Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/08/15 in all areas
-
6 points
-
am vb cu colegul, o sa ne intalnim sambata sa vad masina si scaunele si cel mai probabil o sa le rezolvam. mai are nevoie de ceva piese, un modul, alte butoane, cablaje, coding....etc4 points
-
In ultimul timp mai aruncam o privire pe autovit in cautarea unei masini mai mici , de oras , cand am vazut ca fostul E60 a aparut la vanzare am crezut ca este un semn , am fost sa il vad insa nu mai avea nici o legatura ( estetic ) cu masina care plecase de la mine acum 10 luni , am zis pas pentru ca nu vroiam sa o revopsesc integral . Am vazut intr-o seara tarziu acest 335i si am decis sa mergem sa il vedem , zis si facut am pus mana pe telefon si am stabilit o intalnire cu proprietarul ( Doru - patronul Dormag Service ) . Initial am plecat cu gandul ca este putin cam mare pretul si eram chitit sa negociez o suma decenta , dar dupa vizionare / testare / istoricul complet / modul absolut impecabil in care a fost intretinuta masina am decis sa nu mai comentez asupra acestui aspect . Senzatia si sunetul demential pe care il ofera motorul + cutia automata sunt ceva unic , nu are nici o treaba cu E60ul , cu GTul sau cu alte masini cu care am mai mers , este ceva special . Masina are in prezent 137.000km absolut reali / verificati , este fabricata pe 29/05/2007 , dotarile dupa seria VIN ar fi urmatoarele : Body Color: Alpinweiss 3 Upholstery: Leder Dakota/d1 Korallrot S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S205A Automatic transmission S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S302A Alarm system S322A Comfort access P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S601A TV function S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S880A On-board vehicle literature English S8SPA Control unit COP Pe langa multe consumabile , maruntisuri , revizii si elemente de suspensie schimbate de fostul proprietar , merita mentionate urmatoarele : - retrofit la CIC + combox - schimb ulei cutie la 103.000km http://s21.postimg.org/4dndex6tz/P1000835_Medium.jpg http://s21.postimg.org/hzo37gogn/P1000836_Medium.jpg http://s21.postimg.org/5v8tqhbkn/P1000838_Medium.jpg http://s21.postimg.org/f1r4drgt3/P1000841_Medium.jpg http://s21.postimg.org/f4b00lkgn/P1000844_Medium.jpg http://s21.postimg.org/x9nyenjyv/P1000846_Medium.jpg http://s21.postimg.org/wo3kwaeaf/P1000847_Medium.jpg http://s21.postimg.org/q7q0sggd3/P1000851_Medium.jpg http://s21.postimg.org/mcr83mml3/P1000857_Medium.jpg http://s21.postimg.org/u81rifw7r/P1000858_Medium.jpg3 points
-
Vand bmw 520d e60 06/2009 Masina a fost adusa din belgia si cumparata de mine in 09/2013,sunt singurul proprietar pe carte,are taxa platita. Masina este ok din toate punctele de vedere,s-a schimbat la ea tot ce era necesar. La 140000km am cumparat-o eu,in prezent avand 153000km reali. S-au schimbat la ea urmatoarele: -uleiul plus toate filtrele la 140000 si la 150000 -rolele + cureaua de accesorii -placute fata -fulia(1000lei,detin factura) -amortizoare sachs+flanse(1800lei,detin factura) -anvelope noi iarna goodyear ultragrip performance 8(2700lei,detin factura),au fost rulate 5000km -mici imbunatatiri aduse de mine(eleron M,maciulie schimbator viteze M,mid-uri,tweetere,woofere de L7) Optiuni -scaune comfort incalzite -volan electric -pachet lumini ambientale int+ext -navigatie cic+update harti 2013(hdd,bluetooth) Mai multe se pot vedea in poze si pe vin decoder VIN C093838 Pret 15750 euro O vand deoarece am trecut la 5302 points
-
Vossen cv3 replika Deep concave design 18" 8,5 fata et35 9,5 spate et 35 toate 4 gumele 225/40/18 ( NON-runonflat ) jantele sunt rulate maxim 100 km,practic sunt noi se vand impreuna cu 20 de suruburi ***pret 700 Eu pozele sunt reale2 points
-
eu nu m-as complica,e prea frumoasa masina ca sa pui tot felul de "prostii". mai bine montezi o alarma,ca la dotari sta bine.2 points
-
nu o sa reusesti in banii aia. Eu am investit peste 3000 de euro in e36 in cativa ani numai pe intretinere. Dupa ce am adus-o, intr-un an de zile in afara de bucsaraia de pe spate s-au cam dus toate. In directie si suspensie intra lejer 1000 euro piese, fara manopera. Apoi sistemul de racire, pt ca e o masina veche si nu te mai poti baza pe el. radiator, pmpa de apa, termostat, conectori si furtune. garnituri si simeringuri pt ca toate pierd ulei. Tie iti lipsesc piese multe. Nu mai zic de un set de anvelope noi. Apoi intretinere, lichide(ulei frane, servo, cutie, grup), bujii, filtre. taxa a fost 1200 la mine dar ma reusit sa o recuperez, si nu e inclus ain suma de mai sus. In continuu pica cate ceva la ea. ba un motor de geamuri , ba o yala, ba stergatoare ba reglaj la faruri, motoras de la pompa de apa etc. Acum ma gandesc sa umblu si la evacuare, ca are si asta vre-o 7-8 ani si nu se stie cat mai tine. Nu mai vorbesc de vopsit, inca 700-800 de euro, poate si niste chedere noi etc. Sa n uuitam de frane, pt ca masina a cam stat pe bara si trebuie inspectate franele, si o sa ai cate ceva de schimbat si acolo. Bafta cu proiectul , dar sa ai asteptari realiste. Intr-adevar merita sa o faci, pt ca o sa ai mult epiese noi in ea si o sa te mai tina mult si bine daca o faci cum trebuie. Eu zic ca fara un 5000 de euro nu o sa fie "tzipla".2 points
-
Foarte frumoasa! Sper ca nu ma insel, dar cred ca am vazut-o in urma cu ceva timp la Kaufland Mihai Bravu, pe langa KFC. Baloseam ca prostu' la ea fara sa-mi dau seama ca e cineva inauntru. Sa o stapanesti sanatos!2 points
-
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/07/f79462822866b6fe891128cb0da5f4c1.jpg Au venit si numerele2 points
-
2 points
-
masina se poate face,dar cum a zis si intiatorul topicului trebuie bani,nervi si timp bravo pentru ceea ce faci :goodjob:2 points
-
Am zis ca asa pun toti pe autovit M-ul, nu stau sa acuz cine e samsar si cine nu. Am pus exact kilometrii masinii, cartea service etc.Ar trebui sa conteze mai mult si pentru cei care chiar doresc sa verifice masina2 points
-
Masina mea proprie, intretinuta, ingrijita.M-ul e doar de autovit, pentru ca asa pun absolut toti. Insa nu toti au istoric continuu si real doar in reprezentanta. Referitor la pret, consider ca e un pret decent in raport cu anul masinii/dotari/culoare/istoric etc. Ca pe orice forum in Romania, totdeauna exista multumiti si nemultumiti. Dar acuzatiile gratuite nu isi au locul. Merlin, te rog sa nu iti arati frustrarile si acuzatiile nefondate aici, doar pentru ca nu am putut sa iti dau trimurile de pe masina. Explicandu-ti clar si atunci ca vreau sa vand masina si de aceea nu te pot ajuta.2 points
-
@Dan_316i Hai tu in jud. Salaj si incearca sa alergi peste limita de viteza sa vezi ce repede ramai pieton... :shock:2 points
-
Toata iarna am asteptat ziua asta,chiar am spalat din nou masina azi,dupa ploaia de ieri ( cand o spalasem dimineata ) si am bagat-o la adapost la birou pana mai tarziu,cand incepe iarasi ploaia :LMAO: M-am ” riscat ” si am frecat suplimentar si tipsurile,arata mai uman dar tot uratele sunt ! L.E. Poza din mijoc este pentru Acero,lui ii plac oglinzile2 points
-
Ce treaba are "hai sa ma laud si eu" cu prezentarea unei masini ?am prezentat o masina daia se numeste topicul "masina mea" chiar am specificat ca nu am avut timp s-o spal ca spalatoriile sunt full cred ca ai putea fi si tu putin intelegator ... Si al meu este un alt x 5 prafuit murdar cum vezi pe oriunde /. P.S: ma bucur ca ai masina ta spalata in fiecare zi si daca ai mai mult timp liber ti-as fi tare recunoscator daca te poti duce pana la o spalatorie ... Multumesc2 points
-
http://www.autovit.ro/bmw-320-C36204765.html 0749557470 BMW 320d M Paket 201*Paket /// M 320d EfficientDynamics Edition WBAPP51000A868593 Motor: N47D20O1 380NM, motorul folosit pe modelul nou F30 Masina personala, servisata doar in reprezentanta in Germania si in Romania. Carte serivce la zi.Accept orice test !!! Filtru de particule DPF NOU schimbat in reprezentanta Germania, verif VIN *Bixenon *Paket /// M complet original, Interior-Exterior, Trimuri burr walnut *Bara fata, spate si praguri M *Scaune SPORT Blue Shaddow cu incalzire din piele Alcantara cu reglaj electric lateral si lombar *Fete de usi din piele Alcantara M *Volan Sport M piele perforata multifunctional, *Schimbator si maneta de frana din piele perforata M, *orn. praguri M * Plafon Negru Anthracite *Navigatie Profesionala CIC 2014 Premium Europa + Romania *HiFi, HDD 80 gb, USB,MP3,DVD, Internet *Video in mers *Brake Energy Regeneration *Senzori: parcare fata-spate cu afisaj pe ecran, ploaie, lumini, presiune *Cruise control *Oglinzi exterioare heliomate reglabile electric Pret FIX pret 14500 euro1 point
-
Nu as lua un SUV decat sa MA SIMT IN SIGURANTA. Exact cum ai spus si tu, nu se justifica pretul. Pentru o vacanta decenta cu bagaje.. Poti pune portbagaj deasupra si ai mai mult spatiu pentru bagaje.1 point
-
1 point
-
Ai o baza foarte buna de la care sa pornesti. Mie interiorul ala bej imi place maxim. E drept ca e mai pretentios, dar doar n-o sa cari saci cu cartofi pe bancheta :frantics: Ce as face eu, ar fi sa colantez grilele frontale in negru lucios. Cromul ala nu da bine cu restul masinii. Si iti recomand, daca tot ai suporturi de numar, ia unele de la Bavaria (sunt 10lei/bucata). Drumuri bune! Crrr...1 point
-
Multumesc dragosel_bmw. Astazi am spalat-o. Arata bine, dar mai sunt de facut cateva retusuri la ea, ce e drept minore(aici ma refer la aspect exterior) Poze: http://s16.postimg.org/fadrth6cl/image.jpg http://s3.postimg.org/m78vkm6ib/image.jpg http://s1.postimg.org/i6wfk0167/image.jpg http://s30.postimg.org/qsb2i3fxt/image.jpg http://s27.postimg.org/gqwwom3rn/image.jpg http://s21.postimg.org/u8ij5juqf/image.jpg Cand am luat-o era cam murdara. Zilele astea a stat murdara. Ce zambet mi-a aparut pe moaca atunci cand am vazut-o curata La vizita la mecanic, mi-a zis ca nu are ce sa ii faca sa scap de huruitul acela. Este o toba sub masina, care are sitele rupte. Si alea zurnaie asa. Deocamdata nu are scapari dar mi-a zis ca trebuie inlocuita. Mai ramane acum urgent sa vad cum rezolv cu chederele de la usile fata. Off topic: Oare e posibil asa ceva? Zambesc in timp ce scriu reply-ul acesta. O cam iau razna:s ... http://s22.postimg.org/6u38uwj2p/image.jpg http://s28.postimg.org/zag2j59rh/image.jpg http://s18.postimg.org/52f74i6ax/image.jpg http://s28.postimg.org/gxfh8kzal/image.jpg http://s7.postimg.org/kpc787xrv/image.jpg1 point
-
Cica nu ar exista o formula exacta care sa echivaleze masa pieselor suspensiei cu masa masinii, d-asta 1kg de pe jata nu este egal cu 10 de pe masina. Si asta ar fi din cauza multimilor de arhitecturi de suspensii (prinderi diferite, brate diferite, dimensiuni diferite...). Oricum, masa mai mica a ansamblului suspensiei => inertie mai mica => reactie mai rapida a suspensiei pe drum (= mai mult contact al cauciucului cu drumul, aderenta imbunatatita), accelerare si franare imbunatatite. Cu cat sunt imbunatatite depinde de la caz la caz si se poate calcula doar punctual. Eu am gasit Enkei RS05RR pe 18" pe care vreau sa le folosesc cu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 pe 245/45/18, tot pe un F10, cu suspensie modificata. LE: !!FARA RUNFLAT!!1 point
-
Salut Krebs ! Uite ce imi scriai acum 2 ani..........timpul a trecut relativ repede,insa satisfactia mea a ramas la fel,sunt foarte multumit de masina,o admir de cate ori am ocazia ( sa o vad curata ) iar motorul inca ma uimeste atunci cand am nevoie de putere Vedem in timp ce o sa apara,insa nu cred ca o sa am surprize neplacute,este o masina intretinuta ” ca la carte ” zic eu,deci nu ma astept la lucruri negative.1 point
-
Nu inteleg ce tot atata zarva Eu te sfatuiesc sa iei un e91 si ai rezolvat toate problemele. Masina isi pastreaza atitudinea de sport si are si destul spatiu. Succes!1 point
-
1 point
-
Mers frumos colegu' Multumesc, sa fie ! Pfff...nu stiu cum sa incep insa o sa iau fiecare paragraf si o sa iti raspund, prin urmare nu am avut un buget de la bun inceput mi se pare ca am scirs in primul post ca nici nu ma gandeam ca "ba frate hai sa imi iau un E36 cabrio" masina asta pur si simplu a aparut la momentul potrivit in locul potrivit si am avut suma necesara de a o cumpara (suma de achizitie nu depaseste 500 de euro cu tot cu masina si alte cheltuieli care au fost la momentul respectiv) , si m-am gandit pentru inceput ca daca e ok o iau o fac si dupa ce trag linie o sa vad ce fac cu ea o tin pentru mine o dau si ma indrept catre alt proiect daca nu imi ies planuri pe roate, cu timpu am facut calcule am studiat piata din tara si de afara si am ajuns la concluzia ca masina asta merita un efort psihic fizic si moral si ca nu o sa o vand ori ce ar fi...asa ca am stabilit ca "ba nu am acum o anume suma sa o pun pe roti insa cu timpul intr-un an 2-5-10 o sa o fac si o sa ma bucur candva de ea la valoarea ei maxima ! De renuntat la acest proiect niciodata pentru ca unii apropiati, prieteni, rude si altii care chiar nu avea rost sa comenteze, mi'au creat o presiune in a duce cu ori ce pret la capat masina asta, desii renuntul putea sa apara deja de mult ca am avut nenorocitul ghinion ca firma sa dea faliment si eu sa fiu concediat, nu am facut-o, nu stiu daca am mentionat insa mai am o pasiune si anume motociclismul si mi-am facut motocicleta dupa cum am visat insa si aceasta a ajuns doar de decor pentru ca am intalnit persoana potrivita si cum traficul din bucuresti nu e tocmai ok am incput sa iubesc mai mult viata decat motocicleta si a cazut pe ultimul loc cea ce face ca am ajuns usor usor sa vand unele piese pe care le-am obtinut cu greu pentru motocicleta ca sa iau pentru masina, au fost piese accesorii pentru care am strans din 3 salaraii sa le achizitionez, dar asta este soartam, sa speram ca ma angajez repede si o sa continui oricum mi-am strans ceva banuti cat sa imi permita sa mai iau 2-3 maruntisuri si sa plec sa aduc masina acasa, cat despre taxa, da era bine sa fie platita intr-o lume dreapta si corecta in care cel putin eu nu ma aflu asa ca o sa trebuiasca sa o suport eu si pe aceasta dar na trag speranta ca cineva acolo sus ma iubeste si o sa ajung sa ma bucur la final cel putin jumatate din cat visez eu ! Persoanele care au comentat aiurea, pentru ei nu am cuvinte doar sper sa le pot rade in fata pe drept la final ! Din cate am inteles eu pentru 1.8i taxa ar fi la E36 undeva la 700 de euro daca cineva a achitat taxa de poluare si poate sa imi trimita un mesaj sau sa imi scrie aici ca sa stiu la ce sa ma astept i-as fi recunoscator ! Planurile si visele mai incolo tot ce imi doresc acum este 1 sa imi vad masina acasa 2 sa o inmatriculez 3 sa i schimb filtrele si franele sa stiu eu in capul meu ca totul e nou si ok acolo 4 sa inceapa proiectul ! Multumesc baieti ca sunteti asa de primitori ! Nu aveti idee ce mult inseamna pentru mine sa vad ca i fac pe unii oameni curiosi si sper sa nu va dezamagesc, dar am sa fac tot posibilul sa nu fie asa si oricum pana la urma masina o fac pentru mine nu pentru altii !1 point
-
Eu am avut e90 si acum am e90 lci. Am cochetat cu tipul asta de caroserie timp de cativa ani si nu consider ca este o masina mica. Singurul lucru care ma irita este gura de incarcare a portbagajului care o consider cam ingusta. Cat despre spatiu, daca este nevoie, in cazul meu am bancheta rabatabila. Pana la urma nu am luat masina sa car baloti sau te miri ce. Un bagaj, cumparaturi si cam atat.1 point
-
1 Kg pe roata = 10Kg in masina. Do the math, greutatea rotilor influenteaza mult performanta masinii.1 point
-
asta clar ajuta , masina asta nu a vazut spuma activa decat de maxim 3 ori in peste 1 an si merge doar in spalatorii agreeate )))) De fapt e o placere sa o speli, se curata usor se sterge la fel de usor lasind astea la o parte ...incoming ,fingers crossed sunt pe drum . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4391_zps3q98ostt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4399_zpswknbdgei.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4398_zpsmjid2tvw.jpg1 point
-
@XXL -nu cred ca e vorba doar de masa totala a masinii. Eu cred ca 32 de kg in plus la roti echivaleaza cu o greutate mult mai mare a greutatii masinii. Deci clar o greutate mai mare a rotii= efort mai mare pentru masina, consum mai mare, demaraj mai slab. In linkul de mai jos se vorbeste ca 1kg la roata echivaleaza cu 10 kg in gretutatea totala a masinii. http://www.svtperformance.com/forums/showthread.php?613551-Realistically-how-much-does-wheel-weight-affect-performance/page21 point
-
Arata foarte bine masina , eu stiu ce fel de servicii se practica acolo , pretul este foarte accesibil nu are legatura cu preturile nici unui detailer autohton care lucreaza pe cont propriu , in afaceri de genul asta se lucreaza spre optimizarea volumului si de obicei sa aleg produse care sa nu necesite o perioada mare de lucru , se folosesc produse de tip AIO ( all in one ) sau blenduri de genul light / medium cut polish + fillere acrilice , care isi fac treaba foarte bine , problema este ca ele acopera micile defecte si acestea apar dupa un numar nedeterminat de spalari cu spuma activa cu PH agresiv , nu este nimic rau in asta avand in vedere pretul redus al serviciului prestat si durata lucrarii foarte mica cu un rezultat excelent mult peste "polishul" de colt de strada / spalatorii / pasta prevent din Cora Eu la E60 de exemplu in garajul inchiriat de mine : pentru decontaminare cu argila - stergere cu IPA - spalare - 3 step polish cu orbitala Flex ( abraziv , mediu si finish ) - IPA iar - LSP : glaze + ceara am stat 5 zile cate 8 ore pe zi ( 2 / 3 treceri pe fiecare panou dupa nevoie ) + inca 6 ore doar la faruri : 4 tipuri de smirghel si 3 tipuri de polish + sealant ) In general in Romania nu prea merita un "detailing" adevarat pentru ca este aproape imposibil sa pastrezi starea aproape perfecta a lacului , solutii de genul asta low cost + timp redus = rezultate foarte bune sunt ideale . Myx oricum isi spala singur masina , ceruieste masina mai aplica si sealant cand are timp si chef , deci mult peste media de intretinere uzuala a unei masini pe la noi , toate astea fac ca starea lacului sa se mentina o perioada mai lunga de timp .1 point
-
gata am facut azi comanda la un shop local de Continental prem.contact 5 si cu totul iesa 1420 dot 2015 facute in Fr cu echilib si montak gratuit. Sa speram ca nu o sa ma dezamageasca :.1 point
-
Codarea nu e o problema, am facut asta si la pozitie si faza lunga. Ma gandesc ca lumina e mai puternica, si se aprinde instant, nu asa trepatat cum o face halogenul. De aia intreb aici, poate are cineva un exemplu. Sa vad, inainte sa ma apuc de treaba. Intradevar toate becurile pe spate sunt BA15S/P21W, in afara de ceata care este H21W.1 point
-
Masina era la dezmembrari de acolo am salvat-o )) OEM o sa fie nus unt genul de om care adopta stilul NFS sau 2F2F...Sunt vremuri de mult apuse si o masina este o masina depasita are undeva la 17-18 ani peste alti 17-18 ani ma gandesc sa valoreze ceva si ma mai rog la dumnezeu ca intr-o zi aceasta marca sa nu mai fie vazuta masina minoritarilor... Oricum de-alungul timpului o sa imi strang multe piese pe care sa le conserv bine bine si peste ani si ani de zile sa am de unde le lua nu sa le caut in disperare ! Sunt de parere ca E36 este o masina foarte reusita este ceva intre Sportivitate (E30) si eleganta (E46), nu zic ca E46 nu este o masina eleganta insa are foarte multa electronica si cu ea defecta e la pamant am avut o cunostinta cu un E46 cabrio motor 2.5 daca nu ma insel ce avea absolu toti senzorii anulati asa cumparase masina din cate am inteles si nu putea sub nici o forma sa accelereze in curba mai stransa ! Dupa ce imi vad pisicu la linia de plutire si inmatriculat planurile o sa incepa sa curga cu timpul insa in principiu vrem sa avem o masina sigura si stabila asa ca pe primul loc v'or fi articulatiile lemforder pentru ca am inteles ca sunt cele mai bune apoi la sistemul de franare placute si discuri Brembo ca sa aiba un rol si sticker-ul de pe etrier pus de fostul propietar )) apoi partea finala ulei filtre interior in doua nuante negru + crem o linie audio decenta niste jante ca cele de pe E46-le de mai jos si vopseaua mult dorita ! M-ar interesa si cum se numesc jantele de pe e46 pentru ca am uitat sincer sa fiu parca brock sau rondell si cele care au fost pe a mea inainte sa o cumpar daca stie cineva modelul si poate sa mi-l spuna...i raman recunoscator ! Momentan nu merit nici o felicitare pentru ca tot ce am facut la ea a fost sa adun piese cat de cat bune ca sa o pot duce acasa sa mi-o fac, o sa fie facuta la misto sa poata parcurge un drum de 500 de km in conditi optime dupa ce ajunge unde i este locul atunci o sa inceapa adevaratul proiect, pentru ca am sa o desfac mai reu decat a fost desfacuta si am sa o curat bine bine toata si o sa incep sa pun pe ea doar ce trebuie si ce merita masina asta !1 point
-
Hai sa recunoastem ca este o masina frumoasa, dotata si ingrijita, iar vanzatorul cere un pret cinstit in raport cu calitatea. Ne am dori multi sa dam putin si sa luam si o masina intretinuta. Bafta multa la vanzare, cine stie ce inseamna o masina in stare buna, nu se va lega prea mult de partea materiala!!!1 point
-
gabby te as ruga sa nu mai poluam topicul masinii mele Te as mai ruga sa consulti putin piata..sa te uiti si in Germania si pe autovit..sa vezi la ce pret este un 520d facelift inmatriculat,cu taxa platita. In plus este motorul M47N.Nu este full dar are dotari bunicele. Daca iti doresti o masina de 8000,cauta una care sa corespuna,a mea in niciun caz. O zi buna si multumesc pentru intelegere.1 point
-
Eu am SportMaxxRT in varianta 245 fata 275 spate si sunt o minunatie, atat pe uscat cat si pe ploaie !1 point
-
In orice caz renunta la run-flat. Masa adaugata pe exteriorul rotii (cauciuc) are o influenta mult mai mare asupra performantei decat cea din interior (janta).1 point
-
Treaba e ca nu e numai in tara asta. Am observat comportament asemanator la unii posesori de BMW si dupa granita. In general tineretul pana in 30 de ani. Prostia oricum nu are culoare / marca / sau varsta... Dar idioti sunt peste tot in orice tip de masina, doar ca nu-i baga nimeni in seama daca nu conduc o masina mai premium , sunt neimportanti1 point
-
Recablare, codare... si functioneaza. Nu e asa simplu. Iti trebuie scheme, fire, pini, mufe, scule de codat. Nu te astepta sa gasesti informatiile astea pe net. Apeleaza la un meserias care a mai facut asta. Sunt cativa pe forum. De ce nu iti treci locatia in profil? In Bangladesh nu stim pe nimeni.1 point
-
Sa fim seriosi, nu are nici o treaba zona noastra geografica cu faptul ca majoritatea bmw-istilor se cred zmei Asta e la fel cam peste tot in tara asta a noastra , din pacate.1 point
-
1 point
-
Exista 2 tipuri de cumparatori: cei care care o masina buna, intretinuta, dotata si cei care cauta doar modelul, indiferent de stare, dotari si kilometraj (conteaza doar pretul). Din pacate cei mai multi se incadreaza in categoria a doua. Un prieten si-a cumparat un E90 cu ceva timp inainte sa il iau eu pe al meu si a dat cam 8.000e pe el. Nu prea avea dotari, kilometraj undeva pe la 140.000 (real cu vreo 100.000 mai mult), masina cat de cat decenta la prima vedere. Dupa prima spalare a inceput sa curga ceara la culoare de pe masina si sa ii vada adevarata "vopsea". Dupa cateva saptamani a inceput sa aiba probleme la pornire, socuri in cutie, a inceput sa bage 150-200e pe luna in piese care picau constant. Dupa 1 an si ceva a ajuns undeva aproape la pretul cu care am luat-o eu pe a mea si intr-un final a trebuit sa o vanda, cu vreo 7.000 daca nu ma insel. A ramas cu impresia ca BMW e o masina foarte proasta si ca are multe probleme. Inca nu vede ca singura problema a fost faptul ca nu a cumparat o masina ci un cotet cu roti de la bun inceput. Si asa patesc multi: cumpara cele mai ieftine masini, apoi cauta rezolvari la probleme pe internet . Da' e bine asa, trebuie sa manance si service-urile o paine.1 point
-
Nu vreau sa generez flame dar, pentru mine este importanta intretinerea si km masinii .Eu personal n-as cumpara vreodata un f10 la 15.000 doar pentru ca este modelul nou. As lua de 100 de ori mai repede un e60 curat si intretinut . LCI-urile alea de 150k km nu prea au cum sa aiba toate 150k sau 160k de km . Daca ai sti ca are 280k ai mai vrea sa o iei ? Saptamana trecuta am fost in DE si m-am dus pe la dealeri sa vad ce oferte au . Nici un LCI sub 17.000 si destul de chele la circa 150k km.Fiecare extrage ce vrea din informatia asta. Si da cred ca la o masina de 90k km o sa ai mai putini bani de bagat decat intr-una de "161.000 reali". Aici ma refer la DPF , turbina , injectoare si nu numai.Nu neg faptul ca pot exista masini cu km putini asasinate de proprietari, dar te mai uiti si la omul de la care cumperi . Ca sa concluzionez : eu de exemplu caut sa vand aceasta masina pentru a o schimba cu un e92 non lci benzina sau e60 obligatoriu de la cunoscut sau dealer nici tzipla nici extra full. Pana la urma fiecare cumpara ce crede ca este mai potrivit pentru el .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
A spus foarte clar ca avea/are frane modificate pe Skoda. Superba masina si foarte dotata1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00