca am gasit anuntul original din Olanda de unde a fost cumparata luna trecuta si masina avea 220 000km. Oricum nu ma asteptam sa fie reali, cel putin ma simt bine ca stiu care este kilometrajul real acum. Acum vreo 3 zile am ajuns cu masina la Bucuresti pentru o remapare. Acolo am avut surpriza sa mi se spuna ca turbo nu functioneaza in parametrii, merge undeva la 65% din capacitate si ca e posibil ca actuatorul sa fie defect pentru ca geometria variabila nu functioneaza... Am remapat-o oricum dar masina trage ca una de 150cp, turbina intra abia dupa 3000rpm , iar atunci intra brusc. Urmatorul pas, ieri, am ajuns la baietii de la avdturbo din Bucuresti, se spune ca sunt cei mai buni din tara la constatari/reconditionari turbo. In fine, ce mi-au gasit este asta: http://s10.postimg.org/srqriqkx1/20150316_161759.jpg Geometria variabila rupta in turbina. Ce a urmat a fost un nou turbo http://s11.postimg.org/3s5al48j3/20150316_161752.jpg Am iesit in drive test dupa ce s-a montat noul turbo si m-am intors cu un mare zambet pe fata Masina trage animalic ) Acum se simt cu adevarat cei 200cp resoftati. Azi mi-am pus si doua cauciucuri noi pe spate, cele dupa fata sunt foarte bune... Ce mai am in plan este sa-mi pun comenzi pe volan, al meu nu are, am deja un volan cu , comenzi cumparat, poate un set de faruri angel eyes si poate un set de stopuri cu led, si eventual un eleron deasupra haionului... cam asta e planul. In momentul de fata sunt foarte multumit de masina, este de vis..0 points
-
sa testeze cu cel vechi si poate stiu exactce au de facut data viit , bine ca ai ales un tuner consacrat si si-a asumat costurile . Cred ca ti-a trecut total de tuning asta0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00