Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/09/15 in all areas
-
pe tine te pot lua la misto doar ptr ca te cheama si nelu si furdui...in alta ordine de idei chiar nu ai inteles aluzia, deci faci parte din grupul de care spuneam! e prima si ultima data cand sunt off topic si o sa raspund doar strict legat de masina!3 points
-
http://www.bmwgm5.com/gm5_connections.htm E normal sa lipseasca mufe. Totul e in functie de optiunile masinii.3 points
-
pai daca un client cand da comanda de o masina doreste m-pack si nichel la geamuri crezi ca nu o sa ii faca?3 points
-
Pentru ca este service RAR, BMW si mecanicii sunt furati din reprezentanta. Ba mai mult se lucreaza cu softuri originale.2 points
-
Misto masina, sper sa te poarte cat mai mult pe drumurile patriei, si nu numai . Iti dau eu un set de difuzoare cadou, daca te intereseaza .2 points
-
Invarte un disc de 1Kg fixat pe un ax, iar apoi unul de 10Kg. La fel pt franare. Nu are nicio legatura tipul de suspensie, nu stiu de unde ai scos ce spui tu acolo cu reactia suspensiei, aderenta mai buna si restul de bazaconii. Orice greutate in plus pe partea care se invarte (anvelopa/janta) aduce dupa sine o scadere a performantei. La mine sunt 6Kg/roata diferenta intre rotile de vara si cele de iarna, iar diferenta este ca de la cer la pamant.2 points
-
Toata iarna am asteptat ziua asta,chiar am spalat din nou masina azi,dupa ploaia de ieri ( cand o spalasem dimineata ) si am bagat-o la adapost la birou pana mai tarziu,cand incepe iarasi ploaia :LMAO: M-am ” riscat ” si am frecat suplimentar si tipsurile,arata mai uman dar tot uratele sunt ! L.E. Poza din mijoc este pentru Acero,lui ii plac oglinzile2 points
-
Am gasit un tutorial pe internet, despre retrofit combox si codare. O sa-l pun si aici, deoarece si eu am cautat la randul meu si nu am gasit lucrurile explicate asa de bine, cum sunt explicate aici, deoarece are si poze cu fiecare proces in parte si explica cap coada instalarea si codarea pana la ultimul amanunt. De asemenea sunt o gramada de oameni care cer bani multi pentru astfel de retrofit-uri, iar informatiile sunt la indemana oricui. Nu mi se pare corect sa platesti un lucru, ce il poti gasi si pe internet gratuit, mai ales ca vorbim de niste sume destul de mari. In primul rand combox s-a introdus pe BMW din 09/2010. Ca sa instalati combox, versiunea CIC-ului (ilevel) trebuie sa fie updatata pana la 09/2010 , adica ilevel 39. In al doilea rand, sunt 2 variante de combox, Media si Telematics. Media este format din optiunile 6FL, 6NR, iPod Out, dual-channel Bluetooth, BMW Live, Internet, Telematics are toate optiunile de la combox media + Telematics, adica Media + Assist. Pentru a instala optiunile 6NR 6NF, care s-au introdus in 03.2011, este necesar ilevel 41. Acestea se pot instala fara FSC pana la data de 09/2011 cand s-a introdus ilevel 43 si de acolo necesita cod FSC pentru activare. Deci pe versiunile 41 si 42 se poate instala si coda fara cod FSC. Tutorialul este format din 2 parti: Instalare si Codare Prima parte instalarea se gaseste aici: http://profitsnab.ru/comboxmedia.htm A 2-a parte codatul se gaseste aici: http://profitsnab.ru/combox_coding.htm Optiunile care se pot instala cu combox: $614 - Internet $644 - Bluetooth $6FL - USB player in cotiera $6NR - BMW Apps $6AL - BMW Live , necesar pentru Internet $6NF - Smartphone Integration si necesita si baseplate pentru telefon. Propun ca thread-ul asta sa fie sticky, si sa fie o sursa de informatii pentru cei care vor sa faca acest retrofit. Atasez si aici cele 2 html-uri in caz ca nu o sa mai mearga site-ul.1 point
-
Am deschis acest topic cu scopul de a vedea cum reuseste fiecare sa faca rost de codul FSC .Metode care au dat rezultate 100% Teoretic sunt 6 metode pentru codul FSC : 1-Cumparat de la reprezentanta 2-Cumparat din alta parte 3-Pentru seria E si F conectare cu ICOM 4-Pentru seria F conectare cu Enet 5-Pentru seria E conectare prin FTP cu router care are DHCP server 6-Pentru seria E conectare prin FTP cu adaptor D-Link DUB-E100 varianta gri Eu unul personal am incercat trei metode cu reusita 100% -Pentru seria E conectare cu ICOM A2 /fisier 1B/generat codul -Pentru seria F conectare cu cablu Enet /fisier 1B/generat codul. -Pentru seria F si E cumparat codul (metoda cea mai simpla) Sunt curios daca a incercat cineva metoda pentru seria E cu conectare prin FTP -Conectare cablu Enet in router cu DHCP server -Restart navigatie -Conectare prin FTP -Citire fisier hex. -Generare fisier 1B -Generare cod FSC Metoda pare complicata dar te scuteste de ICOM. Eu nu prea ma pricep dar o sa incerc sa raspund la toate intrebarile. Cred ca specialistii sunt bineveniti pe acest topic. Pentru a ajunge la aceste concluzii am pierdut foarte mult timp si nopti nedormite.Am fost ajutat si de colegii de forum.1 point
-
Vand bmw 530xD 2009, Facelift, 170k km verificabili la orice dealer bmw. Vin: C052397 pt verificare dotări. Menționez câteva din dotările principale: head-up display, night Vision, soft close uși, keyless in, keyless go, distronic, trapa, scaune confort, TV, BMw apps, internet, logic 7, volan încălzit,carlig electric si lista continua. Nu sunt Fun pachet M din cauza asta mașina nu are pachet M. Toate dotările sunt din fabricație, eu am pus doar logic 7 + internet Mașina intra in revizie sapt viitoare special pt a o pregăti pentru vânzare. Are niște zgârieturi mici pe bara fata si spate care vor fi remediate pe Casco. Preț 17200 EUR. Mașina este întreținută iar km sunt reali. 0727078397 - nu ma interesează schimburi1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@XXL: cred ca mai degraba sunt w5w? Cele postate de tine sunt bune pentru lampile fata! Sau cel putin asa sunt la mine. @daci_84: Ce pot sa spun decat SARUTMANA! Daca doresti sa ma ajuti as fi foarte fericit. Off topic. Se tine vreo intalnire ceva maine? Sa stiu si eu cand plec din Botosani. Vin spre Bucuresti si merg spre Giurgiu. O sa fac un popas si la intalnire:D Poate apuc sa multumesc live unora dintre voi care au scris aici. Miercuri dimineata o sa plec din Botosani spre Cluj, Sibiu, Petrosani. Poate mai intalnesc si prin acea zona cativa? Sunt un umblacios de fel. Atat timp cat imi permite programul de munca. Mai nou, abia astept sa ma urc in masina ... Ce feeling... !1 point
-
Din cate vad eu, becul de la lampa aia din spate este bec normal de pozitii. Costa 2 lei bucata si gasesti la orice magazin de cartier cu piese auto.1 point
-
Vazut, frumoasa bestia, dar ma supara diferenta pe care trebuie sa o dau la impozit pt. aceleasi performante(mai putin xdrive), cu acei 1100RON/an pe care i-as da in plus pt. motorul de 3000cc as face cativa km extra, iar daca ar fi sa-mi iau motor de 3000cc atunci mi-as lua 330i sau si mai bine 335i. M-am gandit si la diesel, dar nu se justifica avand in vedere numarul de km pe care-i fac anual.1 point
-
da , totul ok cu livarea , sambata o bag la botox http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4409_zpscmep7m42.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4410_zpsmu94zskx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4411_zpsjwanrzdr.jpg1 point
-
Gresit e39 are 74.1, iar restul de seria 3 & 1 & e60(...) au 72.6, chiar si e38 seria 7 are 72.6 din cate tin minte.1 point
-
1 point
-
Salut, Intr-un final, dupa indelungi cautari si studii, m-am oprit la cea care este mentionata mai jos. Mi-o foarte doresc! :hyper: Cu rugamintile de rigoare: ma poate ajuta cineva cu vizualizarea unui e92 in Bucuresti? 1200km dus-intors e putin cam mult. Ideal ar fi sa aiba si ceva cunostinte tehnice, deoarece masina este echipata cu "pacatosul" N52B25O1 (nu doresc sa patesc ce a patit un alt membru al forumului cu al sau 325i/xi)... Aceasta este masina: http://www.autovit.ro/bmw-325-C35684661.html VIN: WBAWB31040PU82979 De aseamenea va rog sa-mi spuneti ce parere aveti legat de pret si dotari. (pt. mine dotarile sunt suficiente, eu mi-am dorit doar trapa, 2 usi, incalzire in scaunul din dreapta pt. mujer si motorul) Am luat deja legatura cu vanzatorul, dupa exprimare nu pare a fi samsar (dar mai dau fail din cand in cand), masina nu are carte service, s-ar afla in posesia lui din 2007 cand a cumparat-o din Germania la 6000km. Schimburi etc. au fost facute la un service agreat BMW din Arges (la recomandarea unor cunoscuti), la fiecare 10000km sau o data pe an chiar daca nu au fost facuti km "necesari"(ar exista facturi doveditoare), s-a folosit Castrol 5w30, filtre Mann etc. S-a efectuat schimbul uleiului cutiei de viteze la 60000 km (doar pt. ca nu a dorit sa aiba eventuale probleme si pt. ca i-a fost recomandat sa-l faca la 90000). Conform mecanicului sau placutele mai duc 10000km, dupa care vor trebui schimbate si discurile. Bara spate a fost inlocuita, masina a fost lovita din spate, nu grav conform spuselor sale, stopuri etc. nu au fost afectate. Kilometrii insista ca ar fi reali; tot ce se poate, actuala mea masina, cumparata noua in 2007 are aproape 63000km doar ca eu am intrarile in cartea service chiar daca n-au fost facute decat primele 3-4 la reprezentanta. Recomanati-mi va rog la care dintre cele 2 reprezentante sau service din Bucuresti sa merg cu ea inainte de a o cumpara. HELP! Sar'na, multumesc! si scuzele aferente pt. lungimea postului. Long story short, I want it.1 point
-
da. tocmai de aia nu ai nicio mufa acolo, pentru ca nu ai geamuri electrice pe spate si nu e folosit nimic din mufa aia. e normal. ala e modulul GM5 ( sau comfort module in limbaj de balta)1 point
-
1 point
-
De ce sa fie asa importanta navigatia la noi in ro ca nici macar nu avem multe drumuri ce sa mai vorbesc de autostrazi,asta cu navigatia e un moft zic eu ca mai conteaza si la aspect. Conteaza afara cand esti sau mergi in germania sau alta tara cu o infrastructura mai bogata,acolo ii simti ajutorul nu la noi.Cât de mult folosesc navigatia in românia posesorii de e90/e60 etc sunt foarte curios?Cred ca foarte putini.... E mai mult moft parerea mea1 point
-
1 point
-
de ce costa la bimmer service 2600 ron cu piese din dezmembrari ??? :blink:1 point
-
Am cumparat o ebmlema si este lucrata bine. Este destul de grea, pare a fi din metal. Recomand.1 point
-
1 point
-
O janta usoara influenteaza destul de mult comportamentul unei masini, asa ca nu mai vorbiti aiurea. Si pana la urma nu vorbim doar de greutatea jantei, trebuie luata in calcul si greutatea anvelopei. In momentul de fata cele mai usoare gume disponibile pentru masinile de strada sunt Conti Sport Contact 5 si Dunlop Sport Maxx RT.1 point
-
Ma indoiesc ca soferul o sa simta masina cu 300 de kg mai usoara la handling.1 point
-
@XXL -nu cred ca e vorba doar de masa totala a masinii. Eu cred ca 32 de kg in plus la roti echivaleaza cu o greutate mult mai mare a greutatii masinii. Deci clar o greutate mai mare a rotii= efort mai mare pentru masina, consum mai mare, demaraj mai slab. In linkul de mai jos se vorbeste ca 1kg la roata echivaleaza cu 10 kg in gretutatea totala a masinii. http://www.svtperformance.com/forums/showthread.php?613551-Realistically-how-much-does-wheel-weight-affect-performance/page21 point
-
De curiozitate, ce treaba are M-ul acela mare in poza? (ca masina in cauza nu are nici o treaba cu vreun M, un 320d efficientdynamics cu roti pe 16) Masina e frumoasa dar prezentata prost..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Banuiala mea e ca lumea incearca sa scape de ele. Un diesel biturbo automat de 10 ani nu are costuri de intretinere mici. In afara de Europa de Est, lumea nu prea prefera diesel la SH1 point
-
Nu vreau sa generez flame dar, pentru mine este importanta intretinerea si km masinii .Eu personal n-as cumpara vreodata un f10 la 15.000 doar pentru ca este modelul nou. As lua de 100 de ori mai repede un e60 curat si intretinut . LCI-urile alea de 150k km nu prea au cum sa aiba toate 150k sau 160k de km . Daca ai sti ca are 280k ai mai vrea sa o iei ? Saptamana trecuta am fost in DE si m-am dus pe la dealeri sa vad ce oferte au . Nici un LCI sub 17.000 si destul de chele la circa 150k km.Fiecare extrage ce vrea din informatia asta. Si da cred ca la o masina de 90k km o sa ai mai putini bani de bagat decat intr-una de "161.000 reali". Aici ma refer la DPF , turbina , injectoare si nu numai.Nu neg faptul ca pot exista masini cu km putini asasinate de proprietari, dar te mai uiti si la omul de la care cumperi . Ca sa concluzionez : eu de exemplu caut sa vand aceasta masina pentru a o schimba cu un e92 non lci benzina sau e60 obligatoriu de la cunoscut sau dealer nici tzipla nici extra full. Pana la urma fiecare cumpara ce crede ca este mai potrivit pentru el .1 point
-
Imi era dor de negrul asta nebun . Scoasa de la detailing . :yahoo http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4345_zpsmhmnebz9.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4342_zpsjwzjsdxz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4332_zpsgfvc5dzw.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4335_zps8oiglllr.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4324_zpsztszyuv6.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4339_zpscymnhn7o.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4334_zpsuxpxd6g4.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4337_zpsnyp2wxxu.jpg1 point
-
1 point
-
Masina e pt cine si-o doreste . E destul de clar , polemici inutile , ratiuni de consum ,impozit , sa nu fim rautaciosi nu tremura nimic intr-un 320 d intretinut )) la fel de bine poate sa baraie si un benzinar daca-i lesinat vreun injector . Se va vinde cuiva care cauta fix asa ceva . E si normal sa fie mai putini . Bafta cu ea .1 point
-
Normal ca nu cred, dar nici 325d nu consuma 8,1. Insa cred ca proportile se vor mentine. Daca cartea da ca 325i_ul ia 9,7 in oras si tie iti ia 15.....cu 325d probabil o sa ai un consum de 13,4, nu 9 sau 10. Ba mai mult , diferenta intre carte si realitate e mai mica la benzina decat diesel.1 point
-
Acelasi pret , acum cu distributie noua si imbunatatita .☺ Ca sa raspund anticipat la intrebarea "da de ce ai schimbat distributia ? Avea zgomot?". Nu avea zgomot , dar am fost invitat sa o schimb in baza unui recall BMW. Operatiunea a fost facuta la Bavaria Baneasa si a fost schimbata distributia in intregime cu ultima varianta disponibila . Soooo.... Up!1 point
-
Daca nu te-a interesat consumul de ce nu ai avut 335i ? Sa fim seriosi ca lumea nu e atat de proasta de isi ia diesel.Orice masina ai avea, cum ai grija de ea ,asa o ai.Masina e super dar bezina automata in afara de vreu 335 sau m3 nu stiu cine si-ar lua.Spor la vanzare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vehicle information VIN long WBAAL31060JJ27340 Type code AL31 Type 318I (EUR) Dev. series E46 (4) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M43/TU Cubical capacity 1.90 Power 87 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STANDARDLEDER/HELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6HC) Prod. date 1998-10-21 Order options No. Description 240 LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 661 RADIO BMW BUSINESS 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION Series options No. Description 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING1 point
-
Eu am spalatoare pe E60 dar la gradul lor de eficienta, tot cu racletele din benzinarii imi fac treaba. Insa nah... is legale.1 point
-
http://img.tapatalk.com/d/14/05/16/ede5eqa7.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/16/zumyhaja.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/16/8u8yty5e.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/16/ymusy8yq.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/16/y5adygej.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/16/4u4u5ara.jpg1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00