Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/26/15 in all areas
-
Am pus si jantele de proba. Maine le bag si pe alea la reconditionat.http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/26/c469dce82c621126c343289e5d2eecce.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/26/dd2ce27cbf196eee84069f5bc73f2634.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/26/0e852786acb29535603c234ce9d6e571.jpg Trimis de pe al meu X2_Soul folosind Tapatalk3 points
-
2 points
-
2007 fata de 2004, navigatie mare+tv+dvd+logic 7 fata de ecran mic+hi-fi...conteaza si astea, cel putin dpmdv. Eu as da 9500e pe masina daca as cauta un asemenea model.2 points
-
Cauta embleme pe olx, tocmai, okazii... Ai toate sansele sa le gasesti chiar pe ale tale...2 points
-
Asa este C_o_s_m_i_n. Intr-adevar pretul poate parea mare dar hai sa recunoastem ca un 530XD modelul nou cu dotari asemanatoare si km rezonabili nu gasesti sub 30k. Masina asta noua a fost >70k. Pretul actual reprezinta cca 20% din valoarea initiala.2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor ! Vreau sa fac o prezentare la BMW-ul meu. Tin sa precizez ca sunt stabilit in Italia de 7 ani. Masina a fost cumparata in data de 18-07-2014 desi am intrat in cursa dupa masini din dembrie 2013. Target-ul nu era deloc e60, ci mai degraba un Audi A3 2.0tdi ( nu aruncati cu pietre) sau un Bmw 120d, in tot acest timp am probat multe masini insa nici una nu am gasit sa imi placa, ce-i drept am si avut ceva pretenetii precum : culoare inchisa, piele, xenon, scaune sportive, clima automata, pdc + km putini ! Deja venise vara lu 2014 si eu inca nu aveam masina, nici rabdare. Pana cand am gasit un anunt pe internet foarte simplu fara poze doare 2-3 cuvinte si un numar de telefon ! Sun si ma pun deacord ca intr-o ora sa ma gasesc cu proprietarul la el acasa undeva la munte (Asiago). Surpriza cea mare a fost cand am vazut ca masina avea 78.900km, omul mi-a explicat ca folosea masina doar 5-6luni din an si in rest folosea un Pajero vechi care se stricase si ca urmeaza sa isi ia un X-3 nou ca sa il foloseasca toata perioada anului ! Ne-am inteles si am cumparat-o ! Masina a avut decat o singura problema, pe care am sesizat-o cand am intrat pe auto-strada, volanu vibra usor cand frana la viteza mare ! In rest pot spune ca sunt foarte multumit de ea ! Lucrurile care le-am facut la ea : -schimb ulei Castrol Edge 5w30 -schimb filtre Mahle + filtru habitaclu cu carbon MAN -schimbat discurile + placutele frana fata ATE -eliminat clapete admisie + garnituri noi -montat alarma VIPER 3305V raza marita, pentru limistea sufletului -schimbat ulei din cutie + baie si flitru -aplicat folii 3m pe toate geamurile 80% spate, 30 % fata ! -schimbat anvelopele 245/40/18, 275/35/18 Dunlop SportMaxxx NON-RFT Lista de optiuni : S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S217A Aktivlenkung Active steering S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S300A Zentralverr. m. Diebstahlsicherg. Emergency spare wheel S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S354A Frontscheibe grßn Grßnkeil Green windscreen, green shade band S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S442A Getränkehalter Cup holder S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S563A Lichtpaket Light package S591A BMW LM Rad Sternspeiche 124 BMW LA wheel, star spoke 124 S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer S698A Area-Code 2 fßr DVD Area-Code 2 for DVD S855A Sprachversion italienisch Language version Italian S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S928A Reifensteuerung Tire control Pun si cateva poze cu "motanul" : http://s17.postimg.org/g3hesh00b/DSC_0265.jpg http://s14.postimg.org/w5c6gyjx9/DSC_0281.jpg http://s12.postimg.org/3yro2utjd/DSC_0272.jpg http://s23.postimg.org/5r5row047/DSC_0273.jpg http://s30.postimg.org/cjkof0anx/DSC_0298.jpg http://s22.postimg.org/dq5kzk971/DSC_0305.jpg http://s14.postimg.org/kx7n411st/DSC_0307.jpg http://s18.postimg.org/g9f4cd9j9/DSC_0312.jpg http://s18.postimg.org/69ota7nnp/DSC_0316.jpg http://s27.postimg.org/44m4dw7ov/DSC_0317.jpg1 point
-
Starline imi suna a ceva destul de prost. Da-l jos pe tot si baga Hepu G11. Ai nevoie de 3 bidoane si de 5 litri de apa distilata. Asta ca sa ai suficient si pentru aerisire. Goleste si radiatorul si blocul. Exista un surub de golire pe bloc pe partea stanga cum te uiti la motor. Trebuie 50:50. Sa ai doar antigel e foarte prost.1 point
-
Daca simptomele descrise de tine se petrec mai intens pe autostrada A1, va spun sigur ca un astfel de comportament al masinii care este practic trasa in lateral cand treci de pe banda 2 pe banda 1 este datorat "santurilor" sapate in sfalt (mai ales in zilele calduroase) de nenumaratele masini de tonaj greu ce circula de regula pe banda 1. Am experimentat aceeasi senzatie cu diferite masini, iar unele erau noi. Nu neg ca ar fi probleme la articulatii sau la amortizoare, dar pe A1, atunci cand treci de pe banda 2 pe banda 1, parca se duce masina singura pe fagasele din asfalt (sunt si vizibile mai ales cand ploua si se aduna apa cu preponderenta acolo).1 point
-
Cristianro dupa cum am zis masina nu vreau sa o dau...si mai ales teapa... normal ca vreau sa ma tina cat mai mult ca oricum deaia pun si problema unui alt motor, care se poate strica la fel de repede. Eu am avut grija de ea cel putin cat am putut eu , consumabilele la timp ulei filtru aer ulei benzina. Ulei ii pun castrol 10w60, e 70 de lei litrul, nu stiu daca e cel mai scump dar stiu sigur ca nu e cel mai ieftin. I-am mai schimbat vanosul la masina. In orice caz nu mi-am batut joc de ea doar ca am avut ghinionul asta cu compresia.Eu nu vreau sa repar masina, eu vreau sa IMI repar masina daca intelegi ce vreau sa spun...deci daca s-ar putea 999 de ani vreau sa tina E36 pentru mine e o pasiune care nu pot sa o sponsorizez...cel putin deocamdata.1 point
-
ti-as recomanda un 318 frumos, in loc. Respectele mele.1 point
-
1 point
-
din cate stiu cel de 177 de cai este motorul n47 care a intrat pe masini in septembrie 2008. nu dati cu parul daca gresesc. nu prea are nimic masina ca sa fie cat de cat. pot sa intreb bugetul pe care il ai?1 point
-
e standard plus climatronic si comenzi pe volan.... parerea mea ca o masina asa de "cheala" nu merita. si imi vine greu sa cred ca e 2008, ca din cate stiu eu din 10/2007 a aparut motorul de 177 cai cu start stop, care nu il vad acolo; eu as evita o asa masina pur si simplu prin faptul ca este insipida....1 point
-
Ca nu ai vazut tu E 60 cu doarie astea e alta poveste : branevl a vandut accelasi nivel de echipare, aceasi masina aproape la 7.500 eur. Pretul de peste 10.000 nu prea e fezabil.1 point
-
Daca nu l recomanzi, nu i mai fa reclama! L ai vazut vreodata intrand pe vrein topic sa ajute pe cineva? NU ! Intra decat de topicele lui unde afiseaza o aroganta maxima! In schimb toata lumea il ridica in slavi! Duceti va frate la el ca nu va tine tine sa nu va duceti!!! Te ai gandit ca poate exista si altii pe forum care stiu sa faca si nu se bat cu pumnii in piept? Sau poate poti sa ti faci chiar tu cu putina indemanare si ajutor de la un coleg..... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
in locul lui a-si lua unu sh, sunt o gramada la dezmembrari si aduc numai jumatati de masini din anglia.. apropo, eu niciodata nu a-si vinde masina cuiva daca stiu ca ar avea problema respectiva. iar cei care fac asemenea lucru sunt pleava sociatatii. gata am terminat discutia.1 point
-
aproape sigur este originala ... furata; m-am uitat la anunturile aluia vinde oglinzi pentru mai toate masinile si mai are cateva anunturi bagate cred aiurea, sa nu bata la ochi ca are anunturi doar cu oglinzi ) tactica !1 point
-
De plictiseala in drum spre aeroport am facut un scurt video 0-220, nu a iest asa bine video-ul dar merge ! La vara urmeaza remap1 point
-
e cam epava...martor motor aprins, pielea la scaun arata in ultimul hal, bine si la banii astia nu prea gasesti mai buna:))1 point
-
Pana la urma am renuntat la ideea cu jante foarte mari...am luat niste azev A pe 17"...maine intra si alea la reconditionat.http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/25/cec08f4d0511e7f2564b5418b5d03c36.jpg Trimis de pe al meu X2_Soul folosind Tapatalk1 point
-
Eu in prima faza as incerca sa repar motorul, iar daca nu merita as cumpara altul din dezmembrari. Sub nici o forma nu m-as gandi sa vand masina altcuiva. Ne mai miram ca e plin peste tot de rable de E36...1 point
-
O fi uzata moral, dar ca dotari e peste 80% din F10-urile alea de 184cp. Motorul e fiabil, cutia de viteze se repara la alte costuri fata de un ZF in 8 trepte, iar la 10.000e e o masina foarte buna. Multi uita ca 10.000e nu sunt suficienti pentru un Logan in echiparea de top, dar au pretentii de Bmw super intretinut, cu 50.000km, de preferat cu HUD, trapa, logic 7, perdelute, pachete, scaune confort samd.. Legat de masina din link, nu cred ca am vazut 5 e60-uri sa aiba dotarile alea pana acum..1 point
-
Eibach are mai multa vechime in productia de tot felul de arcuri, resorturi pentru toate aplicatiile posibile din lumea asta, insa nu e rocket science cand vine vorba de arcuri pt masina de zi cu zi, d-asta nu cred ca merita comparati Eibach, H&R si altii din punct de vedere al "increderii". Pe scurt, treaba sta asa: H&R - cea mai mare coborare din piata (~35mm) si sunt si cele mai dure Eibach - coborare medie (~30mm) si sunt mai moi decat H&R ACSchnitzer (produse de Eibach) - coborare mai mica un pic decat Eibach (25-27,5mm) si duritatea e intre H&R si Eibach1 point
-
Unde ai gasit frm 3 xe led cu 150 de euro? Eu caut de mi-au sarit capacele.am comandat nou 1400 de lei. a invatat neo sa codeze pe lci si sa.modifice instalatia corect? ca mie imi coda masina pe lci cu frm 2 xe...fara led.bineinteles ca nu merge asa si a luat 50 de euro. cauta pe.net...asa inveti..si eu am facut la fel. nevoia, lipsa de pricepere si banii decartati altora degeaba te fac sa inveti.1 point
-
Montaj + codat 150eur maxim! Iti trebuie frm XE cum Zicea colegul mai sus Frm3 max 150eur Senzori autoleveling neaparat Spalatori faruri neaparat Cam astea sunt preturile Neo o sa te cam indoaie la bani, imi place ca toti il recomanda peste tot cu placere, probabil pe ideea sa se arda si alti fraieri Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Incepe sa prinda contur. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/24/b9923e90bf0dc5579ce687618583a595.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/24/3375971d853aea3faae3402b6aaf839f.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/24/9a12ba60de43a473df2b53e378b37926.jpg Trimis de pe al meu X2_Soul folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
Parca sunt nepotrivite pentru masina ta cuminte cu o linie pastrata cat mai aproape de original. Dar asta este strict parerea mea.1 point
-
1 point
-
Intr-adevar, la sectiunea precizata de tine sunt destule service-uri aliniate insa ce ar mai fi fost sa intreb la fiecare in parte daca au ce ma intereseaza pe mine! Ceea ce caut eu este destul de rar (cel putin prin cunoscuti si pe google nu am gasit inca un service dotat cu ceea ce ma intereseaza). Un coleg, cel care a postat primul replay, chiar m-a ajutat cu raspunsul lui! As fi de parere ca este mai usor sa ajuti decat sa incerci "indrumari" mai mult sau mai putin utile, pentru ca in topicurile de prezentare service-urile nu au o lista completa cu lucrarile pe care le executa! ...plus ca mai sunt unele service-uri, si din pacate nu sunt putine, care iti spun ca se rezolva totul iar la jumatatea lucrarii dau din colt in colt si incep cu carpelile! ...este mai utila o parere a unuia care a trecut printr-o experienta!1 point
-
Eu sunt ĂŽn cĂŁutare de mecanic pentru E46 și E60 ĂŽn București, eventual sector 3. Cel la care merg m-a cam dezamĂŁgit ĂŽn ultima perioadĂŁ. Aveți recomandĂŁri?1 point
-
1 point
-
Inca ceva... vad ca ai service. Eu nu ma prea pricep dar te rog spune-mi si mie cum poti sa stabilesti daca un bec e uzat si sa faci in asa fel sa pice exact intre momentul dupa ce ai predat masina la service si momentul inainte sa pleci cu ea?! Sunt foarte curios!!! Din exprimarea ta reiese ca eu puteam sa evaluez uzura becului exact cum stabilesti uzura la o anvelopa. Eu inca n-am mai auzit asa ceva, sa stabilesti uzura unui bec. In alta ordine de idei in seara asta dupa ce am pornit masina becul a repornit insa ghice ce... e violet la culoare... wtf?! Aveti ideea ce poate fi pana la urma? L-au inclocuit(furat), se putea intampla ceva soc electric cu el cand au umblat la borna de la baterie, eu chiar nu mai inteleg nimic!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Stiu masini cu 300,000 km automate care inca merg si schimba perfect, arata-mi tu o masina care sa prinda 300,000 cu volanta si ambreiajul original pentru ca am un prieten cu un E90 318d LCI care a schimbat pana la 160,000 de 2 ori volanta. Oricum fiecare parte isi are sustinatorii ei si nu ajungem nicaieri, e normal, eu le-am avut pe amandoua, momentan prefer o masina automata, cand o sa imi pot permite intretinerea unui masini cu o motorizare pe masura atunci am sa iau in considerare o masina manuala dar mai mult ca sigur as prefera SMG1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am avut numai cutii manuale pana acum si am trecut la automata, e altceva...mult mai misto. Mai ales pe o masina mai mare, gen seria 5, cutia automata mi se pare obligatorie. Mi-ar fi placut sa am cutia sport automatic, cu padelele pe volan...dar asta e1 point
-
1 point
-
deci nu inteleg, cum draq ti-au luat banii dar nu au echilibrat cardanul??? :twoup: ei nu stiau ca , cardanul se roteste cu mai mult de 2500rpm??? asta mi se pare hotie!1 point
-
eu fac himbul la 15.000 si bag tot ulei bmw ll04,si cu treaba din idrive,29000 nu sunt chiar km pe care trebuie sa ii faci,depinde si de felul in care mergi cu masina si scad mai rpd km din idrive fata de cat prcurgi1 point
-
iar incep atotstiutorii la cat se schimba uleiul? daca mergi mult inafara localitatii, afara din tara, schimba-l dupa cum zice i-drive. Daca mergi mai mult prin Oras, schimba-l la 20.000. La 10 mi sa schimbi uleiul? daca va aud cei de la bavaria munchen, vor radee de voi, poate va iau si masina :))1 point
-
Da,il spala cu benzina....de ce sa il schimbe?e scump.si el nu e figurant ca noi,cei de pe forum... :lol:1 point
-
nu am zis ca stiu, nu ca asa e bine, nu ca-s eu mare invatat. asa le schimb eu. epuratorul oricum nu-l mai schimb acum ca am pus decantor.1 point
-
ulei, filtre aer, ulei, habitaclu ~ 15000km filtru motorina, filtru epurator ~ 30000km1 point
-
1 point
-
0 points
-
Nu inteleg de ce atat de multa reclama negativa ? Eu de cate ori am fost la el am fost multumit,mi-a spus inainte ce si cat ma costa,etc. Fiecare este liber sa mearga unde vrea si unde isi permite,nu cred ca l-a ridicat nimeni in slavi,insa chiar stie ce face,asta este parerea strict personala si nu as merge in alta parte nici macar sa incerc cat timp cat sunt multumit de serviciile lui.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00